اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

موتورولا جی 8 برای علاقه مندان به صدای بلند و استریو

گوشی های رده متوسط سری جی موتورولا در هشتمین نسل متوالی شاهد ۵ گوشی بوده است. گوشی موتو جی ۸ پاور در حال تبدیل شدن به یکی از جذاب ترین گوشی های تلفن همراه با صفحه نمایشی با کیفیت عالی می باشد. در این گوشی چندین دوربین، اسپیکر استریو، ظرفیت بالای باتری که تا چندین روز نیز توان خواهد داشت قرار گرفته است. تمرکز این گوشی بر روی استقامت باتری بوده است. باتری آن از نوع ۵۰۰۰ میلی آمپر فست شارژ بوده که با استفاده صحیح از گوشی تا ۳ روز نیاز به شارژ نمی باشد.


24 اردیبهشت 1399

موتورولا جی 8 برای علاقه مندان به صدای بلند و استریو


گوشی های رده متوسط سری جی موتورولا در هشتمین نسل متوالی شاهد ۵ گوشی بوده است. گوشی موتو جی ۸ پاور در حال تبدیل شدن به یکی از جذاب ترین گوشی های تلفن همراه با صفحه نمایشی با کیفیت عالی می باشد. در این گوشی چندین دوربین، اسپیکر استریو، ظرفیت بالای باتری که تا چندین روز نیز توان خواهد داشت قرار گرفته است.
تمرکز این گوشی بر روی استقامت باتری بوده است. باتری آن از نوع ۵۰۰۰ میلی آمپر فست شارژ بوده که با استفاده صحیح از گوشی تا ۳ روز نیاز به شارژ نمی باشد.

موتورولا جی 8 برای علاقه مندان به صدای بلند و استریو
صفحه نمایش ال سی دی ۶.۳ اینچی کاملاً در حد صفحه نمایش های سال ۲۰۲۰ می باشد و در حفره ای بسیار کوچک دوربین سلفی آن قرار گرفته است. رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی و همچنین تصاویر شفاف و واضح از جمله قابلیت های صفحه نمایش این گوشی می باشد.
گوشی موتورولا جی ۸ پاور دارای اسپیکر های استریو دالبی است و چهار دوربین در پشت آن قرار گرفته است که همه آنها به پردازشگر اسنپدراگون 665 متصل می باشند این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۰ کار می کند و کاملاً با سخت افزار و نرم افزار موتورولا سازگار است.

موتورولا جی 8 برای علاقه مندان به صدای بلند و استریو
از جمله شاخصه های این گوشی می توان به فریم پلاستیکی وزن ۱۹۷ گرمی پردازشگر اسنپدراگون ۸۸ ، رم ۴ گیگابایت، هارد ۶۴ گیگابایت با قابلیت افزایش حافظه توسط رم میکرو اس دی اشاره کرد.
دوربین پشت آن یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بوده و در کنار آن یک دوربین اولترا واید ۸ مگا پیکسلی، دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسل بوده و پشت این گوشی سنسور اثر انگشت و اسپیکرهای استریو قرار گرفته اند. این گوشی مقاوم در برابر قطرات آب تبلیغ می شود. پوشش نانو که بر روی آن قرار گرفته است باعث می شود ذرات ریز آب به قطعات داخلی نفوذ نکنند ولی این گوشی مناسب عکاسی زیر آب نمی باشد.

موتورولا جی 8 برای علاقه مندان به صدای بلند و استریو
درون جعبه این گوشی هر آنچه که شما نیاز داشته باشید قرار داده شده است از جمله یک شارژر ۱۸ وات و کابل usb c همچنین بر روی گوشی یک پوشش سیلیکون شفاف قرار گرفته تا به محض خارج کردن آن از جعبه بتوانید بدون مشکلی از گوشی استفاده کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد