سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلا1588.6
مظنه2,765,000
18 گرم638,300
ارزش سکه6,229,545
قدیم (بهار)6,273,540
جدید (امامی)6,344,100
نیم3,196,518
ربع1,862,146
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

اگر بحران اقتصادی از این حد فراتر رود، بیت کوین به عنوان طلای جدید خواهد درخشید

فیلیپ سالتر فرمانده عملیات های جنسیس ماینینگ معتقد است که این رکود اقتصادی می تواند به افزایش ارزش بیت کوین به عنوان یک دارایی امن منجر شود.

 جنسیس ماینینگ: اگر بحران اقتصادی از این حد هم فراتر رود، بیت کوین به عنوان طلای جدید خواهد درخشید

 

 فیلیپ سالتر فرمانده عملیات های جنسیس ماینینگ معتقد است که این رکود اقتصادی می تواند به افزایش ارزش بیت کوین به عنوان یک دارایی امن منجر شود.

 بیت کوین طی دو هفته گذشته نوسانات قیمتی زیادی را تجربه کرده است. میزان هش ریت شبکه بیت کوین پس از افت ناگهانی قیمت آن سریعاً کاهش یافت؛ موضوعی که با توجه به رویداد هاوینگ می تواند مشکل آفرین باشد.

 در این رابطه، کوین تلگراف گفتگوی مفصلی را با یکی از مشهورترین افراد حوزه ماینینگ بیت کوین به نام فیلیپ سالتر داشته است.


 سالتر در این مورد که ماینر ها نقش بسیار مهمی در ریزش های اخیر بازار ایفا می کنند یا خیر توضیح داد:
«بیت کوین هیچ تفاوتی با بازارهای سنتی ندارد. شما برای ادامه عملیات و پرداخت بدهی ها باید همه چیز را بفروشید. شما به عنوان یک ماینر ناگزیر به پرداخت قبض هایی چون هزینه برق و ...هستید و همه این هزینه ها باید با دلار پرداخت شود. حال اگر قیمت بیت کوین در حال کاهش باشد، به این معناست که شما مجبورید بیت کوین های بیشتری را برای ادامه فعالیت خود را بفروشید.»

قیمت امروز بیت کوین 

این موضوع تا حدودی با اثر اسنوبال (گلوله برفی) مشابه است. با کاهش قیمت‌ها ماینرها مجبور می شوند مقدار بیشتری از دارایی خود را بفروشند و با فروش بیشتر _ افزایش موجودی به کاهش قیمت بیشتری منتهی می شود. البته در این شرایط بهتر است ماینرها تا زمانی که بازار به یک اصلاح قیمتی منطقی برسد، تجهیزات خود را خاموش و تولید را هم متوقف کنند.

 یکی از مشهورترین توصیفات مربوط به بیت کوین این است که این ارز دیجیتال همیشه در تلاش است تا خود را به عنوان طلای جدید به همگان معرفی کند. هر چند بیت کوین با پیروی از مسیر بازارهای سنتی این تعریف را تا حدودی نقض کرده است. سالتر معتقد است بازیابی اخیر بازار تا حدود خیلی زیادی به شدت بحران بستگی دارد. وی اظهار داشت:
«چنانچه این بحران اقتصادی رفع شود، تاثیر خاصی بر قیمت بیت کوین نخواهد گذاشت. اما اگر یک فروپاشی واقعی رخ دهد، علاقه به بیت کوین هم از بین خواهد رفت و بیت کوین به عنوان یک دارایی امن علیه سیستم بانکی ظاهر می شود.»

 با نزدیک شدن هر چه بیشتر به هاوینگ می توانیم شاهد روزهای جذاب تری هم در این بازار باشیم.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
3 1

اس محمد زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 09:29
وزیر خارجه آمریکا: کمک‌های بشردوستانه هیچ وقت تحریم نبوده،‌ نیست، و نخواهد بود
وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه ۱۲ فروردین و در کنفرانسی خبری در پاسخ به پرسشی در مورد این که احتمال دارد تحریم‌های برخی کشورها برای کمک‌رسانی لغو شود گفت:‌ «ما ارزیابی سیاست‌هایمان را همواره در دستور کار داریم. در مورد کمک بشردوستانه مانند دارو و تجهیزات پزشکی، این‌ها هیچ‌جا و هیچ‌وقت تحریم نبوده و نیستند.

7 3

همنشبن درد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 06:57
*جنگ مدرن*
*خوب بازی کرد چین ...*
*صحنه اول*
پرده باز می‌شود: چین بیمار می‌شود، وارد "بحران" می‌شود و تجارت خود را فلج می‌کند. پرده بسته می‌شود.
*صحنه دوم*
پرده باز می‌شود: واحد پول چین کم ارزش است. آنها کاری انجام نمی‌دهند. پرده بسته می‌شود.
*صحنه سوم*
پرده باز می‌شود: به دلیل عدم تجارت شرکت‌هایی از اروپا و آمریکا که در چین مستقر هستند، سهام آنها 40 درصد از ارزش آنها کاهش می‌یابد.
*صحنه چهارم*
پرده باز می‌شود: دنیا مریض است، چین 30 درصد سهام شرکت‌های اروپا و آمریکا را با قیمت بسیار پایین خریداری می‌کند. پرده بسته می‌شود.
*صحنه پنجم*
پرده باز می‌شود: چین این بیماری را کنترل کرده و صاحب شرکت‌هایی در اروپا و ایالات متحده است.
و او تصمیم می‌گیرد که این شرکت‌ها در چین بمانند و 20،000 میلیارد دلار درآمد کسب کنند. پرده بسته می‌شود. نمایشنامه چگونه خوانده می‌شود؟
  *صحنه ششم:*
  *مات!*
  *شگفت آور اما واقعی*
اکنون من اطمینان دارم که coronavirus عمدا توسط خود چینی‌ها تبلیغ شده است.
در ابتدا آنها خیلی آماده بودند. سه هفته پس از شروع رول، 14 روز و یک بیمارستان 12 هزار تختخوابی كه از قبل در حال ساخت بود. و آنها واقعاً طی دو هفته ساخته شدند.
عالی.
دیروز اعلام کردند که همه گیری را متوقف کرده‌اند.
آنها در فیلم‌هایی که جشن می‌گیرند ظاهر می شوند ، آنها اعلام می‌کنند که حتی واکسن هم دارند. چگونه می‌توانند بدون داشتن همه اطلاعات ژنتیکی، آنقدر سریع ایجاد کنند؟
خوب اگر صاحب فرمول باشید اصلاً کار سختی نیست.
و امروز من فقط یک ویدئو را دیدم که توضیح می‌دهد که چگونه دن شیائو پینگ به غرب نیم چوب داد.
با توجه به تاج ویروس، سهام شرکت‌های غربی در چین به طرز چشمگیری سقوط کرد.
وقتی که به اندازه کافی پایین رفتند آنها را خریداری کردند. اکنون این شرکت‌ها که توسط ایالات متحده و اروپا در چین ایجاد شده‌اند با تمام فن آوری‌هایی که در آنها ایجاد شده است به دست چین رسیده‌اند، که اکنون با تمام آن پتانسیل‌های تکنولوژیکی قيمت آنها رو به افزایش است و می‌توانند قیمت‌ها را به خواست خود تنظیم کنند. تا بتوانند همه چیز را به غرب بفروشند.
هیچ یک از اینها نمی‌توانستند به طور اتفاقی اتفاق بیفتند. و در حال حاضر غرب از نظر مالی شکست خورده است، در بحران و از بیماری مبهوت است.
علاوه بر این، آنها اکنون بزرگترین صاحبان خزانه داری ایالات متحده هستند که 1.18 تریلیون از ژاپن فراتر رفته است.
--------------
  چگونه است كه در روسیه و کره شمالی شیوع Covid-19 کم یا صفر است؟
دلیلش این است که آنها متحدین سرسخت چین هستند
از طرف دیگر ایالات متحده آمریکا / کره جنوبی / انگلیس / فرانسه / ایتالیا / اسپانیا و آسیا به شدت مورد اصابت قرار گرفته‌اند
چگونه ووهان ناگهان از ویروس کشنده خلاص شده است؟
چین می‌گوید اقدامات اولیه‌ای که انجام داده‌اند بسیار شدید بوده و ووهان قفل شده است تا به مناطق دیگر گسترش نيابد
چرا پکن مورد اصابت قرار نگرفت؟ چرا فقط ووهان؟
برای تفکر جالب است
خوب Wuhan اکنون برای تجارت باز است
آمریکا و همه کشورهای یادشده از نظر مالی ویران شده‌اند
به زودی اقتصاد آمریکا طبق برنامه‌ریزی چین فروپاشی خواهد شد.
چین می‌داند که نمی‌تواند آمریکا را از نظر نظامی شکست دهد زیرا ایالات متحده آمریکا در حال حاضر قدرتمندترین کشور در جهان است.
بنابراین از ویروس استفاده می‌كند تا اقتصاد را فلج كند و ملت و توانایی‌های دفاعی آن را فلج كند.
من مطمئن هستم که نانسی پلوسی در این امر سهمی داشته است ... تا ترامپ را سرنگون کند ...
اخیراً ترامپ همیشه می‌گوید چگونه اقتصاد بزرگ آمریکا در همه جبهه‌ها بهبود می‌یابد و مشاغل به ایالات متحده باز خواهد گشت
تنها راه برای از بین بردن دیدگاه وی در ساخت آمریكا بزرگ ، ایجاد یک HAVOC اقتصادی است.
نانسی پلوسی نتوانست از طریق استیضاح ترامپ را خراب کند ..... بنابراین با چین کار می‌كند تا ترامپ را با انتشار ویروس از بین ببرد.
اپیدمی ووهان ویترین بود.
در اوج بیماری همه گیر ویروس .... شی جینپینگ، رئیس جمهور چین ... فقط یک لباس ساده RM1 را برای بازدید از مناطق تحت تأثیر پوشید.
او به عنوان رئیس جمهور باید از سر تا پا پوشانده می‌شد ... اما این طور نبود.
او قبلاً تزریق شده بود تا در برابر هرگونه صدمه از ویروس مقاومت کند ... این بدان معناست که قبل از رها شدن ویروس، درمانی از قبل وجود داشته است
چشم انداز چین این است که اقتصاد جهانی را با خرید سهام در حال حاضر از کشورهایی که در آستانه برخورد شدید اقتصادی قرار دارند کنترل کند ..... بعداً چین اعلام خواهد کرد که محققان پزشکی آنها درمانی برای از بین بردن ویروس پیدا کرده‌اند.
اکنون چین باید سهام اتحادهای غربی خود را از بین ببرد و این کشورها به زودی برده‌های جدیدچين می‌ شوند

4 2

مهندس جوان  دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 04:34
ما منتظر آخر بهاریم که یک میلیونمون رو بگیریم

14 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 01:57
روزی معلم با چوب دستیش محکم زد روی دستم و گفت جملاتت زیباست
گفتم پس چرا میزنی ؟
پوزخند تلخی زد و گفت :
میزنم تا همیشه یادت بماند
جملات زیبا دراین دنیا تاوان دارد

15 5

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 01:53
گفتم انس مارس رو حوالیه ۱۵۵۰ تسویه میزنه اما همه دنبال ۱۷۰۰ بودن

5 9

مهندس الکترونیک ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 01:20
مایک پومپئو گفت که با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان ممکن است ایالات متحده آمریکا در مورد تحریم‌های اعمال شده بر ایران تجدید نظر کند.
به گزارش سایت طلا ، به نقل از خبرگزاری رویترز مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا از احتمال تجدید نظر ایالات متحده آمریکا و کاهش تحریم‌های اعمال شده علیه ایران و دیگر کشورها به منظور مبارزه با ویروس همه‌گیر کرونا خبر داد، اما هیچ وعده‌ی دقیق و مشخصی برای انجام این کار نداد.
پومپئو در گفت و گو با خبرنگاران تأکید کرد که کمک‌های پزشکی و بشردوستانه مشمول تحریم‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا که در سال 2015 برای محدود کردن برنامه‌های هسته‌ای ایران به تهران تحمیل کرده بود، نمی‌شوند.
این در حالی است که تحریم‌های گسترده‌ی ایالات متحده آمریکا علیه ایران بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی را از تجارت و ارائه‌ی کمک‌های بشردوستانه به ایران باز می‌دارد.
پمپئو در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است به مرحله‌ای برسیم که ایالات متحده در مواضع خود در اعمال تحریم‌ها بازنگری کند گفت: «ما به صورت مرتب همه‌ی سیاست‌های خود را ارزیابی می‌کنیم، بنابراین در پاسخ به این سؤال که آیا ما هرگز در مواضع خود تجدید نظر خواهیم کرد؟ باید بگویم بله، البته.»

9 14

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 01:09
آقا این مذاکره میشه چه دوست داشته باشی چه نه
خب ریسک نکنید .دلار و طلا میخرید سود میکنید باید به فکر این روزا باشید دیگه
حالا هی منفی بدید

5 9

لوچک ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 01:24
من با تو موافقم امسال بلاخره یه کاری میشه

11 9

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 01:05
بعضی افراد شاید کلا 100 گرم طلا نداشته باشند ولی انچنان علاقه مند به افزایش قیمت دلار و اونس هستند که انگاه 10 تن طلا ذخیره کرده اند // بر فرض که اصلا سکه بشه 20 میلیون تومان و دلار هم 50000 تومان بشه
ایا تورم کشور را نابود نمی کنه؟ ایا دیگه می تونیم یه دونه دستبند به عزیزمون هدیه بدیم؟
الان یک پراید لگن 60 میلیون شده با همین فرمون بریم جلو سال دیگه احتمالا 100 میلیون شده //
ایا ما داریم خوشبخت می شیم؟

2 2

شینتیل خان ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 05:51
جناب منصوری
نه تنها دولت ایران بلکه همه دولتها درآمدهایی دارند منجمله مالیات عوارض حق گمرکی و .و.و.و. و دولت ایران هم از جیبش که خرج نمیکند هرچه بپردازد از من و شما پس میگیرد. کافی است به افزایش مالیاتها نگاهی بیاندازیم . دولت برنامه دارد بدون نفت بودجه را اداره کند . آنهم از جیب من و شما پس این دلیل نمیشود که چون نفت ارزان شده دلار به اعداد دست نیافتنی میرسد. البته کاهش درآمد ارزی محدودیت ایجاد میکند ولی مستحضر باشید دلار 3700 شده این .. یعنی 3 تا چهار برابر . حتی اگر نفت به یک چهارم قیمت هم برسد دولت زرنگتر از این حرفهاست . یعنی جلو جلو جبران کرده. مضافا" بر اینکه مگر سال گذشته شاهد این نبودیم که دلار حتی تا مرز 11 هزار تومان هم آورده شد. پس باید ببینیم سیاست شان چیست ؟

2 5

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 03:28
از اونس 2300 دلاریت چه خبر؟ کی می رسه به 2300 بگو فول خرید کنیم؟

7 3

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 02:11
عزیزبرادر!
همانطور که مطلعید اقتصاد علم است.!
وقتی دولت ۶۵درصد به حقوق کارکنان خود افزایش حقوق واقعی داده است با نفت ۲۰ دلاری و فروش ۳۰۰ هزار بشکه ای،مجبور به چاپ پول بدون پشتوانه می کند .
و ابن یعنی بالارفتن نرخ ارز و متعاقبا نرخ طلا.
رشد اقتصاد به دل من و شما نیست. به میزان خلق ثروت توسط یک ملت و دولت است

11 16

خانم مریلا. سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:56
نظر سنجے به نظر تون
+++ایران وآمریکا مذاکره میکنند
-----ایران وامریکا مذاکره نمیکنند

4 10

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:51
بهار ۹۹ ایران و امریکا مذاکره میکنن
قبلا هم گفتم و تمام

7 6

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:59
نفر دوم ج.ا رو پمپو و ترامپ ناجوانمردانه ترور کردند . هنوز خونش خشک نشده، ج.ا با این باند وحشی مذاکره کنه؟؟؟؟؟!!!!
اره فیل هم پرواز می کند .

6 1

ریواس ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:51
این خبر رو کپی کردم چون بصورت حساب شده از28اسفند و بخصوص از7فروردین کانالهای خبری و تلگرامی اخبار عراق رو تو فضای مجازی بمباران میکنن واز خود آمریکاییها مشتاق تر به حمله و از خود عراقیها نگرانتر هستن و خبرا تو کانالها با فاصله زمانی چند روز تکرار میشه کنترل بازار ساز برکانالهای تلگرامی و خبری داخل که برای همه روشن پس این افزایش دلار خواسته بازارسازو نه روند طبیعی بازارحالا نوش جون اونایی که شانسی خرید کردن ویا بر اساس تجربه دستشون و خالی نکردن

7 4

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:44
اوه اوه... پمپو گفت تحریم ها ملغی خواهند شد.!!!
اونس هم که میشه ۱۲۰۰
دلار هم ۸ هزار تومن...
طلا پوکید!!! خخخ

1 3

ریواس ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:40
چرایی افزایش تحرک نظامی امریکا در عراق
?گزارشهای دریافتی حاکیست در روز و شب سه شنبه ۱۲ فروردین ️پرواز انواع هواپیماهای جنگنده و شناسایی با سرنشین و بدون سرنشین آمریکا در آسمان عراق افزایش یافته است.
?۱۳ فروردین ماه پایان ضرب الاجل گروههای مقاومت عراق به آمریکا برای تمکین در برابر قانون خروج نیروهای نظامی خارجی از عراق است.
?افزایش پروازهای نظامی آمریکا در اسمان عراق می تواند با هدف نشان دادن آمادگی رزمی ارتش این کشور باشد.
?علاوه بر این با توجه باینکه ارتش آمریکا طی روزهای اخیر عملیات تخلیه چند پایگاه خود در عراق و اقلیم کردستان و تحویل آن به ارتش عراق را آغاز نموده، افزایش پروازهای شناسایی و رزمی می تواند برای محافظت از نیروها و تجهیزات در حال جابجایی باشد

1 3

خانم مریلا. سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:38
درود به همــگے
کاش یه نفــر پیدا میشد....چند ماه آینده رو پیشگویی میــــکرد .......واقعاااااا
نظرات خیلے ضد ونقیص ست....

6 4

اس محمد زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:35
با این اخبار فیک در مورد رفع تحریم داره میاد ، چند روز آینده حسابی بار بزنید که کم پیش میاد.

12 2

اوستا دادا اعظم سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:02
یک سوال؟ روزی که انس ۲۰۰ دلار سقوط کرد و آبشده ۱۰۰ تومان افت کرد و یک روز بعد دوباره ۱۰۰ تومان بالا رفت و جهانی هنوز باز نشده بود این کار دلال ها بود؟ یعنی دلال اینقدر خره ؟ معلومه کار رئیس بود چرا خودمونه به خریت بزنیم تا همیشه ضرر کنیم

12 6

اوستا دادا اعظم سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 23:48
چه بخایم چه نخایم سال ۹۹ تخمی ترین سال از نظر گرانی هست

0 1

شینتیل خان ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 05:57
و شاید ترکیبی از این دو کلمه....

2 1

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 04:28
چه بخوایم چه نخوایم سال ۹۹ شخمی ترین سال از نظر گرانیست.

4 10

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 23:38
دیگه تصمیم گرفتم درباره روند اونس نظر ندم چون انگار عده ای ناراحت میشن// من اصلا ادعا ندارم ولی چه دلیلی داره حاصل سالها تجربه خودم را جایی که خریداری نداره حراج کنم //
من از این به بعد فقط کامنت دوستان را می خوانم اگر به دردم خورد استفاده می کنم اگر هم به دردم نخورد می ریزم دور //
بدرود

4 1

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 05:27
دوستان عزیزی که لطف کردید و چه اینجا و چه در خصوصی از بنده حقیر درخواست کردید که دوباره کامنت بزارم واقعا مرا شرمنده کردید // من تو خصوصی هم به یکی از دوستان عرض کردم که بنده عددی نیستم که با بود و نبودم خللی در این سایت بوجود بیاد ولی حالا که می بینم شما دوستان صادقانه و صمیمانه از بنده تقاضا کردید سعی می کنم درصورت نیاز بعد از باز شدن بازار در خدمتتون باشم // امیدوارم همیشه سالم و شاد و پرسود باشید و در پناه خدا ارامش داشته باشید

2 1

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 04:26
با درود خدمت "کاربر جدید 3 2049 سال"
لطفا اجازه ندین بدخواهان به مقصود خود برسند. شما لطف کنید و فارغ از واکنش دیگران تحلیلهایتان را بذارید.
اینگونه اینجا به طور کامل از کارشناسان واقعی خالی میشود.

5 6

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:18
دوست عزیز ++ 11 ماه ممنون از شما // اگر دوست داشتی از نظر بنده درباره روند بازار اطلاع پیدا کنی تو خصوصی پیام بده /// تو این سایت هرگز دیگه درباره روند قیمت سکه و دلار نظر نمی دم // خوشبختانه در همین مدت کوتاهی هم که عضو سایت بودم همیشه به درستی روند اونس را تشخیص دادم و شرمنده دوستان نشدم //علت اینکه بنده در تشخیص روند اونس تا حدودی کم اشتباه هستم این است که همیشه ابتدا فاندهای جهانی را به خوبی تحلیل می کنم و سپس روند تکنیکال طلا را تعیین می کنم // با تشکر از شما

5 6

شهیر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:09
اینطور نیست شما به مخالفین کار نداشته باش اقا۲۰۴۹خواهشا کامنت بزار ما دنبال میکنیم و ممنون شماییم

7 6

++ 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:03
جناب کاربرجدید3امیدوارم بازهم از نظرات خوب شما بهرمند باشیم .در پناه خدا سلامت باشید

2 8

نوستراداموس` سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 23:33
بعد از شکسته شدن سطح حمایتی ۱۵۷۷ دلاری اونس مستقیم به کف کانال ۱۵۰۰ دلار خواهد نشست ؛؛؛

8 2

اوستا دادا اعظم سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 23:49
حالا انس بشه ۱۰۰۰ چه تاثیری داره رئیس حباب شو زیاد می کند

3 5

شینتیل خان ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 23:33
با سلام خدمت دوستان
2 مطلب مهم :
1- عراق آبستن حوادث بسیاری است که چه بخواهیم چه نخواهیم دامن ایران را نیز میگیرد.
2- معامله در این تعطیلات غلط اندر غلط است . بازارها تعطیل - بانک مرکزی تعطیل - صرافی تعطیل - اصطلاح پله آهنی تعطیل . پس این قیمتها از کجا درمیاید ؟ در ثانی عزیزی که سکه 6500 میخری هیچ فکر کرده ای که با حداقل سود 20 درصدی باید 7800 بفروشی ؟ آیا اجازه قیمت تا این حد داده میشود ؟

8 2

اوستا دادا اعظم سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 23:40
آقای شینتیل خان این قیمت ها درآورده خود رئیسه دلال ها از این غلطا نمی کنند بعد تعطیلات این قیمت ها رو جا میندازند آگه به حرف محمدی گوش دادم تا الان بالای ۵۰۰ تومان از ارزش سرمایه م کم شده بود

7 7

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 23:31
جناب دور اندیش شما قبلا به بنده تذکر داده بودید که پیش بینی هاتون شبیه پیش گویی است // لطفا درباره اونس 1701 که شما گفته بودید شما پیش گویی کرده بودید یا پیش بینی ؟
این کامنت را صرفا به این دلیل گذاشتم که یاد بگیریم با کامنتهامون سعی در تخریب کسی نداشته باشیم
بنده دقیقا زمانی که چند روز پیش اونس 1701 را پیش گویی کردید بنده کانال 1500 را پیش بینی کردم

2 12

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 22:54
هدف جنگ عراق نیست هم وطن چهارتا پایگاه در عراق هدف آمریکا نیست بزودی تحولات خارجی که وعده شو داده بودم شروع میشه خدا به همه رحم کنه.

0 4

خانم مریلا. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:34
درود
دیگــــه چے میخاد بشه؟؟؟؟

8 5

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 22:05
این کاهش تااونس سطح ۱۴۸۳، فقط اصلاحی است و جهت تسویه های ماه مارس....
هفته آینده فشار خرید ، همچون آسانسور اونس را بالا خواهد برد!
به کانال ۱۳۰۰ دلخوش نباشید .

2 4

اس محمد زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 22:04
72 ساعت داره تموم میشه ، باید دید چی میشه

2 3

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 22:05
اوس ممد منتظر جنگ تو عراقی؟!

5 8

مهندس الکترونیک ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 21:36
نرخ‌های فعلی بازار ارز ساخته دلالان است
رئیس شورای عالی کانون صرافان:
?به دلیل عدم فعالیت صرافی‌های رسمی، دلالان در شرایط نبود مشتری و تقاضا، بین خود معامله کرده و نرخ تعیین می‌کنند.
?نرخ‌هایی که در برخی کانال‌ها منتشر می‌شود، غیر واقعی و ساخته و پرداخته دلالان است. / اقتصاد آنلاین

9 10

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 20:43
اونس فعلا تا 15 روز دیگه در فاز نزولی است // و احتمال بسیار بالا وارد کانال 1400 خواهد شد // بعد از رسیدن به مرز 1450 دو مسیر پیش پای اونس قرار می گیرد سقوط به دره 1300 یا صعود دوباره به 1700 // درباره سقوط یا صعود مجدد بعدا تحلیل می گذارم

1 3

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 02:39
ممنون دوست عزیز // هفته قبل که اونس تا 1665 بالا رفت می دونستم دوباره برمی گردد // اون افزایش اونس به خاطر خبر بسته مالی 2 تریلیون دلاری امریکا بود و فقط اثر کوتاه مدت داشت // برخی تصور می کردند اونس دوباره صعودی شده و می خواهد به سمت 1700 و بالاتر برود که این طور نشد // معمولا اکثرافراد تا اونس کمی صعود می کند روند ان را صعودی و تا کمی سقوط می کند روند ان را نزولی می دانند // گاهی اونس برای اینکه به تارگت نهایی خود برسد بارها نوسان می کند و زمانی صعود یا سقوط اصلی خود را انجام می دهد که قابل حدس نباشد

1 3

دنییا 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 01:06
مرحبا . تشخیص شما درست در اومد.

9 7

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 20:17
فوری
مایک پومپئو: ما حتما به حملات موشکی برعلیه نیروهایمان و سفارتمان در عراق پاسخ سختی خواهیم داد.

14 5

کهنه کار نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 20:04
تا چند ماه دیگه
تب کرونا پایین میاد
اما
مطب روانپزشک ها و روان شناس ها پر میشه از مشتری!
ماسک و الکل طبی جاشو میده به داروهای ضدافسردگی و اعصاب و روان!

3 3

خانم مریلا. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:33
کاش زودتر پایین بیاد
داریــــم دیووونه میــــشیم

12 7

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 20:00
بازار داخلی رو کاری ندارم تا تایم رسمی صبر کنید اما در مورد انس روند اصلاحی داره کلوز امشب تسویه های مارس هست وشروع ماه آوریل رو کاهشی میبینم تا ۱۴۷۰در مرحله اول
درپناه حق

6 6

زرین قلم سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 19:20
عصر بخیر
کاربرانی که کامنتهای بنده را دنبال میکنند و ریال در اختیار دارند:
اگر با من روی سکه 5600 خرید گرفته اید تا 90% باقیمانده ریال، میتوانید به حجم خرید اضافه کنید.
اگر روی 6 تا 6200 خرید گرفته اید تا 60% باقیمانده ریال، میتوانید به حجم اضافه کنید.
اگر کامل روی ریال هستید، میتوانید 30% خرید بگیرید.
مجدد تاکید میکنم هر عدد و رقم اعلامی برای سقف طلای داخل از درجه اعتبار ساقط است.
بدرود.

5 13

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 19:01
با سلام
چارت انس ما خبر از انس 1700 دلار میدهد
هر قیمت مظنه ای زیر 2790 کسی میفروشه فقط بخرید
مظنه 2820 قطعا تاچ میشه و 2853 مقاومت بعدی هست

2 9

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 18:58
من برداشتن تحریم ها را در بهار ۹۹ یعنی ۴ به انتخابات ۲۰۲۰ گفتم .درضمن برای کاهش سکه و اصلاح سکه
موج چهار اصلاح را در نظر بگیر

1 0

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 04:02
ما منتظر آخر بهاریم که یک میلیونمون رو بگیریم.

8 3

ال نود یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 19:11
نه شما نوشتید تا هفته آینده 30 درصد تحریمها برداشته میشود.برگردید کامنتهای خودتون رو ببینید

1 5

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 18:57
موج ۴ اصلاحی را چی میگید ؟

5 7

شهیر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 18:47
دوستان باز شنبه اگه باز بشه کاهشی میشه همتی ی کارایی می‌کنه بالا نخرید که خدای نکرده ضرر نکنید....

8 4

برنا یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 18:46
کاربر فلاحتی!شما فعلا 30 درصد حذف تحریمها رو که گفته بودید تا 13 برداشته میشه رو جوابگو باشید.
تا پیش بینی های دیگه . قلبا دلم میخواد دلار بالا نرود.اما حرفهای شما آنچنان که باید پایه و اساس ندارد.

8 9

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 18:15
با سلام و پوزش از اساتید بزرگ که من نظر میدم .
کسانی که اکنون سکه و دلار دارن و تقریبا سود کردن تا جمعه ظهر قبل مصاحبه خبری ریس وقت دارن سود کنن و طمع نکنند .چون بعداز مصاحبه خبری شنبه به دلیل افزایش قیمت دلالان و بسته بودن تمام صرافها و بازارها و بسته بودن بانک مرکزی و نبود قیمت ارز و تسویه مارس قیمت ها درحالت
دلار ۱۵۸۹۰صرافها و بانک مرکزی با افزایش ۲۰ تومن فروش ۱۴۹۲۰ و خرید ۱۴۸۰۰ تابلو را روشن میکنند و به طور ملایم نم نم روزی ۱۰۰ تومن الی ۲۰۰ تومن ریزش تا انس خودشو به کانال ۱۳۰۰ یا ۱۴۰۰ بدید که و بانک مرکزی با کاهش نرخ دلار سکه را وارد فاز ۵۶۰۰ الی ۵۸۰۰ اصلاح کنه .
خوب گوش کنید دلار ۱۷ تومنی و سکه ۷ تومنی امنیتی هست و هیچ وقت حتی اگه شده دلار فروشان را جمع کردن و هر کار دیگر وارد نمیشود .
قبل اینکه منفی بدید لطفا خوب بخوانید و در روزهای آتی ببینید .

4 3

ابو عباس هشت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 21:47
داداش کار از امنیتی و این قصه ها گذشته شما انگار ایران تشریف نداری

8 4

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 18:56
قصه قشنگیه!!!!
ریس اگه اینقدر توانمند بود می توانست حریف بانکها شود که اقساط وام ها را از مشتریان طبق بخشنامه بانک مرکزی کم نکنند.!

6 9

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 18:07
بانک مرکزی منتظره ریزش انس هست تا با ریزش انس سکه را وارد کانال ۵ میلیون و دلار را وارد کانال ۱۴ تومن بکنه تا زمانی که انس بالاست قیمت ها تعغیر نمیکنند چون برای کاهش قیمت سکه باید دلار راهم پایین بیاره و وقتی انس بالا باشه دلار را باید تا ۱۲ پایین بیاره و این شدنی نیست .

4 8

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 18:04
قطعا انس تا ۱۳۰۰ خواهد ریخت

2 9

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 17:52
اعزام بیش از 25000 پرسنل نیروی دریایی امریکا به کویت /اسوشیتدپرس

8 3

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 16:42
کاربر نوستراداموس شما هم قرار بود که دیروز به ما اونس 1675 را تحویل بدهید ولی اشتباه کردید // و امروز دوباره کامنت گذاشته اید که اونس 300 تا خواهد ریخت //

6 4

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 16:38
کاربر دوراندیش شما که دو روز پیش حرکت اونس را به سمت 1701 پیش بینی کرده بودید ولی اونس به سمت 1601 فعلا حرکت کرده // دوست عزیز شما در تحلیلتون از تکنیکال استفاده کرده بودید ولی فاندامنتال را فراموش کرده بودید در تحلیل اونس همیشه اول باید روند حرکت را تشخیص داد و سپس به دنبال تکنیکال رفت تا وقتی که شما نتوانید روند را تشخیص بدید تکنیکال هیچ کمکی نمی کنه

4 6

++ 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 16:38
به نظر بنده انس تا 1525 اصلاح خواهد داشت
تحلیل کاملا شخصی هست از بزرگواران تقاضا میکنم تحلیل انس بگزارید
تشکر

6 6

Abbas2020 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 16:13
انس وارد کانال ۱۵۰۰شد ولی تو ایران تاثیری به اون صورت ندارد چون دلار بالا میاره و قیمت‌ها تغییر نمیکنه

4 6

Black Water سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 16:11
تحلیل تکنیکال مظنه مظنه دوستان برام خیلی جالبه .حتی ارزش قیمت سکه در این سایت هم برام عجیبه.که با دلار حدود ۱۶۶۰۰ حساب شده
اساس
تحلیل تکنیکال مظنه باید بر اساس قیمت انس و قیمت دلار باشه .انس که کاهشی هست دلار هم بصورت حواله که قیمتش خیلی پایینتر ،و صرافی ها هم بسته هستند و مسافرتی هم وجود نداره که ارز نیاز باشه .
همونقدر که قیمت دلار در بازار غیر رسمی قابل اعتماد نیست مظنه و قیمت سکه ای که بر اساس ان محاسبه شده قابل اطمینان نیست .
با فرض دلار ۱۶۶۰۰ ،از ۱۵ فروردین وقتی تزریق با اون قیمت صورت بگیره ،بصورت شارپ ریزش داریم .اونایی که تحلیل تکنیکال برای مظنه میدن ایا این موضاعات رو هم میگن؟

3 7

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 16:07
مصاحبه خبری ریس بانک مرکزی در شبکه ۲ در تاریخ ۱۵ فروردین ساعات ۲۲:۴۵درباره ارز و نبود بازار و صراف ها در روزهای تعطیل و گرانی دلار در هفته آتی

10 9

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 16:05
منتظر خبرهای مثبت اقتصادی باشید
خبرهای خوب شاید دلار ۱۶تومنی و سکه ۶ تومنی را به زیر بکشه

3 6

++ 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 16:00
به گزارش مشرق، معاونت اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در گزارشی به وضعیت اقتصادی کشور در سال ۹۹ پرداخته و آورده است: چالش های نوظهور در سال ۱۳۹۹ همچنین چالش های جدیدی در اقتصاد خودنمایی می‌کنند که احتمال وقوع آنها در سال پیش رو نیز کم نیست.
بنابراین وجه دیگری از ملاحظات سیاستگذاری باید معطوف به این چالش ها و پیش بینی شرایط مقابله با آنها در صورت وقوع باشد. مهم ترین چالش های پیش رو را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:
۱- تشدید حلقه تحریم های آمریکا و تحدید منابع ارزی کشور
۲- تداوم کاهش قیمت نفت، مشتقات نفتی و محصولات پتروشیمی به دلیل رکود جهانی
۳- زیان های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمدهای مالیاتی به واسطه آن
۴- تشدید رکود بخش خدمات ناشی از شیوع کرونا
۵- کاهش تقاضای جهانی محصولات معدنی و افت بهای فلزات جهانی
۶- کاهش سطح تقاضای مصرفی اقتصاد داخلی کشور به دلیل کاهش قدرت خرید مردم
۷- افزایش هزینه های دولت ناشی از مجموع وقایع اخیر شیوع ویروس کرونا
۸- کسری رو به تزاید منابع درآمدی بودجه سال ۹۹

5 6

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 15:23
یکسال پیش من به همه اعلام کردم برای دوری از استرس درصدی طلا و نقدینگی نگه دارید به خدا فشاری که به قلب کسانی که فول خرید و فول نقدینگی هستند میاد با میلیاردها سود قابل جبران نیست

6 14

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 15:08
با سلام
مظنه زیر ۲۷۹۰ رو بخرید که سودش تضمین شده هست
مظنه در صورت شکست ۲۸۲۰ با مقاومت ۲۸۵۳ روبرو میشود
حمایت فعلی ۲۷۹۰ هست و هر بازی زیر این قیمت جهت خرید دلالان هست که شما هم میتوانید در خرید با آنها شریک شوید

6 5

خبرنگار. یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 14:44

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، قیمت دلار در روزهای اخیر روند صعودی داشته و برخی کانال‌های تلگرامی قیمت‌هایی در سطح 16 هزار تومان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ منتشر کرده‌اند.
این افزایش قیمت و نرخ‌های معاملاتی در شرایطی درج می‌شود که تقریبا اغلب صرافی‌ها تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند و شرط تقاضا برای خرید ارز با توجه به شیوع ویروس کرونا در کل جهان و ایران، محدودیت‌ جابجایی مسافر و حمل کالا تعطیلی موقت بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی به شدت کاهش یافته است.
در این باره با کامران سلطان‌زاده رئیس شورای عالی کانون صرافان گفت‌وگو کردیم که وی در ابتدا با اشاره به مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: بر اساس این مصوبه صرافی‌ها می‌توانند به صورت محدود و کنترل شده فعالیت کنند، اما مسأله این است که بسیاری از صرافی‌ها در داخل مراکز تجاری قرار دارند و با توجه به تعطیلی مراکز تجاری این صرافی‌ها امکان فعالیت ندارند.
وی افزود: برخی صرافی‌ها هم که در مراکز تجاری نیستند به دلیل نگرانی‌های ناشی از انتقال ویروس کرونا و سر و کار داشتن صرافان با اسکناس اغلب فعال نیستند. از طرف دیگر تقاضای ارز در شرایط فعلی بسیار پایین است و معامله چندانی در بازار نمی‌شود.
رئیس شورای عالی کانون صرافان در پاسخ به این سؤال که در شرایطی که تقاضا به شدت افت کرده چرا نرخ ارز افزایش یافته است، گفت: مسأله این است که معامله‌ای نمی‌شود، زیرا اگر قرار بود تقاضایی در بازار وجود داشته باشد، با توجه به تعطیلی اغلب صرافی‌ها قیمت نرخ باید افزایش قابل توجهی می‌داشت.
وی ادامه داد: نرخ‌هایی که در برخی کانال‌های تلگرامی منتشر می‌شود، غیر واقعی و ساخته و پرداخته دلالان است. در واقع دلالان در شرایط نبود مشتری و تقاضا بین خود معامله کرده و نرخ تعیین می‌کنند.
سلطان‌زاده تأکید کرد: در واقع در نبود صرافان رسمی بازار به دست دلالان افتاده است.
رئیس شورای عالی کانون صرافان در مورد راهکار جلوگیری از جولان دلالان در شرایط فعلی گفت: یکی از پیشنهاد‌ات ما به بانک مرکزی این است که صرافی‌ها بتوانند ارز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت الکترونیکی و در قالب یک اپلیکیشن‌ رسمی به متقاضیان واقعی ارز بفروشند و ارز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به درب منازل و یا آدرس تعیین شده توسط مشتری ارسال کنند.
وی تصریح کرد: این کار دو مزیت دارد؛ مزیت اول آن ایجاد اطمینان برای مردم است، به طوری که مردم مطمئن می‌شوند هر زمان که بخواهند می‌توانند ارز خریداری کنند و مزیت بعدی خارج شدن بازار ارز از دست دلالان و بازگشت مدیریت آن به دست صرافی‌های رسمی تحت نظارت بانک مرکزی است.
سلطان‌زاده اضافه کرد: این پیشنهاد یک پیشنهاد اولیه و خام است و می‌توان با بررسی کارشناسی دقیق‌تر آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عملیاتی کرد و قطعا اجرای آن نتایج مثبتی برای بازار ارز خواهد داشت.
منبع: اقتصاد آنلاین
سه شنبه ۱۲ فروردین

12 10

افشین 1980 هفت سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 13:32
فرانسه، آلمان و انگلیس نخستین عملیات مالی با ایران بر اساس اینستکس را تأیید کردند.

12 4

ابو عباس هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 12:58
دوستان از من به شما نصحیت پیش بینی های اقتصادی در این برحه ازمان فقط بصورت پیش بینی روندها با احتمال وقوع بالا ولی نه حتمی امکان پذیر می باشند .
افرادی که در تحلیل هاشون از کلمات حتمی و یا صد در صد ویا اعلام تاریخ های دقیق وقوع حوادث استفاده میکنند یا نادانند یا کلاش .

9 6

آماتور اصيل سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 12:22
در جواب کامنت جناب محمدی عزیز باید عرض کنم فکر میکنید چرا اساتیدی که از آنها نام بردید دیگر نظری در سایت منتشر نمی کنند !
دلیلش همان چیزی هست که شما هم بسیار تجربه کرده اید ، عده ای از کاربران قدیمی سایت در قالب کاربران جدید شروع به زیر سوال بردن ، تاختن و گاها توهین به نظرات اساتید می‌کردند (واضح است کاربری که یک هفته و حتی یک ماه در سایت عضو شده اجازه توهین به اساتید باتجربه را به خود نخواهد داد) این رفتارها باعث رنجش بسیاری شد و تحمل این وضعیت برای آنها ممکن نبود و تصمیم به رفتن از سایت گرفتند و چون این موضوع متاسفانه باب شده است بعید به نظر می‌رسد آنها تصمیمی به بازگشت داشته باشند مگر اینکه مدیریت سایت تغییراتی اساسی در زمینه نظرات ایجاد کند که آنهم دور از ذهن است!

2 2

مهیار. یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 12:09
سوالی از دوستان واساتید داشتم
1..تا قبل از 16 فروردین خرید کنیم (خونگی نقدی کارم).دلیلش را هم بفرمایید .
2.نظرتون درباره خریدربع ونیم سکه چیه انگار ثابت مونده اس

2 1

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 13:49
اتفاقا منم دوست دارم نظر اساتید رو راجع به ربع و نیم بدونم.

23 2

shooot یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 11:25
پزشکان ما نصف جمعیت رو قانع کردند که در خانه بمانند.
حالا دیگر نوبت دامپزشکان هست که نصف دیگر را قانع کنند.

4 1

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 13:54
اونا چوب تر میخوان.
تا نباشد چوب تر...

2 4

آماتور2 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 06:21
سلام
آقای وحید محمدی و استاد اعظم و جناب شعله و علی ایزدی.تاکید میکنم نظرات مخالف راه گشاست

6 7

Black Water سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 03:10
من نمیدونم چرا بعضی مثل بچه ها حرف میزنند .میگن اقا بخاطر نظر فلانی جا موندیم خوشبخانه اینجا خیلی ها نظر میدن .با عقل خودت انتخاب کن .
وقتی تو این شرایط که بازار رسمی باز نیست اصلا قیمت سکه بشه ده تومان خوب یه عده بیچاره باید بخرند که یک عده دیگر سود کنند .فکر میکنید سکه ۶۵۰۰ تومانی کی میخره؟بازار ساز؟یا دلالان با تجربه
درست هست که کلا سال جدید نقدینگی افزایش خواهد یافت و قیمت ها در ایران بر خلاف جهان خارج افزایشی هست ولی دقت شود بخشی از نقدینگی در بورس دفن خواهد شد .کشور ما در چند ماه اینده علاوه بر تورم ،رکود هم خواهد داشت و این رکود تقاضا برای ارز را نیز کاهش خواهد داد. درسته که نفت شد ۱۴ دلار ولی اقتصاد ایران قبل از کرونا از زیر سلطه نفت خارج شده .و اقتصادش متگی یه صادرات به عراق و افقانستان بوده که در دوره کرونا نیز ادامه خواهد داشت .با توجه اینکه کرونا بخش خدمات رو هدف قرار خواهد داد بخش کشاورزی و صنایع بزرگ به کارشون ادامه میدن
البته این نظرات تا دوماه اینده اعتبار دارد..

2 6

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 03:04
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه بقیه الله از اهدای کیت تشخیص ویروس کرونا به مردم آمریکا خبر داد.
پس از تصمیم جدی برای مبارزه با ویروس کرونا و عزم ملی برای شکست این ویروس بسیاری از نهادها و سازمان‌ها به صورت خودجوش اقدام به تولید تجهیزات پزشکی کردند.
یکی از لوازم مهم در این زمینه طراحی و تولید کیت‌های آزمایشی بود که خوشبختانه بار دیگر دانشمندان و متخصصان کشور، با جهادی مثال زدنی توانستند به میزان انبوه این وسیله مورد نیاز را برای کشور تولید کنند.
در تازه‌ترین اخباری که در این زمینه به دست آمده، هادی زهیری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از اهدای کیت‌های آزمایشی ساخت کشورمان به آمریکا خبر داد.
او در توضیح این اقدام گفت: ما با دولت آمریکا دشمن هستیم، نه مردمش و کیت‌ها تحویل سفارت سوئیس شدند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

2 8

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 04:47
فقط امیدوارم قبل از اینکه با یه فاجعه انسانی تمام عیار روبرو بشیم حکومت به خودش بیاد.

4 6

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 03:41
بله من هم یکی از دوستانم پرستاره. چیزایی که اون تعریف میکنه با چیزایی که بعضیا میگن از زمین تا آسمون فرق میکنه.
فغان از این همه جهل، امان از این همه نامردی

3 4

Black Water سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 03:26
خدا لعنت کند کسانی که با حرف و عملشون به مردم خودشون خیانت میکنند ویا عمد و یا روی جهل، حقیقت رو وارونه جلوه میدن.
من خواهرم پرستاره کرونا گرفته تو بیمارستان خودش تست کرونا ازش نگرفتن بنا بر هزار دلیل ،یکیش هم تعداد کم کیت .
این در حالیست که سازمان بهداشت جهانی قدم اول برای پیشگیری رو تست تست تست میدونن برای همینه امریکا تا حالا یک میلیون تست گرفته برای همین االمان و کره تعداد تست ها افزایش دادن .
هرچی تعداد تست ها بیشتر بشه ،موارد بیشتر شناسایی میشن و مرحله بعد کنترل بیمار ها راحتر انجام میشه .
اخه چرا بایدبا این حرف ها روی زخم نمک بپاشونن

8 4

هادی 1 یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 02:54
دوستان ...نظرتون درباره خرید خودروچیه؟؟؟

0 9

هومهر یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 02:45
سلام.شبتون بخیر....فقط استاد اعظم وخانم دلارا

4 0

??FATiima چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 11:51
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

7 7

بام ایران هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 02:45
نظر بنده وحید محمدی همنشین درد

5 9

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 02:23
سكه حباب داره
با اين هدف دام پهن كردن همتي براي مردم و قيمت فعلي سكه
واقعا اگه الان كسي بتونه دلار تهيه كنه سود خوبي ميكنه اين چند روز چون براي از بين بردن اين حباب دلار بايد افزايشي شه
فك كنم اين چند روز قيمت هاي بالايي تو دلار ميبينيم

15 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 02:17
بزرگواران من استاد نیستم شاگرد خوبی بودم استاد میخواین من چند نفرو معرفی میکنم اگر بیان منم از نظراتشون استفاده میکنم
کاردوست
ذره بین
مادربزرگ
اسفندقه
سامان
بهادر
مجید اردبیلی

1 2

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 17:41
ما که نبودیم، پس امیدواریم برگردن که ما هم از حضورشون فیض ببریم.

2 1

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 17:07
یادش به خیر کاردوست همیشه از سقوط اونس می گفت و ذره بین هم همیشه از افزایش اونس و ورشستگی اقتصاد امریکا /// اسفندقه تحلیل های خوبی می گذاشت بچه ها اذیتش کردند رفت //

3 4

امیدرضا سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 12:59
خصوصا کاردوست که قدیمی تر از بقیه هستش

4 7

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 02:00
خب دوستان نیمه شب بخیر
بیستردوستان نظرشون به دلارا واستاد اعظم و وحید محمدی هست .
ولی دلارا خیلی وقت نمیگذاره وبعضی از دوستان می فرمایندکه این دلارای اصلی نیست که منتظره اعلام نظر دوستان هستیم.تاببینیم این که فعلا قابلیت استفاده رادارد یانه .ومیشه بهش اعتمادکرد.
در روزهای آینده معلوم میشه وبانظر شما اعلام میکنیم که این چندنفر قابل اعتمادهستند وانتظار داریم که باتوجه به این مطلب که دیگردوستان بهشون حسن اعتماد رادارن در تحلیل هاشون کلیه جوانب ومسائل سیاسی واقتصادی وشرایط بحرانی وغیره رادرنظر داشته باشن تاخدای ناکرده سلب اعتماد ازشون نشه وحقی برگردنشون ازطرف دوستان وارد نشود.
باتشکرازشما شبتون بخیر .

2 0

??FATiima چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 11:48
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 5

بام ایران هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 02:30

همنشین درد رو فراموش نکنید میتونه یکی از منتخبین سایت باشه
ایشون از بهمن ماه گفتن روند بازار صعودی و سکه تا ۷ میره
نظر شما چیه؟

7 10

شعبده باز سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:31
كم گوي و گزيده گوي ......
دل ارا اين خصيصه رو دارن و ميتونه دليل محبوبيت شون به همين علت باشد

8 2

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:48
طبق گفته کاربران قدیمی خانم دلآرا خیلی وقته که اینجا کامنت نذاشتن. ایشون نام کاربریشون DelArA بود. این کاربری که از نام ایشون سو استفده میکنن و نام کاربریشون DalArA است در حقیقت علی آقا هستن و ظاهرا اکانتهای زیادی هم دارن.

4 10

وحيدمحمدي پنج سال دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:38
من روزي حداقل ٢٠ تا كامنت ميزارم اما نمي دونم چرا تو ليست منتخب ها چهارم هستم
مافيا همه جا نفوذ داره كه نميزاره حق به حقدار برسه

7 6

آماتور اصيل سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:27
به عقیده من انتخاب کردن یک نفر به عنوان بهترین تحلیلگر سایت واقعا ممکن نیست ، اساتید بسیاری در این سایت از گذشته تابحال بوده اند و یا نیستند که تحلیل‌های بی نظیری ارایه کرده اند. من از تحلیل‌های استاد اعظم ، وحید محمدی و خانم دلارا کمکهای بسیاری گرفته ام که همیشه از آنها سپاسگزارم ولی این بدان معنا نیست که آنها بدون اشتباه بوده اند ، طبیعتا در مواقعی هر کدام از این بزرگواران اشتباهاتی هم در تحلیل‌ها داشته اند ولی در کل تحلیل‌های بسیار باارزشی دارند.
بجای گلایه از اندک اشتباهات از وجود آنها استفاده کنید.

7 12

محمد علی کرمی یک روز میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:23
سلام بر دوستان من میخواستم بعد از تعطیلات مقداری سکه و طلا دارم بفروشم منتظر گرمی 700.هستم و سکه هم هفت تومن به نظر شما این رکورد رو میزنه سکه و طلا یا نه...

3 8

هادی 1 یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:23
کاربر دلارا واستاداعظم را مطلع کنید از این اقبال دوستان.حجره دار با تجربه هم که حاضرند

1 9

هادی 1 یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:20
جناب دلارا وحجره دار با تجربه واستاد اعظم .بسم الله ...
ظاهرا خیلی ها روی شما نظر مثبت دارند . بیشتر تحلیل بذارید تا همه استفاده کنند .

10 8

تيفوسي❗️ چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:17
طبق آخرين نظر سنجي
دل آرا با ٨٥٪؜
زرين قلم ٧٪؜
استاد اعظم ٦٪؜
وحيد محمدي ٢٪؜
اول تا چهارم هستند

3 5

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:40
علی آقا چقدر اکانت داره

3 5

مك دونالد یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:19
Ok
كاربر منتخب بنده نيز DalArA

9 12

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:16
ای کاش عراق صبح نشه خداوندا مردمان بیگناه را از جنگی دگر در امان بدار
ارزش نبود بزرگ مرد ایران زمین نگین منطقه شهید حاج قاسم سلیمانی داره به چشم میاد

3 5

اس محمد زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:08
خبرایی شده

12 9

shooot یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:03
من وحيد محمدي رو انتخاب ميكنم
طرز فكر و عقايدمون يكيه.....
خيلي شبيه هم هستيم

15 3

حجره دار با تجربه سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:01
دوستان به یک نقطه مهم توجه داشته باشید با توجه به تحریم ها گسترده ای که علیه اقتصاد ما اعمال شده و ورودی ارز و طلا محدود شده بازار ساز با طلا و ارز موجود دست مردم بازی می کند یعنی در یک بازه زمانی که تقاضا زیاد است قیمت ها را افزایش می دهد تا بفروشد در بازه زمانی که بازار رکود وتقاضا کم است قیمت ها را کاهش داده و جمع می کند
در پنا خدا یکتا و سلامت باشید

1 8

اقا پویا سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:06
سلام جناب حجره دار با تجربه
به نظر شما الان وقت خرید است ؟

4 11

ژنرال سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:58
مطالب دل آرا فوق العاده ست، برترين كاربر سايت DalArA
تمام كامنت هاي دل آرا رو سيو ميكنم

2 2

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:37
این علی آقا چقدر اکانت داره!

5 5

مرورگر طلا یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:56
تحلیلگر اول و آخر سایت: استاد زرین قلم.
الحق که قلمت زرین بوده و هست استاد.

2 7

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:55
با کسب اجازه از اساتید بزرگ
قیمت دلار را در بازار عرضه و تقاضا تعیین می‌کند. به نظر می‌رسد به دلیل ویروس کرونا تقاضایی برای خرید دلار در بازار وجود ندارد بنابراین قیمت دلار چندان گران نخواهد شد.
قیمت دلار در بازار رسمی که همه جا باز هستند از ۱۶ تومن و سکه از ۶۱۰۰
بره تر نخواهد رفت .
یاحق

7 4

S.GOLD چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:47
کاربر منتخب من همون کسیه ک دیرو زود داره و سوخت و سوز نداره ههههههه

8 4

S.GOLD چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:49
وحید محمدی و ۲۰۴۹

11 6

Abbas2020 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:47
سلام دوستان این قیمت‌ها برای بورس هستش چون بازار بسته شده چه مالدار باشید چه ریال باید تا باز شدن بازار صبر کنید
من با نظر محمدی موافقم ریزش شدید خواهیم داشت

10 5

حجره دار با تجربه سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:47
سکه نقدی قبل از رسیدن به ۷ میلیون تومان ۱۰ الی ۱۵ در صد کاهش را تجربه خواهد کرد

0 0

بهاران یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 02:24
سلام
۱۰ درصد ۷ تومن میشه ۷۰۰ یعنی نظر شما خرید سکه روی قیمت ۶۳۰۰ و این محدوده است؟
ممنون از نظرتون

8 5

شهیر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:46
همتی هفته آینده اواخر دوتا تعویض می‌کنه جورو میخوابونه باد بعضیام می‌خوابه حالا کار داره با بعضیا......کم دنبال این کاربر واون کاربر باشید نظرتو بزار والسلام..هرکس اختیارش با خودشه

12 4

حجره دار با تجربه سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:42
سلام و شب همه شما عزیزان بخیر
بازار ساز از اردیبهشت به بعد برای جمع کردن ارز و سکه از دست آماتور ها و خانگی ها قیمت ها را کاهش خواهد داد چون در این ماها به اصطلاح کاهو بازار و تقاضا کم است

4 3

شهیر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:50
گلی ب جمالت

9 9

همنشبن درد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:33
این دستور توسط پادشاه پادشاهان صادر شده است
امروز ، فرمانده قدرتمندترین ارتش جهان ، وزیر دفاع آمریکا ... به دستور خدا زندانی است .. !!
امروز تمام هتل های لاس وگاس بزرگترین کازینوها را در جهان بسته اند. به دستور خدا
امروز خیابان های روسپیگری در آمستردام بسته است که درآمد آن از 10 میلیارد دلار در سال فراتر می رود. به دستور خدا
امروز همه کشورهای جهان کلوپ های برهنه ، همجنسگراها ، کلوپ های شبانه ، کافه ها و بسیاری از رستوران ها را تعطیل کرده اند .. !! به دستور خدا
امروز بیشترین تعداد هواپیماها در طول تاریخ بر روی زمین نشسته است .. !! به دستور خدا
امروز ، ترامپ اعلام کرد که نرخ بهره به صفر کاهش می یابد ، یعنی لغو ربا خواری. به دستور خدا
امروز پوتین در حال مذاکره با بشار است تا جنگ سوریه را متوقف کند. به دستور خدا
امروز تمام دنیا حجاب دارند و از ترس از ویروس ای که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست ، در هراس هستند. به دستور خدا
امروز ، بورس سهام دو هفته ، 16 هزار میلیارد دلار از دست داد. !! به دستور خدا. امروز
کل دنیا در جستجوی نجات است .. !!
کجا هستند افرادی که فکر می کردند توانایی آن را دارند. و متکبر و ملحد که منکر وجود خدا بودند. امروز جنایتکاران و منافقین کجا هستند؟
صدای آنها کم رنگ شده است.
پادشاهی امروز. متعلق به خدای متعال است که در کتاب خودفرموده:
"اگر عده ای ادعای بزرگی کردند ، ما از آسمان به آنها علامتی می فرستیم وبه آنها می فهمانیم که گردن آنها دربرابر قدرت پروردگار عالم ازموی نازکتر است.
خيلي مغرور شده بوديم ، خيلي مشغول شده بوديم
، در تخريب و تصرف طبيعت خيلي بي پروا شده بوديم ، به چيزي جز منافع خود نمي انديشيديم ، ضعيف را پامال مي كرديم به صاحب قدرت و ثروت براي ارتقاي مال و موقعيت كرنش مي كرديم ،
باور داشتيم قاعده دنيا همين است و اينگونه خواهد ماند.
آسمان را از دود و سرب و گازهاي سمي سياه كرده بوديم ،
دريا را از ماهي تهي و از زباله و نفت و فاضلاب پر كرده كرده بوديم.
بنام دين ، بنام دمكراسي ، بنام حقوق بشر مي كشتيم ، اسير مي كرديم ، غارت مي كرديم و حتي از فروختن زنها و بچه ها شرم نمي كرديم.
صبر خدا هم حدي دارد ، تحمل كائنات هم حدي دارد ،ظرفيت زمين و آسمان هم حدي دارد.
بالاخره بايد كسي پيدا مي شد و به انسان مست و مغرور فرمان بدهد ايست. !!!؟؟؟
و اين ماموريت به يك ويروس كوچك غير قابل رويت واگذار شد تا به معناي واقعي انسان طغيانگر را سر جايش بنشاند.
و بدرستي به او بفهماند كه اي انسان :
تو خيلي ضعيفي
تو خيلي تنهايي
تو خيلي ترسويي
همه هواپيماها و قطارها را زمين گير كرد
همه تجارتخانه ها و همه بازارهاي بورس را تعطيل كرد.
درهاي استاديومها ، اماكن تفريحي ،رستورانها، كازينوها، سينماها ، پاركها را به دست خود انسان بست.
و به كره زمين گفت حالا نفس بكش ، به آسمان گفت حالا آبي شو ، به خورشيد و ماه و ستاره ها گفت حالا بچرخيد و برقصيد و عشوه گري كنيد.
به حيوانات هم گفت :
حالا بدون ترس از شكار شدن بدست انسان آنگونه كه در ذات و ميل شماست زندگي كنيد.
و به انسان دستور داد در خانه بمان و به آنچه داشتي و به آنها ناسپاس بودي بيانديش شايد هنوز فرصتي براي زيستن عاشقانه پيدا كني.
خداوند کوچکترین موجود روی کره زمین را مامور جهان کرد

3 1

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:32
چرا انقدر خودخواه شده ایم؟ چرا انقدر نسبت به انسانهای دیگه بی تفاوت شده ایم؟ اینگونه هیچوقت طعم خوشبختی را نخواهیم چشید، هیچکداممان.

2 1

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:26
واقعا من خیلی وقتها از تعداد منفی ها مثبت هایی که به پیامها داده میشه شگفت زده میشم. نمیدونم بزارم به حساب کم اطلاعی یا بزارم رو حساب سیب زمینی بودن؟

7 10

صاحبی سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:50
امروز تمام طلبه ها در حال فرار به مناطق گرم هستند به دستور خدا
امروز تمام اقلام مصرفی مردم دوبله سوبله شدن به دستور خدا
امروز مردم فقیر به نون شبشون محتاج شدن به دستور خدا
و.....
بسته ترو خدا این چرت و پرت هارو به خورد مردم ندید

6 5

اوستا دادا اعظم سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:31
کسانی که جا موندید فعلا حرکتی انجام ندید برای شما هم فرصت فراهم خاهد شد ! بازار ساز زیاد نمی تونه قیمت ها رو بالا ببره چون براش تبعات داره ! انس هم ممکنه یه پایینی بزنه پس نگران نباشید خودم ۲۰ به ۸۰ روی مالم یعتی ۲۰ رو پولم تا بیبینیم چقدر دیگه بالا میره !

9 7

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:29
دوست عزیز ییلاق اگر زودتر پیشنهاد دادم برای فروش فقط به خاطر این بود خدایی نکرده خونگی و نقدی کار جانمونه زودتر فروش یا خرید میدم و اگر اعداد کف رو میدم ودقیق اسرار میکنم برای اینه که تا نزدیک این اعداد کاری نکنن ووحدود قیمت دادن خوشم نمیاد
اما بزرگوار خداوکیلی قبل از روشن شدن مسیر هیچ کسی رو ندیدم قبل از من چراغ راه باشه همه بعد از این که همه چی مشخص میشه میان نظر میدن
یک بنده خدایی هم گفته بود من در اسفند گفتم اگر سکه ۵۲۰۰ نشه از این بازار میرم الان هم میگم اگر نشه میرم

4 10

Ronaldo 10 ♥️ چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:29
پرچم دل آرا بالاست
بيشترين لايك مثبت هميشه تعلق داره به اين كاربر ويژه

2 4

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:28
محمدی جان 7 تومن بدیم بره تا 7 ندیم بره درنمیایم.

5 5

شهیر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:25
کاربر من هم آقا وحید محمدی و۲۰۴۹

6 12

دكتر بيشگو چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:18
كاربر منتخب اكثريت بچه هاي سايت
DalArA

1 1

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:12
چرا هی میگین خانم دلارا؟ بابا این علی آقاست.

3 9

كيان تهراني سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:21
موافقم ،،كاربر محبوب و منتخب بنده نيز خانم دل ارا هستند

8 5

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:16
اونایی که بهشون گفتم اگر اهل ریسک هستن خرید بگیرن و تا الان رو خرید موندن تا باز شدن بازار رسمی صبر کنن شاید با حجوم آماتورها بازار یک بالا بده و اونجا فروش بزنن بهترین کار صبر کردن تا بازار رسمی هست هرچه پیش آید خوش آید

9 4

شهیر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:22
باهمین فرمون برو آقا ما ۵۶۸خرید زدیم بعد تعطیلات میفروشیم بعدش تو کف می‌خریم آقا محمدی بزار این بنده خدا ها بخرن ۶۷۰۰بدن۷تومن بالاخره ریزش داریم خاطرهمه جم......خودتونو خسته نکنید.....یک دونه ای

4 7

طلای عسلی سه روز میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:14
محمدی قبلا پسر خوبی بودی طرفتارت بودیم.پیر شدی دیگه محمدی وقت بازنشستگیته. الان دیگه فقط استاد اعظمو خانم دلارا...
راستی چرا میگی ۵۷ روز دیگه. بگو دو ماه دیگه خلاصمون کن...
یعنی میشه یازده خرداد نودو نه. اسکرین شات بگیرید پیامما با پیام ممدی. اگه اشتباه بود جشن فارغ شدنشا بگیریم بچه ها!!

10 4

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:21
طلای عسلی ۲روزه خیلیا خواستن نتونستن آخرین بار یادت باشه گفتم سکه ۵۵۸۰ یکشنبه میده خیلی میخواستن ببینن من چقدر بلدم اما سکه تا ۵۴۸۰ اومد نتونستن عکس بگیرن قبل اونم در ۲۲ بهمن وعده سکه ۵۵۰۰ دادم که در ۳ اسفند رویت شد خلاصه محمدی با چند روز تاخیر اتفاق میفته اگر سر تاریخ رویت بشه به قول جوتوق میگه محمدی با اجنه در ارتباط هست یا به قول زرین قلم محمدی خود بازار سازه عاقلان دانند

1 8

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:13
عزیزان نظر خودتون را اعلام بفرمایید .بامنفی زدن برای کامنت های دوستان به جایی نمیرسیم .
تا الان به ترتیب اولویت خانم دلارا واستاد اعظم وجناب پویا منتخب چند نفرهستندکه خب لازمه بقیه هم نظر بدهند .بعد از انتخاب یکی دونفر از دوستان البته بامساعدت شما میتوانیم یک کانال در تلگرام تشکیل بدهیم .واز این گروه بهترین استفاده وراندمال خوبی داشته باشیم .
عزیزان همکاری بفرمایید .

7 5

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:12
استاد اعظم شما گفتی آبشده بالای ۲۴۱۰ الکیه فیکه پس چی شد
آقای زرین قلم و محصل یادم هست شما گفتی سکه به هیچ عنوان بالای ۵۲۰۰ نمیره و در ۴۹۰۰ حکم فروش دادین و با چند تا از بچه ها یک کانال زدین و گفتیم مجید اردبیلی میگه فلان و بالا نمیره
فقط اوستا دادا اعظم ومن سکه ۶۰۰۰ رو پیشبینی کردیم
جالب اینجاست من از همه این اساتید بالاتر فروش دادم ولی همه کاسه ***ه ها سر من شکست البته همین چند نفری که از اول با من مشکل داشتن هستن و بقیه دوستان همچنان در کانال با مشورت جلو میرن و من از شون خواستم وارد این سایت و خاله زنک بازیا نشن اما سکه ۵۰۰۰ و آبشده ۲۰۰۰ و دلار ۱۳۵۰۰ رو فراموش نکنید

9 3

محکوم سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:11
آقای محمدی شما در اسفند98 هم گفتید اگه سکه 5200 نده از این بازار بیرون میرم و هیچ چیز نمیدونم

0 9

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:11
با سلام
دوستان مظنه حمایت واقعی ۲۷۷۵ رو داره هر کاهش زیر این نقطه شیرین خرید داره برای فروش فعلا ۲۸۲۰ مناسب هست زیر ۲۷۷۵ هم خرید مناسب هست
سکه در بورس هم ۷ تومن معامله شد
فعلا خبر درست این دو خبر بود

2 2

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:08
بنظربنده لیدرمحض بدردنمیخوره وهرپیش بینی درست ازآب برنخواهدآمد واین را زمان گذشته این سایت ثابت کرده وبنده خداکه نظر میده ودرست نمیشه بدوبیراه بهش تحویل میدن
اساتید نظربدهند وتحلیل کنن هرکس باتوجه به برداشت خود تصمیم نهایی بگیره .
بنظر استفاده ازمدیریت مشورتی بهتر از مدیریت انفرادی است.خردجمعی بهترجواب میده

2 3

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:12
با شما موافقم

12 8

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:05
محمدی لب و دهن نیست حرف ما حرفه سوخت و سوز نداره ۵۷ روز دیگه سکه ۵۰۰۰ و آبشده ۲۰۰۰ و دلار ۱۳۵۰۰ تحویل میدم بجز من آیا کسی با این جسارت و قاطعیت حرف میزنه اگر نشد من از این بازار میرم اگر دوست داری حرف من رو گوش کن اگر نه هم اختیار با شما شاید بازار رسمی باز بشه یک بالا دیگه بده به ۷۰۰۰ و۳۱۰۰ و ۱۷۵۰۰ اما میان مدت کف رو میزنه خونگی و بلند مدت کار فقط منتظر کف من در ۵۷ روز دیگه باشه
دوستانی که من رو به چالش میکشن اگر من نا بلد بودم نزدیک ۷۰۰ نفر از بچه های همین سایت تو کانال من نبودن مگر نتونم سود برسونم سیگنال اشتباه نمیدم
در پناه حق

4 5

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:18
ممنون آقای محمدی ازنظرات شما
اما تجزیه وتحلیل همین نظرشما
یعنی انتظاراست این عبارت درنظرات بعدیتان اصلاح شود
۱، عدد۵۷روز ازکجا آمده ممکنه ۵۸ روزبشه(بهترگفته بشه حدود دوماه )
۲، عدد۵۰۰۰(بهتره بفرماییدبین ۵ وxعدد)
۳،عدد۲۰۰۰......همچنین
۴،عدد۱۳۵۰۰.....
والا آخر...
شما شاید منظورتان به این شکل هستش ولی کسانی که نظرشمارادنبال میکنند به این اعدادخیلی حساس هستند
ممنون

2 3

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:11
لطفا بگین اونایی که مالدارن چیکار کنن؟

3 7

نوستراداموس` سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:04
اونس جهانی طلا آماده سقوط ۳۰۰ دلار می شود این جمله رو گوشه دفتر تون یاداشت بفرمایید ؛؛؛

1 0

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 16:30
جناب نوستراداموس طبق پیش بینی شما قرار بود اونس دیروز به 1675 برسه؟ پس چی شد؟

8 6

دروازه بان دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:51
پديده سايت؛
دلارا
دوسش داريم

4 6

هلن ستوده چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:01
تك تك كامنت هاشون رو با دقت ميخونم و فرقي هم نداره كه از كدوم كانال يا سايت خبرهاشون رو ميگيرن
فقط دلارا

5 5

جنتلمن 57 چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:54
كاربر منتخب بنده نيز خانم Dalara هستند

2 4

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:37
سلام به جناب پویا وبانویآماتور از اینکه نظر خودتون رااعلام کردید کمال تشکر رادارم .
دوستان عزیز خواهش میکنم نظتون رااعلام کنید تا به جمع بندی برسیم .واقعا کمبود یک مدیر کاملا احساس میشه .افرادزیادی دراین سایت هستن که نیازبه راهنمایی دارند .چه بسا دوست دارند درکارشون پیشرفت داشته باشند ولی براشون سخته واسترس زیادی داره .لطفا کمک کنید تا بهترین افراد راانتخاب کنیم ودر مواقع ضروری از نظرات افراد باتجربه استفاده کنیم تاضرر رابه حداقل برسانیم .صد در صد نمیشه تحلیل کرد ولی چه بسا افرادکم تجربه دردام گرفتاربشن ویک راهنمایی شما عزیزان میتواند خیلی کمک کنه .
دوستان همه نظر بدهند .لطفا همکاری کنید .

1 1

اس محمد زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:29
? #فوری /پیام واضح آمریکا به عبدالمهدی درباره حمله به نیروهای مقاومت
کمال الحسناوی، از رهبران الحشد الشعبی:
▫️عادل عبدالمهدی نخست وزیر مستعفی پیام هایی از آمریکایی‌ها برای حمله به نیروهای جبهه مقاومت در ‎عراق دریافت کرده استs

2 0

اس محمد زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:25
✅ ورشکستگی عمومی در پیش است/احتمال کاهش 20 تا 30 میلیارد دلاری در تولید ناخالص ملی ایران
✍️سعید لیلاز
?من از ابتدا تصویر روشنی در مورد #کرونا داشتم و این به دلیل مطالعه درباره آن نبود، بلکه به علت مشاهده آثارش روی کشور چین بود. به نظرم این بیماری روی بخش کشاورزی اثر محسوسی ندارد و روی صنایع سنگین هم در صورتی که به صورت یک اپیدمی گسترده در میان کارگران و طبقات شهری گسترش پیدا نکند، تنها نقطه بسیار تاثیرگذارش روی بخش خدمات خواهد بود. این بخش حدود ۵۵ درصد اقتصاد ایران را شامل می‌شود که ۴۴ درصد آن غیر از بخش خدمات عمومی است. مانند رستوران‌ها، حمل و نقل، خرده فروشی‌ها و... . این خدمات ۴۴ درصد GDP ایران را در بر می‌گیرند و تعداد شاغلان این بخش شاید چیزی حدود ۴۰ درصد مشاغل ایران باشند. یعنی اگر ما تعداد شاغلان ایران را ۲۵ میلیون نفر بدانیم، چیزی حدود ۱۰ میلیون شغل به این بخش اختصاص دارد.
?بحران ناشی از این ویروس بخش خدمات اقتصاد را تحت‌تاثیر شدید قرار می‌دهد. برآورد اولیه من این بود که اگر این بحران تا اردیبهشت ادامه پیدا کند بین ۲ تا ۳ درصد از تولید ناخالص داخلی ایران را کم خواهد کرد که این رقم معادل ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار است.
?امروز معتقدم که باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این بحران بیش از آن ادامه پیدا می‌کند یا نه؟ معتقدم که ما حداقل تا پایان اردیبهشت درگیر این ویروس خواهیم بود و شاهد یک ورشکستگی عمومی به خصوص در بخش‌های غیردولتی و کسبه خرده پا خواهیم بود.
?نقطه محوری حمله این ویروس طبقات فرودست است. چنانکه پیش‌تر نیز گفته ام همانطور که این ویروس از ابتدا دموکراتیک عمل کرده و از فقیر و غنی را با هم مبتلا می‌کند، اما از نظر اقتصادی کاملا طبقاتی عمل کرده و خواهد کرد ews

8 7

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 22:25
دوستان گرامی این سایت احتیاج به یک لیدر دارد‌خواهش میکنم احساساتی عمل نکنید اگر کسی دراین گروه هست که همه اوراقبول دارند از اوبخواهیم که قبول کنه وبعنوان کسی که حرکت هاو رفتاربازارسازرامیتواندتشخیص بدهفرمان خرید وفروش بده .واقعا احساس نمیکنید که به فردی احتیاج داریم که مدیریت کنه وهنرخودش رانشون بده .اگر کسی هست وبزرگواران او رامیشناسن معرفی کنید تا همه ازش بخواهیم که دراین کارخیر وکمک کردن برای تصمیم گرفتن کمکون کنه .واگر لازم شد هرنفر مقداری را به حسابش واریز کنن تاجبران زحمات بشود .لطفا کمک کنید تااین اتفاق بیفته .همه یک دست بشیم واگر تعداداهل فن چند نفرهستن باهم تصمیم بگیرنوبه بقیه افراد اطلاع بدهن .
تشکر میکنم اگر همکاری کنید .

3 8

جان شیفته سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:33
استاد اعظم وخانم دلار از بهترین ودقیق ترین تحلیل گرای سایت که متاسفانه دلارا دیگه تحلیل نمیزاره

3 8

اقا پویا سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:23
سلام
بله استاد اعظم هم خیلی خوبند

3 13

بانوی آماتور 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:13
استاد اعظم ....................................

10 4

اقا پویا سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:02
سلام به جناب جویای کار
از نظر بنده بهترین استادان و نظر دهنگان هم نمیتوانند حرکت بازار را پیش بینی کنند
ولی از نظر بنده جناب زرین قلم و حجره دار با تجربه بهترینند

4 4

طلای عسلی سه روز میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 22:10
کوفتت بشه خالی فروشیات
ما که حلالت نمیکنیم

8 3

طلای عسلی سه روز میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 22:09
دوستان وقتی ممدی میگه سکه فردایی اینقد تن و بدن آدم می لرزه بس که این بشر تحلیلاش بیخوده....
به قول خودش، خودش خالی میفروشه. مالای مارم خوب بلده مخمونا بزنه بفروشیم

17 5

DalArA چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 22:08
ورشکستگی عمومی در پیش است !
____________________________
احتمال کاهش 20 تا 30 میلیارد دلاری در تولید ناخالص ملی ایران
من از ابتدا تصویر روشنی در مورد #کرونا داشتم و این به دلیل مطالعه درباره آن نبود،
بلکه به علت مشاهده آثارش روی کشور چین بود.
به نظرم این بیماری روی بخش کشاورزی اثر محسوسی ندارد و روی صنایع سنگین هم در صورتی که به صورت یک اپیدمی گسترده در میان کارگران و طبقات شهری گسترش پیدا نکند، تنها نقطه بسیار تاثیرگذارش روی بخش خدمات خواهد بود.
این بخش حدود ۵۵ درصد اقتصاد ایران را شامل می‌شود که ۴۴ درصد آن غیر از بخش خدمات عمومی است. مانند رستوران‌ها، حمل و نقل، خرده فروشی‌ها و... . این خدمات ۴۴ درصد GDP ایران را در بر می‌گیرند و تعداد شاغلان این بخش شاید چیزی حدود ۴۰ درصد مشاغل ایران باشند.
یعنی اگر ما تعداد شاغلان ایران را ۲۵ میلیون نفر بدانیم، چیزی حدود ۱۰ میلیون شغل به این بخش اختصاص دارد.
بحران ناشی از این ویروس بخش خدمات اقتصاد را تحت‌تاثیر شدید قرار می‌دهد.
برآورد اولیه من این بود که اگر این بحران تا اردیبهشت ادامه پیدا کند بین ۲ تا ۳ درصد از تولید ناخالص داخلی ایران را کم خواهد کرد که این رقم معادل ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار است.
امروز معتقدم که باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این بحران بیش از آن ادامه پیدا می‌کند یا نه؟
معتقدم که ما حداقل تا پایان اردیبهشت درگیر این ویروس خواهیم بود و شاهد یک ورشکستگی عمومی به خصوص در بخش‌های غیردولتی و کسبه خرده پا خواهیم بود.
نقطه محوری حمله این ویروس طبقات فرودست است.
همانطور که این ویروس از ابتدا دموکراتیک عمل کرده و از فقیر و غنی را با هم مبتلا می‌کند،
اما از نظر اقتصادی کاملا طبقاتی عمل کرده و خواهد کرد.!
" دل آرا "

2 2

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:04
متن جالبی رو کپی کردین علی آقا. ممنون

2 1

پدر بزرگ! سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:36
واقعا متن جالب و خوبي بود لايك كردم

5 1

اس محمد زرگر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:21
تحلیل خوبی بود. ولی این تحلیل شما نبود تحلیل آقای سعید لیلاز بود. خخخخخ

2 5

بابا نوئل سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:10
تحليل تون عالي بود جناب Delara...
مرحباااااا ....

9 2

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 21:49
با سلام به همه دوستان
بانک مرکزی برای جلوگیری از تقاضای سفته بازی در بازار ارز و سکه بهترین سیاست را در پیش گرفته است // بانک مرکزی تا پایان تعطیلات ارام ارام قیمت دلار و سکه را افزایش می دهد زمانی که بازارها باز شد با کمال اشتیاق دلار 17000 تومانی (تا 17500 ) و سکه 7 میلیونی (تا 7.5) را به خریداران طماع می فروشد و وقتی که خریداران طماع کاملا پرشدند دوباره بازار تا مدتی ارام خواهد شد و دلار ارام ارام دوباره به سمت 15500 و شاید پایین تر و سکه به سمت 5500 برمی گردد/
کسانی که خالی هستند بهتر است فعلا نظاره گر بازار باشند چون اگر بعد از باز شدن بازار خرید بزنند ریسک بالایی کرده اند

7 7

شهیر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 21:02
کاربر متین روزی که محمدی گفت۵۶۵بخری کجا بودی نکنه ی هفته س اومدی.....ضمنا عجول نباشید این قیمت‌ها روباره ریزش داره بعد بخرید حتما میاد پایین هر بلندی سقوط داره فقط صبر کن...هموطن الان همه جا بسته س نمی‌دونم چطور قیمتها بالا می‌ره نکنه همتی خودش زیادش کرده نوسان گیری کنه...فقط خداوند آگاه است خدایا اعضای گروه را از کرونا بدور دار.....جناب همنشین درد و شعله ناپیدا هستن ایشاا.... سلامت باشن

1 0

هادی 1 یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:40
بابا آقا شهیر بحث آقامتین یه تاریخ دیگه س .چرا درباره چیز دیگری جواب میدی

5 0

بانوی آماتور 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:17
اون 565 زمانی بود که سهراب از دست رفت ....
بله اونموقه هیچ جا فروش نداشتند .

7 8

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 20:19
دوستان هر نوع ریزش بازی دلالان برای اضافه کردن خرید خودشون هست ریزش ها را تلفنی یا هر طور بخرید تا هفته آینده با سود خوب بفروشید فعلا فقط در مظنه ۲۸۲۰ مجاز به فروش هست هر چی از این نقطه فاصله بگیره برا خرید بهتره

14 8

متین. یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 20:08
دوستان یه نظر سنجی انصافی درباره اینکه تحلیل گرا های صادق را بشناسیم...
* چه کسانی نظرات آقای محمدی را صادقانه وخیر خواهانه میدونند (فارغ ازاینکه نتیجه تحلیلش درست از آب درآمده باشد یا خیر)*
دوستان لطف کنند چون کاربرها در تصمیم گیری ازنظرات این تحلیل گراها تاثیر می پذیرند در این نظر سنجی شرکت کنند..تابالاخره ببینم باچه کسانی طرفیم .جلو ضرر های بعدی گرفته شه.
( .خداییش بدون حب وبغض نظر دهید)
نظر صادقانه وخیر خواهانه ++++++
نظر غیر صادقانه ---------
کسی هم توضیحی داره کامنت بذاره

14 0

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 20:36
آقای محمدی درنظرات خودصادق هستند اما
عجول هستندمثلا میگه زودبفروش درحالی که دوروزبعد ریزش اصلی شروع میشه
باکاربرا مثل یه زیردست رفتارمی کند
یعنی برخی موارد ادب صحبت گم میشه
رنج قیمت درنظرنمیگیره مثلا بهتره بگه بین این اعداد بخرید یا بفروشیدنه روی یک عدد
ولی کلا میخواد کمک کنه هدف اکثرکاربرا خیره ولی مشکل اونجا بوجودمیادکه طرف به نفع خود رای صادرمی کند.

2 10

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 20:07
سکه در بورس ۷ تومن معامله شد
هر ریزش مظنه زیر ۲۸۲۰ خرید داره فروش فعلا در مقاومت ۲۸۲۰ مجاز هست

3 7

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 20:03
دوستان هر ریزش رو به صورت پله میتوانند بخرند هدف همان ۲۸۲۰ هست فعلا فروش اشتباها هست فرصت خرید هر ریزش زیر ۲۸۲۰ برای نوسانگیرها فراهم هست

11 4

متین. یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 19:54
آقای محمدی شما نبودی میگفتی قیمت28اسفند تا17فروردین یکیه فرقی نمیکنه الان نخرید...یادت رفته ؟؟؟...دوستان بیاد دارید.....؟؟؟
با چه آب وتابی هم میگفت..
اعتماد بیخود کردیم .توکه نمیدونی چرا بااین نظراتت بقیه را توتصمیم گیری سست میکنی...همه گول پنج سال سابقه ات توسایت را خوردن وادعای دوازده سال کار تو بازار طلا . من که حلالت نمیکنم .

9 1

متین. یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 20:43
من درست27اسفندخرید سنگین برام جور شد چون شما گفتی تا 17فروردین قیمتها تفاوتی نمیکنه صبر کردم سستم کردی ....عجب اعتمادی کردم..

5 11

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 20:20
آقای متین یک هفته ۲۵ اسفند آبشده۲۴۳۰ برابر با سکه ۵۵۰۰ خرید گرفتیم شما کجا بودی من نمیدونم

12 3

متین. یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 19:39
آقای محمدی من چند وقته شما را زیر نظر دارم .شما مدام میگفتی 20اسفند .20اسفند ریزش داره.همه معطل شدند آخرش هیچی نشد. آخه برادرمن دوباره میگی 57 روزه دیگه .اگه بناست بقیه عذرخواهی کنند شما باید عذرخواهی حسابی کنی
8 6

3 4

پنجعلي چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 18:44
سترن و مارس در اکواریوس انرژی مارس بسیار بالاست و میتواند باعث خشم و خشونت غیر قابل اداره شود و منجر به درگیری فیزیکی میگرددو تا 3روز اینده این انرژی ساتع میشود مارس و سترن باهم کنار نمی ایند و سیاره سترن سیاره ای سرد است و سیاره مارس داغ سترن پخته ومارس خام است سترن در اکواریوس در خانه خودش است و از مارس قویتر است و حاکم اکواریوس است .
با افرادی که همدیگررا درک نمیکنید صحبت نکنید و گفتگوراادامه ندهید به وقت دیگری موکول کنید چون حرفی میزنید که پشیمان خواهید شد با افراد نابالغ از نظر رفتاری درگیر نشوید رییس و زیردستان پدر و مادر و فرزندان دوست و همکار مراقب احترام همدیگرباشند مبادا پرده حیا پاره شود .صبورباشید تامارس از سترن رد شود

1 0

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:48
مرگ بر خرافات

6 2

مرورگر طلا یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 18:19
درود بر استاد زرین قلم عزیز. دمت گرم.
خداییش یدونه ای استاد.

6 6

ال نود یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 17:55
دوستان آقای محمدی اب شده 565 بود و سکه 5770 گفتند اگر قدرت ریسک بالا دارید بخرید
من نتونستم اون روز. البته فرداش 5950 سکه تمام را با ترس و لرز خریدم به نظرم گاهی خودتون باید ریسک کنید

8 1

آماتور اصيل سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 17:03
کسانیکه در اوایل کانال ۶ سکه و زیر آن خرید کردند به سود خوبی میرسند که این سود بابت شهامت و یا پیش بینی دقیق آنهاست چون بسیاری انتظار چنین رشدی در این ایام کوتاه و تعطیل را نداشتند سودتان حلالتان باشد ، ولی ورود الان به بازار ورودیست دیرهنگام که بیشتر تصمیمی احساسی است تا منطقی و احتمال برخورد با سقف را دارد!اگر خرید از قبل ندارید منطق حکم می‌کند با غلبه بر احساسات تا ارام شدن اوضاع صبر کنید.

3 6

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 16:56
دوستان منظور از سقف ۲۸۲۰ مظنه فردایی یا همون مثقال هست مظنه نقدی ظاهر خیلی جلوتر هست
قیمت دقیق مثقال یا مظنه رو از سایت tgju.org یا estj.ir یا همین سایت طلا میتوانید پیگیر باشید که فعلا ۲۷۸۵ هست و تا ۲۸۲۰ جا برا افزایش هست

3 7

استاد اعظم چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 17:01
مقاومت جدی مظنه ۲۸۲۰ هست مقاومت های بعدی ۲۸۵۵ و ۲۸۷۳ و ۲۸۹۵ و ۳۰۰۰ بسیار محکم هست
در حال حاضر ۲۸۲۰ مقاومت سنگینی هست
مظنه نقدی ۲۸۱۰ و فردایی ۲۷۸۵ هست عدد ۲۸۲۰ برای ۲۷۸۵ فردایی مقاومت هست اشتباه نکنید

15 8

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 16:41
خطاب به جویای کار برادر عزیز آخرین سیگنالی که من دادم آبشده ۲۴۳۰ بود که خرید دادم حتی گفتم سکه معامله نمیشه آبشده ۲۴۳۰ بخری انگار سکه ۵۵۰۰ خریدی و در ۲۶۹۰ سیو سود دادم خودم هم الان رو ریال هستم اگر میگم ازبالا میفروشم مال ندارم خالی میفروشم و بعدگفتم کنار باشین تا بازار رسمی باز بشه الانم روی حرفم هستم میگم تا بازار رسمی کنار باشین
اونی که داره همه رو بازی میده میدونه بازار تعطیله و مردم بعد از تعطیلی هجوم میارن برای خرید بخدا این دام هست من حرف دلم رو از سر دلسوزی میزنم وگرنه هرچی بیشتر بخرن مردم بازار سریع تر ریزش میکنه اختیار با شماست دوست عزیز من نه از سود شما منفعت میبرم و نه از ضرر شما قبول دارم جا موندیم اما خرید به هر قیمتی خود کشی هست برادر

4 3

متین. یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 19:38
آقای محمدی من چند وقته شما را زیر نظر دارم .شما مدام میگفتی 20اسفند .20اسفند ریزش داره.همه معطل شدند آخرش هیچی نشد. آخه برادرمن دوباره میگی 57 روزه دیگه .اگه بناست بقیه عذرخواهی کنند شما باید عذرخواهی حسابی کنی

10 9

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 16:33
آقای محمدی به نظر میاد شما یک عده ای آماتور مثل من را داری بازی میدی .البته من به پیام های تو گوش نمیدم .ولی نکن این کار را بعضی ها ممکنه بدبخت بشن نفرین پشت سرت هست .من یادمه تو از پارسال اسفند ما مرتب میگی خرید نکنید آبشده ۲۳۲۰ میده سکه ۵۲۰۰ میده .کجا آبشده این کف ها را دید .الان هم سیگنال میدی که خرید نکنید دلار۱۳۵۰۰ میده .آقا باکدوم عقل ومنطق بازاربرمیگرده به قیمت پارسال .اگر شرایط عادی بود امکانش هم بود ولی بااین شرایط نمیشه .
حرف آخرم ۲۸ اسفند میگفتی آقا خارج بشید فروش بزنید تو فروردین سقف جدید نداریم فروردین سقفش همینه .ولی از فروردین دست کم ۱۵۰ آبشده آمده بالاش .
نکن این کارا .حالا معلوم شده خودت نصف نصف موندی رومال یا شایدم خرید زدی .

12 4

ولی الله سیف دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 16:25
با سلام و ادب دوستان بنده خودم طبق حرف جناب محمدی ۵۵۰۰ رد کردم اما تصمیم گیرنده خودم بودم درسته ضرر کردم اما این باعث نمیشه که کسی رو سرزنش کنم همونطور که اگر سود میکردم . اقای محمدی نظرش رو میگن اما کسی دوست داشت گوش کنه یا اهمیت نده
من نظرم اینه کلا هر کی تو این وضعیت پیشبینی میکنه یه چیزی میگه که گفته باشه
با ارزوی سلامتی برای ایرانیان و مردم جهان

3 1

Esy طلا سه روز میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 16:16
آرزوی سلامتی واسه خودتون و خونوادتون ایشالا اول سالم باشید بعدشم جیباتون پرپول باشه....
قدیما میگفتن علم بهتر است یا ثروت
بنده با یه نفر دیگه میگفتیم ثروت...
همه کلاس میگفتن علم تعجب میکردن ما دونفر میگفتیم ثروت...
حالا بنظرتون پول بهتره یا سلامتی؟
من میگم سلامتی ۷۰٪ و پول ۳۰٪ چون اگه آدم مریض شد پول نداشته باشه دیگه هیچی..... اون ۳۰٪ پولم واسه سلامتیه دراصل.نظر شما چیه؟

4 8

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 16:11
عزیزان توجه کنید سکه ۷۰۰۰ و آبشده ۳۱۰۰ و دلار ۱۷۵۰۰ رو شاید تو تعطیلی بده اگر داد فقط فروش داره من از بالا فروش میزنم در مورد خرید نظری ندارم خرید شما اختیاری هست بعد از زدن سقف ها به سمت ۵۰۰۰ سکه و ۲۰۰۰ مثقال و ۱۳۵۰۰ دلار ریزش داریم بازار تعطیل هست و تمام معاملات پشت خط
چون بازار رسمی نداریم اختیار با خودتون ولی سقف ها صدرصد فروش داره

4 1

Esy طلا سه روز میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 16:09
لایک داری++
ولی بی پولی بد دردیه از کرونام بدتره اگه بدونید....
البته اول سلامتی بعد کار. تا سلامتی نباشه کارت پول به هیچ دردی میخوره....
بشر حریص آفریده شده.... دو تاشو میخواد هم پولو هم سلامتی.....

0 0

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 23:38
ولی الان فقط میشه یکی رو انتخاب کرد. انتخاب با خودتون.

3 3

Esy طلا سه روز میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 16:06
جالبه دوستان وقتی محمدی جان میگفتن فقط فروش فقط فروش ناقلا خودش نصف بیشترشا نفروخته میگه اگه بالا رفت می فروشیم اگه پایین اومد میخریم

5 8

وحید 50 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 15:57
آقا سکه و طلا و دلار یک بدهی در ۵۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۱۳۵۰۰ داره اونجاشو بخر ۱۰۰ تا۱۲۰در صد سود میده

5 0

اس محمد زرگر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/11 ساعت 18:19
من الان باهاشون صحبت کردم گفتم محمدی میگه بدهی دارید بیان بدین گفتن بهش بگو داریم ولی نمیدیم، بره چکمون رو بزاره اجرا.


پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا