سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلا1800.6
مظنه4,149,000
18 گرم957,800
ارزش سکه9,347,697
قدیم (بهار)9,530,000
جدید (امامی)10,340,000
نیم5,230,000
ربع3,070,000
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

رشد قیمت هر انس طلا نسبت به روز گذشته

تحلیل تکنیکال طلا جهانی مورخ 31 اردیبهشت 99

رشد قیمت هر انس طلا نسبت به روز گذشته

 

تحلیل تکنیکال طلا جهانی مورخ 31 اردیبهشت 99

طلا بعد از افت روز گذشته (سه شنبه سی اردیبهشت) که قیمت 1726 دلار را به خود گرفته بود با افزایشی 24 دلاری مواجه شد و قیمت آن به 1750 دلار رسید. این افزایش قیمت یک الگوی افزایشی را بر روی نمودار نشان می دهد.

در حال حاضر هر انس طلا با قیمت 1748 دلار معامله میشود، پیش بینی میشود که اگر شکستی در بازار رخ ندهد قیمت طلا تا 1765 دلار نیز رشد کند و در صورت شکست در بازار احتمالا همان قیمت 1726 دلاری را باز تجربه خواهیم کرد

تحلیل تکنیکال طلا جهانی مورخ 31 اردیبهشت 99

 

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
2 0

مردم یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/14 ساعت 15:09
کاربر الناز gold
تو اگه مرد بودی با اسم زن نمیومدی کامنت بزاری.
همین یه جمله اگه بفهمی برای اینکه بری بمیری کافیه.

2 0

مهندس رضا هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/14 ساعت 08:16
خوشبختانه طلا و سکه چند روزه که ثبات نسبی داره و آرام شده.

3 0

Chandler یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/14 ساعت 00:50
قابل توجه دوستانی که میخوان روی بیت کوین سرمایه گذاری کنن:
سقوط 980 دلاری بیت کوین فقط در یکساعت
در حالی که امروز قیمت بیت کوین از مرز ده هزار دلار گذشته به 10371 دلار رسید طی ساعات گذشته قیمتش طی یک ساعت از 10162 تا 9179 دلار کاهش یافت ، که این سقوطی 9.47 درصدی می باشد.
هم اکنون قیمت هر بیت کوین 9486 دلار است.

0 0

D-buyer یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/14 ساعت 08:08
آینده روشنی برای بیت کوین میبینید؟ ارزش سرمایه گذاری داره؟

36 2

بحران زده شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/14 ساعت 00:42
روباهی داشت به حیوونا دروغ میگفت،میگفت من گاهی گرگ میخورم گاهی شیر گاهی پلنگ
سرشو برگردوند دید شیر پشت سرشه گفت گاهی هم گوه میخورم، حالا حکایت كسي هست ك ميبينه روند صعوديه اما ميگه ؛
تا من سكه ٤/٧٠٠ و مظنه ٢/٢٠٠ رو تحويل ندم ول كن نيستم

14 3

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/14 ساعت 01:50
دقیقا این مثال برازنده ال ناز گلد هستش

7 0

آماتور اصيل سه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/14 ساعت 00:27
پس از اصلاح‌های هفته های گذشته، امروز شاخص بورس کانال ۱ میلیون را با اقتدار پس گرفت در صورت تثبیت روز شنبه که احتمال بالایی دارد هدف شاخص ۱۳۰۰ و سپس ۱۵۰۰ میباشد،دلار و طلا همچنان میل به صعود دارند اگر بازارساز دخالتی نکند در آینده نزدیک سکه کانال ۷ میلیون و دلار کانال ۱۷ هزار را ترک خواهند کرد.

6 2

گل پونه یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 23:33
متشکرم از همه دوستانی که راهنمایی کردند
و البته تشکر ویژه از دوستانی که من را مورد تمسخر قرار دادند
خداوندا نمیدانم در حق دوستانم چه دعایی کنم ولی میدانم تو از احوالشان آگاهی
پس بهترینها را برایشان میسر ساز که خزانه رحمت‌و‌برکتت هرگز تهی نخواهد شد
در پناه حق

4 5

خانم مریلا. شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/14 ساعت 00:15
عــزیز
بعضی مواقع افراد عصبی هستن از این افزایش روریال هستن.. از زندگے روزانه....ومشکلات....یه دفعه توهین میکنند ..شماا به دل نگیر....

5 1

شاپور سیبیل چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 23:03
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

12 2

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 23:00
از اواسط مرداد طرح مالیات از خانه های خالی ۲۵ درصد مبلغ کل واحد مس**** در سال گرفته میشود این یعنی فاجعه برا خانه های خالی این طرح هزار جلدی میزان قیمتها در مناطق مختلف رو به صورت دستوری اعمال میکند و همه معاملات بدون کد رهگیری رو هم شامل میشود واضح یعنی یه ملکی که ۸ میلیارد قیمت داره باید ۲ میلیارد مالیات بده درسال درمورد خانه های موجری استیجاری خبر موثق ندارم. دوستان درمورد کاهش قیمت ملک فارغ از این خبر که به دستم رسیده کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی ملک رو تا اوایل دی ماه امسال وعده داده بودم مث خودرو که اتفاق افتاد اینم اتفاق میافته. تو بازار خودمون خبری نیست اصلا نگران کاهش نباشید یکسره جمع کنید امامی ۹۲۰۰ آبشده ۳۵۹۰ بزودی رویت میشه پناه حق.

2 11

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 23:05
دقيقا كدوم كاهش خودرو ٢٠٧ به قيمت ٢١٠ تومني يا دنا پلاس مشكي ٢٣٥ تومني
اين الان كاهشه ماشين ١٤٥ تومني شده ٢٠٠ بازار الان

4 2

همگام هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 22:59
تو خودت چرا این کار رو نمیکنی آمدی مال رو از دست ملت داری ؟ازاین حرفهای بی حساب و کتابت معلومه وحید محمدی

4 19

ال/نا/ز Gold. دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 22:51
يه يادگار از من داشته باشيد اينو صادقانه ميگم
بازار به درد هر آدمي نميخوره تو عدد گرمي ٧٣١ بالا رو ميبيني مدام داري جوش ميزني ا اااا واي فروختم اااا واي بدبخت شدم دو تا نصيحت كه نميدونم چرا ولي خب اشتباهم ميكنم دارم اين تجربه رو بهتون ميگم ولي چون داريد سكته ميكنيد ميگم كه يكم اروم شيد
اولا بازار خوراكش طمع انداختن تو دل هست وقتي ديدي هر روز بالاس بدون پايين داره دون ميپاشه واسه تازه كار كه از طمع تو دلش هي فحش بده خر شدم خر شدم خر شدم نخريدم بگه و بخره يه سود بهت بده و بعد كه سود داد دارو ندارتو بذاري كف بازار تو خريد بعديو بري....
پس آروم باشو بدون طمع انداختن تو دل مشتري راز بازار هست
دوما
اگه بجا ٧٠٠ شيصد فروختي فحش و ناسزا نده به ملت ببين تو ٦٠٠ رد كردي ولي ٦٠٠ رو سريع تبديل كن زمين ملك يا اگه كمه به سهام تو تو معامله صبحت شايد بجا ٧٠٠ شيصد فروختي و ١٠٠ ضرر كردي ولي تو معامله بعداز ظهرت با خريد يه كالا ديگه جبرانش شده
حالا بازم فحش بديد تا فحش دونتون پاره شه ببينم به كجا ميرسسد

1 5

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/14 ساعت 03:42
ده شاهي
خفه شو عزيزم
خخخخ

5 1

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/14 ساعت 02:39
به هیچ ملتی مطمئن باش فحش نمیدیم یقین داشته باشه اما به تو و اون محمدی که انقدر اصرار اصرار اصرار اصرار حقه زد واسه اینکه یه عده زیادی رو انداخت جلو واسه فروش یقین داشته باش فحش که میدیم هیچی...نصیحت شما دوتا جونور دوپا هم بخوره تو اون سرتون مارمولکهای چندش آور پر مدعا کثیف عقده ای زبون دراز بی عقل نفهم بی همه چیز...خیلی مراعات کردم چون اینجا خانوم هست بدتر بهتون فحش ندم... یه نصیحت هم از ما بشنو شما فعلا دور و بر مال باخته نتاب...شما برو تا نیومدیم بذاریم دهنت دوباره...باز اومدی نصیحت کردی بگو تا بذاریم دهنت

8 0

شبهای کرمان 2 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 22:39
بابا تناژ به چیت مینازی

7 0

همگام هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 22:39
یا رب بشکان دهانه ابله پرکن ز دهان زبان ابله ابله که شود دچار دربند وا می دهد از غمش خردمند!

0 30

ال/نا/ز Gold. دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 22:17
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

8 0

پارس شیک شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 23:09
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

8 0

شبهای کرمان 2 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 22:45
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

1 14

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 22:37
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

21 2

صاحبی هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 22:30
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

21 0

طلافروش. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 22:22
مزدور....

15 1

اس محمد زرگر پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 22:02
مهد کودک راه انداختی با این سایت کذایی. جمعش کن بابا.

0 30

ال/نا/ز Gold. دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 21:56
آقايون داداشا
ضرر داديد كه داديد به جهنم كه ضرر داديد
اينجا كسي نشسته تورو پولدار كنه گردن كلفت شي واسه خود ما قيافه بگيري
بازار همينه خر هم خودتونيد ضررم نداديد ٥٠٠ خريديد ٦٠٠ فروختيد حالا غمتونه چرا ٧٠٠ نفروختيد ناله ميكنيد
اسمش نوسان گيري هست حاليته نوسان گيري يكي رو ماكس ميگيره يكي نصف ماكس ناراحتي خودت تحليل كن با جناب محمدي چكار داريد انگار ايشون مسئول پولدار شدن يه مشت بچه مچه و زن خونگي هست جمع كنيد اين چرندياتو

0 0

Golden gold پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 21:46
انس چرا اینجوری شد!!!!

4 2

جوتوق هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 20:30
بعد از فروکش کردن شورش در آمریکا قطعا قیمت دلار بالا میره.به نظرم الان وقت خوبی برای خرید هست.مجلس هم که با سخنرانی قالیباف جهت خودشو نشون داد.

13 4

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 20:11
دوستان عزیز قیمت سکه تصنعی پایینه امامی الان باید ۸۲۰۰ باشه اصلا حباب نداره من نمیدونم چطوری محاسبه میکنن درکل فعلا جمع کنید ۹۲۰۰ اب شده ۳۵۹۰ .

5 6

جوانمرد پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 20:08
آبان
آبان
آبان
ترامپ دوباره انتخاب میشه
از همه چیز مالیات گرفته میشه
گرانی بیشتر میشه
کرونای لعنتی هم دوباره اوج میگیره

7 0

بگذر هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 20:02
سلام
سال 86 ،ربع سکه 50 هزار بود اون موقع در آمد من 400 هزار بود و خرید ربع سکه برایم هیچ بود الان درآمد من 4 میلیون و ربع سکه 2 میلیون.
دختر آفتاب در همین سایت کاربر محمدی به من برای خرید 10 سکه تیکه انداخت و...و.اینجا دلال داریم هزار تا سکه جابهجا میکند و مشخصه یک میلیون به نظرش کم است اما
بهترین تصمیم را برای 1 میلیون پس انداز ماهانه خود گرفته اید که به شکل پول نباشد موفق باشید

4 0

بگذر هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 20:05
احسنت بر کاربر جویای کار . من کلی عرض کردم

19 0

اوستا نی نی اعظم دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 19:42
ال ناز گلد خوده محمدی در به دره لعنت بهش که آنقدر به همه ضرر زد مرتیکه جوجه دلال

0 17

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 21:58
مرتيكه جدو ابادته

19 1

عمه خانم یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 19:38
کاربر سکه ده شاهی
دمت گرمممممم واقعا خوب حال این ال ناز گلد و گرفتی بی ادب اشغالو‌
هزاران درود بر شرفت که جوابشو به سبک خودش دادی

1 17

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 21:57
خفه بابا تو و اون بچه عن كي باشيد

15 0

جویای کار پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 19:12
من از کاربر دختر آفتاب عذرخواهی میکنم .اصلا قصد مسخره کردن ایشون راندارم .همه ما سواریک کشتی هستیم وشرایط همگی مایکسانه .

8 0

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 19:51
درود بر شما

6 0

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 19:31
مرحبا.
احسنت بر شما

10 1

mamy پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 17:34
نسخه جدید موسی و شبان
دید موسی یک شبانی را به راه
کو همی گفت ای خدا و ای اله
تو کجایی تا بپیچم گوش تو
جِر دهم آن قیمتی تن پوش تو
روی بنزت خط کشم با خنجرم
بر در کاخت بکوبم با خرم

من نمی دانم چرا با ما لجی!
تا به کی آخر دورویی و کجی؟!
خشکسالی ، زلزله ، گرد و غبار،
این هم از وضع دلار و روزگار
نامسلمان ! این چه وضع زندگی ست ؟!
غیر تو مسئول این اوضاع کیست ؟!...؛
گفت موسی: وای استغفار کن
توبه از رفتار و این گفتار کن
کفر هم اندازه ای دارد؛ خلی؟!
کلّه ات پوک است، قطعاً منگلی؛
شد شبان ناراحت و فریاد زد
در بیابان هی دوید و داد زد
«وحی آمد سوی موسی از خدا
بنده ی ما را ز ما کردی جدا
تو برای وصل کردن آمدی
نی برای فصل کردن آمدی»
این شبان بینوا ایرانی است
کشورش در معرض ویرانی است
می رسد از هر طرف بحران و غم
من خودم هم توی کارش مانده ام
تا ببینم که چه پیش آید؛ برو
در بیاور از دلش، موسی! بدو!
«چون که موسی این خطاب از حق شنید
در بیابان در پی چوپان دوید
عاقبت دریافت او را و بدید
گفت مژده ده که دستوری رسید»
چون که در ایران به دنیا آمدی
بی مجازات است هر حرفی زدی
«هیچ آدابی و ترتیبی مجوی
هر چه می خواهد دل تنگت بگوی»

6 4

قوباد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 17:21
کاربر ال/ناز تو چی میگی مثل قاشق نشسته میپری وسط

21 3

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 17:00
کاربری سوال کرده بودند که با یک میلیون پس انداز در ماه چه کنم. و دوستان همیشه بامزه به شغل شریف دلقکی پرداختند و شروع به انداختن متلک کردند. این فرهنگ از مردمی که ادعای ۲۵۰۰ سال تمدن دارند بعید است.

6 0

جویای کار پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 19:09
اصلا قصد من مسخره کردن نیست .من بی ادبی به ایشون نکردم .وضعیت گل وبلبل مملکت خودمون منظورمه .
و خودم بچه رعیت هستم ومشکلات رادرک میکنم .

6 0

teacher شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 18:35
عرض سلام وارادت خدمت جناب شعله وسایر کاربران گرامی
بنده هم خیلی وقته سوالی مشابه سوال این کاربرمحترم دارم ولی به خاطر بعضی از کامنت های تمسخرآمیزوناامیدکننده برخی کاربران نپرسیدم.
لااقل توفضای مجازی به فکرهم باشیم وهمدیگه رو یاری کنیم به امید فردایی شایدبهتر

9 1

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 17:19
دوست عزیز جویای کار دوم که تازه کارمند هم هستید شرایط شما هر چه که هست تزریق نا امیدی و تمسخر دارایی هر فردی به دور از معرفت است.

3 13

جویای کار پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 17:15
ماخیلی نظرمون بازبود که گفتیم پشم بخر .وگرنه باماهی یک میلیون پقر هم نمیشه خرید .چرا از اون نگاه به قضیه می نگرید .واقعیت اینه که من کارمند باماهیانه ۶تومن دریافتی هیچ امیدی به آینده سرزمینم .وآینده فرزندانم ندارم .

15 3

جویای کار پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 15:26
خداوندا به فریاد مردم سرزمینم برس وآنهارا از شر دروغ ودزد در امان دار.

5 2

یوشع سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 16:14
خدایا کشورمان را از دروغ ،خشکسالی و جنگ در امان بدار.
آمین

5 2

طلیعه چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 15:21
توصیه مهندس الکترونیک خوبه به شرطی که بلد باشی
نظر من اینه نیم رو طلا نیم در بورس سرمایه گذاری کن چون دوست من 8 میلیون سهام خرید الان شده 5 و نیم البته برای اونایی که بلدند 8 میلیون در دوماه شاید 12 بشه برای شما که آماتوری با احتیاط

6 3

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 15:02
کاربر گرامی، دختر آفتاب
پیشنهاد من برای شما :
1.کمی در بازار بورس مطالعه و تحقیق با استفاده از سایتهای خیلی خوبی که هست داشته باشید ( در حد دو هفته ) و کامنتها و اخبار را بخونید .
2.سهامهای خوب و با مبالغ کم بخرید مثلا 500 هزار تومان از سهام X را که دریافتید خوبه خرید کنید .
3. سهامهای خوب رشد خوب هم دارند . حتی در زمان منفی بودن شاخص، تا مثبت 5% هم رشد دارند .
4. کمی در این بازار بتوانید کار کنید سرمایه تان در بازه زمانی کمی می تواند تا 200% هم رشد داشته باشد مشروط بر اینکه هیجانی خرید و فروش نداشته باشید و حتی زمانی که همه فروشنده هستند شما خرید بگیرید تا میانگین خریدتان روی سهامی بنیادی که آینده آن را خوب می بینید پایین بیاید و سود بیشتر نصیبتان شود.
5. بعد از حدود 6 ماه می توانید آرام آرام طلا هم خرید کنید به قیمتهای خوب و پایین و نگهداری کنید. طلایی که میخرید را نادیده بگیرید و سعی کنید از محل درآمد و بورس نقدینگی فراهم کنید و به آن بیفزایید .
اگر به پیشنهاد بنده عمل بفرمایید و در این مدت همزمان هم در طلا و هم بورس مطالعه کنید قطعا سود خیلی خوبی در آینده خواهید برد و پس اندازی برای خریدهای بزرگ خواهید داشت .
این نکته را هم بدانید در این سایتها دلالهایی هستند که با راهنمایی غلط و کامنتهای اشتباه به خریدار یا مالدار ( سهامدار ) سیگنال اشتباه ارایه میکنند و در واقع باعث سود خودشان در آن روز و یا برهه زمانی خاص می شوند .
مثلا افرادی در طلا شب عید اعلام کردند طلا ریز خواهد داشت، کسانی که فروختند دیگر خیلی ضرر کردند .
افرادی هم در بورس در شب عید اعلام کردند بورس اول سال ریزش زیادی دارد و سهامهای خوب را با قیمت پایین خریداری کردند و در کمتر از 2 ماه 100% سود کردند .
تنها و تنها اول به هدبه بینش و دانش خودتان اعتقاد داشته باشید .
این ها پیشنهادات یک آماتور بود.

5 0

مهندس الکترونیک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 15:04
تنها و تنها اول به خدا و سپس به بینش و دانش خودتان اعتقاد داشته باشید .

24 0

همگام هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 14:51
آقای محمدی شما با چه نیتی من رو گرمی ۶۰۰ فروشنده کردی.اگه وجدان داری جواب من خونگی رو بده که هر روز قیمت‌ها می‌ره بالا

0 10

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 21:52
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 8

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 21:51
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

11 1

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 18:08
ال ناز گلد تو که قبله راستت محمدی اینجا چه غلطی میکنی برو تو کانالش همونجا بمون اینجا هم نیا حماقت اعتماد کردن به محمدی رو به رخ ما بکش که هیزم رو اتیش ما بریزی....ما به اندازه کافی ضرر دادیم کاریی نکن که حالا محمدی تو ۱۰۰ تا سوراخ موش که قایم شده بیفتیم سرت تا میتونی بدیم بهت بخوری

11 2

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 18:06
باعث بانی ضرر واسه خیلیا شده همین محمدی تو ال ناز گلد لازم نکرده بیای طرفداری یه بیشرفا واسه ما کنی حالیت شد یا بیشتر بهت برینیم...البته عین خودت صحبت میکنم تا ببندی اون گاله نجستا عوضی

14 1

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 18:03
کاربر ال ناز گلد ببین اسلحه گذاشت تو اونجا بودی که میدونی گذاشت یا نگذاشت...دهنت رو جمع کن وگرنه تمام کاربرهای این سایت میرینند تو دهنت حرومزاده اشغال

16 0

مردم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 15:48
همه رو گرفتار کرد.
الانم ازش بپرسی میگه ۲۲۰۰ تحویل میدم.

15 1

آلفا چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 15:25
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

13 1

طلیعه چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 15:24
قابل توجه بعضیا!کاربر همگام میگه وقتی کاربر محمدی مطمئن نیست حرف نزنه مخصوصا طرفداراش که غیر از نادانی ،صفات بد دیگر هم دارند

1 25

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 15:12
ميخواستي نفروشي اسلحه كه رو گلوت نذاشت

6 1

دختر افتاب یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 13:56
دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید
با ماهی یک میلیون پس انداز چه سرمایه گذاری میشه کرد؟؟

7 1

طلافروش. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 18:14
برو کد بورسی بگیر،،عرضه اولیه هارو بگیر وقتی پولت به سکه رسید تبدیلش کن به سکه

5 5

خانم مریلا. شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 16:17
با مــریلا جان موافــقم
طلا بخــر دوماه یکــبار یه ربع بخــــر.....واسه بلند مدت بهترین گزینه ست....

12 3

وحید محمدی ، پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 14:51
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

7 2

مریلا جان پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 14:44
یک بار هم شده یکی وقتی راهنمایی میخواد یا هیچی نگید یا درست. حسابی راهنمایی کنید من پیشنهاد میکنم طلا بخری اندازه پولت تکه تکه طلا بخر چه زینتی میخری چه گرمی چه ربع سکه البته برای دراز مدت مثلا سه سال به بالا یا حتی میتونی کم کم دلار بخری بذاری گوشه خونه مطمئن باش به وقت نیاز خواستی بفروشی ضرر نکردی

2 15

جویای کار پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 14:29
پشم بخر ومثل حنا دختری در مزرعه پشم ریسی کن .

0 15

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 14:05
قاقالیلی

5 3

++ یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 14:04
به نظر بنده با این مبلغ میتونید به همون اندازه سهام شرکتهای نفتی و معدنی رو بخرید با دید بلندمدت سرمایتون دوبرابر خواهد شد

15 2

Agha_ali هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 13:28
یه بنده خدایی اوایل سال ۹۷ گفت طلا دیگه تموم برید زمین کشاورزی جای خوش اب و هوا بخرید اوایل ۹۸ گفت برید مسکن بخرید اواسط ۹۸ گفت پول فقط سپرده بانکی. خدا به خیر کنه الان میگه فقط طلا بخرید

10 0

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 18:00
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

8 0

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 17:54
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 16

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 15:14
يه بنده خدايي...
شما به عقلت رجوع كن نه حرف بنده خدا

11 0

Agha_ali هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 13:20
بله ما در کشورمون نخبه هایی داریم که تحلیل دلار و سکه و طلا براشون اب خوردن شده و اکنون کارشناس و تحلیل گر انتخابات امریکا شدن. فقط انگلیسی ها حقشونا خوردن تو ایران موندن دلال شدن و گرنه الان امریکا سناتور بودن.

12 8

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 13:04
با سلام
چارت مظنه ۳۵۲۰ را نشان داده است از قیمتهای مفت نهایت بهره را ببرید

10 7

استاد اعظم چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 13:10
فقط بخر و چند روز نگه دار

10 2

آنجلا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 12:28
از بازار طلا اومدم بیرون.اما حواستون باشه کاربر محمدی با اسامی کاربری مختلف داره رو ذهن افراد کار میکنه .
با تحلیل خودتون تصمیم بگیرید طرف معاملاتی ام میگفت اصلا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست هر کی ام با اطمینان حرف میزنه بهش شک کن

1 0

یوشع سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 16:22
البته تا حدودی قابل پیش بینی هست اینکه فروشنده برنده نیست

3 0

مردم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 15:50
مارگزیده شدیم

6 4

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 12:27
بازار سرمایه هم بالای یک میلیون تثبیت داد و حرکتش رو برای فتح قله های جدید آغاز کرد

2 4

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 11:58
سودمند باشید

10 5

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 11:57

امروز 12 خرداد هست
سکه 7450
ابشده 3150
دلار 17650
تا 2 الی 3 هفته اینده انتظار دارم ابشده 3400 سکه کانال 8000 و دلار 18500 و انس کانال 1800 رویت بشه
اما در این مسیر احتمالا نوسانات زیادی خواهد بود

14 1

شاهد98 چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 11:57
(یادداشت های روزانه یک دیوانه)
هی میان تو خصوصی به من میگن: آقا بخریم؟ بخریم؟ نه! نباید بخری، مگه شما خری که بخری؟!
من نمیتونم رو این قیمتها کسی رو مالدار کنم هر چی هم تو خصوصی بگین بی فایده است. ضمنا جهت اطلاعتون؛ من عمه ندارم و...
من میگم خرید نداره به خاطر ۲۰تا ۵۰ تا بالاتر من خرید نمیدم تو میگی میخوای بخری؟ به خدا خیلی خری!
این بریزه مال رو دستت میمونه ! می فهمی؟ مال رو دستت میمونه خره، نخر!هر چی هم داری همین الان بفروش!!!
من نظرم رو بازار ۳ ماه رکود و کاهش هست هر کی میخواد بخره خیلی خره ! من خرید نمیدم وقتی از سکه ۴۷۰۰ تا ۵۲۰۰ مطمئن هستم!!!!!
برای نوسانگیرهم تا سکه 4700 هیچ خریدی نمیدم...حالا تو برو خودت را بکش! حقتون همینه که همتی حال همه شما احمق های خریدار را بگیره و نقره داغ بشید.. به امام غریب، الهی جیز جگر بزنید ...
هر کی ناراحت هست از کانال من بره بیرون! اعصاب نذاشتید برام..هی میخواد بخره! هی میخواد بخره! الان سه ماهه که هی میخواد بخره! خب دیوونه تو که سه ماه صبر کردی، تا شنبه هم صبر کن اگه من سکه5700تحویلت ندادم، مطمئن باش اون شنبه حتما تحویلت میدم!... اوکی؟!
من روی این اعداد خریدار نیستم با این انس و دلار و حباب مثبت! بذارید یه چیز بگم و خلاصتون کنم: من کلا با خرید مخالف هستم...قربون اونایی که همیشه می رفوشند!!! آقا بفروش بره..بفروش بره..معطل چی هستی؟ تو بفروش من شنبه؛ 4800تحویلت میدم!میگی نه؟ بیااااااااااااااا

6 0

مردم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 15:47
دقیقا همه رو با حرف ها گرفتار کرد.اگه دونسته اینکار رو کرده خدا لعنتش کنه.البته خود ما هم اشتباه کردیم به حرف این فرد گوش کردیم.

6 0

یوشع سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 13:50
درود بر شما
کاش یه کم دقیق تر می نوشتید این توصیه ی یه ادم عاقل نیست....(تاکید می کردید)
یادداشت های یه آدم دیونه هست که حدود هشتاد نود روزه داره اشتباه هدایت میکنه...
برکت و آرامش با همه باش ِ
آمین

5 7

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 11:32
ترامپ صد در صد رای می یاره اینوخودش هم می دونه وآسوده خاطر هست. با این مسایل داخلی آمریکا ممکنه اندکی طرفدارهای ترامپ کم شده باشه ، اما اقشارتاثیرگذاردرانتخابات آمریکا همگی پشت ترامپ هستن مخصوصا یهودی ها . نتانیاهو خبیث خیلی به ترامپ بدهکار هست وانتخابات زمان جران آن هستش.باجرات می گم ترامپ رای می یاره جو بایدن رقیب سختی واسه ترامپ نیست...

3 7

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 11:37
یهودی های آمریکا باچنگ ودندون هم که شده ترامپ رو مجددا وارد کاخ سفید می کنن . درضمن کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مثل امارات وعربستان محکم پشت ترامپ هستند، پول خرج می کنن توانتخابات جهت حمایت ازترامپ...

8 1

شاهد98 چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 11:18
جناب آقای وحید محمدی( پنج سال) 16خرداد از رگ گردن به شما نزدیکتر است

5 10

ارمیا هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 11:15
خدا شاهد وگواه من .نه محمدیم نه طرفدارش و خیلی وقته کلا از طلا اومدم بیرون و تو بورسم ولی میخوام به اونایی که الان میخوان بخرن بگم با این اوضاعی که نفت رفت ونزوئلا و تبدیل به طلا شد برگشت با چ جراتی میخواید الان طلا بخرید دلم میسوزه اخه خودمم تا طلا داشتم بیشتر عجول بودم اگه یه کم صبر میکردم سود خوبی کرده بودم

1 0

مردم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 16:01
ارزش ۹ تن طلای ونزوئلا مگه چقدره؟
میشه یکی بگه؟برید تحقیق کنید.
کلا ۵۰۰ میلیون دلار.
این مبلغ کجای خرج دولت رو میگیره که بخواد دلار رو بیاره پایین.
فقط ۱.۵ میلیارد دلار دادند به این پسره مال نیشکر هفت تپه بود نمیدونم یا شرکت دیگه که برد بازار آزاد فروخت

5 1

شاهد98 چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 12:08
متاسفانه آنچه به عنوان طلای ونزوئلا این روزها جو بازار را تغییر داده است بخشی از شانتاژ رسانه ای بازار ساز است..به شرط آنکه این چند کیلو طلا واقعیت عینی داشته باشد و تا حالا لوطی خور نشده باشد نمی تواند تاثیر گذار باشد...

3 3

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 11:26
مخصوصا اینکه رقیب ترامپ گفته به هر قیمتی که شده به برجام برمیگردیم...

4 4

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 11:24
ترامپ هارت و پورت الکی زیاد میکنه. از قدیم گفتن سگی که زیاد پارس میکنه گاز نمیگیره...
با این اوضاع احوال فعلی امریکا هم شک نداشته باشید که ترامپ رفتنیه... مگه اینکه معجزه ای رخ بده تا ترامپ دوباره انتخاب بشه... روز اعلام خبر شکست ترامپ تو انتخابات خدا میدونه قیمت دلار چنده...

4 1

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 11:13
به نظرم برای خرید روز خوبی باشه
من چندماهی هست توی بورس هم بخشی سرمایه گذاری کردم واقعا عالیه، سهام جایزه در اثر افزایش سرمایه شرکتها هم بهتون تعلق میگیره. بعضی سهامهای خوبی که دارم تا روزی 5% مثبت هست حتی تو روزهای منفی بورس. اونها هم مربوط به مجموعه هایی هست که واقعا دارن کار می کنن.
خلاصه هردوش کنار هم حس بهتری داره نسبت به قبلا که طلا بود با یه کاهش و یا گاهی ریزش ضد حال بود.

5 2

☆ایران بانو☆ پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 08:14
سلام.
چرا حضورا میریم.
درشرایط خاصی میشه تلفنی انجام داد ک در اول راه اصلا پیشنهاد نمیشه

0 0

bibi_adas یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 13:08
سلام مرررسی از ایران بانوی عزیز که جواب دادید بی بی عدس هستم خیلی ممنونم از شما

5 2

☆ایران بانو☆ پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 08:20
درپاسخ ب جناب بی بی عباس.
در دفعات اول وقتی تشریف میبرید بازار تمام مغازه هارو بگردید تا با قیممتها و همینطور انواع فروشنده هاا اشنا بشید.مثل هرکار دیگ ای ادم درست و حسابی داره،ادم ناجور هم داره

3 2

bibi_adas یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 05:07
سلام دوستان لطفا یکی میگه شما چطوری خرید و فروش میکنید؟؟از کجا و به چه صورت در حجم بالا میخرید و به کجا میفروشید؟حضوری که نمیرید برای خرید درسته؟؟؟

6 5

بازنده 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 02:33
دوستان‌ درکف قیمتی هستیم بخرید که جا نمونید .

32 3

همنشبن درد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 00:34
در زمان های قدیم یک دختر از روی اسب می افتد و لگنش از جایش درمی‌رود
پدر دختر هر حکیمی را به نزد دخترش می‌برد دختر اجازه نمی‌دهد کسی دست به باسنش بزند
هر چه به دختر می گویند حکیم بخاطر شغل و طبابتی که می کنند محرم بیمارانشان هستند اما دختر زیر بار نمی رود و نمی‌گذارد کسی دست به باسنش بزند
به ناچار دختر هر روز ضعیف تر وناتوانتر می شود
تا اینکه یک حکیم باهوش و حاذق سفارش می کند که به یک شرط من حاضرم بدون دست زدن به باسن دخترتان او را مداوا کنم
پدر دختر باخوشحالی زیاد قبول می کند و به طبیب یا همان حکیم میگ وید شرط شما چیست؟
حکیم می گوید برای این کار من احتیاج به یک گاو چاق و فربه دارم شرط من این هست که بعد از جا انداختن باسن دخترت گاو متعلق به خودم شود
پدر دختر با خوشحالی قبول می کند و با کمک دوستان و آشنایانش چاقترین گاو آن منطقه را به قیمت گرانی می‌خرد و گاو را به خانه حکیم می‌برد
حکیم به پدر دختر می گوید دو روز دیگر دخترتان را برای مداوا به خانه ام بیاورید
پدر دختر با خوشحالی برای رسیدن به روز موعود دقیقه شماری می کند
از آن طرف حکیم به شاگردانش دستور می دهد که تا  دو روز هیچ آب و علفی را به گاو ندهند
شاگردان همه تعجب می کنند و می گویند گاو به این چاقی ظرف دو روز از تشنگی و گرسنگی خواهد مرد
حکیم تاکید می کند نباید حتی یک قطره آب به گاو داده شود
دو روز می گذرد گاو از شدت تشنگی و گرسنگی بسیار لاغر و نحیف می شود
خلاصه پدر دختر با تخت روان دخترش را به نزد حکیم می آورد
حکیم به پدر دختر دستور می دهد دخترش را بر روی گاو سوار کند
همه متعجب می شوند چاره ای نمی‌بینند باید حرف حکیم را اطاعت کنند
بنابراین دختر را بر روی گاو سوار می کنند
حکیم سپس دستور می دهد که پاهای دختر را از زیر شکم گاو با طناب به هم گره بزنند
همه دستورات مو به مو اجرا می شود حال حکیم به شاگردانش دستور می دهد برای گاو کاه و علف بیاورند
گاو با حرص و ولع شروع می‌کند به خوردن علف ها، لحظه به لحظه شکم گاو بزرگ و بزرگ تر می شود
حکیم به شاگردانش دستور میدهد که برای گاو آب بیاورند
شاگردان برای گاو آب می ریزند
گاو هر لحظه متورم و متورم می شود و پاهای دختر هر لحظه تنگ و کشیده تر می شود دختر از درد جیغ می  کشد
حکیم کمی نمک به آب اضاف می کند
گاو با عطش بسیار آب می‌نوشد حالا شکم گاو به حالت اول برگشته که ناگهان صدای ترق جا افتادن باسن دختر شنیده می شود
جمعیت فریاد شادی سر می‌دهند دختر از درد غش می کند و بیهوش می شود
حکیم دستور می دهد پاهای دختر را باز کنند و او را بر روی تخت بخوابانند
یک هفته بعد دختر خانم مثل روز اول سوار بر اسب به تاخت مشغول اسب سواری می شود و گاو بزرگ متعلق به حکیم می شود
این نوشته افسانه یا داستانی ساختگی نیست آن حکیم کسی نیست جز بوعلی سینا طبیب نامدار ایرانی است

3 1

مك دونالد چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 09:01
همنشين درد عالي بود
Bravoooooooooooo

4 1

هلن ستوده هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 07:16
لاااايك براي هر دو كامنت كه فوق العاده بودن... هم داستان جناب همنشين درد هم حكايت دوست عزيز ال ناز..........

12 1

ال ناز ! سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 07:02
اين داستان رو هم بخونيد خيلي جالبه؛
روزی از روزها، نزدیکان «سلطان علاءالدوله دیلمی» نزد سلطان رفتند و از او درخواست کردند تا ابو علی سینا را برای معالجه یکی از شاهزادگان بفرستد.
ماجرا از این قرار بود که شاهزاده احساس می کرد گاو شده است و مدام از خودش صدای گاو در می آورد و می گفت: «به قصاب بگویید مرا بکشد تا از گوشت من آبگوشت خوشمزه ای درست کنید.» او به بیماری «مالیخولیا» گرفتار شده بود. (مالیخولیا نوعی بیماری است که از علایم آن افسردگی جسمی و روحی است.)
شاهزاده دیلمی کارش به جایی رسیده بود که نه لب به غذا می زد و نه به پزشکی اجازه می داد تا او را مداوا کند. این خبر را به ابن سینا رساندند.
ابو علی سینا با شنیدن این خبر و درخواست پادشاه، تصمیم گرفت آن بیمار را معالجه کند. او به نزدیکان آن شاهزاده گفت: «به شاهزاده مژده بدهید که قصاب به زودی برای کشتن او می آید.»
پیغام ابن سینا را به شاهزاده رساندند و او از شنیدن این پیغام بسیار خوشحال شد. ابن سینا خود را کاملا مانند قصاب ها در آورد، پیش بندی بست و کارد تیزی در دست گرفت و همراه با دو نفر وارد اتاق شاهزاده شد. سپس گفت: «این گاو کجاست تا او را بکشم؟»
آن جوان وقتی این جمله را شنید، از خودش صدای گاو در آورد. یعنی این که من این جا هستم. ابن سینا به دو خدمتکار گفت: «او را به وسط خانه بیاورید و دست و پایش را ببندید و به زمین بیاندازید.»
بیمار وقتی این حرف ها را از زبان ابن سینا شنید، خودش دوان دوان به وسط خانه آمد و دست و پایش را جلو آورد تا آن دو نفر زودتر او را ببندند و هر چه زودتر او را بکشند.
وقتی که ابو علی سینا بالای سر آن بیمار حاضر شد، مثل قصاب ها کاردش را بر کارد دیگری مالید و نشست و دست بر پهلوی او زد، همان طوری که عادت قصابان است. سپس گفت: «عجب گاو لاغری است. این به درد کشتن نمی خورد. این گاو باید حسابی علف بخورد تا چاق شود.» سپس برخاست و بیرون رفت و به اهل خانه با صدای بلند طوری که شاهزاده بشنود، گفت: «دست و پای گاو را باز کنید و هر غذایی که گفتم به او بخورانید تا زودتر چاق شود و آماده ی کشتن گردد.»
آنها برای شاهزاده غذا آوردند. ابن سینا در لابلای غذاها، شربت ها و داروهایی که برای معالجه ی شاهزاده لازم بود مخلوط کرد و به خورد او داد. شاهزاده چند روز حسابی از آن غذاها و دارو ها خورد، به این امید که چاق شود تا او را بکشند!
سپس پزشکان به دستور ابو علی سینا به معالجه شاهزاده پرداختند و آن طوری که خواجه ابو علی سینا دستور داده بود عمل کردند تا این که پس از یک ماه شاهزاده سلامتی خودش را به دست آورد و مداوا شد.

3 1

پدر بزرگ! شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 01:42
حكيمانه و آموزنده بود
لايك كردم

3 6

شير غران شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 01:39
قديمي بود كاكو/قبلا خونده بودم

11 3

مريلا خانم. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 01:31
زمان ڪارش رد شدنه
هر ثانیه اے ڪه
بگذره دیگه بر نمیگرده
جاے مردان بزرگ مثل ابوعلي سينا در زمان ما خاليست"......

1 5

بيتو هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 01:22
تخيلي بود ؟؟؟؟

4 2

M. Ozil یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 01:20
درود بر شما ... بسياز عالي بود

6 3

آقاي خاص شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 01:18
ابوعلي سينا حكيم بزرگ، يادش گرامي

6 3

تماشاچي هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 01:11
عجب حكايتي،
عجب روايتي،
واقعا لذت برديم

16 19

خانم مریلا. شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/13 ساعت 00:15
نظر سنجی
افرادی که با جناب همنشین درد که با شیب ملایم طلا افزایش پیدا میکنه++++++++
افرادی که با جناب محمدے کاهش طلا موافق هستن--------------
لطــــفاااااهمــــه شرکت کنند...

1 1

شبهای کرمان 2 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 23:51
طلا فروختم گرمی 720و سی تا ربع گرفتم 2060000 ساعت هشت شب امروز.تا ببینیم بعد تعطیلات چی پیش میاد

7 18

ال/نا/ز Gold. دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 23:26
وحيد جووووون كجاااااايي
دادا محتاج نظريم بيا اين بدخواهارو تارو مار كن استاد من

10 7

همنشین درد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 23:21
برخلاف نظر آقا وحید من امیدی به کاهش مارکت ها ندارم
اما رشد شارپی هم بعیده ولی پله ای با شیب ملایم متاسفانه افزایش پیش بینی می شود

7 4

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 22:56
سلام شب خوش.
" حدود عدد اعلامی انس 1750 ، امروز مشاهده شد ...
همینطور عدد حدودی سکه به دلایلی دیروز نه ، که امروز بسوی 7500 اعلامی میل کرد ...
اما ...
به نظر میرسه زین پس تا مدتی خریدها ی با دید میان مدت منطقی تر باشه .
و بلند مدت هم که مانند همیشه بدون زیان خواهد بود...
( شخصی )
خدا نگهدار .

6 2

نوستراداموس` شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 22:54
به خدا روی ارزانی رو نبینید با ترامپ یا بی ترامپ تا گرانی نباشه صبح ما شب نخواهد شد وای به حال کسی که دروغ های اینها رو باور کند

1 6

طلای نااب یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 22:37
آقا یه سوال طلای ۱۸ عیار رو فرضا توی کشورای دیگه جهان میشه فروخت راحت؟ یا مثلا اگه جنگ شه تو ایران راحت میخرن باز؟

2 0

شبهای کرمان 2 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 23:53
نکنه منتظری جنگ بشه بعد که بعد به عنوان آواره جنگی بری طلاهاتو به دلار توی کشورای دیگه بفروشی اگر مجبور نشیم بریم شاخ آفریقا خوبه

12 2

نوستراداموس` شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 22:31
روی اقتصادی که میگن زود بخر تا گرانتر نشده باید شاشید

3 12

ال/نا/ز Gold. دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 21:40
حباب + نداره كه هيچ گرمي ده هزارم حباب منفي داره

13 5

عمه خانم یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 21:54
شما ادب ‌ و رعایت کن نمیخاد حباب ‌ حساب کنی این کاربر میهه چی کفت که شما اینطوری تربیتتو تو سایت به نمایش میزاری

14 5

میهه یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 21:52
تو‌ زر نزنی کسی نمیگه لالی نوچه محمدی

0 1

دربن یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 21:30
با سلام
درحال حاضر طلا چقدر حباب داره؟

11 6

میهه یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 21:21
اگه خیلی غیرتی بود باید پسره رو‌میکشت نه دختر بی پناه
اونم از بی محبتی و‌محیط بد خونش اینطوری شده بود

3 19

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 21:41
باش نظرتو تو قتل بعدي به قاتل اعلام ميكنيم كه اجرايي شه
ريدم تو مخت كه گوز توشه بجا مغز ابله ك .. مغز

9 5

عمه خانم یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 19:44
سلام
وحید محمدی پیداش نیست

9 4

وحید محمدی ، پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 20:22
فرانچسکو منو گروگان گرفته

8 4

اوستا نی نی اعظم دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 19:42
همه قوانین طرف مردهاست تو ایران متاسفانه
برای کودک و بانوان هیچی
برای نی نی ها هم که اصلا

5 5

A.s.s.a.l هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 20:06
دقیقا همینطوره
در ایران در حق بانوان همیشه اجحاف بوده و هست
و همینطور در حق بچه های بدسرپدست
افسوس !

6 5

اوستا نی نی اعظم دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 19:41
یه نفر باید تو زندان بکشتش با داس

8 8

Black Water هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 19:20
هنوزم نمیتونم درک کنم با چه انگیزه ای قتل رو با این روش انجام داده مگر اینکه مواد زده باشه .دیگه اینکه اگر میخای بکشی چرا با داس و اینکه موقع خواب،
خودخواهی حدی داره اگر بخاطر غیرت و حرف مردم این کار رو کرده مردشور ببره اون غیرتتو.
از نظر نظریه فروید این غیرت مرد جز عقد های حقارت جنسیتی نیست
حکم این نامرد اینه که روغن داغ بریزن رو بدنش و پوستش رو بکنند و تا اخر عمر حبسش کنند و سوره قران تکویر بای ذنب قتلت براش پخش کنند.اعدام براش خیلی کمه. روی عرب جاهلیت رو سفید کرد.

11 7

اوستا نی نی اعظم دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 18:11
کشتن هر کسی بهتر از کشتن فرزند هست اونم‌دختر بیگناه مظلوم همه دخترا حقشون ضایع شده تو‌این مملکت بعد میگیرن میکشنشون

6 6

Solisss شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 18:00
سلام دوستان امیدوارم همیشه پر سود باشید

9 10

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 17:50
هر کی از خرید جا مونده امروز میتونه مجدد بخره و تا آخر ماه صبر کنه برای سود خوب

8 5

اوستا نی نی اعظم دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 17:20
تازه میتونست بجای دخترش اون پسره بیشور و میکشت

5 6

Black Water هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 20:37
پسره رو میکشت قصاص میشد ولی میدونست که با کشتن دختر مجازات ۳ تا ده سال حبس نثارس میشد.اینکه به زنش میگفت که به دخترش خودکشی یاد بده و اینکه دو سال درگیر موضوع بودند و عموها تشویقش میکردند نشون میده خیلی حساب شده عمل کرده.
حیوان هم این کار نمیکنه با بچه اش

7 7

ال نود چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 18:07
اگر شما حق دارید از روی احساس مادری شوهر بکشید پس یکی دیگه هم ......
باید بدون کشتن مشکلات را حل کنیم و لازمه اون تربیت و فرهنگ درست است.تا این حل نشود مطمئن باشید تا قیام قیامت هم آدم بکشید احمق در این دنیا کم نمیشه

7 7

اوستا نی نی اعظم دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 17:17
اولا خاک بر سر پدری که به خاطر حرف مردم میزنه دخترشو‌میکشه
دوما خاک بر سر همون پدر که به حرف برادرش گوش کرد و‌دخترشو کشت
توی مصاحبه قیافه عموی دخترو‌ببینید هیچ ناراحتی تو چهره اش‌نیست ‌میکه ابرومونو برده بود خاک بر سر همچین عمویی
سوما به فرض مثال ک پسره گولش زده قبول اون روستا این رسمه ک پسرودختری ک خانواده‌شون راضی ب ازدواجشون نیستن چند روز فرار میکنن بعد ازدواج میکنن
مقصر اصلا اصلا پسره نیست
پدر و مادر مقصرن
مادری ک میدونه شوهرش آنقدر بیشعور ‌ بی اعصابه باید دخترشو خودش میفرستاد خونه آشنایی مورد اعتماد تا آب‌ها از آسیاب بیفته
من اگر خدای نکرده جای مادر اون دختر بودم با همون داس تا قبل از اینکه پلیس بیاد مرده رو میکشتم
شب هم کل روستارو بنزین میریختم آتش میزدم تا دیگه بخاطر حرف اونا شوهرم دخترمو نکشه
مامان بی عرضه بود
مصاحبه هاشونو ببینید اشکتون در میاد مادر انگار ن انکار عمو هم ک هیچی
خدا رحمت کنه همچین دست گلی
امیدوارم هیچوقت دیگه شاهد همچین جنایاتی نباشیم

7 5

اوستا نی نی اعظم دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 17:18
بدترین حالت ممکن این اتفاق هم خوابی دختر ‌ و پسر بود که دیگه حقش مرگ نبود دختره رو طرد می‌کرد میگفت برو پیش همون ک بودی باهاش ازدواج کن هیچی هم تخته جهیزیه و ارثیه و
خاک بر سرت امیدوارم تیکه تیکه بشی

1 2

حسین کوچولو یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 16:57
سلام من 711فروختم هر چی صبر کردم پایین نیومد قیمت هر چی داشتم 720خریدم به نظرتون اشتباه کردم

5 0

dirak یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 17:27
آخه این پرسیدن داره...
همین الانشم با سود میتونی بفروشی

8 3

اوستا دادا اعظم هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 16:06
استاد اعظم بازار و اقتصاد ما تحلیل و چارت نمیخواد فقط بخر و بشین کنار کار سختی نیست یک بچه هم میتونه این کار رو انجام بده ۴۰ سال تجربه این رو ثابت کرده

22 2

ارزونی رو لولو برد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 15:07
هر وقت به حرف های تو خالی رو روئسای بانک مرکزی اعتماد کردم با خاک یک سان شدم !!! شما را از تورم مزمن نجات خواهیم داد یک دروغ شاخ دار بزرگ است همه چیز در حال افزایش است

5 4

مهندس رضا هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 14:12
سلام بر شما
در آن صورت، کف ریزش مورد نظر شما تا کجاست؟

8 14

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 13:44
با سلام
تو این ماه یعنی خرداد ماه ۳۳۲۰ مظنه تاچ خواهد شد و اگر شکسته شود ۳۵۲۰ هم دور از ذهن نیست زیر ۳۲۱۵ حمایت و کلا محدوده خرید هست ۳۲۱۵ محدوده تعادل و ۳۳۲۰ مقاومت اول هست که بازار بعد از تاچ اون نقطه با واکنش نقطه مقاومتی روبرو شده و ریزش خواهد داشت

5 4

Golden gold پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 11:14
جناب گل‌های داوودی
ب اسامی کاربر ها دقت کنید ک دچار اشتباه نشید
همچنین ب مدت حضورشون در سایت ک ب رنگ قرمزه.
فکر میکنم شما منظورتون استاد اعظم چهار سال باشه ک ضمن عرض احترام به
استا اعظم بزرگ با ایشان فرق میکنه

2 6

استا اعظم بزرگ- چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 10:45
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

2 4

گل های داوودی یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 10:56
سلام استاد امروز یا صبح خرید یا فروش بزنیم یا تاشنبه صبر کنیم مممنون

29 7

شینتیل خان یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 02:22
ربطی به انس و دلار و سکه نداره . ولی آنقدر سوختم که نوشت . باشد که خانواده ها مراقب باشند:
کفتارهایی که نام خود را انسان میگذارند
در یک روستا که اکثرا" همدیگه رو میشناسن با داشتن 35 سال سن بری سراغ یک دختربچه 11- 12 ساله . گولش بزنی . فریبش بدی . بعد دختر رو فراری بدی و ببری خونه . هزار بلا سرش بیاری . بعد باعلم به اینکه بهت نمیدن ( شیعه نبودن ) . فاز عاشقی برداری .......بعد عکسهای دختر نگون بخت رو تو فضای مجازی پخش کنی . و بقیه ماجرا و ........................
اگر اسم این آدم کفتار نیست پس چیست ؟
آخه کدام منطقی این رو قبول میکنه؟
حیوان اگر تو دوستش داشتی و عاشقش بودی چرا عکسها و فیلمهاشو تو فضای مجازی پخش کردی ؟
شغال چه هدفی از اینکارت داشتی ؟
جز اینکه میخواستی با این کار به دوستانت زوربازو نشون بدی که من اینم ؟
آی مردم ببینید من چی تور زدم ؟
حیوان هیچی ندار چرا ؟
تو اگه عرضه داشتی چرا نرفتی سراغ هم سن و سالهای خودت ؟
تو چه جور عاشقی بودی که عکس و فیلم معشوقت رو به نامحرم نشون میدادی ؟
نمیخام کار پدر این طفل معصوم رو تایید کنم . ولی خدا سر کسی نیاره . یکدفعه چشم باز کنی ببینی یکی همس و سال خودت پیدا شده دختر بچه تو که فقط 13 سال داره رو گول زده.. چه حالی میشی ؟ انهم تو محیط کوچیک.
آتش بگیر تا بدانی من چه میکشم...........
احساس سوختن به تماشا نمیشود.........
دختر بچه طفل معصوم از بین رفت.
خانواده ای از هم پاشید.
فقط و فقط بدلیل خوی شهوانی کفتارصفت پلیدی به نام انسان ...............

7 6

Leila-90 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 19:24
قسمت غیر قابل هضمش قتل دختر بدست پدر با اون طرز فجیع و وحشیانست ، هراتفاقی که بیفته پدرومادر باید تکیه گاه فرزندشون باشن ، گوربابای حرف مردم که آدم بخاطرش بشه قاتل بچش، وقتی انسانیت و وجدان وجود نداره باید حداقل قوانین سختگیرانه و بازدارنده باشه تا هرکسی به بهانه غیرت و آبرو، داس بدست یه کودک معصومو تیکه پاره نکنه

7 7

Black Water هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 19:08
در قوانین دنیای مدرن ،دختر زیر ۱۸ طفل حساب میشه و مجازات سنگینی وجود داره.
متاسفانه فرهنگ غلط جامعه و غیرت بازی های بیخود این بلا رو ایجاد کرد.
۱.مقصر اول پدر جاهل و عقده ای که قوانین باعث شد که مرتکب جنایت بشود.خبرها حاکی هست ایشان قبل از کشتن با وکیل مشورت کرده بودو میدانست مجازاتش ۳ تا ده سال زندانه
۲.پسری که مجدد قوانین و فرهنگ اجازه تعرض به بچه رو داد
۳.فرهنگ غلط جامعه ایران که بچه و زن رو جز اموال میدونند .و قوانین غلط قرون وسطایی که به شدت سن ستیز هست.

8 6

اوستا نی نی اعظم دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 17:16
اولا خاک بر سر پدری که به خاطر حرف مردم میزنه دخترشو‌میکشه
دوما خاک بر سر همون پدر که به حرف برادرش گوش کرد و‌دخترشو کشت
توی مصاحبه قیافه عموی دخترو‌ببینید هیچ ناراحتی تو چهره اش‌نیست ‌میکه ابرومونو برده بود خاک بر سر همچین عمویی
سوما به فرض مثال ک پسره گولش زده قبول اون روستا این رسمه ک پسرودختری ک خانواده‌شون راضی ب ازدواجشون نیستن چند روز فرار میکنن بعد ازدواج میکنن
مقصر اصلا اصلا پسره نیست
پدر و مادر مقصرن
مادری ک میدونه شوهرش آنقدر بیشعور ‌ بی اعصابه باید دخترشو خودش میفرستاد خونه آشنایی مورد اعتماد تا آب‌ها از آسیاب بیفته
من اگر خدای نکرده جای مادر اون دختر بودم با همون داس تا قبل از اینکه پلیس بیاد مرده رو میکشتم
شب هم کل روستارو بنزین میریختم آتش میزدم تا دیگه بخاطر حرف اونا شوهرم دخترمو نکشه
مامان بی عرضه بود
مصاحبه هاشونو ببینید اشکتون در میاد مادر انگار ن انکار عمو هم ک هیچی
خدا رحمت کنه همچین دست گلی
امیدوارم هیچوقت دیگه شاهد همچین جنایاتی نباشیم

11 8

A.s.s.a.l هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 13:02
بچه اگه امنیت و آرامش تو خونه پدری داشته باشه هرگز تن ب غریبه نخواهد داد
کار پدر ب هیچ وجه قابل اغماض نیست
پدر مقصر است

10 8

صاحبی هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 12:30
آخه هم سن و سال خودش هیچ وقت به این آسمون جول بی عار پا نمیداد چون عاقل بود این بی شرف از شرایط نامناسب اون دختر نهایت سواستفاده رو کرد و از آب گل آلود نهنگ گرفت!!!!!

11 6

شاهد98 چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 12:01
خدا می داند که این چند روز که خبر کشته شدن این دختر بیگناه همه جا پخش شده خواب و خوراک ندارم! همیشه تصویرش میاد تو ذهنم ...اما آنچه که بیشتر آزارم میده، حیوان صفتی این آشغالی است که اسم مرد روی خودش گذاشته ومتاسفانه تو اججتماع مریض ما کم نیستند این آشغال کله هایی که برای نشون دادن مردونگیشون حاضرند مادر وخواهر خودشون را هم قربانی کنند...اما دوست عزیز با همه این مصیبت ها من حق را به پدر رومینا نمیدم... پدر رومینا به خاطر ترس و عدم اعتماد و احساس حقارت دست به این عمل شنیع زده است.این پدر اگه خیلی مرد بود می رفت سراغ اون مردک هیچی ندار وحقش را کف دستش میذاشت! اما افسوس که خیلی وقته تو این سرزمین هرچی آواره رو سر مظلوم خراب میشه و....

13 1

سپهرداد یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 11:06
خداوندا به خودت پناه می بریم

15 1

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 10:30
بسیار متأثر کننده.بنده اینطور افراد رو اصلا در حد حیوانات زبون بسته نمی‌بینم.واقعا غیر قابل درکه.
متاسفانه توصیه ها و تذکراتی ک در مورد ازار جنسی کودکان میشه جدی گرفته نمیشه .
بهترین روش پیشگیری از این مسئله آموزش کودکانمان است.

19 5

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 10:26
بی چاره دختر بی چاره تر مادر دختر
وای به حال روز پدر دختر. هیچ کس اندازه پدر دختر را دوست ندارد هر کس پدر باشد دختر داشته باشد می داند چه می گویم خار به پای دختر خار به چشم پدر است. به کجا رسیده که چنین کرده خدا عالم است. کاش خشونت از جهان محو شود.

19 5

جان شیفته هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 02:38
خدا لعنت کنه کفتارفاسدی که با احساس وحیات دختر بچه بازی کرد

2 3

گلدممد یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 01:11
به نظر شما طلا و سکه تو چه قیمت هایی خرید بشه خوبه با این شرایط ؟

2 3

دكتر بيشگو هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 00:27
جدید ترین قیمت خودرو های داخلی اعلام شد
بر اساس گزارش سایت " خبر آنلاین " نوشت :
قیمت هر پژو 206 تیپ دو در حالی 118 میلیون تومان اعلام شد که در اوج افزایش قیمتها نرخ آن به 160 میلیون تومان هم رسیده بود.
▪️پراید 111 نیز با نرخ 70 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که این امر از کاهش 20 میلیون تومانی نرخ آن در دو هفته اخیر خبر می‌دهد. پراید 131 نیز 66 میلیون تومان به فروش رفت.
▪️نرخ هر تیبا پس از کاهشی 15 میلیون تومانی 75 میلیون تومان تعیین شده و هر پژو 405 اکنون 112 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
▪️از سوی دیگر نرخ هر دستگاه سمند نیز بین 120 تا 122 میلیون تومان اعلام شد . دوگانه 140 تا ‍143 میلیون تومان اعلام شد.
▪️در بازار دنا پلاس 206 تا 208 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد و دنا پلاس توربو 277 میلیون تومان تا 279 میلیون تومان به دست خریداران و فروشندگان می‌رسد

12 7

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 00:26
انس هم تا انتخابات آمریکا از مرز ۲۰۰۰ دلار رد خواهد شد و رکوردهای جدید ثبت خواهد کرد مقاومت انس ۲۴۰۰ هست که ور کمتر از یکسال آینده تاچ خواهد شد

7 9

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/12 ساعت 00:23
حمایت مظنه ۳۲۱۵ و مقاومت اول ۳۳۲۰ و مقاومت سرسخت ۳۵۲۰ هست همه اینها این ماه طبق چارت پرقدرت و معتبر ما رویت خواهد شد تصویر چارت بزودی قرار داده خواهد شد

3 6

توجو هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 23:23
به نظر من بازار یه اصلاح داره و بعد صعودی میشه.من زیر۷۰۰خریدارم

6 5

علم غیب یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 23:02
قیمت سکه دیگه زیر ۷ تومن نمیاد هرکی پول ریالی داره الان تبدیل کنه تورم بالاس و بازار رکود

13 13

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 21:28
از هفته آینده مظنه بالای۳۲۲۰ خواهد رفت و این ماه ۳۳۲۰ تست خواهد شد هر کسی نخریده از فردا میتونه در این قیمتهای مفت بخره و نگه داره

3 4

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 22:20
سلام بر جناب استاد اعظم
به نظر شخصی شما حد نهایی سکه تا آخر خردادماه تا کجا میتونه پیشروی کنه؟
ممنون

6 7

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 21:44
استاد سکه ۷۴۰۰ کجاش مفت هست!!!

5 14

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 21:04
کسایی که ازخریدجاموندن یکم دیگه صبرکنن وسوسه نشین فرصت برای خرید فراهم می شه ...

6 6

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 21:02
سکه یه پایین بایدبده حالا کی رو خدامی دونه

6 7

مریلا جان پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 22:41
با قاطعیت میگم تیرماه

7 6

حسین کوچولو یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 20:56
سلام عزیزان من همین الان میخام خرید کنم بنظرتون خوبه

8 2

Esy طلا سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 20:40
مطمئن حرف نزنید کسی متضرر نشه. تجربه ثابت کرده درسته خرید از فروش بهتره ولی همیشه نصف نصف. اونم با منطق.

7 3

Esy طلا سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 20:38
داره پایین میاد که.
خرید خوبه ولی مطمئنید؟ مثل محمدی که میگفت فروش فقط فروش بدون هیچ علم و منبعی. تحلیل بگذارید با علم و منطق.
بخرید فقط بخرید یعنی چی؟؟؟؟

11 9

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 20:24
بخرید ، فقط بخرید!.

13 10

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 20:12
سلام
کسانی که از خرید حل مونده اند مجدد بخرن

12 6

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 20:01
سکه ۷۳۰۰ دیگه گیر نمیاد من با نظر اساتید کاری ندارم حد ضرر هم نداریم به شدت امامی جمع کنید دلار هم ۱هزارتومن روش سود هست در پناه حق.

3 1

لیورپول یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 20:56
یک ساله شدنتون رو تبریک میگم.

14 7

آنالیزور طلا دو سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 19:25
امسال افزایش قیمتا با خودرو شروع شد بعد طلا و بعد مسکن// پایین آوردنشون هم همینچوری بود// اول خودرو با بگیر و ببند و قیمتای دستوری و پلمپ و غیرو پایین کشیده شد بعدش طلا با گیر دادن به سکه بورسی و گواهی سپرده کالایی پایین کشیده شد بعدش مسکن با اعلام گرفتن مالیات از خانه های خالی و مالیات بر عایدی مسکن و خرید متری مسکن در بورس// یعنی یه دور همه رفتن بالا و یه خورده اومدن پایین و حالا رسیدیم به سر خط// همه چی دوباره مثل اوله ببینیم اینبار کی میخواد شروع کننده باشه//

11 5

محکوم شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 20:23
چه سر خطی عمو جون
سکه. و طلا کجا پایین اومد
مسکن کجا پایین اومد
گرفتی ما رو
خدا شفات بده

1 1

D-buyer یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 19:08
۵ میلیون نفر در صف قرعه‌کشی خودرو/ نیمی از متقاضیان خریدار پژو پارس
یک منبع آگاه:
?تا به امروز بیش از ۵ میلیون نفر برای شرکت در قرعه کشی ثبت نام کرده اند که حدود نیمی از آن‌ها یعنی ۲.۵ میلیون نفر متقاضی خرید پارس tu۵ بوده‌اند.
?به عبارتی در شرایط فعلی به ازای هر ۲۰۰ نفر یک خودرو در فرآیند قرعه کشی وجود دارد.
?اگر فردی در قرعه کشی برنده شده و وجه مورد نیاز را تامین نکند تا دو سال از شرکت در فرآیند ثبت نام محروم می‌شود.

1 0

D-buyer یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 21:09
مسلما" همینطوره

2 0

Esy طلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 20:39
این به این معنی هست که شانس برنده شدن برای کسانی که پارس ثبت نام کردن کمتره یا ربطی نداره؟؟

2 2

جوانمرد پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 18:57
ابوعباس عزیز:
شنبه تا دوشنبه هفته بعد...
فروش خانگی سکه و طلا در بازار میره بالا...

6 4

ابو عباس نه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 19:06
بله ممکنه عرضه خانگی کمی بیشتر بشه ولی زیاد نمیشه در کاهش،قیمت بعد از ان حساب کرد .از همین هفته بز خری از خانگی ها شروع شده بغیر ازافرادی که واقعا پول لازم هستنن توصیه فروش نمیشه.

5 6

روپولی یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 17:46
باسلام.استاداعظم دیروزگفتیدسریع بخریدبرا3220بعد3350چی شد؟الان نظرتون چیه.

5 6

☆ایران بانو☆ پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 18:07
استاد رفتند گل? بچینند

5 5

Chandler یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 16:46
درود
بازار فعلا رنجه و برای جهت گیری(چه نزولی و چه صعودی ) نیاز به فاند خبری داره

7 7

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 16:29
همه صراف ها وسکه فروش ها بااطمینان صحبت از افزایش سکه ودلارتا قیمت های خیلی بالامی کنن البته یکم هم پیازداغش روهم زیادمی کنن ... ولی می گن اول یه ریزش داریم تا ۶۸۰۰ بعد از اون صعودهای پی درپی... البته این فقط یک حدس وگمان هست

3 7

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 17:03
هرچی صرافها و طلافروش ها گفتن شما برعکسشو عمل کن.

14 6

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 16:37
محمدی جمع کن برو عزیزم‌.

9 1

شاهد98 چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 16:17
? توصیه‌های لقمان به فرزندش
?پسرم! گروهی ، اگر احترامشان کنی تو را نادان می دانند
و اگر بی محلیشان کنی از گزندشان بی امانی پس
? در احترام ،اندازه نگهدار
?_پسرم! سخت ترین کار عالم محکوم کردن یک احمق است پس
? خون خودت را کثیف نکن
?_پسرم! با کسی که شکمش را بیشتر از کتاب هایش دوست دارد ، دوستی مکن
?_ در پیاده رو که راه می روی، از کنار برو. ملت می خواهند از کنارت رد شوند
?_اگر کسانی از سر نادانی به تو خندیدند ، تو برای شفایشان گریه کن
? _خود را وابسته به هیچ دسته ای مدان. پس فردا تقش درمی آید که آنی که تو می خواستی نیست و حالا خر بیار و معرکه بارکن
?_پسرم! اگر به ناچار به جریانی متمایل شدی، جایی برای نفس کشیدن خود و رقیبت بگذار. نه او را چنان به زمین بکوب و نه خود را چنان بالاببر. دیرزمانی نیست که جایتان عوض شود
?_پسرم! در تاکسی با تلفن همراه بلندبلند صحبت نکن
?_ تا از چیزی مطمئن نشدی قضاوت نکن
?_ اهل هنر را احترام کن.
?_ هیچ گاه دنبال به کرسی نشاندن حرفت مباش و همه جا سر هر صحبتی را بازمکن. بگذار تو را نادان بدانند
?_ اگر برای دختر یا پسری پیش تو برای تحقیق آمدند و تو چیزی می دانستی رکو راست بگو. هر آنچه که می دانی. به فکر بدبختی دختر و پسر مردم باش
?_ اخبار را از منابع مختلف بگیر. جمع بندی‌اش با خودت. مخاطب دائمی یک رسانه بودن آدم را به حماقت می کشاند
?_پیش از استخدام در اداره های دولتی ، “پاور پوینت” را فرابگیر
?_ در اداره ای استخدام شدی هرچه دستمال از جیب هایت دوربریز. آب بینی ات را با پیراهن تمیزکنی بهتر است تا کسی دستمال در دستت ببیند

15 0

مردم یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 16:14
یکیشون میاد میگه بالای ۲۹۰۰ تو چارت من نیست.اون یکیشون میگه زیر ۳۲۲۰ تو چارت من نیست.مظنه واقعی بین ۳ تا ۳۲۰۰ میچرخه.
پیدا کنید دلال را؟؟؟

3 6

بانکدار هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 16:10
سلام به دوستان
خرید یک دوم بهترین حالت است چون احتمال برای ریزش انس زیاد است حداقل تا ساعت 08:30pm روز دوشنبه به وقت ایران که تقاضای طلا در بازارهای امریکا بر عکس بازار طلای شانگهای انس را تقویت کند
البته داخل هم خبری نیست (( $نیست ))

31 15

غ مگین یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 15:23
سلام دوستان.همینطوز که میبینید بازارتقریبا رنجه ونوسانی نداره تقریبا. دوستانی که فکرمیکنن بازار میکنه میره بالا مثبت ودوستانی که فکرمیکنن بازار مجددا ریزش خواهدکرد منفی بدن.متشکرم

2 4

غ مگین یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 15:32
خاهشا همه دراین نظرسنجی شرکت کنن.

6 6

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 15:00
سکه دربورس روند نزولی ولی آهسته وملایم پیش گرفته الان سکه دربورس ۷۳۵۰ معامله می شه خودتون تصمیم بگیرید....

12 6

کوروش 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 12:23
دوستان بازار اصلاح خورده نظر شخصی بنده خرید با تمام موجودی.۵۰ ۵۰ رو هم بزارید کنار کف ابشده ۳۱۰۰ بوده سقف ۳۵۹۰ دارن سکه فروشا طلا فروشا همه جارو جمع میکنن دلالا کار خودشونوکردن مراقب باشین جانمونید در پناه حق.

2 1

مردم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 15:46
خودت دلالی

10 6

جوانمرد 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 14:15
باسلام
شنبه شانزدهم خرداد , تاریخ اعلام قرعه کشی خودرو هست و افراد برنده باید ظرف چهل و هشت ساعت کل هزینه خودرو رو حتما واریز کنند!
بازار سکه و طلا از شنبه تا دوشنبه هفته بعد دیدن داره!

8 4

ابو عباس نه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 14:45
هیچ ربطی نداره چندین برابر این مبلغی که فکر میکنید همین ماه قبل رفت داخل چاه بی پایان بورس نتبجه چی بود سکه تا ۷۶۰۰ بالا اومد

7 5

مهندس رضا 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 14:27
فعلا که بازار بلاتکلیفه. یعنی گیج میزنه. مشخص نیست به کدوم سمت میخواد بره. باید صبر کرد.

8 7

معمار زیبا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 15:02
درحال حاضر سکه نفس بالایی نداره


اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا