اونس طلا2154.65
مظنه14,206,000
18 گرم3,279,400
ارزش سکه32,006,118
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

اگر بحران اقتصادی از این حد فراتر رود، بیت کوین به عنوان طلای جدید خواهد درخشید

فیلیپ سالتر فرمانده عملیات های جنسیس ماینینگ معتقد است که این رکود اقتصادی می تواند به افزایش ارزش بیت کوین به عنوان یک دارایی امن منجر شود.

جنسیس ماینینگ: اگر بحران اقتصادی از این حد هم فراتر رود، بیت کوین به عنوان طلای جدید خواهد درخشید

فیلیپ سالتر فرمانده عملیات های جنسیس ماینینگ معتقد است که این رکود اقتصادی می تواند به افزایش ارزش بیت کوین به عنوان یک دارایی امن منجر شود.

بیت کوین طی دو هفته گذشته نوسانات قیمتی زیادی را تجربه کرده است. میزان هش ریت شبکه بیت کوین پس از افت ناگهانی قیمت آن سریعاً کاهش یافت؛ موضوعی که با توجه به رویداد هاوینگ می تواند مشکل آفرین باشد.

در این رابطه، کوین تلگراف گفتگوی مفصلی را با یکی از مشهورترین افراد حوزه ماینینگ بیت کوین به نام فیلیپ سالتر داشته است.


سالتر در این مورد که ماینر ها نقش بسیار مهمی در ریزش های اخیر بازار ایفا می کنند یا خیر توضیح داد:
«بیت کوین هیچ تفاوتی با بازارهای سنتی ندارد. شما برای ادامه عملیات و پرداخت بدهی ها باید همه چیز را بفروشید. شما به عنوان یک ماینر ناگزیر به پرداخت قبض هایی چون هزینه برق و ...هستید و همه این هزینه ها باید با دلار پرداخت شود. حال اگر قیمت بیت کوین در حال کاهش باشد، به این معناست که شما مجبورید بیت کوین های بیشتری را برای ادامه فعالیت خود را بفروشید.»

قیمت امروز بیت کوین

این موضوع تا حدودی با اثر اسنوبال (گلوله برفی) مشابه است. با کاهش قیمت‌ها ماینرها مجبور می شوند مقدار بیشتری از دارایی خود را بفروشند و با فروش بیشتر _ افزایش موجودی به کاهش قیمت بیشتری منتهی می شود. البته در این شرایط بهتر است ماینرها تا زمانی که بازار به یک اصلاح قیمتی منطقی برسد، تجهیزات خود را خاموش و تولید را هم متوقف کنند.

یکی از مشهورترین توصیفات مربوط به بیت کوین این است که این ارز دیجیتال همیشه در تلاش است تا خود را به عنوان طلای جدید به همگان معرفی کند. هر چند بیت کوین با پیروی از مسیر بازارهای سنتی این تعریف را تا حدودی نقض کرده است. سالتر معتقد است بازیابی اخیر بازار تا حدود خیلی زیادی به شدت بحران بستگی دارد. وی اظهار داشت:
«چنانچه این بحران اقتصادی رفع شود، تاثیر خاصی بر قیمت بیت کوین نخواهد گذاشت. اما اگر یک فروپاشی واقعی رخ دهد، علاقه به بیت کوین هم از بین خواهد رفت و بیت کوین به عنوان یک دارایی امن علیه سیستم بانکی ظاهر می شود.»

با نزدیک شدن هر چه بیشتر به هاوینگ می توانیم شاهد روزهای جذاب تری هم در این بازار باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد