اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آخرین آمار رسمی کرونا در کشور/شناسایی ۱۹۵۸ بیمار جدید کرونا در کشور/علت شیوع گسترده کرونا در خوزستان اعلام شد

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۹۵۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور خبر داد.سخنگوی دولت نیز با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت شیوع کرونا در خوزستان در جلسه هیئت دولت به بیان دلایل این موضوع پرداخت.

دکتر کیانوش جهانپور در این باره گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۹۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر رسید.

به گفته وی، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۷۸۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۸۹۴۲۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. گفت: ۲۷۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت که تا کنون ۶۲۹ هزار و ۵۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

علت شیوع گسترده کرونا در خوزستان اعلام شد

علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: مراعات فاصله‌گذاری اجتماعی قطعاً مورد نیاز است و اگر به همین سیاق جلو برویم مواجه ما با یک اپیدمی جدید، مواجه بعیدتری خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت استان خوزستان در شیوع کرونا ادامه داد: امیدواریم مردم خوزستان نیز با تجربه تلخ اخیر مراعات بیشتری داشته باشند. امروز گزارشی که از علت شیوع گسترده کرونا در این استان ارائه شد، نشان داد که به دلیل رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی ، حضور مردم در مراسم‌های عزاداری و عروسی و تجمعات دیگر سبب افزایش مبتلایان شده است.

سخنگوی دولت همچنین با اشاره به پیش‌رو بودن عید فطر اظهار کرد: ما به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در عید فطر هم نیازمندیم و باید همین روند را ادامه دهیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد