اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل روزانه قیمت سکه و طلا آبشده|سیگنال خرید و فروش

سیگنال خرید و فروش سکه و طلا آبشده مورخ 28 دی ماه و اخبار مهم پیرامون قیمت سکه و طلا|نماز جمعه در تهران به امامت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب برگزار شد و رهبری در بیانات خویش خط میش نظام بعد از اتفاقات اخیر را مشخص کرد و سخنان ایشان میتواند بر بازار تاثیر گذار باشد. اتفاق مهمی که رئیس بانک مرکزی در روز های اخیر برای شنبه وعده داده،پیاده سازی عملیات بازار باز با مشارکت صرافان است. موضوع دیگر که بر بازار تاثیر خواهد گذاشت استارت معاملات کاغذی پله آهنی تهران است


28 دی 98

تحلیل روزانه قیمت سکه و طلا آبشده، سیگنال خرید و فروش

  • بالاخره امروز بعد از دو هفته پله آهنی باز میشود

حال که طلای جهانی کاهشی شد، بازارساز از طریق عرضه به قیمت سکه فشار وارد میکند!

یک عده در بازار باور دارند، در هفته جاری سکه به‌طور قطع از مرز ۵ میلیونی نه تنها عبور خواهد کرد، بلکه به رشد خود ادامه خواهد داد و به سوی سقف‌های تاریخی بالای ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حرکت خواهد کرد؛ در مقابل دسته‌ای با قاطعیت عنوان می‌کنند در خوش‌بینانه‌ترین حالت افزایشی، این فلز گرانبها از مرز ۵ میلیونی عبور می‌کند؛ ولی به سرعت به سوی قیمت‌های پایین تر بازخواهد گشت. دسته اول عمدتا به ارزش ذاتی فلز گرانبهای داخلی اشاره می‌کنند. در کنار این، باور دارند تقاضای احتیاطی وارد بازار سکه شده که سمت عرضه توانایی پاسخگویی به آن را ندارد. بر اساس باور این گروه، ارزش ذاتی سکه هم اکنون به راحتی به بیش از ۵ میلیون تومان می‌رسد و طبیعی است که قیمت بازار نیز سعی کند خود را به ارزش ذاتی نزدیک کند.در کنار این، از نظر آنها با توجه به محدودیت‌هایی که در بازار ارز برای خرید وجود دارد، برخی معامله‌گران ترجیح می‌دهند به بازار سکه رجوع کنند. به گفته آنها، برخی بازیگران چنین ذهنیتی دارند که خرید ارز ممکن است شامل مالیات شود و معامله‌گران هم تصور می‌کنند، دولت نسبت به خرید دلار حساس‌تر از سکه است، در نتیجه تمایل پیدا می‌کنند، سرمایه خود را به بازار کم‌ریسک‌تر سکه تبدیل کنند. از آن سو در سمت عرضه، بازارساز به‌طور فعالانه از طریق صرافی‌های خود اقدام به عرضه ارز می‌کند؛ حال آنکه در بازار سکه، بازارساز به نظر می‌رسد حداقل چون بازار ارز حضور فعالانه‌ای ندارد.
در مقابل کاهشی‌ها عنوان می‌کنند، ماه‌هاست که سکه کمتر از ارزش ذاتی خود معامله می‌شود و این مساله جدیدی دربازار نیست. از نظر آنها، این موضوع نشان می‌دهد که تقاضا حتی ظرفیت آن را نداشته است که سکه را به قیمت ذاتی خود نزدیک کند و با توجه به این موضوع از ضعف تقاضا صحبت می‌کنند. در کنار این، آنها باور دارند بازارساز به‌طور معمول از کانال دلار، قیمت سکه را نیز مدیریت خواهد کرد؛ در واقع آنها انتظار دارند، حال که طلای جهانی کاهشی شد، بازارساز از طریق عرضه دلار به قیمت سکه نیز فشار وارد کند.

تحلیل و سیگنال روزانه سکه امامی مورخ 28 دی 98:

کلوز چارت روی قیمت 4.863.000 هزار تومان و تراز روزانه قیمت روی 4.880.000 هزار می باشد.

یکی از مقاومت های مهم و سنگین بازار سکه روی قیمت 4.907.000 هزار تومان می باشد

با توجه به تایم های پایین انتظار کمی کاهش و مجدد اصلا به سمت بالا می رود

کف کانال صعودی سکه محدوده 4.810.000 و 4.815.0000 می باشد و تا زمانی که این اعداد شکسته نشود فروش مطمئنی نمی توان داشته باشیم و فقط به صورت اسکالپ (کوتاه مدت) می توان فروش انجام داد پس با شکست عدد 4.855.000 می توان اولین فروش انجانم داد با حد ضرر 4.860.000 برای هدف 4.835.000 هزار تومان و مجدد می تواند نوسان بزند

در صورت عبور از قیمت 4.870.000 هزار و تثبیت نیم ساعته قیمت بالای آن می توان اولین خرید با حد ضرر 4.860.000 برای هدف 4.900.000 و 4.907.000 انجام داد.

تحلیل سکه امامی ساعت 11:00

سکه امامی ساعت 15:29

تحلیل و سیگنال روزانه طلا آبشده مورخ 28 دی 98:

کلوز چارت روی قیمت 2.149.000 هزار تومان و تراز روزانه قیمت 2.155.000 هزار تومان می باشد

محدوده مقاومتی مهم 2.165.000 و محدوده حمایتی مهم 2.140.000 هزار تومان می باشد

کف کانال صعودی محدوده 2.142.000 هزار هست و تعیین کننده هست و با شکستن این عدد و تثبیت نیم ساعته زیر آن می توان اولین فروش انجام داد برای اهداف 2.138.000 و 2.131.000 هزار و در صورت شکست این اعداد می توان دومین فروش را برای اهداف 2.125.000 و 2.118.000 انجام داد.

در صورت عبور و شکست قیمت 2.152.000 می توان اولین خرید را برای هدف 2.165.000 با حد ضرر 2.148.000 انجام داد.

نرخ صرافی ملی امروز موخ 28 دی:

اجرای عملیات بازار باز از امروز:


بانک مرکزی عملیات بازار باز را از امروز اجرایی می کند. سامانه معاملاتی بازار باز پنجشنبه گذشته در مراسمی با حضور رئیس جمهور رونمایی شد. کنترل نقدینگی با خرید و فروش اوراق دولتی را عملیات بازار باز می نامند. عملیات بازار باز ابزار مهمی برای کنترل نرخ سود بانکی و نرخ تورم است و به گفته رئیس کل بانک مرکزی با اجرای آن ، امکان عمل به سیاستهای بانکهای مرکزی پیشرفته دنیا در ایران فراهم خواهد شد. آقای همتی عملیات بازار باز را انقلابی در سیاستگذاری پولی کشور و روشی پیشرفته برای مداخله بانک مرکزی در بازار پول توصیف کرده است .روشهای بانک مرکزی برای کنترل نرخ سود بانکی و تامین منابع بانکی از 60 سال پیش تاکنون تغییری نکرده بود اما با عملیات بازار باز این مشکل برطرف خواهد شد و بانک مرکزی می تواند با خرید اوراق و تزریق پول به بانکها، سیاستهای کنترل تورمی خود را پیش ببرد . عملیات بازار باز نقش مهمی نیز در کنترل اضافه برداشت بانکها، بدهی بانکی، و سپرده قانونی بانکها دارد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد