اونس طلا2192.85
مظنه14,171,000
18 گرم3,271,300
ارزش سکه31,927,263
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

جف بزوس اولین تیلیاردر تاریخ می‌شود!؟

در حال حاضر چهار نفر شانس تبدیل شدن به نخستین تیلیاردر تاریخ را دارند که شانس جف بزوس از بقیه افراد بیشتر است.

به گزارش سایت طلا به نقل از اسپوتنیک، نتایج یک مدل سنجی محاسباتی صورت گرفته توسط موسسه لدبیبل نشان می‌دهد که جف بزوس، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون، مارک زاکربرگ، بنیان گذار فیس بوک، جک ما، بنیان گذار گروه علی بابا و سرگی برین، یکی از بنیان گذاران گوگل چهار نفری هستند که شانس تبدیل شدن به نخستین فرد با یک تریلیون دلار ثروت را دارند که در این بین بخت جف بزوس از سایرین بیشتر است.

در این مدل سنجی که با محاسبه ثروت از طریق میزان رشد ثروت این افراد در سال های اخیر و با استفاده از داده های ثروتمندان جهان که توسط فوربس منتشر می شود جف بزوس می تواند در سال ۲۰۲۶ و در سن ۶۲ سالگی به یک تیلیاردر تبدیل شود.

این پیش بینی حتی در صورت تحقق نیز مساله چندان عجیبی نیست چرا که در سال های اخیر تمایل مصرف کنندگان برای خرید اینترنتی نسبت به قبل به شدت افزایش یافته و همین عامل نیز باعث افزایش قیمت سهام شرکت آمازون در بورس ها شده است. این مساله به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا قابل مشاهده است که شرکت آمازون برای پاسخگویی به نیاز رو به افزایش متقاضیان خود اعلام کرد قصد استخدام ۷۵ هزار نیروی جدید را دارد.

به دنبال جدایی جف بزوس از همسر سابقش مک کینزی در سال گذشته، بخشی از سهام شرکت آمازون به مک کینزی منتقل شد تا وی یکی از سهامداران اصلی آمازون شود. مک کینزی به لطف درخشش سهام آمازون اکنون چهارمین زن ثروتمند در جهان است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد