اونس طلا2215.32
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

گوشی‌های جدید امسال + تصاویر

رویداد CES در سال ۲۰۲۰ رسما به کار خود پایان داد. اما این نمایشگاه، محلی بود برای عرض اندام شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری تا با رونمایی از آخرین دستاوردهای مهندسانشان، برای رقبای خود خط و نشان بکشند. در میان انبوه محصولات و دستگاه‌های معرفی شده در CES ۲۰۲۰، شاهد رونمایی از چند گوشی هوشمند نیز بودیم که در ادامه برآنیم تا نگاهی بیندازیم به این محصولات.

گلکسی اس۱۰ لایت و گلکسی نوت۱۰ لایت

سامسونگ در جریان این رویداد، از مدل‌های ارزان‌قیمت پرچمداران خود که با پسوند لایت شناخته می‌شوند، پرده برداشت. دو گوشی هوشمند به نام‌های گلکسی اس۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت به‌رغم برخورداری از قیمت مناسب، به مشخصات فنی قابل‌قبولی نیز مجهز شده‌اند.از جمله ویژگی‌های مشترک میان این دو گوشی می‌توان به نمایشگر ۷/ ۶ اینچی امولد با دوربین سلفی تعبیه‌شده در مرکز صفحه نمایش اشاره کرد. در گلکسی اس۱۰ لایت از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵ استفاده شده و توان پردازشی گلکسی نوت ۱۰ لایت نیز از طریق چیپست اگزینوس ۸۸۹۵ تامین می‌شود.آرایش سنسورهای دوربین این دو گوشی تفاوت‌هایی با هم دارد به‌طوری که گلکسی اس۱۰ لایت، به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به همراه سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید مجهز شده است. در گلکسی نوت ۱۰ لایت اما اگرچه از دوربین سه‌گانه استفاده شده اما هر سه سنسور از رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

 گلکسی اس۱۰ لایت سامسونگ

مدل‌های TCL ۱۰

شرکت TCL امسال و در جریان نمایشگاه CES ۲۰۲۰ از سه گوشی جدید به نام‌های TCL ۱۰ Pro، TCL ۱۰ L و TCL ۱۰ ۵G پرده برداشت. هر سه مدل با قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار عرضه خواهند شد. اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی درخصوص این گوشی‌ها در دست نیست؛ اما این شرکت اعلام کرده که قصد دارد تا در جریان کنگره MWC بارسلون، جزئیات مربوط به مشخصات فنی این گوشی را منتشر کند.

 مدل‌های TCL ۱۰

گوشی Cat S۳۲

یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌های جهان تحت عنوان Cat s۳۲ در CES امسال معرفی شد. محصولی که لقب جان‌سخت را به آن داده‌اند و آن قدر مقاوم است که می‌تواند حتی پس از سقوط از ارتفاع ۸/ ۱ متری نیز هیچ آسیبی نبیند.

 گوشی Cat S۳۲ همچنین بدنه این ساعت در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است و می‌توان با انگشتان خیس نیز با آن کار کرد. درخصوص مشخصات نیز باید گفت که Cat S۳۲ به پردازنده A۲۰ شرکت مدیاتک، نمایشگر ۵/ ۵ اینچی، دوربین سلفی ۵مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی است. یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری نیز انرژی را به رگ‌های این گوشی تزریق می‌کند و اگر به‌طور معمول از آن استفاده شود، این باتری می‌تواند تا چند روز دوام بیاورد.

 گوشی Cat S۳۲

آلکاتل ۱B

شرکت آلکاتل نیز برای جا نماندن از رقبای خود در نمایشگاه CES ۲۰۲۰، از گوشی جدید به نام آلکاتل ۱B پرده برداشت. البته این شرکت، چهار گوشی را در این رویداد معرفی کرد که ارزان‌ترین آن آلکاتل ۱B نام دارد. این گوشی از نرم‌افزار اندروید و نمایشگر ۵/ ۵ اینچی بهره می‌برد و قرار است با قیمت تقریبی ۶۶ دلار روانه بازار شود.

آلکاتل ۱B شرکت

بهترین گوشی‌های معرفی‌شده در نمایشگاه CES ۲۰۲۰

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای و رم ۲ گیگابایتی اشاره کرد. همچنین یک دکمه اختصاصی برای فعال کردن سریع گوگل اسیستنت روی بدنه آن تعبیه شده است.

 کانسپت وان شرکت وان‌پلاس

کانسپت وان شرکت وان‌پلاس

وان‌پلاس نیز از دیگر شرکت‌هایی بود که در رویداد CES ۲۰۲۰ از یک گوشی جدید اما مفهومی تحت عنوان کانسپت وان رونمایی کرد. در این گوشی از یک شیشه الکتروکرومیک استفاده شده که کاربر می‌تواند در صورت تمایل، این شیشه را کدر یا شفاف کند.مزیت این فناوری در این است که می‌توان دوربین پشتی گوشی را مخفی کرد به‌طوری که هرگز سیستم‌های چندگانه دوربین، جلب‌توجه نکند و نمایی یکنواخت را ارائه دهد.همچنین، بدنه پشتی گوشی با چرم نارنجی‌رنگ پوشانده شده که زیبایی و نمایی خاص را به آن می‌بخشد. کانسپت وان یکی از گوشی‌هایی است که در نتیجه همکاری وان‌پلاس با شرکت مک‌‌لارن تولید شده است.

 گوشی Boox E-Ink

گوشی Boox E-Ink

شرکت بوکس از نمونه اولیه گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر E-Ink رونمایی کرد که احتمالا طی چند ماه آینده به خط تولید وارد خواهد شد. از جمله فواید استفاده از نمایشگرهای E-Ink این است که آسیب به مراتب کمتری به چشم‌های کاربران وارد می‌کنند و میزان مصرف انرژی آنها نیز بسیار کم است.چنین قابلیت‌هایی سبب می‌شود این گوشی به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به خواندن کتاب‌های الکترونیکی و آنهایی که به طول عمر باتری دستگاه خود اهمیت می‌دهند، تبدیل شود. هنوز اطلاعات دقیقی درخصوص مشخصات فنی این گوشی منتشر نشده و قطعا طی هفته‌های آتی بیش از این‌ها، از این محصول خواهیم شنید.

گوشی Coolpad Legacy ۵G

گوشی Coolpad Legacy ۵G

شاید نام و آوازه برند Coolpad به گوش کمتر کسی خورده باشد، اما این شرکت به تازگی از یک گوشی جدید به نام Legacy ۵G پرده برداشت، اسمارت‌فونی که قرار است قبل از به نیمه رسیدن سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه شود و همان‌طور که از نام آن پیداست، به فناوری جدید ۵G مجهز خواهد بود.این محصول جزو مدل‌های ارزان‌قیمت بازار به حساب خواهد آمد؛ چراکه Coolpad قیمت ۴۰۰ دلار را برای آن در نظر گرفته و همین مساله می‌تواند کاربران را به خرید این اسمارت‌فون ترغیب کند.از جمله مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر ۵۳/ ۶ اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون ۷۶۵، رم ۴ گیگابایتی، حسگر اثر انگشت، دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای ۴۸ و ۸ مگاپیکسلی و باتری ۴ هزار میلی‌آمپری اشاره کرد.

 گوشی تاشوی TCL

گوشی تاشوی TCL

یکی دیگر از گوشی‌هایی که در قالب یک نمونه اولیه برای علاقه‌مندان در CES ۲۰۲۰ معرفی شد، اسمارت‌فون تاشوی TCL است. این گوشی به نمایشگری با قابلیت تاشدن مجهز است و در نگاه اول، بیشتر به یک تبلت شباهت دارد تا یک گوشی هوشمند. هنوز جزئیات دقیقی درخصوص این گوشی منتشر نشده و قرار است در آینده نزدیک، طی مراسمی‌اختصاصی بیشتر از این محصول سخن گفته شود.

 گوشی تاشوی TCL

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد