سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلا1685
مظنه3,074,000
18 گرم709,600
ارزش سکه6,925,722
قدیم (بهار)7,100,000
جدید (امامی)7,340,000
نیم3,700,000
ربع2,000,000
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

تحلیل تکنیکال سکه امامی مورخ 27 اردیبهشت 99

صعود دلار به کانال 17 هزار تومان ، انتظارات معامله‌گران بازار سکه را نیز تحت تاثیر قرار داد و در نتیجه امروز شاهد ادامه افزایش خرید ها در این بازار بودیم. با این حال، رشد ۴ روز ابتدایی هفته به اندازه‌ای بود که کاهش ۲ روز انتهایی هفته پیش به چشم نیاید.


آیا سکه بخریم؟

تحلیل تکنیکال سکه امامی مورخ 27 اردیبهشت 99

 

صعود دلار به کانال 17 هزار تومان  ، انتظارات معامله‌گران بازار سکه را نیز تحت تاثیر قرار داد و در نتیجه امروز شاهد ادامه افزایش خرید ها در این بازار بودیم. با این حال، رشد ۴ روز ابتدایی هفته به اندازه‌ای بود که کاهش ۲ روز انتهایی هفته پیش به چشم نیاید.

اقزایشیها میگویند، بازار اصلاح لازم جهت آمادگی برای رشد دوباره را تجربه کرده و روز شنبه(امروز) بار دیگر به جاده افزایشی بازخواهد گشت،  ولی کاهشیهای دلار اعتقاد دارند، افزایش هفته گذشته بیشتر ناشی از جوسازی نوسان گیران بود و با ورود قوی بازارساز به معاملات، راه بر افزایش بیشتر قیمت سد شده

بازارساز در روزهای انتهایی هفته توانست با نزدیک کردن قیمت صرافی‌های منتخب به قیمت بازار آزاد، تا حدی نوسان قیمت دلار را مدیریت کند ولی باید دید امروز نیز تاکتیک بازارساز جواب خواهد داد یا شاهد حمله نوسان‌گیران به قیمتی خواهیم بود که یک کانال نزول کرده  طبق قیمت بازار و نرخ صرافی ملی ممکن است بازارساز بواسطه فاصله اندک 50 تومانی با بازار دست به کاهش بزند یا اینکه منتظر تحولات بازار بماند . وقتی فضا برای رشد سکه تمام سد شود با این اونس و دلار داخلی، توجه بازار به سمت سکه‌های کوچک خواهد رفت
تحلیل سکه امامی

تحلیل فیبوناچی سکه امامی:

تحلیل فیبوناچی سکه امامی

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
1 2

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 22:51
گرامیان عزیز
مطلع باشید افرادی مغرض با هدف تامین منافع شخصی با گذاشتن کامنتها و ارایه سیگنالهای غلط و نیز در غیر زمان واقعی خود مدتهاست به بازار از طریق همین سایت که بینندگان فراوان و کاربران زیادی دارد جهت میدهند.
۱.بدانید بورس مورد تایید سیستم است و همانند پایان سال ۹۸که با شایعه ریزش مردم ساده لوح را فروشنده کردند و مجدد همان سهام را با ۱۰۰٪افزایش به انها فروختند فریب شایعات را نخورید.
۲. ملاحظات و نگرانی های بین المللی طبعا بر اونس اثر دارد. افزایش اونس متاثر از کوید۱۹است و با یک فاند مثبت مانند واکسن موثر و‌مورد تایید در هرجای دنیا کاهش می یابد. سال ۹۸ افراد زیادی با قیمت بالا خرید زدند و مالدار ماندند تا اونس به افزایش منجر شد.
۳. هیچ کامنتی به غیر از افراد صادق و اثبات شده در طی زمان را مد نظر قرار ندهید و بر اساس دانش خود و بدون هیجان و با اموال اضافی خود در بازار وارد و بمانید.
این متن یک دل نوشته است. بر اساس دانش خود عمل کنید.

1 3

دور اندیش سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 17:31
دوستان هدف ميان مدتي ابشده طبق نمودار تكنيكال3350 تا3400 است.
الگوي سر و شانه كف هم مويد اين هدف ميتونه باشه.

2 1

شاهد98 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 21:14
دقیقا
بنده تمامی سرمایه ام 27تا سکه است و خیال نوسان گیری هم ندارم چرا که فکر می کنم نوسان گیری کار هرکسی نیست و در درجه اول طرف باید روابط قوی و مستحکمی با برخی از فروشنده ها در ابزار داشته باشد.البته قبل از اینکه به این واقعیت برسم پارسال مارگزیده شدم و به خاطر یک حرکت ناشیانه، چند ملیونی ضرر کردم وبا خودم عهد کردم سکه را برای عدم کاهش ارزش نقدی نگه دارم...اما دوستان در این چند ماهی که در این سایت و بعضی کانالها بودم به این واقعیت رسیدم که بدترین اشتباه، نپذیرفتن اشتباهست و روی ریال ماندن که احمقانه ترین کار است حتی اگر در بانک باشد با سود18درصد!!! در این مملکت اگر کاه هم بخرید سود کرده اید اما اگر سرمایه را راکد بگذارید به خودتان ظلم کردید
و اما بعد؛ دوستان کسانی که بی عنوان یا با عنوان تحلیل می گذارند بر دو دسته هستند گروه اول که می گویند نخر که ارزانی در راه است! و گروه دوم که می گویند بخر و بیشتر برای نوسان گیری نظر می دهند
حرف گروه اول کاملا غلط است؛ کدام گرانی در این مملکت ارزان شده که منتظر دومیش باشیم؟ اگر هم بوی ارزانی آمده است چند روز بعد با قیمت های سرسام آور خوشی کاذب را از دماغ ملت مظلوم بیرون کشیدند! به نظرم این گروه اگر اهداف مغرضانه نداشته باشد بی گمان دچار سوء برداشت در زمینه اقتصاد است!
اما گروه دوم: گروه دوم که گاه با هدف نوسان گیری نظر می دهند اغلب دچار خطا در پیش بینی هستند کما اینکه بارها دیده ایم که در سقف، فرمان خرید داده اند و در کف؛ سیگنالِ فروش! واین سیگنالها اگر به خاطر اشتباهات فاحش نباشد نشان از همکاری خیلی نرم با "بازار ساز" دارد...
نکته؛ سال99 هیچ شباهتی با سال97 و98 ندارد....در سال99 چند شاخص، تمامی تحلیل های اساتید را به سخره گرفت؛ 1-تحریم همه جانبه ایران به ویژه در زمینه فروش نفت که رگ حیاتی اقتصاد ماست!2-بیماری کرونا وزمین گیر شدن بخش های کوچک تولیدی3- ورود بورس دولتی به بازار آشفته..و... وعجیب است که هنوز برخی اصرار دارند با مقایسه وضعیت امسال با سالهای مذکور نتیجه بگیرند که البته تا قیام قیامت نتیجه نمی گیرند و بازار هم به راهی می رود که همتی و دلالهای وابسته می خواهند

1 3

دور اندیش سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 17:27
دوستان اين اقا ميگه نمودار من بالاي 2900 رو نشون نميده.
تو رو خدا حرف اين ادم..... رو فقط كافيه به يه تحليلگر علم تكنيكال بزنيد تا از خنده روده بر بشه و راهي بيمارستان بشه. خواهشا گول حرفهاي ايشون رو نخوريد. وظيفه شرعي بنده اين بود كه بگم فريب اين انسان لجوج كه فقط به خاطر اينكه حرفش دو تا نشه رو نخوريد. اگه اين ادم سواد داشت و با تجربه بود تا به حال اشتباه خودشو پذيرفته بود و اين همه ادم ساده دل رو فريب نميداد. اميدوارم خدا هدايتش كنه و از سر تقصيراتش بگذره. چقدر انسان رو تو مظنه2450 و .... با حرفاش فروشنده كرد و از انموقع تا حالا نخريدن و سرمايشون عين يخ داره اب ميشه

1 3

دور اندیش سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 17:21
سلام خدمت دوستان عزيز
با عرض خواهي فراوان از بابت عدم حضور فراوان.
ولي واقعا صحبتهاي اقاي وحيد محمدي نگذاشت كه ديگه كامنت نذارم.
ايشون با جرات تمام از چارت ميگه. برادر خجالت بكش من خودم تكنيكاليست هستم اصلا صحبتهاي كه ميكني واقعا خارج از علم تنكنيكاله. اگه ميخواي حرف تخيلي بزن ولي خواهش ميكنم دوستان اماتور رو به اشتباه نينداز. اصلا كف كانال دوساله كف كف كف در بدترين حالت و با ورود به قول خودت همتي نهايت2600 رو نشون ميده. چرا از خدا شرم نميكني و اعداد تخيلي خودت رو به نمودار ميبندي.

3 6

اقای اماتورو سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 15:47
سلام جناب کاربر جدید.ببینید بنظرم استاداعظم این قیمتها تا حدزیادی درست میگن ولی نه برای امروز وفردا .-،،،یه زمان یکهفته ای تا یکماهه احتمال قوی به اعدادی که ایشون میگن خواهیم رسید.حرفای ایشون برای نوسانگیرها بنظرم مناسب نیست.

3 1

Golden gold چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 17:02
یک دلیلش هم می‌تونه نابلدی باشه.
نابلدی +اعتماد بنفس فوق بالا

8 2

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 15:53
دوست عزیز کاملا با شا مخالف هستم / اگر واقعا نیت خیر دارند چرا در سقف ها خرید می دهند؟

8 4

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 15:42
جناب استاد اعظم جنابعالی دقیقا امروز ظهر در سقف قیمتها دستور خرید دادید
لطفا پاسخگو باشید
شما مگر نگفتید که قیمتها چند ساعت دیگه بالای 3220 میره // الان چند ساعت گذشته و قیمتها دقیقا بر عکس حرف شما کاهش پیدا کرده // ابشده حدود 50 خط پایین اومده و به 3145 رسیده /
شما به په دلیلی سیگنال های اشتباه خود را با قطعیت اعلام می کنید؟
چرا باعث ضرر عده ای از افراد کم تجربه می شوید؟
بنده همون موقع که شما سیگنال دادید عرض کردم فعلا خرید نداره/
چرا الان که قیمتها کاهش پیدا کرده سیگنال خرید نمی دید؟
قبلا هم اینکار را تکرار کردید // زمانی که ابشده 2800 بودشما سیگنال خرید دادید و با قاطعیت گفتید خانه دار فقط بخر // دقیقا بعد از اینکه جنایعالی سیگنال خرید دادید قیمتها تا 3 روز ریزشی بود و ابشده به 2520 رسید
اقا مگر شما را مجبور کرده اند که سیگنال بدید؟
هدف شما از این سیگنال های اشتباه چیست؟

0 0

مردم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/11 ساعت 13:56
اینا بیشتر دلال هستند

9 1

اقای اماتورو سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 15:36
مرحوم وحید محمدی سال 1425هجری شمسی:.مظنه 20000000ملیون تومان.سکه 40000000میلیون تومان.انس 12000هزاردلار.بچه ها من از جهنم دارم براتون کامنت میزارم
نخرید من تااخرهفته مظنه 2200باسکه 5200تحویلتون میدم.درپناه حق.

1 1

Golden gold چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 16:53
بترکی بشر.

5 5

صاحبی شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 15:19
امروز برنج خریدم کیلویی ۳۳ هزار تومن!!!! برنج رو مجبورم بخرم طلا رو که مجبور نیستم خطاب به کاربری که میگه زود برو بخر دلال داره میبره بالا ،،،، وقتی بره بالا کیه که بخره؟؟؟؟ جزو کالاهای ضروری زندگی نیست که!!!

5 8

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 15:08
بزرگواران سروران عزیزان
محمدی نتونسته نوسان رو خرید بگیره قبول
شما رو حرف من سود نکردی قبول
اما ولله خرید نداره بازار
بزرگواران لطف کردن رو حرف من صبر کردن من بدهکار شما هستم و بهترین شکل این نوسانات رو جبران میکنم
چارت من آبشده ۲۲۰۰ و سکه ۵۲۰۰ رو نشون میده
هرکی داره خرید میده الان بی وجدانیه خرید نداره بازار سقف هارو بسته تا آخر مرداد فقط کاهش داریم همراه با نوسان

8 2

Esy طلا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 15:07
دوستان سریعتر ازکانال محمدی خارج بشید..این شیاد چندماهه داره سر مردم کلا میذاره..اصلا پیاماشو نادیده بگیرید وگرنه بد بهتون ضرر میزنه..

5 3

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:48
سکه ۹۲۰۰ ابشده ۳۵۹۰ بزودی از رگ گردن نزدیک تر یه نمونه اش رو الان میبینید.کاربر جوانمرد بنده برای بحث و ناسزا اینجا نظر نمیزارم دنبال بی احترامی به همدیگه هم نیستم لطفا در عین احترام بفرمایید خونه خودرو بورس یا بانک سرمایتونو جای امن بزارید درضمن لعنت بر کسی که آرزوی ویران شدن مملکتشو داشته باشه بنده کارشناسی خبر موثق تو سایت میزارم تا به وقوع بپیونده اسفند گفتم خودرو ۴۰ درصد کاهش بعد عید الان ۶۰ درصد کاهش داره مردم قضاوت کنن حالا میگم ملک و بورس مردن دارن با کت شلوار دفنش میکنن اصلا قول میدم تا برج ۱۰ امسال ملک ۲۰ تا ۳۰ درصد در کل تهران و بورس ۴۰ تا ۶۰ درصد کاهش داشته باشه یادداشت کنید اگه مث خودرو نشد..... که عینا شد بنده از سایت میرم . دوستان گیر دلالا نیافتید رو ۳۵۹۰ خالی کنید عدد ۳۳۲۰ استاد اعظم برا بازار کف سقف ۳۷۰۰ شما رو ۳۵۹۰ خالی میکنید برا هدف ۳۳۲۰ خرید الان درحال حاضر فقط جمع کن امامی ابشده نیم ربع یک گرمی اصلا معامله نمیشه و افزایش چندانی هم نخواهد داشت در پناه حق.

0 1

Esy طلا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:55
گفتسد در حال حاضر امامی و آبشده و... معامله نمیشه؟؟؟و افزایش چندانی نداره؟

4 3

مردم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:52
چی میزنی خدایی؟
کجا خودرو ۶۰ درصد ارزون شده.
خودرو حداقل ۲۰ درصد گرون شده.

2 2

وحید محمدی ، چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:28
این استاد اعظم فکر کنم طلافروش هست که میخاد طلا هاشو موقعی که ارزون میشه بندازه به مردم

3 2

جستجو گر یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:24
درود بر کاربر۲۰۴۹

8 1

اس محمد زرگر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:22
سایت تا سطح مهد کودک نزول کرده، جمع کنید بساط مسخره بازی رو. اونیکه رو ملک میگه طلا ارزون میشه و اونی که رو طلا میگه خودرو و ملک ارزون میشه ، در صورتی که همه باهم دارن میرن بالا. اقتصاد چهار تا چرخ داره یه چرخ به تنهایی نمیچرخه

4 6

جوانمرد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:03
کاربر استاد اعظم 2:
رکود و کاهش قیمت در ملک و ماشین و خونه و...رو اینجا جار نزن!
کمتر چرت و پرت بگی کسی بهت نمیگه چرا امروز چرندیات نبافتی پسرجان!
سکه زیاد خریدی؟ گذاشتی توی بالشت؟؟؟ خب پسر برو بنداز توی کوزه و هرشب آبش رو بخور برای کاهش اضطراب قلبت خوبه!
دلال هایی امثال شما منتظر جنگ و تنش و ناامنی در کشور و منطقه هستند تا ارزش سکه و ابشده تون بره بالا و بالاتر! خاک توی سر امثال شما کردن که منفعت تون در عدم امنیت اقتصادی و سیاسی و نظامی کشور و هم میهن تون هست...
امثال شما پیش هرکس بشینه فقط بهش سیگنال و انرژی منفی میده در مورد آینده...بد به حال اطرافیان چون شما!
برو خودت رو اصلاح کن
بدو برو دلال

2 4

جوانمرد چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:08
بقول کاربر #ارزونی رو لولو برد#
اینجا چیزی ارزان نمیشه...

8 9

جوجه پاییز سه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:01
سلام به دوستان.
ابشده زور تثبیت روی 3175 را ندارد و سکه هم یه بوهایی برده.
فکر کنم ابشده یک حمله دیگر به 3000 داشته باشد .اگر 2950 فرو بریزد شاهد کاهش خوب در طلا خواهیم بود .اگر هم بالای 3175 تثبیت بدهد شاهد افزایش سریع طلا خواهیم بود.ولی فکر می کنم بازار جون مقاومت ندارد سکه هم نشان می دهد.پس می توان امید داشت طلا تا زیر 3000 دوباره کاهش داشته باشد.فعلا نظاره گر هستیم تا از کدام طرف رها خواهد شد.2950یا3175.

8 5

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 13:55
استاد اعظم کامنت گذاشته هر چه سریعتر بخرید وگرنه مظنه تا چند ساع دیگه میره بالای 3220 ///
جناب استاد اعظم مظنه دقیقا برعکس حرف جنابعالی فعلا داره میره به سمت 3170

4 4

محکوم پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:24
به به سلام کاربر جدید بالاخره شما هم اومدین
منتظر تحلیلتون بودم

4 4

معمار زیبا چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:00
بیگ لایک

5 5

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 13:56
وقتی میشه روی قیمتهای پایین تر خرید زد برای چی شما سیگنال خرید روی قیمتهای بالا می دهید؟

6 7

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 13:51
با سلام
لطفا
به حرف اساتید قلابی گوش ندید
کسانی که دایما میگن بخر یا دلال هستند یا روی مال هستند و کسانی که دایما میگن بفروش یا دلال هستنذ یا خالی هستند
تحلیل گر کسی است که هم زمان خرید را مشخص کند و هم زمان فروش را
ضمنا بنده ادعایی ندارم ولی قیمتهای فعلی خرید نداره

5 7

Solisss چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 13:49
دوستان قول شیادانی که میگن ملک خودرو طلا گران خواهد شد را نخورید اینها شیادان از خدا بی خبرند و سرراهی

9 2

Golden gold چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 13:13
بنده قیمت‌های بازار رو جهت اطلاع دوستانی ک در منزل هستند میگم.
فقط جهت. اطلاع
سوء برداشت نشه غرض و مرضی در کار نیست.

1 8

Solisss چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 13:45
کجا ۷۵۰ هس چرا الکی قیمت میدی

4 1

گل پونه یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 13:36
ممنون اعلام کن لحظه ای

5 2

Golden gold چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 13:09
گرم ۱۸عیار ۷۵۰

3 3

علم غیب دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 12:20
بیشتر از ۷۴۰ نمیره امروز

1 1

یوشع دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 13:24
به این مقدار هم راضی نباشید...

3 0

ال/نا/ز Gold. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 12:22
خب خدارو شكر خيالمون راحت شد
همين كه يه ميليون نشد بايد به روحاني و دولت تكتير و اميدش تبريك گفت
خخخخخ
يه گرم طلا ٧٤٠
خدايي خود مسئول ها اين عددو ميبينن خجالت نميكشن

6 0

Golden gold چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 12:16
سلام دوستان گلم
مظنه ۳۱۷۵
امام ۷۵۰۰
نیم ۳۸۰۰

2 1

Golden gold چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 12:16
بازار تهران

11 8

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 12:03
دلالان تا ساعتی دیگه قصد کردن قیمتها رو بالا ببرن همین الان بپر بخر تا بالا نرفته فقط سریع باش ارشد ۳۲۲۰ نقطه اولش هست و بعد تلاش برای ۳۳۲۰

10 6

مردم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 12:26
خودت سر دسته دلال هایی

5 6

ال/نا/ز Gold. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 12:23
اينقد بالا ببره تا برسه به عرش خدا...
نه ميخريم نه ميفروشيم

8 6

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 11:59
هر کی میتونه همین الان تلفنی بخره مظنه تا چند ساعت دیگه بالای ۲۲۲۰ میره فقط سریعتر تا بالا نرفته

1 8

Solisss چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 12:30
اصلاح نکن اولی درسته

7 4

استاد اعظم چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 12:00
اصلاح میکنم ۳۲۲۰

5 6

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 11:52
بزرگواران هیچ کالا و مارکتی ارزان نخواهد شد نه مسکن نه خودرو نه طلا و نه بورس افت نخواهند کرد گول شیادانی که تبلیغ ریزش یا افت قیمتها را میکنند نخورید ریال سم است .سودمند باشید

3 3

++ یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:40
جناب زیر آسمون عرض بنده برای میان مدت وبلند مدت هست وگرنه همه مارکتها گهگاه اصلاح میخوره ولی دوباره اوج گرفته شما یک نگاه اجمالی به چهل سال گذشته بفرمایید خودتون عرض بنده رو متوجه میشید.بنده کمترین اعتقاد دارم همه طرحهایی که در قالب مبارزه با تورم اجرا میشه مقطعی و تسکین دهنده کوتاه مدت هست و درمان نیست چون اقتصاد ما بیمار است.اگر بیمار نبود با این قدرت خرید کمه مردم یکی نیست جواب بده چرا بازم مسکن داره رشد میکنه مگه تقاضا بالا رفته!!!در نتیجه نظر این حقیر به افزایش همه مارکتهاست .آنچه تجربه دارم منتقل کردم به کسی هم توصیه ندارم .سودمند باشید

0 5

زیر اسمون پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 14:26
سلام عزیز همین الان ارزون شده ماشین سه میلیاردی شده دو میلیارد با این همه بازم مشتری نیست خود من با دردسر ماشین هفتصد تومن دادم ششصد فقط شانس آوردم یه مشتری داشت

5 5

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 11:16
قبل از عید تو بورس میگفتن بعد از عید ریزش داره. شب عید ملت ساده فروختن تو یکی دو ماه نزدیک به 100% رشد داشت. کسانی که سهام خوب دارند راحت سهامداری کنند. بورس فعلا مورد نظر سیستم هست و رشد قوی خواهد داشت .
طلا هم که جای خود داره و همیشه مطلوبه

0 7

عجب رسمیه دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 10:29
تکمیل وجه چطوریه یعنی الان ۶۰ تومن مثلا میگیرن واسه تیبا بعدا بازم پول میخوان موقع تحویل؟

0 6

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 11:12
درود
خــیر ..همون ۶۰....قیمت کامل هست دیگه بعدی نداره ...قیمت هارو زدم.....مثلا دولتـــــی هست

9 6

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 09:28
صاحبان خودرو و ملک و بزودی بورس به خاک سیاه نشستند قبل عید نوروز اینهمه اینجا پیام گذاشتم کاهش ۳۰ ۴۰ درصدی برای خودرو در راه دوستان خندیدن برای ملک هم رکود بزرگ در راه بود که بزودی دادستانی میاد سراغ ملک اونام با کت وشلوار میرن تو تابوت بورسی ها هم که گفتن نداره همین الانم دیره شاخص نصف میشه بزودی اما درمورد بازار سکه جان ...... تا میتونید جمع کنید در پناه حق.

4 1

Esy طلا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 09:10
سلام جناب سیترین و جناب ذره بین و آنالیزور طلا ممنون میشم راجب سکه تحلیلتونو بفرمایید آیا خرید الان منطقی هست؟

8 2

پدر بزرگ! پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 06:27
زن فقیری که خانواده کوچکی داشت، با یک برنامه رادیویی تماس گرفت و در بخش حرف‌دل مردم رادیو از خدا درخواست کمک کرد.
مرد بی ایمانی که داشت به این برنامه رادیویی گوش می داد، تصمیم گرفت سر به سر این زن بگذارد.
آدرس او را به دست آورد و به منشی اش دستور داد مقدار زیادی مواد خوراکی بخرد و برای زن ببرد. ضمنا به او گفت:
وقتی آن زن از تو پرسید چه کسی این غذا را فرستاده، بگو کار شیطان است.
وقتی منشی به خانه زن رسید، زن خیلی خوشحال و شکرگزار شد و غذاها را به داخل خانه کوچکش برد.
منشی از او پرسید:
نمی خواهی بدانی چه کسی غذا را فرستاده؟
زن جواب داد:
نه، مهم نیست،
وقتی خدا امر کند، حتی شیطان هم فرمان می برد.

2 10

Sunami سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 04:05
دوستان منظور جناب محمدی ۵۲۰۰ و ۲۲۰۰ ، شاید بعد از افزایش سرمایه باشه ، چرا اینقدر با ایشان لج میکنید؟

2 1

bibi_adas 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 03:03
سلام دوستان میشه لطفا یکی بگه شما چطور خرید میزنید؟؟؟از چه طریقی امروز بسرعت میخرید و فردا سریع میفروشید؟؟؟
مطمئنا شما مثل من راه نمیافتید برید طلافروشی سر کوچه درسته؟؟
طلا میاد پایین تا ما بجنبیم رفته بالا
ممنون میشم لطفا مسخره نکنید و جوابمو بدید مرررسی
میخواستم از اساتید و بزرگان باتجربه ای که اینجا حضور دارن خواهش کنم به افراد آماتوری امثال من هم کمک کنند تا در کنارشون بتونیم چیزی یاد بگیریم

0 2

جویای کار چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 08:55
خیلی از افراد تلفنی خرید وفروش میکنن .البته بدی این کار اینه که گاهی اوقات طلافروش جواب تلفنو نمیده وضررمیکنی .خودم این بلا سم رفته

2 3

ال/نا/ز Gold. یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 02:04
اصلا ثبتنام تحويل فوري يعني چه؟
يك سال پيش طرف ثبتنام كرده تو نوبته تو ثبتنامي هاي خودرو سال قبلتو به ملت تحويل بده به موقع خود به خود التهاب بازار خودرو ميخوابه نه اينكه كارخانه توليدش تو اين تحريم ها بره واسه تحويل فوري

14 5

آنالیزور طلا دو سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 01:33
سکه: 7480-7560-7600-7680-7750

11 12

جویای کار چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 01:08
سلام دوستان سمت خرید ماشین نرید .والله قسم من دوتا قرارداد از سایپا دارم از سال ۹۶ یکیشو به بدبختی پارسال بهم دادن یکی دیگش را پارسال آبانماه تکمیل وجه کردم قراربوده ۴۵ روزه بهم بدن بعد از حدود ۷ ماه هنوز که هنوزه ندادن .بخدا فریب میخورید .سمت این دو شرکت کلاه بردار نرید .

4 5

جویای کار چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 08:52
من نمی فهمم اینها که رای منفی میدن چه انگلی تو وجودشونه که حرف حساب را نمیفهمن.

10 10

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 01:17
سلام وعرض ادب
بنده هر چقدر به دوستام تذکـر میدم ..نمیفهمن .....بدووووو میرن واسه ثبت نام...فوق العاده اشتباهه...چهار روز دیگه میزنن ...ایران خودر وسایپا مدیر هاشون از کشور خارج شدن...
..

21 7

وحيد احمدي شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 01:01
به شوتمند؛
‏وقتی از بهمن ٩٨ تا به امروز يعني ٤ ماه تحليل اشتباه ميدي و عذر خواهی نمیکنی،
اسمش غرور نیست؛ بیشعوریه!

17 1

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 02:12
همتی به زودی وارد چارت میشود اون چارت رو بردار بکن تو حلقت مردک روانی...یه بچه ۱۰ ساله الان میفهمه تورم روی همه چیز اومده ....دلار نیمایی از ۱۰ امده روی ۱۵....همین بعد از عیدی....اونوقت دلار ازاد روی از ۱۴ اومده روی ۱۷ یعنی تو فکر کن روی همون اصول دلار نیمایی هم حساب کنی دلار باید بیاد روی ۱۹ الان....انس هم که افزایشی قیمت دلار که این...قیمت طلا رو اونوقت بلدی حساب کنی ....اقای چارتی نه اقای چورتی بیشتر بهت میخوره....

20 1

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 02:07
محمدی اسکول بیشعوری دیگه منم بهت میگم بیشعور میدونی چرا اخه اسکول خان نگاه به انس بنداز و بعد بگو سکه ۵۲۰۰ تحویل میدم اصلا تحویل میدمت یه طرف....توضیح بده مثلا اون روز که میگی میاد از روی چه فرمتی میگی بازم تاکید میکنم تو یه ادم کاملا بیشعوری خدا وکیلی تو همین چند روز توی نزولی ها میتونستی بازم به طرفدارات بگی بخرید و توی فلان قیمت بفروشید و صبر کنید تا ۵۲۰۰ نه انقدر سرت رو کردی تو برف مثل کبک زبونتم ۴ متر ....میفهمییییی جمله ضررهایی که زدی میفهمییی تو اصلا واقعا شعور داری؟؟ نه توضیح میدی نه چیزی میگی سکه ۵۲۰۰....منم توضیح نمیدم میگم تو احمق و بیشعوری خب؟؟

15 6

تيفوسي❗️ شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 01:19
آبشده‌فردایی :3,172,000
شوتمند چند روز پيش كه مظنه به ٣ ميليون رسيد گفتي خريدار پودر ميشه

15 7

تيفوسي❗️ شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 01:15
شوتمند عذر خواهي كن" نترس نميميري

9 18

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 01:11
خطاب به آقای فیک خودم اول از این بنده مورخ ۴ اسفند ۹۸ در سکه ۵۷۰۰ فروش دادم در مورخ ۹ اس۴ند از ۶۲۰۰ فروش دادم تا ۵۴۸۰ اومد از اونجا خرید دادم تا ۲۷ اسفند بعد دیگه آف کردم تا بعد عید که دوباره از ۶۵۰۰ فروش دادم تا ۶۳۰۰ اومد
دوم هیچ کسی نتونسته این قیمت های دستوری رو پیش بینی کنه
سوم بیشعور خودتی
چهارم منتظر باش تا بفهمی چرا خرید نمیدم زود تر رجز نخون شما عددی نیستی بخوای منو قضاوت کنی
پنجم من تا سکه ۵۲۰۰ و آبشده ۲۲۰۰ تحویل ندم ولتون نمیکنم حرف محمدی سنده صبر کن من صبرم زیاده ده برابر این نوسانو میگیرم
به خودم ایمان دارم
و بابت این اشتباه که من هم گول خوردم و جبرانش قطعا تلاش خواهم کرد
هر کسی خرید نزنه برنده خواهد بود
همتی به زودی وارد چارت من میشه

15 6

اقای اماتوررر سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 00:59
قشنگ معلومه این اقای وحیدمحمدی پنج سال اختلال روحی روانی داره دوستان به هیچ وجه من الوجود به حرفاش اطمینان نکنید.خداوند شفای عاجل عنایت کنه بهش.جالبه اخرحرفاشم میگه درپناه حق تا به این وسیله مثلا یه خورده اگه شده جلب اعتمادکنه.

7 6

همنشبن درد شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 00:57
تیمور لنگ به کشور عثمانی لشگر کشی کرد و عثمانی را شکست داد و پادشاه عثمانی اسیر شد
تیمور لنگ درکاخ نشسته بود و گفت : پادشاه عثمانی را نزد من اورید
پادشاه را آوردند تا تیمور چشمش به او افتاد شروع کرد به خندیدن
پادشاه عثمانی یک چشمش کور بود گفت به کوری چشمم می خندی
تیمور گفت نه
گفت من پادشاه عثمانی هستم و مقامم مثل شماست و شما نباید به خاطر اینکه غالب شدی و من مغلوب من را جلوی بزرگان دربارت تحقیر کنی
تیمور گفت :
نه من به شما احترام می گذارم خنده من از دیدن شما به سبب تحقیر تو نبود
گفت پس از بهر چه بود؟
گفت به مردم دو کشور ایران و عثمانی می خندم که سرنوشتشان بدست منی لنگ و تویی کور افتاده است
و چه بدبختند مردمی که نقشی در سرنوشت خود ندارند و به هر فلاکتی تن می دهند زیرا که عادت دارند دیگران تغییرشان دهند و هرگز زحمت تغییر به خود نمیدهند.

9 16

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 00:50
بر عکس آقای استاد که مدام از افزایش میگه ولی هیچی از چارت نمیدونه بازار دستوری دوام نداره میگم امروز انس به داد شما رسید
اما آبشده بالای ۲۹۰۰ و سکه بالای ۶۸۰۰ کاملا از چارت خارج هست وهیچ دلیلی نداره فقط برای جیب شما کیسه دوختن
سکه ۶۸۰۰ و آبشده ۲۹۰۰ در موج اول از رگ گردن نزدیکتر این دوتا عددو بده تا آخرسال تمام نوسان ها در دست ماست وهیچ نوسانی از دست من خارج نخواهد شد فقط ۲۹۰۰ و ۶۸۰۰ بده بالای ۱۰ میلیون نوسان سکه و بالای ۵ میلیون نوسان آبشده تا آخر سال میگیرم
این دوتا عددو بده هیچ تحلیل گری در امان نخواهد بود
به رییس بانک مرکزی پیشنهاد میکنم این هفته این دو تا عددو بده تا با چارت من بازار جلو بره
در پناه حق

15 2

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 02:21
ببین اقای موجی همونطور که توی بیسواد رو بردیمت بالا جو گرفته تو رو همونطور هم میاریمت پایین...خیلی وقت متوجه شدیم همون قیمت درستت هم شانسی بوده ما هم کف و جیغ و هورا میزدیم برات تو رو جووو گرفت شدی موجی مشخص کاملا دلال و زبون باز و مخ خور هم هستی

14 1

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 02:16
هنوز موج موج میکنی اقای موجی...رو چه اصلی قیمت رو میگی ۶۸۰۰ و ۵۲۰۰ درست حسابی توضیح بده فقط قیمت نگو تحلیل با دلیل و رسم شکل بگو تا همه بفهمند اقای موجی

23 2

مريلا خانم. سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 00:31
براے عوض ڪردن زندگیمان,...
براے تغییر دادن خودمان،...
هیچ‌گاه دیر نیست.!
هر چند سال ڪه داشته‌ باشیم،...
هر گونه ڪه زندگے ڪرده باشیم،...
هر اتفاقے ڪه از سر گذرانده باشیم،..
باز هم نو شدن ممڪن است.!!

3 0

جنتلمن 57 شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 00:46
Biiiig liiiiike

5 0

نيما اديب شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 00:39
بسيار زيباست.........

2 1

اشفته بازار دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 23:50
کسی تونسته واسه ماشین ثبت نام کنه؟؟ یه عده میگن نمیشه یه عده میگن بالا هفتاد تومنه اون قیمتا الکیه من گواهینامه دارم ماشینم به نامم نیس

0 2

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 01:10
ساینا...۶۱۲۴۰

0 1

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 01:08
درود به همگے
سایپا..تیبا۵۴۴۰۰
تیبا۲..۶۰۶ساینا۶۱۲۴۰
ایران خودرو
پارس۷۹۷۰۰
۲۰۶..۷۱۶۴۰
۴۰۵.....۶۸۳۹۰
رانا۷۵۰۴۰

0 0

سااج یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 00:49

0 1

سااج یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 00:47
ثبت نام نزدیک ۵ دقیقه زمان میبره. فکر کنم قیمت پژو پارس ایناش نصف قیمت بازار هست. تحویل سه ماهه. سود مشارکت صفر.

0 1

Golden gold چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 00:44
با سلام و شبخیر.من هم نتونستم قیمتها و ببینم اگر دوستی بتونه لینک قیمت‌های ثبت نام این دوره(سایپا) رو اینجا بگذاره بسیار ممنون میشم

2 2

اشفته بازار دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 00:13
راحت انجام دادی؟ پراید چقد بود؟

2 1

سااج یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 23:58
بله. شما هم پیشنهاد میشه بنویس

12 6

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 20:28
دوستان دو روز پیش مظنه ۳ الان چند؟ وقتی قیمت بدون چارت و برنامه پیش بره همین آشفتگی را خواهد داشت هیچ عرضه ای هم نیست که بگیم بدلیل فشار عرضه کاهش داشته است هر کسی از روی چارت من پیش میره قطعا بدونه که راه درست همان است . در مورد دوستی که در مورد سکه پرسیده بود سکه حمایت ۷۳۸۰ و مقاومت ۷۷۰۰ رو داره. دوستان زیر ۳۲۱۵ کلا نقاط حمایتی هست این کاهش ها در صورتی با عرضه همراه میشد و حقیقی بود که بعد از تاچ ۳۳۲۰ اتفاق میافتاد وقتی نقاطی خارج از چارت ما تاچ بشه مطمئن باشید کاملا موقت هست و فقط فرصت خرید یا فروش دارد در حمایت می خریم و در مقاومت می فروشیم حمایت چارت ما همچنان ۳۲۱۵ هست و مقاومت ۳۳۲۰ اگه تغییری کنه بعد از نام ۳۳۲۰ هست نه الان

7 7

مهندس رضا شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 19:16
جناب استاد اعظم
با تشکر. لطفا نظرتون در مورد وضعیت سکه ظرف روزهای آتی رو بفرمایید. حمایت و مقامت در چه سطحیه؟
ممنون

9 10

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 17:31
دوستان تحلیل هایی که من میدم بر اساس چارت معتبر هست
حالا بعضی مواقع قیمت ها بدون هیچ عرضه ای توسط 4 تا بچه پایین میاد یعنی فرصت خرید برای شما
قیمتی که از روی چارت پیش نره اصلا اعتبار نداره چون در اون قیمت فروشنده نیست و قیمتها فرمالیته پایین نگاه داشته شده است
قیمت ها بزودی با چارت ما هماهنگ میشه زیر حمایت ها خرید داره که قبلا گفته شد
حمایت 2215 و مقاومت 3320 و 3500
هر کسی با این چارت خریده نگران نباشه ریزش های زیر حمایت از چارت ما بیرون زده و خرید داره فروش فقط در نقاطی که گفته شد
باید هر چیزی حساب کتاب داشته باشه و بر اساس اصول و قواعد خودش پیش بره

1 1

Golden gold چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 17:58
حمایت ۲۲۱۵!!!!!!

9 15

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 13:54
مردم آمریکا در مینه سوتا ایستگاه های پلیس را آتش زدند و فروشگاه ها رو غارت کردند آمار بیکاری به بالاتر از ۲0۰۸رسیده ترامپ به ارتش دستور شلیک به غارتگران رو داده امروز اونس بالا میره و شاخص دلار و بورس آمریکا سقوط میکنه

7 0

یوشع دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 15:40
ما در گذشته ، به خرداد پر از حادثه عادت داشتیم...
خدا رو شکر کاری با ما شده ،
که از فروردین واسه مردم حوادث شروع میشه
اگه سال کبیسه نباشه تا بیست و نهم اسفند ادامه پیدا میکنه...
ما تو ایران این مراحل رو قبلاً ( آبان تلخ) گذروندیم تازه بورس هم با سرعت بیشتری صعود کرد

18 4

نوستراداموس` پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 14:10
فعلا که اقتصاد ما به گو خوری افتاده مردم به نون شب شون موندن

16 6

شب خیز سه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 13:25
خطاب به همگی سال دیگه این موقع سکه ۱۷میلیون اونس ۳۷۰۰تحویل میدم کی به کیه جمع کنید این مسخره بازی رو شما بگید شنبه افزایشی هست یا کاهشی سال دیگه رو نمیخاد پیش بینی کنید

5 4

لیورپول یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 15:17
مگه مال باباتونه که تحویل میدین؟؟؟؟

6 4

ال نود سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 13:25
منم با استاد نی نی موافقم پیشنهاد غیر از سرمایه گذاری بر روی طلا بدید هر چند اینجا سایت طلاست اما هدف همه مشخص است حفظ ارزش سرمایه .حالا کجا و چطور پیشنهاد از دوستان

7 0

جوانمرد چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 14:14
کاربر اوستا نی نی اعظم
برادر اینجا سایتش کمی متشنج و حساسیت بالاست. اگر فردی صریحا به کالای خاصی اشاره کنه از زمین و آسمان بمباران اتهام و ناسزا میشه! براهمین منتظر نظر صریح و دقیق دوستان نباش. من به دو مورد اشاره میکنم بقیه با دوستان شجاع دیگر! با شصت و چهار تومن باقیمانده میتونی ثبت نام خودرو کنی الان موقعش هست البته باید از خانواده کمک بگیری هرفردی که گواهینامه داره و ماشین نداره میتونی براش ثبت نام کنی اینطوری شانس برنده شدن توی قرعه کشی شما افزایش پیدا خواهد کرد دوم اینکه اگر میتونی یک فرد کاربلد و باتجربه و مورداعتماد توی بورس گیر بیاری برو سهام بخر و توی بورس کار کن البته باید زمان مناسب خروج سرمایه ات از بورس رو خوب تشخیص بدی وگرنه سقوط آزاد میزنی!
گزینه های سوم و چهارم و...دوستان دیگر بهت میگن ان شاله!
مراقب پس اندازت باش هموطن.

2 4

اوستا نی نی اعظم یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 13:35
نمیگن ک فقط مسخره میکنن

15 2

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 13:17
وحید محمدی!
سال دیگه اینموقع بهت اونس ۲۵۰۰ دلاری تحویل می دم. همانگونه که عید فطر بهت سکه ۷۵۰۰ تحویل دادم.!

2 1

اوستا نی نی اعظم یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 11:33
جدی پرسیدم
واقعا نیاز به راهنمایی دارم

9 3

A.s.s.a.l شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 11:27
کاربر بختک کومار
اسم پوشک آوردی .. یاد پاییز و زمستان سال ۹۷ افتادم ک مجبور بودم برا دخترم پوشک ترک پریما بخرم بقیمت بسته ای ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومن برای مصرف ۲۰ روز !
لازم ب توضیح ک قیمت قبلش بین ۶۰ تا ۸۰ هزار تومن بود و یهو ی شبه ب اون قیمت رسید !!!
مملکت ک نیست
رو هوا اداره میشه !

8 1

بختک کومار پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 12:28
بزرگ کردن بچه کار حضرت فیل بوداهه!!

5 1

A.s.s.a.l شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 12:24
مجبور بودم چون بچه فقط ب این برند پوشک حساسیت نداشتاهه

9 1

بختک کومار پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 12:20
صاحب
مردم در هندوستان بسیار فقیر بوداهه..
پوشک توان خرید نداشتاهه!
شما در اینجا اعیان بوداهه..
نوع خارجی آن خریداهه!!
بازی بچه ما تیله و تَشتَک بوداهه!
بچه شما اسکی در شِمشَک بوداهه!!
ما به بچه کهنه بستن کرتاهه!
شما پریما پوشک بوداهه!!!

2 1

اوستا نی نی اعظم یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 08:20
سلام کی میدونه با صد میلیون میشه چه کاری راه انداخت ک درآمد داشته باشه ماهی ۳تومن
میدونم خیلی کمه ولی همینقدره کل سرمایم

4 1

جوانمرد چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 11:36
سلام
اگر واقعا به ماهیانه سه تومنش نیاز داری برای یکسال خودت که میشه سی و شش تومن, بزار کنار.
باقی مانده پولت که میشه شصت و چهارتومن رو کالایی بخر و نگهداری کن تا یکسال بعد سود بیشتری بهت بده حالا خوب تحقیق کن ببین چه کالایی بهتره و بیشترین جهش قیمت رو طی یک سال آینده خواهد داشت.

7 2

بختک کومار پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 10:21
پوشک خریدن کرتاهه!!

3 2

وحید محمدی ، چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 09:41
مهد کودک بزن نی نی جان

18 4

میهه یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 08:17
اگه پیگیر سایت بودید از بهمن ماه با نوچه هاش همش این شنبه این شنبه میکردن و میگفتن پودر میشه خریدار ‌جشن بگیریم
همش چرت و‌ پرت میکه و اخرشم با بی احترامی ب اعضا خودشو توجیه میکنه یا میکه فلانی بدهکاره فلانی پله آهنی خرید کرده پول نداده
اصلا فک نکنم بدونه پله آهنی کجا هست

14 3

میهه یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 08:14
وحید محمدی رسما رد داده دیگه بهش توجه نکنید بنده خدا ارزوهاشو‌میگه

15 1

آرش 1400 چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 05:40
داداش اقاى وحيد محمدى خدايى ديگه رد دادى ناخوداگاه وقتى نظر ميدى خنده بر لب مياد دمت گرم خدايى ما رو گرفتى يا بدجور تو ضررى خيالات برت داشته
از فردا پس فردا خسته شدى مدت رو سه ماهه كردى اى جانم الكى خوشى

3 0

نیماجون یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 02:48
سلام مجدد
از شنبه روند افزایشی رو به تثبت شروع می شه. این روند آنچنان لاک پشتی و کنده که کسی متوجه حرکتش نمیشه دلیلش هم اینه که بازار تکونش رو خورد و دولت تثبیتی رو که می خواست بی سر و صدا بهش برسه رسید. اونچه که می مونه تثبیت در قیمت مسکن و زمین ه که اهرام های سکون اون برای دولت براحتی فراهم ه با درآمدن تبصره های قضایی و متمم های شهرداری صحت این موضوع رو در اینده نزدیک می بینید.بنابراین این روند رو (تورم و نرخ ارز و طلا ) ، انتخابات پائیز ایالات متحده و کنش های ایران در قبال نتایج اون مشخص می کنه.

14 1

ابو عباس نه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 02:46
میگن شتر در خواب بیند پنبه دانه ...
حالا شده داستان بعضیا . ولی خب خوبیش اینکه کاربرا فهمیدن فقط با رصد و مطالعه شخصی میتونن جلوی ضرر و زیانشون رو بگیرند و با صبر و حوصله به سود دهی برسند نه با حرف مفت جوجه ها !

4 0

دكتر بيشگو شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 02:23
تشریح عملیات بازار باز بانک مرکزی به زبان ساده :
پرداخت حقوق بوسیله دولت از محل صادرات نفت انجام می شد اکنون صادرات نفت وجود ندارد.!!
آیا پرداخت حقوق از محل مالیات ممکن است ؟
دولت ٨٠٠ هزار میلیارد تومان انرژی پرداخت می کرد و پول آن را دریافت نمی کرد، دولت ده درصد از یارانه انرژی را به نام مالیات پس می گرفت ، اکنون با لحاظ قیمت نفت اوپک ، یارانه انرژی تقریبا صفر است لذا پرداخت مالیات باید از محل سود عملیاتی فعالین اقتصادی باشد لذا مالیات نمی تواند زیاد افزایش یابد و به تنها محل جایگزین برای پرداخت حقوق تبدیل شود.
راه حل کاهش سنگین هزینه های دولت است که این مهم انجام شده است اکنون پرداخت های دولت در حد بودجه اجتناب ناپذیر است ، یعنی پرداخت حقوق و حق بیمه و هر كس جز اين فكر مي كند فرد بي اطلاعي از بودجه دولت است و در اموري اظهار نظر مي كند كه صلاحيت اظهار نظر در آن حوزه را ندارد.
اما پرداخت همین میزان نیز با کسری مواجه است ، راه حل استقراض دولت است ، میزان بدهی دولت ایران در مقام مقایسه با عرف جهانی بسیار ناچیز است ، بدهی دولت ژاپن ٢٣٠ درصد تولید ناخالص ملی است بدهی دولت ایران به ٣٠ درصد تولید ناخالص ملی هم نمی رسد ، دولت ایران در مقایسه با هر کشوری در دنیا از ثروتمند و فقیر ، یکی از کم بدهکارترین دولت های دنیاست ، تامین بخشی از حقوق از محل استقراض در اوج ویروس کرونا که درآمدهای صادراتی ایران نصف شده هیچ اشکالی ندارد و توصیه هم میشود .
تراز بانک مرکزی کانادا نسبت به یکسال قبل ٧٠ درصد رشد کرده است یعنی کانادا دارد اسکناس چاپ می کند و کشور را اداره می کند.
تراز بانک مرکزی استرالیا نسبت به یکسال قبل ۴٨ درصد رشد کرده است یعنی استرالیا دارد مثل روزنامه اسکناس چاپ می کند و کشور را اداره می کند .
تراز بانک مرکزی آمریکا ۵٠ درصد نسبت به سه ماه قبل افزایش داشته است یعنی اسکناسی که از ١٠٠ سال قبل تا سه ماه قبل چاپ شده یک طرف ، بانک مرکزی آمریکا طی سه ماه معادل ۵٠ درصد اسکناس چاپ شده طی ١٠٠ سال گذشته، پول چاپ کرده است.
تحلیل گران اقتصاد با منطق قبل از کرونا استقراض دولت را نقد نکنند .
عملیات بازار باز ،استقراض دولت با واسطه بانک مرکزی است که در مقاله بعد جزئیات آن به زبان ساده و قابل فهم برای همه تشریح میشود .

12 37

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 01:36
یک یادگاری از محمدی داشته باشین انس جهانی طلا تا انتهای سال ۲۰۲۰ نتونه به سطح ۱۸۲۰ دلاری برسه طی ۴ سال ۲۰۲۴ به ۸۰۰ دلار سقوط میکنه اینو یکجا بنویسید
و من رو به خاطر بیارید
فعلا هدف تا ۳ ماه آینده برای انس ۱۴۸۰ دلار است
در پناه حق

2 0

پارس شیک پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/10 ساعت 00:08
تورابه خدا یکی این بنده خدا رو به دکتری چیزی نشون بده به خدا ثواب داره داره از دست میره اگه این بیچاره رو از دست بدیم کی بهمون سیگنال خرید یا فروش بهمون بده

5 0

اس محمد زرگر چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 18:55
دوستانی که از بیماری یبوست رنج میبرن پیشنهاد میکنم نظرات محمدی رو از اسفند پارسال تا الان بازخوانی کنن.

13 0

مریلا جان چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 12:35
درضمن اون قبلی ها هم که میگفتی یادداشت کن یادداشت کردم الان جلوی چشمم میخوای بهت یاد او ی کنم؟؟؟؟؟؟

12 0

مریلا جان چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 12:26
قبلا ها پیش بینی هفتگی میکردی داداش از وقتی ریدی ترجیح میدی پیشنهادات سالیانه بشه

14 0

جویای کار چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 12:02
محمدی دفعه قبل چی گفتم .
گفتم جیش بوس لالا .
برو داداش بخواب زیاد به سلولهای خاکستریت فشارنیار .
داری گیج میزنی .

21 1

آرش 1400 چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 05:35
داداش ديگه رد دادى خودتو به يك دكتر روانشناس نشون بده
الان ديگه وقتى إظهار نظر ميكنى ناخداگاه ادم خنده بر لباش مياد

12 1

طلافروش. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 03:55
مزدور...

8 11

هومهر سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 23:31
بنظر من این استاد اعظم اون استاد اعظم قبلی نیست...کسی هست با نام ایشون....که جدیدا داره سیگنالهای غلط میده

2 9

جوانمرد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 23:20
باسلام خدمت دوستان;
یک سوال دارم
با توجه به قیمت بازار آزاد خودروها و قیمت فروش کارخانه...
آیا با قبول شدن در قرعه کشی ثبت نام خودرو , ما به سودی تقریبا هشتاد تا صددرصد خواهیم رسید؟؟
باتشکر از پاسخ دوستان

8 0

Leila-90 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 10:53
بااین تعداد متقاضی و تعداد خودرو به نظر میاد احتمال اینکه تو انتخابات ریاست جمهوری کاندید بشی و رای بیاری بیشتره تا قرعه ی خودرو به نامت دربیاد

10 0

Golden gold چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 23:27
شب شما بخیر.
قیمت فروش نمایشگاه بین ۷۵ تا ۸۰است اما تدابیری اندیشیده شده ک شما نمیتوانید تا ۱سال اقدام ب فروش بفرماییدمگر ب طور غیر رسمی و ب یک آشنا یا فامیل

16 14

Mzk دو سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 22:06
بازار همچنان نزولی هست این افزایش برای فروش هست نه خرید

2 4

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 01:18
این افزایش واسه قلاب کردن پول سهام عدالت مردم و نقدینگی که دستشون...بعد که خریدها تموم شد کاهش ها شروع میشه

2 1

برمودا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 19:32
سلام.میشه کسی بگه ازادسازی سهام عدالت تا کی تمدید شده

2 2

جان شیفته شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 20:13
تا 15 خرداد ازاد سازی سهم عدالت تمدید شد

12 13

آنالیزور طلا دو سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 17:14
انس: 1735-1750-1765-1790-1830
آبشده: 3160-3200-3220-3260-3300

2 17

ترک اجلان یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 16:55
بانظراستاداعظم موافقم فقط ریسک پذیرباشیدو3320به بالابفروشیددوبا3یا3100بخرید

16 15

مهندس رضا شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 16:48
به نظر میرسه طلا با این استراحتی که کرد انرژی زیادی برای پرتاب گرفته.

7 13

لیورپول یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 16:37
دیروز فرصت خوبی به خریداران ارائه شده بود. هر کس استفاده کرد سود کرد.
فقط فکرتون رو روی تحلیل درست متمرکز کنید.
حاشیه ساز نباشید.
درست تصمیم بگیرید.

7 1

ارمیا شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 02:45
خطاب به کاربر حسین کوچولو واقعا واقعا خدا رحمت کنه اسیرای خاکتو من قبل این سایت با کمک عقل خودم خرید وفروش میکردم بدون کوچکترین ضرری از روزی که با این سایت آشنا شدم کلا داغون شدم هم از نظر مالی هم از نظر روحی الان رفتم بورس ولی باز این خراب شده رو دوس دارم دنبال کنم انگار آخوندا جادو وجمبلشونم اینجا ریختن اصلا ادم دیگه خودش نمیتونه کاری کنه انقد نظرات ضدو نقیض میبینه

4 1

حسین کوچولو دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/09 ساعت 02:22
من نخریدم قبلا که تو این سایت نبودم راحت سود میکردم ضرر هم نداشتم اصلا نهایت به پول خودم میرسیدم حالا همش نظرها را میخونم همش جا میمونم
ن دلم میشه از سایت برم بیرون ن میخام بمونم کاش با این سایت اشنا نمیشدم

8 14

جان شیفته شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 16:23
تا وقتی بالای 3100 است میل به صعود داره

8 8

Golden gold چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 15:22
دوستان زمان خرید مراقب باشید.
خیلی خوب میشه اگر با یک طلا فروش مطمعن آشنا بشید و همیشه از همونجا خرید کنید.و ب مرور مشتری قدیمیش بشید.
ظهر با طلا فروش ۳۰۳۰بستم،رفتم پیشش شروع کرد ب اما و اگر و این کارو کنیم اون کارو کنیم خلاصه الافمون کرد مجبور شد تهران با طلافروش خودم ۳۱۰۰ ببندم واس شنبه.مفت مفت ی خرید شیرین رو ازمون گرفت.
خیلی مهمه اگر بشه یک طلا فروش درست پیداکرد و برای خرید همونجا رفت.
پرسود باشید.

3 8

Esy طلا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 15:18
سلام جناب ذره بین ممنون میشم تحلیلتون را ارائه بدید

2 10

طلیعه سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 14:52
تا وقتی بورس سبز است محال است طلا قرمز بشود.

12 11

جویای کار چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 14:47
سلام طبق چارت مابایستی می رفتیم یک کیلو جگرتازه میگرفتیم .بااجازه اساتید رفتم گرفتم .عصر گوشی راخاموش میکنم وجای شما خالی کباب
گور پدر طلا وانس وریال .
دو روز عمرت راخوش باش که سلامتی بزرگترین نعمت خداست .
پول چرک کف دسته از این دست میاد از اون دست خرج میشه .
امروز را با زن وبچه ات خوش بگذرون که فردا دیره

21 8

اس محمد زرگر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 14:42
محمدی شنبه این هفته سکه 6900 تحویل میدی یا شنبه هفته بعدش؟
فکر کنم دوباره باید تمدیدش کنی

1 6

پارس شیک پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 15:06
محمدی خیلی آدم گوجیه از نگیر کرنا گوجش کرده

7 6

یوشع دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 15:03
فقط در صورت ریزش قیمت پاسخگو هستند...

4 6

وحید محمدی ، چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 14:44
بدو بدو هلو اون بش تومن.

4 17

Agha_ali شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 14:02
دیگه از اینجا باید بیاد پایین .

4 17

Agha_ali شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 14:16
به نظر من رشد امروز داغ کن بندازه

11 18

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 13:33
۳۳۲۰ مقاومت ۳۲۱۵ حمایت زیر ۳۲۱۵ توجیه نداره

8 4

سیترین پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 22:39
استاد اعظم دوست عزیز اون ادم نااگاه که میاد سایت و طبق حرف شما خرید یا فروش میکنه یه شخص کاملا اماتوره اخه بی انصاف چرا به افراد اماتور سیگنال بد و اشتباه میدی چرا داری سیگنال خرید میدی
بی انصاف این کارت نامردیه
دیروز 3 تومن خرید داشت اما امروز 3100به هیچ عنوان خرید نداره حتا اگه تا 3200بخاد بره
اینجا خطرناکه خرید خودتم خوب میدونی

2 7

مصطفی خان دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 13:12
دیروز که طلا اومد زیر ۷۰۰ کسی تونست بخره؟؟

2 10

جان شیفته شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 13:22
694 خریدم امروز 709 فروختم

6 6

آینده بین دو سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 12:22
به نظر بنده اگر ترامپ رای نیاره یا مذاکره شروع بشه سکه شاید به کانال 5 سر بزنه و اگر ترامپ رای بیاره سکه 9 به بالا هم راحت میبینه ولی در شرایط فعلی بازار سکه بین 7600 تا نهایت ریزش که خیلی بعیده 6800_6900میشه حالا هر کسی نسبت به آینده و نظری که نسبت به سیاست و اونس داره خودش تصمیم بگیره و بدونید دلار 17 قیمت واقعی دلار امروز هست اگر اومد پایین خریدها زیاد میشه و برعکس البته هرچه پیش میریم شرایط فرق میکنه

2 5

نیماجون یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 12:17
بازار تابع شعار و ادعا نیست کار خودشو میکنه تورم موجود ما به هر دلیلی از تحریم گرفته تا بی انضباطی مالی و سوء مدیریت یه واقعیته که حاصلش ترخ کنونی دلار و طلاست اون چه که مسلمه واقعیت قیمت ها در خوشبینانه ترین حالته که الان هست شاید شیب صعودی باشه اما آفت نزولی براش متصور نیست.چون قرار نیست نه منابع مالی باز بشه نه سیاستی تغییر کنه نه انقلابی در تفکر مدیریتی رخ بده

4 4

جان شیفته شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 12:12
تا زمانی ابشده زیر 3085 احتمال ریزش هست اما نگران ریزش نیستم چون بزودی با سقفهای جدید مواجه میشیم

4 8

حکمت سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 12:10
کاربر استاد اعظم 2:
فرمودین بزودی در مورد ایران اتفاق مهلکی میوفته!!!
:))))))
یا اینکه سن شما کم هست یا اصلا تاریخ نخواندی. عامو برو تاریخ فراز و فرود رابطه ایران و امریکا در چهل سال اخیر رو بخوان, بعد بیا رجز بخوان! الکی اینجا سیگنال تشنج و جنگ نده. ملت رو بیخود نترسان
برو پی یک کسب و کار حلال
دلالی رو رها کن عامو!
:)))))

4 5

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 12:06
به نظر میاد با توجه به رسانه ای شدن لزوم کنترل تورم و شکست حمایت اول دلار و رسیدن نفت کش ها و تغییر مجلس تغییرات به سمت تعدیل و کاهش فرسایشی و زمان دار بره تا خریدار خسته و زیرفی خرید فروش بزنه.

2 2

نیماجون یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:54
سلام مجدد
با بشکن زدن و هوچی گری نه طلا افزایش پیدا میکنه نه کاهش. بهتره برای ارزش قائل شدن خودمون و سایتمون تحلیل منطقی و حرف حسابی بزنیم تا از جملات دعایی و گاهی عقده گشایی بهره ببریم.
همون طور که گفتم بهترین وضعیت برای اون چه هست باقی موندن روی اون چه هسته. یعنی استپ بازار.
الان پایین اومدن نرخ دلار به نفع هیچ کس نیست حتی دولت و حتی مردمی که خودش باید پس از خروج از دوره رکود کرونا مولد باشن از طرفی ما سوئیس نیستیم که مازاد طلا رو به بازار بریزیم و بالسویه میون مردم قسمت کنیم طلای وارداتی یا صرف پشتوانه واسه چاپ اسکناس میشه یا خرید تسلیحات از روسیه .اون چه که در چند ماه گذشته رقم خورد یک رفلکس کاملا طبیعی از تورم و اقتصاد بیمار ما بود که باید انجام میشد هر کس در همین دوره سرمایه ش و تبدیل به طلا یا ارز کرد به نسبت عملکرد زمانش بهره برد هر کس هم که دیر کرد در حقیقت متضرر نشد چون سقف بازار همینه و کاهشی براش متصور نیست.

2 5

آرسام ۹۶۷ سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:51
سلام لطفا راهنمایی کنید پول لازمم امروز برا فروش طلا خوبه یا بزارم هفته ی دیگه؟ با تشکر

3 3

آینده بین دو سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:44
آدم یاد این جمله مسخره و کاملا واقعیه چقدر زود دیر میشه می افته دیروز شاید فرصت خوبی برای خرید بود البته دوستان‌ انگار فقط به بازار داخلی چشم دارن و اونس را در نظر نمیگیرن عید میگفتم کانال 6 را به رسمیت بشناسید چه طلا و چه سکه امروز میگم با این اوضاع و احوال کانال ٧ را دیگه به رسمیت بشناسید و از این اصلاح ها و ریزش های به کانال 6 نهایت بهره برداری را داشته باشید مثلا مقاومت سکه دیروز نکته خیلی مهمی بود. اینها فقط تحلیل شخصی بود و کف و سقف را با فکر خودتون تشخیص بدید و خرید یا فروش انجام بدید و در کل خریدن و نفروختن بهتره

10 6

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:31
وقتی تحریم هستی فرقی نمی کند چه کسی رئیس مجلس بشود.
وقتی تحریم هستی پولبک معنای ندارد
وقتی تحریم هستی سیو سود و کاهش موقتی است
وقتی تحریم هستی تغییر نمایندگان مجلس گره کشا نخواهدبود.
اما
زمانی که دیدی تعدادی پشت میزمذاکره نشستند آنوقت واسه جابه جایی اموالت تصمیم بگیر.

8 16

Solisss چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:11
پولبک هست زود فروش

2 6

Solisss چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:58
من خودم تا سه هفته نه خرید دارم نه فروش تا جو مجلس و دولت و سیاست خارجی مشخص بشه

4 3

کمانگیر ناشی پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:45
مطمئنی ؟؟ یا چون روی ریالی میفرمایی زود فروش؟؟

7 8

Agha_ali شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:13
دقیقا من فروختم دوستان بفروشید باهم یه سودی ببریم

7 9

Agha_ali شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:09
آقا ما فروختیم دوستان یه همتی بکنن فروش سنگین بزن . من دعاتون میکنم

11 8

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:03
جناب حکمت یا محمدی جان عزیز برین بشینین تا قیمتا رو عدد مورد نظرتون ببینید آرزو سکه ۵۲۰۰ رو به گور میبرید. دوستان کنگره آمریکا چین رو تحریم کرده یعنی کار این کشور تمومه درضمن بزودی در مورد ایران اتفاق بسیار مهلکی میافته.

5 4

روپولی یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 10:10
باسلام.استاداعظم کسانی که بانظرشماخریدزدن منتظرتحلیلتون هستند.لطفاراهنمایی کنید.

10 5

بابک راد یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 09:55
امروز افزایشی هستش، انتخاب قالی باف و تحریم جدید چین

4 7

Agha_ali شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:11
اقا من فروختم دوستان گفتن پول بکه انشالله که بریزه

2 1

mamy چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 09:52
قالیباف رئیس مجلس شد
لطفا اساتید نظرشونو در مورد روند بازار اعلام کنن

5 8

Agha_ali شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:12
به نظر من برای اینکه نشون بدن اگه قالیباف رییس جمهور میشد وضع دلار خوب بود امروز و شنبه به لطف خدا میریزه

3 4

جان شیفته شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 09:52
باتوجه به قیمتهای نقدی وفردایی که دیروز مشاهده شد احتمال میدم امروز تا ظهر یه پولبک بده

1 5

جان شیفته شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 10:08
احتمالا اول بالا

0 0

طلیعه سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 10:05
سلام پولبک به زیاد یا کم؟

7 7

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 08:29
چین تحریم شد.!
منتظر فروپاشی نظم نوین اقتصاد باشید!

6 13

جوجه پاییز سه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 04:40
سلام به دوستان.
ابشده برای صعودی شدن حتما باید بالای 3175 به مدت یک روز تثبیت بدهد. درغیر این صورت هر افزایشی فروش دارد.
ابشده اگر 2950 را از دست داد تا 2500 سفوط ازاد دارد و بهترین فروش در این منطقه است.دو جا خرید دارد بالای 3175با تثبیت و یا در کف 2500 برای فله 4000
دنیا حمامی است که همه در حال ریختن زغال در گلخن ان هستیم با کارهای روزانه که انجام می دهیم حمام را خوب گرم می کنیم برای اهل ایمان و افراد با تقوا که در آن، خود را ز همه الودگی ها پاک می کنند.

4 8

لیورپول یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 02:59
از فرصتها و مشورتها استفاده کنید و تصمیم درست بگیرید.
مسئولیت تصمیم هاتون رو بر عهده بگیرید.
از کسی گله مند نباشید.
بی احترامی نکنید.
موفق باشید.

1 2

سااج یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 02:21
Today, I am ending the sanctions waiver for JCPOA-related projects in Iran, effective in 60 days. Iran’s continued nuclear escalation makes clear this cooperation must end. Further attempts at nuclear extortion will only bring greater pressure on the regime.
پمپئو

2 2

Marryy یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 02:19
سلام دوستان من تازه عضو سایت شدم امیدوارم از راهنماییهاتون استفاده کنم...فقط جون مادرتون درست کارشناسی کنیدا من خیلی تحمل ضررو ندارم، زرتی پس میافتم?

4 1

Golden gold چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 02:29
شبخوش.
اینکار خیلی با روحیاتتون سازگار نیست.مگر اینک کلا ب قصد حفظ سرمایه خرید کنید و فکر فروش نباشید
موفق باشید

3 1

سااج یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 02:19
‏پس از چندسال رقیب‌هراسی امروز مجلس متشکل از نیروهای انقلاب کار خود را آغاز کرد. واکنش مثبت بازار را دیدید؟
‏پیام بازار به تغییرات روشن است
الیاس نادران

2 1

سااج یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 02:20
همه چی از امروز قبوله

13 3

Chandler یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 01:52
فریب مریلا ها و الناز ها و... رو نخورید.متاسفانه یه جوی راه انداختن که مزدوراشونو توی تلگرام، اینستا، توییتر و امثال این سایت غالبا با نام کاربری خانم میفرستن و مردم رو فریب میدن،،،،
اگه کسی میخواد خرید یا فروش کنه اول و آخر فکر خودشه حالا این وسط اگه دنبال نظر یا تحلیل هست میتونه از نظر افراد قدیمی سایت مثل جناب ذره بین،محصل،سیترین ،شب خیز ،اردبیلی و غیره هم استفاده کنه

1 0

سااج یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 02:30
آقا ما گیر کردیم بین اینا
یه سری از آلبانی مینویسن یا اینجان از اون ور خط میگیرند مثلا یارو میگه آخرین نوروز باستانی حکومت و از این چیزا و فلان تعداد لایک میگیره یا میگه شما بر..انداز (زبانم لال) بشو ما با طرح توسعه اقتصادی پایدار مملکت رو گل و بلبل میکنیم بچه مردمو شارژ میکنه
از این ورم یه سری شما بخون لشکر سایبری یا هر چیزی دنبال منافع حزبی هستند یا میخوان انقلاب صادر کنن یا میان توو بوق میکنند که سکه ۵ تومن کثیف ترین نون خوردنا همینان اگه با هدف باشه

14 3

Chandler یک سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 01:40
دوستان همونطور که ظهر خدمتتون عرض کردم ریزش سنگین اتفاق نخواهد افتاد این اصلاحات فرصت خرید برای افرادی هست که جاموندن،،امسال هم دلار ۲۰ رو میشکنه و هم انس حداقل ۲۰۰۰ دلار رو میبینه،،،اگه یه اصلاحی داد وقت اضافه کردنه نه وقت فروش،،بازم تکرار میکنم خونگی برای حفظ ارزش سرمایش طلا میخره نه برا نوسان گیری،،،نوسان گیری تو بازار دستوری یعنی قمار با سرمایت، کافیه یه دفعه نگیره کله سرمایتو از چنگت در آوردن

7 4

حسین کوچولو دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 01:12
سلام عزیزان راهنمایی میکنید منو 25تومن دارم الان خرید کنم یا بزارم پایین تر بیاد اونایی که موافقن تیک.بزن

5 3

شب خیز سه سال میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 01:08
به نظر من فردا قبل از ساعت ده موقع خریده چون سکه انگار قصد پایین اومدن نداره اگر دیروز و امروز حباب سکه کم میشد میتونستیم بگیم طلا میخاد راه نزولی خودشو بره ولی انگار طلا دوتا سقف به بازار بدهکاره وتا نزنه قصد ریزش نداره

2 2

غمگین, سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 01:05
وستان نظربدن که میرسه به 3300یا محاله برسه تا من اسماشونو یادداشت کنم لطفا دراین نظرنسنجی شرکت کنید تا عیار هرکس مشخص بشه ممنون سپاسگذارم.

5 3

غمگین, سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 01:01
انالیزورطلا اسم شمارو دردفتر یادداشت کردم باتاریخ وساعت.اخرتابستان یا نهایت اخرمهرماه اگه به مطنه ای که فرمودین رسیدیم یعنی 4000.من 1میلیون میزنم بکارتتون بخاطر شاهکارشفگفت انگیزتون.باتشکر.

2 5

غمگین, سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 01:03
واگه نرسیدیم شما یک میلیون بزنین به کارت من.متشکر

6 0

Esy طلا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 00:53
استاد اعظم کلا انگار غیب شده.محمدی ام وقتی روند یه کم نزولی میشه پیداش میشه..خخخخخخخخخخ..

23 2

سید 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/07 ساعت 22:45
دوستان عزیز ی که میگن مظنه تا اخرماه به 3300میرسه مثبت بدن واونایی که میگن هرگزبه این عدد نمیرسه منفی بدن لطفا.دراول ماه من میام و اعلام میکنم کدوم از افراد بیشتر میفهن و بقول معروف باتجربه و کارکشته ان وکدوم ازافراد بی تجربه ان .

0 0

Chandler یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 03:33
تا آخر ماه رو نمیدونم ولی امسال مطنه ۳۳۰۰ رو راحت رد میکنه

5 0

یوشع دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 00:46
درود بر شما
نظرم مثبت از 33۰۰ عبور میکند
آرامش ، شادی و برکت داشته باشید

9 24

حميدرضا 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/03/07 ساعت 23:56
با ٧ ميليارد تومن كدوم كزينه رو مناسب براي سرمايه گذار ے ميدونيد؟
طلا، بورس، ارز، مسكن ....؟
خودم رو مسكن نظر دارم اما دوست دارم نظر دوستان رو هم بدونم...؟
تصميمي كه گرفتم رو ،..
منطقي ميدونيد......؟

0 3

ال/نا/ز Gold. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 11:03
پياز بخر

2 2

بيتو شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 07:12
هواپيماي شخص بخر

1 2

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 01:18
خخخخخخخخخخخخ فــــیک
ده میلیارد میارم ده ام تو بیار کانادا سرمایه گذارے میــکنیم...

13 0

ابو عباس نه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 01:17
من واقعا معذرت میخوام اصلن قصد توهین و شوخی ندارم ولی اگه شخص حقیقی تو این اوضاع اقتصادی فعلی حتی یک هفته هفت میلیارد داراییش رو بصورت ریال نگه داشته بهتره اول خودشو به روانپزشک نشون بده از همه چیز براش واجبتره!!

3 3

شير غران پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 01:08
ايوووووووووووول

4 1

ميلاني یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 01:07
الان اكثر ماركتها تو سقف خودشون هستن و خريد تو قيمت هاي فعلي ريسك بالايي داره

3 3

مك دونالد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 01:03
سعادت آباد يه واحد ١٥٠ متري دارم خواستي بيا بردار

3 1

پدر بزرگ! پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 00:50
بنده با شما موافقم !

1 3

شعبده باز پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/03/08 ساعت 00:49
گزينه ٦ رو منطقي تر ميبينم


اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا