اونس طلا2325.93
مظنه15,307,000
18 گرم3,533,600
ارزش سکه34,486,671
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

پیش‌بینی قیمت طلا

بازار طلا که تلاش می کند طی معاملات، خود را به صعودهای بیشتر و بیشتر برساند، پس از حرکت رو به بالای خود، روز جمعه اندکی به عقب کشیده شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از اف ایکس امپایر، بازار طلا تمام تلاش خود را بکار بسته تا بتواند به نقطه بالای هرم قیمتی خود برسد. این بازار نیازمند آن است تا بخشی از دستاوردهای هفتگی خود را هضم کرده و به همین دلیل این رویه منطقی را در پیش می گیرد که در انتهای هفته یک عقب نشینی نه چندان زیاد داشته باشد.

از این گذشته، بازار طلا بر اساس تمایلی که به آزمودن نقاط ریسک‌آمیز جدید دارد همچنان به روند خود ادامه می دهد و این رویکرد، ابهامات زیادی را درباره اینکه اقتصاد به کدام سو پیش می رود، ایجاد می کند. با توجه به این مساله، هنوز هم می توان از ایده خرید کلان حمایت کرد زیرا ما همچنان در روند صعودی فلز زرد قرار داریم و یک مثلث متقارن در این زمینه شکل گرفته است. می توان به سادگی دریافت که بازار تلاش دارد از طریق سودهای کلان، به کار خود ادامه دهد.

پیش‌بینی قیمت طلا

در حرکت نزولی، EMA ۵۰ روزه انحراف بیشتری داشته و در نتیجه، به نظر می رسد این یک «کف» مهم در بازار باشد چرا که روند صعودی همچنان ادامه دارد. واقعیت این است که تعداد زیادی از معامله گران این بازار، به دنبال یافتن نوعی ارزش در آن هستند تا بتوانند از مزایایش بهره ببرند. هر کسی بتواند این ارزش را بیابد می تواند شروع به خرید کند.

نوسانی که بهای طلا در ماه های اخیر به خود دیده، برای سرمایه گذاران زیادی جذاب بوده و آنها را وارد این عرصه کرده است. در مقابل، افرادی نیز بوده اند که هراس از تداوم شیوع کووید ۱۹ آنها را به خروج دارایی هایشان از بازارهای اقتصادی وادار ساخته است. اما بازار طلا برخلاف بسیاری از سایر بازارها نشان داده می تواند در برابر بحران های شدیدی نظیر آنچه جهان این روزها تجربه می کند،‌ مقاومت کرده و حتی با حرکت صعودی خود مالکانش را خوشحال و راضی نگه دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد