اونس طلا2153.19
مظنه14,187,000
18 گرم3,275,000
ارزش سکه31,963,311
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

اولین قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو در سال 99

اولین قیمت خودروهای پرتیراژ در سال 99بررسی قیمت‌ها دربازار خودرو نشان می‌دهد که نسبت به هفته گذشته، در اکثر محصولات پرتیراژ گروه خودروسازی ایران خودرو....


اولین قیمت خودروهای پرتیراژ مورخ 6 فروردین 99

اولین قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو در سال 99


اولین قیمت خودروهای پرتیراژ در سال 99بررسی قیمت‌ها دربازار خودرو نشان می‌دهد که نسبت به هفته گذشته، در اکثر محصولات پرتیراژ گروه خودروسازی ایران خودرو کاهش یک میلیون تومانی رخ داده، این در حالی است که برخی محصولات پرتیراژ گروه خودروسازی سایپا بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.
طبق بررسی قیمت بازار خودرو در آخرین روز سال ۱۳۹۸ نسبت به هفته گذشته، اکثر محصولات پرتیراژ گروه خودروسازی ایران‌خودرو نسبت به هفته گذشته کاهش یک میلیون تومانی قیمت داشتند.

طبق بررسی قیمت بازار خودرو در آخرین روز سال ۱۳۹۸ نسبت به هفته گذشته، اکثر محصولات پرتیراژ گروه خودروسازی ایران‌خودرو نسبت به هفته گذشته کاهش یک میلیون تومانی قیمت داشته‌اند.

اولین قیمت خودروهای پرتیراژ مورخ 6 فروردین 99

براین اساس، به طور مثال سمند LX، پژو پارس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ و همچنین رانا هر یک کاهش یک میلیون تومانی قیمت نسبت به هفته گذشته داشتند.

قیمت‌های ثبتشده در آخرین روز سال برای این مدل سمند ۹۷ میلیون تومان، پژو پارس ۱۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیب ۲ معادل ۹۶ میلیون تومان، تیپ ۵ آن ۱۱۴ میلیون تومان و همچنین رانا ۹۵ میلیون تومان بوده است.

در این گروه، فقط خودرو دنا بوده که با دو میلیون تومان کاهش قیمت از ۱۴۰ به ۱۳۸ میلیون کاهش یافته است.

در دیگر خودروساز بزرگ کشور با توجه به اینکه در یک ماه اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا بازار خودرو رکود غیرقابل پیش‌بینی آن هم در ایام شب عید که هر ساله تقاضا و افزایش قیمت را تجربه کرده، روزانه کاهش قیمت‌ها را به خود دیده است، در بازار امروز محصولات پرتیراژ گروه سایپا، اکثر محصولات افزایش ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی داشته‌اند.

سایپا ۱۱۱ از ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در هفته گذشته به ۶۱ میلیون تومان رسیده است. سایپا ۱۳۱ از ۵۹ میلیون به ۵۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۲ از ۶۲ میلیون به ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تیبا ۲ از ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۷۴ میلیون تومان رسیده است.

در گروه سایپا در محصولات پرتیراژ مورد بررسی، فقط خودرو ساینا بوده که با یک میلیون تومان کاهش قیمت از ۷۴ میلیون تومان در هفته گذشته، امروز ۷۳ میلیون تومان تعیین قیمت شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد