اونس طلا2232.37
مظنه14,416,000
18 گرم3,327,900
ارزش سکه32,479,248
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پروازهای کیش صرفاً برای کیش‌وندان/ تهیه بلیت فقط از دفاتر کیش‌ایر

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: تهیه بلیت پروازهای کیش صرفاً از طریق دفاتر کیش ایر انجام می‌شود و پروازها فقط توسط این شرکت هواپیمایی و صرفاً برای کیش‌وندان و شاغلان در کیش انجام می‌شود.

رضا جعفرزاده ، اظهار داشت: طبق تصمیمات اخذ شده، فروش بلیت پروازهای کیش صرفاً از طریق دفاتر کیش ایر مسیر است و این شرکت هواپیمایی مؤظف به تأمین پروازهای این مسیر است.

وی تأکید کرد: هیچ گونه فروش تور غیر از فروش به کیش‌وندان و شاغلان در کیش انجام نمی‌شود و امکان سفر به کیش برای غیر وجود ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی افزود: تصمیمات اتخاذ شده درباره ممنوعیت سفر به جزیره کیش به علت تعطیلی اغلب مراکز اقامتی و سیاحتی این جزیره است.

* مسافران کیش ملزم به تکمیل فرم خوداظهاری کیش‌وندی هستند

جعفرزاده با بیان اینکه ‌مسافران کیش ملزم به تکمیل فرم خوداظهاری کیش‌وندی هستند، گفت: مسافران مسیر کیش همان طور که اشاره شد، ملزم به تکمیل و ارائه فرم خوداظهاری به شرکت هواپیمایی کیش‌ایر هستند.

* امکان تهیه بلیت کیش برای کیش‌وندان از چند شهر

سخنگوی سازمان هواپیمایی اضافه کرد: مسافران جهت تهیه بلیت برای مسیر کیش باید فرم خوداظهاری به کیش ایر ارائه دهند، ضمن آنکه امکان تهیه بلیت از دفاتر فروش و ایستگاه‌های شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و بندرعباس فراهم است ضمن آنکه در جزیره کیش نیز دفتر فروش کیش ایر مجاز به فروش این بلیت است.

* هیچ شرکت هواپیمایی غیر از کیش‌ایر اجازه انجام پرواز به کیش را ندارد

جعفرزاده تأکید کرد: غیر از کیش‌ایر هیچ شرکت هواپیمایی مجوز پرواز به کیش را ندارد و پرواز به کیش فقط توسط کیش‌ایر و برای کیش‌وندان و شاغلان فعال در این جزیره است.

وی افزود: فروش بلیت توسط سایر دفاتر و مراکز فروش الکترونیک غیر از دفاتر کیش‌ایر و ایستگاه‌های آن شرکت هواپیمایی ممنوع است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد