اونس طلا2337.71
مظنه14,696,000
18 گرم3,392,500
ارزش سکه33,110,088
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,800,000
ربع14,400,000

10غذای خوشمزه که باعث افزایش طول عمر می شوند

خود را با این غذاهای قدرتمند که سلامتی شما را بهبود می بخشند ، سیر کنید.

خود را با این غذاهای قدرتمند که سلامتی شما را بهبود می بخشند ، سیر کنید.

از ابتدای زمان ، بیشتر افراد به دنبال راه هایی برای جوان ماندن و کند شدن روند پیری بودند. با پیشرفت های فناوری ، روش های مختلفی برای جوانی به نظر می رسد که از نظر جسمی جوانی به وجود آمده اند ، اما اگر شما از نظر سلامت جسمی خوب نباشید این کافی نیست.

سلامت و نشاط برای ادامه زندگی لازم است. خوشبختانه ، غذاهای خاصی وجود دارند که به طور طبیعی باعث طولانیشدن عمر می شود. به خواندن ادامه دهید تا بدانید که کدام غذاها این مزیت را دارند.

موثرترین روش برای جوان ماندن و طولانی تر کردن زندگی شما از طریق عادت های غذایی خوب و ورزش های روزمره است. بدن شما به طور کلی باید در طولانی مدت زندگی شما از سلامتی برخوردار باشد و قدرت لازم را برای روزمره شما بدون توجه به سن به شما بدهد.

* محصولات لبنی و ماهی

این ماده غذایی حاوی ویتامین دی وکلسیم است ، که به جلوگیری از بیماری به نام پوکی استخوان کمک می کند ، که بعد از 30 سالگی به دلیل از بین رفتن توده استخوانی اتفاق می افتد و باعث شکستگی ها و صدمات مختلفی می شود که بر سلامتی شما تأثیر می گذارد.

* گوشت سفید

مرغ و ماهی حاوی 25٪ کالری کمتری نسبت به گوشت قرمز است. این مواد غذایی کمک زیادی به کاهش مصرف چربی و مراقبت همزمان از سلامت شما می کنند.

محتوای بالای روی و آهن آنها باعث تقویت فعالیت گلبولهای قرمز می شود. همچنین ثابت شده است که مصرف آنها کمک زیادی به تقویت و محافظت از سیستم عصبی می کند.

* میوه های قرمز

میوه های قرمز همچنین در لیست غذاهایی هستند که باعث طولانی شدن عمر می شوند. آنها حاوی خاصیت آنتی اکسیدانی هستند که از عفونت ادراری جلوگیری می کنند. آنها همچنین دارای ویتامین سی و فلاونوئیدها هستند که از بدن شما محافظت می کنند و از بیماری های قلبی جلوگیری می کنند.

* آووکادو

ویتامین های زیاد آن به جلوگیری از بسیاری از بیماری هایی که در سنین بالا به طور کلی رخ می دهد ، کمک می کند. به لطف آن ، این احتمال طولانی شدن عمر و نشاط بدن را به منظور دستیابی به سلامتی بهتر افزایش می دهد.

* کلم بروکلی

کلم بروکلی یکی از سبزیجات است که بیشتر در مبارزه با بیماری ها کمک می کند. این گیاه حاوی ویتامین های آ و سیاست که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. خواص و مصرف آن به پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی کمک می کند. همچنین سم زدایی خوبی است و به پاکسازی بدن کمک می کند.

* پونه کوهی

مطالعات تخصصی نشان داده اند که مواد موجود در این گیاه حاوی یک ماده فعال است که از التهاب بافت و مفاصل جلوگیری می کند. همچنین با جلوگیری از تخریب استخوان این سیستم را تقویت می کند.

* سیر

خوردن یک حبه سیر در روز، ترجیحاً خام ، از بدن شما در برابر سرطان و بیماری های قلبی محافظت می کند. مصرف آن حداقل 1 هفته خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد. علاوه بر آن ، غذایی است که فواید آن برای سم زدایی بدن و مقابله با بسیاری از بیماری ها است.

* گردو و میوه های خشک

گردو و میوه های خشک برخی از بهترین غذاهایی هستند که عمر را طولانی می کنند. مقادیر بالای مواد معدنی مانند پتاسیم ، منیزیم ، روی و سلنیوم آنها را بسیار سالم می کند و فواید زیادی برای بدن شما دارد.

یک مطالعه نشان داد که خوردن 5 گردو 5 روز در هفته عملکرد قلب شما را بهبود می بخشد و از ابتلا به بیماری هایی مانند آلزایمر ، افسردگی و بیماری اسکلروز جلوگیری می کند.

* عسل

این غذا یکی از شناخته شده ترین و پرمصرف ترین غذاهای جهان است که هم از نظر خواص آن برای مراقبت از پوست و هم برای مراقبت از مو مورد استفاده قرار می گیرد. از عسل به عنوان جایگزین دیگر قندها و شیرین کننده ها استفاده کنید.

عسل به تقویت قلب شما ، اصلاح استخوان ها ، مبارزه با ناخالصی های خون کمک می کند و همچنین گفته می شود که عمر را افزایش می دهد.

* جوانه گندم

مصرف آن از هر لحاظ به مراقبت های بهداشتی بسیار توصیه می شود و ثابت شده است که از تصلب شرایین جلوگیری می کند. طبق مطالعات پزشکی ، خوردن این غذا هر روزه ، همراه با یک رژیم غذایی و ورزش مناسب ، می تواند تا 5 سال به زندگی شما بیفزاید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد