اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تداوم رونق فروش طلا در سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۴

بازار طلا و جواهرات در چند سال گذشته شاهد رشد مستمر بوده و پیش بینی می شود در دوره مورد ارزیابی (2020-2024) رشد بیشتری را ثبت کند.


پیش بینی طلا جهانی تا سال 2024

تداوم رونق فروش طلا در سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۴

به گزارش سایت طلا طبق پیش بینی ها، این بازار تحت تاثیر عواملی مانند افزایش تعداد فروشندگان اینترنتی، افزایش تعداد زنان به عنوان نیروی کار، افزایش کاربران شبکه های اجتماعی، رشد صنعت گردشگری و غیره هدایت می شود. این در حالی است که نمی توان چالش هایی را مانع رشد شده و این بازار با آن دست و پنجه نرم می کند، نادیده گرفت. برخی از چالش های مذکور شامل کاهش جمعیت زنان، نرخ نزولی ازدواج و کلاهبرداری های سایبری می باشد.

در پیش بینی تحلیلی که در خصوص صعود یا نزول ارزش طلا و جواهرات در حدفاصل سال های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۴ صورت گرفته،‌ به مواردی مانند اندازه و رشد این بازار، ارزش سنگ ها و فلزات گرانبها،‌ تجزیه و تحلیل مبسوط بازار طلا، الماس، پلاتین و سایر سنگ های قیمتی و جواهرات این کشور، فرصت های کلیدی موجود در بازار مذکور و عواملی که موجب رشد صنعت می شود اشاره شده است.

در این گزارش رشد کلی بازار جواهرات ژاپن نیز با در نظر گرفتن الگوهای قبلی رشد، محرک های رشد و روندهای فعلی و آتی برای دوره 2020-2024 پیش بینی شده است.

پیش بینی قیمت طلا تا سال 2024

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد