اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

با غذاهای کم کالری وزن خود را کاهش دهید

آیا تاکنون در مورد غذاهای کالری منفی شنیده اید؟ اگر نه ، ما یک درمان برای شما داریم! در این مقاله در مورد چگونگی کاهش وزن با خوردن بیشتر به روش سالم اطلاعات بدست آورید.

با غذاهای کم کالری وزن خود را کاهش دهید

به گزارش سایت طلا، آیا می دانید با غذاهای کالری منفی می توانید وزن کم کنید؟ ممکن است شما فکر کنید همیشه هر چیزی که منفی باشد بد است.

با این حال ، در این حالت ، درست برعکس اتفاق می افتد ، زیرا این نوع از مواد غذایی می توانند بدون از بین بردن تعداد کالری مورد نیاز روزانه از بدن ، به شما در کاهش وزن کمک کنند.

هیچ غذایی با کالری منفی وجود ندارد زیرا کالری یک واحد فیزیکی است که هرگز نمی تواند منفی باشد. با این حال ، اصطلاح "غذاهای کالری منفی" به آن دسته از غذاهایی با کالری کم گفته می شود که به اندازه کافی انرژی لازم را برای شما فراهم می کنند و از روند هضم حمایت کنند ، در عین حال به شما در کاهش وزن کمک می کنند.

به عنوان مثال ، نوشیدن آب قطعاً یک غذای کالری منفی است. کالری ندارد و برای پردازش آن در بدن ، بدن شما مجبور است از انرژی استفاده کند.

مواد غذایی کم کالری

بدیهی است که باید در نظر داشته باشید که بدن شما فقط با زنده ماندن و تنفس از انرژی استفاده می کند. به همین دلیل ، بسیاری از این غذاها به قدری مؤثر هستند که حتی زمانی که فعالیتی ندارید ، به شما در کاهش وزن کمک می کنند.

مانند سایر رژیم های غذایی ، شما همیشه می خواهید برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود تنها از خوردن غذاهایی با کالری منفی استفاده کنید.

با این حال ، این اصلاً کاری نیست که شما باید انجام دهید ، زیرا کمبود انرژی و مواد مغذی باعث سوء تغذیه خواهد شد . همچنین باید سعی کنید رژیم غذایی متعادل داشته باشید که شامل سایر غذاهای لازم برای عملکرد صحیح بدن است.

یکی از راههای سالم تر برای بهره مندی از مزایای غذاهای کالری منفی برای کاهش وزن ، انجام سم زدایی برای استفاده از خواص آن است.

این سم زدایی هر زمان که احساس کردید بدن نیاز به تجدید خود دارد می تواند در دو یا سه روز انجام شود .

به منظور حمایت از رژیم کاهش وزن با غذاهای کالری منفی ، نیازی به پیروی از موارد بسیار دقیق ندارید بلکه می توانید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

از خوردن بیش از حد این غذاها پرهیز کنید زیرا مواد آنها به مقدار زیادی می تواند تأثیرات منفی بر سلامتی شما بگذارد.

کل روز را صرف غذا نکن. 5 یا 6 وعده غذایی را در روز برنامه ریزی کرده و در طی 2 یا 3 روز سم زدایی ، بیشتر این غذاها را استفاده کنید.

وقتی سم زدایی انجام می شود ، داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل بسیار مهم است. از جمله مواردی که می توان اشاره کرد به شرح زیر است :

سبزیجات: مارچوبه ، لوبیا سبز ، جلبک ، جوانه بروکسل ، کلم ، هویج ، گل کلم ، کرفس ، تربچه ، خیار ، نخود فرنگی ، کلم چینی ، تره فرنگی ، کاهو ، کاسنی ، اسفناج ، گوجه فرنگی.

* میوه ها: سیب ، زغال اخته ، زغال اخته ، گریپ فروت ، لیمو ، لیموترش ، تمشک.

* ادویه جات و گیاهان: دارچین ، میخک ، فلفل قرمز ، کتانترو ، کتان ، سیر ، زنجبیل ، پیاز ، جعفری

همچنین این غذاها :

- متابولیسم را فعال می کنند

- سطح انرژی را افزایش می دهند

- می توانند سطح قند خون را کنترل کنند

- هضم را بهبود بخشیده و به پاکسازی روده بزرگ کمک می کنند

- به پاکسازی کبد کمک می کنند

- با احتباس مایعات مبارزه کرده و نفخ را کاهش می دهند

- سطح کلسترول خون را کاهش می دهند

- به سلامت مو ، پوست و حتی سلامت ناخن ها کمک می کنند

- به بهبود تمرکز کمک می کنند

برخی از این غذاها برای جلوگیری و کاهش از استرس ، اضطراب و افسردگی توصیه می شوند.

با غذاهای کم کالری وزن خود را کاهش دهید

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد