اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیفون SE پلاس کِی به بازار می آید؟

معرفی و عرضه گوشی میان رده آیفون SE پلاس تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه های اپل، احتمالا تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش سایت طلا، آیفون SE جدید که اخیرا به عنوان جایگزین گوشی آیفون ۸ با نمایشگر ۴.۷ اینچی معرفی و رونمایی شد، برای آن دسته از کاربرانی که علاقه زیادی به استفاده از گوشی‌های بزرگ مجهز به پنل نمایشگر های بزرگتر از حد نرمال ندارند، بسیار جذاب و کاربردی به نظر می رسد.

طبق گزارش های پیشین، به نظر می رسد که آیفون SE پلاس احتمالاً با نمایشگری بزرگتر در آینده ای نزدیک معرفی شده و تبدیل به یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده در بازارهای جهانی خواهد شد.

اما حالا تازه ترین اخبار منتشر شده در وب سایت macrumors به نقل از مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل، حاکی از آن است که معرفی و عرضه گوشی میان رده آیفون SE پلاس اپل به احتمال زیاد تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا که منجر به تعطیلی و توقف خطوط تولید بسیاری از کارخانه های اپل و مشکل در تامین قطعات موردنیاز ساخت گوشی های آیفون شد، تا نیمه دوم سال آینده یعنی ۲۰۲۱ میلادی به تعویق خواهد افتاد.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری از آنجایی که اپل با معرفی آیفون SE ، تولید مدل های آیفون ۸ و ۸ پلاس را متوقف کرده بنابراین منطقی به نظر می رسد که یک نسخه بزرگتر یعنی آیفون SE پلاس با یک نمایشگر بالای ۵ اینچ معرفی و عرضه خواهد شد تا بدین وسیله نظر و توجه طرفداران و کاربرانی که تمایل به خریداری و استفاده از گوشی های میان رده مجهز به نمایشگر های بزرگ دارند را نیز به سمت و سوی خود جلب کند.

پیشتر بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران حوزه فناوری برآورد کرده بودند که گوشی آیفون SE پلاس در کنار سری آیفون ۱۲ ده که احتمالاً اندکی دیرتر از موعد همیشگی و اواسط پاییز سال جاری میلادی معرفی می شوند، به طور رسمی از سوی اپل رونمایی خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد