اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تعویض پلاک و شماره گذاری خودروزوج و فرد شد+ جزئیات

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا جزئیات جدید نحوه ارائه خدمت در مراکز تعویض پلاک کشور در روزهای پایانی سال را تشریح کرد.

به گزارش سایت طلا سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص ساعت فعالیت مراکز تعویض پلاک در سراسر کشور گفت: در ماه های پایانی سال خصوصا اسفند هرسال خریدوفروش و نقل و انتقال خودرو در کشور افزایش چشمگیری دارد و این افزایش باعث حضور و ازدحام بیشتر شهروندان در مراکز تعویض پلاک می شود لذا تمهیدات بهداشتی و پیشگیرانه ای توسط پلیس راهور ناجا برای کاهش ازدحام جمعیت و کاهش احتمالی انتشار ویروس کرونا در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: از روز سه شنبه ۲۰ اسفند تعویض پلاک و خدمات شماره گذاری در روزهای زوج فقط به وسایل نقلیه پلاک زوج و روزهای فرد صرفا به وسایل نقلیه با پلاک فرد ارائه خواهد شد لذا از شهروندان تقاضا داریم در غیر از روزهای مذکور به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند.

سرهنگ محمدی افزود: در مراکز تعویض پلاک تا پایان سال جاری از ساعت 7 تا 18 باز بوده و خدمات ارائه می کنند؛ پس لازمست شهروندان با مدیریت زمان حضور در مراکز تعویض پلاک در صبح و بعدازظهر با ازدحام و زمان کمتری خدمات دریافت کنند.

وی گفت: تمهیدات بهداشتی لازم همانند ضدعفونی مراکز بصورت روزانه و استفاده از ماسک و دستکش و محلول ضدعفونی کننده توسط کارکنان شاغل در مراکز انجام می پذیرد.

سرهنگ محمدی به عموم هموطنان توصیه کرد: در صورتی که ضرورتی برای نقل و انتقال خودرو در سال جاری ندارند، حتی الامکان این کار را به سال آینده موکول کنند؛در صورت حضور نیز در مراکز فاصله لازم با سایر شهروندان رعایت کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد