سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

سیگنال روزانه طلا آبشده، سکه امامی و اونس جهانی + چارت تحلیل

در صورتی که بورس از فاز هیجان خارج شود، احتمال بازگشت بخشی از تقاضا و نقدینگی به بازار ارز وجود دارد و در صورتی که طلای جهانی کاهشی شود، احتمالا سکه‌بازان برای حفظ ارزش دارایی خود اقدام به خرید دلار خواهند کرد. با این حال، در شرایط کنونی به‌خوبی مشخص شده که تا زمانی که دلار زیر سطح مقاومتی ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومانی قرار دارد، معامله‌گران فنی تمایلی برای حضور قدرتمند در بازار ندارند. شاخص ارزی از ابتدای سال گرفتار بازه ۱۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان شده و معامله گران باید هیجانات معاملاتی خود را مدیریت کنند.


مورخ 11 اردیبهشت 99

سیگنال روزانه طلا آبشده، سکه امامی و اونس جهانی

 

در صورتی که بورس از فاز هیجان خارج شود، احتمال بازگشت بخشی از تقاضا و نقدینگی به بازار ارز وجود دارد و در صورتی که طلای جهانی کاهشی شود، احتمالا سکه‌بازان برای حفظ ارزش دارایی خود اقدام به خرید دلار خواهند کرد. با این حال، در شرایط کنونی به‌خوبی مشخص شده که تا زمانی که دلار زیر سطح مقاومتی ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومانی قرار دارد، معامله‌گران فنی تمایلی برای حضور قدرتمند در بازار ندارند. شاخص ارزی از ابتدای سال گرفتار بازه ۱۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان شده و معامله گران باید هیجانات معاملاتی خود را مدیریت کنند.

سیگنال روزانه سکه امامی فردایی:

پایان معاملات ۶۴۸۷
عدد مهم ۶۴۸۳ سکه تا زمانی که بالای ۶۴۸۰ هست مجدد توان رشد تا ۶۵۰۰ رو داره
با عبور از ۶۵۰۰ توانایی رشد به سمت ۶۵۲۰ و ۶۵۴۰ رو داره، مقاومت خوبی روی محدوده ۶۵۴۵ داره مجدد با عبور از ۶۵۴۵ اهداف ۶۵۶۵ و ۶۵۸۵ رو داره فقط با شکست ۶۴۸۰ مجدد حرکت سمت ۶۴۶۰ و ۶۴۴۰ رو داره تا زمانی حمایت ۶۴۴۰ از دست نرفته مجدد توان برگشت بالا هست

سیگنال روزانه سکه امامی فردایی


سیگنال روزانه آبشده فردایی:

پایان معاملات ۲۷۹۸
عدد مهم ۲۷۹۴ تا زمانی که ابشده بالای این محدوده هست هدف اول ۲۸۰۲ هست
سیو میکنیم و در صورت شکست منتظر ۲۸۱۱میمونیم مجدد با شکست ۲۸۱۳ میتونیم منتظر ۲۸۱۸ و ۲۸۲۴ باشیم
۲۸۲۴ و ۲۸۲۹ و ۲۸۳۶ مقاومت های پیش روی هست در کل ابشده فعلا میتونه تا بالای ۲۷۶۰ باشه اهداف بالا رو متصور بود براش
برای ریز نوسان میتونیم در نظر داشته باشیم
حمایت ۲۷۹۴ شکست منتظر رویت ۲۷۸۶ و ۲۷۷۷ بود
این ناحیه سیو سود ها انجام بشه فقط با شکست مجدد ۲۷۷۵ منتظر ۲۷۶۸ و ۲۷۶۳ میمونیم

سیگنال روزانه آبشده فردایی


سیگنال روزانه اونس جهانی:

انس در محدوده ۱۷۱۳ قرار داره عرض کرده بودم در تحلیل قبلی هم ۱۷۰۲ مهم هست و در این نواحی
دیدیم حمایت خوبی صورت گرفت ۱۷۰۷ حمایت فعلی هست و در صورت عبور ۱۷۱۲ در حال حاضر ماندگاری بالای ۱۷۰۲ مهم هست برای خرید بهتر با شکست ۱۷۱۳ ورود داشت
۱۷۱۸ و ۱۷۲۴ مقاومت های پیش رو ‘ اما با از دست رفتن حمایت ۱۷۰۷ راه تا ۱۷۰۲ و با شکستش
راه برای ورود بر کانال ۱۶۰۰ رو هموار میکنه
۱۶۹۶
۱۶۹۱
۱۶۸۵

سیگنال روزانه اونس جهانی

 آخرین بروزرسانی نرخ ارز امروز در صرافی بانک ملی 99/02/11 (کار خود را با افزایش شروع کرد)

دلارآمریکا
 
خرید 15.500 فروش 15,650

یورو

خرید 16.900 فروش 17.000

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.

سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
2 0

شاهد98 پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 13:21
دوستان؛ نزدیک به هشتاد تومن از سکه پرید!
عجیبه که آقای محمدی نیومد توسایت و بگه: دیدددددددددی گففففففففففففففففتم؟؟!!!!

4 8

Solisss شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 10:08
دقت کنین اونایی که مال دارن میگن خرید کنید . اصلا خرید نداره ورود کردم

5 13

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 08:41
با سلام
خانه دار آماده خرید برای یک سود تپل کوتاه مدت باشه
در اینکه قیمتها به بالای ۳۰۱۰ و ۳۰۳۰ میرسه شکی نیست و سکه رفاه هم به شدت صف خریدار با تقاضای بالا ۷۶۰۰ معامله شده است
خانگی ها در بازار باشند امروز فرصت خوبی برای خرید هست تا در روزهای آینده خوب فروخت مظنه زیر ۳۰۳۰ را میخریم هر چی ارزانتر حاشیه سودمان در روزهای آینده بیشتر در بازار باشید تا به محض شروع کار طلا فروشها سریع خرید رو بزنید تا قیمتها بالا نرفته باید از این فرصت نهایت استفاده رو برد

2 2

کوبایاشی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 07:56
قیمت انس جهانی کجای تحلیل دوستان قرار داره؟

4 4

شاگرد زرنگار چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 07:39
با ریزش شبانه طلا و سکه وتعطیلی بورس امروز روز سرنوشت سازی خواهد بود وجهت بازار مشخص خواهد شد امروز احتیاط کنید با تدبیر و تحلیل خود جلو بروید که پشیمانی ندارد آرزوی سود برای همه دوستان

6 6

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 06:49
طلا فروشان خودشون از مظنه ۳۰۰۰ تا ۲۹۵۵ خرید دارند یعنی یک سری در مظنه ۲۹۹۰ خریدند یک سری در ۲۹۷۰ و یک سری در ۲۹۵۵ کلا خرید شما وقتی زیر فی خرید آنها باشه عالی هست پس خانگی زیر ۳۰۰۰ رو بخره قیمت واقعی ۳۰۸۰ با حباب منفی ۵۰ میشه ۳۰۳۵ کلا از فرصت های پیش آمده میشه نهایت استفاده را برد و خرید عالی زد

4 5

بابا نوئل هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 06:36
به كاربر محترم بختك كومار؛
بنده مسيحي نيستم ، فقط نام مستعار " بابا نوئل " رو انتخاب كردم
برام جالب هست كه با ترانه هاي قديمي ايراني آشنا هستيد و با لهجه زيبايي بيان ميكنيد.
موفق باشيد

1 4

شاپور سیبیل پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 09:48
بختک فابریک ایرانیه وگرنه آهنگ ایرانی گوش نمیداد

3 5

بختک کومار هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 09:33
صاحب پاپانویلاهه
نام شما برای من پیام شادی آورداهه!
من را یاد جشن سال نو انداختاهه!!
من زیاد ترانه ایرانی بلد نبوداهه..
ولی چون صاحب شماعی زاداهه
بسیار در ترانه شیپور زدن کرتاهه!!
برای من خوش هواآ بوداهه!!!
مرا یاد فولوت و مار کبری انداختاهه!!!!
بسیار گودی گودی بوداهه...

2 5

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 06:30
دوستان تحلیل من مخصوص خرید خانگی ها از بازار هست
خانگی ها پله ای بخرند

5 2

دکتر همه چی دان پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 05:12
حواستون باشه در این کاهش ناگهانی رکب نخورید
آخرین کاهشی که ضرر زد سه شنبه هفته پیش بود
هر کی در اون کاهش فروخت متضرر شد

4 6

جوجه پاییز چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 04:50
سلام به دوستان.
قله فتح شد زمان برگشتن شد.
به زودی فرصت های طلایی برای خریداران پیش خواهد آمد.
این دونده یکسره و یک نفس دوید بدون استراحت،مطمئن باشید برگشت سریعتری خواهد داشت ولی باید توجه داشت،برگشت سریع همراه است به برخورد شدید به کف و پرش به سمت قله ای بالا تر.
بهتر ین خرید در کاهش و به صورت پله ای است.
الهی به من جان افلاکی دادی و جسم خاکی.نمی توانم جسم را افلاکی کنم ولی عجب جان را خاکی کردم.خدایا مرا ببخش که گنج درون را به زره ناسره می فروشم.
الهی یوسف جان در چاه تن ،خدایا حبل المتینی.

3 5

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 04:50
دوستان به احتمال ۹۹ درصد قیمت ها به بالای ۳۰۳۰ بر خواهد گشت پس زیر آن صد در صد خرید دارد
کسی فروشنده نیست فعلا هماهنگ با دلالان خریدار باشید قیمت حقیقی مظنه بدون حباب ۳۰۸۵ هست که با حباب ۵۰ منفی همیشگی حدود ۳۰۳۵ میشود که بالای ۳۰۳۰ حمایت نمودار ما قرار دارد

2 5

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 04:38
با سلام
حمایت مظنه ۳۰۳۰ و مقاومت ۳۱۲۰ در چارت ما تعریف شده و هر ریزش فرمالیته و کار دلالان هست زیر ۳۰۳۰ را بخر به هدف نهایی ۳۱۲۰

3 3

سیترین پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 05:20
متضرررر امیدوارم قیمتا بره بالا که بتونی بفروشی اما یادت باشه اینجا خیلیا برای گمراه کرده اماتورا تور پهن میکنن حواست باشه متضرررر عزیز.
دوستان خاهشا به کامنتا خیلی توجه نکنین سعی کنید اگه اماتورین از طریق افراد مطمئن برای خرید یا فروش اقدام کنید یا اینکه منتظر باشید تا ریزش اساسی اتفاق بیفته بعد خرید بزنید حتما یه پایینی داریم که خوب بخرید و سود کنید

1 6

متضرررر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 04:54
سلام استاد اعظم.من فعلا که توبالا بالاها مالدار شدم بحساب چارت عزیزشما.خداخیرت بده استرسم ورم داشته از دیروز تاحالاولی به شما وحرفاتون ایمان دارم ایشالله که خیره.وکال مارجین نمیشم به امید خداوند بحق این شبای عزیزوازروخیرخاهی استادمجترم نتنها من کسی دیگه هم متضرر نشه به امید خدای مهربان .

2 9

داش امیر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 00:47
سلام یه جایی خوندم که نوشته بود فردا ب ۷۴۵۰ سرفه و قطعا ب زیر هفت اصلاح میشه 7820
اگه هم موند که یه اصلاح کوچولو داره ب 6950
+موافق
_مخالف

1 1

علی بی دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 01:37
سلام
این که گفتی یعنی چی
یکم توضیح بده راجع به فرمایشت!؟

2 1

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 01:23
بسیار ناواضح گفتین.

1 3

داش امیر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 00:48
البته نیم نگاه ب بورس =طمع و ....?

6 2

Chandler یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 00:45
مظنه همچنان درگیر مقاومت روانی ۳ میلیون هست،،، با شکست این مقاومت مسیر صعود ادامه پیدا خواهد کرد.

10 5

شبهای کرمان 2 چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 00:41
فردا میخوام بپرم روی ریال خالی بشم .بفروشم + یا نفروشم _

4 1

Chandler یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 00:49
جناب شبهای کرمان 2 یک ماه :
یه توصیه دوستانه خدمتت میکنم به هیچ عنوان این نظرسنجیو ملاک معاملت قرار نده.

5 2

بابا نوئل هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 00:36
بختك كومار تو مگه هندي نيستي ؟ چطور اشعار و ترانه هاي فارسي رو به اين قشنگي ميخوني؟
بختک کومار چهار ماه پاسخ می دهد :
تاریخ: 1399/02/25 ساعت 00:08
در چشمان نگاه کرتاهه!
دستت را گذاشتاهه در دستام!!
غم را رو سیاه کرتاهه..
دستت را گذاشتاهه در دستام!!

1 3

مریلا جان شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 05:54
بابانوئل جان این بختک کجا فارسی رو روان میخونه بنده خدا لهجه داره مگه نمیبینی تو هم چندماه بری تو سایتهای هندی زبان هندی لهجه دار یاد میگیری

2 3

مریلا جان شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 05:51
بختک کومار جان مسیحی بودن لزوما به معنی خارجی بودن نیست چون ما مسیحی توکشورمون داریم که فارسی صحبت میکنه

7 2

بختک کومار هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 01:13
صاحب پاپا نویلاهه
شما مگر مسیحی نبوداهه!!
چطور اینگونه خوب فارسی صحبت کرتاهه!
اصلا چطور ترانه فارسی بلد بوداهه!!
دیگ به دیگ گفتاهه..
رویت سیاه بوداهه!!!

17 19

Agha masoud چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 00:00
باسلام
ترامپ بازنده صددرصد انتخابات ریاست جمهوری آتی امریکا خواهد بود ؛

1 4

اعظم دوست چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:36
سلام استاد جان فکر کنم دستت از رو حمایت ورداشتی داره سر میخوره البته اینا جعلی بر میگرده بالای حمایت شایدم کسی دست زده باشه بچه ها کسی به حمایت دست زده

1 4

اعظم دوست چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:53
۲۹۵۰ حمایت یا سقفه استاد جان سقف جدید رو کجا میزنید

9 4

اوستا دادا اعظم هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:31
دوستان یک مطلبی رو اینجا روشن کنم و ممکن است همه شما این رو بدونید دولت و دولت های بعدی بزرگترین دلال های بازار های مالی خواهند بود وغیر از درآمد های نفتی و صادرات از دلالی کسب درآمد خواهند کرد و چون قدرت مالی عظیمی دارد در بالاها به شما خواهند فروخت و در پایینی ها جمع خواهد کرد پس اگه شما هم میخواهید از نمد برای خودتون کلاهی درست کنیم با بازار سار حرکت کنید

3 6

اوستا دادا اعظم هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:15
مهندس رضا ! این قیمت ها حالا حالا ها روی تابلوها خواهد بود چون ظرفیت فروش هنوز پر نشده است و به این زودی ها کار تمام نمی شود کلی ملک و مستغلات است که باید به مردم قالب کنند

5 3

دکتر همه چی دان پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:08
کاربرهای عزیز
همدیگه رو تشویق به هیچ کاری نکنید ذهن ما برای تصمیم گیری منتظر یک موافق است پیدا شد......
ظهر کاربری قیمت دلار و طلای چند سال پیش را با الان مقایسه کرده بود
اگر طلا همراه با بقیه بازارها رشد کرده بود قیمتش الان خیلی بالاتر بود درصورتیکه خانه و ماشین و رفاه دارید طلا رو سرمایه گذاری بلند مدت بدانید و ریزشهای احتمالی که دلالها برای مکیدن خون ملت ترتیب میدهند نترسید

6 4

دکتر همه چی دان پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:11
سال 97 برای بیزینسی وام گرفتم و برای حفظ ارزش پولم طلا خریدم
بیزینس نشد و پولم تا آذر امسال درجا زد(نسبت به بازارهای دیگه )اگه این مکیدن خون ملت نیست اسمش چیه؟
چرا کارآفرین و تولید کننده باید پولشان درجا بزنه؟

8 10

جویای کار شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:01
بفروش طمع نکن .وقت فروشه .

2 2

H. RoHani هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 22:09
از معاملات سکه در بورس حمایت می کنم/
نرخ دلار و انتظارات تورمی عامل رشد تقاضای سکه
کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر:
بورس کالا با سازوکار شفافی که برای انجام معاملات کالاهای مختلف از جمله سکه طلا در اختیار دارد، می تواند نقش موثری در تعادل بخشی به بازارها ایفا کند و بر همین اساس بنده همواره از این بازار و ابزارهای معاملاتی آن حمایت کرده‌ام و الان نیز حمایت خود را از این بازار دارم.
هر چند این روزها شاهد فاصله قیمت سکه طلا در این بازار با نرخ بازار آزاد هستیم.
مسلما این عرضه و تقاضاست که تعیین کننده قیمت‌هاست که امیدواریم با تدابیری که بورس در این رابطه می اندیشد طی روزهای آتی شاهد بازگشت تعادل در بازار و از بین رفتن حباب قیمتی باشیم.
چند روزی است که اختلاف قیمت بین این دو بازار افزایش یافته و تحت تاثیر عواملی همچون رشد نرخ دلار و انتظارات تورمی موجود در جامعه نسبت به آینده شاهد سبقت این دو بازار از یکدیگر هستیم.
در این شرایط برخی افراد از فرصت آربیتراژی موجود بین این دو بازار برای کسب سود استفاده کرده و با خرید سکه از بازار آزاد و سپس فروش آن در بازار گواهی سپرده سکه طلا، سود کسب می کنند که این شرایط موجب رشد تقاضای خرید سکه در بازار سنتی شده است.
رشد تقاضا در بازار سنتی موجب بروز حباب قیمتی در سکه طلا شده است و طی چند روز اخیر بهای دلار نیز در بازار آزاد رشد کرده و همین امر به افزایش قیمت‌ها و ایجاد حباب قیمتی منجر شده است.

13 12

اوستا دادا اعظم هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 21:56
از حالا به بعد خرید هیچ کالای سرمایه ای از قبیل ارز طلا سکه خودرو مسکن و وارد شدن به بورس توجیه اقتصادی ندارد و همراه با ریسک خواهد بود ! چون به نظر من به سقف خوردیم یا به سقف ها نزدیک شده ! این جهش ها اخیر کار دولت و بانک مرکزی بود برای سوزاندن نقدینگی موجود در جامعه ! از حالا به بعد فقط پول نقد رو نگهدارید برای فرصت های طلایی ! خودم ۶۰ در صد خرید ها ی قبل رو فروختم و کنار نشستم ! تصمیم اول و آخر با خود شماست !

5 6

اوستا دادا اعظم هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:10
البته این گاو تبدیل به فیل هم خواهد شد کما اینکه تجربه این رو نشون داده و به شرایط اش ! ما در آبان ماه انتخابات امریکا رو در پیش داریم و سناریو های مختلفی در پیش است و باید منتظر بود و فرصت های طلایی ممکن است برای نوسان گیری پیش بیاد ! دولت خوب میداند افزایش ۵۰ در صدی نرخ ارز و طلا در مدت فقط سه ماه چه عواقبی تورمی درجامعه دارد ولی برای همه این مسائل برنامه ریزی شده است !

4 4

شینتیل خان یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:05
آفرین
از خرداد ماه تقریبا" بازارها به روال عادی برمیگردد. یعنی بالاخره هیجانات هم حدی دارد. خستگی مفرط اقتصادی. مردم هم خسته میشوند و پیگیری قیمتها را رها میکنن .نقدینگی به اندازه کافی جمع شد. بورس باضافه خودروسازان و البته دلار و سکه حسابی جیبها را خالی کردند. و خودروسازان ته مانده های پولها را نیز بناسبت عید فطر جمع میکنند. بحث جدید بازار اجاره خانه هاس که نظرها را مدتی بخود جلب میکند. انوقت بعد از ان سکوت مطلق ....................

4 5

اوستا دادا اعظم هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:03
بیشتر این سود های که بهش اشاره کردید در حلقوم حقوقی ها رفت و مقدار کمی نصیب حقیقی ها شد آقای مهندس رضا من شما و ایده شما رو قبول دارم ولی قبول کن این بازی ها کار دولت و بانک مرکزی است من نمیتونم همه چیز رو اینجا اشکار کنم چون این جا کاربران قدرت درک خیلی مسائل را ندارند و وقت گذاشتن کار بیهوده ای است !

7 8

مهندس رضا هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 22:20
سلام اوسا
تا حدی با دیدگاه شما موافقم. به قول عوام در واقع میخای بگی این گوساله که الان تبدیل به گاو شده دیگه هرگز فیل نخواهد شد. ولی سئوال من اینه که الان اون افرادی که میلیاردها هزار پول بی زبان در این یکسال گذشته در بورس پارو کردن، با این پولا میخوان چیکار کنن؟‌

12 23

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 21:49
این آبشده اگر شده باشه ۱۵۰ تا حباب منفی بهش بدن باید بیاد کانال ۲۷۰۰ سکه هم باید بیاد کانال ۶۵۰۰
هرکی منو قبول داره نترسه بترسی بازارساز برده شما باختی

15 3

شاپور سیبیل پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 22:34
من از آدم پرادعا و نادان خیلی می ترسم.

5 12

مهندس رضا هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 21:55
سلام وحید جان
دقیقا منظورت از بازارساز کیه؟ به نظرت چنددرصد مردم روی حرفاش حساب میکنن؟ خودت بگو

9 9

مهندس رضا هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 21:37
هزارپایی بود که وقتی می رقصید جانوران جنگل گرد او جمع می شدند تا او را تحسین کنند، همه به غیر از یکی که ابداً رقص هزارپا را دوست نداشت: «یک لاک پشت حسود»
*
لاک پشت یک نامه به هزارپا نوشت :ای هزارپای بی نظیر!... من یکی از تحسین کنندگان بی قید و شرط رقص شما هستم و میخواهم بپرسم چگونه می رقصید؟ آیا اول پای ۲۲۸ را بلند می کنید و بعد پای شماره ۵۹ را؟ یا رقص را ابتدا با بلند کردن پای شماره ۴۹۹ آغاز می کنید؟ در انتظار پاسخ هستم .
با احترام فراوان، لاک پشت.
*
هزارپا پس از دریافت نامه در این اندیشه فرو رفت که بداند واقعا هنگام رقصیدن چه میکند؟ و کدام یک از پاهای خود را قبل از همه بلند میکند؟ و بعد از آن کدام پا را؟
متاسفانه هزار پا بعد از دریافت این نامه دیگر هرگز موفق به رقصیدن نشد
*
سخنان بیهوده دیگران از روی بدخواهی و حسادت؛ میتواند بر نیروی تخیل ما غلبه کرده و مانع پیشرفت و بلندپروازی ما شود ...
از دنیای سوفی (یوستین گاردر)

2 4

Black Water هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 21:09
بانک ها دارن سکه رو به قیمت بالا تو بورس میفروشن ،اگر چه حجمش بالا نیست ولی باعث شده نقدینگی توجهش به دلار و طلا فیزیکی بیشتر بشه.
برای همین اگر بانک مرکزی بخواد ورود نقدینگی بو بورس تضمین بشه باید جلوی بورس سکه رو بگیره

5 5

Black Water هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 21:05
باید بورس سکه منحل بشه ،یکی از دلایل حباب سکه بورس سکه هست .

19 1

شماعي زاده سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 20:57
اون صفرهایی که روحانی از روی واحد پول برداشته،،
عادلانه گذاشته جلوی سکه و ارز و پراید و نان،،!!
_

7 2

بختک کومار هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 00:08
در چشمان نگاه کرتاهه!
دستت را گذاشتاهه در دستام!!
غم را رو سیاه کرتاهه..
دستت را گذاشتاهه در دستام!!

1 7

دكتر بيشگو هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 21:04
" قابل توجه جناب شماعي زاده؛
- تداوم روند نزول قیمت‌ها در بازار خودرو؛
امروز هر دستگاه سایپا ۱۱۱ به ۶۷ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ به ۶۶ میلیون، سمند ال ایکس ۱۱۴ میلیون، دنا (تیپ ۱) ۱۵۷ میلیون ، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۱۱۰ میلیون ، پژو پارس ۱۳۶ میلیون ، پژو ۲۰۶ (تیپ ۲) ساده ۱۱۶ میلیون قیمت خوردند.

6 1

هلن ستوده هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 21:00
دقيقااااا،...................&

6 5

حسین زاده 333 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 19:21
"چنانچه دلار از کانال ۱۷ خارج و وارد کانال ۱۶ شود،هر کاهش قیمتی در دلار فرصتی است برای خرید به تارگت نخست ۱۷۸۰۰ و پس از یک اصلاح احتمالی به تارگت دوم ۱۸۵۰۰ و پس از یک اصلاح تقریبا قطعی،به تارگت پایانی ۱۹۹۹۹ تومان برای نیمه دوم سال و احتمالا اواسط فصل پاییز."

5 4

حسین زاده 333 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 18:49
چند تا تحلیل تکنیکال دیدم که گرم اگر پایین بیاید مقاومت محکم 660 را دارد. به نظر خیلی ها منتظر خرید در گرم 660 هستند و پول را از بورس خارج کردند.

2 11

هییت دولت چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 18:23
سلام تا دقایقی دیگر مظنه ۳ رو دیگه برای دوماه نخواهیم دید کمربندهارو ببندید ۱ ۲ ......

2 2

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 00:09
به سه نرسیده منفجر شد!

1 7

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 18:19
عاطفه چین خونده است آمریکا چین رو نابود خواهد کرد معامله یوان چین بزودی در اروپا و خاورمیانه ممنوع خواهدشد

1 4

مهندس رضا هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 21:42
بخش مهمی از سهام بورس آمریکا در دست چینه. لجبازی با این غول اقتصادی دنیا میتونه عواقب وحشتناکی برای آمریکا داشته باشه. مثل دعوای خرس و کرگدن

4 6

مریلا جان شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 20:46
چین رو دست‌کم گرفتی همچین یه کووید دیگه بده به دنیا که عاطفه کل دنیاخونده بشه. خخخخخخ

9 6

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 18:10
قیمت سکه امامی بعد از تعطیلات عید فطر= ۷۵۰۰ تومن

7 9

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 16:53
برای اینکه بورس ریزش نکنه // دولت هیچ راهی به جز بالا بردن طلا و ارز نداره //
با این کار هم طلا و ارز خودش را با قیمت بالاتری می فروشه و هم نقدینگی را به سمت بورس هدایت می کند
سقف قیمتها فعلا مشخص نیست ولی امکان رسیدن دلار تا محدود 17500 و سکه تا 7350 و ابشده تا 3100 وجود داره //
قطعا بعد از اینکه قیمتها به سقف رسید طلا و دلار اصلاح قیمت خواهند داد ولی ریزش شدید نداریم
مثلا دلار ممکنه نهایتا تا 16000 اصلاح بده //یا سکه نهایتا تا 6500 اصلاح بده //

4 6

کاربر جدید 3 2050 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 16:55
البته ممکنه سقف قیمتها بالاتر باشه // امکان رسیدن دلار تا 17900 و سکه تا 7500 هم وجود داره //

8 13

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 16:47
3120 مظنه قطعا بعد از تاچ به سرازیری واقعی خواهد افتاد و یه زیر 3 میلیون حتی تا 2950 را خواهد داشت و ا ز اونجا ممکنه مججد حمایت ها شکسته بشه و ریزش های بیشتری اتفاق بیوفته
فعلا تا 3120 تاچ نشده ریزش فرمالیته هست ولی به محض تاچ میریزه
دوستان شک نکنید اینبار دیگه ریزش واقعی هست و ممکنه به نقاط پایینی برسیم که فکرشم نکرده بودید

3 6

استاد اعظم چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 17:20
بعد از تاچ 3120 حمایت خیلی پایین میاد 150 تومان ازش کم کنی حدود 2970 اولین حمایت بعد از تاچ 3120 هست وقتی نمودار رو بررسی می کنی و قله ان 3120 را نشان میده یعنی قله بالای قله دیگه وجود نداره و نمودار طبق الگوریتم خودش باید رو به پایین حرکت کنه چون قله خیلی بالا و نهایت سقف هست پس سراشیبی ان هم پرسرعت خواهد بود
در حال حاضر هم حمایت 3030 و مقاومت 3120 هست

1 7

Da.so پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 16:55
استاد در صورت امکان برا کف قیمت ،عدد تقریبی میفرمایید؟

2 6

استاد اعظم چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 16:51
همه اینها رو نموداری میگه که بیش از 13 سال از روی ان تحلیل بیان شده و انواع کندل های کاهش و افزایشی در سال های مختلف روی ان موجود هست و کاملا با یک فرمول خاص دران نقاط سقف و کف قابل تشخیص می باشد

4 8

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 16:41
دوستان در 3120 دیگه بفروشند اون دیگه ریزش واقعی خواهد بود و فرمالیته نیست
بد از 3120 مجدد به زیر 3 بر خواهیم گشت در این شک نکنید

7 3

Black Water هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 16:19
سپرده های بانکی اونقدر زیاد هست با اینکه بخشی به بورس رفت ولی هنوز اماده جهت ورود در بخش طلا هست .الان بورس سکه رفاه حدود ۶۰ هزارتا سکه حدود ۷.۶ خریدار داره.خوب این عددی نیست .
.به نظر هنگامی کاهش خوب خواهیم داشت که حسابی نقدینگی بیاد تو طلا و سکه .ولی هنوز خیلی ها رو ریال هستند .تو همین سایتم اینجوریه .مثل خودم که البته سرمایه ای ندارم برای چند تا سکه جا موندم.
قیمت طلا رو تو ایران دلار تعیین میگنه و دلار هم دست بانک مرکزی و ارز صادراتی هست .که اولی ظاهرا اراده نداره ارزش ارزون بفروشه و دومی هم اوضاعش خوب نیست.
بانک مرکزی داره اتفاقات نیمه دوم سال رو پیشخور میکنه و تا میتونه نقدینگی رو به سمت بورس ،خودرو ثبت نامی ،میبره .
بقیشه هم با ارز طلای قیمت مناسب به مردم میفروشه.
دیگه سکه رو مفت به مردم نمیفروشه .
البته این قیمت های سکه هم برای اخر سال برای خریدار هم مناسبه .
ولی بانک مرکزی هم مفت نفروخته
نتیجه .۱.خریدار در دراز مدت ضرر نمیکنه .
۲.کاهشی ها بدونن تا موقعی حسابی سهام دولتی و طلا فروش نره خبری از کاهش نیست

6 10

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 16:17
خوب دوستان مشخص شد قیمت فرمالیته یعنی چی و به چه معناست
3030 حمایت و 3060 و 3120 هم مقاومت مظنه هست
3060 نیمچه مقاومت و 3120 مقاومت سرسخت هست
انتظار ریزش واقعی بعد از تاچ 3120 را خواهیم داشت

6 6

معمار زیبا شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 16:31
دوست عزیز با این اوصاف ریزشی درکارنخواهدبود ومتاسفانه تاوان بی تدبیری بانک مرکزی روفقط مردم بیچاره دارن می دن

16 2

ال ناز ! چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 16:13
امروز همه فهمیدند احمق تر از وزرا کسی رونداریم
ازپراید۲۲میلیونی دارن میگن فعلا خودرونخرید....
همينطور عساتيدي ! هم تو سايت طلا داريم كه از سكه ٥/٦٠٠ ميگن فعلا نخريد !

3 0

امبر دنت هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 16:03
?با سلام و آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه همکاران و اعضای محترم صنفی؛
به اطلاع می رساند کلیه واحدهای صنفی اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعم از واحدهای واقع در خیابان، پاساژها و مجتمع ها، و بازار مجاز به فعالیت و بازگشایی واحدهای کسبی خود می باشند.
در همین راستا کلیه واحدهای کسبی ملزم به ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت salamat.gov.ir ، و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی اعلامی برای فعالیت بوده و ساعت کاری پاساژها تا ساعت ۱۸ اعلام می گردد.
ضمن سپاس از همکاری و شکیبایی همه اعضای محترم صنفی در موقعیت فعلی، از خداوند متعال سلامتی و موفقیت روز افزون را برایتان خواستاریم.
اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران

4 0

امبر دنت هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 16:04
با عرض سلام و آرزوی سلامتی برای همکاران گرامی به اطلاع میرساند پاساژ اردیبهشت فردا پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت جهت پاره ای از امور بازسازی تعطیل میباشد.

7 1

سرو ستا شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 15:55
جناب محصل ممنون میشم تحلیل بازار پیش رو بگذارید.

1 9

ال/نا/ز Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 15:55
ببين ال ٩٠
امروز خيلي خوشحالم
اصلا عددي نيستي بخوام جوابتو بدم
عارم ميشه با خيليا حرف بزنم
اينجا يه مشت بچه جمع شدن
ميگن هركي طلا بخره خره
هر كي طلا بفروشه گاوه
يه روز اينو گفتم بازم ميگم نصيحتمو گوش كن هيچ وقت تو آشوب وارد بازار نشو مالتو ميذاريو ميري تو ارامش بخر يه سال روش بخواب مرغت كه تخم كرد اولين اشوب بفروش برو تو يه بازار ديگه جملمو شنيدي برو تو يه بازار ديگه
عين اين حرفو يكي دو ماه پيش زدم بورس با اولين ريزشش پول مياد تو بازار طلا و ميره بالا عكس حرف آقاي محمدي
حالام ميگم پول قراره بره به سمت يه بازار ديگه وقتتو برا طلا تلف نكن

4 0

ال نود پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 17:15
منم خوشم نمیاد با بعضیا همکلام بشم به پیشنهاد یکی از کاربرها اومدم جواب یک نامرد بی ادب رو بدهم
اونایی که از فریب تو نابکار که معلوم هست با بعضی دلالها برنامه ریزی شده حرف زدی که بعضیا فروشنده بشوند جمع کنید و از فرداش رفت بالا.برو اینجا جای خیلی حرفها نیست وگرنه می دونستم چی بگم که بری و برای مال مردم نقشه نکشی

3 6

نوستراداموس` هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 15:31
کشور خرتوخر اقتصاد خرتوخر مالدار راحت بخواب عزیزم دولت مردان برات لالای میخونند

8 7

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 15:26
دوستان بنده از روی چارت نظر میدم
3030 مقاومت بود که شکسته شده مقاومتی که بشکنه تبدیل به حمایت میشه شک نکنید قیمت به 3030 و بالاتر بر خواهد گشت پس هر کسی ارزون تر میده میتوانید بخرید
این رو نمودار میگه که کاملا اپدیت شده و بروز هست

5 4

گوزگوز دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 15:16
دلار و طلا نم نم بالا خواهد رفت در گرگ و میش، قیمت واقعی دلار و طلا ۵۰ درصد بالاتره

2 1

بختک کومار هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/25 ساعت 00:10
صاحب شما تِلنگ مضاعف بوداهه؟!!

1 1

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:56
به دلیل دودزایی میگرن میخوابوننت ها!

15 28

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 15:14
آقای استاد اعظم اگر من نتونستم نوسان رو خرید بگیرم برای مردم به هیچ عنوان مردمو رو این عددها خریدار نکردم نکن مردمو خریدار رو این اعداد
سکه ۵۲۰۰ و آبشده ۲۳۰۰ بغل گوشم هست میدونم که نزاشتم مردم بخرن
نکن آقای عزیز خریدار نکن مردمو
این قیمتها رفت ۴ ماه دیگه دیده بشه
دیگه خریدار نکن مردمو بزار این همه خرید رو فعلا تحمل کنن تا چهار ماه بار اضافه رو دوششون نزار

6 0

اس محمد زرگر شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 21:18
مملی این سکه 5200 حتما رویت میشه البته با تلسکوپ اونم تو کهکشان راه شیری. خخخخخخخخ

4 0

اس محمد زرگر شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 21:12
واقعا متاسفم واسه اونایی که دنبال این راه افتادن

5 14

پلاک سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 15:34
استاد عزیز منم تا الان صبر کردم و اگر سکه ۵۲۰۰ شما محقق بشه تو این دو هفته با این قیمتها و حجم تقاضا من قبلمو عوض میکنم و لب کارون باید بیاد از این همه بی احترامی به شما طلب بخشش کنه

7 22

چچلاس سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 15:30
سلطان ما تا الان صبر کردیم از نوسان جاموندیم میدونم نیتت خیره این ۲ هفته هم صبر میکنیم کف میخریم
قبولت داریم به پرتو پلاها گوش نکن ادامه بده اعداد شما همیشه دیده شده

16 12

لب کارون یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 15:12
مرسی از منفی بارون و فوش بارون این مردک بیچشم و حیا حقته بدم سنگسارت بکنن، مردک شیاد، سیگنال ۶۵۰۰ میدی؟ سیگنال سکه پنجتومنیم قبلا داده بود یکی بیاد به این ابله بگه تو کجای تاریخ سکه دومیلیون ریزش بکنه؟ اینشالا که ساختمون رو سرت ریزش بکنه با اون بلوفای جنوبی بابا تو دیگه ما جنوبی ریبون به چشم رو هم گذاشتی جیب کوچیکت، اوبودان که هیچ اونم رد کردی، هرموقع خودش یا نوچهاش اومدن بالا بزنید تو سرشون تازه مدیر سایت هم اضاف شده

5 3

Golden gold شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 15:08
با سلام
جناب استاد اعظم.
شما صراحتا میفرمایید ک قیمتها برمیگرده و اصلاح قیمت داریم،
میفرمایید ک خرید در این شرایط چ معنی میده؟!!!!
چرا در همون اصلاح خرید نکنیم؟؟!!!
ممنون میشم جواب بدید

9 8

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 14:31
باسلام
دوستان مقاومت 3030 شکسته شده و کاهش قیمت ها کاملا فرمالیته هست کسانی که از خرید جا مونده اند می توانند بخرن زیر 3030 کلا خرید داره 3010 حمایت عالی هست این قیمتهای درج شده صحیح نیست قیمتها مجدد به 3030 و بعد به نقطه ای که قبلا اشاره شده بر خواهد گشت

5 3

troublesome دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 15:06
استاد واسه خونگیهای بلند مدت کار، زمان مناسبی هست که خرید کنیم؟

7 6

چرچیل چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 14:43
خیییییییییلی ممنون برو دایی تو بیچاره کن

11 2

همنشبن درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 14:25
‍ علي شاه?
عَلي ماه?
عَلي راه?
عَلي نَصْرُمِن الله?
عَلي زِمزِمه ى هَر دِلِ آگاه?
عَلي عِينِ يَقينْ است?
عَلي بَر هَمه ى خَلْقْ اميرالْمؤمِنينْ است?
عَلي كاشِفِ هَر غَم?
عَلي بَر هَمه مَرْحَم?
عَلي ذِكْرِ لَبِ عيسى بن مَرْيَم?
عَلي هَستى خاتَم?
عَلي بَرگِ بَراتِ هَمه ى خَلْقْ ز آتَش و جَهَنَّم?
عَلي اصلِ وجودْ است?
عَلي روى سُجودْ است?
عَلي مَعدَنِ جودْ است?
عَلي رازونيازْ است?
عَلي سوزو گُدازْاست?
عَلي مَحْرَمِ راز است?
عَلي مُهرِ قبولي نَماز است?
عَلي بَرْگ و بَراتْ است?
عَلي حَجُّ زَكاتْ است?
عَلي تَجَلّي صفاتْ است?
عَلي بابِ نِجاتْ است?
عَلي حَيّ و مَماتْ است?
عَلي رَمْز عُبور و مُرور از روى صراط است
عَلي ساقي كوثَر كه هَمان آب حيات است
فَقَط حِيدَرِ كَرّار امير الْمؤمِنينْ است.
ایام شهادت و سوگواری حضرت علی (ع)
تسلیت باد

7 2

حسین زاده 33 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 14:23
سلام. چرا قیمت دو تا نیم از یک کامل الان بیشتر است؟ در این شرایط نیم را به کامل تبدیل کنیم خوبه؟ مشابها قیمت 4 تا ربع از یک کامل بیشتر است و حباب بیشتری دارد. خوبه به کامل تبدیل کنیم؟

6 0

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 14:51
حرفی که من دیروز زدم نگاهتون به نیم سکه باشه....نیم سکه کاهش نداشته...اما سکه کاهش داشته پس کاهش سکه فرمالیته است...خدا به خیر کنه چه کلکی میخوان بزنند به مردم

5 2

محمدرضا۷۰۵ هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 14:18
بازم ریزش و دگ خریدار نیست

4 22

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 14:15
از الان قول میدم تا فردا باریزش سنگین اتاق های روزانه تسویه فوری میزنن آبشده رو میخوان خریدارو کال مارجین کنن اونایی که اتاق روزانه کار میکنن هوشیار باشین ۲۸۹۰ مال پاره میکنن امروز یا فردا

15 0

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 14:49
محمدی اگه اینجور نشد لااقل فردا بیا یه معذرت خواهی بکن دلمون شاد بشه....من که دیگه کاملا امیدم از دست دادم بتونم بخرم همون مالی رو که توی پیوی گفتی طمع کردی چرا نفروختی بفروش بفروش و احمق شدم فروختم

6 3

ال ناز ! چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 14:05

#اندکی_تامل
قرار بود قاضی‌القضات سودان به شیراز بیاید.
من و استاندار به فرودگاه، قسمت تشریفات، رفتیم. وقتی که هواپیما به زمین نشست پای پلکان رفتیم. قاضی‌القضات سودان را به قسمت تشریفات یا همان کلاه فرنگی آوردیم. اوایل شهریور ماه بود. میوه‌های مختلف شیراز رسیده بود.
سبدی از انواع میوه در قسمت تشریفات روی میز گذاشته بودند. هرچه تعارف به اين مهمان کردیم، چیزی نخورد.
به استانداری آمدیم. باز انواع میوه‌ها و تنقلات و غیره آماده بود. استاندار خیلی اصرار کرد ولی باز رییس قوه قضاییه سودان میل نکردند.
بالاخره استاندار جلسه داشت. مترجم همراه رییس قوه قضاییه سودان برای سرکشی و بازدید به دانشکده حقوق می‌روند.
مترجم از او میپرسد: چرا با اینکه زیاد به شما تعارف شد ولی چیزی نخوردید. گفت من از کشور سودان آمده‌ام که مردمش فقیر هستند و دسترسی به این انواع میوه را ندارند.
اگر من از این میوه‌ها بخورم، از عدالت ساقط میشوم و در برگشت و مراجعت به سودان عادل برای قضاوت بین مردم آن سرزمین نیستم. بنابراین حق خوردن از این میوه‌ها را ندارم.
و اتفاقاً استاندار کلی هدیه به او داد که قبل از حرکت همه را نوشت که متعلق به دانشکده حقوق سودان است. استاندار گفت که اینها را ما به خودتان داده‌ایم. گفت من الان خودم نیستم، رییس قوه قضاییه سودانم. بنابراین هرچه شما بدهید به عنوان من داده‌اید، نه خودم.
+ مقایسه کنید با رشوه و رانت و اختلاس مسئولین ما ...

11 11

چرچیل چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 14:00
فرق محمدی با استاد اعظم این که اون رو حرف وامیسته ولی استاد جان وامیسته ببینه چی میشه بعد حرف بزنه

4 7

خانم مریلا. هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 14:20
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
باحال بود چــرچیل جان.....

3 8

بانوی آماتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 14:03
سلام . حالا به نظر شما کدوم درسته ؟

4 9

چرچیل چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 13:53
سلام بالای ۳ فقط فروش داره و کمی صبر میخواد حرفم هم عوض نمیشه مثل بعضی از دوستان که میگفتن ۲۹۲۰ سقفه بعد کردنش ۳۰۱۰ حالا میگه ۳ بخر چی زدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

4 1

مك دونالد پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 13:38
یه چیزی بگم خدمت عزیزان
اقتصاد ما تورم محور هست
اگر تورم رشد کنه اولین شوک به بازار دلار هست
طلا
و ....
مهم این هست که اگر تورم داشته باشیم و دلار به تبعیت از تورم مثلا رشد ۵۰ درصدی داشته باشه
بورس چند برابر بیشتر از دلار رشد داشته و خواهد داشت
تا زمانیکه اصلا به فکر هیچ کسی نخواهد رسید
پس بهتر یه کم با مردم روراست باشید
اگر هم هر شخصی براش حجت نشده
میتونه بره شاخص ها و رشد های
دلار و طلا و هر چیز دیگرو بررسی کنه
لطفا و لطفا برای رسیدن به اهداف خودمون
دست از خیلی از کارها برداریم

7 7

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 13:34
حمایت ۳۰۱۰ سایر قیمت ها فرمالیته هست زیر ۳۰۱۰ فقط خرید دارد

9 30

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 13:27
هرکی میخواد گوش کنه میخواد منفی بده
فردا نیای بگی محمدی بهم نگفت
سکه کانال ۶۵۰۰ و آبشده کانال ۲۷۰۰ از رگ گردن نزدیکتر
اسکالپر و نوسانگیر منتظر ورود به این دوتا کانال باش برای خرید و گرفتن نوسان ریز ۲۵۰ تومانی سکه و ۱۳۰ هزار تومانی آبشده
پس تا ورود به این دوتا کانال رو فروش بمون

13 4

آنجلا پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 13:33
وانت!تا بارت نکردند حرکت

6 4

مك دونالد پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 13:17
فعلا بازار تو شوک گرونی دلار هستش ممکنه چند روز گیج بزنه ولی این گرونی دلار فنر بورس رو بیشتر جمع میکنه برای یک فاز جدید و قیمت دلار تثبیت بشه رو عدد ۱۸ بورس هم یک افزایش ۲۰ درصدی بدون وقفه در پیش خواهد داشت.......

5 1

مك دونالد پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 13:19

از زوایای مختلفی می توان به این بازار نگاه کرد که هر کدام یک سری استدلال دارد که البته همه آن ها را می توان نقض کرد ...
الف) هرچند بازدهی بازار سهام با اهمیت بوده اما آنقدر بازارهای موازی ضعیف هستند و از طرف دیگر طی روزهای اخیر رشد کرده اند، که جذابیت جا به جایی بین بازارها کاهش یافته است. به طور مثال قیمت سکه از 4.5میلیون تومان به 7میلیون تومان رسیده است یعنی سایر بازارها ثابت نبوده اند و در طرف مقابل بازار سهام یک تاز باشد ازین جهت جا به جایی اندکی جذاب نیست.
ب) دولت پشت این بازار ایستاد و آقای رئیس (بانک مرکزی) هم پنبه های که حسن روحانی تجویز کرده بود را به حبابیون هدیه داد. از یک طرفی هم گروهی نگران شدند که اگر شد بی حساب و کتاب باشد به بحران اجتماعی ختم شود. دولت تلاش کرد که ETF ها را بفروشد و بانک مرکزی هم به ضرب سهام، جلوی رشد دلار ایستادگی کند اما دلار امروز 17.250 تومان است و دولت هم 12درصد ETF ها را فروخته است.
این بازار هم شبیه به سقف است هم شبیه به اصلاح قیمتی! ورود نقدینگی به بازار کند شده، این یک واقعیت است لذا آن شارپ بودن رشد قیمت ها را فراموش کنید، مگر نقدینگی به همان شدت وارد شود. واریزی به حساب کارگزاری ها روند نزولی گرفته چون پول های بزرگ، هفته های قبل عمدتا ورود کرده اند البته برداشت نقد هم بسیار اندک است!
ما می گوییم بازاری که روند صعودی دارد با نزدیک شدن به نقاط مقاومتی با افزایش حجم مواجه می شود، در آن نقطه میزان نوسان منفی قیمت و مدت نوسان منفی در مقایسه با روند صعودی قبل ازان بسیار اندک است اما وقتی که تایم اصلاح نسبت به اصلاحات قبلی بیشتر شود، می گوییم که روند صعودی تضعیف شده، حالا ممکن است روندی خنثی یا نزولی پدید آید.
تصور من این است که چون فاصله نرخ سود بانکی با نرخ تورم بسیار بالا است، کامودیتی ها در کف هستند و نرخ ارز روندی صعود دارد، تبدیل روند صعودی شاخص به روند نزولی امکان پذیر نیست لذا از دید من منتفی است.
در خصوص اصلاح ... اگر اصلاح از یک روند صعودی باشد و همچون قبل بازار قدرتمند به کار خود ادامه دهد، ما باید شاهد دست به دست شدن بازار در هفته آینده باشیم! چهارشنبه هفته بعدی، با چشمانی باز می شود گفت که این زد و خورد های امروز و هفته بعدی، ایجاد یک سقف برای بازار است و یا اصلاحی موقف از روند صعودی اما به نظرم روند نزولی نداریم.
این بازار امروز را از 2 جهت می شود تعبیر کرد:
1) آن سهم هایی که صبح نمی شد خرید و صف خرید بودند را همکنون می شود حتی منفی خرید، پس فرصت خرید است.
2) آن سهم هایی که دیروز صف فروش بود و نمی شد فروخت را صبح می شد در صف خرید، عرضه کرد!
اینکه چه کسی کار درست را کرده، فکر کنم بتوانیم یک هفته دیگر تعیین کنیم اما در بلند مدت، کف شاخص بورس همین یک میلیون واحد است و به نظر من شاخص از محدوده فعلی فاصله معناداری نمی گیرد یعنی مثلا شاخص بورس هیچگاه دیگر 800هزار واحد را نخواهد دید. تحولات شاخصی در بازه 100هزار واحد مثبت و منفی است و ما اینجاها فعلا، کار داریم.

0 13

ال/نا/ ز. Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 13:15
ديديد خريد نكرديد اومد پايين
همش تقصير شماست
هي غر زديد اومد پايين قيمت
بار بعد كه رفت بالا بدو بدو برو بخر يبار از قافله عقب نموني
الانم فرصت خوبي خست براي خريدو ريزش داشت عصر سرمايتو طلا كن
كه ضرر نكني به آقاي محمدي بخواي فحش بدي

11 2

ال نود پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 13:42
فرهنگ نشانه های زیادی داره از جمله ادب، استفاده درست از کلمات، تربیت خانوادگی و سواد و ......
کاربر محمدی فقط سواد نداره اما شما کلکسیونی از بی فرهنگی هستید.

14 2

جان شیفته هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 13:05
یادتونه اقای محمدی میگفت سقف رو زدم زمین وزمان هم جمع بشن نمیتونن سقف رو بشکنن عجب بابا !

4 12

خانم مریلا. هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 13:26
شـــفته خانـــم
شماااا کــه با استاد اعظــم واکـــرم خرید وفروش میزدی......لطفاااا نــظر در مورد محـــمدی نــده.....

6 4

Solisss شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:48
دیگ.ه ورود کردم بس هست

1 0

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:32
پراید چند؟

4 6

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:40
حمایت ۳۰۱۰ مقاومت ۳۱۲۰ هست ۳۰۱۰ و زیر آن خرید برای کسانی که قصد خرید دارند

4 1

زرناز دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 13:56
یعنی بازم افزایش داریم؟

2 3

ددی سه سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:40
انتقاد تند کیهان از همتی رئیس بانک مرکزی: افزایش قیمت دلار خلاف وعده هایتان بود
کیهان نوشت:
?افزایش قیمت دلار و سکه در شرایطی رخ داده که اولا نقدینگی موجود در جامعه با شروع سال جدید به طور محسوسی به سمت بازار بورس رفت و راهی بازار ارز نشد، پس نمی‌توان گرانی دلار را به این موضوع ربط داد و ثانیا رئیس بانک مرکزی در 27 اسفند 98 وعده داده بود: «ثبات در بازار (ارز را) از سال ۹۹ با آغاز سیاست‌های جدید ارزی حاکم خواهیم کرد.» اما اتفاقی که افتاد دقیقاً خلاف آن بود.
?جدا از افزایش‌های اخیر، نرخ ارز از بهمن 98 رو به افزایش گذاشت، به‌گونه‌ای که نرخ ارز از 14 هزار تومان هم عبور کرد و رئیس کل بانک مرکزی در این زمینه وعده داد نرخ دوباره کاهش پیدا می‌کند! همتی در 29 بهمن 98 با‌ اشاره به برخی خبرها و اظهارنظرهای دلال‌های ارزی مبنی بر اینکه سد مقاومت دلار 14 هزار تومانی شکسته شد، گفت: «ظرف یک سال قبل سه بار این سد مقاومت شکسته شد ولی باز با مدیریت بانک مرکزی تعادل به بازار برگشت و باز هم این اتفاق می‌افتد.»
?به عبارتی، ایشان وعده داده بود که نرخ ارز مجدداً به زیر 14 هزار تومان برخواهد گشت اما اتفاقی که افتاده حاکی از این واقعیت بوده که نه تنها قرار نیست نرخ ارز به زیر 14 هزار تومان بیاید، بلکه نرخ ارز خود را روز به روز به رقم 17 هزار تومان نزدیک کرد!
? وعده‌هایی که محقق نمی‌شوند آسیب جدی به اعتماد عمومی ایجاد می‌کنند. بهتر است بانک مرکزی به وعده‌های چند ساله خود درباره تشکیل بازار متشکل ارزی جامه عمل بپوشاند.

1 0

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:30
فقط کیهان رو کم داشتیم.

7 0

آرش 1400 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:34
نميدونم چرا اينجا به جاى تحليل همه ارزوهاشون رو ميگن
يا با كنايه و طعنه حرف ميزنن
بابا تحليل منطقى كنيد
تمام

6 7

آرش3 دو سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:25
خوشحال نباشید که قیمت دلار و طلا و سکه اینجور داره بالا میره
دولت اگه فکر اساسی نکنه خیلی براش گرون تموم میشه
این یعنی فروپاشی اقتصادی و بی ارزش شدن ریال!!!

5 0

ممد ممدی دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:44
ببخشین کدوم دولت منظورتونه
این بیانات از وقتی دلار ۸۰۰ بوده عنوان شده تا حالا کی گوش داده کی براش مهم بوده

7 6

صاحبی هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:24
آقایون خانم ها بنده قصد فروش کردم از اونجایی که شانس ندارم حالا میاد پایین شانس که نیست.....

9 0

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:24
من سال ۱۳۷۳صد دلاری می خریدم ۲۶هزار تومان سکه ۳۰هزار تومان الان صد دلاری .۱.۷۲۵شده سکه ۷.۳۰۰خودتون ببینید دلار بهتره یا سکه
من فقط از نظر اقتصادی برای خونگی هایی مثل خودم گفتم

1 5

استا اعظم بزرگ- پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:17
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1 13

ال/نا/ ز. Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:03
بفرمااااا
برگشت تو كانال ٧٠٠
١٠٠٠ تومن اومد پايين باز بگيد متضرر شديم
خخخخخخخخخخ
عقل كه نباشه جون در عذابه كف بازار يه طلا فروش عمرا عمرا خريد بزنه بعد اينا غصه دارن چرا خريد نزدن
تا امثال شما آدماي هيجاني تو اين مملكتيد با بورسو طلا راحت ميشه پولاتونو كشيد ... چون طمع كاريد حريصيد

1 0

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 23:24
خانم مریلا لطفا بیشتر به کلماتی که به کار میبرین توجه کنین.

2 9

خانم مریلا. هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:12
اون طلا فــروش ...تجـربه داره ..سرد وگرم چشیده...نه این تازه به دوران رسیده ها ...که دو زار میاد رو طلا بدووو بدو میـرن میفروشن....
وقتی هم بهشون میگن صبــرکن. پایین میاد.....عین بچه هان.....
بیــتو کامنت زده بود هــرکی طلا بفروشه خـــره ....واقعااااا از خــنده مردم.....حــرف حساب زده.....

14 0

Ronaldo 10 ♥️ هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:02
به خدا شوتمند رسما رد داده ......
ميگه سكه جون نداره!
ابله

6 0

مك دونالد پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:11
از سكه ٥/٦٠٠ ميگن سكه جون نداره
خوبه باز رو دارن نظر ميدن
من فك كردم زير آوار ٦/٧٠٠ دفن شدن

8 1

بحران زده هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:08
خاله سوسكه باز تو نظر دادي.. برو پي كارت
ال ناز
س. آرين
زرين نظر
خاله سوسكه،

1 8

ال/نا/ ز. Gold سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 12:03
نه اتفاقا خيلي جون داره حتما برو بخر

4 1

نوستراداموس` هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:54
برای سرمایه گذاری کالای که حباب ندارد بخرید فرقی ندارد طلا یا دلار

6 2

بختک کومار هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:49
تلنگ ریال در رفتن کرتاهه!!
صاحب همتی تحویل گرفتاهه!!!

2 25

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:46
از قدیم گفتن سکه جون نداره طلاش رو بفروش این قیمت ها پوچ هست و تو خالی
شنبه ۲۷۰۰ آبشده سکه ۶۵۰۰

14 0

Agha_ali هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:49
سکه از صبح تا حالا از ۷۱۵۰ رسیده به ۷۲۷۰ برداساس قیمت همین سایت. کف بازار بالاتره. چی جون نداره؟؟؟

11 3

محکوم هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:39
خرید+++++
انتظار--------

16 2

aet یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:26
محمدی هرو روز میاد میگه مردم رو مال دار کردن!!!این مالدارا که روزبه روز دارن سود میکنن اقای محمدی به خدا خیلی خنده داره هنوز هم رو حرفت هستی

8 1

Da.so پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:35
فک کنم این تجربه که کسی رو نشناسی و با حرفش برا سرمایت تصمیم بگیری برا شمام خیلی گرون بوده.ولی اشتباه از خودمونه نه امثال محمدی.

1 6

ال/نا/ز. Gold سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:19
خخخخخخخخخخخخ
طلا گرمي ٧٠٠ يا خدا
روحاني ممنون عالي بودي عااااااااالي
ديده بوديد اين پسر دخترا باهم دوي ميشن بعد پسره يه حلقه تك نگين ميخره واسه دختره ٤٠٠ بود يا ٥٠٠
الان بيا و ببين اون حلقه شده ٤ ميليون
روحاني داري چكار ميكني با ارزش پول
ايشالله گرمي يه ميليونشو جشن ميگيريم

5 0

اس محمد زرگر شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:55
این دستش با محمدی تو یک کاسه هستش

10 1

ترمز پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:40
شما حرف نزن که خودت یکی از اونایی .یادت رفته حرف اضافه دفعه قبلت چقدر به بعضیا ضرر زد؟
کاربرهای سایت:این نوچه محمدی است حواستون باشد فریبکاری حرفه ای همچون محمدی است

2 7

بانوی آماتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:22
ببند نیشتو ...
تمرکز کن ...
خخخ

4 6

خانم مریلا. هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:08
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

6 5

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 10:52
سلام
۳۰۳۰ شکست هدف نهایی ۳۱۲۰ فعال شد

5 5

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 10:38
ایرانی طلا بخر دلار بفروش
طلا از دل معدن هایی که هر روز عمیق تر میشود خارج و از صدتن سنگ یک کیلو به دست میاد ولی اسکناس دلار طی ۳ماه اخیر ۱۵ترلیون چاپ شده و از کاغذ مثل آب خوردن به دست میاد به ازا هر دلار سبز یک اسکناس معادل که توسط روسیه و چین چاپ شده هست و در اصطلاح جهانی دلارهای دو قلو نام دارد به همین دلیل دلارهای آبی ارزش بیشتری دارد البته مطمئنا روسیه و چین به زودی برای دلار آبی هم اسکناس دوقلو که با هیچ دستگاهی قابل تشخیص نیست چاپ خواهند کرد مواظب سرمایه تان باشید

4 1

نوستراداموس` هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:50
امریکا در نهایت ما رو شکست خواهد داد شک نداشته باش یه روزی من رو بیاد میاری

1 7

aet یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 10:30
به نظرتون ریزش کی شروع میشه این که هی میره بالا ...

0 6

ال/نا/ز. Gold سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:22
طلا ريزشي هست ارزش پولت كم ميشه مجبوري گرون بخري
ارزش پول ربط به طلا نداره به سبك عملكرد دولت داره

2 3

بانوی آماتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:11
بهتره بگی صعود کی متوقف میشه ....خخخخخخخخخخخخخخخخ

7 4

معمار زیبا شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 10:32
ریزشی درکارنیست دوست عزیز. شانس بیاری اصلاح بده اونهم هفته آینده...

3 6

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 10:15
فضولی نباشه که هست ،
باید بگم اسامی کاربری ها از یه طرف داره بیمزه میشه و از یه طرف با نمک ...خخخ

3 2

بانوی آماتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 11:13
کجاشو دیدی نازالیا دلیما جان ... من کلا شیرین عقلم ...خخخ

3 4

Ronaldo 10 ♥️ هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 10:41
شيرين ميزني بانو.....!

1 4

بانوی آماتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 10:27
ببخشید متوجه نشدم ...
ندارم ؟
یعنی ندار هستم؟
اگه نه ، پس چی رو میگی ندارم؟

3 4

Ronaldo 10 ♥️ هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 10:19
خوش به حالت، نداري راحتي....

5 3

ماتيك ✔️ هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 09:57
الان مورچه پيداش ميشه ...✔️

7 2

موتور دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 09:37
من طلا خریدم برای حفظ ارزش دارایی و به نظرم خونگی ها نوسان براشون مفهوم نداره

4 6

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 09:00
سلام.
در کامنت دوتان دو مطلب دیدم که خواستم منم یه اظهار نظری بکنم.
* اینکه همتی بازارها رو داره دست به دست میکنه ، آره درسته .... دیروز هم خودش اینطور گفت : " مردم کالاهای سرمایه ای مثل طلا بخرند فقط ارز رو بیخیال شن " (مضمون)
اما خب یه نکته هم اینجا هست ... اینکه سکه و طلا میتونه ارز رو هم با خودش بالا ببره ... همونطور که ارز میتونه طلا رو یدک کش کنه.
* در خصوص نوسانگیری و مخالفت برخی دوستان ، باید بگم این بخش مخصوص اینکاره هاست و ارزش افزوده ی خوبی هم داره که نمیشه ازش گذشت ... هدف اصلی در این بخش افزایش حجم هستش. قطعا خونگی نباید وارد این بازی بشه ...
...................................................................................................
من خودم بخشی بصورت ثابت و پشتوانه ای کنار گذاشته و با بخشی دیگه نوسان میگیرم که خدا رو شکر اغلب خوب از آب دراومده.
همان گونه که شما یه بخش پس انداز و پشتیبان در بانک دارید ، وهمزمان یه بخش کاری و درامدی.

2 2

Maney یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 08:20
یعنی چند نفر اینجا نظراتو میخونند میخوام بدونم رو چه تعداد این نظرات تاثیر میذاره؟

12 7

كاربر جديد ٣ : سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 07:20
ببینید یه چیزم یادگاری بگم خوب دقت كنيد ،
همتی نمی زاره کسی سود ببره ،
الان اومده بورسو داره می ریزه که همه بیان سمت ارز و طلا ،
می بینید همانطور كه پيش بيني كرده بوديم چه جور ارز و طلا داره می ره بالا ،
بعد که همه قشنگ خريدار شدن جفت شو یه دفعه با يه خبر و يه رکب" میريزه که مردم رو بدبخت کنه//

3 6

سپهرداد یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 09:57
خیلی خوب اصل ماجرارو لو دادی،آفرین،واقعا احسنت داری،مردم بدونید و آگاه باشید کل بازی همینه دارم میگم اصل بازی همین بود حواستون جمع باشه رکب نخورید

12 5

بيتو هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 06:29
پرایدشده 90میلیون انوقت نشستیم مثقالی 20تومن ابشده بره بالا هر جای بازارمیری اجناس دوبرابرشدن ..
هرکس طلابفروشه خره

6 4

دكتر بيشگو هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 06:22
چرا در گذشته مردم سرطان نمیگرفتند
در گذشته مردم از خوراکیهای حاوی افزودنی مجاز استفاده نمیکردند و محصولاتی مثل:برنج پاکستانی،روغن مایع،سوسیس،کالباس و غیره وجود نداشت
قلیان میوه ای و سیگار بی کیفیت نبود
مردم فلوراید نمیخوردند، برای ماندگاری آب معدنی و آب میوه های شرکتی به آن فلوراید اضافه میکنند
لامپ کم مصرف وجود نداشت، چون جیوه داخل لامپ کم مصرف سرطانزاست
امواج موبایل نبود چون سودا زاست و باعث سرطان میشود
به لبنیات روغن پالم اضافه نمیکردند
ظروف استیل و آلمینیومی نبود و مردم در ظرفهای مسی،چدنی،سنگی و غیره پخت و پز میکردند
ظروف یکبار مصرف برای چای و غذا وجود نداشت
در گذشته تحرک مردم بیشتر بود و زندگی ماشینی نشده بود،
این ماشینی شدن باعث تنبلی مردم و آلودگی آب و هوا نشده بود.

1 2

جوتوق هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 09:35
قدیم میانگین سن انسانها کم بود.ولی الان با افزایش طول عمر انسان احتمال ابتلا به سرطان نیز بیشتر میشود.این هم یک دلیل

10 4

ال ناز ! چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 06:19
یک دانشجوی خاورمیانه ای میگفت: زمان تحصیلم در سوئیس با یکی از اساتید دانشگاهمون رفتیم کافه نزدیک دانشگاه تا قهوه بخوریم؛ حرف از حکومت و اوضاع بد خاورمیانه شد که استادم حرف جالبی زد که همواره توی ذهنم نقش بست.
استادم گفت:
فکر نکن برای کشورها قرعه کشی کرده اند و مردم سوئیس به خاطر شانس خوب این حکومت گیرشون اومده و مردم خاورمیانه بد شانس بودن و به این روز افتادند.
بلکه هر ملتی حکومتی که سزاوارش هست رو میسازه و مردم سوئیس شایسته داشتن حکومتی اینچنینی هستن و مردم خاورمیانه هم لیاقتشون بیشتر از اینی که دارند، نیست!
دوستم میگفت:
کمی احساس تحقیر کردم، به همین خاطر پرسیدم:
ما باید چه کاری انجام دهیم تا تغییر کنیم؟
استاد فنجون قهوه رو از کنار دهانش پایین آورد و لبخندی زد و گفت:
هر سوئیسی در سال ۱۰ کتاب میخواند، تو اگر کسی را از خاورمیانه دیدی، از طرف من بگو چنانچه مردم کشورت سالی یک کتاب بخوانند کشورت تغییر خواهد کرد.

8 2

پدر بزرگ! هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 05:50
مکالمات خیام با همسرش:
زن: کجایی عزیزم؟
خیام :
ماییم و می و مطرب و این کُنجِ خراب
جان و دل و جام و جامه در رهن شراب
زن: مشروب !؟ مگه تو نگفتی من نماز میخونم؟
خیام :
می خوردن و شاد بودن آیین من است
فارغ بودن ز کفر و دین، دین من است
زن :
با کیا هستی حالا خبرِ مرگت؟
خیام :
فصل گل و طرف جویبار و لب کِشت
با یک دو سه یار و دلبر حور سرشت
زن :
آدرس بده بیام بزنم تو دهن این حوری ها!
خیام :
راه پنهانی میخانه نداند همه کس
جز من و زاهد و شیخ و دو سه رُسوای دگر
زن:
اونقدر مشروب بخور تا بترکی!
خیام :
گر می نخوری طعنه مزن مستان را?
بنیاد مکن تو حیله و دستان را
زن: برووو بمیررررر!
خیام :
چون مُرده شوم خاكِ مرا گم سازید
احوال مرا عبرتِ مردم سازید...

10 0

پدر بزرگ! هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 05:54

تفاوت پولدار و فقیر
پول_دار:
1- اگر در مجلسی غذا نخورد می گویند : یا رژیم دارد یا غذاها باب طبعش نیست.
2- اگر لباسش كوتاه و بی قواره باشد می گویند : معلوم نیست از كدام بوتیك خریده.
3- اگر پیاده راه برود می گویند : كار عاقلانه ای میكنه پیاده روی برای سلامتی بدن لازمه.
4- اگر تند تند غذا بخورد می گویند : ببین چه كار واجبی داره كه اینقدر عجله می كنه.
5- اگر از اداره بیرون كنند می گویند : چون مداخلش و عایداتش زیاد بود حسودها برایش زدند.
6- اگر از خونه بیرون نیاد می گویند : احتیاجی نداره حالا استراحت می كنه.
7- اگر بمیرد می گویند : حیف شد مرد
بی_پول:
1- اگر در مجلسی غذا نخورد می گویند : بیچاره عادت نداره غذاهای خوب بخوره.
2- اگر لباسش كوتاه و بی قواره باشد می گویند : نیگاش كن ، لباس به تنش زار می زنه.
3- اگر پیاده راه برود می گویند : جون سگ داره این همه راه رو می خواد پیاده بره.
4- اگر تند تند غذا بخورد می گویند : انگار از قحطی برگشته.
5- اگر از اداره بیرون كنند می گویند : دزدی كرده.
6- اگر از خونه بیرون نیاد می گویند : لش تن پرور حال كار هم نداره.
7- اگر بمیرد می گویند :
خدا بیامرزدش.

8 0

شینتیل خان یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 02:15
شینتیل خان هنوز هم بارار ارز را آشفته میبیند.

10 1

Chandler یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 01:53
دوستان خونگی کسایی که برای حفظ ارزش پولشون طلا و سکه دارید وارد نوسان گیری نشید که جا می مونید...
اصلاح امروز واکنش به مرز روانی کانال ۳ میلیونی مظنه و کانال ۱۷ تومنی دلار بود که سریع برگشت و مظنه بالای ۳ کلوز خورد و مطمعنا کسی که خونگیه نمیتونست این نوسانو بگیره،،،
همچنان معتقدم دلار مارکت جامونده ای هست و میل به صعود دارد.
(صرفا نظر شخصی نه تحلیل و نظر کارشناسی)

14 4

آماتور اصيل سه سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 01:28
پس از خواندن نظرات برخی دوستان در مورد جناب محمدی برخی نظرات نظرم را جلب کرد ،ایشان چند بار در اوج صعود بازار که هیچ نشانه ای از تغییر روند نبود به یکباره فروش دادند که هنوز هم برای بسیاری جای سوال است.آخرین تحلیل ایشان پس از اعلام فروش در ۵۶۰۰ سکه این بود که سکه در دو مرحله نزولی میشود ابتدا تا ۵۶۰۰ و سپس دو روز بعد تا ۵۰۰۰ یا ۵۲۰۰ پایین میاید که دقیقا در روزی که وعده داده بودند سکه تا ۵۴۵۰ هم پایین آمد و‌ به بالا بازگشت که ایشان نظر به خرید نداشتند و وعده سکه ۵۲۰۰ دادند که تا امروز محقق نشده و با رویت کانال ۷ میلیون بعید به نظر می‌رسد که دیگر رویت شود.
سوال اینجاست چگونه کسی که تحلیل‌های دقیقی از روند چه صعود و چه نزول داشته حالا تا این حد در تحلیل‌ها کاملا اشتباه عمل کند؟بی شک نمیتوان گفت آن همه تحلیل درست ایشان شانسی بوده است.آیا آن سیگنالها از منبع اطلاعاتی قوی بوده که حالا دیگر نیست!آیا بحث تهدید در میان است؟یا ایشان بدستور عمل می‌کند؟

9 3

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 03:43
دقیقا من مثل یکی از دوستان که میگفت اوایل اسفند محمدی یه تحلیلی رو داخل کانالش و سایت گذاشت که من خودمم نگرانش شدم و رفتم حتی بهش گفتم اقای محمدی هواست به خودت باشه و نگرانش شدم...منم تعجب میکنم الانم دائم ازش میپرسم همینجا محمدی خودتی یا کسی دیگه؟ اخه انقدر اشتباه و هنوزم اعلام به فروش برام تعجب اور حتی توضیح هم نمیده رو چه اصلی میگه کاهش و بفروش تو این اوضاع

7 0

شاپور سیبیل پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 02:36
از منابع اطلاعاتی قوی بوده و الان در دستور کار اینه یکی بگه بفروش یکی بگه بخر تا این گوسفنده نه چاق و نه لاغر مثل روز اول باشد

4 3

آماتور اصيل سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 01:34
در خط پنجم تصحیح میکنم :
آخرین تحلیل “درست” ایشان..

7 0

شبهای کرمان 2 چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 00:54
اینجا هر کس یه نظر میده .ما که نباید هر کس هر چی گفت به اون عمل کنیم .آدم اول با خودش میشینه یه دو دو تا چهار تا میکنه بعد تصمیم گیری میکنه .و البته نظرات همه رو میسنجیم و بعد با عقل خود تصمیم میگیریم .من از اسفند دارم نظرات رو دنبال میکنم ده بار گفتن میریزه بفروشین ولی من گفتم با این اوضاع قمر در عقرب مملکت همه چی افزایشیه .پس فقط پله پله خریدم تا آخرین خریدم روز یکشنبه .پس با عقل و تفکر باید پیش رفت .به امید موفقیت همه

2 0

mamy پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 00:42
ممنون از جنابان شینتیل خان و جامانده از زندگی
ان شالله ک هیچ وقت از زندگی جا نمونید

10 1

دلدار b هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 00:25
روزگار است این که عزت دهد گه خار داند
چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد
اینا برا طلا گفتم که یکسال تمام بی ارزشش کردن نا جوانمردانه با تورم ۳۴۰درصدی...... واندک سرمایه ما له شد بااین اوضاع قمر در عقرب.... واینکه همه مردم دلال شدن، دلال بورس، ملک، طلا، ماشین،.... پس کو تولیدو کار به کجا میرویم

10 2

لب کارون یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 00:23
سایت باید از هرزه پاک بشه اونم باثبت کد ملی سایت شده کثافت خونه یه مشت لاابال چاقوکش عربده کش لونگی

2 2

سااج سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 00:43
لنگی ها :)))))

10 10

لب کارون یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 00:09
اول اینکه بسیار ممنونم از منفی بارون کردن وحیدمحمدی همینطور ادامه بدن حالا فوش هم دادین که چه بهتر فوش هم به ادمین سایت هم بدین که عالیه اصلا مقصر اصلی خود بی نا....... سشه، خواستیم خوب باشیم نزاشتن، هروقت این مردک بالا اومد برینین کف سرش، اسامی جعلی مثل الناز چچلاس استاد اعظم و.... چنتا زرزن همیشگی خود ک,,,,, هستن فوش بدین منفی بارونشون کنید خدا بزنه تو سرت با این سیگنال ونزولایت، یه بار دیگه خودت یا نوچهات اومدی بالا باتوف غرقت نکردم.....

4 21

چچلاس سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 00:14
بی پدر مادر عوضی مگه تو گوه خور سایتی تو چیکاره ای زر مفت میزنی
تا همه کستو جلو چشات نیاوردم گوه نخور لب کارون بی همه کس

0 5

دلدار b هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 00:04
فردا سکه ۷۳۵۰میره ومظنه تا3020ودلار ۱۷300رشد میکنه وبعد میریزه تا سکه ۶۹۰۰ومظنه ۲۸۸۰ودلار تا۱۶،۵۰
۰

4 6

سپهرداد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 23:57
سلام برای دوستانی که میخوان سهام بخرن دو تا سهم خوب معرفی می کنم که هرچقدر بخرید در عرض یکی دوماه پولتون دوبرابر میشه
اولی ولساپا
دومی چافست

1 2

سبز آبی پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 23:51
یک اصولی هست برای نوسان گیری اما خداوکیلی چند نفر بعد از عید بیشتر از دو بار تونستند نوسان بگیرند
بیشتر از دوبار +
یک کم صداقت باعث راهنمایی دوستان خواهد شد
البته منظورم دلالها و بورسهای سکه نبود اونها که صددرصد بلدند

5 1

سبز آبی پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 00:00
منظورم اینه خیلی نوسان گیری رو پر رنگ نکنید همین ارزش پولتون حفظ بشه کافیه.برای آماتورها گفتم

10 5

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 23:17
الهی و ربی من لی غیرک
سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یـــا رب.
...............................................................................................
دوستای خوبم التماس دعا .

16 2

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 23:10
آقای محمدی یعنی میفرمایید از خیر این همه نوسان شیرین بگذریم و به امید 17 روز دیگه فقط نظاره گر باشیم ؟...!
آخه کو تا 17 روز دیگه برادر ؟
ما از 5 دیقه دیگمونم خبر نداریم ... وانگهی میدونید این چندمین موکولی زمانی شماست ؟ آیا شمرده اید ؟ تازه کدومشون درست دراومده ؟
چی بگم والا ....

8 0

پر پرواز پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 23:08
فکر می‌کنید ایران به طلای ونزوئلا نیاز داره؟؟؟ اصلا براش این چیزا مهم نیست، ایران روی کلی معادن و ثروت است اما مردم رو سرگرم به دست آوردن نان شب و خرید پراید و ... کردند و ...
لطفاً این موضوع رو توی گوگل سرچ کنید ,, کشف کوه طلا در سیستان ‌و بلوچستان ,,، ایران کلی معادن دارد که بعضی از معادن به تنهایی می‌تواند همه ایرانی‌ها را در رفاه قرار دهد ولی ... !

6 4

Ali 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 03:00
امروز جا داره یادی بکنیم از سلطان سکه که اگه بین ما بود الان سکه چند بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1 0

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 23:32
بابا اون بنده خدا از کارگران دربار بود! سلطان کجا بود؟

21 3

قاسم 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 13:15
دوستان به حرفهای استاد اعظم، وحید محمدی، کاربر جدید 3 هیچ اعتباری نیست. این اشخاص دلال هستند و اختیارتون رو به حرفها و سیگنالهای آنها ندهید.
حتی اگر در چند سیگنال به شما سود رساندند باور بفرمایید با برنامه و هدف بوده و بعبارتی فیلم بازی می کنند.

1 1

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 02:04
این کابر جدید 3 که چند روزه عضو شده که کلا تکلیفش مشخصه، کسی که از بدو ورود از اسم دیگران سوءاستفاده میکنه و سعی میکنه که به دروغ خودشو جای کس دیگه جا بزنه که کلا غیر قابل اعتماده.
اما کاربر جدید 3 واقعی (2049 سال) از موقعی که من کامنتهای اینجا رو میخونم به یاد ندارم که سیگنال جدی و دستوری به کسی بده و بیشتر تحلیل هایی که پیش خودش میکنه رو به اشتراک میذاره (حداقل تا جایی که من دیدم).

1 5

استاد اعظم 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 14:41
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1 0

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 02:09
خدا تو رم شفا بده

2 7

م 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 15:16
عجب و حیرت واسه چی؟ ...!
تازه هنوز به اون بالنه نرسیده ......
حتی خیلی خوشگل میشه نوسان هم گرفت که البته تخصصی هستش ........................
خخخ

1 0

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 02:13
شما سکه رفاه خریدین؟

2 4

فاطمه 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 16:37
سلام دوستان قیمت دیگه تو ایران دست تحلیلگر و سلطان و استاد نیست.....فقط همتی نوسانو اون برد ن ماها ....ی اصلاح داریم تا۶۳۰و۶۶۰اونجا بخرید دیگه نوسان نگیرید.....همتی سلطانه,,

1 0

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 02:23
فکر کنم منظور ایشون یه سلطانی شبیه سلطان سکه است نه سلطان واقعی!

5 16

وحید 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 18:09
تمام کسانی که خرید نزدن کمتر از ۱۸ روز دیگه لطفی که در حقشون کردم رو فراموش نمیکنن
دوستانی که میخوان نوسان بگیرن
تا آبشده ۲۷۰۰ و سکه ۶۵۰۰ صبر کنن دوتا نوسان ریز داریم اونو میگیریم میریم برای ۵۰۰۰ و ۲۲۰۰
خونگی تا سکه ۵۰۰۰ و ۲۲۰۰ آبشده صبر کن فقط کمتر از۱۸ روز

3 0

شینتیل خان یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 00:34
شوخی:
باید دوشاخه شو از برق بکشیم...........

20 1

nazanin 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 18:34
مردم چرا خوابید چرا ما از اصل زندگی قافل شدیم برای چی بعد اینهمه سال کار و زحمت دنبال این باشیم که ارزش پولمون رووحفظ کنیم کی داره اینکارا میکنه به چه حقی زندگی رو گرفتن از ما....نشستیم یکی بیاد بگه بالا میره پایین میاد بخدا یه لیوان اب خوش از گلومون پایین نمیره اخه تا کی باید بپایم ماشین نره بالا سکه ارز یخچال تلویزیون ملک خوراکی لوازم تحریر لباس خرج برج اخه چقدر تا کی بیچاره کردن ما رو اخه کدوم رو بچسبیم همه هم گرفتار دادگاه پلیس راهنمایی رانندگی بی قانونی بی عدالتی فقر فحشا اعتیاد بدبختی چقدر اخه تحمل کنیم

1 0

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 02:36
الناز مزدور اگه نباشه، تهی مغز حتما هست.

1 0

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 02:34
اگه محمدی مزدور نباشه الناز حتما هست.

2 0

فرهاد 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 21:03
به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، از ابتدای سال جاری به‌دلیل شیوع و فراگیری ویروس کرونا، فعالیت در بازار معاملات مسکن همچون بسیاری از بخش‌های اقتصادی با رکود و تعطیلی همراه بود. همین موضوع منجر به کاهش شدید حجم معاملات ثبت شده در بنگاه‌های املاک شهر تهران شد.
تعطیلی خودخواسته بنگاه‌های املاک سطح شهر از یکسو و همچنین دغدغه و نگرانی متقاضیان برای حضور در بازار ناشی از شیوع ویروس کرونا از مهم‌ترین دلایل شکل‌گیری رکود شدید معاملات در بازار بود. اما همزمان با بازگشایی برخی کسب‌و‌کارها طی روزهای اخیر، مشاوران و فعالان بازار مسکن از ورود تدریجی متقاضیان به بنگاه‌ها برای جست‌و‌جو و احتمالا خرید واحد مس**** موردنظر خبر می‌دهند. به گفته مشاوران املاک برخی از متقاضیان به‌دلیل نگرانی از افزایش قیمت در ماه‌های آتی تصمیم گرفته‌اند با رعایت شرایط بهداشتی در بازار حاضر و در صورت امکان خرید خود را انجام دهند. به گفته فعالان بازار مسکن، ترس و نگرانی گروهی از متقاضیان مصرفی از افزایش مجدد قیمت‌ها در بازار خرید و فروش ملک سبب شده تا جست‌و‌جو برای یافتن فایل موردنظر مجددا از سر گرفته شود.
این در حالی است که مشاوران املاک عنوان می‌کنند تعداد زیادی از سازندگان و فروشندگان مسکن به‌دلیل نامشخص بودن وضعیت آتی بازار، فعلا قصد جدی برای عرضه واحد مس**** خود به بازار ندارند.

1 0

مهندس جوان  چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 04:16
قیمت مسکن سالهاست که رشد کمتری نسبت به سایر اقلام داشته و اینکه بگیم قیمت مسکن بیشتر از مقداریست که باید باشد از نظر آمار و ارقام اقتصادی کاملا غلط است.

3 1

معصومه 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 22:11
دوستان کسی میدونه اگه سکه رو بخوایم تو بورس بفروشیم باید چیکار کنیم

2 0

Chandler یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 01:46
بانک صادرات دیگه تحویل نمیگیره من هفته پیش رفتم

7 0

شینتیل خان یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 23:26
بد نیست بدانید وقتی کد بورسی بنام شما صادر میشود در واقع کد اقتصادی دریافت کرده اید و آمارتان به اداره دارایی میرود . و محفوظ برای گرفتن مالیات بردرآمد!!!!

23 1

محمد 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 23:04
دوستان خانگی بدبخت مثل خودم به هیچکس اعتماد نکنید. چند ماهه دارم با سیگنال محمدی ضرری میشم و الان با سیگنال استاد بزرگ. محمدی اینقدر به عمد‌ سیگنال اشتباه داد که به اجبار رفتم تو بغل استاد بزرگ و ایشون الان داره نقششو به خوبی اجرا میکنه‌ اینا همکارن و قشنگ همه کاراشون برنامه ریزی شده ست و برای این کارشون حقوق میگیرند. به هیچ عنوان اعتماد نکنید . پولتونو تبدیل به طلا، دلار و یا مسکن بکنید و بشینید زندگیتونو بکنید

4 0

سبز آبی پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 00:34
هیچ کدوم اساتید رو نه تایید میکنم نه اینکه تجربه آنها رد بشه ولی با جناب پالیزا موافقم که افراد نباید اعتماد کنند

5 0

سبز آبی پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/24 ساعت 00:31
بانوی آماتور از شما انتظار نداشتم.استاد اعظم میگه اوضاع پیچیده س وحید محمدی خیلی ها رو بیچاره کرده اون وقت از آماتورها چه انتظاری هست؟
از مخ صحبت کردن بی انصافی است .خودتون بارها با اضطراب دنبال مورچه و ....

3 7

بانوی آماتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/02/23 ساعت 23:14
کسی که وارد این بازار میشه کمی هم باید به مخ خودش فشار بیاره و اینقدر لقمه جویده شده طلب نکنه.


اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا