اونس طلا2394.45
مظنه16,221,000
18 گرم3,744,600
ارزش سکه36,545,913
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,750,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

انتشار تصاویر رسمی ب ام و iX3

اخیرا تصاویر جدیدی از مدل تاره شاسی‌بلند شرکت بی‌ام‌و، iX3 در صفحات مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود نمونه‌های رسمی گرفته شده توسط شرکت سازنده باشد.


تصاوری جدیدترین مدل iX3 فاش شد

انتشار تصاویر رسمی ب ام و iX3

کاربران فضای مجازی توانستند به تصاویر رسمی شرکت بی‌ام‌و، زودتر از زمان در نظر گرفته شده دسترسی پیدا کنند.
اخیرا تصاویر جدیدی از مدل تاره شاسی‌بلند شرکت بی‌ام‌و، iX3 در صفحات مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود نمونه‌های رسمی گرفته شده توسط شرکت سازنده باشد.

این عکس‌ها ابتدا توسط یک کاربر ناشناس در اینستاگرام به نمایش گذاشته شدند و پس از مدت کوتاهی به سرعت میان طرفداران دنیای خودرو به شاتراک گذاشته شدند.

اطلاعات تکمیلی از جدیدترین مدل iX3 SUV


واضح‌ترین نکته برای ایجاد اطمینان درباره نام مدل، دیده شدن حروف iX3 در پشت اتومبیل است. از مشخصات ظاهری خودرو می‌توان به دریچه‌های عمودی اشاره کرد که به نظر می‌آید برای تهویه و دریافت اکسیژن هوا قرار داده شده‌اند و همچنین می‌توانند در خنک‌سازی سیستم فنی خودرو دست داشته باشند. شاسی‌بلند جدید شرکت بی‌او‌و همانند بسیاری از خودرو‌های این مجموعه از طیف رنگی آبی بر دور قابإ‌ها برای زیباسازی برخوردار است. طراحی جدید و نامتعارف چرخ‌ها نیز از طرح مفهومی این مدل ایده گرفته‌اند در حالی که بدنه کلی خودرو ظاهری معقول و مشابه با X۳ را به خود اختصاص می‌دهد.

bmw ix3

استفاده از رنگ‌بندی آبی گوشه‌ها در کناره و پشت اتومبیل نیز دیده می‌شود و شرکت بی‌ام‌و سعی داشته تا سبک خود را با آبی کردن جایگاه اگزوز‌های دوگانه این خودرو حفظ کند. متاسفانه کاربران نتوانسته‌اند تا به تصاویری که از طراحی داخلی اتومبیل گرفته شده دسترسی پیدا کنند. با توجه به شایعات متعدد و اظهارات بی‌ام‌و، انتظار می‌رود که یک سرویس صفحه نمایش نوین در خودرو قرار گیرد تا اطلاعات جدیدی از فعالیت‌ها الکتریکی اتومبیل را در اختیار کاربران قرار دهد.

همچنین ممکن است طراحی داخلی خودرو مشابه با مدل X۳ به همراه بروزرسانی‌های متفاوت جایگذاری شده باشد. گفتنی است که اطلاعات دقیقی از عملکرد خودرو در دسترس قرار ندارد، اما در مقایسه با iX3 سال ۲۰۱۸ باید اظهار داشت این خودرو می‌بایست گنجایش باطری بیش از ۷۰ کیلووات را در اختیار خریداران قرار دهد. همین‌طور انتظار می‌رود مدل جدید iX3 بتواند بیش از ۲۵۰ مایل را با یک بار شارژ کامل طی کرده و در این حال قدرتی مطابق با ۱۷۰ اسب‌بخار را در اختیار افراد بگذارد.

تصاوری جدیدترین مدل iX3 فاش شد

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد