اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آخرین خبرها از مبتلایان و قربانیان کرونا در کشور؛ شناسایی 1046 بیمار جدید مبتلا به کووید19

معاون بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۸ هزار و ۴۰۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۲۸۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۹۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

دکتر رییسی درباره آخرین آمار‌ها از وضعیت کرونا در کشور گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۴۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۸ هزار و ۴۰۷ نفر رسید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ۵۹۷۹ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده‌اند، گفت: این آمار روز به روز در حال افزایش است. البته متاسفانه با جان باختن ۱۴۹ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری تا امروز در کشور به ۱۲۸۴ نفر رسیده است.

کاهش آمار مبتلایان در ۱۱ استان + اسامی استان‌ها

وی در مورد موارد جدید بیماران کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: در ۱۱ استان کشور کاهش آمار داشتیم. در استان تهران۱۳۷، قم ۳۱، گیلان ۷۳، اصفهان ۱۰۸، البرز ۶۱، مازندران ۵۸، مرکزی ۴۷، قزوین ۴۷، سمنان ۱۶، گلستان ۹، خراسان رضوی ۵۰، فارس ۲۱، لرستان ۳۷، آذربایجان شرقی ۵۸، خوزستان ۲۲، یزد ۶۹، زنجان ۲۶، کردستان ۱۱، اردبیل ۱۶، کرمانشاه ۶، کرمان ۱۴، همدان ۲۰، سیستان و بلوچستان ۱۸، هرمزگان ۵، خراسان جنوبی ۵، چهارمحال و بختیاری ۳، ایلام ۸، آذربایجان غربی ۲۶، کهگیلویه و بویراحمد ۱۵، بوشهر ۸ و خراسان شمالی نیز ۲۱ مورد جدید ابتلا گزارش شده است.

رئیسی در مورد استان‌هایی که شمار مبتلایان جدید در آن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است، گفت: در استان‌های تهران، مازندران، گلستان، البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، سمنان، آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان و فارس شاهد کاهش شمار مبتلایان جدید بوده‌ایم که این نشان‌دهنده همکاری مردم است و لازم است از آن‌ها قدردانی کرده و تاکید کنم که همچنان لازم است نکات بهداشتی را رعایت کنند و در خانه بمانند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد