اونس طلا2211.94
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

لاریجانی: لایحه بودجه 99 نیاز به عودت به دولت ندارد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که کلیات لایحه بودجه بعد از تصویب در کمیسیون تلفیق در صحن رد شده است، نیازی به برگشت به دولت نیست و کمیسیون تلفیق از امروز باید لایحه را دوباره بررسی کند.

به گزارش سایت طلا ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز در جلسه غیرعلنی به بررسی چگونگی رسیدگی به بودجه سال 99، پس از رد کلیات آن پرداختند و از آنجا که کلیات لایحه بودجه 99 در جلسه علنی روز گذشته خانه ملت رد شده بود، سازوکار چگونگی ادامه روند رسیدگی به بودجه در کمیسیون تلفیق در مجلس به بحث و بررسی نمایندگان گذاشته شد.

پس از به صدا درآمدن زنگ آغاز جلسه علنی امروز، علی لاریجانی رئیس نهاد قانون‌گذاری کشورمان تصمیم مجلس برای رسیدگی به لایحه بودجه را تشریح کرد و گفت: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس اگر کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق و سپس در صحن علنی مجلس رد شود، لایحه برای اصلاح به دولت برمی‌گردد اما مجلس اگر کلیات لایحه بودجه به تأیید کمیسیون تلفیق برسد اما در صحن علنی مجلس رد شود، آیین‌نامه سکوت کرده است.

وی ادامه داد: طی بررسی‌هایی که در جلسه روز گذشته هیأت رئیسه و سپس در جلسه غیرعلنی امروز صورت گرفت و از آنجا که قانون برنامه نیز در این زمینه تصریح دارد که بودجه می‌تواند به کمیسیون تلفیق برگردد، ما لایحه بودجه را برای اصلاح به کمیسیون تلفیق برمی‌گردانیم تا در این کمیسیون بررسی و اصلاح شود.

رئیس مجلس با اعلام ختم جلسه علنی امروز گفت: بنابراین جلسه علنی امروز را در این لحظه به پایان می‌رسانیم تا کمیسیون تلفیق بررسی مجدد لایحه بودجه سال 99 را آغاز کند و هرچه سریع‌تر گزارش آن به صحن علنی برسد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد