اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

کرونا و خوب، بد، زشت بهای جهانی طلا

در حالی که ویروس کرونا همچنان تهدیدی برای سیستم مالی جهان محسوب می شود، تحلیل بهای طلا سطوح پرنوسانی را نشان می دهد.

در حالی که ویروس کرونا همچنان تهدیدی برای سیستم مالی جهان محسوب می شود، تحلیل بهای طلا سطوح پرنوسانی را نشان می دهد.

به گزارش سایت طلا به نقل از اف‌ایکس استریت، هراسی که در بازار طلا وجود دارد بهای این فلز را بار دیگر کاهش داده است. این هراس قیمت بسیاری از کالاها را نزولی کرده حتی فلزی که از دیرباز پناهگاه امن سرمایه گذاران بوده است.

شیوع جهانی کرونا ویروس از حدود یک ماه پیش تاکنون تاثیرات مهم و چشمگیری بر بازار اقتصادی دنیا و به ویژه کالاهای پرتقاضایی مانند نفت و طلا داشته است. تحلیلگران معتقدند در صورتی که روند نوسانات قیمتی در بازارها به همین شکل ادامه یابد، سرمایه داران خسارت های سنگینی را متحمل خواهند شد.

نمودار XAU/USD در پایان یک هفته پرنوسان، چگونه است؟ شاخص تلاقی تکنیکال حاوی خبرهای خوبی برای دارندگان طلا است؛ اینکه بهای آن در متوسط ۱.۵۸۱ دلار می‌ماند. اما خبر بد مدت مقاومتی است که قیمت ها در میانگین ۱.۶۰۲ دلار طی یک ماه داشت. اما پیشرفت زشت نیز کلاه دیگری است که در انتظار XAU/USD در قیمت ۱.۵۰۵ دلار می باشد. در زیر نمودار ان آورده شده است:


یابنده تلاقی ها، فرصت های هیجان انگیز را با استفاده از تلاقی های فنی می یابد. TC‌ ابزاری برای مکان نمایی و اشاره به سطوح قیمتی است که در آن نوسانات قیمتی،‌ میانگین های در حال تغییر، نقاط اوج و غیره وجود دارد.

آکاهی از این مساله که نقاط اوج و تراکم در کجا قرار دارد برای معامله گران بسیار مفید است و می تواند به عنوان پایه ای برای استراتژی های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این ابزار مقدار مشخصی از "وزن" را به هر شاخص اختصاص می دهد و این "وزن" می تواند بر سطوح قیمتی مجاور تأثیر بگذارد.

این وزنها بدان معنا است که یک سطح قیمت بدون هیچ گونه شاخص یا میانگین متحرک وجود دارد اما تحت تأثیر دو سطح "شدیدا سنگین" نسبت به قیمت های مجاور خود مقاومت بیشتری را نشان می دهد. در این موارد، ابزار مقاومت در مناطق خالی به وضوح نشان داده می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد