اونس طلا2360.14
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,500,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

چگونه ویروس کرونا بر پوست تاثیر می گذارد؟

مطالعات اخیر نشان می دهد که ویروس کرونا چه تاثیری مستقیم و غیرمستقیمی روی پوست می گذارد. در ادامه به بررسی علائم و نحوه شناسایی آنها خواهیم پرداخت.

به گزارش سایت طلا، نشانه اصلی ویروس کرونا مشکل در تنفس است. با این وجود شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ویروس کرونا روی پوست و سایر ارگان های بدن ما نیز تأثیر می گذارد.

ابتدا باید ببینیم که تا چه اندازه این ویروس مستقیماً روی پوست تأثیر می گذارد. و دوم ، ما باید به عواقبی که قرنطینه در پوست ما دارد توجه کنیم. ما در هر دو مورد در بند زیر به تفصیل خواهیم پرداخت.

ویروس کرونا به طور مستقیم روی پوست تأثیر نمی گذارد یا به عبارتی دیگر در سلول های پوست قرار نمی گیرد. با این حال ، نامه ای به سردبیر ژورنال آکادمی پوست و فوق تخصص پوست اروپا به نمایندگی از یک متخصص پوست ایتالیایی ، از علائم جلدی در بین بیماران بستری ویروس کرونا خبر داد.

مطابق این نامه ، 20٪ از بیمارانی که این متخصصین معاینه می کنند یکی از علائم زیر را داشتند:

* بثورات اریتماتوز

* کندوها

* تاول

این تاول های پوستی در طول بستری در بیمارستان یا پس از آن ظاهر می شوند ، اما با شدت عفونت ارتباطی ندارند. هشدار پزشک متخصص پوست ایتالیایی بیشتر مربوط به محافظتی است که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری ضروری است.

مشکلاتی که ممکن است ویروس کرونا در پوست ایجاد کند ، بیشتر از خود عفونت است. قرنطینه همچنین عواقب پوستی دارد ، زیرا منجر به اختلالاتی می شود که مربوط به حبس هستند. از این گذشته ، استفاده مداوم از محصولات تمیز کننده و عدم قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز نتایج منفی دارد.

سوزش پوست در نتیجه استفاده از محصولات تمیز کننده چیز جدیدی نیست. تحریکات شیمیایی همیشه عامل درماتیت بوده است. مشکل فعلی تشدید استفاده از این محصولات است. برخی از افراد نسبت به شستشوی دست وسواس دارند و از مقادیر زیادی محصولات ضد عفونی کننده استفاده می کنند.

علاوه بر این ، باید از عدم قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید به عنوان یکی دیگر از پیامدهای قرنطینه یاد کنیم. هنگام گذراندن مدت زمان زیادی در داخل خانه ، نمی توان به اندازه کافی اشعه ماوراء بنفش گرفت و سطح ویتامین دی ما کاهش می یابد.

ویتامین دی در محافظت از سلولهای پوستی و متابولیسم آنها نقش اساسی در سلامتی پوست ما دارد. بنابراین ، مردم باید سعی کنند تا حد ممکن در معرض نور خورشید قرار بگیرند. اگر نمی توانید بیرون از خانه بروید ، از بالکن خود بیرون بروید یا پنجره ای را باز کنید و اجازه دهید آفتاب حداقل برای چند دقیقه در روز به شما بتابد.

نکته مهم دیگری که باید در هنگام صحبت درباره تأثیر ویروس کرونا روی پوست در نظر بگیریم، درباره پرسنل است. با توجه به تجهیزات محافظتی که پزشکان و پرستاران باید از آنها استفاده نمایند ، پوست آنها رنج می برد.

برای پرسنل پزشکی مهم است که به محض برداشتن وسایل محافظ خود از یک روش مراقبت از پوست مراقبت کنند. با این حال ، دوش کامل توصیه می شود. استفاده از کرم های مرطوب کننده همچنین می تواند به محافظت از پوست کمک کند ، اما بیمارستان ها معمولاً آنها را تأمین نمی کنند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد