اونس طلا2301.09
مظنه15,686,000
18 گرم3,621,100
ارزش سکه35,340,558
قدیم (بهار)39,900,000
جدید (امامی)43,000,000
نیم25,200,000
ربع15,400,000

عصبانیت عابدزاده از سرقت مغازه و خانه‌اش؛ دزد را بگیرم دستش را قطع می‌کنم!

سرقت به فاصله یک روز از خانه و مغازه عقاب فوتبال ایران اتفاق عجیبی به نظر می‌رسد. البته عابدزاده اعتقاد دارد که این دزد‌ها سابقه دار هستند و عدم برخورد با آن‌ها سبب شده تا به کارشان ادامه دهند

طبیعی است که وقتی روزی بین اهالی فوتبال در دنیا به عنوان روز دروازه بان نامگذاری شده باشد، خیلی از طرفداران فوتبال یاد احمدرضا عابدزاده بیفتند و این روز را به کاپیتان سابق تیم ملی تبریک بگویند. منتهی یک اتفاق عجیب در روز موسوم به دروازه بان زندگی عابدزاده را تحت تاثیر قرار داده است.

عابدزاده که چند سال قبل اعلام کرده بود دستکش‌های دروازه بانی اش در جام جهانی ۱۹۹۸ مورد سرقت قرار گرفته، حالا بار دیگر اسیر دزدی از خانه اش شده است. او در این خصوص می‌گوید: «ملک من ۴ قفل دارد، ۴ تا! اما با دستگاه فلزبری نرده و قفل را بریده‌اند و کلی وسیله و جعبه‌هایی که لباس‌ها، گرمکن، کفش‌ها، عکس‌ها و... زمان بازیگری‌ام داخل‌شان بوده و همه خاطرات زندگیم محسوب می‌شود را به سرقت برده‌اند. یک روز بعد هم لوستر‌های مغازه‌ام را دزدیده‌اند.»

سرقت به فاصله یک روز از خانه و مغازه عقاب فوتبال ایران اتفاق عجیبی به نظر می‌رسد. البته عابدزاده اعتقاد دارد که این دزد‌ها سابقه دار هستند و عدم برخورد با آن‌ها سبب شده تا به کارشان ادامه دهند و به سرقت دست بزنند. این جملات شماره یک محبوب فوتبال ایران را بخوانید: «چرا دزدی که ۱۰ پرونده سرقت دارد، صحیح و سالم می‌گردد؟ آقایان مسئول که می‌دانند این فرد باز هم دزدی می‌کند چرا دست این‌ها را قطع نمی‌کنند؟ صریحا می‌گویم اگر دزدی را در ملکم بگیرم خودم مچ او را قطع می‌کنم. گفتم که بعدا نگویید عابدزاده آدم بدی بود.»

سرقت از خانه و مغازه عابدزاده در شرایطی که تقریبا افرادی که در نزدیکی این اماکن سکونت داشته باشند می‌دانند آن‌ها متعلق به این دروازه بان افسانه‌ای است، عجیب به نظر می‌رسد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد