سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

اگر بحران اقتصادی از این حد فراتر رود، بیت کوین به عنوان طلای جدید خواهد درخشید

فیلیپ سالتر فرمانده عملیات های جنسیس ماینینگ معتقد است که این رکود اقتصادی می تواند به افزایش ارزش بیت کوین به عنوان یک دارایی امن منجر شود.

 جنسیس ماینینگ: اگر بحران اقتصادی از این حد هم فراتر رود، بیت کوین به عنوان طلای جدید خواهد درخشید

 

 فیلیپ سالتر فرمانده عملیات های جنسیس ماینینگ معتقد است که این رکود اقتصادی می تواند به افزایش ارزش بیت کوین به عنوان یک دارایی امن منجر شود.

 بیت کوین طی دو هفته گذشته نوسانات قیمتی زیادی را تجربه کرده است. میزان هش ریت شبکه بیت کوین پس از افت ناگهانی قیمت آن سریعاً کاهش یافت؛ موضوعی که با توجه به رویداد هاوینگ می تواند مشکل آفرین باشد.

 در این رابطه، کوین تلگراف گفتگوی مفصلی را با یکی از مشهورترین افراد حوزه ماینینگ بیت کوین به نام فیلیپ سالتر داشته است.


 سالتر در این مورد که ماینر ها نقش بسیار مهمی در ریزش های اخیر بازار ایفا می کنند یا خیر توضیح داد:
«بیت کوین هیچ تفاوتی با بازارهای سنتی ندارد. شما برای ادامه عملیات و پرداخت بدهی ها باید همه چیز را بفروشید. شما به عنوان یک ماینر ناگزیر به پرداخت قبض هایی چون هزینه برق و ...هستید و همه این هزینه ها باید با دلار پرداخت شود. حال اگر قیمت بیت کوین در حال کاهش باشد، به این معناست که شما مجبورید بیت کوین های بیشتری را برای ادامه فعالیت خود را بفروشید.»

قیمت امروز بیت کوین 

این موضوع تا حدودی با اثر اسنوبال (گلوله برفی) مشابه است. با کاهش قیمت‌ها ماینرها مجبور می شوند مقدار بیشتری از دارایی خود را بفروشند و با فروش بیشتر _ افزایش موجودی به کاهش قیمت بیشتری منتهی می شود. البته در این شرایط بهتر است ماینرها تا زمانی که بازار به یک اصلاح قیمتی منطقی برسد، تجهیزات خود را خاموش و تولید را هم متوقف کنند.

 یکی از مشهورترین توصیفات مربوط به بیت کوین این است که این ارز دیجیتال همیشه در تلاش است تا خود را به عنوان طلای جدید به همگان معرفی کند. هر چند بیت کوین با پیروی از مسیر بازارهای سنتی این تعریف را تا حدودی نقض کرده است. سالتر معتقد است بازیابی اخیر بازار تا حدود خیلی زیادی به شدت بحران بستگی دارد. وی اظهار داشت:
«چنانچه این بحران اقتصادی رفع شود، تاثیر خاصی بر قیمت بیت کوین نخواهد گذاشت. اما اگر یک فروپاشی واقعی رخ دهد، علاقه به بیت کوین هم از بین خواهد رفت و بیت کوین به عنوان یک دارایی امن علیه سیستم بانکی ظاهر می شود.»

 با نزدیک شدن هر چه بیشتر به هاوینگ می توانیم شاهد روزهای جذاب تری هم در این بازار باشیم.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 21:53
توئیت عجیب INTELSKY
?این تاریخ را یادداشت کنید، به زودی اتفاق بزرگی در عراق خواهد افتاد. ??????
یک سیاستدان این توئیت راتوضیح بده لطفا

3 1

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 20:46
یک کاربربه نام فلاحتی بود که مرتب پیام میگذاشت که تحریم ها برداشته میشن وچنین وچنان .
الغرض منظور اینکه یک سری به اخبارجدید بزنه ببینه امریکا و انگلیس و... درسازمان ملل امروز چه طرحی را وتو کردند .تادیگه جوش نزنه .

4 1

معمار زیبا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 18:51
ویروس کوید ۱۹ کاری کرد توافقنامه پاریس نتوانست انجام دهد کاهش تولید گازهای گلخانه ای

2 2

اس محمد زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 18:47
?طرح روسیه برای لغو تحریم ها در بحران کرونا رای نیاورد
▫️آمریکا، انگلیس، اتحادیه اروپا، اوکراین و گرجستان طرح پیشنهادی روسیه مبنی بر لغو تحریم‌ها در زمان شیوع کروناویروس را در مجمع عمومی سازمان ملل رد کردند.
@s

7 6

محصل پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 18:32
با سلام خدمت کاربران عزیز!!
تسویه اونس در ماه فوریه= ۱۵۸۵ دلار!!
اونس در انتهای هفته اول مارس= ۱۷۰۰ دلار (سقف ۷سال گذشته). افزایش ۱۱۵ دلاری!!
اونس در انتهای هفته دوم مارس= ۱۴۵۰ دلار. (کف سه ماه گذشته). سقوط ۲۵۰ دلاری!!
اونس در انتهای هفته سوم مارس= ۱۶۳۵ دلار. افزایش ۱۸۵ دلاری!!
اونس در انتهای هفته چهارم و تسویه ماه مارس= ۱۵۷۵ دلار. سقوط ۶۰ دلاری!!
نتیجه اینکه نوسانات رفت و برگشتی اونس در ماه مارس فقط بدلیل تسویه های هفتگی و سیو سود توسط ابر ثروتمندان رخ داد که از بحران جهانی کرونا ویروس نهایت بهره را به نفع خود بردند!!
جالب اینکه نهایتاْ تسویه ماه مارس (۱۵۷۵ دلار) با فقط ۱۰ دلار کاهش نسبت به ماه فوریه (۱۵۸۵ دلار) صورت گرفت!! که با توجه به اوضاع فعلی این خود نشانه ای از تمایل به افزایش و ورود مجدد معامله گران برای خرید خواهد بود!!
موفق باشید!!

10 5

محصل پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 18:58
با سلام خدمت شما جناب ییلاق!!
من نظرم رو در مورد سکه امامی و آبشده چندین بار خدمت همه عزیزان عرض کرده ام!! به نظرم سکه امامی جای افزایش تا ۶۷۰۰ و طلای آبشده هم سقف ۳۱۰۰ رو پیش رو دارد!! از اسفند سال گذشته نظر بر افزایش قیمت گذاشتم و چندین بار هم بر آن تاکید ورزیدم!! امیدوارم همه دوستان و کاربران عزیز نهایت استفاده را برده باشند!!
با آرزوی سلامتی برای ایران و ایرانی!!
موفق باشید!!

6 6

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 18:43
ممنون جناب محصل آیا توصیه ای برای خریداران داخل وخانگی ندارید

1 5

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 18:06
ما تو قيمت دلار مونديم بعد نفت پيش بيني كنيم
اصلا طلا فروشي ها به تابلو كار ندارن
الان سكه رو اكثرا ٣٠٠ يا ٤٠٠ بالا تابلو ميدن
هم چنين وضعيتي واقعا جا تعجب داره
سناريو خريد طلاهاي خرد خانگي توسط طلافروشا تو اين ركود شروع شده كلي زير قيمت تابلو دارن ميخرن طلاهاي خانگي خيلي زود به بازار تزريق ميشه و اين افت قيمتو به همراه داره

1 4

پر پرواز یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 17:17
سلام. پیش بینی نسبت به قیمت نفت چیست؟ لطفاً منطقی نظر بدهید؟ تاریخ و قیمت ذکر کنید.

2 3

شکرخدا چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 14:15
اخيرا و در حاليكه كل دنيا و كل كارخانجات و فروشندگان عمده دنيا و كل پروازها و كل بازارها و كل مسافرتها تعطيل و تقاضاي ارز به شدت پايين آمده است كانالهاي صرافان همگي در كانالهايشان اعم از اينستاگرام و تلگرام به صورت هماهنگ قيمتهاي غير واقعي را براي ارز اعلام مي كنند در حاليكه تقاضا قريب به صفر شده و كل بازار دنيا تعطيل و در ركود است!
اين قيمت سازي كل اقتصاد و كل بازار و كل خدمات را به هم مي ريزد و كشور را با بحران تورم غيرواقعي كه فقط و فقط به نفع صرافان است مواجه مي كنند آنهم در شرایطی كه نرخ ارز بايد به شدت كاهش مي يافت . حالا اينها نه تنها دست پيش گرفته اند كه پس نيفتند بلكه از هيچ و بي دليل از خون مردم براي خود كاخها مي سازند.
رئيس اتحاديه صرافان در مصاحبه با خبرگزاري فارس اعلام كرده كه قيمت ارز ساخته دلالان غيرمعتبر است!
عوامل فرصت طلب به جاي اينكه جواب دهند چرا نرخ دلار از 15000 به 10 هزار كاهش نيافته چون تقاضايي نيست ، در اقدامي هماهنگ و متحد الشكل در سايتهاي رسمي شان در اوج كاهش تقاضاي ارز ، اقدام به قيمت سازي براي ارز دلار تا نرخ 17000 تومان كرده اند كه فردا هيچكس نخواهد توانست جلودار گرانيهاي بيش از حد باشد و كل بازار و اقتصاد يقينا به هم خواهد ريخت!
تمام قيمت ها كالاها و خدمات حتي كل كالاهاي كاملا ايراني بدون استثناء به قيمت ارز بسته است تا با اعلام كنندگان نرخ غيرواقعي ارز برخورد نشود هيچ قيمتي كاهش نخواهد يافت! .منبع سایت الف

2 0

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 13:51
ازساعت ۵ بعدازظهربه بعد نگاهتون به انس باشه .

1 0

سیکی هشت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 14:07
مگه چه تاثیری میتونه رو انس بزاره

1 2

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 13:53
ما همیشه نگاهمون به انس هست.

5 3

چلانه چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 11:56
در حاليكه رئيس اتحاديه صرفان قيمت سازان غيرواقعي براي نرخ ارز را به دلالان غيرمعتبر نسبت مي دهد ، براحتی میتوان از كانالهاي اينستاگرامي و سايتها و آدرسها و شماره تلفن هايشان معلوم کرد آیا همگي صرافان غیر رسمی هستند یا باید رد پای صرافان مجوز دار را هم پیدا کرد.
تا با اينها توسط قوه محترم قضائيه برخورد صورت نگيرد و صدا و سيما هم گزارش محاکمات را پخش نكند ، همه كالا ها و خدمات در كل ايران دچار نوسان و افزايش شديد قيمتي خواهد شد و مردم به شدت ضرر خواهند كرد وقتي تعطيلات و ركود كل كشور و خارج از كشور و دنيا را فرا گرفته و هيچ مرجعي مثل صرفان باز نيستند و هيچ مسافرتي مثل مسافرت خارجي و هيچ پرواز خارجي فعال نيست چرا مسئولان اجازه مي دهند قيمت ارز چنين بالا رفته و قيمت همه كالاها و خدمات دچار نوسان و تورم بيش از حد و غير واقعي شود و فقط خواست و منفعت صرافان رسمي ارز تامين شود؟!

8 2

بگذر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 11:37
سلام
خودم شخصا با سیگنالهای کاربر محمدی و استاد اعظم گمراه شدم و ضرر کردم (دلیل اصلی اش هم اینه که این دو کاربر برای اعداد بزرگ از سکه سیگنال میدهند نه برای خانگی ها)اما الان کمی کاربلد تر شدم و از هر دو استفاده می کنم. قبل از عید از نظر استاد اعظم استفاده کردم و کمی خرید کردم اون مقدارم که خرید نکردم براساس فکر خودم بود که پشیمان نشوم.تخم مرغها در یک سبد نباشد توصیه:سبد پول در شرایط کنونی کاملا اشتباه است.
_______________________________________
با کاربر قاسم روشن کاملا موافقم که در درجه اول از فکر خودمان استفاده کنیم در درجه دوم برای تصمیم نهایی از نظرات سایت هر چند مخالف هم استفاده کنیم.

4 2

اس محمد زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 10:27
?قیمت دلار در سال ۹۹؟
?حسین راهداری، کارشناس بازارهای مالی:
⚡️چهار عامل به عنوان نیروهای افزایشی بر قیمت دلار در سال ۹۹ تأثیرگذارند:
1️⃣انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا
امسال سال آخر دوره ریاست‌جمهوری ترامپ بوده و او دست به هر کاری می‌زند تا آنچه در توان دارد را انجام می‌دهد و به ایران ضربه بزند.
2️⃣بدبیاری‌های دولتی منفعل و فرسوده
دولت روحانی در اواخر راه است و نشان داده عزمی برای جدایی از افکار منسوخ‌شده در کشورداری ندارد.
بعید است که این دولت بی‌انگیزه بتواند تا پایان عمر کوتاهش دست به کاری جدی بزند یا درباره بحران‌های آتی مدیریت بهتری نشان دهد.
3️⃣ غول سرگردان نقدینگی
طی دو سال اخیر دلار ۳٫۶ برابر شده درحالی‌که شاخص بورس ۵٫۵ برابر شده است. بحث تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت‌ها در این رشد بی‌تاثیر نبوده است.
سود ناشی از تجدید ارزیابی دارایی‌ها سود موهومی و یک‌باره‌ برای از بین بردن زیان انباشته ناشی از سوءمدیریت حاکم بر این شرکت‌های خصولتی و مدیریت صنعتی کشور است.
با تداوم زیان‌دهی این شرکت‌ها این سود موهومی نیز بزودی از بین می‌رود.
با به پایان رسیدن سوخت صعود بورس، می‌‌توان انتظار داشت که نقدینگی سرگردان بورس سر از بازارهای دیگر از جمله ارز در بیاورد.
4️⃣کسری بودجه شدید در کنار کاهش درآمدهای نفتی
?فروش نفت به دلیل تحریم‌ها به‌شدت کاهش یافته، منابع بودجه از جمله درآمدهای مالیاتی قابل حصول نیست.
?دولت برای جبران کسری بودجه به روش‌های تورم‌زایی همچون افزایش پایه پولی و در ادامه نقدینگی متوسل خواهد شد که همین، سبب هجوم مجدد نقدینگی سرگردان به بازار دارایی‌های مختلف از جمله ارز و مسکن و خودرو خواهد شد_onlin

15 1

بانوی آماتور 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 10:02
برادر محمدی ... هرچی هم با اعداد و واژه ها بازی کنی ، باید قبول کنی که خیلی از ماها رو از خرید عقب انداختی ...!
من شخصا دوستت دارم و میدونم که یه جورایی مــــیخوای کمک کنی ..
اما ...
در سیگنال دادنات بیشتر دقت کن
الان من موندم با یه مشت کاغذ پاره در دست و بدون مال.

4 11

اس محمد زرگر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 10:25
من در عجبم چجوری به حرف کسی که هویچ رو از الاغ نمی تونه جدا کنه گوش میدین. بابا تو این بازار دستوری خود همتی از فرداش خبر نداره .

10 4

قاسم روشن یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 02:21
سلام دوستان. برای بار سوم میگم از نظرات استفاده کنید ولی طبق حرف اونا پیش نرید. فقط میانگین نظرات رو جلو ببرید.
الان استاد اعظم میگه بالا میره، وحید محمدی میگه پایینی داره! هر دو هم د پهلو دارن سیگنال میدن. چشم باز جلو برید.

17 25

شاهین 53 هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 01:17
سلام و عرض ادب
انس طلا هدفش شکست 1621 و رسیدن به 1707 و1800 است
تازمانی که بالای سطح 1607 هستیم سطح 1621 را خواهیم شکست و سرعت رشدش بیشتر خواهد شد

3 1

گرگ وال استريت 2020 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 11:59
خرید از پولبک انس به ۱۶۰۲ به سه هدف۱۶۱۲....۱۶۱۵و۱۶۲۱
فروش در ۱۶۱۷ به هدف ۱۶۰۱
انس ۱۶۰۷
مجموع سیگنالها معادل ۲۵دلار سود

0 5

M. Ozil نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 11:08
حمايت ١٦٠٧ از دست رفت و به سادگي فرو ريخت

7 4

مك دونالد یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 10:10
نظر بنده هم بر عكس شماست
احتمال كاهش بيشتر از افزايشه

3 4

نيما اديب چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 09:50
روند اونس نزوليه و اعدادي كه اعلام كرديد اتفاق نخواهد افتاد، حداقل تا يك ماه آينده ...

7 5

آقا بايرام سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 09:04
منطقي باشيد، اونس نزديك به يك دهه ست كه به ١٨٠٠ دلار نرسيده و باز هم در مقابل اين سد بتوني ناكام ميمونه

7 3

ماكان ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 08:42
با نظريه مزدك عزيز موافقم و عقيده دارم جايگاه فعلي اونس بالاتر از ١٦٥٠ دلار نيست

9 1

سيمين پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 08:32
اقا شاهين لطفا حضور پر رنگتري تو سايت داشته باشيد و در مورد سكه و ابشده هم نظر بديد
Tnx

4 6

ماتيك ✔️ چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 08:15
آقا شاهين اونس ١٨٠٠ دلاري فقط يك روياست و از نظر بنده كاملا دست نيافتني... چند سال ميشه كه طلا نتونسته خودش رو به اين قيمت حتي نزديك هم كنه.....
✔️

8 2

مزدك پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 07:59
جناب شاهين
تنها خبر درگيري ايران و امريكا در عراق ميتواند قيمت طلا رو به سطح ١٧٠٠ يا بالاتر پرتاب كنه و در غير اين صورت فعلا اونس در سطح ١٥٥٠-١٦٥٠ باقي ميماند

10 1

آناليز 777 چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 07:35
حمایت مهم انس ١٦٠٧" انس حمایت را از دست بده اصلاح تا ۱۶۰۰ و ۱۵۸۰ بالای حمایت مقاومت ۱۶۲۳ و ۱۶۳۰

11 3

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 01:40
در صورتی که بتونه مقاومت 1621 را در تایم روزانه بشکنه ان موقع می تونیم روند صعودی را بررسی کنیم //

6 7

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 01:28
فعلا هنوز تا فاز نزولی است

3 5

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 00:34
https://shopmybuy.com/arbidol-umifenovir-antiviral-agent-01-mg/

3 2

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 02:19
شایدم منتظری تحریمها برداشته شه و ایران هم به سازمان تجارت جهانی بپیونده و همه چی گل و بلبل شه که بتونیم مستقیم خرید اینترنتی کنیم؟

3 5

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 00:32
لینک یک دارو که الان برام فرستادن در در مان کرونا
https://shopmybuy.com/arbidol-umifenovir-antiviral-agent-01-mg/

3 1

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 02:16
اولا که این دارو یک آنتی وایرال هست برای آنفولانزا و کروناهای قدیمی تر (مثل سارس). هیچ اشاره ای به ویروس SARS-CoV-2 که عامل بیماری COVID-19 است نکرده.
ثانیا حالا بر فرض محال اگر آنتی وایرال ویروس SARS-CoV-2 هم بود مگه ما ایرانیها به این راحتی میتونستیم اینو بخریم. تا برسه و اگه برسه میشه نوش دارو بعد از مرگ سهراب.

2 2

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 01:21
متنش انگلیسی بود و انچه که من متوجه شدم یک داروی ضد ویروس انفولانزای A و B بود // در مورد کرونا چیزی ننوشته بود//

9 4

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 23:52
ترامپ اخیرا توییت کرده که با پادشاه عربستان صحبت کردم و قرار شد که ایشون هم با رییس جمهور روسیه صحبت کنند و صادرات خودشان را تا 10 میلیون بشکه کاهش دهند و گفته که امیدوارم این اتفاق به زودی بیفته // همین که ترامپ این توییت را زد قیمت نفت حدود 20 درصد افزایش پیدا کرد و از بشکه ای 25 به 30 دلار رسید // در صورتی که عربستان و روسیه با هم به توافق برسند قیمت نفت افزایش بسیار بیشتری پیدا خواهد کرد و این خبر خوبی برای صادرات نفت و بنزین و پیروشیمی ها داخل ایران است // اگر این اتفاق رخ دهد امکان دارد قیمت دلار داخل ایران دیگه صعود بیشتر نکند و حتی کمی کاهشی هم شود // افزایش قیمت اونس در امروز هم به خاطر همین خبر بود و دیدیم که با افزایش قیمت نفت اونس هم صعودی شد // همانطور که قبلا هم عرض کرده بودم تا وقتی که قیمت نفت پایین باشد اونس هم توان صعود ندارد و همین که امروز نفت صعودی شد //

7 4

++ یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 00:18
تشکر از جنابعالی برای زحمتی که میکشیدو تحلیلهای عالی میگزارید

7 1

شکرخدا چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 22:55
دوستان و اساتید بزرگوار در دوران رکود که پول در دست مردم کم هست وضعیت بازار مسکن چطور میشه به نظر شما نزولیه یا صعودی راهنمایی بفرمایید

1 1

۰۰ 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 16:10
سلام دوست عزیز. من سوال شما رو با یک سوال پاسخ می دهم‌. مگر قیمت مصالح ساختمانی ثابت مانده یا پایین امده که قیمت مسکن پایین بیاد. اگر یک سر به بازار مصالح مسکن بزنید خیلی چیزها دست تون می آید. البته طبیعی است که بازار برای خیلی از خریداران به رکود می رود. صرفا جهت راهنمایی.

3 2

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 00:54
داداش خاطرجمع باشید که قیمت یه عده مارکت ها افزایش پیداکنه وقیمت مارکت مسکن کاهش
زمانی که تورم هست یعنی واسه همه مارکتها هستش فقط کم وزیادداره
به عبارتی منتظر نباش بریزن خیابان وشماسوا کنی اگه توفکرخرید هستی و زورت میرسه هرچه سریع اقدام کنید

7 5

اوستا دادا اعظم چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 23:12
اول باید بهت تبریک بگم بابت نام کاربری که انتخاب کردی دمت گرم ! بابت سوال مسکنی باید بگم بازار به رکود میره و پول لازم ها مجبور به پایین کشیدن فتیله میشن !

13 4

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 22:55
به خدا دیگه خسته شدم خوشبختانه الان دیگه اینترنت هم هست // اخه تو که دو ریال سواد نداری برای چی اینقدر کل کل می کنی // بر تو گوگل بزن ببین قیمت دلار سال 1389 حدود 1000 تومان بود // .قتی چیز به این ساده را بلد نیستی لطفا اینقدر ادای ادمهای باسواد را در نیار // ضمنا هزار بار بهت گفتم باز هم بهت می گم در ایران افزایش قیمت طلا به دلیل افزایش قیمت دلار است و دلار طی 10 سال گذشته قیمتش تقریبا 17 برابر شده و در طی این 10 سال اونس روندش افزایشی نبوده و اتفاقا از 1900 دلار به سمت کانالهای پایین تر بازی کرده و الان هم که تازه بالا رفته هنوز حدود 1600 هست // حالا هر چقدر دوست دارید منفی بدید //

6 4

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 21:52
بنده به همه اعضا و نظرشون احترام میگذارم و اعتقاد به بحث کردن ندارم بارها گفتم فقط مثبت ومنفی کافیه قیمت طلا در سال ۱۹۷۱ بالغ بر ۳۵ دلار در هر اونس بود که این رقم تا الان ۵۳برابر شده و به ۱۶۱۲ دلار رسیده است ازاوت ۱۹۷۱ریچارد نیکسون رییس‌جمهور وقت آمریکا ارتباط طلا با دلار را که از سال ۱۹۴۴ بر اساس پیمان برتون وودز برقرار شده بود از بین برد و قیمت طلا در آن تاریخ به ۳۵ دلار در هر اونس رسید تا سال۱۹۷۱ بانک مرکزی آمریکا به شرطی میتوانست یک دلار چاپ کند که معادل آن در خزانه طلا موجود باشد ولی از آن زمان چاپ دلار بدون پشتوانه باعث کاهش ارزش دلار در برابر طلا شده است من نمیدونم ارزش دلاری ۱۰سال اخیر نسبت به چه چیزی ۱۷برابر شده نسبت به طلا و ارزهای بین المللی که نشده حتی نسبت به ریال هم ۱۷برابر نشده سال ۱۳۸۹ده سال قبل دلار ۳۰۰۰هزار تومان بود و الان اگر ۱۸۰۰۰هزارتومان هم بگیریم میشه ۶برابر!!!!!

7 4

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 22:49
اگر سواد داری برونرخ دلار را در سال 1389 نگاه کن حدود 1000 تومان بود // بهت گفتم که // شعرات را عوض کن // طلا همیشه طلا نیست // دلار همیشه دلار است // چند بار باید یک چیز خیلی ساده را بگم //افزایش قیمن طلا در ایران به دلیل افزایش قیمت دلار است نه به خاطر افزایش اونس // از سال 2011 در جهان اونس هنوز به عدد 1900 دلاری 10 سال پیش خودش نرسیده است // ضمنا تو ایران همه چیز به خاطر افزایش دلار گران شده است // اهن و مس و اجر و مرغ و ماشین و حتی کود گوسفندی هم قیمتش 10 برابر شده است // دوست عزیز شعارت را عوض کن یا بگو دلار همیشه دلار است یا بگو ریال همیشه پشگل است //

3 3

اوستا دادا اعظم چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 21:40
آگر به دید گو به ریال نگاه کردی همیشه برنده ی

5 0

آلفا مم چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 21:38
حتما سکه رفاه روهم که ۷ میلیون بود دلالها قیمت گذاشتن.عجب دروغگوهایی هستن

4 0

مارلون سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 00:15
دلال یه پوشش برای پیشبرد اهدافشون. دلال یه چیز موهومه که هر قیمتی دوس دارن آقایون اعلام میکنن تو کانالاشون..میندازن گردن دلال.رییس بعد ش میاد میگه کانالای تلگرامی قیمت بردن بالا ولی درواقع کانالای تلگرامی مال خودشون.. مارو .. فرض کردن.هیچ کسی حتی گنده ترین معامله گرای ایران باهم جمع بشن که هیچوقت نمیشن.. نمیتونن کوچکترین اثری رو قیمت بزارن.. رسانه دستشونه خبر میزنن افزایشی یا کاهشی میکنن بعد که کارشون کردن آقا تکذیب شد خبری نیس

18 3

ال ناز ! یک روز میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 20:54
مراقب حباب بورس در سال 99 باشید
" شاخص بورس در سه سال اخیر از 80 هزار واحد به 550 هزار واحد رشد کرده است که نشان می دهد شاخص بورس در این سه سال حدود 600 درصد رشد کرد
سوالی که برای بسیاری از کاربران ایجاد شده است این هست که ایا سال ۹۹ هم سال جذاب بورسی و رشد ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی سهام ها تکرار خواهد شد؟
بازار بورس ایران از بازار بورس های جهان مستثنی نیست اما جایی که اکثر بورس های جهانی بخاطر ویروس کرونا با طوفانی سهمگین در نوردیده شدند و سود هایی که در چهار سال اخیر کسب کرده بودند همه را در چند هفته پس دادند ولی بورس ایران دچار ریزش نشد که نشان از حباب در بورس می باشد
حالا که بورس ایران راه خود را از بورس های جهان جدا کرده است دو مولفه تاثیر گذار را عامل تحریک خود می داند اولین بخش جذب پول داغ در این بازار هست و دومین مسیله هم بورس دماسنج تورم ایران هست
جریان نقدینگی و پول داغی که وارد بازار بورس شده است این بازار را تبدیل به یک بازار سفته بازانه کرده است و دید سرمایه گذاری در بازار بورس دیده نمی شود و زمانی که در بازار های موازی کم رشد کرده در بازار دیده شود مطمینا پول داغ از بازار بورس کوچ خواهد کرد و مبتدیان زیادی متضرر خواهند شد پس توصیه شدید می شود قدرت ریسک خود را در بازار سرمایه به زیر ۲۰ درصد در سال جدید کاهش دهید
اما دماسنج تورم و رشد ۶۰۰ درصدی شاخص بورس که نه با رشد تورم همخوانی دارد نه با رشد دلار در سه سال اخیر اگر مبنای تورم را در ۶ سال اخیر میانگین سی درصد بگیریم حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ درصد تورم خواهیم داشت حالا اگر مبنای رشد بازار را نرخ دلار از حدود ۳۵۰۰ تومان بگیریم و حتی ان را با دلار ازاد حدود ۱۶۵۰۰ تومانی هم حساب کنیم رشدی ۳۷۰ درصدی را پیدا خواهیم کرد
بسیاری از سهام خرد بازار هم اکنون با دلار ۲۵ تا ۳۰ هزار تومانی حساب می شوند که نشان از سفته بازی سنگین در این بازار دارد و طبیعتا یک روز این حباب های بزرگ هم خواهد ترکید
بازار بورس امسال جای کسب سود های ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی نخواهد بود و اگر بسیار خوشبین باشیم و مبنای این بازار را دلار نیمایی قرار دهیم تنها عاملی که به رشد بازار سرمایه کمک خواهد کرد نرخ رشد دلار نیمایی خواهد بود که به صورت بسیار خوشبینانه رشد بازار سرمایه نسبت به سال ۹۸ به نصف یا یک چهارم سال قبل رشد خواهد کرد
توصیه دارم به هیچ عنوان بیشتر از ۲۰ درصد نقدینگی موجود و راکد خود را وارد بورس نکنید چون امسال پر ریسک ترین بازار، بورس می باشد

6 1

بام ایران نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/15 ساعت 01:02
این تحلیل از مهندس صحرایی تحلیل گر بازار سرمایه است نه الناز

2 1

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 22:56
گل بود به سبزه نیز آراسته شد. یه "ال ناز" کم بود تقلبیش هم اومد.

4 2

مك دونالد یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 21:59
اين تحليل سطح بالا از الناز بعيد بود، واقعا سورپرايز شديم،،،،،، براووو

4 0

آلفا مم چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 21:42
برای اولین بار واقعا رکورد زدیم آفرین.

7 2

گرگ وال استريت 2020 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 21:30
ال ناز اين تحليلت نمره ش ٢٠ بود
اولين بار بود يه تحليل منطقي رو از شما ديديم
درود بر شما

6 3

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 21:00
در شرایط فعلی سرمایه گذاری در بورس خودکشی اقتصادی و نابودی سرمایه است // شاخص بورس مثل یک بادکنکی است که هر لحظه ممکن است بترکد //

7 1

اوستا دادا اعظم چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 20:48
رئیس اتحادیه طلا و جواهر آقای کشتی آرای میگه این قیمت سازی ها توی بازار تعطیل کار بازاری ها است ! آیا این حرف باور کردنی است ؟ جواب خدا رو چطوری می خواهی بدی با این دروغ ها ؟

2 0

متضرر۲سال سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 22:33
من موندم کی اینو کرده رییس اتحادیه یه بار نشد یه چی بگه درست از آب در بیاد میگه میاد پایین میچسبه به سقف میگه میره بالا وارد اصلاح میشه اصلا یه وضعیه

5 4

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 20:42
دوستان عزیز
همه ما می دانیم که دلیل افزایش قیمت طلا در ایران طی سالهای گذشته افزایش قیمت دلار بوده است نه اونس // دلار از سال 89 تا 98 حدودا 17 برابر شده است / سال 89 دلار 1000 تومان بود و الان حدود 17000 تومان شده
ولی اونس در 10 سال گذشته هنوز نتوانسته است به قله 1900 دلاری خود در سال 2011 برسد و 10 سال است که در فاز نزولی قرار گرفته است //
بعضی دوستان دایما شعار می دهند که طلا همیشه طلاست // دوستان عزیز اگر می خواهید شعار بدهید حداقل درست شعار بدهید و بگویید دلار همیشه دلار است // چون در ده سال گذشته دلار 17 برابر شده و اونس طلا سقوط کرده است /// به طور مثال اگر کسی در امریکا سال 2011 طلا با اونس 1900 دلاری خرید زده بود هنوز بعد از 10 سال به پول خودش هم نرسیده بود // تو ایران تمام کالاها گران شده است و فقط طلا گران نشده است // و علت ان هم کاهش ارزش پول ملی است // یا می توانید شعار دیگر سر بدهید که ریال همیشه پشگل است // بدرود

1 2

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 23:22
جناب شهیر عزیر تو ایران شما همون طلا را بخر // چون وقتی دلار گرون بشه حتی اگر اونس هم بالا نره باز هم طلا گرون میشه // ولی منظور من این است که افزایش قیمت طلای داخل ایران به دلیل افزایش قیمت دلار است //

1 0

شهیر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 21:37
یعنی دلار بخریم تو ایران برا حفظ ارزش پولمون یا فقط طلا بخریم چکارکنی اقای۲۰۴۹

3 3

اوستا دادا اعظم چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 20:44
ریال گل به رو تون پیشکل هم نیست گو است

3 2

اوستا دادا اعظم چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 20:40
بازار ساز در صدد بی ارزش کردن پول ملی است

4 4

اوستا دادا اعظم چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 20:38
مواظب مالتون باشید این گرانی ها کار خود دولت و بانک مرکزی است ! قیمت ها کاملا صعودی است فریب بازار ساز بی وجدان رو نخورید سکه طی یک الی دو هفته دیگر به ۷ میلیون می کشتی ارای بی وجدان میگه این قیمت ها کار خود بازاری ها است چرا دروغ میگی بی وجدان ؟!

4 0

H. RoHani سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 20:35
ترامپ :
با دوستم محمد بن سلمان (وليعهد سعودى) صحبت كردم كه با پوتين (رئيس جمهور روسيه) صحبت كرده
و من انتظار دارم و اميدوارم كه آنها تقريبا ١٠ ميليون بشكه از توليدات خود را (اوپك پلاس)
يا فراتر از آن را كاهش دهند ،
كه اگر اين موضوع رخ دهد ، براى صنايع نفت و گاز عالى خواهد بود!

6 4

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 19:46
آهن آهن است و نقره نقره است ولی هیچکدام پشتوانه چاپ دلار و همه پولهای کاغذی دنیا نیستند چند وقت پیش مصاحبه یک بانکدار آمریکایی رو دیدم که میگفت چرا باید به جای طلا دلار بخرد که پشتوانه آن طلاست او اعتقاد داشت تمام دولتهای جهان سالانه مقدار زیادی پول بدون پشتوانه چاپ میکنند از جمله آمریکا که سالیانه یک ترلیون دلار بدون پشتوانه چاپ میکند و بر خلاف بعضی دوستان که قیمت واقعی طلا را کمتر از مقدار فعلی میدانند قیمت واقعی دلار را با محاسبات ریاضی دقیقا ۲۳۵۰۰دلار حساب کرد محاسبات او طبق مقدار دلار موجود در کل دنیا و مقدار طلای موجود در بانک مرکزی امریکا بود

5 4

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 20:31
پشتوانه پول هر کشوری تولید ناخالص ملی ان کشور بعلاوه ذخایر بالقوه استراتژیک ان کشور است نه طلا // طلا هم فقط یکی از ان ذخایر استراتژیک است فقط همین // این چیزهایی که من گفتم اصول اولیه و پیش پا افتاده اقتصاد کلان است // فقط طلا در شرایط بحرانی اقتصادی چون نقدترین سرمایه است و خرید ان احتیاج به تخصص خاصی ندارد توده مردم را به خود جذب می کند و اتفاقا بیشترین ضرر را هم بعد از مدتی به همان مردمی که شتاب زده اقدام به خرید ان کرده اند می زند // افزایش قیمت طلا در ایران به خاطر افزایش قیمت دلار است وگرنه از سال 2011 تا حالا طلا در فاز نزولی بوده است و هنوز نتوانسته است به قله 2011 برسد // بهتر شما شعارت را عوض کنی و بگی دلار همیشه دلار است چون افزایش قیمت طلا در ایران مدیون افزایش قیمت دلار است نه اونس // تمام کسانی که مثلا در امریکا در سال 2011 طلای 1900 دلاری خریده اند اگر با شعار طلا همیشه طلاست پیش می رفتند هنوز بعد از 10 سال به پول خود هم نرسیده بودند // مردم عوام که قدرت سرمایه گذاری در کالاهای دیگر را ندارند وارد بازار طلا می شوند وگرنه سودی که در بازارهای دیگر مثل نقره و مس و اهن و پالادیوم است به مراتب بیشتر است و اتفاقا نوسانهای ان شدید تر است //

5 7

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 19:17
فعلا در جهان جنگ نفت است نه جنگ طلا // همه دنیا چشم به قیمت نفت دوخته اند نه طلا // امروز نفت برنت لحظه ای به 35 دلار رسید و از قعر چاه 25 دلاری خارج شد // و در حال حاضر هم بالای 30 دلار است و به زودی دوباره به بالای 35 خواهد رسید // تمام سرمایه گذاران باهوش دنیا در این مدت سهام های مفت شرکتهای نفتی را در پایین ترین قیمت شکار کردند و سود هنگفتی بردند // تمام کشورهای وارد کننده نفت به دنبال پر کردن مخازن ذخیره نفتی خود بودند تا از این فرصت اسنثنایی بیشترین سود را ببرند //
شاید در طول یک قرن فقط چند بار اینگونه اتفاقات بیفتد و باعث شود قیمت نفت از قیمت ای معدنی کمتر شود //

7 10

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:50
دوستان خبر های واقعی را فقط از این کامنت پیگیری کنید خیلی ها در صدد گمراه کردن شماها هستند مراقب باشید ممکنه یک نفر با 10 تا کاربر بیاد نظر میده و از خودش برای گمراه کردن بقیه تعریف میکنه و با ترفندهای متعدد سعی در فریب شما داشته باشه
حقایق بازار فقط از این کامنت چه مهمان چه اعضا

0 1

شبرنگ 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 21:29
سلام الان نظر تون چیه

7 5

مرورگر طلا یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 19:06
با سلام به استاد اعظم.
اون یک نفر رو میشه معرفی کنی تا کسی با طناب پوسیدش توی چاه نره؟
ممنون.

5 4

متضرر۲سال سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 19:01
استاد اعظم ۲ و ۳ نسخه تقلبی شمان؟؟؟؟
شما که چند روز یه بار میای یه چی میگی و میری سوالم میکنیم ازت جواب نمیدی مثل داش وحید کانال مانال ندارین بهره مند شیم پولمون باد هوا نشه نظراتتونو دنبال کردم برام قابل اطمینانه

7 10

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:46
همان طور که قبلا گفتیم هر کاهشی زیر 2790 خرید داره
هدف مظنه فردایی 2820 و 2853 هست
سکه هم 6350 حمایت خوبی هست
در ضمن بورس سکه با بازگشایی معاملات بالای 7 معامله خواهد شد

3 8

آماتور2 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:49
ممنون.حداقل مالدارها فهمیدند نفروشند.

12 5

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:32
مارکت های داخلی باهم هماهنگ نیستن تا تایم رسمی با هم هماهنگ میشن احتمالا تا تایم رسمی یک پایین بزنن با هم هماهنگ بشن بعد یک افزایش از ۲۳ فروردین تا ۲۷ فروردین داریم از اونجا یک دست باهم ریزش کنن به کفهایی که اعلام کردم بالای بازار سکه ۶۷۰۰ دلار ۱۷۵۰۰ و آبشده ۲۹۰۰ هست

7 5

متضرر۲سال سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:46
استاد سپاسسسسسسسس
وحید:سپاس متقابل

2 12

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:38
حاجي تحليل داد
فقط يك كلمه بگو چشم و تشكر كنيد
شاگرد استاد نميشه هيچ وقت ما به استادي حاج آقا محمدي رو قبول داريم نظرم نداريم
فقط چي يك كلمه
چشم بگو بعدم بگو سپاس گزارم استاد

6 4

متضرر۲سال سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:13
ال ناز جوووووووون بیکارم دنبال کار میگردم یه سریم به اینجا میزنم تو یه کاری برا من جور کن قول شرف میدم کلاهمم اینور بیفته نیام بردارم حتی با حقوق ۱۵۰۰ کافیه خرج خودم در بیاد زن و بچه هم نخواستم سقفم خونه بابام میمونم
دلمم لک زده واسه شیرینی شربت نیمه شعبان

2 9

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:16
خب خدارو شكر كه يه نمك دون به بيكار بودنش تو سايت طلا اعتراف كرد

1 12

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:11
اين سايت كلا فيلم سينمايي هست كل كامنتارو بخون يكي بر ميداره اخبار سايتو كپي ميكنه كامنت ميذاره بگه من خيلي به ثانيه هستم يكي حرفاي استاد وحيد محمدي رو قرقره ميكنه يكي هم هنوز تو مملكتي كه انس بره بالا دلار مياد پايين تا نرخ دستوري ثابت باشه دنبال سطوح مقاومتي انسه
اين وسط يه مررررررد به اسم وحيد محمدي پيدا شد گفت حدس ميزنم از ٢٢ فروردين شروع ريزش باشه
بقيه هم فقط نظاره گر هستن
نمك ميپاشن
بريد دست استادو ببوسيد كه اگه نباشه چاقالم نيستيد

5 0

متضرر۲سال سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:22
شکر پاش حاجی حاجی کردنت ما رو کشته شما هم یه تحلیل بده ببینیم نیمچه استاد شدی یا هنوز شاگرد کلاس اولی

10 7

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:09
با عرض سلام بزرگواران آبشده نقدی ۷۹۰ و فردایی ۷۷۵ سکه ۶۴۵۰ و ۶۵۵۰ و دلار ۱۶۶۰۰ امروز و فردا این اعدادو دیدی بفروش هفته بعد رو خوب نمیبینم تا تایم رسمی یک ریزش داریم بازار کشش نداره برای بالا رفتن فعلا هفته بعد اصلاحات داریم به ۶۱۰۰ و ۲۶۳۰و ۱۶۰۰۰

6 9

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:12
حاجي خيلي مخلصيم
خدا حفظت كنه عزيز دلم

3 1

متضرر۲سال سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:07
آقای اساتید خواهش میکنم ازتون سوابقتون رو ببرین به دیدگاه عموم بذارین و کاندید رئیس جمهوری یا لااقل وزیر اقتصاد یا رئیس بانک مرکزی بشین شاید تونستین همه چی رو برگردونید شما که پیشگوهای خوبی هستین از قبل استاد بودنتون که انقدری به دست آوردین که تا هفت جدو آبادتون برخوردار باشن یه کاریم برا مردم کشورتون کنید
امضا از طرف بچه مچه های سایت

7 4

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 17:52
کی بود که هر روز می گفت داریم می ریم بسمت کانال ۱۳۰۰؟؟؟!!!
کجاست ؟؟
حرف اخرش این بود تا ۱۵ ردز اونس نزولی است و بسمت کانال ۱۳۰۰ در حرکت است!!!!
خخخخ

5 4

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:57
ما منتظر اونس 2300 دلاری شما هستیم // لطفا اگه میشه زمانش هم را بگید؟
ضمنا تا اونس 10 تا میره بالا جرگیر نشو // روند اونس نزولیه // اونس قبلا تا 1665 هم رفت ولی برگشت / اگه یادت باشه خیلی هم ذوق زده شده بودی // الان هم 10 تا رفته بالا باز ذوق کردی // یک کم ظرفیت داشته باشه // میترسم اگه برسه به 2000 انقدر ذوق کنی یک دفعه سکته بزنی //

8 6

زرین قلم سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 17:41
روز بخیر
لحظاتی قبل شاخص مدعیان بیکاری آمریکا با افزایش بیش از دوبرابر اعلام شد که در این چند ساله (مخصوصاً از زمان روی کار آمدن ترامپ) بی سابقه بود.
امروز رسماً ایالات متحده زنگ خطر فاجعه اقتصادی را به صدا درآورد.
اما ممکنه برای خیلی ها بعداً صداش به گوش برسه.
هوشیار باشید.
بدرود.

3 5

مرورگر طلا یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 19:06
سپاس استاد عزیز.

1 8

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 17:37
٤ تا بچه مچه حرف استادا اين سايتو تو كامنت تكرار ميكنن كامنت ميذارن بگن ما هم هستيم بعد همينا از اول عيد تا حالا عرضه نداشتن واسه خودشون سكه بخرن يعني كسي بشون نميفروخت در به در ميگفتن اقا كسي ميشناسيد ما ازش بخريم
بيا جمع كن اين بازيارو
روز تاسوعا ١٠ هزار دلار ميخواستم زير نيم ساعت در خونه دلار فروش خريدم
ادعا كه زياد داريد شماره ١٠٠٠٠ تا كيفي باس تو گوشيتون باشه نبايد سر خريد روز عيد اينجور التماس ميكرديد تورو خدا كسيو ميشناسيد بفروشه.... اره ما كامنتاتونو يادمون نرفته بچه مچه ها

0 5

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:06
شوما كارِت درسته
منتها دو كونت بدجاست و الا فروشت بالا بود
الانم برو واسه نيمه شعبان آماده شو تو سايت طلا دنبال شله زردي يا دارن خر داغ ميكنن اينجا

5 1

متضرر۲سال سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 18:00
ما بچه ها که کم کم بزرگ میشیم النازجوووووووووووووون شما که بزرگی انقد خودتو کوچیک نکن با حرص خوردنات و با حرفات بعله
ما روز تاسوعا میریم آش و شله زرد نذری پیدا میکنیم کاری به دلار نداریم میخواد بره بالا میخواد بیاد پاین به ماچه ارزونی پولدارا و دلاردارا
خخخخخخخخخخخخخخ

9 2

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 17:33
از مدیریت سایت تقاضا دارم کامنتهای تخریب کاربران و فحاشی و اوباش معابانه تعداد اندکی که سعی در بهم ریختن نظم سایت دارند رو هرچه زودتر حذف کنه.در شئونات یک ایرانیه فرهیخته نیست که با هر بی ادب و بیشعوری دهان به دهان بشه .امیدوارم هرچه زودتر مدیریت سایت اقدام کنید

1 4

متضرر۲سال سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 17:27
اونس زور میزنه ۱۶۱۰ رو بشکنه ولی فک نکنم بتونه

6 3

بگذر چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 17:19
سلام
به نظرم سکه همون 6570 که حدود 8 ام فروردین شد سقف جدید بود الان که اونس افزایشی شد فکر نکنم شنبه افزایشی باشه.
از کاربرهای سایت کسی هست ال نازو میبینه بچه رو ببره ددر .انگار خیلی تو خونه بد اخلاق شده

1 7

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 17:29
عزيزم تو بيا خودت منو ببر بيرون
خدارو شكر غير سقف خونتون سقف طلارو هم كه كشف كردي ميتوني شنبه با ريختن سكه هات كه تو گاو صندوقته يه تكوني به بازار بدي
حرفا وحيد محمدي رو قرقره ميكني....
تو مال سقف پيدا كردني
قيافت به سقف ميخوره
خوب شد اون استاد يه خطي داد سقف ٦٥٠٠ و بعد ريزشي شما همتون پرفسر سقف شديد
وخي جمعش كن برو تيله بازيتو بكن بچه
تورو چه به سقف
نهايت دوتا سكه داري اونم ننه بزرگت بهت عيدي داده ٦٠٠ بالا پايين سقف سنجي نميخواد
قرقره نكن حرف محمدي رو

7 2

متضرر۲سال سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 17:26
این آقا که خانوم شده به اسم از پول زیاد ناز پیدا کرده دیگه میترسه چفت و بست دهنشو نگه داره پولش از دستش بره ملت پولدار بی فرهنگ که میگن مثل این جماعته
البته میخواسته طلا بخره پول رو پولش بیاد جامونده سیمپیچیش قاطی کرده شما ندید بگیرین

2 2

متضرر۲سال سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 17:03
بچا کی این طلا میاد پاین میخوام طلا بخرم پولم که به زمین و خونه و کوفت نرسید لااقل یه تیکه طلا بگیرم
همتی کوجای مردشور ریختتو ببرن چرا دلار و طلا را نمیکشی پاین چششمون سفید شد

7 7

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 15:16
با توجه به این که قیمت نفت مفت شده تمام کشورهای وارد کننده نفت در حال پر کردن مخازن نفتی خود هستند اخیرا چین به تمام شرکتهای دولتی و خصوصی دستور داده تمام مخازن نفتی خود را پر کنید // حجم مخازن نفتی جهان به طور بی سابقه ای در حال پر شدن است // کاهش شدید قیمت نفت باعث شده برخی کشورها نفت مورد نیاز خود تا ماههای اینده را پیش خرید کنند / تا زمانی که قیمت نفت مفت باشد طلا توان صعود ندارد و به کاهش خود ادامه خواهد داد //

0 0

قزوینی اعظم نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 15:27
بایک تیر چند نشان

3 10

مهندس برق یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 14:12
طلا سقف تاریخی ایران رو‌ زده ، دلار کی‌ سقف رو میزنه، پیارسال سقف افسانه ای ۱۸/۵ رو زد و رفت رو ۱۱ امسال ایا مثل طلا دلار سقف رو‌میزنه؟

13 6

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 12:43
متاسفانه تبعات کرونا از اواسط اردیبهشت و اوایل خرداد دامن مشاغل را خواهد گرفت و روند اخراج کارگران و ورشکستگی کارخانجات و تولید کنندگان شدت خواهد گرفت .
باید فکری کرد

1 7

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 17:11
بابا اجتماااااعي
بابا جامع شناس
بابا مدني
بزررررررررررگ نظرات سايت
جز دلقك بازي هنر ديگه داري يا همش دست تو نافته داري پسونك ميخوري
شيشه شير بدم دست يا شيشه.........ك....

1 7

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 17:08
نمك وِلرم آبليمو
ال ٩٠ توليد متوقف
يخ كني تو
بابا اثر گذار تو سايت طلا
باباپر فايده
بابا نظر ده اصلي سايت
بابا ستون چپ مرداي سايت
بابا گرگ وال استريت
بابا پير سايت طلا
تورو خدا مارو از نظراتت صبح به صبح محروم نفرما روده هامون سفت ميشه بي نظر تو يبوست ميگيريم بابا خرمالو

5 2

ال نود یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 15:37
ال ناز!ال ناز؟ دوباره که نی نی بدی شدی؟
دوستان بچه ها در دو سالگی خود محور هستند بر اساس نظریات پیاژه برای اینه که شناختشون کمه
و براساس نظریات ویگوتسکی برای اینه که تلاش می کنند اجتماعی شدند.
ال ناز جونو درک کنید

0 15

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 14:13
باشه به عمه ام ميگم فكري كنه
به درگ كه مشاغل ميتركه
كاش تمام شه شر اين اوضاع كم شه

4 6

مهندس جوان  دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 11:57
به نظر کارشناسان با وجود شرایط خاصی که توش هستیم چرا چند وقته اونس از حدود 1600 تکون نمیخوره؟

0 5

متضرر۲سال سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 10:49
تلگرام شماهاهم قطعه یا برا من اینطوره

0 0

بانوی آماتور 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 11:42
وصله که .......

10 2

محکوم سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 10:43
آقای محمدی هنوزم به سکه5000 ایمان دارید

0 0

بانوی آماتور 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 11:34
اشتباه نوشتم .......
هم اینو جواب بده و هم اینکه ما جامونده ها کی بخریم ؟ همین امروز ؟؟؟

1 11

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 08:17
رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد: ما خواستار دشمنی نیستیم، اما آنها با ما دشمنی می‌کنند و از این بابت پشیمان خواهند شد، طوری که قبلا هرگز نشده‌اند. تنها کاری که باید بکنند این است که تماس بگیرند، یا از کسی بخواهند که تماس بگیرد. کانال‌هایی است که ما می توانیم به سادگی در تماس باشیم.

3 1

سید... سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 14:59
این خیلی ساده انگاری هست که فکر کنیم کله قناری با کله کلاغی فرقی باهم دارند. در عالم سیاست استکباری غرب، هدف یکی هست فقط رویکرد ها و استراتژی ها متفاوت است و اینها فقط عروسک های خیمه شب بازی هستند. تصمیم ها در اتاقهای فکری گرفته میشه که حتی برای چند قرن برنامه ریزی و دستور کار میدن.

1 1

بانوی آماتور 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 11:31
هم اینو جواب بده و هم اینکه ما جامونده ها کی بخریم ؟ همین امروز ؟؟؟

10 6

تهرانی چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 09:32
امیدوارم هر چه زودتر تنه لششو جمع کنه از کاخ کثیف گورشو گم کنه کله قناری

11 4

Abbas2020 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 08:27
ترامپ با کره شمالی هم همین داستان و پیاده کرد دروغ میگه مثل ....این طرف هم دیگه دولت روحانی نمیتونه مذاکره کنه تا انتخابات بعدی باید صبر کنیم.

4 12

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 07:58
پرزیدنت ترامپ: خواهان دشمنی با ایران نیستیم؛ کافیست تماس بگیرند تا مذاکره کنیم
۱۳ فروردین ۱۳۹۹

8 2

اوستا دادا اعظم چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 10:37
به ننه قلی بگو تماس بگیره ! خخخخخ

4 0

پدر بزرگ! سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 07:06
‍ لیست کتاب های صوتی
لطفا به اشتراک بگذارید تا دیگر هموطنان هم در این شرایط قرنطینه استفاده کنند تا زمان ها به بطالت نگذرد....
بر روی عناوین آبی رنگ که نام کتاب هست ، کلیک کنید به کتاب مورد نظرتان هدایت میشوید.
? سید مصطفی تاجزاده / پدر مادر ما باز هم متهمیم
? نایجل راجرز / فیلسوفان بدکردار
? ایمانوئل کانت / درسهای فلسفه اخلاق
? احمد زيدآبادي / از سرد و گرم روزگار
? شارل دو مونتسکیو / روح القوانین
? محمدعلی همایون کاتوزیان / ایران جامعه کوتاه مدت
? احمد شاملو / شازده کوچولو
? دینو بوتزاتی / بیابان تاتارها
? استیو جابز / پدری که زندگی دخترش را جهنم کرد
?مانس اشپربر / جباریت محصول توده‌های جبار
? دارون عجم اوغلو / چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟
? علی بندری / چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟
? سلمان قاراخانی/ چرا ملت‌ها شکست می‌خورند؟
? آرش نراقی / اخلاق حقوق بشر
? مایکل هریس / فواید گریختن از جامعه
?صادق زیبا کلام / ما چگونه ما شدیم
? شیخ فرید الدین عطار نیشابوری / تذکره الاولیا ء
? گابریل گارسیا مارکز / صد سال تنهایی
?سید محمدحسین طباطبایی / تفسیر المیزان
?کارمن فیش‌ویک / اینستاگرام آن بخشِ خودشیفتۀ شخصیتتان را دوست دارد
? برتولد برشت / مادر
? جورج اورول / انگلستان، انگلستان شما
? نیکلاس وایت / تاریخچه خوشبختی
? داستایوفسکی / شبهای روشن
?نیل براون / راهنمای تفکر نقادانه: پرسیدن سوال های به جا
? اریک فروم / روانکاوی و دین
? ژان پل سارتر / دیوار
?محمد جمالزاده / فارسی شکر است
?صادق هدايت / سايه مغول
? هانا آرنت / نام های سیاست
? تام مک‌کارتی / شاید نوشتن، هزاران مردۀ متحرک را دوباره زنده کند.
?صادق هدایت / ترانه های خیام
? اریک فروم / هنر عشق ورزیدن
? مارتین لوتر کینگ / رویایی دارم
? وینستین، جک راسل / زندگی و اندیشه های ادم اسمیت
?سید محمد خاتمی / نامه ای برای فردا
? صادق هدایت / خر دجال
?نوآم چامسکی / نگاهی انتقادی به سیاست آمریکا
? اکهارت تُله / سکون سخن می‌گوید
? اسکاول شین / چهار اثر
? خاویر کریمنت / بی شعوری - راهنمای علمی شناخت و درمان خطرناکترین بیماری تاریخ بشریت
? فردریش نیچه / چنین گفت زرتشت
? اروین یالوم / وقتی نیچه گریست
? مقصود فراستخواه / ما ایرانیان
? ریچارد باخ / جاناتان مرغ دریایی
? جلال آل احمد / مدیر مدرسه
?کتاب صوتی / بوستان سعدی
? براين مگي مردان اندیشه
?ولتر /«ساده دل» یا «کاندید»

1 1

پدر بزرگ! سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 07:09
اين متن رو كپي كنيد و تو تلگرام واسه خودتون ارسال كنيد و سپس هر كتابي رو دويت داشتيد كليك كنيد،اكثر كتابها مفيد هستند

12 8

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 00:19

دلار فعلا تا چند ماه اینده به هیچ عنوان اجازه عبور از 17500 تومان را نخواهد داشت و بانک مرکزی به راحتی می تواند دلار را روی این قیمت کنترل کند // ضمن اینکه بازار ایران سراسر در رکود است و هر چقدر قیمت دلار بالاتر باشد تقاضا برای ان کمتر می شود و فشار برای خرید دلار از بین می رود // اگر قیمت فعلی دلار را حدود 16500 در نظر بگیریم نهایتا دلار 6 درصد دیگه رشد خواهد کرد // بعد از اینکه دلار به 17500 رسید هیچ راهی به جز اصلاح قیمت نخواهد داشت و دوباره به سمت کانال 16000 و 15000 باز خواهد گشت و فرصت خرید فراهم خواهد شد // اینده اونس فعلا در هاله ای از ابهام است و ممکن است هر رفتاری در کوتاه مدت از خود نشان دهد ولی بعد از عبور جهان از بحران کرونا قیمت اونس دوباره منطبق بر واقعیتهای اقتصادی می شود ولی انچه که قابل پیش بینی است این است که اونس حتی اگر صعودی هم شود دوباره هیچ راهی جز اصلاح و کاهش قیمت ندارد // سکه و دلار در مسیر صعود و نزول خود نوسانهای زیادی خواهند داشت برای خرید یا فروش نباید اسیر این نوسانات شد و باید صبور بود تا بهترین نقطه های ورود و خروج را شناسایی کرد

5 4

++ یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 10:13
ممنون از نظرات کارشناسانه شما.در سایه ایزد یکتا برقرار باشید

4 11

مرورگر طلا یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 00:18
درود به شرفت استاد زرین قلم.
خدا نگهدار خودتو و خانوادت باشه بزرگوار.

6 8

برنا یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:55
نظر شخصی:هیچ خبر خوشی نمی تونه دلار رو از 17 هزار کمتر بکنه دیگه باید قبول کنیم اقتصادمون. ......

4 5

برنا یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:56
از گران شدن دلار به شدت ضرر میکنم.قابل توجه ریال دارها

6 9

برنا یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:45
اون موقع که سردار سلیمانی را ترور کردند جنگی نشد حالا که کرونا اومده محاله جنگ بشه .
فعلا تکنیکال برید جلو و اونم اینکه تحریم هستیم و ارز و سکه میره بالا .تا انشالله فاند خبری ریشه کن شدن کرونا قیمتها رو تعدیل کنه

5 7

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:19
دوستان عزیز خونسردی تو نو حفظ کنید تجربه به من میگه وقتی بورس های آمریکا رو به کاهش دم انتخابات یعنی جنگ حتمیه حالا امیدوارم کشور عزیزمون وارد میدون نکنن ولی اگه ...... جواب ایران حتمیه.

3 4

خانم مریلا. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:22
فک کنـــم آخرین مرحله فینال
جنــگ باشه .....و تمــــام.....

4 5

Molti milyarder 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:17
درود بر دوستان
امروز طبع شعرم گل کرد این متن نوشتم تقدیم...
روز طبیعت، عطر بهاری
سیزده پارسال عجب هوای
هوای خیس ونم نم بارون
همه دور هم عجب صفایی
نسیم باد وصدای بلبل
اخ چه قشنگ بود پیراهنت گل
بازی با توپ، شادی و خنده
بچه ها بیاید، اش اجاقی
ذغال قرمز، جوجه طلایی
کی دوست نداره، بال کبابی
دادش بریزم چای شرابی
قوربونت برم، چقدر تو ماهی
امسال که نشد بریم یه جایی
بری، گم بشی، مرض الاهی
چه زود میگذره روزا خدایی
اون که میمونه اسمه، اهالی

6 6

وحيدمحمدي پنج سال دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:15
钟南山院士团队在广东疫情防控发布会上表示,研究证实连花清瘟在体外有显著抑制新型冠状病毒的细胞病变效应;对新冠病毒感染细胞和诱导的TNF-A、IL-6等炎性因子过度表达有抑制作用

3 1

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 01:14
ترجمه کامنت ایشون:
تیم آکادمیک ژونگ نانشان در کنفرانس پیشگیری و کنترل بیماری همه گیر گوانگدونگ اظهار داشت: این مطالعه تأیید کرد که لیانواوا کینگوین دارای اثر مهاری قابل توجهی بر روی اثرات سیتوپاتی کورو ویروس جدید در شرایط in vitro است ؛ این ماده دارای اثر التهابی بر سلولهای آلوده به نئوکروونو ویروس و القای TNF-A ، IL-6 است.

4 1

ميلاني نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:45
‏دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در توییتی نوشت:
«بر مبنای اطلاعات و باورها، ایران یا نیروهای نیابتی‌اش در حال طراحی یک حمله غافلگیرانه به نیروهای آمریکایی و یا دارایی‌های آمریکا در عراق هستند.
اگر چنین اتفاقی بیافتد ایران قطعا بهای بسیار سنگینی خواهد پرداخت.

3 3

خانم مریلا. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:20
وااااا چــرا دوباره خط چینے زده.....

7 4

بابا نوئل سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:17
البته به عقيده بنده تا شنبه اگه آمریکا کاری نکنه دیگه بنظر هیچ وقت هیچ جنگی نمیشه بنظر کارهای آمریکا در عراق هم تصنعی است و میخاد با این کارها قیمت نفت ببرن بالا اونم کرونا نابود کرده

5 17

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 22:05
دوستان عزیز متاسفانه کاری نه نباید میافتاد افتاد آمریکا بزودی حمله شدید نظامی اش را آغاز میکند یا منصور ابت.

1 4

خانم مریلا. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:18
فقط جنگ وکم داریـم تو این شرایط
ترامپ ایران را تهدیدکرد..

3 2

قزوینی اعظم نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:09
چرا استاد جان؟

13 6

Agha masoud سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 22:02
با سلام و عرض ادب
سال ۱۳۹۹ بازار های سرمایه ای نوسانات شدیدی را تجربه خواهد کرد ، پس تمرکز تان را روی بازار ها بیشتر کنید ، به نظر بنده بازار ارز و طلا بیشترین باز دهی را نسبت به دیگر بازار ها خواهد داشت ؛

5 4

جوتوق سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 22:00
اونایی که متون را چینی میبینن به کرونا مبتلا شدن.این جدیدترین عارضه این ویروس هست.لطفا به دکتر مراجعه کنید.

9 7

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 21:58
کسانی که فکر می کنند دلار و سکه همچنان صعودی هست پس به محض باز شدن بازار شتاب کنند تا از قافله خرید عقب نمانند و کسانی هم که مثل بنده صبور هستند فعلا بازار را فقط نظاره کنند

5 0

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 21:47
آقای محمدی نظرات شما به زبان چینی بدست مصرف کننده می رسه نکنه حاوی کرونا باشه

5 2

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 21:54
متن ایشون برای من هم به زبان چینی بود

8 6

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 21:27
این جمله که طلا همیشه طلاست رو باید با آب طلا نوشت

5 6

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 21:40
نقره هم همیشه نقره است // اهن هم همیشه اهن است // مس هم همیشه مس است

11 8

حجره دار با تجربه سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 21:02
با باز شدن بازار ها نه تنها قیمت ها کاهش نخواهد یافت بلکه افزایش هم خواهد یافت

2 5

شاهین بی پرواز دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 20:59
با سلام به اساتید و بزرگان طبق تحیلیل بده برا میان مدت دلار کف ۱۳۵۰۰ تا ۱۴ میبین و برای بلد مدت حتما دلار قیمت ۲۰ میبین ولی الان تا بازار باز نشه معلوم نیست هیچی اینا همش نظر هست هر کسی میتون نطر بده تا من و دیگران ازشون استفاده کنیم مرسی

10 3

اقا پویا سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 20:54
سلام
تا حالا به این فکر کرده اید که در این اوضاع کرونایی و رکودی که تقاضای زیادی در بازار ها وجود ندارد مخصوصا کالاهای غیر خوراکی باز هم می بینیم همه چیز گران می شود چرا ؟ معمولا در بیشتر اقتصاد های جهان در حالت رکود پول نقد با ارزش تر است چون تقاضا وجود ندارد مانند نفت و ده ها مورد دیگر ولی در اقتصاد بیمار ما اینطور نیست چرا ؟ چون خود دولت نمی خواهد ارزانی شود ممکن است باورش سخت باشد ولی قطعا اینطور است

8 14

وحيدمحمدي پنج سال دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 19:58
目前,意大利已成为除中国外新冠肺炎疫情最严重国家。据当地时间3月11日18时意大利卫生部公布的最新数据,意大利累计确诊感染新冠病毒总人数为12462例,较3月10日18时新增2313例,新增196例死亡病例。以岭药业向中国红十字会捐赠价值148万元的连花清瘟,用于支持意大利新冠肺炎疫情防控。上周,以岭药业还向中国红十字会捐赠了价值177.6万元的连花清瘟用于支援伊拉克新冠肺炎疫情防控。在国内新冠肺炎疫情发生后,以岭药业也捐赠了价值1000余万元的连花清瘟胶囊用于疫情防治 目前,意大利已成为除中国外新冠肺炎疫情最严重国家。据当地时间3月11日18时意大利卫生部公布的最新数据,意大利累计确诊感染新冠病毒总人数为12462例,较3月10日18时新增2313例,新增196例死亡病例。以岭药业向中国红十字会捐赠价值148万元的连花,用于支持意大利新冠肺炎疫情防控。上周,以岭药业还向中国红十字会捐赠了价值177.6万元的连花清瘟用于支援伊拉克新冠肺炎疫情防控。在国内新冠肺炎疫情发生后,以岭药业也捐赠了价值1000余万元的连花清瘟胶囊用于疫情防治

1 0

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 02:46
*ترجمه کامنت ایشون:

1 0

مهندس جوان  دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 01:09
ترجمه کامن ایشون:
در حال حاضر ، ایتالیا به کشوری با شدیدترین بیماری همه گیر پنومونی تاج جدید به جز چین تبدیل شده است. براساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت بهداشت ایتالیا در ساعت 18:00 در 11 مارس ، به وقت محلی ، تعداد کل عفونت های جدید ویروس تاج تایید شده در ایتالیا 12462 ، افزایش 2313 و افزایش 196 مورد مرگ در مقایسه با 10 مارس در ساعت 18 بود. ییلینگ داروسازی برای حمایت از پیشگیری و کنترل همه گیر بیماری پنومونی تاج جدید ایتالیا به Lianhua Qingwen به ارزش 1.48 میلیون یوان Lianhua Qingwen اهدا کرد. هفته گذشته ، داروسازی ییلینگ نیز برای حمایت از پیشگیری و کنترل همه گیر بیماری پنومونی تاج جدید عراق به 1.727 میلیون یوان لیان هوا چینگوین به صلیب سرخ چین اهدا کرد. پس از شیوع پنومونی تاج جدید در چین ، شرکت Yiling Pharmaceutical نیز برای پیشگیری و کنترل بیماری همه گیر ، کپسول های Lianhua Qingwen به ارزش بیش از 10 میلیون یوان اهدا کرد. براساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت بهداشت ایتالیا در ساعت 18:00 در 11 مارس ، به وقت محلی ، تعداد کل عفونت های جدید ویروس تاج تایید شده در ایتالیا 12462 ، افزایش 2313 و افزایش 196 مورد مرگ در مقایسه با 10 مارس در ساعت 18 بود. ییلینگ داروسازی برای حمایت از پیشگیری و کنترل همه گیر بیماری پنومونی تاج ایتالیا ، 1.48 میلیون یوان از گل های مداوم به صلیب سرخ چین اهدا کرد. هفته گذشته ، داروسازی ییلینگ نیز برای حمایت از پیشگیری و کنترل همه گیر بیماری پنومونی تاج جدید عراق به 1.727 میلیون یوان لیان هوا چینگوین به صلیب سرخ چین اهدا کرد. پس از شیوع ذات الریه پنومونی جدید در چین ، Yiling Pharma نیز بیش از 10 میلیون یوان کپسول Lianhua Qingwen برای پیشگیری از بیماری همه گیر اهدا کرد

0 3

مریلا جان دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 00:14
生花清瘟援伊拉克胶囊用于冠肺炎疫情防

1 2

خانم مریلا. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 23:14
اینــکه چینے هست......چراااا

1 2

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 21:46
چرا برخی ازنظرها چینی می آد

2 2

دكتر بيشگو چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 20:54
فقط اين شرايط رو كشورمون تجربه نميكنه، توجه كنيد كه هر بشكه نفت خام توليد كانادا به زير 4$ (3.94$) سقوط كرده!
هزينه هاى استخراج ، توليد و بارگيرى و انتقال از قيمت خام نفت كانادا بيشتر است
و در اين كشور نفت عملا به زير صفر
( ارزش ذاتى خود) رسيده است!

5 3

جنتلمن 57 چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 20:35
با این قیمت نفت ۱۳.۵ دلاری و یک پنجم شدن قیمتش نسبت به سال پیش در همین روز ( ۶۷.۷۰ دلار ) !!! .‌ اقتصاد بس سیاهی رو من برای سال ۹۹ پیشبینی می کنم ! ...،
سیاهتر از خود نفت ۱۳.۵ دلاری ! ، که قیمت تمام شده اش برای ایران در حدود ۱۲.۵ دلار است !!! .

7 4

مورچه یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 20:14
جناب محمدي روزی 300هزاربشکه نفت اونم اگربخرن 20دلار درامد نفتی کشورمون سالی 2میلیارد دلار است فعلا با این قیمت نفت و شرایط تحریمی انوقت روحانی انتظارداره صندوق بین المللی پول اندازه درامد دوسال و نیم کشور بهشون وام بدهند اونم بلاعوض....
عوضو از خدا بگیره صندوق بین المللی پول یبار سال 1330 بخاطر جنگ جهانی وام دادن و درامد نفتی ایران کم شد الان اگر اینکار میخواست بکنه که نفتمون تحریم نمیکردند میگفتن نفت روزی دو میلیون بشکه بفروشین وام هم نمیدیم
روحانی اگر پول فروش دوسال و نیم نفت یعنی همون 5میلیارد بتونه بگیره تا سال 1400 شاید بتونه نفس بکشه و ملت در بین زمین و هوا نگه داره اون که پول داد اوباما بود اسمشم حسین بود این ترامپه اسمش تا شاید فرجی شد و تحریمها برداشته شود و مملکت گل و بلبل شود و انتخابات امریکا هم بگذرد حالتون خوبه ؟ #وام بلا عوض #فروش 2سال نفت #روحانی تا 1400 #ملت بلا تکلیف!

1 5

مك دونالد یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 20:04
Ohhhhh crazy

0 4

araz1391 دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 20:04
نظر شما مثل خط چینی برای من نمایش داده میشه چرا؟

5 4

اوستا دادا اعظم چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 19:57
بازار ساز زمانی که بازارها تعطیل است و شما دستت بسته است به اندوخته ت اتش می زند وارزش شو کم می کند مانند این چند روز !

1 0

امید شهروز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/14 ساعت 00:20
آتش نمزند، همیشه در فكر جذب سرمایه ات هست.

12 5

اوستا دادا اعظم چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 19:53
لعنت بر کسی که از برداشته شدن تحریم ها خوشحال نباشه هر آدم با وجدانی خوشحال میشه

15 4

اوستا دادا اعظم چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 19:50
به چه قسم بخورم این قیمت ها کار دلالان فضای مجازی و غیر مجازی نیست باور کنید ؟ کار خود بازار ساز است شک نکن !

11 4

اوستا دادا اعظم چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 19:46
آقایونی که دوست دارند تحریم ها برداشته بشه پاسخ این سوال و بدن ؟ توی این چند روز تعطیلی کی قیمت سکه و آبشده رو بالا برد و بهش حباب داد ؟ ننه قلی ؟ یا رئیس قلی ؟ آگه روی پول می بودیم همه چه گل و بلبل بود ؟ فقط ۱۰ در صد از ارزش سرمایه مون کم میشد و هیچ چیزی هم ارزون نمی شد

11 2

مبارز یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 19:35
جناب سید!
مردم مثل انسان زندگی کنند شرافتمندانه و با امنیت ،ما کاری به هیچی نداریم.موضوع اینه که با مذاکره و بی مذاکره تا حالا هیچ دولتی نتونسته گلی به سر مردم بزنه.همه شون حرف مفت میزنند

10 2

مبارز یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 19:31
جناب خوش خبر!طرف حساب امثال مالداری چون من، دولت هستش نه مردم .چرا؟
چون ما هم دوست داریم مذاکره بشه اصلا مملکت بشود گل و بلبل اما اگر دلار شد 8 هزار، خونه و ماشین و کلا تمام اقلام قابل خریدم نصفه قیمت بشود؟
نه فقط طلا که قیمتش بسته شده به دلار و دولت همه طوره ما رو اذیت کرده با قیمت دلار.
اگه همه چی نصفه قیمت میشه باشه همین فردا دلار بشه 8 هزار .

4 4

شهیر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 19:09
انتخابات آمریکا زیادم قابل پیش بینی نیست خداکنه اینطور که جناب ۲۰۴۹میگن بشه هیچ کس از ترامپ خیری ندیده.....

6 6

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 19:00
ابان ماه جوبایدن در انتخابات امریکا پیروز میشه / و دلار دوباره ارام ارام به سمت 10000 تومان حرکت می کنه

7 8

خوش خبر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 18:29
سلام روزتون بخیر من حدود یک ماه پیش قبل از آقای فلاحتی گفتم تحریمها برداشته میشه هیچ کس هیچ نظری نداشت الان چیزی که برام‌مهمه اینه که چرا بعضیا دوست دارن همیشه مملکت آشفته باشه و تا اسمی از برداشته شدن تحریم و ارزون شدن میاد حالشون بد میشه چرا فقط به خودتون فکر میکنید یه کم‌انصاف داشته باشید و به فکر زیر دستان هم باشید

7 3

سید... سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 18:49
جناب خوش خبر گرامی به نظرم اگر دوستان نظر مخالف نسبت به برداشته شدن تحریم ها میدن به این معنا نیست که دوست دارن تحریم باشیم بلکه با توجه به اتفاقات گذشته و حال و دشمنی های بی حد و مرز آمریکا و هم پیمانانشان نظر میدن. در حال حاضر اکثر مردم ایران و دنیا متوجه رویکرد استکباری آمریکا شدن و میدونن که دشمنی و خواسته های اونا تمامی نداره. قطعا هیچکس از وجود تحریم خوشحال نیست و نخواهد بود اما به نظر شما برداشته شدن تحریم به چه قیمتی خواهد بود؟؟

9 4

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 18:37
کاملا حق با شماست // شما خیلی خودتو ناراحت نکن // افرادی که الان عاشق گرونی هستند به محض اینکه خودشونو خالی کردند عاشق ارزونی میشن // این افراد فقط به دنبال منافع شخصی خودشون هستند و اصولا به جز سود کردن به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنند // جالب این است که این افراد معمولا هم چون بی ظرفیت هستند ضرر می کنند

3 5

آماتور اصيل سه سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 16:49
جناب “ همنشبن درد” گرامی در مورد مطلب جنگ مدرن که شما نوشته اید باید عرض کنم ،چیزی که افراد عادی بتوانند تفسیر و تحلیل کنند نامش سیاست نیست ،سیاست بسیار پیچیده تر از این صحبت ها و تفکرات است، تعداد کمی از سیاست ها پس از سالها توسط افراد دست اندرکار آن لو داده شده و در تاریخ ثبت میشود بسیاری هم برای همیشه پنهان میمانند.

7 2

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 16:21
فعلا توجوش آوردی .معلومه که حسابی ازبازارعقب موندی .
هرکسی تواین بازار مثل عقاب رومالشه برای خودشم حدضررگذاشته .

8 2

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 16:20
درآمد دولت ازنفت بود اون هم هیچی
قراربود مالیات بگیره اون هم بخاطر وضعیت کروناهیچی
دلار خزانه راواسه روزمبادا به هیچ وجه ازدست نمیده اون هم هیچی
باتوجه به اندوخته طلا ازسالیان قبل تنهاراه باقی مانده فروش ذخایرطلا درداخل جهت تامین بودجه موردنیاز ش می باشد درغیراینصورت مجبور اسکناس چاپ کنه یا ازبانکها استقراض نماید
بنظر درشرایط فعلی فروش طلا عقلانی تر بنظر میرسه به همین منظور قیمت آن راهمیشه بالانگه خواهدداشت تا منابع بیشتری راازدست مردم جمع کنه تاشایدجلوی تورم افسارگسیخته رابگیره .
درآینده نزدیک تیرآخرش راجهت کنترل لحظه ای تورم پرتاپ خواهدکرد وصفرهای پول راخواهدکاست .وفعلا خودشان هم می دانند هیچ مذاکره ای هم پیش رو حداقل امسال صورت نمیگیره هیچ اگه کرونا نبود احتمال درگیری هم وجودداشت.سپاس

5 2

قزوینی اعظم نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 16:14
آمریکا از اروپا تجهیزات پزشکی دزدیده اروپاییا هم وضعیتشون معلومه پس...

10 10

فلاحتی دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 15:58
آسمان بدی زمین بری تحریم ها برداشته میشه و قیمت ها از شنبه به خاطر ترس از حرف پمپئو ریزش داره .
زیاد جوش نزن
دلار و سکه انبار کردی از خبرهای مثبت که ارزانی را به وجود میاره، ناراحتی

0 4

خوش خبر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 18:25
سلام جناب فلاحتی عزیز به نظر شما که نظرتون خییلی برام امیدوار کننده و عزیز هست تا کی تحریمها برداشته میشه و تا چه حد روی قیمت طلا و دلار تاثیر خواهد داشت ممنون میشم اینبار بهم جواب بدین

6 7

علی مممممممم سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 16:25
پمپیوخرکی باشه؟

12 2

قزوینی اعظم نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 16:10
انشاالله تحریما برداشته بشه.فعلا شما جوش میزنی .دلار سکه داریم تادلت بخواد ولی بازم حاضریم تحریما برداشته شه وهمه چی قیمتش بیاد پایین بازم بخریم

9 2

پر پرواز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 16:02
به الله قسم توی این چند سال حتی یک دلار و یک سهام و یک گرم طلا هم نخریدم، فقط روی ریال بودم. من آرزومه تحریم ها برداشته بشه و ارزانی بیاد. فقط گفتم منطقی نظر بده.

5 3

جویای کار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 15:42
آقای فلاحتی سلام .
لطفا سابقه تحریم های ایران توسط امریکا رانگاه کن دلیلش به نظرت چی میتونه باشه بغیر از ماهیت ضداستکباری نظام با امریکا واسرائیل .
بعدشمامیگیدتحریم هارارفع میکنن که ایران خیلی راحت به ثروت برسه واین پولهاراخرج حزب الله لبنان وعراق ویمن کنه که نتیجه اش زوال زودتر اسرائیل بشه .کمی تفکر وتحلیل
وقتی خود رهبری میگه حداقل تابیست سال دیگه تحریمها ادامه داره شما دیگه نگو لطفا.
بعدشم مگه اسرائیل وعربستان وروسیه میگذارن که تحریم هابرداشته بشه .
پمپئو دیروز یک مطلب دیگه گفته ولی برداشت سایت ها چیزدیگه اس .اون گفته که دارو وموادغذایی موردنیاز هیچ موقع تحریم نبوده ونیست .
تمام

0 8

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 16:17
نگفتند تا ٢٠ ساله ديگه تحريم ادامه داره
گفتن تا دو سال ديگه منظور اين بود به اين دولت ديگه اجازه مذاكره نميدن با اون گند برجامشون

4 4

شکرالله چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 15:37
به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاری که در خصوص احتمال تغییر مواضع آمریکا در خصوص تحریم‌هایش علیه ایران می‌پرسید، پاسخ داد: ما به طور مداوم تمام سیاست‌های‌مان را ارزیابی می‌کنیم. پس پاسخ به سوال این‌که آیا ممکن است تجدید نظر کنیم؟ مثبت است.

6 2

علی مممممم سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 15:31
ولی چیزی که الان نشون میده ونظرات این سایت که مشت نمونه خرواراست نشون میده خیلی هادام پهن کردندکه قیمت بیادپایین تابخرند پس اینطورمواقع معمولا قیمت تانره اون بالاها نقدینگی هارو توقیماهای بالاجمع نکنه نمیریزه

4 12

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 15:16
جالبه دولت داره دارايي هاشو به حراج ميذاره كسري بودجه رو تامين كنه
بعد بعضيا منتظرن دولت اجازه بده ملت رو سكه سود كنن اگه هنر داشتي حين دام پهن كردن بفروشي زرنگي وسط دام هم عين الان اگه خريدي بدون با نزول شديد پولت رفته و به كسري بودجه كمك كردي

2 1

بگبل عمو یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 14:46
به نظرتون وقت فروش کی هست

8 5

پر پرواز یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 13:55
فلاحتی چند سالته؟ اینقدر بچه گانه نظر نده، چه اصراری داری مذاکره میشه؟!!!
با این ترامپ کثافت نجس مذاکره نمیشه، هفت ماه دیگه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، چه عجله ای برای مذاکره، دو سال صبر کردند، یه نصف سال دیگه هم صبر می کنند، بهار ۱۴۰۰ تحریم ها برداشته میشه نه بهار ۱۳۹۹
لطفاً برای نظر دادن کمی اخبار بخوان و کمی هم از منطق استفاده کن تا اینجور نظرهای طنز آمیز ارائه نکنی

3 5

شکرالله چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 15:19
ما چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم تحریمها لغو میشن نه با مذاکره بلکه با فشار افکار عمومی جهان پمپئو حرفای دیشبش فقط از سر استیصال بود چون تنها کسی که اجازه نمیده ترامپ تحریمها را لغو کنه اونهدچون ضد ایرانی ترین عضو کابینه اس حالا دیشب پمپئو این موضع رو میگیره یعنی خبری در راهه شک نکنین امرور فردا ترامپ موضع گیری انسان دوستانه خودش رو اعلام می کنه

1 4

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 14:55
كاملا موافقم هر گونه برداشته شدن تحريم ها ميرسه به دولت بعد روحاني و به هيچ عنوان به كام روحاني در نمياد ...امسال دولت با همين هيجاني كردن ملت و بالا بردن دلارو سكه و نزول هاي سريع كسري بودجه تاميين ميكنه

5 10

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 13:51
واقعيت اينه هر رئيس جمهور دلارو سه برابر ميكنه ميده به دولت بعد روحاني دلارو ٦ برابر كرد
دلار تو يك سال اخير به ١٠ هزار ميرسه و ميره دست نفر بعدي

6 5

پر پرواز یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 13:42
سلام. متاسفانه به خاطر بی تدبیری دولت دلار ۴ هزار تومانی هیچ وقت رویت نمی شود، امسال سال شکستن قفل تحریم ها است، دلار رو روی ۸۵۰۰ تومان بستند، قیمت بازار ۹ هزار تومان می شود. بسیار شوکه آور است که یک سری افراد بی تدبیر با امید میلیون ها ایرانی بازی کردند ...!!!

5 12

بانوی آماتور 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 12:38
تکمیل نظر جناب همنشبن درد :
اکز نظریه طبیعی بودن منشا ویروس را کنار بگذاریم ،
آنگاه دو نظریه به ذهن میرسد :
1 - آمریکا ( با اهداف خاص که قابل بحث است )
2- چین ( با اهدافی مانند آنچه شما اشاره کردید )
اما کدامیک محتمل ترند؟
یه جورایی شماره 2 پر رنگ تر به نظ میاد ....
و شما عزیزان :
+ + + شماره 1
- - - شماره 2

5 4

آماتور2 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 15:03
سلام به گروه خونی آمریکا تقلب و خیانت نمیاد.اما روسیه و اسرائیل و چین خیانت کار زیاد داره

8 4

اس محمد زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 09:29
وزیر خارجه آمریکا: کمک‌های بشردوستانه هیچ وقت تحریم نبوده،‌ نیست، و نخواهد بود
وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه ۱۲ فروردین و در کنفرانسی خبری در پاسخ به پرسشی در مورد این که احتمال دارد تحریم‌های برخی کشورها برای کمک‌رسانی لغو شود گفت:‌ «ما ارزیابی سیاست‌هایمان را همواره در دستور کار داریم. در مورد کمک بشردوستانه مانند دارو و تجهیزات پزشکی، این‌ها هیچ‌جا و هیچ‌وقت تحریم نبوده و نیستند.

10 6

همنشبن درد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 06:57
*جنگ مدرن*
*خوب بازی کرد چین ...*
*صحنه اول*
پرده باز می‌شود: چین بیمار می‌شود، وارد "بحران" می‌شود و تجارت خود را فلج می‌کند. پرده بسته می‌شود.
*صحنه دوم*
پرده باز می‌شود: واحد پول چین کم ارزش است. آنها کاری انجام نمی‌دهند. پرده بسته می‌شود.
*صحنه سوم*
پرده باز می‌شود: به دلیل عدم تجارت شرکت‌هایی از اروپا و آمریکا که در چین مستقر هستند، سهام آنها 40 درصد از ارزش آنها کاهش می‌یابد.
*صحنه چهارم*
پرده باز می‌شود: دنیا مریض است، چین 30 درصد سهام شرکت‌های اروپا و آمریکا را با قیمت بسیار پایین خریداری می‌کند. پرده بسته می‌شود.
*صحنه پنجم*
پرده باز می‌شود: چین این بیماری را کنترل کرده و صاحب شرکت‌هایی در اروپا و ایالات متحده است.
و او تصمیم می‌گیرد که این شرکت‌ها در چین بمانند و 20،000 میلیارد دلار درآمد کسب کنند. پرده بسته می‌شود. نمایشنامه چگونه خوانده می‌شود؟
  *صحنه ششم:*
  *مات!*
  *شگفت آور اما واقعی*
اکنون من اطمینان دارم که coronavirus عمدا توسط خود چینی‌ها تبلیغ شده است.
در ابتدا آنها خیلی آماده بودند. سه هفته پس از شروع رول، 14 روز و یک بیمارستان 12 هزار تختخوابی كه از قبل در حال ساخت بود. و آنها واقعاً طی دو هفته ساخته شدند.
عالی.
دیروز اعلام کردند که همه گیری را متوقف کرده‌اند.
آنها در فیلم‌هایی که جشن می‌گیرند ظاهر می شوند ، آنها اعلام می‌کنند که حتی واکسن هم دارند. چگونه می‌توانند بدون داشتن همه اطلاعات ژنتیکی، آنقدر سریع ایجاد کنند؟
خوب اگر صاحب فرمول باشید اصلاً کار سختی نیست.
و امروز من فقط یک ویدئو را دیدم که توضیح می‌دهد که چگونه دن شیائو پینگ به غرب نیم چوب داد.
با توجه به تاج ویروس، سهام شرکت‌های غربی در چین به طرز چشمگیری سقوط کرد.
وقتی که به اندازه کافی پایین رفتند آنها را خریداری کردند. اکنون این شرکت‌ها که توسط ایالات متحده و اروپا در چین ایجاد شده‌اند با تمام فن آوری‌هایی که در آنها ایجاد شده است به دست چین رسیده‌اند، که اکنون با تمام آن پتانسیل‌های تکنولوژیکی قيمت آنها رو به افزایش است و می‌توانند قیمت‌ها را به خواست خود تنظیم کنند. تا بتوانند همه چیز را به غرب بفروشند.
هیچ یک از اینها نمی‌توانستند به طور اتفاقی اتفاق بیفتند. و در حال حاضر غرب از نظر مالی شکست خورده است، در بحران و از بیماری مبهوت است.
علاوه بر این، آنها اکنون بزرگترین صاحبان خزانه داری ایالات متحده هستند که 1.18 تریلیون از ژاپن فراتر رفته است.
--------------
  چگونه است كه در روسیه و کره شمالی شیوع Covid-19 کم یا صفر است؟
دلیلش این است که آنها متحدین سرسخت چین هستند
از طرف دیگر ایالات متحده آمریکا / کره جنوبی / انگلیس / فرانسه / ایتالیا / اسپانیا و آسیا به شدت مورد اصابت قرار گرفته‌اند
چگونه ووهان ناگهان از ویروس کشنده خلاص شده است؟
چین می‌گوید اقدامات اولیه‌ای که انجام داده‌اند بسیار شدید بوده و ووهان قفل شده است تا به مناطق دیگر گسترش نيابد
چرا پکن مورد اصابت قرار نگرفت؟ چرا فقط ووهان؟
برای تفکر جالب است
خوب Wuhan اکنون برای تجارت باز است
آمریکا و همه کشورهای یادشده از نظر مالی ویران شده‌اند
به زودی اقتصاد آمریکا طبق برنامه‌ریزی چین فروپاشی خواهد شد.
چین می‌داند که نمی‌تواند آمریکا را از نظر نظامی شکست دهد زیرا ایالات متحده آمریکا در حال حاضر قدرتمندترین کشور در جهان است.
بنابراین از ویروس استفاده می‌كند تا اقتصاد را فلج كند و ملت و توانایی‌های دفاعی آن را فلج كند.
من مطمئن هستم که نانسی پلوسی در این امر سهمی داشته است ... تا ترامپ را سرنگون کند ...
اخیراً ترامپ همیشه می‌گوید چگونه اقتصاد بزرگ آمریکا در همه جبهه‌ها بهبود می‌یابد و مشاغل به ایالات متحده باز خواهد گشت
تنها راه برای از بین بردن دیدگاه وی در ساخت آمریكا بزرگ ، ایجاد یک HAVOC اقتصادی است.
نانسی پلوسی نتوانست از طریق استیضاح ترامپ را خراب کند ..... بنابراین با چین کار می‌كند تا ترامپ را با انتشار ویروس از بین ببرد.
اپیدمی ووهان ویترین بود.
در اوج بیماری همه گیر ویروس .... شی جینپینگ، رئیس جمهور چین ... فقط یک لباس ساده RM1 را برای بازدید از مناطق تحت تأثیر پوشید.
او به عنوان رئیس جمهور باید از سر تا پا پوشانده می‌شد ... اما این طور نبود.
او قبلاً تزریق شده بود تا در برابر هرگونه صدمه از ویروس مقاومت کند ... این بدان معناست که قبل از رها شدن ویروس، درمانی از قبل وجود داشته است
چشم انداز چین این است که اقتصاد جهانی را با خرید سهام در حال حاضر از کشورهایی که در آستانه برخورد شدید اقتصادی قرار دارند کنترل کند ..... بعداً چین اعلام خواهد کرد که محققان پزشکی آنها درمانی برای از بین بردن ویروس پیدا کرده‌اند.
اکنون چین باید سهام اتحادهای غربی خود را از بین ببرد و این کشورها به زودی برده‌های جدیدچين می‌ شوند

4 9

احسان 50 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 00:14
محمدی قبلا پسر خوبی بودی طرفتارت بودیم.پیر شدی دیگه محمدی وقت بازنشستگیته. الان دیگه فقط استاد اعظمو خانم دلارا...
راستی چرا میگی ۵۷ روز دیگه. بگو دو ماه دیگه خلاصمون کن...
یعنی میشه یازده خرداد نودو نه. اسکرین شات بگیرید پیامما با پیام ممدی. اگه اشتباه بود جشن فارغ شدنشا بگیریم بچه ها!!

1 1

سید... سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 14:34
جناب طلای عسلی سه روز لطفا اگر تحلیل داری بذار در غیر اینصورت جو سایتو بهم نزن و به دیگران بی احترامی نکن. کاربران خودشون قدرت تشخیص دارن...
یا حق

10 12

وحید 50 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:16
ای کاش عراق صبح نشه خداوندا مردمان بیگناه را از جنگی دگر در امان بدار
ارزش نبود بزرگ مرد ایران زمین نگین منطقه شهید حاج قاسم سلیمانی داره به چشم میاد

1 2

سید... سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 15:23
بله الحق که همینطور هست... ایشان مانندی نداشت..

10 11

ميثم 50 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 01:17
طبق آخرين نظر سنجي
دل آرا با ٨٥٪؜
زرين قلم ٧٪؜
استاد اعظم ٦٪؜
وحيد محمدي ٢٪؜
اول تا چهارم هستند

1 1

سید... سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 15:30
جناب تیفوسی انگار خیلی از مرحله پرتی اولا جوسازی نکنید لطفا، دوما اون شخصی گه شما منظورتون هست و نظرات خوبی داشتن Delara بودن نه Dalara.. و ایشون مدتی پیش خداحافظی کردن و در حال حاضر نظر نمیدن. البته امیدوارم ایشون هم به سایت برگردن و کاربران از نظراتشون بهره مند شوند.

16 7

وحید 50 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 02:17
بزرگواران من استاد نیستم شاگرد خوبی بودم استاد میخواین من چند نفرو معرفی میکنم اگر بیان منم از نظراتشون استفاده میکنم
کاردوست
ذره بین
مادربزرگ
اسفندقه
سامان
بهادر
مجید اردبیلی

2 0

سید... سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 15:41
بله یاد این دوستان بخیر اما جناب محمدی شکسته نفسی میفرمایید خوشحال هستیم که از دوستان قدیمی شما با تحلیلهای خوبتون، کاربرجدید۳ و ... راهنمای کاربران هستید.
البته اخیرا ۱ کامنت از کاربر سامان دیدم نمیدونم خودشون هستن یا نه امیوارم همگی سلامت باشن.
در پناه حق

4 12

علی 50 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/12 ساعت 23:38
دیگه تصمیم گرفتم درباره روند اونس نظر ندم چون انگار عده ای ناراحت میشن// من اصلا ادعا ندارم ولی چه دلیلی داره حاصل سالها تجربه خودم را جایی که خریداری نداره حراج کنم //
من از این به بعد فقط کامنت دوستان را می خوانم اگر به دردم خورد استفاده می کنم اگر هم به دردم نخورد می ریزم دور //
بدرود

4 3

سید... سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 16:12
جناب کاربرجدید۳ شما از کاربران قدیمی هستید اگر یادتان باشد بنده بعد از تحلیلهای خوب و دقیق شما روی انس از شما قدردانی کردم و برخی کاربران هم تایید کردن. شما از نظرات بعضا نادرست دوستان ناراحت نشوید ومطئن باشید کاربران نظرات خوب رو بدرستی تشخیص میدن. همچنان پیگیر نظرات خوب شما هستیم.
در پناه حق

16 23

مـریم 50 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 00:56
نظر سنجے به نظر تون
+++ایران وآمریکا مذاکره میکنند
-----ایران وامریکا مذاکره نمیکنند

5 0

پر پرواز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 13:48
با این ترامپ مذاکره نمی شود، رهبر اجازه نمی دهد. هفت ماه دیگه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، چه عجله ای برای مذاکره؟

6 9

علی 50 سال میگه :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 01:20
مایک پومپئو گفت که با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان ممکن است ایالات متحده آمریکا در مورد تحریم‌های اعمال شده بر ایران تجدید نظر کند.
به گزارش سایت طلا ، به نقل از خبرگزاری رویترز مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا از احتمال تجدید نظر ایالات متحده آمریکا و کاهش تحریم‌های اعمال شده علیه ایران و دیگر کشورها به منظور مبارزه با ویروس همه‌گیر کرونا خبر داد، اما هیچ وعده‌ی دقیق و مشخصی برای انجام این کار نداد.
پومپئو در گفت و گو با خبرنگاران تأکید کرد که کمک‌های پزشکی و بشردوستانه مشمول تحریم‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا که در سال 2015 برای محدود کردن برنامه‌های هسته‌ای ایران به تهران تحمیل کرده بود، نمی‌شوند.
این در حالی است که تحریم‌های گسترده‌ی ایالات متحده آمریکا علیه ایران بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی را از تجارت و ارائه‌ی کمک‌های بشردوستانه به ایران باز می‌دارد.
پمپئو در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است به مرحله‌ای برسیم که ایالات متحده در مواضع خود در اعمال تحریم‌ها بازنگری کند گفت: «ما به صورت مرتب همه‌ی سیاست‌های خود را ارزیابی می‌کنیم، بنابراین در پاسخ به این سؤال که آیا ما هرگز در مواضع خود تجدید نظر خواهیم کرد؟ باید بگویم بله، البته.»

6 3

اس محمد زرگر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/01/13 ساعت 11:14
متن ترجمه شده اصلی رو بالا گذاشتم، بقیش داستان هستش واسه خالی کردن جیب مردم


پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا