اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برای نخستین بار از جنگ جهانی دوم به بعد نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو لغو شد/بی‌ام‌و و پورشه خودروهای جدید خود را آنلاین معرفی کردند

به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو به عنوان یکی از مهمترین بسترهای ارائه محصولات جدید برای شرکت‌های خودروسازی، لغو شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، به دلیل سیاست‌های اعمال شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو، لغو شدند.

این نخستین بار از زمان جنگ جهانی دوم است که نمایشگاه خودروی ژنو لغو می‌شود.

با توجه به آنکه شرکت‌های بزرگ خودروسازی نظیر BMW آلمان قصد داشتند از مدل‌های جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کنند حالا قصد دارند از روش‌های دیگری نظیر پخش زنده برای عرضه این محصولات بهره بگیرند.

به عنوان مثال شرکت BMW قصد دارد از مدل مفهومی برقی I4 خود فردا به صورت پخش زنده رونمایی کند.

مدیرعامل بی‌ام‌و، اولیور زیپس، در یک کنفرانس خبری زنده خودروی مفهومی جدید این شرکت که به آن «بی‌ام‌وه کانسپت آی ۴» گفته می‌شود را معرفی می‌کند. قرار است این برنامه روز سه‌شنبه رأس ساعت ۲:۱۵ بامداد به وقت شرقی آمریکا، پخش شود.

بنتلی هم در حال برنامه‌ریزی برای یک کنفرانس خبری آنلاین است تا خودروهای لوکس جدید خود را معرفی کند، اما این شرکت اعلام کرد هنوز زمان‌بندی این برنامه مشخص نیست.

سخنگوی شرکت پورشه هم اعلام کرد روز سه‌شنبه در یک برنامه آنلاین، خودروی پرچمدار جدید ۹۱۱ خود را معرفی کند.

رویترز خبر داد که آئودی، مرسدس بنز و فیات‌کرایسلر در حال برنامه‌ریزی برای نمایش آنلاین خودروهای جدید خود هستند. انتظار می‌رود فیات کرایسلر خودروی جدید تمام الکتریکی خود را به نمایش بگذارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد