اونس طلا2324.96
مظنه15,256,000
18 گرم3,521,800
ارزش سکه34,371,768
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

بهترین روش برای درمان جوش و جلوگیری از پیری پوست

روغن شترمرغ دارای ویتامین و اسید های چرب مفید از جمله امگا ۳، ۶ و ۹ است که از لایه های چربی موجود در پوست شترمرغ به دست می‌آید. این روغن برای مصارف درمانی و زیبایی پوست و مو مورد استفاده قرار می‌گیرد


24 دی 98

بهترین روش برای درمان جوش و جلوگیری از پیری پوست

روغن شترمرغ
روغن شترمرغ دارای ویتامین و اسید های چرب مفید از جمله امگا ۳، ۶ و ۹ است که از لایه های چربی موجود در پوست شترمرغ به دست می‌آید. این روغن برای مصارف درمانی و زیبایی پوست و مو مورد استفاده قرار می‌گیرد

روغن شترمرغ رطوبت پوست را نگه می‌دارد و با رساندن مواد مغذی، سبب تقویت آن می‌شود. مولکول های اسید چرب موجود در این روغن در دمای کم ذوب می‌شود و ترکیبی نزدیک به اسیدهای طبیعی پوست انسان دارد. هنگام استفاده از روغن شترمرغ، روی پوست، به سرعت جذب می‌شود و چربی اضافی باقی نمی‌گذارد. این روغن در تولید انواع محصولات آرایشی به کار می‌رود، تا از خشکی، ترک خوردگی، التهاب و پیر شدن پوست جلوگیری کند.

تقویت پوست
همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. با استفاده از روغن شترمرغ برای پوست، می‌توان از بروز بیماری های پوستی جلوگیری کرد و به عنوان مکمل دارویی، به روند بهبود مشکلات پوستی سرعت داد.

برای مقابله با خشکی پوست و ایجاد رطوبت کافی، پس از استحمام، مقدار کمی از روغن شترمرغ را کف دست ریخته و تمام صورت و گردن را به آرامی ماساژ دهید.

بعد از حمام کردن منافذ پوست باز هستند و سلول های مرده از بین رفته اند، در چنین شرایطی پوست آمادگی لازم برای جذب مواد مغذی را دارد. این روغن به خوبی جذب می‌شود و صورت را چرب نمی‌کند.

استفاده از روغن شترمرغ به عنوان ضد آفتاب
اشعه ماورا بنفش خورشید (UV) سبب آسیب دیدنِ پوست و افزایش احتمال سرطان می‌شود، اگر به کرم های ضد آفتاب حساسیت دارید، می‌توانید از روغن شترمرغ، برای محافظت از پوست خود کمک بگیرید. این روغن مانند لایه ای محافظت روی پوست صورت و دست ها عمل و اشعه های مضر را منعکس می‌کند.

بهترین روش برای درمان جوش و جلوگیری از پیری پوست

درمان آکنه
به کار بردن روغن شترمرغ بعد از پاکسازی صورت، از رشد قارچ ها جلوگیری می‌کند و با از بین بردن باکتری های سطح پوست، احتمال بروز آکنه و جوش سر سیاه را کاهش می‌دهد، و با تقویت پوست، سبب می‌شود سلول های تازه، جای پوست مرده و آسیب دیده را بگیرند.

جلوگیری از پیری پوست
به دلیل سبک زندگی مدرن و قرار گرفتن در معرض آلودگی های بی شمار، به طور روزانه، پوست افراد در معرض خطرهای زیادی از جمله پیری زودرس قرار دارد. روغن شترمرغ یکی از بهترین راه های جلوگیری از این مورد است. پیش از ایجاد چین و چروک پوست، از روغن شترمرغ استفاده کنید. این روغن بافت پوست را ضخیم تر و به رشد سلول های جوان کمک می‌کند.

روغن شترمرغ برای ناخن و مو
روغن شترمرغ به غیر از پوست برای تقویت ناخن و مو نیز، گزینه مناسبی است. همان طور که گفته شد، این ماده به ساختار سلولی پوست انسان شبیه است، بنابراین می‌توان برای براق شدن و رشد ناخن از فواید این روغن بهره برد.

به دلیل سازگاری روغن شترمرغ با سلول های انسان، آن را می‌توان در تمام بخش های پوست مورد استفاده قرار داد. این محصول، سرشار از تری گلیسیرید است که سبب می‌شود به سرعت جذب پوست سر شود. این روغن سلول ها را تحریک می‌کند و سبب رشد مجدد مو می‌شود.

درمان موخوره
همچنین برای جلوگیری از ایجاد موخوره، اگر به طور مرتب با ماسک موی روغن شترمرغ، ساقه های مو را تقویت کنید، باعث ترمیم بافت آن خواهد شد و با نرم کردن مو، از ایجاد گره و شکنندگی جلوگیری می‌کند.


ماسک مو روغن شترمرغ
نیازی به ترکیب کردن این روغن با سایر مواد وجود ندارد. روغن شترمرغ را به تنهایی به عنوان ماسک استفاده کنید. ابتدا ساقه های مو را به آرامی به مدت ۲ تا ۳ دقیقه ماساژ دهید. سپس چند قطره از آن را روی پوست سر بریزید و با سر انگشتان ماساژ دهید تا جذب شود. این کار را یک روز در میان انجام دهید تا در دراز مدت تاثیر آن را مشاهده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد