اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بورس؛ سرمایه‌گذاری محبوب خانوارهای آمریکایی

اطلاعات بدست آمده از نظرسنجی امور مالی از سال ۲۰۱۶، نشان می دهد اکثر خانوارهای آمریکایی سرمایه گذاری در بورس را به سایر انواع سرمایه‌ گذاری ترجیح می دهند.

اطلاعات بدست آمده از نظرسنجی امور مالی از سال ۲۰۱۶، نشان می دهد اکثر خانوارهای آمریکایی سرمایه گذاری در بورس را به سایر انواع سرمایه‌ گذاری ترجیح می دهند.

به گزارش سایت طلا به نقل از منتال دیلی، بررسی جدید انجام شده توسط موسسه پیو نشان می دهد که اکثر خانواده های آمریکا در بازار بورس دارای سهام هستند. داده های بدست آمده از نظرسنجی مالی سال ۲۰۱۶،‌ که چگونگی سرمایه گذاری گسترده در بازار سهام را طبق تحلیل ها نشان می دهد حاکی از آن است که ۵۲ درصد آمریکایی ها به اشکال مختلف در بازار سهام سرمایه گذاری کرده اند و این در حالی است که تنها ۱۴ درصد به صورت سهام های انفرادی در این بازار سرمایه دارند.

بر اساس این نظرسنجی، «مشارکت در بورس اوراق بهادار در گروه های جمعیتی، متفاوت است. محققان در این نظرسنجی دریافتند که این آمار ۵۲ درصدی جمعیت خانوارهای فعال در بورس، به طور میانگین مبلغی معادل ۴۰ هزار دلار درآمد از این طریق کسب می کنند. بیشترین درصد سرمایه گذاری در این بازار در خانوارهایی با میانگین دارایی بیش از ۱۰۰ هزار دلار مشاهده شده است.

در این نظرسنجی، گروه های سنی به تفکیک افراد بالغ به عنوان مثال ۴۵ تا ۶۴ ساله و نحوه سرمایه گذاری مستقیم یا غیرمستقیم آنها مشخص شده است. علاوه بر این، بزرگسالان سفیدپوست بیشتر از سیاهپوستان یا اسپانیایی ها احتمال سرمایه گذاری در بورس سهام را اعلام کرده اند. بر این اساس،‌ خانواده هایی که سرپرست آنها یک فرد بالغ سفیدپوست است نسبت به خانواری که سرپرست بزرگسال سیاه‌پوست یا اسپانیایی دارد، تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در بازار سهام از خود نشان می دهند.

آمار درصدی این خانواده ها شامل ۶۱ درصد خانوار سفیدپوست، ۳۱ درصد سیاه پوست غیراسپانیایی و ۲۸ درصد خانواده های اسپانیایی می باشد. در بخش دیگری از این بررسی موسسه پیو آمده است: عدم اطمینان ایجاد شده در بازار ناشی از شیوع بیماری کرونا موجب شده بازار سهام ایالات متحده سود سه ساله خود را تنها در چند هفته از دست بدهد.

شایان ذکر است مرکز تحقیقات پیو یک مرکز تحقیقاتی و نظرسنجی مستقر در ایالات متحده است که فعالیت اختصاصی آن نظرسنجی افکار عمومی، تجزیه و تحلیل جمعیتی و تحقیقات علوم اجتماعی می باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد