اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرمایه گذاران از این فلز گرانبها غافل نشوند: بازار به زودی ارزش نقره را درک می کند

یک تحلیلگر ارشد بازار فلزات گرانبها بر این باور است که قیمت نقره وارد یک روند صعودی شده و تمایل سرمایه گذاران به این فلز ارزشمند رو به افزایش است.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز ، Peter Hug مدیر ارشد بخش فلزات گرانبها در کیتکو متالز تاکید کرد: سرمایه گذاران در حال بازگشت به بازار نقره هستند و قیمت این فلز گرانبها وارد یک فاز صعودی شده است.

بر اساس این گزارش وی افزود: سرمایه گذاران در حال درک ارزش نقره هستند. انتظار می رود قیمت نقره به زودی به سطح 19 دلار در هر اونس خواهد رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: افزایش قیمت نقره در مقایسه با طلا با یک تاخیر زمانی روبرو شد. ولی وقتی که قیمت طلا به بیش از 1578 و 1607 دلار رسید، این رشد حدود 3 درصدی بود ولی قیمت نقره 5 درصد افزایش یافت. به نظر من قیمت نقره بدون آنکه نیازی به طلا داشته باشد، به زودی به 19 دلار خواهد رسید.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی گفت: سرمایه گذاران در این سطح قیمت می توانند سرمایه گذاری میان مدت و بلندمدتی در بازار طلا انجام دهند. طی 3 ماه گذشته نقره برای سرمایه گذاران جذابیت چندانی نداشت ولی اکنون شاهد افزایش تمایل سرمایه گذاران برای خرید نقره هستیم. ذهنیت سرمایه گذاران درباره نقره در حال تغییر است. طی 2 هفته اخیر معاملات نقره 50 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: اگر به بازارها نگاهی داشته باشید، دلار آمریکا رو به افزایش است هم در برابر یورو هم ین. افزایش ارزش دلار در حالی است که شاخص سهام آمریکا نیز رو به افزایش است. در شرایط عادی بازار این 2 عامل باید دردسر بزرگی برای قیمت طلا باشد. ولی در شرایط نگران کننده کنونی، سرمایه گذاران سعی می کنند تا طلا و نقره را در سبد سرمایه گذاری خود قرار دهند تا از ریسک های مربوط به کاهش رشد اقتصادی جهان و ویروس کرونا در امان باشند.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد