اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گزارش «گاردین» از رونق خدمات دیجیتال در سایه شیوع جهانی کرونا

در حالی شیوع کرونا بسیاری از مصرف کنندگان را در خانه نگه داشته، خدمات دیجیتالی شاهد رونق بی سابقه ای است.

در حالی شیوع کرونا بسیاری از مصرف کنندگان را در خانه نگه داشته، خدمات دیجیتالی شاهد رونق بی سابقه ای است.

به گزارش سایت طلا به نقل از گاردین، خدمات اشتراک دیجیتال و تحویل غذا در حالی شاهد افزایش فعالیت است که فروشگاه های زنجیره ای و رستوران ها به دلیل هراس مصرف کنندگان از شیوع ویروس کرونا، ترجیح می دهند از غذای آماده استفاده کرده و خرید حضوری نداشته باشند .

طبق آخرین نظرسنجی ها، بیش از یک چهارم خریداران انگلیسی اعلام کردند از حضور در خیابان ها و سایر اماکن شلوغ اجتناب می کنند تا از این طریق خطر ابتلا به کرونا را کاهش دهند. میزان فروش فروشگاه ها در ماه فوریه ۳.۶ درصد کاهش داشته و رستوران ها نیز خسارتی ۶.۴ درصدی را متحمل شده اند. فروشندگان پوشاک نیز آسیب مالی وارده به خود را ۱.۷ درصد اعلام کرده اند. ضمن اینکه پیش از اعام محدودیت های سفر به ایتالیا و چی نیز فروش ها روند نزولی داشتند.

در مقابل، خدمات دیجیتال و اشتراک‌ها مانند نت‌فلیکس(Netflix) و ناو تی‌وی(Now TV) رشد ۱۲.۴ درصدی را تجربه کرده و فروش از راه دور(دلیوری) انواع غذاهای فوری نیز ۸.۷ درصد افزایش یافته است. داده های تهیه شده توسط کنسرسیوم خرده فروشی بریتانیا (BRC) و شرکت مشاوره KPMG نشانگر رشد 0.4٪ در فروش در فروشگاه های تأسیس شده در یک ماه گذشته بود. فروش آنلاین غیرغذایی نیز در مقایسه با کاهش 1.8٪ در فروشگاه ها، 3.6٪ افزایش یافته است.

پل مارتین، رئیس خرده فروشی انگلستان در KPMG، در این باره اظهار داشت: پس از سخنان بوریس جانسون که وعده داد پس از انتخابات دسامبر برای تشدید تلاش ها در مقابله با کروناویروس اقدامات قابل توجه انجام می دهد، امیدواری زیادی ایجاد شده است. در ماه فوریه، انگلیس پس از یک طوفان، دچار بعدی شد بنابراین جای تعجب نیست که مردم خریدهای آنلاین را به حضور در خیابان ها ترجیح دهند. با این حال، به طور کلی تقاضا برای کالاهای غیرغذایی کاملاً کم است.

واقعیت این است که خرده فروشان امیدوارند با توجه به استمرار بی ثباتی و عدم اطمینان در بازارها، دولت تسهیلاتی برای برقراری ثبات فراهم کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد