اونس طلا2152
مظنه14,141,000
18 گرم3,264,400
ارزش سکه31,859,673
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

در بازار طلا، نوسانات تاریخی = فرصت تاریخی

ممکن است برخی بازارهای مالی درشرایط پرنوسان خود دچار تخفیف قیمت شوند ولی پس از مدتی دوباره به جایگاه سابق بازمیگردند.

ممکن است برخی بازارهای مالی درشرایط پرنوسان خود دچار تخفیف قیمت شوند ولی پس از مدتی دوباره به جایگاه سابق بازمیگردند.

به گزارش سایت طلا به نقل از سیکینگ آلفا، به کسانی که در شوک هستند، به ویژه در ارتباط با سهام معدن‌کاری طلا که حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد سقوط ارزش داشته، باید گفت که تلاش کنید به عقب بازگشته و این زمان را یک فرصت فوق العاده برای خرید بدانید.

هرگز وحشت نکنید. از عقب سلیم استفاده کرده و در پی فرصت هایی باشید که قرار است بوجود آید. دولت تلاش می کند اعتماد را به بازارهای مالی بازگرداند اما این کار، دشوار است. ویروس کرونا و واکنش های اقتصادی جهان به آن، دنیا را به سوی فروپاشی اقتصادی کشانده است. مداخلات اولیه دولت تاثیر چندانی در بهبود وضعیت اقتصاد نداشته است.

اکنون مشخص شده که تلاش ۲ تریلیون دلاری کاخ سفید برای بازگشت اعتماد به بازار سهام تاثیر کوتاه مدتی داشته است. ما معتقدیم که فلزات گرانبها (در مقایسه با بازار سهام) سقوط بیشتری را تجربه کرده و بهای آنها بیشتر نزولی بوده است. این فلزات با قیمت های باورنکردنی ارائه دهنده یک فرصت عالی برای خرید است.

طبق اطلاعات هوش مصنوعی،‌ حتی اگر بازار در روند نزولی نیز معامله شود، این شتاب کاهشی برای جذب خریداران کافی است. اکنون فرصت های باورنکردنی زیادی وجود دارد. روزانه شاهد نوسان ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلاری هستیم. برای معامله گران روز، احتمالا زمان کنونی هیجان انگیزترین زمان برای استفاده از ابزارهای معاملاتی است.

وقتی تمامی هرم های بازار بهم ریخته، بازار سهام، نرخ بهره و هر بازار دیگری مجبور است به سطح پایین آمده و در زمان دیگری، دوباره صعود کند. واقعیت این است که سیاست های مالی، وضعیت بدهی ها و دستکاری در اقتصاد که موجب بروز حس کاذب اقتصاد قدرتمند شده، از سال ۲۰۰۸ تاکنون تغییری نداشته است. حال آنکه اکنون یک تفاوت وجود دارد: اینکه مشکل کنونی جهان عمیق تر است. میزان پولی که در بازارهای سهام از بین رفته حدود ۲۰ تریلیون دلار می باشد.

اگر می خواهید هرگز یک فروپاشی اقتصادی را تجربه نکنید زمان کنونی را فقط و فقط به عنوان یک فرصت طلایی خرید ببینید. همه ارقام به سطح واقعی خود باز می گردند. با وجود نوسانات بازار، شما چیزی را از دست نداده اید. سهام معادن طلا ۶۰-۷۰ درصد کاهش یافته اما با آرامش در این بازار سهیم شوید چون سهام این معادن در حال بازیابی ارزش واقعی خود هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد