اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با توجه به علاقه افراد برای سرمایه گذاری در طلا به دلیل شرایط موجود حاکم بر بازار رسیدن قیمت آن به 1800 دلار نیز اصلا بعید به نظر نمی رسد.

طلا در سکوی پرش



پس رسیدن قیمت طلا به رقم بالای 1788 دلار در هر انس طلا ماه گذشته، این فلز گران بها در این ماه دچار نواسانات بسیاری شد و قیمت آ ن تا 1675 دلار نیز پایین امد سپس با جهش دوباره در انتهای ماه به 1729 دلار رسید.
با توجه به داده ها انتظار داریم طلا به دنبال پایدار کردن قیمت خود در رنج 1675 تا 1775 باشد اما با توجه به علاقه افراد برای سرمایه گذاری در بازار طلا به دلیل شرایط موجود حاکم بر بازار رسیدن قیمت آن به 1800 دلار نیز اصلا بعید به نظر نمی رسد. حتی می توان این عقب نشینی نسبی قیمت طلا را کمین کردن برای پرشی قدرت مند دانست.
فلز نقره نیز با توجه به شروع به کار کردن صنایع مختلف پیشبینی می شود که قیمت آن طی چند هفته آینده رشد چشم گیری داشته باشد که همین موضوع نیز می تواند به افزایش قیمت بیشتر طلا منجر شود.
بیشتر شدن حجم پولی در کشور ها به دلایل مختلف مانند کمک های نقدی دولت به مردم و البته عرضه اوراق قرضه دولتی می تواند به ایجاد تورم بیشتر، پایین آمدن ارزش دلار و البته گران تر شدن طلا و نقره شود.
همچنین وضعیت بازار سهام نیز در آشفتگی قرار دارد و بانک ها نیز برای از بین نرفتن بنگاه های اقتصادی مربوز به خود به شکل دائم در حال تزریق پول به آن ها هستند.
در کنار اینها وجود یک عدم قطعیت در بازار و ناتوانی در اعتماد به بازار سهام و قیمت ها نیز در رشد بیشتر قیمت طلا سهیم بوده است.
با توجه به وضعیت فعلی بازار انتظار زیادی برای رشد قیمت طلا و حتی رسیدن آن به قیمت 1800 دلار وجود دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد