اونس طلا2209.8
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

نرخ دلار در صرافی ملی 16200 تومان شد/ نرخ ارز نیمایی در ۲۱ اردیبهشت ۹۹/جزئیات قیمت رسمی انواع ارز

امروز قیمت دلار و یورو در صرافی ملی400 تومان افزایش یافت.بانک مرکزی نیز نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز(یکشنبه 21 اردیبهشت 99) اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ تمام ارزها ثابت ماند.آخرین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به هجدهم اردیبهشت ماه است که بر این اساس نرخ خرید دلار به ۱۴ هزار و ۹۲۱ تومان رسید و این در حالیست که نرخ خرید دلار در صرافی ملی ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است.

به گزارش سایت طلا ،امروز قیمت دلار و یورو در صرافی ملی400تومان افزایش یافت.به این ترتیب نرخ خرید و فروش دلار به ترتیب به 16200 و 16100تومان رسید.
یورو نیز امروز در صرافی ملی با قیمت 17600 تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از مشتری17500تومان است.

میانگین بهای هر یورو در روز معاملاتی گذشته در سامانه سنا ۱۷ هزار و ۲۵۹ تومان و هر دلار ۱۵ هزار و ۸۲۰ تومان بود.

هر حواله یورو در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته، ۱۵ هزار و ۶۰۹ تومان فروخته شد، اما برای حواله دلار سفارش فروش ثبت نشد.

جدیدترین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به هجدهم اردیبهشت ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار رقم ۱۵ هزار و ۷۶۲ تومان اعلام شده که نسبت به آخرین رقم اعلامی افزایش یافته، همچنین تازه‌ترین نرخ خرید دلار نیز ۱۴ هزار و ۹۲۱ تومان اعلام شده که ۳۹۳ تومان کاهش یافته است و این در حالیست که آخرین رقم اعلام شده نرخ دلار در صرافی ملی ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.

گفتنی است، در اردیبهشت ۹۷ بانک مرکزی از سامانه‌ ای به نام سامانه ارز نیمایی رونمایی کرد که این سامانه با هدف بهبود بخشیدن به بازار ارز و واردات کالا از طرف بانک مرکزی شکل گرفت.

براساس گزارشات بانک مرکزی تمامی خریداران متقاضیان بازرگانان و واردکنندگان کالا و تمامی فروشندگان و تامین کنندگان ارز و تمامی صرافی‌ها صادرکنندگان کالا باید برای تامین ارز پس از ثبت سفارش برای ورود کالا به درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند و به فروش ارز حاصل از صادرات کالا در این سامانه بپردازند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت ۹۹» بدون تغییر نسبت به روز قبل ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس بدون تغییر به قیمت ۵۲ هزار و ۱۰۸ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر به قیمت ۴۵ هزار و ۹۹۴ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۲۵۴ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۲۹۹ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۱۱۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۰۴ ریال، روپیه هند ۵۵۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۵ هزار و ۷۲۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۳۰۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۳۷۳ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۰۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۹۹۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۵ هزار و ۷۷۹ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۲۹۰ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۹۲۶ ریال، روبل روسیه ۵۷۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۷ هزار و ۴۴۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۷۳۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۱۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۵۲ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۵۹۱ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۷۶ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۵۸۹ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۳۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۸۳۵ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۶۹۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۴۳۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۲۹ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۱۱۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۱۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۲۴۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۳ هزار و ۱۹۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۹۴ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد