اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درآمد 6 میلیاردی طلافروشان آمریکایی در روز عشق

بر اساس پیش‌ بینی‌ ها، شهروندان آمریکایی در تعطیلات آخر هفته و برای برگزاری مراسم روز عشق(ولنتاین) با خرید طلا و جواهرات به عنوان هدیه، سودی معادل ۵.۸ میلیارد دلار را عاید فروشندگان این فلز گرانبها کردند


پیش‌بینی درآمد حدود 6 میلیاردی ولنتاین ۲۰۲۰ برای طلافروشان آمریکایی

درآمد 6 میلیاردی طلافروشان آمریکایی در روز عشق

بر اساس پیش‌ بینی‌ ها، شهروندان آمریکایی در تعطیلات آخر هفته و برای برگزاری مراسم روز عشق(ولنتاین) با خرید طلا و جواهرات به عنوان هدیه، سودی معادل ۵.۸ میلیارد دلار را عاید فروشندگان این فلز گرانبها کردند

در یک مراسم عاشقانه، شما نمی توانید هدیه ای مانند طلا و جواهرات را دست کم بگیرید چرا که مراسم ولنتاین امسال یک بار دیگر بیشترین میزان دلار را از میان مصرف کنندگان آمریکایی جمع می کند. طبق آخرین اطلاعات بدست آمده از فدراسیون ملی خرده فروشی آمریکا(NRF)، انتظار می رود که حدود ۲۱ درصد مصرف کنندگان این کشور رقمی بالغ بر ۵.۸ میلیون دلار را در تعطیلات آخر هفته جاری صرف خرید طلا و جواهرات نمایند که افزایشی ۳۸ درصدی را نسبت به انتظارات سال کذشته ثبت می کند.

این فدراسیون در مجموع اعلام می کند که بر اساس برآوردها، هزینه های مصرف کنندگان رکورد دیگری را ثبت کرده و به عدد ۲۷.۴ میلیارد دلار خواهد رسید، که البته این رقم نیز نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد افزایش دارد. به طور میانگین، انتظار می رود افرادی که مراسم ولنتاین را در تعطیلات جاری جشن می‌ گیرند به طور متوسط ۲۰۰ دلار هزینه کنند که نسبت به سال گذشته افزایشی ۲۱ درصدی دارد. پس از کریسمس و روز مادر، ولنتاین سومین روز شلوغی است که در مراکز خرید سپری می شود.

متیو شای، مدیرعامل NRF در گفتگویی مطبوعاتی در این زمینه اظهار داشت: اگرچه روز ولنتاین یک سنت احساسی است اما هدیه دادن در چنین روزی می تواند به واسطه وضعیت اقتصاد هدایت شود. مصرف کنندگان تعطیلات زمستان ۲۰۱۹ را آزادانه گذراندند و به نظر می رسد آمادگی لازم برای تداوم این روند در سال جاری را نیز دارند. سطح بالای اشتغال زایی و دستمزد که موجب افزایش فروش در تعطیلات شده بود ، همچنین می تواند هزینه کمی بیشتر برای بیان «دوستت دارم» را تسهیل کند.

خرید طلا جهانی

تمایل آمریکایی ها برای ابراز علاقه با اهدای جواهرات به یکدیگر طی سال های اخیر روندی رو به رشد داشته است. شورای جهانی طلا(WGC) در گزارش سال ۲۰۱۹ خود عنوان می کند که تقاضای بالای جواهرات در سال ۲۰۱۹ طی ۱۰ سال گذشته در آمریکا بی سابقه بوده است. این تقاضا از سوی مصرف کنندگان این کالای گرانبها طی سه سال متوالی افزایشی ۲ درصدی داشته است. طبق این گزارش، شرایط باثبات و مناسب اقتصادی از اصلی ترین دلایل تمایل مردم به خرید طلا و جواهرات بوده است.

گفتنی است بر اساس پیش بینی ها، آمریکایی ها ولنتاین امسال حدود ۴.۳ میلیارد دلار را صرف گذران یک گردش عصرگاهی و 2.9 میلیارد دلار برای لباس، 2.4 میلیارد دلار برای شیرینی و شکلات، 2.3 میلیارد دلار برای گل، 2 میلیارد دلار برای کارت های هدیه و 1.3 میلیارد دلار صرف کارت تبریک خواهند کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد