سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

اگر بحران اقتصادی از این حد فراتر رود، بیت کوین به عنوان طلای جدید خواهد درخشید

فیلیپ سالتر فرمانده عملیات های جنسیس ماینینگ معتقد است که این رکود اقتصادی می تواند به افزایش ارزش بیت کوین به عنوان یک دارایی امن منجر شود.

 جنسیس ماینینگ: اگر بحران اقتصادی از این حد هم فراتر رود، بیت کوین به عنوان طلای جدید خواهد درخشید

 

 فیلیپ سالتر فرمانده عملیات های جنسیس ماینینگ معتقد است که این رکود اقتصادی می تواند به افزایش ارزش بیت کوین به عنوان یک دارایی امن منجر شود.

 بیت کوین طی دو هفته گذشته نوسانات قیمتی زیادی را تجربه کرده است. میزان هش ریت شبکه بیت کوین پس از افت ناگهانی قیمت آن سریعاً کاهش یافت؛ موضوعی که با توجه به رویداد هاوینگ می تواند مشکل آفرین باشد.

 در این رابطه، کوین تلگراف گفتگوی مفصلی را با یکی از مشهورترین افراد حوزه ماینینگ بیت کوین به نام فیلیپ سالتر داشته است.


 سالتر در این مورد که ماینر ها نقش بسیار مهمی در ریزش های اخیر بازار ایفا می کنند یا خیر توضیح داد:
«بیت کوین هیچ تفاوتی با بازارهای سنتی ندارد. شما برای ادامه عملیات و پرداخت بدهی ها باید همه چیز را بفروشید. شما به عنوان یک ماینر ناگزیر به پرداخت قبض هایی چون هزینه برق و ...هستید و همه این هزینه ها باید با دلار پرداخت شود. حال اگر قیمت بیت کوین در حال کاهش باشد، به این معناست که شما مجبورید بیت کوین های بیشتری را برای ادامه فعالیت خود را بفروشید.»

قیمت امروز بیت کوین 

این موضوع تا حدودی با اثر اسنوبال (گلوله برفی) مشابه است. با کاهش قیمت‌ها ماینرها مجبور می شوند مقدار بیشتری از دارایی خود را بفروشند و با فروش بیشتر _ افزایش موجودی به کاهش قیمت بیشتری منتهی می شود. البته در این شرایط بهتر است ماینرها تا زمانی که بازار به یک اصلاح قیمتی منطقی برسد، تجهیزات خود را خاموش و تولید را هم متوقف کنند.

 یکی از مشهورترین توصیفات مربوط به بیت کوین این است که این ارز دیجیتال همیشه در تلاش است تا خود را به عنوان طلای جدید به همگان معرفی کند. هر چند بیت کوین با پیروی از مسیر بازارهای سنتی این تعریف را تا حدودی نقض کرده است. سالتر معتقد است بازیابی اخیر بازار تا حدود خیلی زیادی به شدت بحران بستگی دارد. وی اظهار داشت:
«چنانچه این بحران اقتصادی رفع شود، تاثیر خاصی بر قیمت بیت کوین نخواهد گذاشت. اما اگر یک فروپاشی واقعی رخ دهد، علاقه به بیت کوین هم از بین خواهد رفت و بیت کوین به عنوان یک دارایی امن علیه سیستم بانکی ظاهر می شود.»

 با نزدیک شدن هر چه بیشتر به هاوینگ می توانیم شاهد روزهای جذاب تری هم در این بازار باشیم.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
8 4

دور اندیش دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:42
چرا نبايد نوسانگيري كرد:
1- نوسانگيري كار بسيار خطرناكي است چون معمولا اكثرا جا ميمانند. مثلا سكه6500 را كه نهايتا6300تا6200 بازاري از مردم ميخره. بعد وقتي فروخت منتظر ميشه كه تا مثلا5700 بريزه ولي يه دفعه از 6200 روند برميگرده و به قيمت فروشش هم نميتونه بخره و جايگزين كنه. خصوصا در مبالغ بالا بدجور جا ميمونه و سرخورده ميشه.
2-مافياي بازار هميشه به يه عده مثل اقاي ايكس چند تا سيگنال درست ميده و خشنودشون ميكنه و او هم سرخوش ميره به بقيه سيگنال ميده و غافل از اينكه اونا قبل از اينكه همه خريدار بشن و توقع ندارن بالا ميبره.
3-نوسانگيري به گفته تمامي بازاريان همراه با بيماريهاي فشارخون، قند، ناراحتي قلبي و .... همراهه و خواب رو از شما ميگيره.
4- تجربه تمام بازاريان و .... ميگه سود بلند مدت بسيار بيشتر از مجموع نوسانگيريهاس. مثلا كسي كه در 1800خريده و در4200 ميفروشه سودش ميشه233درصد در حالي كه نوسانگير نهايت60 تا70درصد سود ميكنه.
5- نوسانگيري يعني سود شما و ضرر طرف مقابل و يا بالعكس كه كمي از لحاظ اخلاقي و شرعي ايراد داره.
6- اصل نوسانگيري در معاملات آتي انجام ميشه و بدون معامله فيزيكي و رد و بدل شدن چيزي و اين يعني قمار.

2 0

اس محمد زرگر چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/20 ساعت 08:00
بشدت موافقم. این جز محدود حرف های درست این سایت بود

4 3

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:28
اقای دور اندیش می فرمایند سکه امسال 10 میلیون را خواهد دید // رو چه حسابی این حرف را میزنی؟ می دونی سکه 10 میلیونی یعنی چی؟ بابد دلار 22000 تومان بشه و اونس هم تا حدود 2000 بالا بره تا این اتفاق بیفته // مگه بچه بازی هست که دلار 22000 تومان و اونس 2000 دلار هم زمان بشه؟//
حالا چون به قول خودت خیلی طلا داری و باید با شما درست صحبت کنیم باید هر چرت و پرتی را از شما قبول کنیم؟
اگر روابط سیاسی ایران و غرب بهبود پیدا کنه شما جواب افرادی را که گمراه کردی می دی؟
اگر یک درصد جو بایدن 6 ماه دیگه رای بیاره دلار امکان داره دوباره تا 10000 تومان ریزش کنه // ما باید تمام مسایل را در نظر بگیریم

2 0

اس محمد زرگر چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/20 ساعت 08:04
با برجام قیمت نصف شد؟

1 0

اس محمد زرگر چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/20 ساعت 08:03
سکه 15 رو هم خواهد دید فقط صبر میخواد. شاید یه شبه نصف بشه ولی دو روز بعدش 3 برابر خواهد شد

2 3

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:54
شما که نظر بلند مدت میدی باید تمام مسایل بلند مدت را هم در نظر بگیری // اگر روابط ایران و امریکا بهبود پیدا کنه یک شبه سکه نصف قیمت میشه //

5 1

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:48
برادر من فقط نظر خودم رو ميدم و يك درصد هم پيشنهاد خريد يا فروش نميدم. هر كس بايد طبق فكر خودش بخره يا بفروشه و غير اين هم هر كاري انجام بده اشتباهه.
چون هر كس موقعيت خودش رو داره.
من جاي هيچ كس نظر نميدم.
و هيچ وقت هم سيگنال اجباري مثل اقاي محمدي نداده و نميدهم و نخواهم داد.
فقط نظرمو ميگم. والسلام

2 3

مارلون پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:43
واقعا همینطوره اگه گشایش سیاسی اتفاق بیفته.. قیمتا نصف میشه

6 3

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:21
اقای دور اندیش می فرمایند کسانی که سکه دارند نفروشند چون حداکثر سکه تا 5700 سقوط می کند //خوب عزیز من وقتی میشه 6500 فروخت و 5700 دوباره خرید و 800 هزار تومان سود کرد برای چی اینقدر کامنت میزاری خریدهاتون را فعلا حفظ کنید // خیلی از افراد دنبال گرفتن این نوسانها هستند //

3 3

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:07
دلار اگر امشب زیر 16150 ببندد باید به زودی اماده 15800 شویم //

3 2

متضرر۲سال پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:06
آقای دور اندیش هنز اینه که بخریو و بفروشی رو سود باشی وگرنه همه میدونن دوسال دیگه طلا تو ایران مثلا مظنه یه تومن روشه اینکه بازی کنی و سود کنی خوبه وگرنه منتظر یه نقطه باشی که کی بهش برسی پولت ارزشش رو از دست میده

4 4

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:16
عزيزم نگران نباش سكه ده ميليوني رو همين امسال خواهي ديد.حالا خودت بگو وقتي كف سكه6ميليونه چرا بفروشم كه خداي نكرده جا بمونم و همينجور استرس بگيرم كه كي ميخواد بالا بره دوباره بخرم و جايگزين كنم. اصلا و ابدا به استرسش نمي ارزه برادر من. اين توصيه رو از يه ادم با تجربه داشته باش. بله اگه ميدونستم سكه قراره خيلي زياد بريزه مثلا بشه4800 يا 5 اونموقع شايد ارزش داشت بهش فكر كنم.

4 8

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:25
با اطمینان کامل بهتون قول می دم که اونس فعلا توان صعود نخواهد داشت و به زودی دوباره حتی تا کانال 1300 ریزش خواهد کرد // فقط کمی صبور باشید و عجله نکنید //

5 3

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:40
به تمام کسانی که منفی می دهند حق می دهم چون واقعا باورش سخت است //ولی اگر اتفاق اقتاد انصافا دیگه اسم خودتون را تحلیل گر نزارید //

4 3

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:40
به تمام کسانی که منفی می دهند حق می دهم چون واقعا باورش سخت است //ولی اگر اتفاق اقتاد انصاف دیگه اسم خودتون را تحلیل گر نزارید //

5 4

اس محمد زرگر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:14
چه جونی گرفته وحید محمدی. کرونا نگیری تو بچه

6 5

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:08
اون بنده خدایی که میگفت محمدی تو کانالش اعلام سقف کرده و تمسخر میکرد میگفت سقف رو محمدی تایین نمیکنه کجاست

5 7

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:07
جناب دور اندیش پیشنهاد می کنم از بازار طلا برو بیرون و پولتو تو بانک بزار وگرنه خودتو بدبخت می کنی// تو که هنوز نمی دونی سکه 6.5 فروش داره نه خرید بهتره از این بازار بری بیرون و دیگران را هم گمراه کنی //

2 2

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:19
کی گفته من عصبانی هستم // من اتفاقا از رفتارهای کودکانه شما خنده ام گرفته // برای مثال همین کامنتی که الان گذاشتی // خودت انصافا کامنتتو یک بار بخون خودت هم خنده ات می گیره // نوشتی با کسی که بیشتر از شما طلا داره درست صحبت کن // خداییش اخه این هم حرف بود که زدی؟ والله چی بگم // شنونده ها خودشون قضاوت کنند

4 1

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:12
عزيز من برادر جان
چرا اينقدر عصباني هستي.
اولا فكر نمي كنم شما به اندازه من طلا داريد. پس قضاوت نكنيد و با كسي كه خيلي بيش از شما طلا داره درست صحبت كنيد، ثانيا من به هيچ كس نگفتم سكه 6.5 بخره. هيچ جا و هيچ وقت. فقط گفتم كسي كه داره فروش نداره چون كف سكه نهايت5700 تا 6ميليونه. ولي سقف سكه امسال10ميليونه كه ميبينه حالا خودت بگو ارزش فروش داره همچين سكه اي؟؟؟؟؟؟؟؟

3 4

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:05
https://

2 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:05
آقای دور اندیش یک سر به کانال بزن ببین کجا سیو دادم ببین دلار ۱۶۰۰۰ رو ۱۶۶۰۰ وعده دادم صبر کن و نگاه کن ببین تکنیکال یعنی کشک

4 4

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:04
علی رغم اصرار تعدادی از دوستان احتمالا درسته که کاهش و فرصتی برای خرید دوستانی که مایل به خرید هستند در پیش است.
مشکل اینجاست کسانی که الان مال دارند جرات فروش نداریم.
یکی از دلایل اون در مورد خودم طمع به سود بیشتر است که قالبا تجربه نشون داده در بازه زمان منجر به ضرر میشه.
شرایط سختیه برای تصمیم گیری

1 1

مهندس الکترونیک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:35
سپاسگذارم از لطف شما

2 3

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:06
درود بر شما مهندس عزیز // همانطور که نباید از خرید جا موند نباید از فروش هم جا موند // یک تریدر واقعی به موقع میخره و به موقع می فروشه // وقتی میشه سکه و ابشده را در روزهای اینده با قیمت پایین تری خرید چرا الان نفروشد؟

3 4

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:59
جناب اقای دوراندیش اگه میشه لطف کنید و روند اونس را تا یک ماه اینده برای ما پیش بینی بفرمایید
البته مثل هفته پیش نباشه که برای اونس 1701 پیش بینی کرده بودی ولی اونس تا 1571 ریزش کرد

1 1

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 18:23
دوست عزیز روند صعودی اونس در سال 2019 از کف حدود 1270 شروع شد و طبق اصلاح 100 درصد فیبو اونس حتی اکر تا 1270 هم اصلاح کند هنوز از روند صعودی بلند مدت خودش خارج نمی شود // البته قبلا هم عرض کردم کمی باورش سخت است ولی اونس به راحتی و مثل اب خوردن می تونه به زودی تا 1350 ریزش کند // فقط صبور باش

4 1

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 17:04
كف قطعي اونس1450 مي باشد. اگه 1450طبق گفته شما بشكنه انس از كانال بلندمدت صعودي خارج ميشه كه بايد گفت محال است.
برادر من مثل شما پيشگويي نمي كنم من پيش بيني مي كنم. براي اونس بايد پايان هفته صحبت نمود براي هفته بعدش ولي اينده اوني از لحاظ فاندامنتالي شديدا روشنه و تا2100 حداقل امسال مي بينه . از لحاظ تكنيكالي با ابزارpitch fork در حال حاضر اونس در صعودي بلند مدت خود قرار گرفته كه كف كانال1450 و سقف آن در ماه جاري كه ماه مي است1760 دلار و و در ماه جون 1800 دلار و در ماه جولاي1868 و ماه سپتامبر 1900 دلار است. ولي اگر سقفها در هر يك از اين ماهها شكست كه احتمالش هم بالاس كفها و سقفهاي جديد تشكيل ميشه و سقف جديد حدوداي2100 مي باشد برادر به جاي پيشگويي در اين روزهاي كرونا پيشنهاد ميدم كه كمي مطالعات خودتون رو در زمينه تكنيكال بيشتر كنيد. به خدا علم بدي نيس و كل تريدرهاي جهاني براساس تكنيكال تريد مي كنند.

2 0

H. RoHani پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:41
تصویب سند راهبردی بانک مرکزی
# سند برنامه های راهبردی بخش های مختلف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای بازه زمانی ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ به تصویب هیئت عامل این بانک رسید.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این سند بر مبنای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تنظیم شده که در آن مهار تورم، تامین ثبات اقتصادی و کمک به رشد اقتصادی و نیز حصول اطمینان از سلامت موسسات تحت نظارت به عنوان ماموریت محوری برای بانک مرکزی در نظر گرفته شده است.
در این جلسه برنامه های بانک مرکزی برای توسعه عملیات بازار باز در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به ضرورت اعلام شده توسط دولت برای عرضه اوراق لازم توسط خزانه داری کل کشور، مقرر شد علاوه بر حضور بانک ها از ظرفیت سایر نهادهای فعال در بازار مالی نیز در بازار ثانویه استفاده شود.
همچنین تاکید شد بخش اعتبارات بانک مراحل اجرایی بخش های مختلف بسته اعتبار ۷۵ هزار میلیارد تومانی شبکه بانکی برای مقابله با آثار اقتصادی کرونا را در کوتاه ترین زمان ممکن پیگیری و عملیاتی کند.

2 7

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:37
آقایونی که دنبال ۷۰۰۰ سکه ۳۱۰۰ مثقال و ۲۰۰۰۰ دلاری نگرد نیست گشتم نبود
نمیگم نمیزنه اما هر نکته و سخن جا و مکانی دارد
فعلا کاهش و افزایش خوب داریم یعنی نوسان خوب داریم اما سقف های جدیدرو از مرداد تا اسفند میزنیم بقول معروف اونجا رکورد گیری داریم

4 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:34
خطاب به دور اندیش دیروز به من میگفتی حد ضرر نمیزاری و از من ایراد گرفتی اما الان خودت میگی ته تهش مظنه میشه ۲۶۳۰و ۲۵۳۰ خوب تو چرا حد ضرر نمیزاری
اما با بازار لج نکنید فعلا بازار کاهشیه تا بازاریا نخرن بالا نمیاد
یکشنبه اعلام سقف کردم و گفتم اسیر ۶۶۶ شوم نشید
آقای دور اندیش اگر با سیگنال من در ۲۴۳۰ آبشده خریدی باید با سیگنال من در ۲۸۶۰ میفروختی کیلویی ۱۰۰ میلیون سود بود و لی نکردی اونایی که آبشده با من خریدن و سیو سود کردن نوش جونشون صبر کنن چند روز دیگه خرید با قیمت خیلی پایینتر میدم

3 0

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:47
بنده بلند مدتي كار ميكنم و عزيزم بنده كه خريدهاي خيلي پايين مثل1800 و 1900 دارم حد ضررم همون نقطاطه و لي شما كه نوسانگيريد حد ضررتون نهايتا بيست سي خط بايد باشه. من واسه مظنه4200 نگه مي دارم كه خودتون هم بهش اعتقاد داريد.
سود بلند مدتي بسيار راحت تر و بدون استرس جانبي مثل كار شماست. قبلا هم به دوستان توصيه به خريد در كفها و دوري از نوسانگيري داشتم.

2 1

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:43
اخه برادر كي شما در2430 خريد داديد كه الان ميگيد. خواهشا ديگه توهم نزنيد.

2 0

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:39
عزيز من شما مرتب سيگنال ميذاريد من كي سيگنال دادم ولي اينو بدونيد كه سيگنالهاي شما باعث شد خيليها در2400 نخريدن و تا الان منتظرن.

9 2

دور اندیش دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:23
يه مطلب بگم واسه ارامش و اطمينان قلبتون
چه دوستاني كه پول تو بانك ميزارن و چه دوستاني كه طلا ميخرن. عزيزان مهم سلامتيتون هست فداتون بشم. هر كاري كه كرديد طبق تصميمي كه از عقلتون صادر شده و اين عقل رو هم خدا بهتون داده و هود خدا هم ميگه لا يكلف الله نفسا الا وسعها يعني از هيچ كس بيش از تواناييش تكليف نمي خواهد.
هر كاري كه ميكنيد به اذن خداس. چه ضرر و چه سودش. پس نگراني واسه چي برادر من. خدا اگه بخواد روزيتو از زير سنگ هم شده ميده.
هميشه و در همه حال شكرگزار باشيد كه خداوند در مالتون بركت بذاره كه از همه چيز مهم تره.
چه بسا فردي با دو سه ميليون حقوق بسيار بهتر از فردي با بيست ميليون درامد و هزار گرفتاري زندگي ميكنه.

17 1

DalArA شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:16
* ویروس کرونا یا ویروس چینی !؟
- ووهان به شانگهای = 629 کیلومتر
-  ووهان به پکن = 1052 کیلومتر
-  ووهان به میلان = 8700 کیلومتر
-  ووهان به نیویورک = 12000 کیلومتر
- ووهان تا اتیلی = 8670 کیلومتر
-  ووهان به لندن = 8880 کیلومتر
-  ووهان به پاریس = 8900 کیلومتر
-  ووهان به اسپانیا = 9830 کیلومتر
- ووهان به هند = 3575 کیلومتر
- ووهان به ایران = 6560 کیلومتر
 * یک چیزی اشتباه است...!
- ویروس کرونا از شهر ووهان در چین سرچشمه گرفته و اکنون به هر گوشه دنیا رسیده است ، !
اما این ویروس به پایتخت چین نرسیده : پکن و اقتصادی - پایتخت: شانگهای در نزدیکی ووهان ، چرا ...؟
 * پکن شهری است که همه رهبران چین در آن زندگی می‌کنند ،!
رهبران نظامی در اینجا زندگی می کنند ، کسانی که قدرت چین را اداره می کنند در اینجا زندگی می کنند ، !
هیچ قرنطینه‌ای در پکن وجود ندارد! باز است! کرونا در اینجا هیچ تاثیری ندارد ، چرا ...؟
* شانگهای شهری است که اقتصاد چین را اداره می‌کند ، پایتخت اقتصادی چین است ،!
آنجا همه ثروتمندان چین زندگی می کنند! کسانی که صنعت را میچرخانند ، هیچ محدودیتی در آنجا وجود ندارد ، ویروس تاج دار در اینجا هیچ تاثیری ندارد ...! * چرا ...؟ *
* آیا کرونا یک ویروس فراگیر است که به شما گفته شده باید در همه دنیا وحشت ایجاد کنید اما به پکن و شانگهای نخواهد رسید، !
بسیار مهم است که از چین این سؤال را بپرسید که وقتی بزرگترین کشورهای توسعه یافته جهان نتوانستند جلوی Corona را بگیرند و کرونا در شهرهای بزرگ جهان وحشت ایجاد کرد پس چرا این درگیری به پکن نرسید...؟
؛ چرا به شانگهای نرسید ...؟
* چرا ...؟
پکن و شانگهای مناطق مجاور ووهان هستند! ویروس ناشی از ووهان به هر گوشه دنیا رسید ، اما این ویروس به پکن و شانگهای نرسید ...!
* چرا ...؟ *
* امروز ممکن است کل هند قرنطینه شود! اقتصاد دنیا به بن بست رسیده است ، اما همه شهرهای بزرگ چین باز است و از 8 آوریل چین ووهان را باز کرده است! همه دنیا از ترس رنج می برد اما مورد جدیدی در چین گزارش نمیشود و چین باز است ...!
* چرا...؟ *
-  نکته مهم دیگر این است که تقریبا نیمی از بورس سهام در سراسر جهان سقوط کرده است!
Nifty از 12 هزار به 7 هزار هم رسیده است! اما در بازار چین هیچ تاثیری نذاشته است...!
* چرا ...؟
- تمام اینها فقط به یک چیز اشاره می کنند که مسئول سلاح بیولوژیکی چین است ، و چین آن را برای نابودی جهان به جا گذاشته!
پس از کشته شدن تعداد کمی در چین اکنون این ویروس را کنترل کرده است! شاید دارویی داشته باشد که با دنیا تقسیم نمی‌کند!
 چرا…!!!!!؟؟؟

1 0

مهندس جوان  دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 19:55
جناب "شعبده باز" لطفا منبع ذکر کنید وگرنه افزودن لغت علمی، اعتبار علمی به مطلب نمیده. به امید روزی که سواد اکثر مردم به قدری بالا بره که یاد بگیرن برای هر سخن و نوشته شون منبع معتبر ارائه بدن و هیچ ادعایی رو هم بدون منبع موثق قبول نکنن.

3 1

فردوسی پور 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:43
جناب دل آرا مطالب تون فوق العاده بود
لااااايك

6 0

شعبده باز پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:39
با سپاس از دلاراي عزيز،، لطفا اين پيام كه حاوي مطالب با ارزشي هست رو حتما بخونيد؛
""""""""""""""""""
به دلایل کاملاً علمي كه مجال شرح آن نيست با توجه به نرخ جهش، طول ژنوم و سرعت تکثیر ويروس حدوداً سه تا چهار ماه طول ميكشد كه اين ويروس دستكاري شده به حالت Wild type برگردد و آنقدر ضعيف شود كه سيستم ايمني بدن در صورت ورود آنرا حذف كند.
با توجه به دوره کمون ویروس و‌چرخش آن از يك ميزبان به ميزبان ديگر و به دلایل کاملاً علمي بین اواسط اردیبهشت تا اواسط خرداد به طور کلی اين ويروس از ایران خود به خود ناپدید خواهد شد و بعد به همان دليل از ساير كشورهايي كه پس از ايران گرفتند هم ناپديد خواهد شد.
ناپديد شدن اين ويروس به دليل گرم شدن هوا نيست (هرچند گرما ويروس باقيمانده روي سطوح را زودتر از بين ميبرد) بلكه به دلايل نهفته در ذات خود ويروس است كه تفسير آن طولاني است و در اينجا مجال شرح آن نيست.
اين موضوع را نوشتم تا خيال شما و خانواده و دوستان و آشنايان راحت باشد و استرس نداشته باشيد ضمن اينكه تمام توصيه هاي بهداشتي مراكز رسمي را رعايت مي كنيد خدمت شما عرض كنم كه تنها اقدام مفيدي كه در سطح كلان ميتوانستند بكنند اين بود كه فقط و فقط و فقط قرنطينه كنندتا از شيوع بيشتر جلوگيري شود و گرنه حذف خود به خودي ويروس حتمي است!!!!
به نظر ميرسد دستكاري و مهندسي اين ويروس كرونا و رهاسازي آن در جوامع مختلف (سرعت گسترش جهاني ويروس و الگوي پخش آن به خوبي گوياي اين واقعيت است)
يك پروژه جهاني با همكاري كشورهاي پيشرفته براي بسياري از مقاصد جهاني، از جمله براي كمك به جلوگيري از گرم شدن بيشتر كره زمين، شوك به اقتصاد جهان براي بازنگري سيستم اقتصاد جهاني، بازآرايي مديريت كلان جهاني، اهداف فرهنگي و سياسي و....... بوده است كه بعداً ابعاد آن مشخص خواهد شد.
ضمناً كسانيكه از اوايل فروردين به بعد ويروس كرونا را مي گيرند به دلايل كاملاً علمي مرگ و مير در آنها بسيار نادر است مگر اينكه سيستم ايمني آنها ضعيف باشد!!!!
بنابراين تا اون موقع لطفاً مواظب خود و خانواده و ساير افراد مرتبط باشيد!!!!!

6 1

پدر بزرگ! پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:28
واقعا عجيب بود كه آمريكا و كشورهاي اروپايي مثل ايتاليا و فرانسه و آلمان و..... كه بسيار قدرتمند هستند هم از اين ترفند چين جان سالم بدر نبردند!

6 1

بحران زده پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:22
چشم بادومي هاي لعنتي.........
دنيا رو قبضه كردن

7 4

دور اندیش دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 14:59
كساني كه با كاهش مظنه دلشون هرري ميريزه پايين تاكيد ميكنم پاييني ها فقط فرصت خريده و نهايت كه طبق تكنيكال26330 و ته تهش2530 است برادر من تو چند روز كه مظنه از2600 تا2850 اومد بالا چرا دلت هرري نريخت خب معلومه يكم اصلاح ميزه.
نكنيد تو روخدا با روح و روانتون اينقدر بازي نكنيد.
بازار جاي بچه بازي نيست. بازار مرد هست ولي با كسي كه مردونه رفتار كنه و صبر داشته باشه. خودم تو اين سايت زماني كه مظنه3700 و 4200 رو ديد ميام كامنت ميذارم و حال و احوال يه سري رو ميپرسم.

5 5

خانم مریلا. پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 14:33
وزیر بهداشت زده...کرونا تا آخـــر اردیبهشت تموم میشه....
روحانی فرموده تا آخــر سال به نظرتون کدوم حقیقت رو میگن.....
خخخخخ

0 1

ال ناز سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:48
از نظر ما الانم كرونا تمام شده.... همه سر خوش برگشتيم سر كارمون

10 1

قزوینی اعظم 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 14:29
آقا اگه رو سودی بفروش نیستی یاسودش کمه نگه دار لازم نداری نگه دار نداری یا میخوای بخری اگه اومد پایین فشار خونت نمیره زیر صفر بخر واللا صبرکن یا میاد پایین یا نمیاد کمی گرون میخری از همه اینا مهمتر سلامتیه داداش سلامتی قدرشو بدون انقد خودتو اذیت نکن

1 6

اقا پویا چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 14:09
سلام و ممنون از کابر جدید ۳

6 2

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 14:52
دوستاني كه روي فروش هستند نميدونم چرا هي ميان سيگنال هاي عجيب و غريب و تئوري هاي پول تو بانك را مطرح ميكنن. اقا اگه پولت تو بانكه برو هر روز بانك سودتو نگاه كن و به مظنه و سرمايه گذاران طلا نگاه نكن اينجا چكار ميكنيد. خب تابلوس كه شما از خريد 2600 جا مونديد. عزيزان خيلي نگران ما نباشيد. ماخريد1900 داريم مظنه كه از اين پايين تر نمياد مجيد جاناي دلبندم. عزيز من چرا اينقد ساده ايد كه فكر مي كنيد با سيگنال منفي دادن تو اين سايت قيمت مظنه مياد پايين.

6 2

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 14:33
كسي كه اعتقاد داره سود بانكي از طلا بهتره يه رختخواب برداره بره تو بانك بخوابه كه خيلي خوابه!

4 1

تتو ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 13:47
سن چیست؟ تعداد دفعاتی است که شما به دورِ خورشید چرخیده اید، و این پدیده هیچ ربطی به سطح شعور، سواد و فرهنگ شما ندارد!

3 7

Maziyar371 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 13:45
استاد اعظم کجاس تحلیل برامون نمیزاره استفاده کنیم ؟!

4 9

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 13:33
اونس فعلا توان شکستن سطح 1700 را نخواهد داشت وسناریوی ریزش دوباره اونس همچنان پابرجاست

2 2

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:51
اگه چیزی بلدی بیا و روند اونس را برای ما بگو // فقط مثل دفعه های قبل اشتباه پیش بینی نکن //

7 1

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:02
يعني سناريويي بود كه نگيد. عزيز من هم حالت صعودي و هم حال نزولي رو گفتيد.
اين كه پيش بيني نشد برادر من.

10 6

زرین قلم پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 13:16
روز بخیر
خریدها همچنان محفوظ اند.
روند طلا مطابق انتظار همچنان به سمت افزایش خواهد خزید.
تعیین سقف برای طلا در حال حاضر امکانپذیر نیست.
اوایل فروردین سورپرایز 2330 دلاری انس را برای سال جدید اعلام کرده ام.
بدرود.

5 1

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:05
با نظر شما موافقم.
كاهش هاي انس فقط براي داغداركنندگان فروشندگان در اينده نزيك مي باشد.

2 3

متضرر۲سال پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 14:21
یکی ۱۵۰ تا زیر میگه یکی ۷۰۰ تا بالا دلیلتون چیه پیش بینی منم میگم انس ۱۸۰۰ مظنه ۱۲۰۰ گرم ۳۰۰ سکه ۴۰۰۰ دلار ۱۰ دلیل بگین بابا یه دلیلم بسه فقط یه چیز میپرونین و میرین

7 11

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 13:14
اینم انس ۱۵۰۰ دلار که دیشب گفته بودم چشمک میزنه حاله میمونه آبشده پله اول ۲۶۰۰ و سکه ۶۰۰۰ و دلار ۱۵۸۰۰
اندکی صبر سحر ما هم نزدیک است

3 1

اس محمد زرگر چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 16:13
والا الان که 1660 هست شاید عاشق تو شده بهت چشمک میزنه.خخخخ

4 1

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 15:28
ايشون چشم بصيرت دارن اونس1660 رو1500 مي بينن. اعتراض نكنيد.

8 1

متضرر۲سال پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 14:10
انس که ۱۶۵۰ هست رو چه حسابی میگی داره چشمک میزنه یکم توضیح میدین؟

3 2

مارلون پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 13:11
مهندس جوان منم کارشناس نیستم.منم شنیدم که طلا با نفت رقیب هستن..وقتی طلا گرونه و نفت ارزون عقل حکم میکنه طلارو بفروشی نفت بخری

5 4

مارلون پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 13:02
واقعا بعضیا رییس رو دست کم گرفتن یه کاری میکنه با این خریدارا که بگی طلا فرار کنه

5 4

شاپور سگ سبیل، چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 12:44
آهای کاربر اس گلد
رفته تو کو..ت بیلبورد
مکن شوخی با سرگرد
سرتو میکوبه به داشبورد
برو بازی کن با کیبورد
سرتو بکن تو کار خود

3 4

شاپور سیبیل سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 13:37
سی سی شش ساله از......!
تذکر:کسی با دری وری گفتن صاحب نظر به حساب نمیاد
دقیقا مثل بچه ها که تازه زبون باز کردند خیلی ...........
بچه! مواظب باش حد و حدود رو رد نکنی که........

3 1

S.GOLD دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 12:24
هر شبی تو زیر فیل ههخه

5 3

S.GOLD دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 12:10
آهای شاپور سگ سبیل
تو کو..ت هست دسته بیل
ههههههه

2 0

اقا پویا چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 12:00
سلام به کاربران گرامی و جناب کاربر ۳ جدید یک سوال دارم با همین قیمت دلار سکه و آبشده چقدر حباب دارد ؟

3 1

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 13:29
با اونس 1650 و دلار 16350 فعلا ابشده سکه میشه 6350 و ابشده میشه 2820 //
قیمت ابشده عیار = قیمت دلار * قیمت اونس / 9.5742
قیمت سکه =قیمت دلار * قیمت اونس/4.25

2 3

قزوینی اعظم 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 11:31
Kooooooooo

2 3

قزوینی اعظم 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 11:30
Yani 660 MIKHARAN?Man mirfoosham660 koooo kharidar?

2 2

Maziyar371 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 11:19
شهر ما که بستس چجوری بریم برفوشیم

4 7

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 11:19
آقا شاپور انگار شاعر خوبیه ها ...
صرفنظر از محتویات شعراش.

6 2

شهیر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 10:55
منم تمام خالی کردم رو ریالم تا ببینیم چ پیش آید ۲۰گرم گذاشتم برا تیر آخر اونم الان خالی کردم.......به پایین آمدن امیدوارم....یاحق

6 7

شاپور سگ سبیل، چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 10:54
آهای بختک کومار
کمتر بکن تو قارقار
آیا تو خوردی سوسمار
که اینچنین شدی هار
یادش بخیر هاپوکومار
آن مرد نیک گفتار
با این که بود بیمار
هرگز نشد لاکردار

6 5

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 11:57
آخــر عمــری کـــرونا گرفته .....داره میمیره.....بگذارین خوش باشــه .....اهمیت ندید......

8 4

بختک کومار چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 11:22
آهای صاحب سگ سبیلاهه
آنقدر نکن به همه پیلاهه
حواله ات به حضرت فیلاهه!!!

2 1

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 10:36
نخـــــــــــــــــیر ..... این داستان ادامه داره ...!!!
................................................................................
به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محققان برای پی بردن به علت تغییر وضعیت ذهنی بیمار مبتلا به کووید ۱۹، از وی اسکن مغزی گرفتند. اسکن مغزی «انسفالوپاتی» (تورم برخی نقاط مغز) و همچنین مرگ سلول‌های مغزی در برخی مناطق کوچک را نشان داد.
عارضه انسفالوپاتی، شرایطی نسبتاً نادر در افراد بزرگسال بوده که مرگبار است.
تشخیص پزشکان این است: انسفالوپاتی هموراژیک حاد مرتبط با کووید ۱۹، یک نوع انسفالوپاتی نادر است که با سایر عفونت‌های ویروسی هم مرتبط است.
محققان معتقدند در پی فعالیت بیش از حد سیستم ایمنی بیمار در مقابله با ویروس، مغز بواسطه عفونت ویروس آسیب می بیند. فعالیت بیش از حد سیستم ایمنی موجب بروز حالتی موسوم به «توفان سیتوکین» می‌شود که ناشی از تولید بیش از حد سلول‌های ایمنی و ترکیبات فعال کننده آن موسوم به سیتوکین ها است.
محققان عنوان می‌کنند در این نمونه ابتلاء به کووید ۱۹، توفان سیتوکین درون جمجمه‌ای روی داده است که منجر به شکست مانع خون-مغز می‌شود.
دکتر «الیسا فوری» نورولوژیست بیمارستان هنری فورد، در این باره می‌گوید: روند پیشرفت سریع بیماری در این زن نشان می‌دهد که ویروس می‌تواند در شرایط نادر به مغز حمله کند.
سیتوکین ها مواد شیمیایی هستند که در کنار سایر فعالیت‌ها، می‌توانند منجر به نشت عروق ریز خونی شوند و همین مسئله موجب خونریزی‌های کوچک در بسیاری از اعضای بدن از جمله مغز می‌شود. این شرایط عمدتاً از عواقب چندین عفونت ویروسی نظیر آنفلوانزا است.

6 4

مارلون پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 10:17
بابت یک کیلوطلا باید ۶۶۰۰۰۰ میلیون پول بدی. باورش برام سخته کسی این پول بده ریال انقدرا هم بی ارزش نیست.. امیدوارم حدسم درست باشه و سورپرایز نشم.. طلا گرمی ۶۶۰ رو باید فروخت

4 3

ابو عباس نه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 12:05
اتفافا ریال بسیار بی ارزش تر از این حرفاست منتها اندکی صبر سحر سنگین است !!!

10 5

جوجه پاییز سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 10:07
این خبر مهمیه
پارسال هم رییس جمهور درخواست برداشت از صندوق توسعه ملی رو برای جبران آسیبهای ناشی از سیل داشت
که بعد از موافقت این ارز وارد بازار شد
و حدود دو هزار تومن کاهش قیمت در دلار صورت گرفت

4 3

++ یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 10:51
تشکر از شما بیشتر ما رو از نظراتتون بهرمند کنید

2 1

ملادین دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 10:22
ودر اخر فقط خدا میداند.‌.

3 1

ملادین دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 10:21
امسال فرق داره.بیماری کروناهست گیراست و معلوم نیست کی ریشه کن بشه.وخسارتهاشم زیاد هست...وهزارتاکوفت وزهرماردیگه که مملکت میلنگه.ولی امیدوارم که پایین بیاد

6 3

مارلون پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 10:05
فروختم رفت.. از این بالاتر کشش نداره.. تحلیل انس از جانب بعضی دوستان خیلی رویاییه. ۱۸۰۰ .۲۰۰۰ ,۲۵۰۰ چه خبره مگه چی شده انس با دیوار بتنی ۱۶۸۸ برخورد کنه تا ۱۵۵۰ برمیگرده.. تازه بازار سهام هم دیروز حدود ۷ درصد رشد کرد ..نفت هم با توافق اوپک و روسیه بالا خواهد رفت اینا خبرای بدی برای طلا هست

1 1

مهندس جوان  دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 12:23
من کارشناس اونس نیستم اما شنیدم که اونس با نفت ارتباط مستقیم داره یعنی نفت که بره بالا اونس هم بالا میره.

0 4

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 09:44
سلام دوستای خوبم.
به نظرتون امروز چکنیم؟

9 8

آماتور اصيل سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 09:34
احتمال نزول قیمتها بیشتر از صعود است قیمتها به اندازه ای بالا است که فروش برای بازارساز رضایت بخش باشد ،دولت جهت کمک به اقشار آسیب پذیر و هزینه های غیر مترقبه تحمیل شده به آن لاجرم نیاز به ریال دارد و احتمال اینکه بازار را حتی بیش از تصور نزولی کند و سپس در کف قیمتها جمع کننده باشد بسیار محتمل است.

6 10

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 03:36
دوستان خانگی بروید و با خیال راحت فعلا پولهاتون را سپرده 20 درصد بزارید // سکه 6.5 میلیون تومان ارزش خرید ندارد // حتی اگر دلار به 19000 تومان برسد و اونس هم به 1800 برسد سکه میشه 8 میلیون تومان // شما اگر پولتون را یک سال تو بانک هم بزارید به همین سود می رسید و هیچ استرسی هم نمی کشید // بهتون قول می دم اونس حتی اگر به 2000 هم برسه دوباره هیچ راهی جز کاهش نداره و مثل اب خوردن دوباره میریزه // تا اخر امسال دلار هم از 20000 تومان به هیچ عنوان عبور نمیکنه // تازه اگر بعد از ابان ماه جوبایدن رییس جمهور امریکا بشه دلار هم مثل اب خوردن میره تا 10000 تومان و قیمت سکه هم تا چند سال میره زیر 4 میلیون

7 2

مهمان تازه یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 02:56
دلار حداکثر تا۱۸۰۰۰ است اقتصاد ایران کشش ندارد .

9 4

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:59

تا اونس به 1700 دلار نزدیک میشه // برخی از تحلیل گران سوت و کف می زنند ولی وقتی ریزش می کنه تا مدتی ازشون صدایی نمی شنوی //

7 4

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:48
حتی اگر روند اونس کاملا صعودی هم باشد حداقل تا چند ماه اینده با توجه به رکود شدید اقتصاد جهان و کاهش قیمت تمام کالاها و افزایش شاخص دلار اونس به هیچ عنوان توان بالا رفتن نخواهد داشت و سقف اونس در محدود 1700 دلارخواهد بود و بعد از رسیدن به این عدد هیچ راهی به جز سقوط ندارد // هر صعودی باید در زمان خود اتفاق بیفتد و فعلا اونس تحت فشار شدید شاخص دلار و رکود بازار قرار دارد // و صعودهای اخیر اونس به دلیل فشار های هیجانی خرید اماتورها به دلیل بحران کرونا در جهان است که به زودی فروکش می کند و به زودی بعد از پر شدن اماتورها / حرفه ای های جهانی طلا قیمت طلا را در کوتاه مدت تا کانال 1300 کاهش می دهند و خریدهای خود را در کف شروع می کنند // و بزرگترین فاند برای سقوط طلا در کوتاه مدت و در یک تا 3 ماه اینده رکود شدید اقتصاد و ریزش تمام قیمتها می باشد و طلا نمی تواند در برابر این ریزش مقاومت کند // ممکن است کمتر بریزد ولی حتما می ریزد //

9 6

ال ناز سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:24
صندوق توسعه ذخيره اي هست
كه هر بار برداشت ازش يعني يه تير به اقتصاد داغون مملكت .... يعني هر جا كفگير كامل ته ديگ صندوق توسعه ملي ابزار ناتواني دولت در تامين ارز و اين يعني واقعا دلار رو به صعوده بعد دو سه ماهًً

7 4

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:08
دوستان عزیز بنده برای 1 تا 4 ساله اینده روند اونس در سه سناریو تحلیل کردم و فقط خلاصه تحلیل را گذاشتم و وارد مباحث فنی نشدم امیدوارم که مفید واقع شود //
سناریو شماره یک
سقف اونس تا یک سال اینده همین محدوده 1700 خواهد بود و بعد از اینکه بحرانهای اقتصادی حل شد اونس دوباره روند نزولی خواهد گرفت
سناریو شماره دو
اونس تا یکسال اینده حداکثر تا حدود 2000 دلار صعود می کند و در این مدت نوسانهای زیادی بین کانالهای 1600 تا 1900 دارد و سپس دوباره در سالهای اینده وارد روند نزولی بلند مدت می شود (در این تحلیل مبنای کار سقف دو قلو در روند بلند مدت منظور شده است)
سناریو شماره 3
در این سناریو اونس ابتدا تا یک سال اینده خود را به 2000 دلار می رساند و مدتی زیر این سقف متوقف می شود و بعد از اینکه چند ماه بین کانالهای 1600 تا 1900 نوسان کرد سپس به سمت هدف 2500 حرکت می کند و بعد از رسیدن به این نقطه روند صعود اونس تمام می شود و دوباره تا مدتها وارد روند نزولی می شود //
دوستان عزیز با توجه به اینکه جهان در حال ورود به فاز رکود است و در زمان رکود قیمت کالاها ابتدا سقوط می کند و سپس افزایش پیدا می کند احتمال دارد اونس در کوتاه مدت و حداکثر تا 3 ماه اینده یک بار دیگر به سمت کانال 1300 حرکت کند و سپس صعود های خود را شروع کند // این اتفاق قبلا هم برای طلا در رکود اقتصادی سال 2008 اتفاق افتاد و طلا بعد از اینکه به 1000 دلار رسید دوباره تا محدود 680 سقوط کرد وسپس صعود خود را تا 1900 دلار کامل کرد // لذا بازار کاملا غیر قابل پیش بینی است و باید خود را برای تمام سناریوها اماده نگه داشت // هر چقدر زمان بگذرد بهتر مشخص خواهد شد که کدام سناریو در حال ظهور است
با تشکر

2 1

مهندس جوان  دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 12:17
سپاس از شما

8 1

دور اندیش دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:08
خطاب به وحید محمدی
عزیزم من به شما احترام قائلم و امیدوارم ناراحت نشید از من.
دوست عزیز از کامنتهای شما به یک نقطه ضعف در معاملاتتون رسیدم و اون هم تله بزرگ نداشتن حد ضرر و اصرار بر یک هدف می باشد. یادتونه در نزول قبلی از2700 به 2430 همه رو تشویق به نگه داشتن کردید ولی یک روزه بالا اومد تا2630 و دیگه2400 رو ندید. تا الان که شد شده2830 یعنی اگه کسی طبق صحبت شما از2400 خرید نمی کرد سود400 هزار تومانی از دستش رفته بود تا الان.
البته شما فکر کنم اصلا به تکنیکال اعتقاد ندارید چون اگه اعتقاد داشتید صحبت از مثقال2100 نمی زدید. مثقال2100 یعنی مرگ و نزول طلا در ایران و ورود به کانال نزولی بلند مدت که حداقل یک سال میکشه تا دوباره بیدار بشه.
نقطه قوت شما هم دانستن تحرکات معامله گران اصلی بازار است و سیگنالهاتون رو از اونا میگیرید ولی گاهی همونا هم خطا میکنن و یا سیگنال غلط برای به اشتباه انداختن شما میدن.

7 8

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:20
دوست عزیز دور اندیش تکنیکال کشکه تکنیکال میگه انس ۱۷۵۰ ولی من انس ۱۵۰۰ تحویلت میدم ۱۰ روز دیگه
تکنیکال میگه دلار ۲۲۰۰۰ تومان ولی من ۱۳۵۰۰ تحویلت میدم ۵۰ روز دیگه صبر کن ببین محمدی خطش درسته یا تکنیکال
بعد حضرر برای نقدی کار و خانگی نیست من اینجا بلندمدت دارم به نقدی کار و خانگی سیگنال میدم حدضرر برای معامله کاغذی و نوسانگیره نقدی کار و خانگی کارمزد سنگین داره چه حد ضرری ۲۰۰ تومان کارمزد دلار هست گرمی ۱۰ هزارتومان کارمزد مثقال هست میشه ۵۰ خط مثقال سکه ۱۰۰ هزار تومان کارمزد خرید و فروش داره برادر عزیز
یاعلی

5 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:06
من باروند بازار جلو میرم بلند مدت تا بازه زمانی۳ ماهه روند نزولی هست تمام مارکت ها حتی انس هم داره به ۱۵۰۰ چشمک میزنه
ولی چند تا نوسان داریم که در زمان مناسب خرید میگیریم الان برای خرید مناسب نیست بزرگواران الان زمان خرید نیست دیروز گفتم سقف زدیم و رو خرید نمونید این همه انس بالا اومد مارکت ها بالا نرفتن خوب گو ش کن ودقت کن فعلا خرید نداره سقف زدیم

7 3

دور اندیش دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 00:53
سلام دوستان عزیز
امروز انس با قدرت تمام مقاومتهای1618،1622،1625،1630،1637،1640،1645و در نهایت1660 را پودر کرد. این است واقعی انس در بحرانهای اقتصادی. در حال حاضر سقف کانال صعودی کوتاه مدت1680 و سقف بلندمدت کانال1725 است. که در صورت شکست1725 وارد کانال صعودی جدید با کف جدید1700 و سقف جدید2100 دلاری برای انس می شویم که امسال قطعا دیده خواهد شد. به همین دلیل حتی اگر دلار18000 تا15000 به گفته دکتر ایمانی راد بشه قیمت گرم 759 الی911 هزار را خواهد دید. پس نگران نباشید و بازیچه دلالان و نوسانگیران نشوید.

8 6

دور اندیش دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 00:40
خطاب به وحید محمدی
سلام دوست عزیز شما چون خریدار نبودی مرتب دم از کاهش میزنی. خواهشا کمی منطقی باش. قبل تعطیلی حرفت منطقی تر بود و دو سناریو رو پیش بینی کردی خب عزیزم الان طبق سناریوی دومت همه چیز داره درست پیش میره و پس از مثقال3میلیون کاهش داریم. تازه به اعتقاد بنده دویست هزار تا نهایت چهارصد هزار کاهش یعنی پس از مثقال3میلیون نهایت2600دیده میشه نه2100. 2100به خاطرات پیوست عزیزم طبق حرفهای قبلی خودت حتی2200 به خاطره ها پیوست عزیزم.

13 5

بختک کومار چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 23:51
آهای صاحب سگ بیلاهه
که داری یک سبیل دسته بیلاهه
بجای گفتن شعرهای بی دلیلاهه
تو بکن ۴ عدد تحلیلاهه
تا صاحب بکند از تو تجلیلاهه!!!

6 1

میهه یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 02:11
ببین یعنی تو‌فقط‌نظر بزار خیلی خوبی

20 9

محصل،اردبيلي چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 23:47
اونس ١٨٠٠ دلاري چشمك ميزنه *

5 0

آناليز 777 شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:38
طبق تكنيكال آخرین سنگر مقاومتی روی ۱۶۹۰ - ١٦٩٧ قرار داره که بتونه بالاش بره میتونه تا ۱۷۰۳ بالا بیاد که با ادامه روند و شکست ۱۷۰۳ انس جا داره تا ۱۷۱۰ و ۱۷۱۸ بالا بیاد که با شکست ۱۷۱۸ روند افزایشی میتونه سرعت بگیره و خودش رو تا ۱۷۳۴ الی ۱۷۵۵ بالا بیاره

6 0

نيما اديب شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:29
با شکست ۱۶۷۵ نوسانات انس میتونه بهتر بشه و خودش رو تا ۱۶۸۵ الی ۱۶۹۰ بالا بیاره

2 5

كيان تهراني پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:08
به عقيده بنده در صورتی كه انس زیر ۱۶۰۷ بیاد میتونه تا ۱۶۰۰ الی ۱۵۹۵ پایین بیاد که کف کوتاه مدت انس روی ۱۵۹۵ هست که با کاهش ۱۵۹۵ روند کاهشی میتونه کمی سرعت بگیره و تا ۱۵۹۰ الی ۱۵۸۱ پایین بیاد در ادامه با شکست ۱۵۸۱ انس میتونه تا ۱۵۶۹ الی ۱۵۶۲ پایین بیاد که با ادامه روند وشکست ۱۵۶۲ میتونه تا ۱۵۴۹ الی ۱۵۳۳ پایین بیاد

5 3

مك دونالد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:03
در تایم روزانه تا زمانی انس بالای 1647 باشه میتونه روند صعودی رو ادامه بده پس فعلا کاهش‌ها سمت این عدد رو میتونیم اصلاح و فرصت خرید در نظر بگیریم

4 5

گرگ وال استريت 2020 چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:00
حمایت انس روی ۱۶۴۷ و ۱۶۴۰ قرار دارد که با شکست ۱۶۴۰ میتونه تا ۱۶۳۱ و ۱۶۲۵ پایین بیاد که با ادامه روند و شکست ۱۶۲۵ میتونه تا ۱۶۱۶ حمایت مهم ۱۶۰۷ پایین بیاد

8 2

مبصر ١ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 00:56
روند کوتاه مدت انس در کانال صعودی قرار دارد ولی فعلا در اشباع خرید کامل قرار دارد که باید کاملا با احتیاط پیش رفت
پس فعلا میشه انتطار اصلاح داشت پس کاهش‌ها اصلاح هست نه ریزش

7 2

M. Ozil 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 00:53
انس همچنان روند اصلی صعودی هست و در میان مدت میتونه اهداف بالاتری رو تاچ کنه بالاتر ۱۷۰۰ الی ابتدای کانال ۱۸۰۰و در بلند مدت اهداف بالاتر از ۱۹۰۰ رو‌میتونه دنبال کنه

9 1

ميلاني 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 00:50
انس امروز شیک و مجلسی از بالای ۱۶۱۶ شروع به رشد کرد و مقاومت‌ها رو دونه دونه پست سر گذاشت
صبح از بالای ۱۶۱۶ خریدار بودیم و پله پله حجم اضافه کردیم

4 6

تماشاچي شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 00:46
شما ١٧٠٠ رو تحويل بده اونس ١٨٠٠ دلاري پيشكش !

3 6

شعبده باز پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 00:32
اونس فعلا قابليت رشد تا ١٧٥٠ دلار رو داره و نه بيشتر .....

11 2

جنتلمن 57 شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 00:28
تا چند روز آينده اونس ابتدا ١٧٠٠ سپس ١٧٤٠ رو تاچ ميكنه

3 7

بابا نوئل پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 00:15
٢٠٠٠ هم چشمك مي زنه

9 3

بختک کومار چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 00:06
شب شده پر ستاراهه
چشمک زدن دوباراهه!!

2 8

Ronaldo 10 ♥️ شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 00:03
اونس ١٣٠٠ هم چشمك ميزنه

8 9

شاپور سگ سبیل، چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 23:20
آهای مهندس جوان
لطفاً بگیر خفقان
جیگر بگیر به دندان
تا نروی به زندان

1 2

مهندس جوان  دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 12:02
دردت اومد؟ ببخشید شب بود سیبیلاتو ندیدم

17 11

اوستا دادا اعظم پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 22:45
بی خود منتظر ارزونی زیاد نباشید ! بازار کاملا صعودی است ! وحیدی محمدی جار زدن کافیه مردم دیگه به حرفات گوش نمیدند! حنات رنگی نداره !

4 4

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 22:20
فایده نداره ...........................................
پاشم برم یه قرص خواب زهرمار کنم و بکپم.
شب بخیر.

9 16

شاپور سگ سبیل، چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 22:08
آهای خانم مریلا
تو که هستی مثل گودزیلا
کمتر بگو پرت و پلا
برو بگوز تو مستراح

4 13

وحید محمدی ، چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 23:11
مهندس جوان فکر کنم سوژه بعدی شعر شاپور تو باشی.خخخخ

15 4

مهندس جوان  دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 23:06
مدیران سایت لطفا اکانت های این کاربر رو هرچه زودتر ببندین.

8 3

شهیر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 22:03
دلار شد۱۶۲۵۰الان

8 8

فلاحتی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 21:52
پست اینستا جناب همتی اکنون
درقبال ۱ میلیارد یورو نیاز به ریال داریم .
ریالی ها بیان وسط یاعلی

8 6

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 21:22
دیروز دکتر مرتضی ایمانی راد دکترای اقتصاد سیاسی که مدرک خود را از آمریکا گرفته و از سال ۱۳۵۹استاددانشگاه است لایو اینستاگرام همراه با پرسش و پاسخ زنده داشت دوستان حتما ببینید چون در سایت شون هست خلاصه‌اش1-دلار سال ۹۹زیر ۱۵هزار نمیاد ولی جهش شدید هم نداره و حداکثر ۱۸هزار تومان است2-قیمت اونس در سال ۲۰۲۰به افزایش ادامه خواهد دادوقیمت سکه درسال۹۹بالای ۷تا۸میلیون است چون همه کارشناسان اقتصادی پیشبینی سقوط بورس و رکود اقتصادی غرب را برای سال ۲۰۲۱پیشبینی کرده بودند ولی کرونا فقط تاریخ ترکیدن حباب بورس ها و رکود را جلو انداخته لذا دیگر اقتصاد جهانی به این زودی از رکود خارج نمیشه اگرهم بورس ها کمی افزایش پیدا کنه دوباره سقوط میکنه البته بورس ایران فعلا تا نیمه اول ۹۹حتما افزایشی است

3 3

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 22:25
نه دیشببه صورت زنده با پرسش و پاسخ بود

2 3

اقا پویا چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 22:16
جناب امیر دنت این مصاحبه دکتر ایمانی در بهمن ۹۸ و زمانی که کرونا ظهور نکرده بود بوده درسته ؟

6 5

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 21:52
حق با جناب پویا و جناب کاربر جدید ۳ است دکتر ایمانی راد اول حرفاشون گفتن پیش بینی بر اساس داده هاست و مثل حرف زدن در مورد گذشته قطعی نیست و وسط حرفاشون چندبار در مورد زیاد بودن احتمال برداشته شدن تحریمها یا کاهش فشار تحریمها تاکید کردند خودتون باید ببینید یکساعت حرف رو نمیشه در چند جمله گفت

5 5

اقا پویا چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 21:45
سلام به جناب امیردنت
بنده هم تحلیل های آقای دکتر ایمانی را رو قبول دارم ولی به نظر بنده در سال ۹۹ اتفاقاتی خیل مهمی توی اقتصاد ما رخ خواهد داد

5 5

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 21:26
منفی و مثبت ندید منکه چیزی نگفتم اعتراف میکنم در شرایط فعلی هیچی نمیدونم

8 4

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 21:26
فعلا هیچ چیزی تو اقتصاد دستوری ما قابل پیش بینی نیست // فقط باید از فرصت ها به خوبی استفاده کرد //

7 5

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 21:22
دوستان خانگی قیمت سکه و دلار اصلا قابل پیش بینی نیست // ممکنه در اینده کمی قیمتها کاهش پیدا کنه و ممکنه هم که ابن اتفاق نیفته // هر کسی باید با نظر و پیش بینی خودش تصمیم بگیره// مثلا من پیش بینی می کنم که امکان کاهش وجود داره و برای همین صبر می کنم و فعلا خرید نمیزنم ولی ممکنه پیش بینی من کاملا غلط باشه و نباید دیگران را به زور متقاعد کنم که نظر من درست است /

1 4

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 23:55
هنوز هم امیدوارم // تا وقتی که زیر 1700 هست یعنی صعودی نشده ///

4 1

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 22:38
کاربر جدید هنوز معتقد به نزول اونسی؟!!

6 4

شهیر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 21:16
کاربری ک میگی جامونده از خرید سال۹۷نگران نباش بازار مهربانه فرصت میده همین دوهفته پیش اومد۵۶۷اقامحمدی خرید داد و ما خریدیم و امروز فروختیم کاربر۲۰۴۹و آقا محمدی به هموطنان کمک میکنمن فقط روزی یبار مطالب این سایت و بخون و بانظر وصلاح خودت خرید کن عجله نکن بزار بازار باز بشه تا شنبه خداکریمه.....

4 1

جویای کار سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 21:07
آقا این قدر خودت رو خوار وخفیف نکن .امیدواربه خداباش توکل به خداداشته باش .هیچ کس اینجا خبر از یک ثانیه دیگه نداره .اینها هم که توسایت تحلیل میگذارن شاید ده درصد با واقعیت بخونه .زیاد جوش نزن به حرفهای خیلی هاهم گوش نکن وگرنه سخت پشیمان میشی.

4 2

چکنی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 21:02
فردا صبح قراره یه پالت ۱ میلیارد یورویی رو‌ بیارن فردوسی ستاد تنظیم ارز بین مردم به قیمت سنا و‌نیما تقسیم کنه که قیمت بیاد پایین و از جو‌ روانی افزایش قیمت ارز مملکت راحت شه

3 8

NEs۵۰۵۸ سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 20:54
سلام اقای محمدی تو رو خدا واضح تر بگین من یک خانگی بد بختم که از گرانی های ۹۷ جاموندم و پول نقد دارم که حاصل ۲۰ سال کارمه کی بخرم الان که سکه خیلی گرونه اگه دیگه نمیاد پایین که الان بخرم

5 8

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 22:00
بزرگوار ۵۰ روز دیگه سکه ۵۰۰۰ و آبشده ۲۱۰۰ دلار ۱۳۵۰۰ نگران نباش صبر کن

5 4

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 21:15
دوست عزیز هیچ کسی اطلاع دقیق نداره // در این بازار هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست // ولی امکان داره سکه در اینده کاهش قیمت پیدا کنه و امکان هم داره که کاهش پیدا نکنه // دلار خیلی افزایشی نمیشه ولی اونس جهانی طلا قابل پیش بینی نیست // ولی من شخصا خودم تو این قیمتها خرید نمی کنم و صبر می کنم // و اگر بعدا هم سکه گرون شد دیگه کسی را سرزنش نمی کنم و مسوولیت کار خودم را گردن می گیرم//

5 11

فلاحتی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 20:32
راستی چه کسانی دلار ۱۳ تومنی را پیش بینی کردند واقعا جایزه دارند

5 10

فلاحتی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 20:32
برای سلامتی مالدارای عزیز آرزوی سلامتی و شادکامی میکنم
سلام بر دلار ۱۳ تومن

6 9

فلاحتی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 20:30
تزریق دلار و یورو از فردا
برداشت ۱ میلیارد یورو از صندوق ارزی امروز نفس ارز را گرفت و تا حد سکته رفت .
فردا روز ریال هست

6 1

اس محمد زرگر چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 20:44
آره از صندوق دلار خارج کردن که مفت بدن دست ملت.

4 0

ترمز سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 20:40
اینهمه کار ندان (در زمینه طلا )و این همه اعتماد به نفس در نظر دادن!!!!!
مگه میشه؟مگه داریم؟
عجبا!!!!!!!

6 10

شاپور سگ سبیل، چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 18:58
آهای ملادینم
ای فضول سرزمینم
میزنم تو سرت با ملامینم
دیگه ازت حرف مفت نبینم

7 6

خانم مریلا. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 20:12
الاهـــــی آمین.....

10 4

ملادینم دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 19:18
به جای صرف ادبیات شاعرانه تو سایت طلا تحلیل یاد بگیر.توسایت طلا کسی به شاعربهانمیده.به امید شفای بیماران روانی در دوران قرنطینه

6 6

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 18:34
اونس مقاومت ۱۶۴۵ رو له کردددد...پیش بسوی ۱۶۹۰ !!!

2 4

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 20:21
مقاومت اونس 1649 هست نه 1645 ضمنا اونس هنوز هم به اعتقاد من نزولی است و داره اخرین اصلاحش را میزنه // به زودی دوباره به کانال 1500 برمیگرده فقط چند روز صبر میخواد

8 3

مك دونالد سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 18:28
شاخص 8 میلیونی بورس یعنی دلار 400 هزار تومانی
////////////////
مهناز صادقی تحلیل‌گر بورس عصر ایکشنبه 16 فروردین در گفتگوی تلفنی با برنامه پایش از احتمال رسیدن شاخص بورس تا دو سال آینده به سطح 8 میلیون واحد خبر داد
این پیش بینی باعث انتقاد تند همه ی مسوولان بورس و تحلیل گران اقتصادی به صدا و سیما شد
اما بررسی می کنیم شاخص 8 میلیونی بورس چه تاثیری روی بقیه بازار های موازی خواهد گذاشت
اولین بازاری که باید سبب رشد بازار بورس شود رشد خوب دلار خواهد بود حداقل قیمت دلار 200 هزار تومان و حداکثر قیمت دلار 400 هزار تومان خواهد بود که باعث رشد ریالی بازار سرمایه شود
سکه با مبنای شاخص 8 میلیونی بورس ارزشی حداقل 100 میلیون خواهد داشت ....
از حداکثر ها نمی گوییم زیرا غیر قابل تصور خواهد بود
قیمت هر متر مربع مسکن در تهران به حدود 150 الی 200 میلیون تومان خواهد رسید
قیمت یک خودروی ساده به مانند پژو 206 تیپ دو به یک میلیارد و 500 هزار تومان خواهد رسید
اگر می توانید شاخص 8 میلیونی بورس را برای 2 سال دیگر هضم کنید و مجدد برای تحلیل های ما ارزشی قایل نیستید.....
حداقل قیمت دلار و مسکن و خودرو ، سکه و طلا و بسیاری از کالا ها را مبنا قرار دهید

5 4

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 19:48
احتمالا مهنازخانوم شنبه شب خوب نخوابیده

17 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 17:59
حالا دیدین این رییس از رییس قبلی بهتره لاکردار مکاره مثل روباه تو تعطیلی همه رو مالدار کرد بعد تعطیلی میگه قیمت ها رو به پایین هست تو تعطیلی یکسری دلال قیمت هارو بالا برده بودن بعد آوریم پایین تهرانم با یک هفته تاخیر باز میکنه بازاریا رو لاکار بزاره همه هم به به و چه چه میکنن نمیدونن خود مافیا کیه
اینجا باید بگی سرور مافیا کیه؟؟؟؟؟

2 1

دور اندیش دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 00:39
سلام دوست عزیز شما چون خریدار نبودی مرتب دم از کاهش میزنی. خواهشا کمی منطقی باش. قبل تعطیلی حرفت منطقی تر بود و دو سناریو رو پیش بینی کردی خب عزیزم الان طبق سناریوی دومت همه چیز داره درست پیش میره و پس از مثقال3میلیون کاهش داریم. تازه به اعتقاد بنده دویست هزار تا نهایت چهارصد هزار کاهش یعنی پس از مثقال3میلیون نهایت2600دیده میشه نه2100. 2100به خاطرات پیوست عزیزم طبق حرفهای قبلی خودت حتی2200 به خاطره ها پیوست عزیزم.

3 4

اس محمد زرگر چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 20:50
من نقی معمولی هستم.بزار بیاد پایین بعد منم منم کن . به رییس سلام برسون

5 2

جویای کار سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 17:46
بعضی از کاربران روانی شدن .
خدادحم کنه .آثار این قرنطینه اس

4 2

بانوی آماتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 19:31
از جمله من ......

10 3

اس محمد زرگر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 17:21
وافقت با برداشت 1 میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی.
به نظر من قیمت ها تا زمانی که این 1 میلیارد رو تبدیل کنن افزایش هستش بعد از اینکه فروختن میارن پایین دوباره از ملت میخرن

2 1

ال ناز سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/19 ساعت 01:16
صندوق توسعه ذخيره اي هست
كه هر بار برداشت ازش يعني يه تير به اقتصاد داغون مملكت .... يعني هر جا كفگير كامل ته ديگ صندوق توسعه ملي ابزار ناتواني دولت در تامين ارز و اين يعني واقعا دلار رو به صعوده بعد دو سه ماه

6 4

ملادین م دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 17:27
به نظر من اون یک میلیارد دلار صرف خسارتهای کرونا وچاله چوله ها وهزارتاچیز دیگه میشه.البته در تنظیم بازار هم نقش خواهد داشت

11 5

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 16:11
هالا دیگه به اعدادی رسیده ایم که میترسیم خرید هم کنیم ...!
ترس از کروغلان + ترس از لهیدگی کاغذ پاره ها = .......... ؟
اونطرف معادله را کامل کنید ...
امسال دیگه چه سال گندی بود ...!
لعنت بر این چین لعنتی که کرونا رو اول یه سرما خوردگی جلوه داد !!!

3 5

جویای کار سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 15:00
بورس ۴۰۰۰واحدسقوط.
فلاحتی توکه بازاومدی .

7 14

شاپور سگ سبیل، چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 14:03
آهای نوستراداموس
مخور خربزه با پوست
که این عادت یابوست

16 7

ملادینم دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 14:11
لطفا عقده ها و کینه ها تو جای دیگه خالی کن..ما اینجا هدفمون خدمت به همنوعامونه.اگه بیماری روانی داری میتونی روانپزشک تشریف ببری نه سایت طلا

10 9

فلاحتی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 13:34
تازه ماه رمضان نزدیکه ودر ماه رمضان بازار دلار و طلا رکود داره
به نظر من قیمت ها از هفته بعد شروع به ریزش میکنه ودر ماه رمضان اوج ریزش هست

8 1

بگذر شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 14:38
هر چند گاهی مثل پارسال ماه رمضان و محرم تاثیر داشته و معاملات کم شده ولی سال 96 در ماه رمضان افزایش داشتیم

11 1

بگذر شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 14:32
قیمت دلار و طلای جهانی کاری به ماه رمضان ندارد.
درضمن خیلی وقته که در بازار طلای ایران،کسی طلای ساخته شده نمی خرد چه بعدازمحرم باشد که قبل از رمضان و چه........
الان همه سکه و طلای آب شده میخرند برای حفظ ارزش پولشون.
کاربر فلاحتی !آقای همتی قرار بود 15 ام سخنرانی کنند و دلار بریزه چی شد؟قصدم مچ گیری نیست فقط می خواستم بگم لطفا حرفهایتان از روی تجربه و اطلاعات صحیح باشد که مبادا شخص زودباوری به ضرر نیفتد

10 11

زرین قلم پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 13:12
روز بخیر
روند خزنده رو به جلوی طلا تا کی ادامه دارد؟
تا زمانی که بازار سرمایه امیدها را در دلها زنده نگه دارد.
بازار سرمایه، آبستن شتاب حرکتی طلا خواهد بود.
خریدار برنده است.
بدرود.

3 1

مرورگر طلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 18:39
سپاس سلطان زرین قلم. استاد، اونس هم مقاومتها را یکی پس از دیگری درمینوردد.

3 2

Maziyar371 دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 11:05
ببخشید الان بازار رسمی بستس ؟!

3 3

Maziyar371 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 16:58
موفق و سلامت باشی بختک جان

8 5

بختک کومار چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 11:44
صاحب ۳۷۱ آهه
من به لهجه هندو صحبت کرتاهه
از هندوستانهه برای معامله اینجا آمداهه!!
کرونا گرفتاهه ولی از گور برگشتن کرتاهه!!

18 4

بختک کومار چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 09:39
صاحب من از تمام این بازارها جا مانداهه
این مدت هیچ سودی بدست نیاورداهه
ولی سلامتی خود باز بدست آورداهه
تا کسی بیمار نشداهه قدر سلامتی ندانستاهه
صاحب بسیار مراقب سلامتی خود بوداهه
کال مارجین بهتر از کرونا گرفتن بوداهه!!

7 4

بختک کومار چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 11:38
نامسته صاحب کهنه کاراهه
شما بسیار مهربان بوداهه
من بسیارخوشحال شما را اینجا دیداهه
امیدوار بوداهه شما همیشه سلامت بوداهه و پول پارو کرتاهه!!

5 3

Maziyar371 دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 11:03
ببخشید شما به کدوم گویش صحبت می کنین ؟! خیلی بامزس

12 3

کهنه کار 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 10:33
نهی نهی بختک جان!
من از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی کرداهه!
بی شک صحبت هایت درست بوداهه!
اینروزها همه فهمیدناهه!
که زندگی بس کوتاه بوداهه!
فردا به مویی بند بوداهه!
تنت سلامت و دلت شاد و جیبت پر سکه بوداهه کومار جاناهه!

8 1

وزير شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 08:46
عجيب نيست ؟؟؟
يه كامنت آقاي احمدي گذاشته اكثريت گفتن دلار بالا ميره !!! ( ٤٢ نفر )
چند ساعت بعد يه كامنت آقاي كاربر جديد گذاشته اكثريت گفتن پايين مياد !!!! ( ١٦ نفر )
كسي دليل اين تضاد رو ميدونه ؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8 42
وحيد احمدي چهار ماه میگه :
تاریخ: 1399/01/17 ساعت 16:15
هدف دلار؛
٢٥٠٠٠ _ ٢٧٠٠٠ + + + + +
١٧٠٠٠ _ ٢٠٠٠٠ - - - - - - - -
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
16 7
کاربر جدید 3 2049 سال میگه :
تاریخ: 1399/01/18 ساعت 01:13
دوستان عزیز زمان همه چیز را زمان مشخص خواهد کرد // لطفا کسانی که فکر می کنند دلار در هفته یا ماههای اینده هرگز دیگر به 15000 تومان نخواهد رسید منفی بدهند و کسانی که فکر می کنند به 15000 تومان و حتی شاید پایینتر خواهد رسید مثبت بدهند // من خودم مثبت دادم //
لطفا اگه میشه همه شرکت کنید می خواهیم نظرات را به شکل اماری تخمین بزنیم //

9 2

کهنه کار 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 10:28
جناب وزیر عزیز
نظرسنجی این سایت رو زیاد جدی نگیر مدتهاست چند دسته باهم درگیر هستند و متضاد همدیگه!
بی علت نظرات هم رو میکوبن!
عده ای هم از نام کاربری یا خودت ممکنه خوششون بیاد یا بدشان بیاد و بهت مثبت منفی میدن!
گاهی هم احساسات شخصی بر تحلیل غالب میاد!
در مجموع
زیاد جدی نگیر این سایت رو!
اگر هم برنامه ریزی مالی میکنی سعی کن مطالب این سایت رفرنس چهارم یا پنجم شما باشه در تصمیم گیری ها!
بعضی ها توی این سایت عفت کلام اولیه جهت یک صحبت کردن ساده رو ندارند چه برسه بخوان تحلیل گر باشن!
از ادبیات کلام شون پرواضح هست!
در این روزهای کرونایی
سعی کنید بی بهانه ای
بخندید
خنده بی علت
برای روح و جسم تون خیلی مفید

1 0

خبرنگار. دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 03:36
دوستان واساتید نظر دهند:
1- "اگه قیمتها واقعی نیست (چنانچه بعضی از دوستان میگویند)چراصرافی ملی با1000تومن گرونتر ارز را اعلام کردوشروع بکار کرد
2- چراسایت اتحادیه طلا تهران همان قیمتها بازار فعلی را گذاشته واعلام کرده؟؟؟

30 11

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 01:13
دوستان عزیز زمان همه چیز را زمان مشخص خواهد کرد // لطفا کسانی که فکر می کنند دلار در هفته یا ماههای اینده هرگز دیگر به 15000 تومان نخواهد رسید منفی بدهند و کسانی که فکر می کنند به 15000 تومان و حتی شاید پایینتر خواهد رسید مثبت بدهند // من خودم مثبت دادم //
لطفا اگه میشه همه شرکت کنید می خواهیم نظرات را به شکل اماری تخمین بزنیم //

14 8

شهیر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 00:21
سکه زیر۶۲۰۰بیاد تا۵۸۰۰میریزه حواستون باشه ضرر نکنید....۵۸۰۰بشکنه تا۵۵۵۰در دسترسه پرسود باشید...دلار زیر۱۵۷۰۰راحت تا۱۵۲۰۰تو دستتونه...

5 0

Chandler 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 00:11
فرمول محاسبه ارزش طلای سکه تمام(بدون محاسبه مالیات وحباب):
4.25/قیمت جهانی انس*دلار نقدی =ارزش ذاتی سکه

7 0

Abbas2020 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 00:02
قانون اصلی خرید و فروش
وقتی همه میخرن بفروش و وقتی همه میفروشن بخر
دومین قانون چند بخرم و چند بتونم بفروشم
دوستان بازار بالا و پایین داره لپ مطلب خود دانید

8 8

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 22:51
عده ای می گویند دلار حتما میره بالا // می پرسم چرا؟ میگه مگه نمی بینی ما تحریم هستیم و کرونا اومده و فلان شده و .... // میگم خوب چون تحریم هستیم و کرونا اومده دلار 3500 تومانی الان شده 16500 // مگر قراره دلار چقدر دیگه بره بالا ؟ تا همین جا هم که رفته بالا زیادی رفته بالا // اگر مدیران لایقی داشتیم با همه این تحریمها باز هم دلار نباید از 10000 تومان بیشتر می شد //
گوش ما زود به دلار 16500 تومانی عادت می کنه ولی دلار 16500 عدد خیلی بالایی هست یادمون باشه که بازار و مردم فقیر ایران کشش دلار 16500 تومانی را ندارند // دلار 16500 تومانی یعنی اینکه اکثریت مردم دیگه قدرت خرید گوشی موبایل و تب لت و تلوزیون و سایر اجناس وارداتی را نخواهند داشت // یعنی سفرهای خارجی کم میشه // یعنی تقاضا برای دلار کم میشه // البته ممکن است مدت کوتاهی همانطور که در گذشته شاهد بودیم مردم احساسی شوند و تقاضا برای دلار بالا برود ولی بعد از مدتی این تب فروکش می کند و عرضه و تقاضا ی واقعی قیمت دلار را مشخص خواهد کرد و با توجه به جیب خالی مردم تقاضا برای دلار 16500 تومانی به شدت پایین خواهد امد و دلار هیچ راهی به جز کاهش قیمت نخواهد داشت و دوباره به کانال 15000 و 14000 بر میگردد // شاید الان باورش سخت باشد چون الان همه هیجانی عمل می کنند و بازار دچار تقاضای کاذب شده است وبازار ساز چاره ای جز افزایش قیمت ندارد و البته بازار ساز از این قضیه سود هم می کند ولی بعد از مدتی این هیجانات فروکش می کند و رکود سراسر کشور را می گیرد و تقاضا برای دلار به شدت کاهش پیدا می کند
یادمون باشه همین الان کالاهای اساسی کشور با دلار 4200 تومانی وارد میشه و گرنه تو کشور هرج و مرج میشه و اعتراضات شدید مردمی شکل میگیره //
مخلص کلام اینکه دلار در نزدیکی سقف خود قرار دارد و شاید 500 یا حداکثر 1000 تومان دیگه هم گران بشه ولی به سرعت دوباره روندش نزولی خواهد شد هر چند من تصور می کنم از همین حالا هم قدرت بالا رفتن نداره و احتمال داره همین 16500 سقفش بوده باشه //

3 5

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 01:20
دوست عزیز حتی اگر نسبت به سال 91 هم تخمین بزنیم نرخ رشد انها تقریبا با هم مساوی می شود // ولی باید این نکته را در نظر گرفت که نرخ دلار در سال 91 انقدر برای بازار بسیار سنگین بود که بازار تا سال 96 تو رکود بود و قیمت دلار توان بالا رفتن دیگر نداشت // دلار 3500 تومانی در سال 91 مانند یک فاجعه بود و بارها دلار تا مرز 3000 تومان ریزش داشت // الان هم دلار 16500 برای بازار فاجعه است ومی تواندبه راحتی تا مرز 15000 تومان و حتی پایین تر ریزش کند

7 1

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 01:11
بزرگوار،،،
افزایش ۳.۳ برابری نرخ ارز را باید به نسبت رشد نقدینگی از سال ۹۲ تا کنون مقایسه کرد. که قطعا نسبت حجم نقدینگی ۹۲ به ۹۹ بیش از ۳.۳ برابر است.
که البته رشد قیمت ارز تنها به این عامل بستگی ندارد و در نظریه های جدیدعواملی چون تورم انتظاری، پیش بینی رکود یا رشد یک اقتصاد و ...هم در آن موثر می بینند.!

5 7

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 23:53
من کاملا قبول دارم که حجم نقدینگی افزایش پیدا کرده و دقیقا می دونم الان حجم نقدینگی حدود 24000 هزار میلیارد تومان است ولی حجم نقدینگی نسبت به فروردین دو سال پیش حدود 1.6 برابر افزایش پیدا کرده ولی دلار تو این دو سال حدود 3.3 برابر رشد کرده // خلاصه اینکه افزایش درصد نرخ افزایش قیمت دلار 2 برابر بیشتر از نرخ افزایش نقدینگی بوده //
ه

9 2

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 23:39
کاربر جدید ۳ گرامی.
این نکته هم فراموش نکن که دستگاه بانک مرکزی فرت و فرت در حال چاپو افزایش نقدینگی است. وقتی طلای گرمی یک میلیون و دلار ۲۰ تومنی عجیب بود که کارمند دولت حقوق ۳ تومنی می گرفت.در حالی که دولت روحانی در اسفند ماه، با چاپ نقدینگی توهمی ، در برخی ادارات فقط ۲ میلیون یک آیتم حقوق رو افزایش داد. دادن سود های موهومی در بانکهای ورشکسته هم داستان مشخصی است که همه بدان واقفیم.دولت چاپ می کند تورم می بلعد . تورم زور می زند دولت پول چاپ می کند و این دور تسلسل در این اقتصاد بیمار همچنان امتداد دارد.!

13 7

اوستا دادا اعظم پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 22:39
هر نوع کاهشی موقعتی است و روند کاملا صعودی !

8 3

اوستا دادا اعظم پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 22:35
من خوشحال میشم قیمت ها پایین بیاد ولی فکر کنم خیلی پایین نیاد و دوباره بالا بره !

8 6

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 22:31
جناب محمدی عزیز شما انسان خیرخواهی هستی ولی بسیار عجله میکنید هنوز هیچ معامله ای در سطح کشور انجام نشده شما میگید رسید به سقف فعلا سکه 7 تومن رو نشانه گرفته منتهی بعد باز شدن بازار و معاملات رسمی.

8 12

Solisss چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 22:05
سکه یک میلیون و سیصد حباب داره

فقط پول نقد تمام

8 9

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 21:59
با سلام مقاومت ابشده هم 2890 هست بشکه تا 3 میلیون خواهد رفت

8 2

51 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/16 ساعت 23:01
هر ثانیه از عمرتون که میگذره پول تون بی ارزش میشه آگه روی دلار طلا سکه یا ملک نباشید ! تا انقلاب مهدی گرانی ادامه داره

0 0

مهندس جوان  دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 13:37
پس منتظر مهدی میمونیم که انقلاب کنه.

9 11

علی اقا 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 16:03
قیمت واقعی دلار ۴۲۰۰ تا ۴۸۰۰ تومن هست

1 0

مهندس جوان  دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 13:52
چه نام مستعار زشتی!

15 7

علی 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 17:10
یکی از دوستان کامنت گذاشته و سوال پرسیده که " چگونه می توان سکه اصل را از تقلبی تشخیص داد " چهار نفر به او منفی زده اند // واقعا برایم قابل درک نیست // جسارت به کسی نباشه ولی به نظرم کسانی که بیهوده منفی یا مثبت می زنند اختلال روانی دارند //
توصیه بنده به دوستانی که واقعا دنبال اطلاعات درست هستند این است که به تعداد منفی ها و مثبت ها اهمیتی ندهند چون این مثبتها و منفی ها قابل اعتماد نیستند و در بسیاری موارد گمراه کننده هم هستند و ممکن است کسی که کمترین مثبت را گرفته بهترین پیشنهاد را داده باشد و برعکس// و البته پیشنهادم این است که اگر با همدیگر مشکل داریم انتقام خود را با منفی دادن یا با مثبت دادن از همدیگر نگیریم چون این مثبتها و منفی ها ممکن است باعث گمراهی عده ای دیگر شود و کار اخلاقی و پسندیده ای نیست//

2 0

مهندس جوان  دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/18 ساعت 13:58
پنج تا آدم عوضی و خودخواه که وجودشون روی زمین باعث ننگ بشریته.

12 4

مهدی 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 18:24
۸۰ سکه و ۲۷۰۰۰ دلار آمریکا قبل عید فروختم اصلا ناراحت نیستم

0 4

ال ناز سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 22:01
خب چكارت كنم

8 8

علی 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 21:04
امروز کویت مرزش را دوباره برای واردات کالاهای ایران باز کرد گویا مواد غذایی در کویت کمیاب و گران شده بوده است // با ورود کرونا به تمام کشورهای همسایه ی ایران به زودی تمام کشورهای همسایه دچار کمبود و گرانی مواد غذایی و کالاهای اساسی می شوند چون مردم این کشورها به فروشگاها حمله ور شده اند و دچار کمبود کالا شده اند //طی روزها و هفته های اینده صادارات غیر نفتی ایران دوباره افزایش شدیدی خواهد گرفت و ورودی دلار به کشور افزایش خواهد یافت / قیمت نفت هم با توجه به نشست اخر هفته (پنج شنبه) بین روسیه و عربستان به احتمال بسیار زیاد صعودی خواهد شد و صادرات نفت و محصولات پتروشیمی ایران و همچنین میعانات گازی دوباره افزایش قیمت پیدا می کند و باعث ورودی دلار بیشتری می شود // پیش بینی من این است که افزایش قیمت دلار فعلا منطقی نیست و به زودی دلار دوباره وارد کانال 15000 تومان خواهد شد // ضمنا احتمال کاهش قیمت اونس هم در روزهای اتی بسیار زیاد است و بنده شخصا اونس را در کوتاه مدت نزولی می بینم // خلاصه اینکه قیمت سکه را تقریبا در اوج می بینم اگر هم قیمت سکه باز هم افزایشی شود ولی نهایتا دوباره کاهشی خواهد شد مگر اینکه اتفاقات غیر قابل پیش بینی مانند جنگ و غیره رخ دهد //

10 2

Chandler 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 22:18
آره خداروشکر خیلی خبرای اقتصادی خوب برای ایران تو راه هس،،،میگن سکه میشه 1 تومن ،،،خدارو هزار مرتبه شکر

10 3

محمد 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 21:55
کاربرجدید۳ شما فکرمیکنی ایران روی گنج مواد غذایی خوابیده .
نه اشتباه نکن الان تولید خوابیده تقریبا یک ماهه .پس خود ماهم به این مشکل میرسیم .
علت اینکه روحانی دستور بازگشایی مشاغل تولیدی را داد همین مطلب بود که کم کم قحطی سروکله اش پیدامیشه درایران

4 7

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/17 ساعت 22:11
صادرات کالاهای غیر نفتی ایران همیشه انجام می شد ولی بخشی از صادرات به دلیل کرونا متوقف شده بود که الان برطرف داره میشه // به هر حال باز شدن مرز ها برای صادرات ایران یک خبر مثبت برای اقتصاد ایران است و با توجه به اینکه قیمت دلار در ایران بالا است برای صادرکنندگان بسیار مقرون به صرفه است ///


پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا