اونس طلا2385.1
مظنه14,571,000
18 گرم3,363,700
ارزش سکه32,828,463
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

چگونه تشخیص دهیم که کسی در حال دروغ گفتن است ؟

زبان بدن برای دانستن اینکه وقتی کسی به شما دروغ می گوید ضروری است. بدن شما تمام سیگنالهایی را که باید بدانید در مورد اینکه آیا می توانید به یک فرد خاص اعتماد کنید ، به شما می دهد.

زبان بدن برای دانستن اینکه وقتی کسی به شما دروغ می گوید ضروری است. بدن شما تمام سیگنالهایی را که باید بدانید در مورد اینکه آیا می توانید به یک فرد خاص اعتماد کنید ، به شما می دهد.

به گزارش سایت طلا، کشف این که کسی به شما دروغ می گوید بسیار آزار دهنده است. این تنها به این دلیل نیست که دروغ می تواند صدمات زیادی را وارد کند.

علاوه بر این ، این نیز به این دلیل است که به نظر می رسد هیچ راهی برای کشف آنها وجود ندارد. با این حال ، بسیاری از کارشناسان می گویند ، در واقعیت ، روش ها و تکنیکی برای کشف دروغ وجود دارد.

اول از همه ، شما باید در مورد ظرافت ها بدانید؛ یعنی باید بتوانید زبان بدن را بخوانید و آنالیز کنید. ممکن است شما این را ندانید ، اما بسیاری از آنچه ما با آنها ارتباط برقرار می کنیم لزوماً از طریق کلمات نیست بلکه از طریق نحوه بیان آن است. بنابراین ، زبان بدن ما از کلمات ما بسیار مهم و به همان اندازه اغوا کننده است.

امروز می خواهیم همه چیزهایی را که می دانیم در مورد چگونگی تشخیص دروغ و دروغگو بگوییم. از این گذشته ، زبان بدن زبانی است که همه باید درک کنیم.

* مبانی فریب

اول از همه ، مهم است که شخصی را که مشکوک به دروغگویی است مشاهده کنید. روی آنها تمرکز کرده و حداقل برای چند دقیقه در سکوت آنها را تحلیل کنید. توجه ویژه ای به نحوه رفتار آنها هنگام آرامش داشته باشید.

چشمان شما تنها بخشی از بدن شما نیست که می تواند اطلاعات دروغین زیادی را در هنگام دروغ گفتن به شما بدهد. با همین اشاره ، چشمان آنها می تواند حتی بیشتر به شما اطلاعات بیشتری بدهد.

ترفند این است که گاهی اوقات این سیگنال ها برای شناسایی پیچیده هستند. در حقیقت ، بسیاری از افراد می توانند به ما این اطمینان را بدهند که صادق هستند ، زیرا آنها ترفندهایی را برای پوشش سیگنال های بدن می دانند.

به كسانی كه مستقیماً به چشمان شما نگاه می كنند مشكوك باشید و همانطور كه به شما چیزی می گویند نگاه خود را نگه دارید. همچنین ، مراقب کسانی باشید که وقتی چیز مهمی را گفتند ، فوراً نگاهشان را از شما می گیرند.

* دست و بازو

اگر بازو و دست آنها در معرض دید شما باشد به این معنی است که فرد برای مکالمه آماده و علاقه مند است. با این حال ، اگر آنها دست خود را در پشت خود پنهان کنند ، ممکن است به این دلیل باشد که آنها چیزی را پنهان کرده اند.

به نحوه پاسخگویی آنها به تماس های تلفنی توجه کنید. آیا آنها هنگام مکالمه به شما پشت می کنند؟ اگر چنین اتفاقی بیفتد ، به آنها اعتماد نکنید ، زیرا معادل کسی است که به شما لبخند تقلبی می دهد.

به طور کلی ، در افرادی که مرتبا دروغ می گویند ، الگوهای و علائمی وجود دارد. ما به شما خواهیم گفت که باید به کدام یک از آنها توجه بیشتری داشته باشید.

اول ، یک دروغگو رفتار غیرطبیعی دارد.

دوم ، معمولاً می توانیم دروغ را تشخیص دهیم که فرد غالباً مکث می کند و جواب را طولانی تر می کند.

همچنین ممکن است که شخص هنگام دروغ گفتن سوالات دروغ بگوید.

انقباض لب ممکن است نشانه ای باشد.

وقتی آنها از سؤالاتی که پرسیده شده اند خودداری می کنند ، ممکن است آماده دروغگویی شوند. این نیز در صورتی صورت می گیرد که از دادن جزئیات در مورد چیزی که می خواهید بپرهیزید.

علاوه بر این ، اگر سطح صدای آنها بالاتر از حد معمول باشد ، این یک نشانه بسیار آشکار است.

* همه دروغ می گویند

در هر صورت ، دلایل مشخصی برای دروغ گفتن انسان ها وجود دارد:

_ از عواقب می ترسند

_ نمی خواهید مسئولیت را به عهده بگیرید

_ نمی خواهید به یک دوست عزیز صدمه بزنید

_ می خواهید خجالت زده نشوید

همانطور که می بینید ، دروغ و دروغگو انواع مختلفی دارد و دقیقاً مانند همه ما متفاوت است. در آخر ، به خاطر داشته باشید که همه ما دروغ می گوییم ، و این لزوماً به معنای این نیست که سعی می کنیم فریبکار باشیم. صداقت آسان نیست و همیشه بهترین گزینه نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد