سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

دلار کاهشی شد|تحلیل تکنیکال و پیش بینی دلار

نرخ دلار امروز با سرعتی زیاد از کانال 14 هزار تومان به کانال 15 هزار تومان جهش کرد. برخی تحلیل‌گران، علت این جهش را اخبار بد منتشر شده در این روزها می‌دانند؛ انتشار سریع ویروس کرونا در کشور از یک سو و ورود نام ایران به لیست سیاه FATF از سوی دیگر دو خبر موثر بر بازار ارز و بورس اوراق بهادار تهران بودند


تحلیل تکنیکال و پیش بینی دلار تا پاپان سال

علت رشد نرخ دلار در این روزها چیست؟


نرخ دلار امروز با سرعتی زیاد از کانال 14 هزار تومان به کانال 15 هزار تومان جهش کرد. برخی تحلیل‌گران، علت این جهش را اخبار بد منتشر شده در این روزها می‌دانند؛ انتشار سریع ویروس کرونا در کشور از یک سو و ورود نام ایران به لیست سیاه FATF از سوی دیگر دو خبر موثر بر بازار ارز و بورس اوراق بهادار تهران بودند. با این حال، صاحب‌نظران معتقدند مسئله FATF گرچه اثر روانی شدیدی بر بازار ارز داشته است، امّا در بُعد فنی تجارت خارجی ایران را با مشکل مواجه نخواهد کرد. تصویب FATF، نهادهای اطلاعات مالی ایران را مجبور به افشای اطلاعات تراکنش‌های مالی خارجی کشور می‌کند و ممکن است برخی از کانال‌های انتقال ارز با این کار شناسایی شده و بسته شوند. بنابراین، عدم تصویب FATF به خودی خود و دست کم در بعد فنی اثر منفی‌ای بر بازار ارز و دیگر بازارهای کشور نخواهد داشت.

تحلیل دلار تهران مورخ 4 اسفند 98

تحلیل دلار تهران مورخ 4 اسفند 98 ساعت 17:00
امّا علت رشد نرخ دلار بی‌ارتباط با ویروس کرونا نیست. بخش قابل توجهی از تسویه‌های ارزی خارجی ایران در شرایط تحریم در بانک‌های چین (نظیر کونلون بانک، بانک تاجران و ...) انجام می‌شود و تعطیلی این بانک‌ها به علت انتشار گسترده ویروس کرونا در چین موجب کندی سرعت تسویه ارزی شرکت‌های ایرانی شده است. در واقع این بار ارز نه از سمت تقاضا، که از سمت عرضه تحت فشار قرار گرفته است و انتظار می‌رود با عادی شدن شرایط انتشار ویروس در چین آرامش نسبی به بازار ارز بازگردد.

پست اینستاگرامی آقای همتی رییس بانک مرکزی:

پست اینستاگرامی آقای همتی رییس بانک مرکزی

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.

سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
1 2

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 15:12
براي رسيدن سكه به ٥٢٠٠ دلار بايد ١٣٤٠٠ باشه نميدونم ولي تو اين اوضاع خيلي بعيده ... هر چند هيچ چيز اين مملكت معلوم نيست فعلا كه خبري از نزول نيست

1 3

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 13:15
حتی بورس هم سود بیشتری میداد امسال
کاش به هم رحم میکردین دست از دلار برمیداشتین دودش تو چشم کل ملت میره

1 2

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 13:11
بنده خدایی اومده برج۳، ۸۰ تومن دلار خریده الان با این قیمت دلار نهایت سودش۹ تومنه هنوز دلارشو داره میگه میره بالاتر
چه اصراری رو دلار و طلا دارین
یکی دیگه برج۶،۸۰ تومن slx خرید الان بخواد بفروشه ۳۰ سودشه
یکی دیگه برج ۶ قطعه تجاری ۳۲۰خرید الان ۱۰۰ سودشه
نسبتیعنی واسه ۸۰ تومن ۲۵ سود بوده نگه داری دلار و طلا اصلا به سود نیست به نظر من

9 4

آماتور2 یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 12:16
اصلا ژن خوب فهمیده باید در خانه بماند و نسلش تداوم پیدا کنه.ژن احمق هم محکوم به مرگه. در این مملکت مگر کرونا بتونه احمق ها را سربه نیست کنه.

2 1

Msalehine سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 13:22
منظور از ژن خوب مسئولین د ز د هستند و ژن احمق ملت بدبخت متاسفم اگه طرز فکرت اینه
احمق همون ژن خوبای درد نکشیده هستند که نمیدونن سلامتی و امید ملت باعث قدرتشونه نه رنج و عذابشون

7 4

بانوی آماتور ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 11:47
کهنه کار عزیز
اگه چین داره موفق به مهار میشه فقط با خواهش و تمنا از مردم نبوده گرچه اونا خودشون با فرهنگ تر و فهیم تر از ما هستند...
در این مواقع هست که اعمال حاکمیت حاکمان نیاز است الان هست که بــــاید جاده ها و درگاههای شهرها امنیتی بشن . وگرنه بقول شما بعضی از این ملت نفهم ئ آشغال و کفتارصفت که گوششون بدهکار این حرفا نیست !
منم موافقم که بگم ای خاک بر سر احمقتون ...
پخش بیماری به نظر من حق الناس است
...........................................................
نمیدونم این لعنتی از کجا اومد ...!
آزمایشگاههای ووهان ؟
خفاش ها؟
و .....
چقدر از دست این چینی ها کشیدیم تو این سالها....!!!

3 1

کهنه کار نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 12:46
سخن شما کاملا صحیح است بانوی فهیم سایت.
ولی خب
کو گوش شنوا...!

6 5

همنشبن درد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 11:28
نشانه هاى آخر الزّمان در بیان پیامبر اسلام (صلى الله علیه و آله) کدام اند؟
یکى از مشروح‌ترین و جامع‌ترین احادیث در مورد نشانه هاى قیامت، حدیثى است که «ابن عباس» از پیغمبر گرامى اسلام (صلى الله علیه و آله) در داستان «حجه الوداع» نقل کرده، که بسیارى از مسائل را به ما مى آموزد، و حاوى نکات فراوانى است، و روى همین جهت، تمام آن را ذیلاً مى آوریم:
او مى گوید: «ما با پیامبر اسلام (صلى الله علیه و آله) در «حجه الوداع» بودیم (حجه الوداع آخرین حجى است که پیامبر در سال آخر عمر خود به جا آورد) حضرت حلقه در خانه «کعبه» را گرفت و رو به ما کرده، فرمود: آیا شما را از «اشراط الساعه» آگاه کنم؟
بشنوید: از کجا معلوم در آخرالزمان هستیم؟/ مرگ ملک عبدالله و نشانه های ظهور
و سلمان در آن روز، از همه به پیامبر (صلى الله علیه و آله) نزدیک‌تر بود.
عرض کرد: آرى، اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)!
فرمود: از نشانه هاى قیامت، تضییع نماز، پیروى از شهوات، تمایل به هواپرستى، گرامى داشتن ثروتمندان، فروختن دین به دنیا است، و در این هنگام است که قلب مومن، از این همه زشتى‌ها که مى بیند، و توانائى بر تغییر آن را ندارد، در درونش آب مى شود، چنان که نمک در آب.
سلمان گفت: آیا چنین امرى واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!
فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم به دست او است، اى «سلمان»! در آن زمان، زمامدارانى ظالم، وزرائى فاسق، کارشناسانى ستمگر، و امنائى خائن بر مردم حکومت مى کنند.
سلمان پرسید: آیا این امر واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!
فرمود: آرى، سوگند به آن کس که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن هنگام زشتى‌ها زیبا، و زیبائى‌ها زشت مى شود، امانت به خیانتکار سپرده مى شود، و امانتدار خیانت مى کند، دروغگو را تصدیق مى کنند و راستگو را تکذیب!
سلمان سوال مى کند: آیا چنین چیزى واقع مى شود اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله)؟!
فرمود: آرى، سوگند به کسى که جانم در دست او است، اى «سلمان»! در آن روز، حکومت به دست زنان، و مشورت با بردگان خواهد بود، کودکان بر منابر مى نشینند، دروغ، ظرافت، و زکات، غرامت، و بیت المال، غنیمت محسوب مى شود!
مردم به پدر و مادر بدى مى کنند، و به دوستانشان نیکى، و ستاره دنباله دار در آسمان ظاهر مى شود.

4 1

برنا یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 12:46
معتقدم که هر که شایسته است باید امور کارها را بدست بگیرد چه زن باشد چه مرد.سعی کنیم نگاه جنسیتی نداشته باشیم.و ...

20 5

کهنه کار نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 09:23
ای ملت زبان نفهم!
ای ملت گوسفند!
چرا به دستورات وزیر بهداشت و پزشکان متخصص در این روزهای بحران کرونایی گوش نمیدین؟!! همین که شنیدین مدارس تا آخرسال تعطیل شده افتادین توی جاده ها برای مسافرت و تفریح! آخه شما چقدر احمق تشریف دارین؟ چرا شرایط کشور رو درک نمی کنید؟ ورود شما احمق ها به مناطق مسافرتی همچون شمال کشور ...موجب شده تا مازندران از رتبه هفتم بیاد بشه رتبه سوم میزان ابتلا کرونا در سطح کشور!!
ملت گوسفند اگر کار و زندگی ندارین و وقت فراغت دارین بتمرگین توی اون خونه هاتون!
ویروس کرونا رو توی سطح کشور پخش نکنید ای انسان های بیخیال و نادان و بی مسولیت!
درود بر مردم مازندران
که در یک حرکت خودجوش
جهت حفظ سلامت استان خود
مسیرهای مواصلاتی ورودی به مازندران رو از دیروز مسدود کردند از جمله ورودی جاده هراز به شهر آمل...تا این گوسفندهای زبان نفهم وارد مازندران نشوند...ای گوسفندها توی خونه تون بمانید و همه رو بدبخت نکنید!

3 1

کهنه کار نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 12:44
سلاااام بر دوست شیرین بیاناهه خودم:
**بختک جان عزیز**
شما درست گفتاهه!
از ایزد یکتا
برای این مردم نادان
عقل و درک موقعیت شرایط فعلی را دعا کرداهه!
شاید فرجی شداهه!
این ملت به خانه های خویش برگشت کرداهه!
و سرعت انتشار ویروس کمتر شداهه!

6 2

بختک کومار دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 11:36
صاحب کهنه کاراهه
شما بسیار دلسوز و مهربان بوداهه
ولی این تشبیه اشتباه بوداهه!!
تمام حیوان هاهه وقتی احساس خطر کرتاهه
از آن منطقه به سرعت دور شداهه
حتی حضرت فیل با آن عظمت هم فرار کرتاهه!!
فقط آدمیزاد بوداهه با عقلی که خدا به آن داداهه
بیشتر به سمت خطر رفتاهه
از این کار کیف هم کرتاهه!!
کسی حریف ادمیزاد نشداهه
همیشه ادمیزاد با کارها و به دست خود جاناهه از دست داداهه !!!

10 7

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 10:35
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

9 6

جوتوق سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 09:16
روز مرد را به کاربر مریلا تبریک میگویم.خخخ

1 2

جوتوق سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 11:21
ممنون جناب مرورگر.

2 4

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 10:34
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

16 5

بختک کومار دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 00:18
صاحب امروز تولد ۲ ماهگی من بوداهه
دو ماه پیش در این روز اینجا متولد شداهه
بسیار شب و روزها اینجا سپری کرتاهه
زمان بسیار سریع گذر کرتاهه
من شمع ها را فوت کرتاهه
که ۱۰۰ سال زنده بوداهه
گودی گودیاهه...

5 2

بختک کومار دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 10:56
صاحب خلاهه
شما در خواب هم خلا مرور کرتاهه!!!
آن ساعت که همه خواب بوداهه
کسی خلا رفتن نکرتاهه!!

2 2

بختک کومار دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 10:53
صاحب عاقلاهه
شما بسیار عاقل و مهربان بوداهه
حضرت فیل به شما سلام رساندن کرتاهه

6 7

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 03:16
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

7 5

عاقل باشیم چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 01:30
صاحب شما خیلی بانمک بوداهه من شما رو دوست داشتن کرداهه سلام ما را به حضرت فیل رساندن کرتاهه

21 3

زهر مار دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 23:26
تشخیص مصلحت نظام تعطیل
‏مجلس خبرگان تعطیل
‏شورای نگهبان تعطیل
‏مجلس شورای اسلامی تعطیل
‏دیدارهای رهبر تعطیل
‏ادارات دولتی باز
‏بانک ها باز
‏کارخانه جات باز
بازار ها باز
بیمارستانها باز
دیگه به چه زبونی بگن جون شما برای ما مهم نیست و فقط جون خودمون مهمه............

1 3

جوجه پاییز سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 11:29
مصلحت این است عزیز که حقیقت ذبح گردد.زهر ماری، ولی تلخی سخنت شیرین تر از عسل است.
توانا بود هر که دانا بود.
خداوند آگاه مطلق است پس توانای مطلق نیز هست.
هر کس آگاهی بیشتری دارد، قوی تر است و اما تعداد محدودی از همین مردم به خاطر جهل و عدم آگاهی از بحرانی بودن قضیه، اگر تعطیل شوند، به راه سفر و گشت و گذار همی روند.
خدایا هر لحظه بر علم ما بیفزای.

12 3

استاد اعظم 2 11 ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 23:05
محمدی جان شدی کورونای دل ما مالدارا عزیز من همتی دلار رو 14 تومن بکنه و انس 1600 هم بشه بازم سکه 5200 رو نمیبینه تحلیلات کم و پیش درست بوده ولی تا 28 اسفندم صبرکنی اونجا بوی گوشت نمیاد دارن خر داغ میکنن نگران مالدارا نباش خودشون سقف بعدی میفروشن اونایم که ریال دارن اگه خدا بخواد جنس ارزون دستشون میاد با تشکر فراوان از صبر و بردباری شما جناب محمدی /ولادت حضرت علی کوی صبر و استقامت رو بر اموم دوستاران اون عزیز تبریک میگم درپناه حق تعالی.

2 4

خانم مریلا. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 08:23
واقعااااات
کی به شمااا عنوان استادے داده..
مذکـرو مونث واز هم تشخیص نمیدین
خخخ

7 2

استاد اعظم 2 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 23:28
تقصیر این تاچ گوشی عابرو برامون نذاشته ولی متن سنگینی شده امیدوارم اساتید این متن رو مرور کنن کاربر مذکر مریلا لطفا به بزرگی خودتون عفو کنید.

4 5

خانم مریلا. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 23:15
استـــاد
استقامت روبر عــموم .......

6 6

خانم مریلا. سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 22:35
روزشیران بے غرش ودندان
آشغال دم در گذران بے ادعا
جوراب پوشان قانع
بچه هاے لوس مامان جوناشون
این فوتبال دوستان همیشه ادعا بے تحرک
اخبار گوش کنان تکرارے
هـــنوز بگــم یا بســـه
خلاصه روز مـــرد مــــبارک.....

7 4

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 22:31
یه چیز جالب تو خبر اومده که کرونا خودرو پلاک مازندران را گران کرد ملت خوشی هستیم حاضریم بمیریم ولی شمالو بریم آخه شمالی که سیل اومد تو زمستون چی داره

15 1

سیوان چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 22:21
تورو خدا یه کم به فکر سلامتیتون باشین همش پول پول ، والا خطر بیخ گوش همه س بجای اینهمه حرص و جوش خوردن بالا پایین طلا سعی کنیم موارد بهداشتی رو رعایت کنیم دیگه هیچی لذت نمیده واسه آدم تو اینروزا بزار کل دنیا مال یه نفر باشه وقتی با خیال آسوده نتونی بری مسافرت بری بیرون چه فایده ، هممون تو زندان زندگی گیر افتادیم خدا رحم کنه

5 3

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 21:47
اقتصادنیوز: بازار طلای کشور این روزها تحت تاثیر کرونا خالی‌تر از همیشه شده، با وجود رشد قیمت طلا و سکه، میزان خرید و فروش این صنعت کاهش زیادی یافته به طوری که رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: صنعت طلاسازی دچار رکودی شدید شده است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بازار طلا همواره در هفته های پایانی اسفندماه و با نزدیک شدن به عید نوروز رونق می گرفت و شمار خریداران رو به افزایش می یافت، اما امسال شرایط تغییر یافته و گویی در بازار طلا فروشان گرد مرگ ریخته‌اند.

9 16

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 21:44
توی اخبار اگه دیدین بسیجیا جمع شدن برای نجات جون من و شما چقدر داشتن زحمت میکشیدن از بسته بندی میان وعده برا بیماران تا ضد عفونی پمپ بنزین و عابر بانک و معابر عمومی اگه قدردان نیستم بهشون ناسزا هم نگیم

0 8

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 03:19
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

9 6

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 21:21
دوستان عزیز بانک مرکزی به راحتی دلار را زیر 15400 نگه داشته .. خرید و نگه داشتن سکه ریسک داره .. به هر حال صلاح کار خویش خسروان دانند ..

6 4

جویای نام یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 21:15
کاربرالناز شاعر میگه تامردسخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد ‌کامنت هوتا خوندم ازچند روز پیش از طرز پیامهات مشخصه که به اندازه کاهی که در دهان مور هست برای خودت ارزش قائل نیستی .ویک آدم چاله میدونی هستی .البته چاله میدونی هاهم یک جور معرفت دارن که تو نداری .پس خ ف ه ش و

2 4

Msalehine سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 21:40
من که عاشق ال ناز جونم نه که یوسف پیامبر عاشق ریختشم

5 2

شیخ بزرگ دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 21:05
داش وحید بای نفر ویترینی که میگه چندساله تو بازارم ونظرش افزایشیه شرط بستم تا ببینم چی میشه....

4 4

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 21:04
هر جوری فکر میکنم به این نتیجه میرسم که دلار کشش بالا رفتن نداره ... بزارید براتون یک مثال ساده بزنم .. فرض کنید می خواهید یک گوشی موبایل سامسونگ بخرید. اگر برید و قیمت گوشی را از سایت های خارجی در بیارید مثلا قیمت گوشی میشه 200 دلار .. که اگر با دلار 15000 حساب کنید قیمت گوشی 3 میلیون در میاد ولی تو بازار ایران همون گوشی 4 میلیون پولش هست. دو تا سوال پیش میاد اول اینکه علتش چیه و دوم اینکه چه تاثیری روی بازار داخلی ایران میزاره .. علتش بدلیل تحریم های مالی تجاری کشتیرانی و دلالی و غیره است .. و اما تاثیرش این است که به شدت قدرت خرید و کاهش تقاضا بوجود میاد چون در حقیقت برای ما آن گوشی با دلار 20000 تومان محاسبه شده است .. و به همین دلیل بازار به شدت وارد فاز رکود می شود و تقاضا برای ارز بسیار کم می شود. الان ایران در سخت شرایط سیاسی اقتصادی و اجتماعی قرار دارد .. هم تحریم هستیم هم کرونا امده است ول بازار به راحتی توسط بانک مرکزی کنترل شده است .. دلیلش واقعا چیست؟ چرا بانک مرکزی به راحتی می تواند جلوی افزایش قیمت ارز را بگیرد .. دلیلش به نظرم این است که دلار به اندازه کافی گران است و اکثر مردم توان خرید سکه 6 ملیونی و پراید 70 میلیونی ندارند ...

12 13

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 21:01
سکه و طلا راهی جز ریزش ندارن مافیا از تعطیلی این دو روز دارن نهایت بهره را میبرن سکه ۵۲۰۰ تا ۵۳۰۰ و آبشده ۲۳۳۰ تا ۲۳۷۰ در همین نزدیکی ۲۰ اسفند چه شود

2 1

par ham چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 09:58
وقتی قیمت طلای جهانی اینقدر بالاست مگه دیوانه چوب حراج بزنن به طلای مملکت اوج هنرشون این بود نزاشتن پا به پای انس طلا بره بالا که اونم تا یه مدتی به خاطر تعطیلی بازار وگرنه همتی خودش خوب میدونه اگه قیمت طلا بیاد پایین بازار داغ قاچاق چیا شروع میشه

2 3

fahim67 ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/18 ساعت 02:11
اقای محمدی با این اوضاع انس فکر نکنم این تحلیل درست از آب دربیاد. چون فکر کنم انس کلا صعودی باشه.

3 2

اس محمد زرگر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 23:30
بجای اینکه هی مزخرف بگی ، واسمون حساب کن با دلار فلان و انس فلان سکه میشه 5200 تا ما هم قبول کنیم

3 1

آلفا سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 22:00
خدا نقشه کش بزرگی هست

5 5

آلفا سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 21:59
توروخدا دیگه تحلیل نکن.دیگه خواهم دست توروخونده.هرروز یه نقشه بهتر از تومیکشه.دست به کارخود ببری خدا هم بهترازاونو داره برات

8 3

شیخ بزرگ دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 20:49
دوستان سکه بازهم نتوانست از 6تومن عبور قاطعی داشته باشه....انگار باید بریزه دوباره برگرده...کسی تحلیلگره که زنانه دقیق و نسبتا مشخص بازار رو پیش بینی کنه...الکی نگید مبشه7600اخه از کجا میشه سکه زورش به 6تومن نمی‌رسه با این وضعیت کرونا و مشکلات....

6 12

محمد 1182 هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 19:56
دوستان سلام متاسفانه چه بخواهیم و چه نخواهیم تا مدت زمانی دیگر سکه روی 7.600.000تومان جولان می ده

8 4

Msalehine سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 20:34
تا مدت زمانی دیگر حقوق کارگرم به ۳ م تومن میرسه کی برسه مهمه وگرنه در دراز مدت همه چی صعودیه

11 3

مرتای سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 20:06
این نرخ دقیق روازکجا تعیین کردی.همتی بهت گفت.همتی خودشم نمیدونه....

8 7

جویای کار یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 19:55
کاربر الناز تو خود وحید محمدی هستی .یک نفر را گنده اش میکنید واستاد استاد میکنید .چندتاهم کاربرهای مختلف میسازید وازش تعریف میکنید ویک عده ای را بدبخت میکنید .این کارها عاقبت نداره برید استغفارکنید ودراین روزهای سخت از خدا رحمت ش رابطلبید شاید اون ذهن کپک زده وقلب مریضتون راخدا شفا بده .االهم اشف کل مریض .

3 5

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 21:00
كاش يه جو عقل داشتي جويا كار
راستي msal...
هر چند خودت اندازه يه دوريالي هم نمي ارزي ولي معذرت ميخوام صبح حرف بد به مادر زدم منظورم اصلا ايشون نبود ببخش خدا بيامرزتشون
اما مرده شور ريخت خودتو ببرن
ببخش دادا شرمندتم

4 3

Msalehine سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 20:30
با اینکه از این ال ناز متنفرم ولی سه چار ماهه کامنتای سایت رو دنبال میکنم آقای محمدی و استاد اعظم روند رو درست میگن برای خونگی ونقدی شما با طناب کی رفتی تو چاه و محمدی رو له میکنی خدا عالمه اگه نوسانگیری برو ماهی ۲۰۰ یا ۳۰۰ بده vip ها اونا راهنماییت میکنن سودکنی خوشبخت شی یا علی

5 6

وحيدمحمدي پنج سال دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 19:44
قيمت ها چرا نمياد پايين ؟؟
دهنم سرويس شد، از بس گفتم قيمت مياد پايين" اما نيومد !

6 2

Msalehine سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 20:32
اونوقتم که میگفت میره بالا مسخرش میکردی خیلی ها سود کردن تو هم به جای وزوز چارتا تحلیل بده یکی فیض ببره

4 5

پر پرواز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 18:33
سکه دوباره برگشت روی ۶ میلیون، مسخره کردن

5 4

پر پرواز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 18:27
سلام. یه لحظه سایت tgju.org نگاه کن
سکه ۳۵۰ کاهش داد 5600 شده

6 0

آرمیا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 19:05
پیش میاد واسه منم چندبار پیش اومده یک لحظه قیمت رو اشتباه بزنه بعد خروج و ورود دوباره قیمت واقعی رو میزنه

1 1

پر پرواز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 18:50
اسکرین شات گرفتم، یه ربع ساعت بود، عجیبه، دو دقیقه بعدش یه نظر دیگه نوشتم دوباره برگشت به ۶ میلیون

2 0

مریک سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 18:45
نگاه کردم ۵و۶۰۰ نبود?

4 1

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 18:30
احتمالا اشتباه شده

1 7

پر پرواز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 18:29
استاد محمدی، برادر بزرگوار واقعا خیلی باهوش هستی. ⁦♥️⁩?

12 2

برنا یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 17:29
بعضیا خیلی ضعیفند که با اسم خانم میآیند و هر حرف زشتی میزنند.
میخواهید چرت و پرت بگوئید حداقل با اسم یک مرد بگید.نامردی تا کجا؟

2 3

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 16:56
سلطانی زاده درباره تأثیر تعطیلی احتمالی صرافی ها در بازار ارز، گفت: بازار ارز خیلی آرام است و حتی اگر تعدادی از صرافی ها تعطیل هم شوند هیچ اثری در بازار نخواهد داشت.
وی افزود: از آنجایی که به دلیل ویروس کرونا، مسافرت ها کنسل شده اند، نیاز اصلی بازار در شب عید از بین رفته است و تقاضایی برای ارز نداریم.
رئیس کانون صرافان تأکید کرد: اگر در هر نقطه ای به دلیل تعطیلی صرافی، مردم مشکلی داشتند با کانون صرافان تماس بگیرند تا اولین صرافی نزدیک را معرفی کنیم. هیچ مشکلی برای تأمین ارز نداریم.

4 5

S.GOLD سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 16:44
طلا واسه بلند مدت سرمایه گذاری خوبیه
کرونا شمارو نکشه استرس نوسانات کارتونو میسازه

6 7

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 16:43
از شنبه هفته دیگه که 24 اسفند است بازار عملا تا 15 فروردین تعطیل می شود .. دلار برای افزایش قیمت دیگه فرصت زیادی نداره .. بانک مرکزی به خوبی می دونه اگه قیمت دلار را در این یک هفته باقی مانده یعنی تا 24 اسفند کنترل کنه دیگه تا 15 فروردین کنترل بازار کار راحتی هست .. بعد از 15 فروردین هم شدت کرونا کم میشه و کشور از حالت بحرانی خارج میشه ... و احتمال مجدد افزایش قیمت دلار وجود نداره .. تا اون موقع بحران کرونا در جهان هم تا حد زیادی فروکش می کند و اونس نزولی می شود ... به نظرم شاید اگر اتفاق خاصی نیفتد اواخر فروردین تا اواخر اردیبهشت ماه سال اینده قیمت سکه نزولی می شود و فرصت خرید ایجاد می شود

9 2

مهندس الکترونیک ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 16:39
متاسفانه کسانی که نیاز به طلا دارند و ضرورت خرید دارند شرایط مناسبی در این ایام ندارند. امیدوارم با بهبود اقتصاد و کاهش قیمت طلا قدرت خرید همه افزایش پیدا کنه

13 6

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 16:27
وحید محمدی کو... که دقیق بگه چه ساعتی ریزش داریم؟خخخخ

4 6

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 15:25
اگر فرض کنیم دلار تا قبل از عید دوباره 16000 تومان بشه و اگر فرض کنیم اونس هم به 1750 برسه قیمت سکه به حدود 6500 میرسه ..این سقف سکه است و بدترین حالت ممکن را در نظر گرفتیم ... حال شرایطی که احتمالش بیشتر است این است که نهایتا دلار تا 15500 برسه و اونس هم دوباره تا 1630 اصلاح کنه ... در این شرایط قیمت سکه همین شش میلیون باقی خواهد ماند .. نتیجه اینکه قیمت سکه بین 6میلیون تا 6.5 میلیون قبل از عید نوسان دارد ... و متوسط قیمت سکه حدود 6250 خواهد بود .. اگر اونس تا 1550 افت کند و قیمت دلار را هم 15500 در نظر بگیریم قیمت سکه تا 5700 افت خواهد کرد ...

14 13

جویای نام یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 15:06
سلام من دوروز پیش پیام گذاشتم کسیدنبال حرف محمدی نباشه بدبخت میشید .الانم میگم .خداوکیلی انسان کثیفیه.

10 8

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 16:14
اسلحه پشت سر كي گذاشته واسه اينكه به حرفش گوش بده....
سرمايه مال تو هست ميخواي بخر ميخواي بفروش فقط داره نظرشو ميگه دنبال تحليل هستي كه ١٠٠٪‏ جواب بده برو در خونه همتي از اون بپرس
نظرش درسته ريزش در كار هست دولت سخت جلو افزايش قيمتو داره ميگيره اونام كه تو اين سايتن واسه همينه كه نميان بگن خريديم خريديم چون ميدونن ميريزه

12 0

شعبده باز سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 14:29
یک قرار ملی: "عید ما، بعد از شکست کرونا"
چند روز دیگر عید نوروز از راه می رسد و ایران، هنوز درگیر بیماری فراگیر و مرگبار کروناست. نگرانی جدی این است که بخشی از مردم در روزهای عید قرنطینه خانگی را رعایت نکنند و به دید و بازدید بروند و ناگهان با انفجار اتمی کرونا مواجه شویم؛ آنگاه دیگر حتی امکانات پزشکی کشور نیز جوابگو نخواهد شد و آخرین نوروز قرن جای، به یک فاجعه انسانی تبدیل می شود.
پیشنهاد می کنیم این عید را از طریق تلفن و اینترنت با همدیگر در تماس باشیم و به دیدار کسانی که دوست شان داریم نرویم تا آنها را در معرض ویروس کرونا قرار ندهیم.
بدانیم که این عید بر خلاف همه هزاره های گذشته، دوست داشتن در ندیدن است و عید دیدنی یک ظلم بزرگ.
"عید ما بعد از شکست کرونا" ؛ این را شعار خود قرار دهیم و یک قرار ملی بگذاریم که عید امسال را موکول کنیم به زمانی که ویروس کرونا در کشورمان از بین رفته است.
آن وقت، لباس نو و آجیل و شیرینی می خریم و به دید و بازدید می رویم تا سنت زیبا و ایرانی عید نوروز را ولو با تاخیر به جا بیاوریم.
امسال در روزهای عید، دور هم بودن در خانه را تجربه می کنیم و "حول حالنا الی احسن الحال" را به نیت ریشه کنی بیماری کرونا و بهبود حال همه مبتلایان زمزمه کنیم.
لطفا اگر موافق این قرار ملی هستید، به همه بفرستید: "عید ما، بعد از شکست کرونا"

14 5

کهنه کار نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 15:32
باسلام
صحبت حضرتعالی بسیار سنجیده و بجا بود تشکر فراوان دارم.
اما اکثریت ملت احمق تشریف دارند! این حرف رو از عصبانیت وزیر بهداشت و ترافیک جاده های مسافرتی میتوان دریافت. تا چند هفته دیگه اونقدر مبتلا بشن که تخت های بیمارستان سیار هم جوابگو نباشه! خاک توی سر مردم خنگولی که بجای ماندن در منزل و رعایت موارد بهداشتی دنبال تفریح و خرید و کسب پول بیشتر از شرایط و... میرند وول میخورند توی شهرها...هر بلایی سرشون بیاد حقشون هست بدبخت ها...بیچاره پرستارها و پزشک هایی که بخاطر این گوسفندهای نفهم دارند با سلامت و جان خودشان هر روز در خط مقدم جبهه کرونا بازی می کنند...
@درود خدا بر پرستاران و بهیاران و پزشکان زحمتکش اینروزهای کرونایی@

7 9

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 13:30
✅ تکرار آگوست‌های تاریخی دلار در ایران: قدرت خرید پول به طلا، سیگنال آیندهء قیمت دلار
✍️ فرشید یوسف‌پور
1️⃣ در چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۵۵ دلار طی چند ماه از ۶۸ ریال به ۷۱ ریال رسید.
??‍♂️ آخر چرا؟ درآمد نفتی که افزایشی است:
?قیمت نفت که طی ۵ سال از ۳ دلار به ۱۳ دلار رسیده بود؛
? قیمت اونس طی ۱/۵ سال از ۲۰۰ دلار به ۱۰۰ دلار سقوط کرده؛
? داوجونز هم که از سال ۱۹۶۸ درگیر اصلاح بود، حالا رشد کرده و ۲برابر شده و تقریباً در سقف تاریخیست؛
?حجم پول اقتصاد ایران هم حدود ۵۰۰ میلیارد ریال شده بود؛ این ۵۰۰ میلیارد ریال چند دلار بود؟ با این پول چقدر طلا می‌دادند؟
✴️ پاسخ: ۲ هزار تن طلا!
? یا طلا خیلی ارزونه یا یک جای کار می‌لنگه!
2️⃣ حکومت تغییر کرد. تازه از آگوست ۱۹۸۰ رد شده بودیم که جنگ هم آغاز شد. همه چیز به‌هم خورده بود:
? دلار از ۲۰ تومان هم گذشت.
? اونس ۷۰۰-۸۰۰ دلار!
? نفت ۴۰ دلار!
? قدرت خرید پول رو محاسبه کردم:
✴️ پاسخ: ۴۰۰ تن طلا.
?واقعه مهم از راه می‌رسد:
3️⃣ بازهم آگوست شد؛ آگوست ۱۹۸۷.
⏳ تقریبا ۶ سال از طلای ۷۰۰-۸۰۰ دلاری، نفت ۴۰ دلاری و حتی دلار ۲۰ تومانی گذشته بود و ۱۱ سال از آن ۲ هزار تن طلای خاطره شده!
? دلار رفته بود بالای ۱۰۰ تومان؛
?چند سال جنگ؛ نفت بعد از سقوط از ۴۰ به زیر ۱۰ دلار حالا تا ۲۲ هم افزایش پیدا کرده؛
? اونس که از ۹۰۰ دلار تا زیر ۳۰۰ هم سقوط کرده بود حالا داشت به ۵۰۰ دلار چشمک می‌زد.
? داوجونز ! از ۷۰۰ رسیده به ۲۷۰۰!
?نرخ بیکاری آمریکا از بالای ۱۱ درصد به ۶ درصد کاهش یافته.
✴️ قدرت خرید پول هنوز زیر ۴۰۰ تن طلا بود.
⏳دو ماه بعد:
?? طلا رو به بالا می‌تازید.
?? اما شاخص داوجونز سقوط می کرد؛ تقریبا ۴۰ درصد ریخت.
?? نفت هم در سقف معامله می‌شد؛ بالای ۲۰ دلار.
??دلار هم همچنان به طرف بالای ۱۰۰ تومان می‌تازید.
4️⃣ چند ماه بعد ۱۳۶۷ بازارها آرام گرفت؛
?? دلار هم دیگه به ۱۲۰-۱۳۰ تومان رسیده بود و کشش رشد بیشتر هم نداشت.
??کم‌کم بعد از آرامش داوجونز نفت هم به ۱۵ دلار کاهش یافت؛
?? اونس هم ریزشی شد.
5️⃣ تیر ۶۷ بود. چند روز بیشتر به آگوست نمانده بود. دلار شده بود ۱۳۵ تومان. قدرت خرید پول را حساب کردم: فاجعه! ۳۸۰ تن طلا!
❎ جنگ تمام شده؛ قطعنامه ۵۹۸ پذیرفته شده. دلار هم رو به سقوط. نصف شد!
6️⃣ ۲۰ سال گذشت؛ که از ۱۰ تا ۱۲ سال قبلش خیلی بهتر بود! به آگوست چند روز باقی بود:
? اونس ۹۰۰ دلار بود؛
? داوجونز از ۱۴ هزار به ۱۱ هزار اصلاح کرده است؛
?نفت هم ۱۰۰ دلار بود.
? آخر شب به یاد سال‌های دور دفترم را باز کردم. یادش بخیر قدرت خرید پول ۲۰۰۰ تن طلا بود. اونس ۱۰۰ دلار؛
? ماشین حساب را برداشتم و رفتم سراغ آمار نقدینگی و حجم پول. قدرت خرید پول را محاسبه کردم؛
❗️خشکم زد! حدود ۲۰۰۰ تن طلا!
? تمام ۳۲ سال گذشته مثل فیلم از جلوی چشمانم گذشت؛
⚠️ نه قرار بود دلار کاهش پیدا کند و نه اونس بریزد. آیا تکراری در راه است؟!
7️⃣ ۴ سال گذشت؛ اواخر سال ۲۰۱۲ بود:
? اونس صحبت از ۱۷۰۰ دلار بود؛
? داوجونز هم پس از سقوط از ۱۲هزار به ۶هزار، حالا به ۱۲ هزار برگشته بود؛
? نفت هم پس از ریزش وحشتناک ۲۰۰۸ باز به محدوده ۱۰۰ دلار برگشته بود؛
? دلار اما کمر مردم را شکسته و از ۹۲۰ به ۳۹۲۰ تومان رسیده بود.
✴️ قدرت خرید پول را محاسبه کردم:
⚠️ جالب بود! زیر ۶۰۰ تن!
☝️اشتباه نمی کردم. همه چی تکرار شده بود. جنگ و موشک نداشتیم اما دشمن و تحریم داشتیم؛ گویی در دوره جنگی بسر می‌بریم.
? تکرار واقعه:
8️⃣ سال ۲۰۱۷ شده بود. تقریبا ۶ سال از طلای ۱۹۰۰ دلاری، نفت ۱۰۰ دلاری و دلار ۱۰۰۰ تومانی گذشته بود و حدود ۱۰ تا ۱۱ سال از پول با قدرت خرید طلای ۲۰۰۰ تنی؛
✴️ قدرت خرید پول در این چند سال که دلار افزایش نداشته به ۱۰۰۰ تن طلا افزایش یافته بود.
? دلار اما استارت رشد زده و از ۴۰۰۰ تومن گذشته.
?به آمارهای آمریکا نگاهی انداختم. به‌به!
بیکاری در حال کاهش و نزدیک ۴ درصد.
? داوجونز! چند برابر شده اونس که تا ۱۰۴۶ دلار سقوط کرده بود حالا به ۱۳۰۰-۱۴۰۰ دلار رسیده؛
?نفت هم پس از ریزش تا زیر ۳۰ دلار رشدی خوبی داشته به ۷۰ دلار نزدیک شده.
⬅️ ناگهان یاد سال‌های دور افتاده و با خودم فکر کردم احتمالا آگوست ۲۰۱۹ هم باید چنین جملاتی با خودم مرور کنم:
? داوجونز پس از سقوط ۳۰ درصدی حالا به آرامش رسیده؛
? اونس پس از یک دوره هیجان صعودی حالا به‌نظر در حال کاهش است.
?نفت هم پس از تجربه قیمت‌های حدود ۸۰-۹۰ دلار حالا کاهش یافته.
?نرخ بیکاری آمریکا به ۶-۷ درصد افزایش یافته.
?دلار به ریال اما کمر مردم را شکسته.
✴️ قدرت خرید پول چقدر است؟ کمتر از ۴۰۰ تن طلا!
? پس آماده ی یک چرخش بزرگ باشیم. شاید قطعنامه ۳۲۵۹۸!

19 15

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 13:01
عزیزان سوال میپرسن خرید نداره تا ۲۰ اسفند صبر کن ضرر نمیکنی حرف گوش کن شما که این همه صبر کردی این ۳ روزم صبر کن
درپناه حق

9 5

بگذر چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 14:28
جسارتا وقتی دارید کامنت میگذارید استرس دارید؟میخوام ببینم دقیقا احساس الانتون چیه؟خونسرد؟بی احساس؟عصبی؟ ترس؟
شما که سیگنال طلا میدید یک سیگنالم از احساستون بدید ما خودمون همه چیو متوجه میشیم

9 1

اس محمد زرگر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 14:04
اگه منظورت از 20 اسفند جلسه بورس هستش که دو حالت داره یا دامنه نوسان کم میشه که باعث خروج سرمایه از بورس میشه و طلا و ارز رشد میکنه ، اگه دامنه همون 5 بمونه که بازم فرقی نمیکنه. خود بورسی ها میدونم این شاخص بورس باید بریزه تا کجا قراره رشد کنه

10 5

اس محمد زرگر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 13:55
ملت رو اسکول کردی؟ سکه 5500 رو گفتی نخرن الانم میگی نخر

11 7

par ham چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 13:53
بابا چه رویی داری تو بشر , خودت برا خودت میگی خودت خودتو لایک میکنی خودت خودتو اصلاح میکنی خودت از خودت سوال میکنی خودت به خودت جواب میدی
ده روزه ملت و مسخره خودت کردی هی دو روز دو روز کشش میدی مگه نگفتی تا یکشنبه بیشتر فرصت ندارن حالا شد دوشنبه برو دیگه حنات اینجا رنگی نداره
لااقل با یه اکانت دیگه سیگنال بده داغ دل اینا که با حرفات ضرر کردن و تازه نکن

10 0

یا صاحب الزمان سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 12:47
سلام عزیزان,برای تموم مردم کشورم ارزوی سلامتی دارم,همه باید دعا کنیم تا خدا این کرونا رو نابود کنه,در این زمان هست که ارزش زندگی رو میفهمیم,بهداشت رو رعایت کنین,در پناه حق.

2 0

Molti milyarder ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 12:42
درود بر دوستان
برای اینکه اینده رو درست ببینید این سوالها رو جواب بدین
دلار ۱۵ هزاری نسبت به رشد ملک وبورس وماشین عقب هست یا گرونتره
اگر یک میلیارد پول نقد داشتید کجا سرمایه گذاری میکردین ونتیجه اینکه
بیشتر مردم مثل شما فکر میکنند

0 3

Msalehine سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 13:10
دلار و طلا چون در گردش الاکلنگی ولی ملک ارزششو الکلنگی از دست نمیده ۴ سال پیش انس ۱۸۰۰ هم بوده تا ۱۲۵۰ هم برگشت ولی الان ۱۶۷۰ ولی ملک از ۴ سال پیش چقدر رشد کرده

8 3

ادمین سایت طلا سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 12:41
سلام دوستان عزیز
تمام فحاشی ها صد در صد رسیدگی میشود.
و کاربران زرین قلم /زرین نظر 10 سال / برنامه نویس / و ..... هیچ وابستگی به سایت طلا ندارن
در صورت تخلف گزارش بدید
از همراهی شما سپاسگزاریم

1 2

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 12:25
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

1 3

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 12:24
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 0

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 12:05
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

1 3

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 12:12
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

4 5

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:52
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

2 4

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:58
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 0

Abbas2020 یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:41
دوستان از بازار دیگه جه خبر؟
بالاخره ۱۲/۲۷ ریزش میکنه؟

0 4

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:39
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

4 0

Msalehine سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:43
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 2

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:38
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 2

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:38
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 2

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:38
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 0

Msalehine سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:45
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

2 0

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:37
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

2 0

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:36
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 0

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:34
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

1 2

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:35
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 0

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:32
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 3

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:34
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

2 0

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:28
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 3

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:32
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 1

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:26
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

2 1

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:23
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 3

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:31
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

4 4

پر پرواز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 10:21
سلام. خداوکیلی جو گیرانه نظر ندین، دوستم باید یک سکه به خاطر مهریه بخره، هنوز هم حکم جلب صادر میشه، چند روزه همش دارم بهش میگم صبر کن کمتر میشه، ده روز دیگه وقت داره، امروز بخره یا صبر کنه؟ صد هزار تومان هم براش مهمه چون خانوادش کمکش میکنن خجالت میکشه میخواه کمتر بگیره. بدبخت ازدواج کرد خانمش گفت شوهر نمی‌خوام هر وقت دلت خواست طلاقم بده، خانم هایی مهریه می گیرد اگر مهریه به گرفتن باشه مردها نهایتش سرویس طلا مهریه می زنند، مردها چوب اعتماد بی‌جا را می خورند. فقط این را بدانید که کم کم مردها دارند عاقل می شوند.

3 3

پارساپور سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:08
دوست شما اون موقع که مهریه میکرد باید چشمش رو باز میکرد و صد البته که قانون تو این مملکت مشکل داره از بیخ و بن اگه مثل خارج حقوق زن و مرد برابر بود اصلا مهریه ای وجود نداشت ولی چون متاسفانه اینجا زن و مرد یکی نیستن این مشکلات هم هست.به امید بیداری هممون

4 1

Msalehine سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 10:31
الهی بیاد پایین امثال ایشون زیادن احتمال پایین اومدنش هست

3 1

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 10:20
ال ناز خیلی بی ادبی حیا خوب چیزیه
بی حیایی و کم حیایی نشانه ی بی دینی است.

3 4

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:10
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 1

Javan چهار هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 10:15
حماقت پشت حماقت , حداقل میتونستن چند روز صبر کنن هیجانات بخوابه بعد دامنه رو برگردونن , اگه قرار بود -۲ باشه الان شد -۵ انگار نمیدونن این ملت منتظرن پشه تو هوا بپره برن تو صف فروش بشینن

5 2

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 09:17
باسلام وصبح بخیر
بورس قرمزشد.

4 3

استا اعظم بزرگ- یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 02:29
آقا خوب گوش بده
میخوای بفروشی یا بخری
با خودته
باخودته
یک دفعه نگین به خاطر حرف فلانی میخواهیم بخریم یا بفروشیم
به من هم هیچ ربطی نداره
به من هیچ ربطی نداره
خدا فقط آگاه است

11 7

لیلوک یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 00:44
انقد گفتن پایین می آد ولی نیومد
دیگه امیدی به پایین آمدن نداریم

0 3

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 11:12
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 5

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 08:25
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

16 2

بختک کومار دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 00:38
این هفته هم تمام شدن کرتاهه
هفته گنگ و بی ثمری بوداهه
تکلیف هیچکس با خود معلوم نبوداهه
بازار هم باخود درگیر بوداهه
مردم بسیاری جان خود از دست داداهه
باید خدا را شکر کرتاهه که هنوز زنده بوداهه
ولی صاحب باید بسیار مراقب بوداهه
کرونا از شاه کبری هم خطرناک‌تر بوداهه!!!

1 5

دوستی سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 00:20
سلام به همه,الان قیمت طلا طی دو سه روز اینده چی میشه؟همش تو نوسانه!؟

5 2

شاهین بی پرواز دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 00:00
با سلام به همه کاربران محترم به نظر شخص این که فعلا اونس نمیتونه ۱۷۰۰ لمس کن چون چند بار تا ۱۶۹۰ رفته ولی برگشت خورده باید بریز تا بتونه ۱۷۰۰ برسد ولی بازم به شرایط بستگی دارد که اتفاق ناگهانی ایجاد نشه که اونس تا ۱۷۵۰ میبرد چون اونس بهانه میخواد برا بالا رفتن ولی الان جز کرونا و اقتصاد امریکا تونسته بیاد بالا لطفا گوش کنید اونس بعد از ریزش احتمال دارد تا ۱۴۰۰ بیاد ولی شما رو ۱۴۵۰ حساب کنید و بعد از ریزش دوباره صعود داریم و و به احتمال زیاد بعد ریزش تو کوتاه مدت اونس ۱۷۰۰ لمس میکنه و طلا تا گرم ۷۰۰ تومن خواهد رفت و همچنین دلار برا خرید فعلا خوب نیست چون ریزش داریم براش تا کانال ۱۴ تومن و میان مدت به احتمال زیاد ۱۳۷۰۰ از اونجا خرید عالی چون باید دلار یک سری به کانال ۱۷ تا ۲۰ بزن و خواهد زد و باید فقط میتونیم زمانی نظر بالای ۷۰ درصد که چه زمان این قیمت رویت میشه که مربوط میشه به نیمه دوم اول ماه سال دیگه این تحیلیل نظر شخص بود و هر کس صاحب اختیار خود هست واگر جسارتی به بزرگان این عرضه کردم معذرت میخوام به امید سود

6 6

آماتور اصيل سه سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 23:42
با رشد انس اگر در ۲ روز آینده دلار نزولی شود و یا قیمتها میلی به افزایش نداشته باشند می‌توان نتیجه گرفت بازارساز سقفها را بسته و احتمال ریزش قیمتها بسیار است ولی چنانچه قیمتها و دلار داخلی هم افزایش داشته باشد احتمال نزولی شدن قیمتها و ریزش در روزهای آخر سال کمرنگ تر از هر زمانی است.

1 4

Maziyar 371 سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 23:35
استاد اعظم برا هفته پیش رو تحلیل بدین

1 2

مرورگر خَلا سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 23:30
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

4 7

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 23:44
بر میگرده نگران نباش .. هفته اینده هم کاهشی هست

5 2

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 23:09
فعلا نه به انس اعتماد کنید
نه به همتی
نه به نظرات مختلف
خودتان تصمیم بگیرید که ضررش هم شیرینیه
ازقدیم گفته اند
خودکرده را تدبیرنیست
شب خوش

5 2

نوستراداموس` سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 22:50
تا زمانی که اونس بالای ۱۶۴۰ قرار دارد روندش صعودی است

3 3

استاد اعظم 3 شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 22:47
مخالفت روسیه با پیشنهاد اوپک مبنی بر کاهش بیشتر تولیدات نفتی بمنظور تثبیت قیمتها، بهای نفت را کاهشی کرد

6 2

استا اعظم بزرگ- یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 23:33
فکر می کنید چرا روسیه توی سوریه می جنگه
ولی
موافق تحریم تسلیحاتی یمن در شورای امنیت است (یعنی کسی نباید به یمنی ها اسلحه بفروشه حتی یک فشنگ )
خوب باید دید سوریه چه امتیازاتی به کمونیستها داده
به نظر میاد :
ایجاد پایگاههای نظامی برای چندین دهه
ایجاد منطقه اقتصادی مستقل و . . .
. . . .
خوب فکر می کنید چه کسی تحریم های بانکی برای ایران در قضیه برنامه هسته ایی را در شورای امنیت تصویب کرد
در حالی که میتوانست وتو ( رد) کند
.
روسیه و چین بود
.
و حالا میگه من موافق برجام هستم .
یکی نیست به این کمونیستها بگه ، باعث و بانی تحریم ها خودتان هستید و حالا می گید برای رفع تحریم ها ، همه به برجام برگریدم
.
هنوز یادتون نرفته برای نیروگاه بوشهر ؛ هزینه ایی بالا در حدود چند نیروگاه را گرفت .

4 5

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 22:13
جوجه پاییز جان
پاییز امسال همزمان با رقابتهای انتخاباتی آمریکا اونس1900 رو خواهی دید.
جوجه ها رو آخر پاییز میشمارن عزیزم خودت میدونی که.

17 8

جوجه پاییز سه سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 21:51
سلام.
کم کم ان طرف سکه هواید خواهد شد.فعلا انس بر مدار کاهش سقف 70 اما به خانه 40 برمی گردد سپس نا1570 کاهش می یابد .دلار هم فعلا کاهشی،نوبت سکه است که یک سری به کانال5500 بزند.
خدایا ما به عجز خود پی بردیم. ویروسی کوچک و میکروسکپی تمام کاخ های آرزویمان را خراب می کند.خودت به لطف بیکرانت به ما رحم کن که تو ارحم الراحمینی.آمین

17 4

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 20:00
دوستان عزیز اینده اونس و دلار در بلند مدت بدون شک هر دو صعودی است ولی در کوتاه مدت احتمال ریزش وجود دارد .. و مثلا سکه ای که امروز 5900 است احتمال دارد بتوانیم روی عددهای پایین تر بخریم .. اگر کسی قبلا خرید کرده است و صبور است بدون شک روزی به سود خوبی خواهد رسید .. ولی کسی که هنوز خرید نکرده است شاید بتواند در فرصت بهتری خرید کند و سکه را در قیمت پایین تری بخرد .. هیچ چیزی به طور صدرصد قابل پیش بینی نیست .. ممکن است اونس به زودی به 2000 برسد و ممکن است به 1400 برسد. دلار ممکن است تا 14000 اصلاح کند و ممکن است هرگز دیگر وارد کانال 14000 نشود .. هر کسی باید بر اساس فکر و شرایط خودش تصمیم نهایی را بگیرد .. من خودم تصمیم گرفتم فعلا خرید نکنم .. ممکن است تصمیمم کاملا اشتباه باشد ولی واقعا جرات ریسک کردن و خرید سکه 6 میلیونی را ندارم ///

7 11

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:58
ای دلال از خدا بی خبر.
برو پسر جون خدا روزی تو رو یه جای دیگه بده. تو مثل اونی هستی که به کسی بگه خونتو بفروش کمک کن.
ما احمق تشریف نداریم که طلامون رو مفت به امثال تو بفروشیم به جای اون ریال داریم که صدقه میدیم و دفع بلا و هم کمک به نیازمندان میشه.
برو جونم کیسه تو جای دیگه پهن کن خدا خیرت بده.

7 6

استا اعظم بزرگ- یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 20:12
من اگه دلال بودم
میگفتم فردا بفروش که ریزش شدید داره
یا
می گفتم فردا بخر که خیلی بالا میره
.
مثل خیلی های دیگه
.که شاید دل کسی بلرزه ، یا بخره و یا بفروشه
.
دارم میگم به جوانها کمک کنید
این کجاش دلالیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

7 9

استا اعظم بزرگ- یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:51
الان کرونا اومده
سعی کنید خوب باشید
این دلارها و طلاها به درد کسی نمی خوره
.
یک عده ایی باید سکه ی مهریه بدهند
یک عده باید برای بچه هاشون دلار بفرستند
.
دیدید مثلا ، توی یک کشوری جنگ شده ولی چند نفر عروسی هم می گیرند
پس بیاین و دلار و طلاهای خودمان را بفروشیم
هموطن ، شنبه بیا دلار و طلای خودت رو برای دیگران بفروش

4 3

استاد اعظم 2 11 ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:50
ولی خداییش بازار ساز امسال سال خوبی نداشت تا اومد یه دستی به قیمتا بزنه یه بلایی نازل شد خداوند بازار سازمونو حفظ کنه به غیر از سود برامون چیزی نداشت تشکر ویژه از درگاه الهی و مکر مکرالله و الله خیر الماکرین.

7 5

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:43
دوستان عزیز وقتی اقتصاد جهان وارد رکود می شود قیمت مواد پایه و خام ارزان می شود مثلا نفت امریکا وارد کنال 45 دلار شده است .. سهام داو جونز بسیار ریخته است .. ولی طلا افزایش قیمت داشته است .. بسیاری از سرمایه داران در این شرایط به جای خرید طلا منتظر مینشینند و سهام های مفت شده را می خرند و اتفاقا طلا ی خود را می فروشند .. یک سرمایه گذار مثلا بین نفت 40 دلاری و طلای 1700 دلاری نفت را انتخاب می کند و سهام شرکتهای نفتی را در کمترین قیمت می خرد ..

5 2

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:39
ببینید عزیزان قیمت جهانی انس کاملا منطقی و به مرور داره بالا میاد و اصلاحهاش رو هم میده پس هیچ نگرانی نداشته باشید دفعه قبل که اونس یه کله تا1100اومد مجبور شد یه اصلاح تا 700 بده و بعد تا1900 رفت بالا ولی ایندفعه تو هر کانالی که اومده تو همون کانال ریزش و اصلاحش رو داده پس ریزش و اصطلاحا اصلاح عمیقی نخواهیم داشت تو همه کانالها1300-1400-1500-1600 که وارد شده ریزشها تا یه کانال قبل بوده و بعد یه کانال بالاتر رفته پس یواش یواش باید منتظر کانال1700 باشید. نگران نباشید عزیزان همه چیز بر پایه منطقه.

6 3

استاد اعظم 2 11 ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:36
اونس 1800 دلار رو فتح میکنه ولی در داخل دلار باید 17 تومن رو فتح کنه فعلا حباب سکه تقربا منفی دوستان عجله نکنید اونس بالای 1660 بسته میشه برا امشب.

4 0

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:32
Gold drops to negative territory on the day as shorter-term futures traders take profits
تیتر علت کاهش قیمت اونس جهانی. فقط سیو سود تریدرها به علت اخر هفته و سود کوتاه مدتی که میخوان عنوان شده استو هیچ پشتوانه خبری نداشته و اخر تحلیل هم نوشته تعجب نکنید این فقط یه اصلاح بوده است.
(Kitco News) - Gold prices have quickly dropped from double-digit gains seen just a short while ago to double-digit losses in active trading late Friday morning. The big downdraft in prices is likely mostly due to the shorter-term futures traders booking some profits heading into the weekend, following the strong gains seen this week in gold. Also, the U.S. stock market has come well up from its daily lows, with the Dow Jones Industrial Average paring its daily losses by half. Still, it’s a long way to the close of trading Friday. Don’t be surprised if gold prices make a recovery from the morning sell off.

3 8

نوستراداموس` سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:26
ظاهرا فدرال رزرو اجازه وارد شدن به کانال ۱۷۰۰ دلاری را به اونس نمی‌ دهد ؛؛؛

9 0

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:20
در مورد بورس هم دیگه با چه زبانی به سهامداران بگن اوضاع خطرناکه و حبابیس که مدام داره فقط به خاطر ورود نقدینگی باد میشه. این تصمیم به کاهش دامنه نوسان و بعد هم لغو تصمیم فقط هشدار به خریداران بود ولی متاسفانه مثل قماره و بد عادت شدن و شاید وقتی بیدار بشن که خیلی دیر شده باشه.
عزیزانم بورس باید منطقی و براساس سود و فعالیت شرکت قیمت سهم تعیین بشه ولی الان فقط شده قمار و کاغذی که مثلا قیمتNOVیعنی قیمت واقعی سهم300 هست داره با قیمت1300معامله میشه و این یعنی فاجعه قرن که سال دیگه بهتون میگم چی میشه.

5 11

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:20
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

6 4

استاد اعظم 2 11 ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:18
اتفاقا قیمتا پایین نمیاد چون مردم تو قیمتای بالا نخریدن الانم باید از نبود حضورمردم نهایت استفاده رو برد و سقف رو خوب ساخت هفته خوبی پیش رو داشته باشین

5 2

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:10
خب آقای با تجربه خودت با تردید میگی ریزش دلار تا14800 محتمله یعنی قطعی نیس. خب بنده خدا الان که سکه داره با همون دلار 14800 قیمت میخوره پس مطمئن باش قیمت نمیتونه ازین پایینتر خیلی بیاد.
بعد تازه عزیزم کارشناسان معتبر براساس علم و اخبار مهم صحبت می کنند و هیچ وقت از چرندیات و قیمتهای موهومی برای انس نمیگن.

3 4

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:14
دوست عزیز هر کسی باید بر اساس فکر و تحلیل خودش معامله کند .. از نظر کارشناسان به عنوان مشورت میشه استفاده کرد ولی هرگز نمیشه اعتماد کرد ... ضمنا کارشناسان کیتکو و غیره نظراتشون با هم متفاوت است .. همیشه تعدادی از انها قیمت را صعودی و تعدادی از انها اونس را نزولی و یا کم نوسان پیش بینی می کنند ...

5 4

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:08
بازار ساز و دلال های بزرگ در قیمتهای بالا فروش زده اند و به خوبی می دانند که طی دو هفته گذشته دلار و سکه زیادی مردم خریده اند .. بنابراین مدتی بازار را کاهشی نگه میدارند تا بتوانند دلارها و سکه های فروخته شده را با قیمت پایین تر دوباره بخرند

6 4

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:04
کسانی که ترغیب به فروش می کنند یکم فقط یکم وجدان داشته باشید و من مطمئنم فقط به خاطر اینکه خودتون فروختید و دنبال خرید تو مبالغ پایین هستید همچین نگرشی توی ذهنتون ایجاد شده ولی فکر کنید که دارید مردمی که حاصل دسترنجشون و سالها پس اندازشون یه مقدار طلا شده رو دعوت میکنید که زمانی که طلا کیلویی18میلیون ارزونتره بفروشن. یکم پیش وجدان خودتون قضاوت کنید و از خدا کمی بترسید شاید دارید اشتباه میکنید. و اشتباه شما یعنی تباه شده سرمایه یه عده از هموطنان شما. وجدان داشته باشید و به خاطر منفعتتون مرم رو وارد بازی خطرناک نوسانگیری نکنید و با سرمایه خودتون ریسک کنید نه سرمایه مردم.

3 6

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 18:58
همانطور که ظهر پیش بینی کرده بودم اونس به 1665 ریزش کرد و حال باید دوباره اونس تحلیل شود و مسیر بعدی ان تعیین شود .. که احتمالا کاهشی باشد .

6 6

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 18:56
اگر دقت کنید هر وقت اونس له 1688 نزدیک می شود بازار ساز جهانی که همان مافیای امریکا است فروش می زند و باعث ریزش قیمت اونس می شود .. به نظرم هنوز اونس اجازه ورود به کانال های بالاتر را ندارد

8 4

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 18:55
یه تعجب زیادی هم می کنم از کسانی که بدون هیچ سواد تکنیکالی میگن اونس در بلند مدت تا1450 میاد پایین عزیزانم سایت معتبر کیتکو که معتبرترین سایت طلاس همه نظرات رو میزاره که به دلیل تسلط به زبان انگلیسی مرتب مطالعه میکنم تا به حال حتی یه تحلیل معتبر که بگه طلا زیر1530 بیاد نخوندم و ندیدم.

5 4

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 19:00
هر کسی باید بر اساس تحلیل خودش کار کند ... سال 2011 همین سایتها و کارشناسها اونس 5000 دلاری هم پیش بینی کرده بودند که کاملا اشتباه بود

6 2

دور اندیش سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 18:50
قیمت واقعی طلا:
1684*15230=25647320/9.57=2679970(قیمت واقعی مثقال)/4.3318=618673تومان(قیمت واقعی گرم)
مظنه مثقال دارای بالای70هزارتومان حباب منفی است
به خدا دیگه نمیدونم چی بگم به فروشندگان که دارن مالشون رو آتیش میزنن فقط میخوام بدونید مالتون رو به چقدر زیر قیمت میفرشید دارید بادلار14800 تومان طلاتون رو میفروشید
تو رو به خدا گول یه مشت از خدا بی خبر رو نخورید اونا دلال هستن و اصلا باور کنید چیزی از فرمول قیمت اصلا بلد نیستن و فقط میخوان نوسانگیری کنن به هر قیمتی حتی به قیمت مفت خریدن از شما و بعدا با حباب مثبت فروختن به یه مشت بدبخت دیگه. تورو به فاطمه زهرا کمی تفکر کنید و فرصت به این ادمای بی شرف ندید.

6 4

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 18:54
اولا ریزش دلار تا 14800 محتمل هست .. ثانیا اونس هم احتمال ریزش داره .. و خرید سکه فعلا ریسک داره.. مگر اینکه اونس و دلار ثبات پیدا کند

2 3

علی مممممم سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 18:21
قطعاکسانی که جهت خریدوفروش طلاوارزوملک وخودرو...و...بخواهندبالای 200میلیون جابجاکنندچون مدرک بایدارائه به بانک کنند این مدرک جنبه خوداظهاری ومدرک معتبری خواهدشدجهت مالیات ستانی توسط اداره مالیاتی وکنترل فرارمالیاتی و....

3 4

علی مممممم سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 18:20
قطعاکسانی که جهت خریدوفروش طلاوارزوملک وخودرو...و...بخواهندبالای 200میلیون جابجاکنندچون مدرک بایدارائه به بانک کنند این مدرک جنبه خوداظهاری ومدرک معتبری خواهدشدجهت مالیات ستانی توسط اداره مالیاتی وکنترل فرترمالیاتی و....

3 3

D-buyer ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 18:15
دوستان، گفته شده دریافت مبالغ بالای 200 میلیون از بانک باید با ارائه سند صورت بگیره. فکر می کنید اینها زمینه سازی تصویب FATF هست؟ و دیگه اینکه افرادی که ارز و طلا دارن در صورتی که نقدش کنن برای واریز وجه به حساب باز هم نیاز به ارائه سند به بانک دارن؟ برای نقد کردنش با مشکل مواجه نمیشن؟ لطفا اگه اطلاعات بیشتری در این موارد دارید راهنمایی کنید

7 1

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 18:04
واردات خودروهای سبک و سنگین آزاد شد
مطابق بند الحاقی ۷ لایحه بودجه سال ۹۹، در سال آینده واردات خودروهای سبک و سنگین (با اولویت خودروهای ترکیبی (هیبریدی)) و ماشین‌آلات معدنی و راهسازی با ارز منشا خارجی طبق قوانین و مقررات مجاز است./ ایرنا
یعنی سال آینده نیاز به دلار وارز بیشترخواهدبود.

4 4

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 18:51
خبر را کامل نخوندی .. گفته در صورتی می توانید خودرو وارد کنید که ارز منشا خارجی داشته باشد .. اتفاقا این موضوع باعث واردات کالا با ارز خارج از کشور می شود و به نوعی مانند ورود ارز به کشور است نه خروج ... واردات وقتی باعث خروج ارز می شود که ارزمورد استفاده از داخل کشور باشد نه از خارج کشور

4 3

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 18:00
وقتی اقتصاد جهان وارد فاز رکود می شود. سه مرحله برای قیمت اونس اتفاق می افتد .. در مرحله اول اونس افزایش پیدا می کند .. در مرحله دوم اونس دوباره شروع به ریزش می کند .. و اما در مرحله سوم اونس افزایش شدید پیدا می کند .. در حال حاضر اونس در مرحله اول است و باید ابتدا دوباره وارد فاز نزولی شود و سپس دوباره افزایشی شود .. دقیقا اتفاقی که سال 2008 تا 2011 افتاد .. ابتدا اونس تا 1100 افزایش یافت .. سپس تا 700 ریزش کرد و در مرحله اخر تا 1900 افزایش یافت .. البته شدت افزایش ها و ریزش های اونس بستگی به شدت رکود اقتصادی دارد ...

3 3

زمینُ زمان سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 17:44
سعی کردند مارا دفن کنند
غافل از اینکه ما بذر بودیم .
زمینُ آسمان

7 2

محصل پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 17:42
با سلام خدمت کاربران عزیز!!
امروز گزارش اشتغال بخش غیر کشاورزی آمریکا و همچنین شاخص نرخ بیکاری آمریکا (مربوط به ماه فوریه) تا حدودی بهتر از پیش بینی ها اعلام شدند!! از طرفی رییس جمهور آمریکا هرچند با تاخیر اما بالاخره ابراز نگرانی خود از اثرات منفی کرونا ویروس بر بازار سهام و اقتصاد آمریکا را بر زبان جاری کرد!! دوستانی که در مارکت فارکس و انس جهانی سرمایه گذاری داشته اند آماده ورود انس به کانال ۱۷۰۰ دلاری باشند!! ظواهر امر حکایت از صدور مجوز برای پرش انس به کانال جدید دارند!! بازار داخل نیز در واکنش به روند انس بصورت کژدار و مریز و البته افزایشی از خود واکنش نشان خواهد داد!!
امیدوارم تمام هموطنان عزیزم در کمال سلامت و آرامش با توکل بر خدا وجدی گرفتن رعایت نکات بهداشتی و ایمنی از دوران سخت ایجاد شده توسط این ویروس خطرناک عبور نمایند!!
موفق باشید!!

5 3

با تجربه 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 18:13
اونس بدون تردید ریزش می کند ..

3 8

Solisss دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 17:16
شنبه به شدت کاهش خواهد بود

2 1

استاد اعظم 2 11 ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 17:13
من می دونم که چه سودی در بازار سرمایه نصیب شما شده بازدهی 180 درصد به بالا خیلی خوبه ولی دوران خوب بازار بورس به پایان رسیده خدا بزرگه شما هم میتونی تا از فردا تا اواخر تابستون حد ضرر و سود رو بررسی کنید کاهش 60 تا 70 درصدی رو از هوا نیاوردم حتما ب یه چیزی شنیدم گذاشتم تو سایت با این حال زمان همچی رو روشن میکنه درپناه حق کار بر محترم تهرانی.

0 1

Msalehine سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 17:24
سلام نظرتون در مورد طلا چیه

4 1

استاد اعظم 2 11 ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 17:02
اشتباه نکنید دوستان عزیز بورس قبرستان عشقیا خواهد شد از الان کاهش 60 تا 70 درصدی رو پیش بینی میکنم تا سال بعد همین موقع.

3 3

تهرانی چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 17:08
توی این 6 ماهی ک من سهامدار بورس شدم سرمایم 4 برابر شده
حتی حرفه ای هاشم نمیتونستن همچین سودی بگیرن در بازار طلا و ارز

5 5

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 16:58
انس حرکت خودرابه سمت بالا آغاز خواهدکرد دوسه روزی همتی تلاش میکند سکه رادر۶۰۰۰نگه دارد ولی متاسفانه قیمت انس بهانه ای می شود برای جهش طلا
البته پول خوبی دست همتی راخواهدگرفت وطلاناچاربه قبول جهش است
وشنبه بهترین زمان برای خرید جامانده ها

4 2

جوتوق سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 16:56
آموزش افزایش یا کاهش سابقه حضور در سایت طلا زیر نظر استاد جوتوق.سابقه حضور شما را به عهد دایناسورها میرسانم.هزینه هرسال افزایش سابقه فقط هزار تومن.لطفا به دایرکت مراجعه نمایید.

7 3

کهنه کار نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 15:56
طبق جدیدترین یافته های دانشمندان!
کاربر کرونا هشت سال همان مدیر سایت طلاست!
عجب گافی دادی مدیر جان!

8 9

وحيدمحمدي پنج سال دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 16:24
منم ديروز گاف دادم
اشتباهي با نام كاربري ( شب خيز ) نظر دادم

10 7

پر پرواز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 15:37
لعنت بر ت ر ا م پ لعنتی و دار و دسته پلید و نجسش، این رئیس جمهور آمریکا اینقدر شیطان و نجس است که اسمش رو تکه تکه نوشتم که چشمتان به چنین اسمی نیفته اثر منفی داره خخخخخ مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر سعودی شیر ده جدیدا هوا گرم شده داره بستنی میده صاحبش گفته بستنیش خوشمزه‌تره خخخخخخ یه مشت آشغال غیر قابل بازیافت هستند که بدتر از کفار هستند به اسم اسلام هزار تا جنایت می‌کنند، اسلام و قرآن بزنه وسط کمرشون ان شاء الله

6 6

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 15:29
ریزش اونس تا 1665 همین امروز قطعی هست .. چون اونس نتوانست از سد 1688 عبور کند

2 2

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 16:42
همین که بازار نیویورک باز بشه اونس تا 1665 مثل اب خوردن میریزه

2 3

اس محمد زرگر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 16:29
صبر کن رد میشه

2 3

تهرانی چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 15:18
محض اطلاع سهمدارای بورس
هدف بعدی شاخص
611000
و
713000 واحد
قضیه کاهش دامنه 2 درصد هم منتفی شد و ب همون 5 درصد قبل برگشت

1 0

تهرانی چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 16:40
یعنی اگه یک سهمی قرار بود در روز 4 یا 5 درصد سود بده میشد 2 درصد البته ب غیر از افشا اطلاعات و افزایش سرمایه بانک مرکزی با دامنه 2 درصد مخالفت کرد

0 0

مالین سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 15:40
یعنی برگرده به ۵ چی میشه

9 4

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 15:17
انقدر به هم تهمت نزنید مطمئن باشید همتی اینقدر بیکار نیست بیاد با هوچی بازی تو این سایت یا جای دیگه بازار رو کنترل کنه مگه کاربرای این سایت چند نفرن عقل هم خوب چیزیه

4 4

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 15:14
حکایت هابیل و قابیل حکایت ماست که میخوایم بریم بالا به قیمت له کردن اطرافیانمون

12 8

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 14:56
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 8

ال نود یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 15:13
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

19 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 14:36
زرین قلم باز دستور گرفتی مردمو مالدار کنی نکن آقای نسبتا محترم
من از ۵۶۰۰ تا ۶۲۰۰ فروش دادم الانم رو حرفم هستم شما از ۵۶۰۰ تا ۶۲۰۰ خرید دادی فرق من و شما برادرآشکاراست اگر هر کدام از ما دروغ گفته باشیم جایگاهی در این سایت نداریم تا چند روز آینده خواهیم دید
انسان بیشرم کدام یک از ماهست
در پناه حق

12 10

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 14:30
انس به سطح ۱۶۹۰ دلار رسید از اینجا به بعد تکلیف انس معلوم میشه اگر نتونه برسه سطح ۱۷۰۰ دلار تا کانال ۱۴۰۰ دلاردر بلند مدت اصلاح داره

1 0

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/17 ساعت 09:27
خب انس به ۱۷۰۰ نرسید. منتظر ۱۴۰۰ شما می مانیم...خخخ!

6 2

ابو عباس هشت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 17:39
حرفات رو هبچ حساب کتابی نیست خیلی هیجانی مطلب میذاری !!!!

4 2

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 14:27
یادمون باشه .. همونطور که سقف دلار و سکه را در ایران بازار ساز کنترل می کنه .. سقف اونس جهانی را هم امریکا تعیین می کنه ... هر موقع صلاح ببینه اجازه میده اونس کانال 1700 به بالا را رویت کنه .. ممکنه الان در نظر داشته باشه سقف همین 1688 باشه و تا اونس بخواد بالاتر بره فروش میزنه .. باید صبر کرد و دید

4 8

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 14:12
خدایا به حق همین جمعه امام زمانمون بیاد و هدف زندگی ما بشه خدا رضای خدا حب خدا نه پول و سود و دلار

4 5

Msalehine سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 14:11
خانم یا آقای ال ناز خ خ خ خ
واقعا مشکل داری که مشت رو نمونه خروار میبینی اگه یه نفر رفته تو صف خرید سکه ماشین و کوفت و زهرمار دلیل نمیشه به همه تعمیمش بدی جمعیت ایران چند درصد کار دارن چند درصد حقوق مکفی دارن که صبح و ظهر و شب نون پنیر بخورن باعث و بانی گرونی شما امثال شما هستند براتون متاسفم

2 3

Msalehine سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 15:21
باسه منفی بدین از قدیم گفتن سیر خبر گشنه نداره کاش آمار منفی هم به ۸۰ میلیون میرسید من قانع میشدم

11 9

زرین قلم سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 13:32
سلام و وقت بخیر
طبق آخرین کامنت (یکشنبه) ، چند روزی بخاطر حفظ سلامت روحی کاربر محمدی و مشکلات عدیده روانی که براش بوجود اومده از سایت دور بودم ولی ظاهراً در حال و روز این بنده خدا توفیقی حاصل نشده است.
همانطور که قبلاً بارها و بارها اعلام کردم، خریدهای 5600 که دوبار توسط معامله گران انجام شد همچنان حفظ شوند.
تنها و تنها در صورت نیاز به ریال به اندازه مکفی فروش انجام شود.
تمام جوسازیهای موجود در این سایت، با هدف مشخص و فقط بخاطر فریفتن افراد کم تجربه و به اصطلاح خانگی صورت میگیرد و لاغیر.
تحت هیچ شرایطی سرمایه بی زبان خود را تحت اختیار عده ای سودجو قرار ندهید.
جوسازی ها فقط در جهت پر کردن جیب خود و جبران ضررهای هنگفتی است که به بار آورده است که البته بارها نشان داده بسیار ساده لوح تر از آن است که فکر میکند میتواند از طریق تبلیغ گروه یا سایت برای خود نان و نوایی جور کند.
مردم هوشیارند و فریب نمیخورند.
بدرود.

7 4

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 13:27
اونس اگر بتواند از مقاومت 1688 عبور کند اخرین ایستگاه ان 1778 خواهد بود. و اگر هم نتواند عبور کند به سمت هدف 1450 عقب نشینی می کند

18 6

پر پرواز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 12:10
مال دنیا همش برای خدا است، مالک اصلی خدا است، مال دنیا سرگرمی و فریبنده است‌. بهترین شما با تقوا ترین شما است. مرزها بسته شده است، مردم دلار بریزید توی بازار قیمتش کاهشی بشه، وارد میدان جنگ مبارزه با کرونا و تحریم و گرانی ها بشوید، اگر همه چی ارزان بشود خودت هم ارزان می خری و ارزان می فروشی. با گرانی ها فقط کمک به دشمن میشه که به اهداف پلید و شیطانی اش برسد. به خاطر خشنودی خدا هر کاری می توانید انجام بدهید. رحم کنید اگر دوست دارید که خدا به شما رحم کند. اجرکم الله

2 0

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 17:28
به بچه هاشون که اون ور آب و نزد دشمن در اسارت هستند بگویند طلا و ارز بفرستند تا در بازار بریزند و ارزان شود.

11 2

اس محمد زرگر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 13:35
شما لطف کن پیش قدم شو دلار و طلا هات رو بریز تو بازار و خونه ، ماشین رو هم به قیمت کارخانه بده.

6 8

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 13:31
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

11 2

کویر 50 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 09:25
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 3

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 12:32
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

7 8

50 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 09:44
سلام
جناب محمدی زیاد تلاش بیهوده نکن
اگه کرونا همه چیز رو پایین میندازه
طلا رو به اوج میبره
انس وکروناتازه شروع به تیک اف کردند
وضیت نرخ دلار نیاز به تشریح نداره
اجازه بده هر کی هرچی داره خیرش ببینه ولا تغفلو

3 1

آماتور اصيل سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 16:50
کاربر گرامی شما که چند روز گذشته تازه عضو سایت شدید و حتی برخی از دوستان به اسم شما معترض شدند حالا چطور پس از چند روز تاریخ عضویت شما ۸ سال شده است!!!!

3 2

سرو ستا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/16 ساعت 14:13
دلمون به سایت خوش بود که اونهم... خخخخخخ

6 1

امیدرضا سه سال پاسخ می دهد :