اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روحانی: تحرکات ‌آمریکایی‌ها را با دقت زیر نظر داریم

رییس جمهوری با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران فعالیت و تحرکات آمریکایی‌ها را با دقت زیر نظر داشته و آن را دنبال می‌کند اما هرگز آغازگر هیچ درگیری و تنش در منطقه نخواهد بود.

به گزارش سایت طلا ، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» روز شنبه در تماس تلفنی «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر با وی، ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان به دولت و ملت مسلمان قطر و همه مسلمانان جهان، ابراز امیدواری کرد که این ماه برای امت اسلام برکات و خیرات فراوانی به همراه داشته باشد.

رییس‌جمهور و امیر قطر روابط و همکاری‌های تهران- دوحه را مثبت و رو به توسعه ارزیابی و بر ضرورت تقویت و تحکیم همه‌جانبه مناسبات دو کشور تاکید کردند.

روحانی با اشاره به تحرکات اخیر آمریکا در منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران فعالیت و تحرکات آمریکایی‌ها را با دقت زیر نظر داشته و آن را دنبال می‌کند اما هرگز آغازگر هیچ درگیری و تنش در منطقه نخواهد بود.

«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به دولت و ملت ایران، بر ضرورت تلاش همه کشورها برای جلوگیری از تنش‌آفرینی در منطقه تاکید کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد