اونس طلا2302.12
مظنه15,416,000
18 گرم3,558,700
ارزش سکه34,732,248
قدیم (بهار)39,400,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

قیمت دلار در صرافی ملی به ۱۶ هزار و500 تومان رسید /قیمت دلار در سامانه نیما بالا رفت /صعود نرخ رسمی ۲۴ ارز

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز دوشنبه اعلام شد و بر این اساس قیمت ارز نسبت به دیروز 300 تومان افزایش یافت و قیمت دلار به ۱۶ هزار و500 تومان رسید.بانک مرکزی نیز امروز (دوشنبه) نرخ ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۳ ارز کاهش و قیمت ۲۴ واحد پولی دیگر افزایش یافت؛ نرخ بقیه ارزها نیز ثابت ماند.

به گزارش سایت طلا ،قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 16500 تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 16400 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 17800تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 17900تومان است.

جدیدترین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به بیست و یکم اردیبهشت ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار رقم ۱۵ هزار و ۶۴۸ تومان اعلام شده، همچنین تازه‌ترین نرخ خرید دلار نیز ۱۵ هزار و ۶۱۰ تومان اعلام شده که ۸۰۹ تومان افزایش یافته و این در حالیست که آخرین رقم اعلام شده نرخ دلار در صرافی ملی ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است.

گفتنی است، در اردیبهشت ۹۷ بانک مرکزی از سامانه‌ ای به نام سامانه ارز نیمایی رونمایی کرد که این سامانه با هدف بهبود بخشیدن به بازار ارز و واردات کالا از طرف بانک مرکزی شکل گرفت.

براساس گزارشات بانک مرکزی تمامی خریداران متقاضیان بازرگانان و واردکنندگان کالا و تمامی فروشندگان و تامین کنندگان ارز و تمامی صرافی‌ها صادرکنندگان کالا باید برای تامین ارز پس از ثبت سفارش برای ورود کالا به درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند و به فروش ارز حاصل از صادرات کالا در این سامانه بپردازند.

هر دلار آمریکا بدون تغییر قیمت همانند روزهای گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس ۵۲ هزار و ۲۱۰ ریال و هر یورو نیز ۴۵ هزار و ۵۷۱ ریال ارزش‌گذاری شده است.

همچنین هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۲۹۱ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۳۰۳ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۱۱۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۱۰ ریال، روپیه هند ۵۵۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۵ هزار و ۶۸۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۳۰۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۳۱۶ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۶ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۱۹۹ ریال قیمت خورد.

نرخ دلار نیوزیلند نیز ۲۵ هزار و ۸۱۵ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۳۰۰ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۹۲۳ ریال، روبل روسیه ۵۷۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۴۰ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۴۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۷ هزار و ۵۳۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۷۵۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۷۷ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۵۳ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۶۲۱ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۶۱ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۵۳۹ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۳۵ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۰ هزار و ۷۱۵ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۶۹۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۵۴۰ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۹۵۸ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۶۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۱۴ ریال قیمت گذاری شد.

افغانی افغانستان ۵۵۱ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۲۳۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۴۲۴ ریال، سامانی تاجیکستان ۴ هزار و ۱۲۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد