اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گوشی های VIVO X 50 با دوربین های بی نظیر روانه بازار شدند

چند دقیقه قبل کمپانی ویوو سری گوشی های پیشتاز ایکس ۵۰ خود را با نام های ویوو ایکس ۵۰ و ایکس ۵۰ پرو و ایکس ۵۰ پرو پلاس معرفی کرد که دو مدل آخر قابلیت های عکاسی بی نظیری دارند در حالیکه گوشی اول یعنی ویوو x۵۰ باریک ترین گوشی 5G تا این لحظه است.


13 خرداد 1399

گوشی های سری ایکس ۵۰ ویوو با دوربین های بی نظیربه بازار می آیند

چند دقیقه قبل کمپانی ویوو سری گوشی های پیشتاز ایکس ۵۰ خود را با نام های ویوو ایکس ۵۰ و ایکس ۵۰ پرو و ایکس ۵۰ پرو پلاس معرفی کرد که دو مدل آخر قابلیت های عکاسی بی نظیری دارند در حالیکه گوشی اول یعنی ویوو ایکس ۵۰ باریک ترین گوشی 5G تا این لحظه است.

گوشی ایکس ۵۰ پرو پلاس
گوشی ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس اولین گوشی می باشد که از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی نسل ۱ سامسونگ با ابعاد ۱/۱.۳ اینچ بهره برده است. در واقع اولین گوشی می باشد که فناوری ایزوسل و تتراسل را با هم ترکیب نموده و قادر است تصاویر دوازده و نیم مگاپیکسلی تولید نماید.

گوشی های سری ایکس ۵۰ ویوو با دوربین های بی نظیربه بازار می آیند
به گفته این شرکت ترکیب این دو نوآوری به همراه الگوریتم ضد تار شدن تصاویر و فوکوس مداوم، به ویدیوها جلوه ای بی نظیر می بخشد، به خصوص زمانی که هوا تاریک است. در خصوص عکاسی در شب باید گفت که تمامی گوشی های سری ایکس ۵۰ از حالت سوپر نایت و آسترو مود پشتیبانی می کنند و تصاویر فوق العاده شفافی را از آسمان شب به کاربر تقدیم می نمایند.
یک دوربین با زوم بسیار بالا که در واقع ۶۰ برابر زوم هیبرید را به کاربر می دهد در این گوشی ها به کار رفته است. خود دوربین دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم ۳ می باشد که البته ۵ برابر زوم اپتیکال را به کاربر می دهد که معادل ۱۳۵ میلیمتر است.

گوشی های سری ایکس ۵۰ ویوو با دوربین های بی نظیربه بازار می آیند
همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی آلتراواید که ۱۲۰ درجه از منظره پیش رو را پوشش می دهد قادر است تصاویر ماکرو نیز ثبت کند. از فاصله دو و نیم سانتی متری می‌توانید تصاویر بی نظیری را در قالب عکاسی ماکرو ثبت نمایید.
چهارمین دوربین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم دو نیم است که مخصوص عکاسی پرتره می باشد و البته دو برابر زوم اپتیکال نیز به کاربر می دهد در نتیجه نیازی نیست تا خیلی به صورت سوژه تا نزدیک شوید.
اگر مبحث عکاسی را کنار بگذاریم باید بگوییم که صفحه نمایش او ال ای دی این گوشی در اندازه شش و ۵۶ اینچ ارایه می‌شود و پردازنده به کار رفته در آن اسنپدراگون ۸۶۵ می باشد.
گوشی ویوو ایکس ۵۰ پرو
گوشی ایکس ۵۰ پرو ترکیب دوربین های جذاب دیگری دارد. در اینجا دوربین اصلی از قابلیت استبلایزر و یا ثابت نگه داشتن لرزش های تصویر پشتیبانی می کند که در واقع نسبت به تمامی رقبای این گوشی می توانید ویدیوهای ثابت تر و با لرزش کمتر بگیرید.

گوشی های سری ایکس ۵۰ ویوو با دوربین های بی نظیربه بازار می آیندگوشی های سری ایکس ۵۰ ویوو با دوربین های بی نظیربه بازار می آیند

یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در این گوشی به کار رفته است که فناوری آن از شرکت سونی با نام آی ام ایکس ۵۹۸ اقتباس شده است. البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که دریچه دیافراگم این دوربین 1.6 می باشد. سه دوربین دیگر این گوشی مشابه ورژن پلاس می باشند با این تفاوت کوچک دوربین مخصوص عکاسی از راه دور با دریچه دیافراگم 3.4 عرضه می شود و البته دوربین سلفی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است.

گوشی های سری ایکس ۵۰ ویوو با دوربین های بی نظیربه بازار می آیند
در حالی‌که ایکس ۵۰ پرو یک صفحه نمایش ال ای دی منحنی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ پیکسل ارائه می نماید حسگر اثر انگشت آن نیز در زیر این صفحه نمایش را گرفته است. پردازنده به کار رفته در این گوشی اسنپدراگون ۷۶۵g می باشد .
باتری ۴۳۱۵ میلی آمپری به کار رفته در این گوشی توسط یک شارژر ۳۳ واتی به سرعت شارژ می شود و این شارژر در جعبه گوشی قرار گرفته است. با این که هنوز تایید نشده است ما بر این باوریم که همین باتری و همین شارژر برای گوشی پلاس نیز به کار رفته است.
گوشی ویوو ایکس 50
گوشی ایکس ۵۰ فاقد لرزشگیر تصویر و همچنین زوم بسیار قوی دو گوشی قبلی است ولی آنچه که باعث استقبال از این گوشی می شود طراحی بسیار زیبایش است.

گوشی های سری ایکس ۵۰ ویوو با دوربین های بی نظیربه بازار می آیند
در واقع گوشی ویوو ایکس ۵۰ باریک ترین گوشی فایو جی تولید شده در حال حاضر است که اندازه آن تنها ۷.۴۹ میلی متر است. این گوشی نیز با اسنپدراگون ۷۶۵ کار می کند و صفحه نمایش آن یک صفحه آمو ال ای دی 6.56 اینچ و تخت می باشد. در بالای گوشی یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به مانند دو ورژن قبلی جای گرفته است.

گوشی های سری ایکس ۵۰ ویوو با دوربین های بی نظیربه بازار می آیند

دوربین اصلی آن نیز یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است که در گوشی ایکس ۵۰ پرو نیز شاهد آن بودیم با این تفاوت که به جای فناوری پیشرفته در گوشی پرو در این گوشی از فناوری استاندارد لرزشگیر تصویر استفاده شده است. دوربین آلترا واید و تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی آن به مانند قبل باقی مانده اند.

گوشی های سری ایکس ۵۰ ویوو با دوربین های بی نظیربه بازار می آیند
قیمت و عرضه
گوشی ویوو ایکس ۵۰ در دو ورژن رم ۸ گیگابایت / حافظه ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۴۹۹ دلار و با رم ۸ گیگابایت / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۵۵۰ دلار از تاریخ ۶ ژوئن در رنگ های مشکی صورتی و آبی به فروش می‌رسد.
گوشی ویوو ایکس ۵۰ پرو در رنگ های مشکی و آبی در همان ترکیب نرم‌افزاری که بالا به آن اشاره شد به فروش می رسد و در ورژن اول قیمت آن ۶۰۰ دلار و ورژن دوم قیمت آن ۶۶۰ دلار می‌باشد و از تاریخ ۱۲ ژوئن وارد بازار می‌شود.
گوشی ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس با رم ۱۲ گیگابایت / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۸۴۰ دلار به فروش می رسد در حالی که ورژن ۱۲۸ گیگابایت آن با قیمت ۷۰۰ دلار و ورژن ۲۵۶ گیگابایت آن با قیمت ۷۷۰ دلار به فروش خواهند رسید. این گوشی نیز از ماه جولای وارد بازار می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد