اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل وضعیت شاخص کل بورس|خبر مهم برای بورس ایران!

امروز ۱۱۷ هزار و ۸۰۰ تن انواع ورق های گرم، سرد، گالوانیزه و قلع اندود فولادی، ۵ هزار و ۶۰۰ تن سبد شمش بلوم، ۳۹ هزار تن شمش بلوم، یک هزار و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، ۲۰۰ تن شمش روی، ۴۰ تن مس کاتد، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۴ کیلوگرم شمش طلا عرضه می شود.


2 بهمن 98

تحلیل وضعیت شاخص کل بورس|خبر مهم برای بورس ایران!


نمودار زیر مربوط به شاخص کل بورس اوزاق بهادار میباشد. شاخص در یک کانال صعودی بلندمدت خود قرار دارد و بعد از رشد از کف کانال صعودی خود، شاهد نزدیک شدن به سقف کانال در محدوده 460 هزار واحد هستیم. نکته بسیار مهم در این تایم فریم عدم تایید واگرایی منفی در تایم فریم روزانه میباشد.

هر چند شاخص در هفته های گذشته واگرایی منفی داشت که با ریزش نسبتا شدید به آن پاسخ داد. ولی حالا واگرایی منفی در این تایم فریم تشکیل نشده و به نظر میرسد فعلا اصلاحی تا سقف کانال قیمتی نداشته باشیم. اما نکته مهم بعدی میانگین متحرک 20 این تایم فریم میباشد. اگر نگاه به خط آبی رنگ در چارت بیندازیم متوجه میشویم، تا زمانی که شاخص بالای این میانگین متحرک حرکت میکند، روند کلی بازار صعودی است. در ریزش اخیر هم این میانگین نقش حمایتی را به خوبی ایفا کرد. اندیکاتور rsi هم به نظر میتواند با خروج از روند نزولی خود؛ تاییدی بر روند رو به رشد شاخص کل باشد.

تحلیل شاخص کل بورس

عرضه ۱۱۷ هزار تن ورق فولادی در بورس کالا!

۱۱۴ هزار و ۲۶۱ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، لوب کات، وکیوم باتوم و قیر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه دوم بهمن ماه میزبان عرضه ۱۱۷ هزار تن ورق فولادی است.

امروز و در این تالار ۱۱۷ هزار و ۸۰۰ تن انواع ورق های گرم، سرد، گالوانیزه و قلع اندود فولادی، ۵ هزار و ۶۰۰ تن سبد شمش بلوم، ۳۹ هزار تن شمش بلوم، یک هزار و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، ۲۰۰ تن شمش روی، ۴۰ تن مس کاتد، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۴ کیلوگرم شمش طلا عرضه می شود.

امروز همچنین ۱۱۴ هزار و ۲۶۱ تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، لوب کات، وکیوم باتوم و قیر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز شاهد عرضه ۱۳ هزار و ۲۶۵ تن قیر و ۹۵۰ تن عایق رطوبتی است.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز عرضه ۲۵۰ تن قراضه فولادی را تجربه می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد