اونس طلا2344.22
مظنه14,456,000
18 گرم3,337,100
ارزش سکه32,569,368
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,500,000
ربع14,900,000

صادرات ۷ میلیون تن فولاد با ۲۷ درصد افزایش در سال ۹۸

فولادسازان بزرگ کشور طی سال ۹۸ بیش از ۷ میلیون تن انواع شمش و محصولات فولادی صادر کردند که نسبت به ۱۲ ماهه سال ۹۷، افزایش ۲۷ درصدی داشته است.

به گزارش سایت طلا ، براین اساس طی ۱۲ ماهه سال گذشته حدود ۷ میلیون و ۳۳ هزار و ۶۷۸ تن انواع شمش و محصولات فولادی (بلوم، بیلب، اسلب، تیرآهن، انواع ورق، میلگرد، انواع کلاف، آهن اسفنجی، بریکت و غیره) با افزایش ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ صادر شده است. میزان صادرات این کالاهای معدنی در مدت مشابه سال ۹۷، حدود ۵ میلیون و ۵۱۵ هزار تن بوده است.

طبق اعلام شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت، شرکت های فولاد خوزستان یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۶۶۰ تن، فولاد مبارکه یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۳۴۷ تن، ذوب آهن اصفهان یک میلیون و ۱۵۸ هزار و ۹۶۵ تن، فولاد کاوه جنوب ۹۳۱ هزار و ۸۹۰ تن، فولاد هرمزگان ۸۱۵ هزار و ۴۱۱ تن، معدنی و صنعتی چادرملو ۳۶۵ هزار و ۱۰۲ تن، فولاد خراسان ۲۳۵ هزار و ۶۳ تن، صبا فولاد ۱۴۶ هزار و ۷۹۴ تن، فولاد آلیاژی ایران ۵۹ هزار و ۹۴۹ تن و فولاد بناب ۳۲ هزار و ۴۹۷ تن صادرات داشتند.

تنها در اسفند ماه سالی که گذشت، ۵۲ هزار و ۵۵۵ تن مجموع صادرات شرکت های بزرگ فولادی بوده است که نسبت به میزان صادرات سال ۹۷، حدود ۱۴ درصد رشد داشت.

همچنین لازم به ذکر است که در سال جاری، بررسی قیمت اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته حکایت از کاهش قیمت دارد.

اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته باز هم کاهش قیمت را تجربه کرده و قیمت آن در ۲۷ فروردین به محدوده ۳۲۵ دلار به ازای هر تن رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد