سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

تحلیل تکنیکال و پیش بینی طلا جهانی مورخ 29 بهمن 98

بر اساس تازه ترین اطلاعات کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده(CFTC)، در حالی که یک هفته از تغییرات احساسی در بازار جهانی سرمایه می گذرد، سرمایه گذاران بار دیگر به عرصه طلا بازگشته اند.


طلا همچنان حوزه‌ ای امن و جذاب برای سرمایه گذاران

طلا، همچنان حوزه‌ ای امن و جذاب برای سرمایه گذاران

 گزارش تفکیکی تعهدات بازرگانان در CFTC طی هفته منتهی به ۱۱ فوریه نشان می دهد که مدیران مالی مواضع بلندمدت خود برای حفظ سرمایه در معاملات طلا از 7،737 قرارداد به 231.499 مورد افزایش داده اند. موقعیت خالص فعلی طلا در حال حاضر 195،671 قرارداد است که در مقایسه با هفته گذشته نزدیک به 8٪ افزایش داشته است. طی یک دوره بررسی، بهای طلا بدون سروصدا روند صعودی را طی کرده و به رقمی بالاتر از 1،550 دلار در هر اونس رسید.

تحلیلگران حوزه امنیت بازار سرمایه معتقدند نوساناتی که در تمایل افراد به خطرپذیری در اقتصاد ایجاد شده و بازگشت آنها به پناهگاهی امن برای سرمایه‌ های خود، اصلی ترین عامل خریدهای مداوم طلا به شمار می آید. این تحلیلگران تاکید می کنند که با توجه به افزایش فزاینده ترس از ویروس مرگبار کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد جهانی،  طلا همچنان یک دارایی جذاب و امن محسوب می شود. علیرغم ابهام در تاثیر واقعی این ویروس بر اقتصاد جهانی، فعالان اقتصادی کاهش انتظارات خود از  تولید ناخالص داخلی چین را آغاز کرده اند. 

اقتصاددانان در نومورا -یک گروه مهم معامله گر پولی(دلالی) ژاپنی- روز دوشنبه و طی گزارشی اعلام کردند که شاهد رشد ۵.۵ درصدی اقتصاد چین در سال ۲۰۲۰ خواهند بود در حالی که رشد جهانی اقتصاد نزولی می شود. در بخش دیگری از این گزارش آمده است: حتی اگر عفونت های کروناویروس تا حد زیادی در چین محدود بماند -که سناریوی اصلی و تلخ نیز همین است- نباید آسیبی که به رشد اقتصاد در خارج از چین وارد می شود را نادیده گرفت.

تحلیل طلا 

اول هانسن، مدیر بخش استراتژی کالا در بانک دانمارکی ساکسو می گوید: ترس های اقتصادی موجب فقدان قطعیت در بازار شده که همین امر، روند حمایت از سرمایه گذاری در حوزه طلا را در کوتاه مدت تضمین می کند. تنها مساله ای که در مورد طلا وجود دارد این است که این فلز دارای طیف قیمتی محدود می باشد. با این حال، علیرغم نوسانات هفته گذشته، طیف طولی بازار طلا طی شش ماه گذشته شامل ۲۰۰ هزار نفر بوده است. سرمایه گذارانی که اقدام به خرید طلا کرده اند نیازمند جهت‌گیری قیمت ها در مسیری صحیح هستند. در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که افراد طلاهای خود را بفروشند اما در همین حال، وقتی اقدام جدیدی هم در قیمت ها صورت نگرفته، لزومی برای خرید طلا نیز وجود ندارد. 

تحلیل طلا جهانی مورخ 29 بهمن 98

گفتنی است در حالی که بازار طلا حوزه ای جذاب برای سرمایه گذاری های جدید به شمار می آید بازار نقره همچنان به چالش در این زمینه دست به گریبان است. منافع سوداگرانه نیز گرچه رکورد بالایی را دارد اما از ابتدای سال(میلادی) نسبتا ضعیف بوده است.

تحلیل طلا جهانی مورخ 29 بهمن ساعت 19:10

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

keyhan یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/26 ساعت 12:44
آقایون کار بلد انگار خبری از کسی نیس !!

0 1

بانو۲ یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/14 ساعت 17:49
چه سکوتی شذه اینجا??۳?

2 3

S.GOLD سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/13 ساعت 03:15
امیدوارم که کلی چیز جدید یاد بگیرم.

4 2

Abbas2020 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/13 ساعت 09:09
خوب جایی اومدی کلی جیز اقتصادی ؛ اخلاقی ؛ سیاسی و۰۰۰۰ یاد میگیری اگه باهوش باشی

4 1

Golden gold دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/13 ساعت 08:05
علیک سلام.خوش اومدی.
امیدوارم چیزای خوبشو یادبگیری

2 1

بانو۲ یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/13 ساعت 07:07
اگ یاد گرفتی لطفن بمنم یاد بده??

1 2

S.GOLD سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/13 ساعت 03:12
سلام من تازه واردم.

3 2

بختک کومار دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/13 ساعت 09:34
نامسته سلام کرتاهه
صاحب شما در خواب صحبت کرتاهه!!
چه قدر خوش زمان ثبت نام کرتاهه!!
معلوم بوداهه شما بسیار هوس یادگیری چیزهای خوب کرتاهه!!!

14 4

زهر مار دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/13 ساعت 00:12
روزى زنبوری و ماری با هم بحث می‌کردند. مار ميگفت:
آدمها از ترسِ ظاهر ترسناک من میمیرند، نه بخاطر نيشم! مار برای اثبات حرفش، به چوپانى که زير درختى خوابيده بود؛ نزديک شد و به زنبور گفت:
من چوپان را نيش مى‌زنم اما تو بالاى سرش سر و صدا کن!
مار چوپان را نيش زد و زنبور بالای سرش پرواز کرد.چوپان گفت:
اى زنبور لعنتى!
و شروع به مکيدن جاى نيش و تخليه زهر کرد و خوب شد. مار و زنبور نقشه ديگه اى کشيدند:
اين بار زنبور نيش زد و مار خودنمايى کرد!
چوپان از خواب پريد و همين که مار را ديد، از ترس پا به فرار گذاشت! از ضمادی استفاده نکرد و چند روز بعد، چوپان به خاطر ترس از مار و نيش زنبور مرد!
این داستان زندگی ماست...
خيلى از مشكلات هم همينگونه هستند؛ و آدم‌ها فقط بخاطر ترس از آنها، نابود ميشوند.
همه چیز بر میگردد به برداشت ما از زندگى.
مواظب تلقین های زندگیمان باشیم...

3 9

پر پرواز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 23:47
چرا سکه اومد روی 5200 باید خرید کرد، مگه دوباره میخواه چقدر بره بالا؟

12 2

الماس 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 23:31
سلام طلا تا 1750 ظاهرا افزایشی است
این افزایش (موقعیت پوشش ریسک بزرگان است)
این فرصت برای خروج کلی از بازار را از دست ندهید

1 0

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/13 ساعت 02:05
جناب الماس، فاند خبری کرونا تا چه زمانی بنظرتون، بر اونس فشار می آورد؟

0 8

پر پرواز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 23:46
اونس به این راحتی قابل پیش بینی نیست، اونس توسط نرم افزار که یک سری متغیرها بهش وابسته اند خروجی میده، درسته؟

1 8

جان شیفته سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 23:36
درود برشما به نظر شما ممکن است تا قبل از سال جدید1750 را ببیند?

2 7

كيان تهراني سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 23:22
قیمت جدید خودروها امروز با کاهش اعلام شد /
12 اسفند 98
پراید 111: 62.8 میلیون تومان
پراید 131: 59 میلیون تومان
پراید 132: 62.8 میلیون تومان
پراید 151: 63.5 میلیون تومان
تیبا رینگ فولادی: 67 میلیون تومان
ساینا ساده: 73 میلیون تومان
تیبا 2 هاچ‌بک: 74 میلیون تومان
کوییک دنده‌ای: 86 میلیون تومان
کیا سراتو 2000 اتوماتیک: 395 الی 398 میلیون تومان
سیتروئن C3 تیپ یک: 470 میلیون تومان
سمند ال ایکس: 101 میلیون تومان
سمند سورن: 126 میلیون تومان
دنا تیپ یک: 145 میلیون تومان
دنا پلاس تیپ یک: 166 میلیون تومان
پژو پارس: 117 میلیون تومان
پژو 206 تیپ 2: 99 میلیون تومان
پژو 206 تیپ 5: 116 میلیون تومان
پژو 2008: 450 میلیون تومان
رانا ال ایکس: 98 میلیون تومان
رنو تندر ای 2: 169 میلیون تومان
دانگ فنگ اچ سی: 174 میلیون تومان
وانت آریسان: 73 میلیون تومان
رنو تندر پلاس دنده ای: 185 میلیون تومان
لازم به ذکر است این مبالغ از معاملات بازار خودرو جمع آوری شده است.

2 0

استا اعظم بزرگ- یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/13 ساعت 00:14
خوب
پراید ۱۱۱ قیمت ۱۸ میلیون
پژو پارس ۲۰ میلیون
.
.
.
.

19 6

پر پرواز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 23:19
آقای محمدی اعتماد به نفس بالایی دارد کاش بعضی از رئیس جمهور ها مثل ایشان دلسوز مردم و قوی و شجاع بود، به نظرم من بزرگ مرد آقای وحید محمدی می‌خواهد دلال ها بیشتر دور بر ندارند. به نظر من کسانی که قصد تخریب ایشان را دارند انسان‌های ضعیفی هستند.

5 5

خانم مریلا. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 23:51
Like

4 4

پر پرواز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 23:22
ببخشید اشتباه نگارشی داشتم، کمی خسته‌ام، برم بخوابم

12 1

همنشبن درد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 23:07
واکنش یک پزشک فوق‌تخصص به طرح خانه‌به‌خانه وزیر بهداشت:
مرزهای نادانی و بی‌کفایتی توسط وزارت بهداشت به سرعت جا‌به‌جا می‌شود /
واقعا متاسفم برای خودمان که در کشتی سوراخی نشسته‌ایم که شما راهبر آن‌ هستید
ما که در خانه‌مان را به روی شما باز نمی‌کنیم اما بنا به وظیفه اجتماعی‌ام اعلام می‌کنم که این عبث‌ترین و مهلک‌ترین اقدام ممکن در کنترل بیماری کرونا است.
مرزهای نادانی و بی‌کفایتی توسط وزارت بهداشت به سرعت جا‌به‌جا می‌شود و آن‌ها هم که در منزل‌هایشان بی‌دستکش و ماسک سنگر گرفته‌اند، قرار است به در منزل فرا‌خوانده شوند تا سهمیه ویروس خود را از تیم‌هایتان که زنگ‌های خانه‌های شهر را با یک دستکش و ماسک زده‌اند، دریافت کنند.
واقعا متاسفم برای خودمان که در کشتی سوراخی نشسته‌ایم که شما راهبر آن‌ هستید.
ما در ت****م با امکانات ناچیزمان، با آگاهی‌دادن به مردم، انگشتی بر سوراخ بدنه بگذاریم تا خطر غرق‌شدن کمتر شود و شما قرار است این‌طور همه‌چیز را بدتر و بدتر و به فاجعه نزدیک‌تر و نزدیک‌تر کنید.
این‌روز‌ها میان پزشکان، میان گفتگوی‌ بی‌وقفه‌شان درباره علائم بیماری و نام‌ همکاران گرفتار و تلاش‌شان برای پیدا کردن یک ماسک و دستکش برای ویزیت، یک سوال هر روز درباره شما و عملکرد‌تان تکرار می‌شود:
واقعا نمی‌دانید؟
یا می‌دانید و این طور مدیریت می‌کنید؟ در هر دو صورت وای بر ما و وای بر شما.

3 0

A.s.s.a.l چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/13 ساعت 09:10
این کار اصلا صحیح نیست
این کار بمنزله پخش بیشتر ویروس هست
انگار دستی دستی بخوان تعداد افراد بیشتری آلوده ب این ویروس بشن
واقعا جای تاسفه

2 1

زندگی بیی تو سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/13 ساعت 01:15
واقعا چه کاریه.اصلا ممکنه خیلیا اونموقع ک اینا میان دوره نهفتگیشون باشه.نشون میده عایا؟!

16 10

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 23:06
اینور سال سقف جدید نداریم اگر قرار باشه رکورد جدید بزنیم تو فروردین میزنه بعدشم میریزه تمام

21 17

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 23:00
عزیزان بهترین سود در خرید مناسب است در این در یای طوفانی شنا نکن غرقت میکنن بهترین سود در نزدیکی ۵۲۰۰ تا ۵۳۰۰سکه و ۱۴۲۰۰تا ۱۴۴۰۰ دلار و ۲۲۷۰تا ۲۳۷۰ آبشدهست جز این اعداد خرید نگیر حواست به سرمایت باشه زندگیتو نده به یک مشت باند و مافیا که با مجوز دارن راحت تاراج میکنن
در پناه حق

16 5

قاسم روشن یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 23:18
موافق نظر شما و اکثر سیگنالهایتان هستم و از این باب ممنونم که به برخی از کاربران سود رساندید.
ولی به این امر توجه فرمایید که کار پسندیده ای نیست اینکه کاربران را با لحن های متکبرانه گمراه کنید، فلان روز پایین میاد فلان روز بالا میره و ...
بااینکه مطمعنم واقفید روندهای بازار تا حدودی قابل پیشبینه و بیشتر از یه حدی شانس و احتمالاته.
موفق باشید.

5 10

صبرو پیروزی ۱۰۱ سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 22:55
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 6

Molti milyarder ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 22:55
درود بر دوستان
این کرونا جدا ابعاد گسترده ای داره که هنوز کامل مشخص نیست
این سود و زیانها میگذره
مراقب خودتون وخانواده باشین

6 5

برنا یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 22:05
کاربر آسمان پرستاره
مگه امروز آقای محمدی نگفتند سقف 5900 هست؟چطور به شما مشورت دادند بخرید؟

1 5

شهیر دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 21:54
دوستان فردا پس فردا چی میشه دوباره بالاس یا پایین آمدن تا550

2 5

امید شهروز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 22:12
حرف محمدی این نبود!

2 15

اسمان پرستاره یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 22:01
من که امروز ابشده به ۲۵۸۵ خریدم توکل به خدا وراهنمایی اقا محمدی که گفتن ۱۸ تا۲۲ اسفند صعودی داره.

10 10

Solisss دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 21:11
دوستان بهترین کار اینه که یا تو کانال محمدی باشین یا خودتون یه گروه باز کنین
اینجا پراست از بازارسازهای چی بگم.....
مواظب سرمایه حلالتان باشید
من دیگه حرفی ندارم

3 2

امید شهروز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 21:45
به عبارتی، با یک نفر كار كنید بهتره.

3 12

کاربر جدید 3 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 21:06
با سلام ... دوستان بحران کرونا تا 2 ماه دیگه که هوا گرم میشه کاملا در سطح جهان فروکش می کنه .. به نظرم اونس بحران کرونا را پیش خور کرده و به زودی ریزش های وحشتناک خود را شروع می کند ..من حتی اونس 1250 دلاری را تا 3 ماه اینده پیش بینی می کنم .. دوستان عزیز تا 3 ماه دیگه قیمت دلار هم فروکش کرده وبه کانال 14000 بر می گرده .. به نظرم احتمال سقوط قیمت سکه تا 5200 خیلی جدی هست .. شاید الان خنده دار به نظر برسه ولی بازار طلا همیشه غیر منتظره عمل می کنه ... باید مراقب بود ..

2 9

پر پرواز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 21:40
سکه دوباره چهار میلیون میشه، شر ترامپ لعنتی کم بشه دلار شش تا هفت میشه و سکه زیر دو و پانصد

3 8

کاربر جدید 3 2049 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 21:07
حتی قیمتهای 4800 هم در دسترس هست ..

6 11

برنامه نویس ده سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 20:37
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

2 7

جویای نام یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 20:01
سلام .لطفا اگر کسی درمورد مصوبه بانک مرکزی که تازگی ابلاغ شده برای جلوگیری از فرارمالیاتی وتامین مالی تروریسم اطلاعات مفید وکاربردی بده .چون میخوان دلال بازی راجلوگیری کنن .حالا نتیجه اش روی بازار طلا وسکه چیه .لطفا تز الکی کسی نده تحلیل کاربردی رفتار معامله گران راا بگه .

11 5

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 20:01
قراره جيب مردم رو خالي كني....
طمع بايد بندازي تو دلشون
يه جنسي همه شرايطو واسه ٥٢٠٠ شدن داره حالا تو مدام امروز از ٦٠٠٠ مياريش ٥٨٠٠ فردام مياريش رو ٦٠٠٠ دوباره اينجا ملت بجاي فروشنده بودن ميشن خريدار .... بعد يه شبه يهو ورق و بر ميگردوني و تمام
اين ٢٠٠ هزار قيافش شبيه سود نيست شبيه تله هست تله اي كه ٨٠٠ واسه ناظرين ضرر داره ١ميليون واسه اونايي كه رفتن پنيرو بردارن ... نميدونم ولي حس ميكنم دولت بايد بودجه سال ٩٩ بدون بنفتو از يجا جور كنه نه؟

12 16

++ 11 ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 20:00
سلام بر کاربران بزرگوار
به نظر شما با توجه به گران شدن همه کالاها و افزایش دستمزد کارمندان وکارگران و جمیع شرایط بهتر است :
1)با ریال به سال 99 برویم ---------منفی
2)بدون ریال و مالدار به سال 99 برویم +++++مثبت
لطفا در نظرسنجی شرکت کنید .تشکر

6 5

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 19:53
پیش بسوی سقوط تکنیکال ۱۵۶۲ دلاری??

5 5

جا مانده از زندگی سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 19:29
موسسه سرمایه گذاری Invesco پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس طلا در سه ماه دوم امسال به هدف 1800 دلاری دست خواهد یافت.

10 9

همنشبن درد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 19:08
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 3

زندگی بیی تو سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 21:49
بیگ لایک منصور خخخ

6 4

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 19:55
شیطون می خای علما رو بکشی...خخخخ

4 5

جا مانده از زندگی سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 19:23
اون وقت کی به هتل های شرکت نفت و پتروشیمی توی خوزستان؟!

7 6

با تجربه 2049 سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 18:37
سلام دوستان عزیز .. اصلا توصیه به خرید و فروش ندارم .. ولی بازار را صعودی دیگه نمی بینم ... الگوی تکنیکال البته در حد سواد بنده دلار را کاهشی نشون میده .. البته ریزش نداریم .. ولی کم کم تا 14800 دوباره پایین میاد ... اگه تحمل ضرر ندارید حداقل بخشی از مالتون را خالی کنید ... من نصف مالمو امروز خالی کردم .. نصف دیگرش را هم در اولین فرصت مناسب خالی می کنم و حداقل برای 3 ماه از بازار بیرون میریم .. دوستان البته شما با فکر و نظر خودتون کار کنید

3 4

Abbas2020 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 19:06
ممنون از نظرتون اما دلار۱۴۸۰۰ همون ریزش نیست؟

7 7

صبرو پیروزی ۱۰۱ سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 18:36
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

7 3

مرورگر خَلا سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:57
چه خر تو الاغی شده این سایت

3 6

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:56
انس اجبارا یه سری به ۱۵۶۰ خواهدزد

11 13

زمینُ آسمان سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:34
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 9

زمینُ آسمان سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:32
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

6 10

زمینُ آسمان سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:24
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

6 6

Solisss دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:04
چطوری میشه کامتو پاک کرد؟
واقعا چطوری؟ اگه کسی بلده بگه
من که نمی دونم حتما به جاهایی وصلن

3 6

زمینُ آسمان سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:35
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

8 9

استاد اعظم 3 شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 16:59
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

4 5

زمینُ آسمان سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:22
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

13 13

استاد اعظم 3 شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 16:53
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

7 3

زمینُ آسمان سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:26
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

6 9

استاد اعظم 3 شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:18
من استفاده کردم کل پولم از دست رفت باید پاسخگو باشه

6 6

مارلون سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:17
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

11 5

کاربر جدید2 چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:12
من خودم دیروز رو 5600 خالی کردم ولی چرا زورتون به محمدی رسیده ، مگه اون زورتون کرده ، اون حرفی میزنه ، الان رو حرفشم مصممه، اینکه شما عمل کنی یانه ..باید به خودت رجوع کنی ...

3 2

پدر بزرگ! سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 16:45
هنگ‌کنگ در جوار چین چگونه کرونا را کنترل کرد؟
هنگ کنگ در همسایگی چین است و به‌دلیل وابستگی سیاسی‌اش به چین، مراواده‌های گسترده‌ای با این کشور دارد اما در دو ماهی که ویروس کرونا در چین غوغا کرد، تنها ۹۳بیمار کرونایی در این کشور ثبت شده و تنها دونفرشان جان سپردند.
1- دولت هنگ‌کنگ در نخستین گام، دانشگاه‌ها و اداره‌های دولتی را حداقل تا ۲۰آوریل،‌ اول اردیبهشت، تعطیل کرد.
2- هم‌چنین همه مسافران چینی یا خارجی که در دو هفته پیش‌از ورود به هنگ‌کنگ، به چین سفر کرده بودند، بی‌هیچ استثنایی – فارغ از این‌که تب دارند یا خیر- قرنطینه شدند.
3- روزنامه‌ها هر روز با انتشار مشخصات بدون اسم بیمار، محل رفت‌وآمدش، محل کارش، محل رفت‌‌و‌آمدهای‌اش، محل استفاده‌اش از حمل‌ونقل عمومی را به دقت منتشر می‌کنند تا مردم پیش‌‌از ضد عفونی محل به آن‌جاها نروند.
4 -در هنگ‌کنگ قانونی نیز به تصویب رسید که هر گونه سرپیچی از مقررات مربوط به قرنطینه، شش‌ماه حبس و ۳۲۰۰دلار جریمه دارد.
5- برای آن که مردم مجاب شوند که در تعطیلی‌ها کرونا، در خانه‌شان بمانند، دولت هنگ‌کنگ اعلام کرده قبض برق ماه ژانویه (به‌طور میانگین حدود ۱۲۰دلار ) تمام مشترکان خانگی را پرداخت خواهد کرد.
6- دولت همچنین تصمیم گرفت ۱۲۰۰‌دلار به همه شهروندان‌اش یارانه پرداخت کند تا خسارت تعطیلی کسب‌و‌کارهای خصوصی را جبران کند.
برای جبران خسارت کسب‌و‌کارهای بزرگ نیز پرداخت وام کم‌بهره با ضمانت دولتی برای بنگاه‌های اقتصادی تا مبلغ دومیلیون‌دلار هنگ کنگ، کاهش ۱۰۰درصدی مالیات بر سود تا سقف ۲۰هزار دلار هنگ‌کنگ و کاهش ۱۰۰درصدی مالیات بر دست‌مُزد تا سقف ۲۰هزار دلار هنگ‌کنگ نیز در این کشور به اجرا درآمده.
7- جز دولت، سازمان های مردم‌نهاد نیز برای توزیع ماسک و کالاهای بهداشتی رایگان میان جمعیت فقیر کارهای زیادی کردند.
8- از همه مهم‌تر این‌که فورا پس‌از گزارش وجود این بیماری، همه معاشرت‌ها، رفت‌و‌آمدها و... بیمار ردیابی می‌شود تا به «بیمارِ صفر» یعنی نخستین‌کسی‌که در یک جمع باعث شیوع بیماری شده، دست‌رسی پیدا شود. با این روش، هنگ‌کنگ عملا اجازه نداده بیماری گسترده شود.

15 14

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 16:29
ای وای زرین قلم ببخشید برنامه نویس من این دفعه روز نگفتم کامنتمو پاک کردی دمت گرم دیگه همه فهمیدن که ولی چه مچی گرفتم مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5 6

زمینُ آسمان سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 17:21
دکتر گرم داداش وحید

7 11

استاد اعظم 3 شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 16:57
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

1 8

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 16:37
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

2 9

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 16:36
خخخخخ باحال بود ديدي....

5 6

Golden gold دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 16:35
من فکر میکردم این صحبتها همش حرفه
ولی دیگ چیزی نمیشه گفت
باریک زبل خان

7 4

Golden gold دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 16:32
اره واقعا پاک شده!؟!!!!!
واقعا چرا!!!!!!
عجبببب

5 3

Golden gold دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 16:16
دوستان خریدار دلار صرافی میشناسید معرفی کنید

4 3

Golden gold دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 16:18
صرافی در تهران

12 14

اس محمد زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 16:13
یکم ریخت کاهشیا ریختن بیرون. باز داره میره بالا. خخخخخخ

14 9

کامیاب چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:53
در این بازار کلا خالی کردن معنا نداره و حماقت محض هست پس یه کمی برای احتیاط دست به طلا باشید برنده کسی تو بازار رکب نخوره

11 11

Agha_ali چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:44
فقط شعله دوتا تحلیل داد دید بازار دستکاری و عددا عجیب غریب رفت گفت اردیبهشت میام.
خخخخخخ

14 5

کامیاب چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:44
فعلا کف مستحکم سکه 5400 تا چند روز آینده
روند نزولی آغاز شده ما یک شروع از۳۸۰۰داشتیم و تا ۶۲۰۰ تکمیل روند نزولی آغاز شده
حرفه ای فروش بزنن
۶۰ ۴۰ کار کنید ۶۰ خالی ۴۰ خرید در روند نزولی
در روند صعودی ۶۰ خرید ۴۰ فروش

7 8

نسیم بهار سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:34
من تازه عضو شدم اماازنظراتتون درخریدهای قبلم استفاده کردم
خداراشکر خوب بوده
ممنون

5 7

ال ناز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:32
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

8 16

استاد اعظم 3 شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:30
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

4 6

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:40
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

15 10

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:29
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

4 11

آماتور2 یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:25
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 7

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:37
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

5 6

نسیم بهار سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:23
سلام اقای محمدی من واسه پس انداز میخوام خریدکنم کی خریدداشته باشم الان بعدعید یاخرداد؟سکه بخرم یاطلای زینتی؟

6 11

Freee یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:18
اخه چرا رفت چهل نذاشتی خرید بزنیم ای بابا چی میخوای از جونمون تو اخه هی مرداب مرداب و باتلاق باتلاق میکنی دوست من

10 12

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:17
ارزونی رو لولو برد چند کامنت پایینتر اعلام سقف کردم شما گرم بودی رو خرید نفهمیدی از این به بعد فقط کف و سقف میدم

7 7

افشین 1980 هفت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:20
13 18
وحیدمحمدی پنج سال میگه :
تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:24
اعلام سقف

6 7

Freee یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:16
برگشت که ممدی کجای کاری ?

2 7

لوچک ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:15
بازار ساز ناتوان در کنترل قیمت است به همین خاطر قیمت ها پرش می زند

16 14

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:15
با انس ۱۷۰۰ دلار و دلار ۱۷۰۰۰ هزار تومانم سکه بالای ۶۲۰۰ نمیره آبشده بالای ۲۷۷۰ نمیره فقط با دست خودت و نفوذی های سایت زرین خودتونو بربخت کردین البته هستن دوستانی که به حرف من گوش کردن و وارد مرداب نشدن

5 12

ارزونی رو لولو برد ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:13
من دلار رو ۱۵۱۰۰ خریدم تا ۲۰ نشود نمیفروشم

15 8

جوجه پاییز سه سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:10
سلام.
الان بازار مانند مردابی شده که با گل و بلبل رویش آذین شده است.کسانی که احساسی عمل کنند در قیمت های بالا مالدار شده و حسرت خرید در قیمت پایین و ضرر هنگفت را خواهند خورد.
الان فقط روی ریال است.وقتی زیر پا سفت شد وارد شوید.
فعلا سقف جدیدی نیست، حتی با حرکت مثبت انس.
بازار ساز تا همه را مالدار نکند دست بردار نیست.خلاصه دوستان با این تجربه اندکی که خدا به ما داده ،الان وقت خروج است نه ورود.
دوستان این ها نظرات شخصی من است اگر کسی سود و زیان کند مسئول خودش است و نمی تواند دیگری را مقصر اعلام کند.
خدوند از سر دلها آگاه است.

7 13

استاد اعظم 3 شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:07
الان سر و کله نوچه های اقای دلال پیدا میشه میگم دیدی ریخت !!!!! احمق جان ما مارجین شدیم الان فایده ایی نداره !

7 7

افشین 1980 هفت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:09
مهندس عزیز استاد اعظم 3 ی کمی آهسته تر قدم بردار ...

5 6

افشین 1980 هفت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:08
مهندس عزیز استاد اعظم 3 ی کمی آهسته تر قدم بر ...

6 9

استاد اعظم 3 شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:08
تو کانالش گفته چقدر گفتم رو فروشت بمون !!!! :)))))))
اقال همه رو بدبخت کردی تسویه خورد !!!!!
الان چه فایده ایی داره اخههههههه

1 10

ارزونی رو لولو برد ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:06
این اصلاح رو خودم میخرم دیگران خود دانند بازار ساز مقداری تزریق می زنه دوباره ولش می کند از فرصت باید استفاده کرد

16 11

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:04
چقدر گفتم نخر ولی خداوکیلی آدمی که دوبار از یک سوراخ نیش بخوره حقشه ضرر بده و جیب بازار سازو پر کنه

2 8

ال ناز یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:34
اون كه كجا تشريف داشته به تو هيچ ربطي نداره شقته ... هر وقت بخواد مياد سايت هر وقت نخواد نمياد به تو باج نميده به بزرگ تر تو هم باج نميده روتو كم كن بسه صبح تاحالا هر چي گوه زيادي خوردين

7 10

ارزونی رو لولو برد ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:09
شما از صبح تا حالا کجا تشریف داشتی ؟

2 10

Agha_ali چهار ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 15:03
از صبح باید ناله های یه عده رو تحمل میکردیم که میگفتن بخاطر فلان شخص بدبخت شدیم حالا باید عربده های یه عده را تحمل کنیم که ....
بگذریم دیگه چه خبر؟؟؟؟

13 3

تتو هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:54

انسان‌های بزرگ
راجع به ایده‌ها صحبت می‌کنند،
انسان‌های متوسط راجع به اتفاقات
و انسان‌های کوچک در مورد افراد...!

5 3

تتو هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:54
?
انسان‌های بزرگ
راجع به ایده‌ها صحبت می‌کنند،
انسان‌های متوسط راجع به اتفاقات
و انسان‌های کوچک در مورد افراد...!

4 8

اس محمد زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:51
دیشبم گفتم خونگی گول وعده دلار 14 رو نخور طبق برنامه پس اندازت رو خرید کن بزار کنار.

6 4

ز.خادم ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:50
? علت این افزایش ها تنها در داخل به دستور خود بانک مرکزی بوده و دارای هیچگونه فاند خبری نیست یعنی به همان اندازه که قدرت افزایش می بینید به همان اندازه کاهش هم خواهیم داشت
البته بدون در نظر گرفتن #انس جهانی
که عملکرد فعلی آن متعادل متعادل هست و فعلا با داخل کشور از نظر افزایش هیچ تداخلی ندارد
خریدار جدید همراه با صبر و عجولانه تصمیم نگیرید
و مال دار با احتیاط خوبتری و با عملکرد سریع تر هرلحظه هوشیار باشید
منبع:کانال تحلیل سکه ودلارتلگرام

9 7

آرمیا سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:49
به قول آقای محمدی این کاربرای یکی دو روزه همش نقشه سایت که نمیخواد آقای محمدی باشه وگرنه آقای محمدی سیگنال داده من خودمم از سود سود نکردم ولی ناراحتم نیستم چون با آقای محمدی هیچ وقت ضرر نکردم

14 8

پر پرواز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:44
تصمیم نهایی برای خرید یا فروش خودت گرفتی، آقای محمدی نظر خودش را گفت، مجبورت نکرد که حتما باید بفروشی وگرنه ...، پس آقای محمدی مقصر نیست، کسی حق ندارد به کسی توهین و لعنت حواله کند.

8 8

اس محمد زرگر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:49
مقصره چون اینقدر مطمئن صحبت کردش که همه رو فروشنده کرد. عمدی هم اینکارو کرد

11 10

سپهرداد ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:42
سلام
به آقای وحیدمحمدی ایمان دارم

12 8

تتو هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:41
دوستان زیاد حرص نخورید به خدا من خودم شنبه 2410خرید زدم تو 2516فروختم حالا شده دیگه تقصیره کسی نیست طمع نمیزاره گفتم میاد پایین دوباره میخرم ب حرفه محمدی هم فروختم ولی باشه میاد پایین هر بالایی پایینی هم داره تقصیره محمدی نیست اون عدد میده محمدی بگه برو خودتو بکش میکشی پس الکی تقصیر رو گردنه کسی نیندازید

7 20

جوتوق سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:33
من دیگه مطمئنم این کرونا هم کار ممدی هست.دنیا را ورشکست کردی ممدی.خخخ

12 8

کامیاب چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:33
با سلام خدمت دوستان
چند مدتی نبودم اکثرا کاربرا نظراتشان ابکی هست قیمت واقعی دلار ۸۵۰۰ تا ۹۰۰۰ تومن این واقعیت حجم اقتصاد نقدینگی و GDP کشور عزیز ماست بالاتر از این منطقی نیست و تا سال ۱۴۰۰ این قیمت دلار ۸۵۰۰ تا ۹۰۰۰ محقق خواهد شد ودلار ۲۰۰۰۰ تومن توهم سوداگران ومتحکران مافیای مفت خور جنایتکار هست میخوان از میان نهنگ صیدکنن در اخر گفته باشم حرکت اونس کاملا صعودی و روبه بالاست وهدف ۲۳۰۰ $ اونس در سالهای آتی دیده خواهدشد پس با چشم های باز دراین بازار حیله گر و پرسود
قدم کوچکترین اشتباه باعث میشه به خاک سیاه بنشینید پس درست و با مطالعه معامله کنید با توان وبودجه خود
باتشکر

2 11

كاربر٨ دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:22
دوستان ساعت ٤:٣٠ نگاهتون به دلار باشه ١٥٧٠٠ پايين نيومد بخريد طلا و دلار و سكه صعود به ١٦٧٠٠ اگر زير ١٥٧٠٠ داد نخريد

4 11

جویای کار یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:13
محاله ممکنه دیگه آبشده رو ۲۵۰۰ بیاد

9 6

شیخ بزرگ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:19
میاد بازار بالا پایین داره همتی هنوز بیدار نشده عصری شاید بیاد معلوم نیس.....نکنه خودش نقشه داره....ناقلاس

6 9

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:14
مخالفم مجددن تا ۲۳۰۰ هم میاید این خط و اینم نشان

2 6

شیخ بزرگ دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:12
داره میاد پایین باز زور سکه ب 6200نرسید باهاش بیاید پایین شاید چند وقت دیگه شکستش دادیم.....

6 9

ارزونی رو لولو برد ده ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:10
برادر مالتو مفت نفروشی بازار ساز دستش خالی شده میخواد مالتو ازت مفت بخره گول این نواسانتو نخورید هر پایینی خرید داره دلار ۲۰ هزاری در راهه

7 6

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:12
به نظرم این گونه نیست و دلار دوباره به کانال ۱۳ باز خواهد گشت

5 10

Freee یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:10
دعای خیرمون بدرقه راهت وحید ...

6 9

جویای کار یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:09
بمن آبشده را رو ۲۴۸۰ فروختم پریروز .طلافروش گفت نفروش به این محمدی گوش دادم

6 4

افشین 1980 هفت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:11
آرام باشید پایینتر هم میاد بعدش بخر

4 3

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:11
سعی کن آرامش داشته باشی هر صعودی یه نزولی داره انشالله شد ۴۸۰۰ بخر دوباره

5 6

Freee یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:08
بگو محمدی نامرد برات تحلیل بذاره کل سایتو بدبخت کرد کاش این سایت و محمدی رو نمیشناختم

5 3

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:09
حرص نخور درست میشود و دوباره پایین میاید

4 0

nouri1 دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:07
توروخدا یکی که چیزی سرش میشه یه تحلیل بذاره بجای بد بیراه بهم گفتن . اینایی که جاموندن از خرید چیکار کنن بیشتر ضرر نکنن اگه سکه از 6200 گذشت خرید کنن ؟

4 2

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:09
صبر کن ۵۲۰۰ شد بخر

11 5

افشین 1980 هفت سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:07
باسلام همه شما دارین شوخی میکنین که جناب محمدی شما را بدبخت کرده
صبر کنید و صبور باشید پایین تر بخرین
یا علی مدد

4 2

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:10
کاملن درست است

3 2

جویای کار یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:03
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 1

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:04
حرص نخور انشالله درست میشه

11 9

استاد اعظم 3 شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:51
من به عنوان یک مال باخته میگم تورو خدا گول کسی رو نخورید .. بدبختم کردی محمدی

4 3

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:06
انشالله پایین مجدد خرید میگیری حرص نخور عزیزم

14 8

طهورا95 یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:39
خدا لعنتت کنه محمدی با این بفروش بفروش که راه انداختی
دیروز ظهر همه سرمایه مو از دست دادم
من می خواستم خونه بخرم

1 0

زندگی بیی تو سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:18
ای بابا
متاسفیم

5 1

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:03
وایسا ۵۲۰۰ باز بخر

6 10

آماتور اصيل سه سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:37
در صورت شکستن پر قدرت ۶۲۰۰ سکه و تثبیت بالای آن می‌توان روند را کاملا صعودی دانست و خرید منطقی به نظر می‌رسد در غیر اینصورت هر لحظه امکان مع*** شدن روند و ریزش شدید وجود دارد.بهتر است فعلا نظاره گر باشیم

1 1

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:05
پیش بینی سخت شده است

15 12

استاد اعظم 3 شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:30
وای وای 5600 سکه خالی کردم به گفته محمدی الان بدبخت شدم ! خدایا خودت کمک کن

2 1

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:07
در ۵۲۰۰ و ۴۸۰۰ مجدد خرید میگیری نگران نباش

3 11

زمینُ آسمان سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:34
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

6 6

ابو عباس هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:19
به نظر میرسه با دستور بانک مرکزی مبنی بر ارائه مدارک برای جابه جایی مبالغ بالاب ۲۰۰ تومن دلار و سکه جایگاه بسیا ویژه ای در تبادلات مالی در سال اینده داشته باشند و همین تقاضا مایه رشد قابل توجه قبمت ان در ایران گردد.
باشد که همگی رستگار شوید.
البته اگر روی ریال نخوابیده باشید .

3 2

مرورگر خَلا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 14:08
بانک مرکزی دستش در جیب مردم است

0 4

استا اعظم بزرگ- یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:49
خودشان گفتند :
_ برای شفاف سازی و مبازه با پولشویی
_ و صد البته برای جلوگیری از فرار مالیاتی است
_ مالیاتتتتتتتتتتتتتت
_ مالیات
_ مالیات
_مالیات
از حساب بانکی
_ مالیات از حساب بانکی
هاهاهاهاهاهاهاها
خخخخخخخخخخخخخخخخ

2 5

Molti milyarder ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:33
دقیقا
معاملات با اسکناس دلار تقا ضا برای دلار افزایش خواهد داد
. دفعه قبل سرعت گردش پول کم کرد اما اینبار پول ملی از دور خارج نشه خوبه

6 4

ارمیا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:28
ما رو ریالیم برادر

6 5

اقا پویا سه سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:57
سلام
هر کس به حرف های همتی اعتماد کند خودش را بیچاره کرده .

16 7

بازار ساز سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:51
یه عده هم از این سایت به نون و نوا رسیدن و کانال های تلگرام زدن که 600 عضو دارند ، پیشنهاد میدم حتما از این کانال ها بیاید بیرون و گول خورید ! چون بعد یه مدت اعلام میکنن که کانال VIP شده و ماهی 50 هزار از شما میگیرن و روزانه 4 تا عدد میدن !

5 1

Agha_ali چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:41
دقیقا . داستان قبلی بازم تکرار شد. جنگ های زرگری و بعدم ...

5 1

بازار ساز سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:28
*5.0.000

6 1

بازار ساز سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:27
600* 50.000.000 هزار = 30.000.000 میلیون تومن در ماه برای 4 تا عدد الکی !

5 1

بازار ساز سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 13:26
*گول نخورید

0 3

علی تهرانی چهار هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:48
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

7 2

Javan چهار هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:42
به دوستانی که تصور می کنند ضرر کردند باید بگیم نوسان جزئی از بازار بوده,هست و خواهد بود نگران نباشید به خاطر کمی سود و زیان پایین بالا , تو این شرایط کشور روان خودتون رو به هم نریزید.
انشاا.. برای ادامه مسیر با یک فرد باتجربه و خیر خواه تاکید می کنم خارج از فضای مجازی کسی که شخصیت حقیقی دارد و مورد اعتماد است مشورت کنید,خودتون هم تمام جوانب کار و بسنجید و نهایتا با توکل به خدا خرید تون رو انجام بدید و در آخر خواهشی که دارم هر زمان و در هر قیمتی که خرید کردید نیت کنید انشاا.. درصدی از سودتون رو به یک نیازمند کمک کنید, شب عید خیلی ها دستشون خالیه,موفق و پرسود باشید.

0 2

Javan چهار هفته میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:41
مقاومت های پیش رو
6060
6172
6385
مقاومت پایه
5849

6 7

امیردنت سه سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:38
طبق اعلام دکتر مرتضی ایمانی راد اقتصاددان سقف قیمت اونس در سال ۲۰۲۰نهایتا ۱۷۰۰دلار است که این رقم تاثیر قابل ملاحضه بر روی قیمت طلای داخلی نخواهد داشت لذا محور اصلی قیمت طلا همچنان قیمت داخلی دلار خواهد ماند همه چیز در کنترل بازارساز است البته ایشان قیمت دلار را هم برای سال ۹۹بین ۱۵تا ۱۸هزار تومان پیشبینی کرده است لطفا به کسی توهین نکنید و مسئولیت خرید و فروش خودتون گردن دیگران نیندازید هر کس نظری میده قابل احترامه و ما هم واجب نیست به اون نظر عمل کنیم

4 4

لوچک ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:54
سلام یادتونه چقدر به بازار ساز و اقتصاد خوش بین بودید ! این ها یه مشت دروغگواند !

7 4

بازار ساز سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:32
دوستان فقط و فقط با تحلیل خودتون کار کنید ، یه عده دلال فقط دارن جیب های شمارو خالی میکنن دوتا سیگنال مثبت میدن بعد که گنده شدن با پول های شما با بازار بازی میکنن ! بعد میگن خدای من شاهده ! حواستون باشههههههه

3 2

Agha_ali چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:34
داداش کار خودته نه؟ دمت گرم همه را از دم ضایع کردی

4 2

Abbas2020 یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:31
دوستان بازار ساز داره سود می‌کنه بعد از سود میاره پایین اونوقت بخرید بنابراین فعلا صبوری کنید

5 5

آماتور۸ دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:09
سلام به دوستان ارجمند
چند روز پیش اعلام کردم از گروه تلگرام ابچه ها اومدم بیرون
چون خانم دلارا و آقای رستمی تحلیل اشتباه گذاشتن و کم مونده بود موجبات ضرر مارو فراهم کنن!!!
و گفتم اگه پایین محمدی که گفته محقق نشه از کانالش میام بیرون
که همینطور هم شد!
همون موقع و قبل ترش یک ماه پیش عرض کردم پله ها کفش تقریبا یجوری با سقف های قبلی در ترازه و یه تایم کمی داره که خونگی ها و آماتورها نمیرسن نوسان بگیرن،
پس رو مال بمونن
دوستان آماتور در جریان باشن نوسانگیری نکنین
هر موقع احتیاج داشتین نقد کنین،
در بازار دستوری و این همه فاند خبری از نوسانگیری به دور باشید بهتره!
قبلا هم گفتم بازی در بازار دستوری اونم با حضور آقای همتی که هر بار یه ورق آس رو میکنه، کار بشدت خطرناکیه!
صدبار هم به این آقایون مثلا استاد گفتم انقدر نگین میاد بالا میره پایین ، دستوری عمل نکنین!
آخرش حداقل بنویسین ""تحلیل شاید درست نباشه ،طبق نظر خودتون عمل کنین""
که چهار روز دیگه نه فحشتون بدن نه باعث متضرر شدن کسی بشین.
فعلا هم از بازار به دور و خریدم رو حفظ کردم تا ببینیم چه پیش آید

3 4

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:05
علت این افزایش ها تنها در داخل به دستور خود بانک مرکزی بوده و دارای هیچگونه فاند خبری نیست یعنی به همان اندازه که قدرت افزایش می بینید به همان اندازه کاهش هم خواهیم داشت
البته بدون در نظر گرفتن #انس جهانی
که عملکرد فعلی آن متعادل متعادل هست و فعلا با داخل کشور از نظر افزایش هیچ تداخلی ندارد
خریدار جدید همراه با صبر و عجولانه تصمیم نگیرید
و مال دار با احتیاط خوبتری و با عملکرد سریع تر هرلحظه هوشیار باشید
از گروه تحلیل طلا وسکه

10 7

شهیر دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:58
هرکس ادعای استادی و قدرت پیش بینی داره الان این گوی واین میدان اونایی که میگن بالاتر می‌ره تا6500سکه مثبت بدن و 5500به پایین منفی بدن بسم الله...

1 2

Freee یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:58
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 3

میهه یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:55
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

1 2

خانم مریلا. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:03
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

2 5

خانم مریلا. سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:53
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

2 3

میهه یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:56
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

6 3

شهاب ساکه یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:45
افزایش امروز جوندار نیست
به زور میخواد بره بالای شش نمیتونه
در آینده حتما ریزشی هست

5 7

میهه یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:40
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 3

بانوی آماتور ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:49
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 2

خانم مریلا. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:47
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

6 5

استاد اعظم 3 شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:37
بشین تا بریزههه !

9 5

استاد اعظم 3 شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:37
اقا کال شدیم دیگه چه فایده داره بریزه !!!!!!!!!!!!!!!!!

11 4

تحلیلگر ارشد دو سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:30
سلام خدمت دوستان
دلار روند کوتاه مدت نزولی و میان مدت و بلند مدت صعودی داره
انس روند کوتاهمدت نزولی و میان مدت و بلند مدت صعودی داره
برای نوسانگیر فروش
و برای سرمایه گذار نگهداری توصیه می شود
***$***

7 8

میهه یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:30
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

7 5

خانم مریلا. سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:37
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

6 4

Freee یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:26
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 0

Agha_ali چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:28
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

7 3

زمینُ آسمان سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:27
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

14 18

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:24
اعلام سقف

5 2

بازار ساز سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 12:47
سقف شکستم براتون

3 4

زمینُ آسمان سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:28
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

6 7

استاد اعظم 3 شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:26
اقا بدبختمون کردی ول کن دیگه !

5 3

Agha_ali چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:25
داداش بی خیال تو هم . اینجا اصل کاری حاضره باز ضایع ات میکنه.

2 5

میهه یک سال میگه :

تاریخ: 1398/12/12 ساعت 11:23
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

2 6

میهه یک سال میگه :