اونس طلا2348.83
مظنه15,326,000
18 گرم3,538,000
ارزش سکه34,529,478
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

درمان ویروس کرونا با استفاده از ویتامین ها و ملاتونین

در هفته‌های اخیر ، تأثیر برخی ریز مغذیها در برابر عفونت ویروس کرونا بررسی شده است. در این مقاله ، به بررسی یافته ها می پردازیم.

در هفته‌های اخیر ، تأثیر برخی ریز مغذیها در برابر عفونت ویروس کرونا بررسی شده است. در این مقاله ، به بررسی یافته ها می پردازیم.

به گزارش سایت طلا، در حال حاضر دانشمندان در حال کاوش در مورد درمان های مختلفی برای ویروس کرونا از نظر دارویی هستند. با این حال ، کارشناسان در حال شروع به بررسی روش های دیگر برای مدیریت بیماری هستند..

بسیاری از این تحقیقات مبتنی بر تجویز ریز مغذی ها در دوزهای زیاد است. اینها شامل ویتامین ها و ملاتونین ، به ویژه ویتامین های دی و سی است.

در چین ، متخصصان پروتکل درمانی را برای این بیماری آغاز کرده اند. این شامل مصرف ویتامین سی به همراه سایر داروهای ضد ویروسی است. آنها یک کارآزمایی بالینی با 140 شرکت کننده برای ارزیابی نتایج این درمان برپا کرده اند.

آنها این مطالعه را بر اساس یک بررسی منظم که در مجله ویروس شناسی پزشکی منتشر شده است ، آغاز کرده اند. این پتانسیل ویتامین های خاصی را برای درمان انواع مختلفی از کروناویروس نشان می دهد. به همین دلیل دانشمندان فرض کرده اند که مصرف ویتامین سی و روی می تواند برای مقابله با این نوع ویروس مفید باشد.

از طرف دیگر ، مقالات علمی وجود دارد که کمبود ویتامین سی را با نقص سیستم ایمنی مرتبط می کند. دوزهای معمول این ماده می توانند باعث تقویت سیستم دفاعی بدن شود. همچنین مقادیر زیاد ویتامین سی قادر به کاهش شیوع و مدت بیماریهای ویروسی است.

* ویتامین دی و سیستم دفاعی بدن

مقاله جدیدی که در مجله پزشکی و فارماکولوژی منتشر شده است نشان می دهد که نگه داشتن غلظت ویتامین دی خون بالای 50 نانوگرم در میلی لیتر ، احتمال ابتلا به ویروس هایی مانند آنفلوانزا را تا 27 درصد کاهش می دهد.

همچنین مقالات علمی استفاده از دوزهای زیاد ویتامین دی برای درمان پنومونی را به همراه دستورالعملهای دارویی مربوطه توصیه می کنند. مقادیر بالای این ریز مغذی همچنین با احتمال کمتر عفونتهای تنفسی همراه است.

سرانجام ، طبق نظر متخصصان ، دریافت مقادیر زیاد ویتامین دی بی خطر است. با این حال ، در صورت استفاده از مکمل های کلسیم ، آزمایشات بیشتری برای ارزیابی خطر سنگ کلیه مورد نیاز است.

* ملاتونین و ویروس کرونا

در بخش پیشگیری ، لازم است نقش احتمالی این هورمون که چرخه خواب و بیداری ما را تنظیم می کند ، برجسته شود. کارشناسان نقش این ماده در جلوگیری از آنفولانزا را با نتایج مثبت بررسی کرده اند.

طبق تحقیقات علمی ، ملاتونین باعث کاهش تولید سایتوکاین ها می شود. اینها پروتئین هایی هستند که می توانند فرآیندهای التهابی در بدن انسان ایجاد کنند.

برخی از محققان هنگام درمان یا جلوگیری از ذات الریه ویروسی از استفاده از این ماده دفاع می کنند. علم به طور گسترده اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی ملاتونین را ثبت کرده است.

* مواد مغذی و ویروس کرونا: تحقیقات ادامه دارد

آزمایشات بالینی بسیاری در ماههای اخیر آغاز شده است. با این حال ، نتایج به متخصصان اجازه نمی دهد نتیجه گیری قاطع را بر اساس شواهد جمع آوری شده انجام دهند.

با این وجود ، تحقیقات زیادی نشان می دهد که استفاده از ویتامین های خاص و ملاتونین ممکن است در پیشگیری و درمان بیماری مفید باشد ، مشروط بر اینکه با سایر ترکیبات ضد ویروسی همراه باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد