اونس طلا2372.98
مظنه16,326,000
18 گرم3,768,800
ارزش سکه36,782,478
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,300,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

افزایش هر انس طلا تا ۱۹۰۰ دلار

به گزارش سایت طلا و به نقل ازخبرگزاری کیتکو آر بی سی اعلام نمود که به نظر می رسد بازار طلا در بهار امسال بیشتر تمایل دارد قیمت ها را همان طور که هست نگه دارد تا به دنبال ثبت رکوردی جدید باشد.


24 اردیبهشت 1399

افزایش هر انس طلا تا ۱۹۰۰ دلار


به گزارش سایت طلا و به نقل ازخبرگزاری کیتکو آر بی سی اعلام نمود که به نظر می رسد بازار طلا در بهار امسال بیشتر تمایل دارد قیمت ها را همان طور که هست نگه دارد تا به دنبال ثبت رکوردی جدید باشد.
در حالی که برخی پیش بینی هایشان را در خصوص طلا متمایل به افزایش قیمت ها می دانند ما عقیده داریم که قیمت طلا بیشتر ثابت خواهد ماند تا به سوی افزایش رود مگر اینکه اتفاق غیر منتظره ای رخ دهد. افزایش قیمت طلا به هر اونس معادل ۱۷۰۰ دلار تثبیت شده است ولی اینکه این حباب بشکند و قیمت ها بالاتر روند مسئله این است که جای بحث دارد.
این گزارش نرخ های میانگین این بانک را طی سال های ۲۰۲۰ و 2021 برای فلز زرد به روزرسانی می نماید و دلیل افزایش آن را اثر ویروس کرونا بر فعالیت های اقتصادی می داند. به گفته این بانک قیمت طلا در حال حاضر به دو قسمت تقسیم می شود وضعیت پایه و وضعیتی که قیمت طلا به بالاترین میزان ممکن برسد.
در حالت اول در سه ماهه آخر سال که به عنوان قویترین فصل بازار طلا در سال به حساب می آید پیش بینی می شود که ۵۰ درصد افزایش داشته باشیم یعنی به ۱۶۶۲ دلار در هر اونس در سال ۲۰۲۰ ولی در سال ۲۰۲۱ شرایط قطعاً متفاوت خواهد بود. در مقابل آن در حالت دوم به نظر می رسد که قیمت طلا تا ۴۰ درصد افزایش داشته باشد و میزان میانگین سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ را رد کند
پیش بینی می‌شود که در بالاترین افزایش ممکن قیمت طلا از ۱۶۱۴ دلار در هر اونس به ۱۷۸۸ دلار در سال ۲۰۲۰ برسد و در سال ۲۰۲۱ از ۱۷۰۰ دلار 1893 دلار افزایش یابد این افزایش به تدریج صورت خواهد گرفت و در نتیجه پیش بینی ما می بایست درست از آب دربیاید هنوز جا برای افزایش قیمت ها است. اما اینکه تا چه میزان قیمت‌ها افزایش خواهند یافت مشخص نیست.
از دید ما قیمت طلا به ۱۹۰۰ دلار نیز می رسد و این مسئله پس از فرآیند تضعیف سازی قیمت کنونی طلا صورت خواهد گرفت
خبرگزاری کیتکو گزارش می‌دهد که یکی از عوامل کلیدی که به نفع طلا عمل می‌کند، بازار جهانی و فعالیتهای پولی هستند. همان سیاست هایی که قصدشان ایجاد رشد اقتصادی و همچنین افزایش قیمت طلا می باشد.
به گفته آربی سی با وجود اینکه سرمایه گذاران به بازارهای سهام روی می آورند همچنان طلا قادر به افزایش قیمت می باشد.
طبق بررسی‌ها ما شاهد افزایش قیمت طلا تا پایان سال ۲۰۲۱ می باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد