اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دو عامل مهم برای اوج‌گیری دوباره قیمت طلا

افزایش هر چه بیشتر هزینه‌های مصرف‌کننده و تشدید بدبینی نسبت به وضعیت بازار می تواند مقدمه ای برای صعود دوباره بهای طلا باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از مارکت واچ، چرا محرک مالی فوق العاده دولت فدرال منجر به تورم بالاتر و افزایش هرچه بیشتر بهای طلا نشده است؟ این جریان سال گذشته نیز در مقیاسی کوچک تر روی داد و انتظار می رفت که هم تورم و هم بهای طلا منفجر شود. اما هر دو اینها با اندکی صعود، نسبت به چاپ اسکناس توسط دولت واکنش نشان دادند.

احتیاط مصرف‌کنندگان

اولین عاملی که به تبیین این واکنش های غیرقابل فهم و غیرقابل انکار کمک می کند سرعت رو به کاهش پول است ؛ اینکه پول هر چند وقت یکبار وضعیت ارزشی خود را تغییر می دهد. شکی نیست که سرعت استفاده اط پول کاهش یافته است. در حقیقت، همانطور که از نمودارها نیز قابل رویت است، این سرعت فروکش کرده است. بخشی از دلیل کاهش سرعت این است که بسیاری از ما در جای خود نشسته و در خانه هایمان پناه گرفته ایم، به همین دلیل نسبت به گذشته، فرصت های کمتری برای گذراندن اوقات خود و صرف پول و هزینه داشته ایم.

علاوه بر این، ما از هزینه کردن نیز خودداری می کنیم چرا که نگران آینده هستیم ؛ چه در بورس باشیم، چه شغل داشته باشیم و چه بازنشسته باشیم. بنابراین، در حالی که پول بیشتری حول اقتصاد ما موجود است، ما هزینه کمتری را مصرف و خرج می کنیم. در نتیجه تعجب آور نیست که محرک های مالی بیشتر به تورم بالاتر و قیمت بیشتر طلا ترجمه نشده است.

ارزش بالای بازار طلا

دلیل دیگری که قیمت طلا به دلیل تحریک فوق العاده دولت به سمت بالا منفجر نشده، صعود بیش از حد از سوی بازه های زمانی بازار طلا است. همانطور که تجزیه و تحلیل های متعارف به ما می آموزد، بازارها معمولا در زمان تردیدها در مقایسه با خوش بینی ها، عملکرد بهتری از خود نشان می دهند.

سطح متوسط چندین بازه زمانی کوتاه مدت را در بازار طلا در نظر بگیرید. به عنوان مثال، از اواسط آوریل طلا در سطح متوسط ​​در معرض اندکی افزایش قرار گرفت - از ۵۲.۰٪ به ۵۴.۲٪ - حتی در حالی که قیمت طلا بیش از ۴۰ دلار کاهش یافته است. این یک نشانه از صعودی سرسختانه است که با افزایش حتی اندک خود، یک مقابله با سقوط بازار محسوب می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد