سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلا1572.6
مظنه2,170,500
18 گرم501,000
ارزش سکه4,890,137
قدیم (بهار)4,880,000
جدید (امامی)4,914,000
نیم2,470,000
ربع1,470,000
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

تحلیل روزانه سکه امامی و طلا آبشده|سیگنال خرید و فروش

بالاخره پله آهنی امروز باز میشود و امید است باز شدن مجدد پله و همینطور خاکسپاری شهید سلیمانی و پایان یافتن عزاداری برای ایشان مقداری جو بازار را آرام تر کند،البته شیطنت های مقام های آمریکایی و تهدید های مقامات کشور ما که به عقیده بنده لازم است تا ترس و وحشت به جان جریان غربی ، عربی حاکم در منطقه بیفتد ، اجازه آرامش در بازار را نمیدهد ، در این میان کانال ها و اتاق های سودجو خوب از این آب گل آلود ماهی گرفتند که قطعا در پیشگاه خداوند باید پاسخگوی پول هایی که از خانگی ها در این چند روز در اتاق ها خورده شد را باشند


17 دی 98

تحلیل روزانه سکه امامی و طلا آبشده|سیگنال خرید و فروش 

 

  • آخرین خبری که ما از پله داریم معاملات کاغذی ساعت ۱۴ باز میشه

عده‌ای از فعالان بازار عنوان میکنند، با آرام شدن شرایط، سکه نسبت به دلار افت بیشتری را تجربه خواهد کرد و از آنجاییكه سكه به مرزهای مقاومتی تاریخی بسیار قوی نیز نزدیک شده ، احتمال اصلاح قیمت‌ها دور از ذهن نیست. با این حال دسته‌ای از معامله‌گران هم چنان به افزایش قیمت سکه امیدوارند.اگر طلای جهانی صبح امروز سه شنبه نیز در محدوده بالای هزار و ۵۷۰ دلار باشد، سکه احتمال دارد افزایش بیشتری را ثبت کند. شاید تحت تاثیر چنین انتظاری بود که عنوان میشد فلز گرانبهای داخلی در معاملات فردایی و پشت خطی روز دوشنبه به بالای کانال ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رفته . این در حالی بود که در معاملات پشت خطی دلار، عنوان میشد که نوسان خاصی وجود نداشته و قیمت در دو محدوده ۱۳ هزار و ۸۰۰ و ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان نوسانات خود را به ثبت رساند. در هر صورت، دیروز بازار ارز و سکه رسما تعطیل بود و نمیتوان تا شروع رسمی بازار امروز با یقین در مورد روند بازارها قضاوت کرد. ولی حداقل دیروز بازار حواله درهم تعطیل نبود و این ارز از خود نوسان خاصی را نشان نمی‌داد و عمدتا در کانال ۳ هزار و ۷۰۰ تومانی معامله میشد. اگر روند بازارها تحت تاثیر درهم باشد، طبیعتا روز سه شنبه بازار میتواند آرامش خود را ادامه دهد، ولی در صورت جدی گرفتن روند افزایشی طلای جهانی، حداقل احتمال رشد بیشتر سکه وجود دارد. این در حالیست که برخی معامله‌گران اعتقاد دارند در شرایطی که بازار تحت تاثیر اخبار قرار گرفته ، باید در معامله احتیاط کرد؛ در مقابل، گروهی بر تغییر انتظارات تاکید دارند و عنوان میکنند که احتمال رشد بیشتر قیمت‌ها وجود دارد.برخی معامله‌گران اعتقاد دارند بازارساز تاکتیک جدیدی را در پیش گرفته و به دنبال آن است که با فروش ارز در قیمت‌های بالا نوسان گیران را دچار ضرر کند و از بازار عقب براند. در یکی از آخرین واکنش‌های بازارساز، همتي دیروز تاکید کرد این نهاد همچون ماه‌های گذشته با قدرت، تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازارها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

تحلیل و سیگنال خرید و فروش سکه:

 کلوز دیروز چارت روی قیمت 5.075.000 و تراز روزانه روی 5.125.000 هزار قرار دارد

قیمت سکه روی 5.068.000 هزار تومان دارای حمایت هست که اگر زیر قیمت  تثبیت نیم ساعته بدهد میتواند تا 5.045.000 الی 5.015.000 پایین بیاد. 
با شکست 5.015.000 هزار تومان و تثبیت زیر این قیمت میتواند تا 5.000.000 الی 4.980.000 پایین بیاد 
حمایت مهم بعدی سکه رو‌میتونیم روی 4.950.000 در نظر بگیریم که ریزش بیشتر سکه بستگی به تثبیت زیر 4.950.000 داره که میتونه سکه رو تا 4.900.00 الی 4.870.000 پایین بیاورد

مقاومت سکه روی قیمت 5.094.000 قرار دارد که با شکست این مقاومت میتونه تا 5.120.000 هزار الی 5.145.000 هزار بالا بیاد با شکست و تثبیت 5.145.000 هزار میتواند تا 5.200.000 الی 5.210.000 هزار تومان بالا بیاد
مقاومت مهم بعدی سکه روی 5.230.000 قرار دارد که بتواند بالای این عدد ماندگار باشد بعد از آن 5.300.000 در دسترس هست.

تحلیل و سیگنال خرید و فروش آبشده:

حمایت آبشده روی 2.190.00 و 2.175.000 قرار دارد که با شکست 2.175.000 میتونه تا 2.160.000 الی 2.140.000  پایین بیاد 
ناحیه‌ی مهم حمایتی روی 2.120.000 تا 2.114.000 در نظر میگیریم که با شکست این ناحیه مهم حمایتی میتونه تا 2.085.000 الی 2.080.000 پایین بیاد که برگشت روند نزولی بستگی به تثبیت زیر این ناحیه داره پس تا زمانی آبشده بالای 2.085.000 تا 2.080.000 باشه روند اصلیش همچنان صعودی و هر کاهشی سمت این اعداد رو میشه خرید گرفت هرچه نزدیکتر به 2.085.000 تا 20.080.00 هزار تومان خرید بگیرید ریسک کار کمتر خواهد بود 
فروشنده سمت 2.175.000 و ناحیه حمایتی 2.120.000 الی 2.114.000 در فروش احتیاط کنه و تا زمانی زیر این اعداد نرفته حق به فروش نخواهد داشت

مقاومت آبشده روی 2.220.000  قرار دارد که با شکست این مقاومت و ثبیت نیم ساعته بالای آن میتونه تا 2.242.000 الی 2.260.000 بالا بیاد که با شکست 2.2260.00 میتونه تا 2.298.00 بالا بیاد 
آبشده دو‌ مقاومت مهم روی قیمت  2.260.000 و 2.298.000 دارد در صورتی موفق به شکست 2.298.000 شود و بالای این عدد تثبیت دهد بعد از آن 2.340.00 و 2.360.000 در دسترس هست.

صرافی ملی 17 دی 98 با افزایش شروع به کار کرد:

10:11:03

 قیمت خرید دلار آمریکا: 13,280 تومان  (50) 
 قیمت فروش  دلار آمریکا: 13,380 تومان  (50) 

 قیمت خرید یورو: 14,880 تومان  (150) 
 قیمت فروش  یورو: 14,980 تومان  (150) 

قیمت امروز صرافی ملی

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.

سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
6 1

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 09:37
بنام خداوند گردون سپهر
فروزنده ی ماه و ناهید ومهر ................
...........................................
زادروز فردوسی بزرگ بر همه ایرانیان فرخنده باد.
............................................
و ایشان میفرماید :
سه چیز برای هر سرزمینی زیانبار است ،
خشکسالی ، دشمن ، دروغ

5 7

بمب اتم + چهار هفته میگه :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 09:23
آقاي اردبيلي گفته منتظر يه زلزله ١٢ ريشتري باشيم،!،!،! بهم گفت آمادگي نداشته باشيد پودر ميشيد،!،!،! به نظرتون ١٢ ريشتر چقد ميشه،.،! ميتونه سكه رو تا ٥٥٠٠ بالا ببره ؟ منتظر بمونيم و ببينيم،!،!،!

2 1

Trump هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 10:14
زلزله 12 ریشتر میتونه کاهش باشه!

3 1

بمب اتم + چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 09:52
مال باخته" گفته قبل عيد و بزودي

2 4

تيفوسي❗️ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 09:50
١٢ ريشتر خيلي زياده و سهمگين! حساب كردم با ١٢ ريشتر (طلا ميشه ٥٤٠ سكه ميشه ٥٦٠٠) شما هم محاسبه كنيد

2 1

مال باخته شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 09:49
سلام آقای اردبیلی نگفتن زلزله قبل ازعیده یابعدازعید؟؟؟

2 2

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 08:59
حرکت مثبت انس نشانگر اتمام استیضاح به کام ترامپ است.
اگر دلارداخل درجابزنه امروزطلا دو سه تومنی بالاخواهدرفت.

9 0

جان شیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 01:07
هیچ حسی زیباتر وارامش بخشتر از کمک وهمدلی به همنوع نیست امیدوارم درانجام این وظیفه اخلاقی وانسانی همگی کوشا باشیم

8 3

شینتیل خان هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 00:48
سلام
کاربرها ی عزیز چقدر نظرات خوب و اخلاقی رو گوشزد میکنند . ولی من میگم اینجا ایرانه. عصا از کور میدزدیم. انتظار صداقت و راستگویی دارید؟ واقعا" چرا ؟ مگر ما آدمهای چهل سال پیش نیستیم ؟ چی شد ؟ اینقدر بی رحم شدیم ؟ براحتی از کنار فوت و مرگ و گرسنگی و کودک کار و بیمار های خاص و.......... میگذریم کک مون هم نمیگزه؟ همینجا تو همین سایت و بدون اینکه همدیگه رو دیده باشیم و بخاطر هیچ و پوچ داریم همدیگه رو جر میدیم .... خوب معلومه تو معامله چیکار میکنیم. برادر جان آب از چشمه گل آلوده.........

3 1

شیرین z دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 09:27
امیدواریم افرادی که وظیفه تحویل این کمکهای مردمی را به عهده گرفته اند ،همه را عینا به دست آن هموطنان خسته دل و بی پناه برسانند ...
.....................................

0 1

شهریارر یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 00:55
?رکورد کمک در رویدر جابه‌جا شد/مجموع کمک‌های مردم بخش رویدر در سیل همدلی به ارزش ۲ میلیارد ریال بوده است
?مجموع کمک‌های مردم بخش رویدر در پویش سیل همدلی اعلام شد.
▪در این پویش مواد غذایی شامل کنسرو، خرما، چای و آب‌ معدنی به ارزش ۱۹ میلیون تومان، مواد بهداشتی به ارزش ۱ میلیون تومان، سه هزار و دویست دست لباس به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، صد جفت کفش به ارزش ۵ میلیون تومان و ۸۰ تخته پتو به ارزش ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان جمع‌آوری شده است.
▫همچنین کمک‌های نقدی این طرح، ۳۴ میلیون و ۳۳۹ هزار تومان بوده است که ۲۵ میلیون و ۸۳۹ هزار تومان مربوط به شهر رویدر و ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مربوط به روستاهای اطراف می‌باشد.
▫مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی پویش سیل همدلی به ارزش ۲۱۴ میلیون و ۹۳۹ هزار تومان بوده است.
▪جمع‌آوری این مقدار کمک برای یک بحران در رویدر، بی‌سابقه بوده و به عنوان یک رکورد محسوب می‌گردد. دوست عزیز آدم خیر خواه هم زیاد داریم

2 2

استاد اغطم یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 23:49

با فروکش کردن التهابات ناشی از تغییر قیمت بنزین و تنش‌های منطقه‌ای، رشد قیمت مسکن متوقف شده و واسطه‌ها از کسادی معاملات در دو هفته اخیر خبر می‌دهند.
همزمان با افت معاملات مسکن بعد از تنش‌های اخیر منطقه‌ای، رشد قیمت‌های پیشنهادی نیز متوقف شده و فعالان بازار از محو شدن شوک افزایش قیمت بنزین در بازار مسکن خبر می‌دهند.
بعد از آن‌که خرید و فروش مسکن در شهر تهران طی آذرماه ۱۳۵ درصد افزایش پیدا کرد قیمت‌های پیشنهادی تا ۱۵ درصد و قیمت‌های قطعی ۸.۵ درصد بالا رفت که به نگرانی‌ها از ورود بازار مسکن به دوره پرش قیمتی منجر شد.
اما واسطه‌های ملکی بیان می‌کنند که بازار مجددا آرام شده و طرف تقاضا در نشست‌ها دست بالا را پیدا کرده است.
بررسی آگهی‌های عرضه شده به بازار مسکن نیز گویای آن است که فایل‌های زیر قیمت و به‌قیمت روز به روز بیشتر می‌شود.
این در حالی است که در دو هفته‌ی قبل عمده مالکان این نوع واحدها، فروش را به حالت تعلیق درآورده بودند.
با ورود املاک زیر قیمت انتظار می‌رود سایر مالکان نیز نرخ‌های پیشنهادی را پایین بیاورند و فضا برای رونق بازار در شب عید فراهم شود.
یکی از مشاوران املاک منطقه ۸ تهران گفت:
خاصیت دیرپذیری بازار مسکن با افزایش وسایل ارتباط جمعی و ورود تکنولوژی از بین رفته است. پیش از این نوسانات بازارهای موازی اثر خود را شش ماه بعد در بخش ملک نشان می‌داد اما بعد از تغییر قیمت بنزین به یکباره شاهد افزایش نرخ‌های پیشنهادی بودیم.
تنش‌های اخیر منطقه‌ای نیز باعث کسادی معاملات شد که البته این شرایط دوام چندانی ندارد و احتمالا در روزهای آینده شاهد افزایش معاملات خواهیم بود. اوضاع بازار تعریفی ندارد اما از رکود مطلق خارج شده‌ایم.
از طرف دیگر آن‌قدر فایل در بازار وجود دارد که رقابتی بین مالکان است و هرکس ارزان‌تر بفروشد امکان فروش ملک او بیشتر می‌شود.
در روزهای اخیر برخی متقاضیان که به دنبال فایل‌های مرغوب می‌گشتند از خرید خانه در شرایط فعلی منصرف شدند اما معدود خریداران آماتور با این پیش‌فرض که ممکن است با رشد قیمت در ماه‌های آینده مواجه شوند از ایده‌آل‌های خود درخصوص خانه‌ی مورد نظر کوتاه آمدند.
آسیب دیگر این روزها از طرف واسطه‌های غیرحرفه‌ای به بازار ملک وارد شد.
بدین صورت که مالک، واحد خود را با قیمت نامتعارف به یک مشاور نابلد می‌سپارد و پذیرش قیمت از سوی مشاور به توهم قیمتی دامن زد.
مکانیزم بازار مسکن بدین صورت است که معمولا از آذرماه تعداد معاملات افزایش پیدا می‌کند.
این رفتار دست کم طی دو سال قبل وجود داشته و تا خردادماه سال بعد ادامه یافته است. سپس بازار وارد رکود می‌شود. بنگاهی‌ها بیان می‌کنند که این وضعیت معمولا با مقداری شدت و ضعف همواره طی دهه‌های اخیر در بازار حاکم بوده اما تفاوت این دوره با سایر دوره‌ها در این است که ظرفیت جهش قیمتی وجود ندارد.
خرید و فروش افزایش یافته اما اغلب متقاضیان برای حفظ ارزش پول اقدام به خرید می‌کنند.
ممکن است قیمت‌های اسمی در این شرایط بالا برود اما اگر خواب سرمایه در دوره رکود را در نظر بگیریم سوددهی مناسبی برای آن دیده نمی‌شود.
طی دو ماه اخیر معاملات افزایش یافته است. آذرماه تعداد قراردادهای خرید و فروش ۱۳۵ درصد نسبت به آبان بالا رفت.
آمار اتحادیه املاک گویای آن است که معاملات در دی‌ماه نیز ۱۷ درصد نسبت به آذرماه افزایش یافته اما بسیاری از مشاوران سنتی چنین رونقی را احساس نمی‌کنند.
بررسی علت این مساله نشان می‌دهد عمده قراردادها در دفاتری به امضا می‌رسد که از ابزارهای نوین و نیروهای آموزش دیده استفاده می‌کنند.
هرچه میزان تسلط مشاوران به امکانات به‌روز، بیشتر باشد، امکان عقد قرارداد از سوی آنان افزایش پیدا می‌کند.
تحلیل یک کارشناس از آینده بازار مسکن
مهدی روانشادنیا، کارشناس اقتصاد مسکن درباره علت ایجاد رونق زودتر از انتظار در بازار مسکن به ایسنا گفت: آمار شهریور و مهرماه که تعداد معاملات تهران به شدت پایین آمده بود و به حدود ۳۰۰۰ فقره رسیده بود یک استثنا است و نمی‌توان روی آن تحلیلی ارایه داد.
حالت طبیعی این است که ماهیانه حدود ۱۰ هزار معامله در شهر تهران داشته باشیم که این اتفاق در آذرماه افتاد.
در سه ماه آخر سال هم احتمالا این روند ادامه می‌یابد اما آن‌طور که قیمت‌ها ۸.۵ درصد بالا رفت شاهد چنین رشد قیمتی نخواهیم بود.

6 10

شهریارر یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 23:47
سلام دوستان عزیز یه حسی به هم میگه طلا میاد پایین نمی دانم چرا

3 6

شهریارر یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 00:47
من بهمن ماه هر سال را خرید کردم تو ضرر رفتم

3 6

تتو شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 00:26
منم این طوری هستم نمیدونم چرا دوبار خواستم خرید کنم ی اتفاقی یا ی حرفی جلومو گرفت نمیدونم چرا

8 2

مهندس الکترونیک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 23:33
آداب تجارت اسلامی موفق
۱. نيت خوب
۲. راستگويي و امانت‌داري
۳. بسیار به یاد خدا بودن
۴. انتخاب تجارت به انگيزة تعاون اجتماعي
۵. پرهيز از تبليغات دروغين
۶. رفتار خوب با بدهكاران
۷. قبول فسخ معامله
۸. پرهيز از احتكار
۹. خودداري از سوگند
۱۰. قانع بودن و دوري از حرص
۱۱. بررسی و ارایه راهکارهای موثر و مثبت و بازداشتن از راه های منفی
۱۲. نوشتن وصيت‌نامه
۱۳. توكل نيكو بر خداوند
۱۴. نپوشيدن عيب كالا

5 1

Golden gold یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 23:49
نکات خوبی بود جناب مهندس.
ممنون
اجازه بدید علاوه کنم و ای کاش یادمون نره ک همه باهم برادریم و هیچوقت همدیگه رو ب چشم رقیب و دشمن نبینیم

17 5

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 23:23
آقا برادر خواهر مادر و.... هیچی پایین بیا نیست به خاطر خودم نمیگم بازار ساز میخاد بترسونه شما رو تا خرخره توی تحریمیم مرد باش نگهدار اگه سود نبردی !!!

2 2

ممد ممدی دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 00:41
در جواب پویا ی عزیز
با حلوا حلوا گفتن که دهن شیرین نمیشه

7 4

اقا پویا سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 23:34
سلام
اگر همسایت گرسنه باشد ولی خود شما سیر باشی خوابت می برد ؟ آرزوی ارزانی داشته باش تا همه مان خوشحال باشیم

9 3

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 23:22
آقا پویای گرامی ای کاش میتونست مایحتاج مصرفی و مشخصا خوراکی را هم کنترل کنه ... چون ما که سر سفره خواکی میاریم و میخوریم نه ارز و طلا ... ...
دیگران رو نمیدونم.

3 4

اقا پویا سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 23:28
سلام جناب اریایی اگر قیمت دلار و طلا را دولت کنترل نکند مایحتاج عمومی از این هم بالاتر میره

3 3

کمانگیر ناشی دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 23:15
دوستان به نظر شما هم فردا نوسان شارپی داریم یا حس این ناشی داره بهش دروغ میگه؟؟؟؟

1 0

بگذر یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 06:02
یکدفعه ای نیست اما به خاطر تاریخ استیضاح ترام÷ شاید .البته عوامل گرداننده این سایت برای اینکه بعضیا ضایع نشوند هم شاید تا 4810 بیارند که.........کلا همه چی دست گرگهاست

2 5

aet هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 23:15
سلام .به نظر اساتید محترم طلا تو این ماه پایین میاد ؟؟

9 1

آماتور اصيل دو سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 23:11
همیشه در وضعیت مبهم بازار هیچکس و هیچ چیز به اندازه مغز انسان و تفکر قبل از عمل به شما کمک نخواهد کرد.
وقتی باد شروع به وزیدن می‌کند عده ای به فکر ساختن دیوارند ، ولی عده ای دیگر آسیاب بادی میسازند.

5 10

اقا پویا سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 22:53
دولت خوب تونسته قیمت دلار و طلا را کنترل کنه آفرین به این توانایی

9 1

اقا پویا سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 22:51
یک خواهشی از همه شما دارم باهم خوب باشید تا بتونید به سود برسید و صادقانه و بدون منافع طلبی نظر بدید

6 3

اقا پویا سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 22:23
همه چیز ریسک داره به جز ملک حرف استاد اعظم ۲ منطقی نیست

9 5

استاد اعظم 2 نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 22:09
دوستان عزیزباتوجه به اطلاعات و تجربه شخصی در بازار ملک و خودرو و بورس وارد نشید که هر سه مورد بازار مرده به حساب میان دربازار خودرو معاملات خودرو های خارجی صفر شده و معاملات خودرو های داخلی هم تقریبا به صفر نزدیکه ملک هم که مرده به حساب میاد چون اونم اشباع شده و مشتری نداره تو بورسم هم حباب 30 تا 40 درصدی داریم که بزودی خالی میشه امن ترین جا بازار سکه و ارز و طلا اونم جنس ابشده و امامی که باهاش بازی میکنن.

5 1

اقا پویا سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 22:40
جناب استاد اعظم ۲ نظر شما هم قابل احترام است من نظر خودم را گفتم پیروز باشید

5 4

اقا پویا سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 22:28
سلام
ملک هیچ وقت ضرر ندارد و پشتوانه خوبی است

4 16

اقتصاد ایران چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 22:06

برخی تصور می کردند در تحولات اخیر نرخ ارز از کنترل بانک مرکزی خارج می شود.
با تدبیر بانک مرکزی و از طریق کنترل ریال، شاهد ثبات در بازار ارز هستیم و این مقدمه رشد اقتصادی است.
مردم فکر می‌کنند بانک مرکزی در حال تزریق ارز به بازار ارز است در حالی که ارز مازاد در بازار توسط بانک‌مرکزی جمع آوری شد و اکنون وضع ذخایر ارزی ‌ اسکناس ما خیلی بهتر و نسبت به چند سال گذشته بی سابقه است.
مردم بدانند که وضعیت خوبی داریم و راه هایی برای فروش نفت و تامین ارز نیز یافته ایم و آمریکا و متحدانش هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.
از شب قبل تاکنون نرخ ارز کاهش یافته و باید تاکید کنم که نرخ ها در بازار واقعی نیست و به سمت ارزش ذاتی آن تعدیل می‌شود‌.
به زودی و به مدد الهی کمر قیمتها شکسته و متعادل خواهد شد.
فریب عناصری که قصد تخریب و ضربه زدن به ارکان اقتصاد را دارند را نخورید.بازار گردان بطور کامل افسار بازار را در دست دارد و بر همه ی جهات نظارت دارد.

1 0

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 12:44
جناب اقتصاد ایران من هم با نظر جنابعالی موافقم به زودی آمریکا و اروپا به التماس خواهند افتاد ایران در حال رد شدن از تمام مرزهای علم هسته ای است با توجه به قدرت موشکی و اینکه نیروگاه فردو در دل کوه شصت متر زیر سنگهای گرانیتی قرار دارد و اصلا قابل بمباران نیست چاره ای جز مذاکره برای توقف پیشرفت هسته ای ایران نمانده است به همان دلایلی که برجام را قبول کردند چون چاره ای نداشتند دلشون که برای ایران نسوخته بود مجبور شدند امتیاز بدهند باز هم مجبور خواهند شد اینها حرفهای سیاستمداران امریکایی در جواب برایان هوک است که هفته پیش گفته بود اقتصاد ایران را فلج کردیم آنها هم گفته بودند در عوض ایران هم از نظر هسته ای به شرایط قبل از برجام برگشت پس کار ترامپ هیچ فایده ای نداشته است

12 1

Leila-90 هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 22:24
به قول یکی از کاربران تحلیل توام با تخیل

9 1

اوستا دادا اعظم یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 22:18
خاهیم دید ! خاهیم دید ! اگر جابجایی پول فیزیکی بود الان باید برای خریدن یک پراید دو گونی پول میبردیم بازار

9 4

نصرترباموس! هشت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 22:12
برخی ها از چقدر وقیحانه دروغ میگوند دروغ گوها بزودی خار ونابود خواهند شد!!!

2 1

°°●STIVEN●°° دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 21:53
کاربر افشین
کاربر بام ایران
به خدمت این دو کاربر عارضم‌که
منم‌ به این شیخ ماجد مشکوکم؛ هر وقت پیداش میشه با یکی دو روز تاخیر قیمتها یا یهو ریزشی میشه یا یهو افزایشی؛
یه چیزی تو کارش هست؛ بیخود نیست میاد پارو میزنه و جو میده
این قرومساق

2 17

وحید محمدی ، یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 21:36
خجالت نمیکشین انقدر کاربر به اسم من میسازین.تمومش کنین دیگه.وحید محمدی اصلی منم بقیه ادامو درمیارن.

0 0

شاگرد اول هفت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/01 ساعت 10:01
ظاهرا توهم زدی یا فکر کردی همه مثل خودت اوسکولن نمیدونم چه عارضه ای تو این سایت هست که پی ام به اسم دیگری میزارن خودتون تحلیل مناسب دارین بزارین استفاده میشه اگه هم ندارید بیننده باشید .مالیخولیا داشتن اصلا خوب نیست برید درمون کنید

0 4

بابک 111 یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 21:35
ما مننتظر این ارقام هستیم.

9 7

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 21:23
همان طور که صبح هم گفتم تا ۴۹۲۰ سکه نشکنه و ۴۷۷۰ سکه رو نده بازار رنج هست و من فقط در شرایط بالا نظر به خرید با تمام موجودی دارم یا حمایت ۴۷۷۰ یا شکست مقاومت ۴۹۲۰ سکه بقیه نگاه ها هم به سکه باشه هم آبشده و هم دلار

6 8

وحيد محمدي اصل چهار روز میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 20:31
طبق معمول
عصر۵خط میبرن بالا میفروشن
صبح میکشن پایین !!
تسویه میزنن !!
جوری هم هیاهو هست انگار مثقال۱۰۰هزار و دلار ۱۰۰۰تومن رفته روش !!
سکه ازدیروزفقط۱۰تومن رفته بالا !!
اونم معلوم نیس تازه دوام بیاره یانه !!

2 6

شیرین z دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 20:22
جهت اطلاع ***** امشب در اخبار اعلام شد در قطار اصفهان_تهران شخصی را با ۶۰۰ سکه به جرم اختلال در امور اقتصادی بازداشت و کل سکه ها به بانک ملی تحویل شده است ****

6 4

شهی. یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 19:01
سلام دوستان الان سکه بخرم برا بعد عید بفروشم....

5 0

اس محمد زرگر یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 20:14
تو کوتاه مدت شاید جواب بده شایدم نده ولی احتمال سودش بیشتر از ضررش هست با تمام نقدینگی وارد نشو. اگه طاقت ضرر نداری اصلا سمتش نرو

3 7

Golden gold یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 18:59
دلم تنگ شده برای استرس!!
وقتی ک مالداری و یهو میبینی 4تومن اومد پاین?

1 1

تتو شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 22:20
خخخخخخ اره ب خدا راس میگی خیلی کیف داره

5 1

وزير دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 18:47
شبکه مظنه بازار تهران طلا
اطلاعیه اتحادیه طلا و جواهر تهران به مناسبت اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده مصنوعات طلا؛
《بسم الله الرحمن الرحیم
با گذشت بیش از ۱۰ سال از زمان تصویب و اجرای ناقص قانون مالیات برارزش افزوده در صنعت طلا و جواهر و ایجاد رکود و تعطیلی بی سابقه در صنف و صنعت طلا و جواهر کشور، و همچنین پس از پیگیریهای مستمر و برگزاری جلسات و گفتگوهای متعدد با نمایندگان محترم مجلس و مسئولین ذیربط و تلاش همه جانبه، نهایتاً امروز در تصویب لایحه اصلاح این قانون در مجلس شورای اسلامی، "مالیات برارزش افزوده از اصل طلا، جواهر و پلاتین" معاف گردید.
این اتفاق مبارک را به همه همکاران و اعضای محترم صنف و صنعت طلا و جواهر کشور تبریک عرض نموده و به فضل خدا اصلاح این قانون زمینه ساز رونق این صنعت و خروج از رکود و بازگشت خریداران به بازار مصنوعات طلا و جواهر گردد.
همه اتحادیه های طلا و جواهر و تشکل های رسمی مرتبط با تلاش و پیگیری های خود نقش مهمی در به سرانجام رسیدن این قانون در صنعت طلا و جواهر داشته اند و این موفقیت مسلماً به جریان و تشکل خاصی تعلق نداشته، که می بایست صمیمانه از تمامی کسانی که در اصلاح این قانون سهم داشتند از جمله روسای محترم فعلی و پیشین اتحادیه های سراسر کشور تقدیر و تشکر بعمل آید.
همچنین از همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی و مرکز پژوهشهای مجلس، سازمان امور مالیاتی و همه دستگاههایی که در اصلاح این قانون نقش داشتند تشکر و قدردانی می نماید.
امید است این رویداد سرآغاز فصل جدید و مبارکی برای رشد و ارتقاء صنعت کهن طلا و جواهر در کشور گردیده و زمینه توسعه و پیشرفت تولید و صادرات را به دنبال داشته باشد.
 
اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران 》

11 5

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 18:38
سلام دوستان
ابشده 2190 بزودی رویت می شود نقطه بالایی چارت در محدوده 2190 تا 2200 هست ممکنه 2200 هم تاچ بشه ولی در این محدوده هرگز نخرید و توصیه من به فروش هست
در مورد ملک هم گفتم بعد از عید 20 درصد از قیمت قبلی بالاتر خواهد بود و فعلا مازاد بر اون پیش بینی نشده اگر کسی زمین برای ساخت و ساز میخره که بحثش جداست منظور من از 20 در صد افزایش در واحد های مس**** زیر 5 سال ساخت متراژ بین 90 تا 120 متر هست ممکنه برای بالای 120 متر فرض 15 درصد افزایش باشه و برای زیر 90 متر فرض 25 درصد یا همان 20 درصد
پس در مورد افزایش 20 درصدی قیمت واحد های مس**** بین 90 تا 120 متر زیر 5 سال ساخت منظور من هست
از اینکه میگم بین 90 تا 120 متر دلیلش اینه که اکثر بنگاههای املاک خریدار این نوع متراژها برای مشتریان یا خودشون هستند
برای بازار خودرو هم پیش بینی افزایش 5 تا 10 درصدی می باشد

3 2

Golden gold یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 18:49
اما کف 2090ک گفته بودید رو ندیدیم استاد؟؟!!!

9 1

اس محمد زرگر یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 18:18
بعضی از دوستان از عوامل جناب همتی هستند. سیگنال اشتباه میدن و ملت رو گمراه میکنن

3 2

آماتور2 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 19:38
بیشتر اونها!!
جالبه اعتماد به نفسشونم بالاست
دزدی به شیوه جدید

10 0

مهندس الکترونیک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 17:53
مراقب باشید حتما خرید کنید اما تو عددی که ارزش داشته باشه و صبر داشته باشید و به نظر من تو این بازار افراد آماتور و خانگی ها دنبال نوسان گیری نباشند که رکب میخورند و ممکنه جابمونن

10 12

مبصر ١ چهار روز میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 17:28
بازار سکه و ارز بعد یک دوره اصلاحی که در دو هفته اخیر داشت و شاهد افت سکه تا 4.630.000 تومان بودیم در حال حاضر بخشی از اصلاح رو پس گرفته ولی در یک دوره اصلاح زمانی قرار داریم که به نظر می رسه که تا اواسط بهمن ماه ادامه خواهد داشت و شاهد رنج شدن قیمت ها در یک محدوده خواهیم بود.
در روزهای جاری سکه بین 4923 و 4780 بازی خواهد داشت و مدتی این شرایط ادامه داره و بعد از این دوره مجددا یک موج صعودی رو خواهیم دید که به شکسته شدن سقف 5.255.000 تومان منجر خواهد شد.

4 2

Ronaldo 10 ♥️ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 18:05
٥٤٠٠ قبل كه گفتي كنسل شد؟؟؟؟

4 1

شير غران یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 17:54
كاكو مبصر قديمي يا جديد ؟

5 1

ببتو شش سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 17:46
منبعشم میزدی: آواتودی!!! :))

4 3

Shiraz یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 17:24
لطفا یکی بگه الان چه کار کنم

2 1

شیشه بر هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 18:10
بخر نگه دار برای سال آینده

6 3

افشین چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 17:19
این شیخ اینجور مواقع حساس پیداش میشه و با این لحن حرف زدن خیلی هارو به طمع میندازه وبعدشم غیب میشه مث اون دفه سر شهادت سردار

5 2

بام ایران شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 17:47
یعنی شماها به حرف شیخ ماجد هم خرید و فروش میزنید
عجب!

2 2

شهریارر یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 16:36
آبشده نقدی آمد بالای فردایی چه خبر شده

1 7

شاگرد اول هفت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 16:53
سلام
خبری نشده احتمال اینکه فردا بیاید پایین زیاده هم اونس هم دلار واسه همین دلال‌ها دارن با خرید زیاد و ترغیب آماتورها قیمتها بالا نگه میدارن

4 21

شاپور سگ سبیل، یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 16:20
لولو خورخوره الان اومدم دیدم یه شرو وری زیر کامنت من با اکانت‌های فیکت نوشتی ولی مدیر حذفی کرده نمی‌دونم چیه ولی اگه چیز بد نوشتی برگرده به نَنَت.

13 7

اوستا دادا اعظم یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 16:35
به لولو خورخوره خیلی گیر نده ممکنه چیز ننته بخوره خخخخخخخخخ

4 2

°°●STIVEN●°° دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 16:10
شیخ ماجد دوباره که پیدات شد و داری پارو میزنی
اینقدر جو صعودی نده بابا
باز دوباره رفتی پا منقل مواد زدی رفتی روی ابرها

چی میگی چی میخوای از اینجا فازت چیه؟؟

2 2

جان شیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 15:59
درود جناب فردوسی پور شما تحلیل تون از بازار بگید

13 4

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 15:31
با توجه به دستوری بودن بازار پیش بینی کار سختی است !!! بهترین شیوه نصف مال و نصف پول است که اگه فاند خبری هم در جهت پایین و هم بالا خورد بتونیم از فرصت استفاده کنیم !!!

7 0

بختک کومار دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 17:21
صاحب لولوآهه
بخت بد سیگنالهای حضرت فیل کامل قطع بوداهه
ولی تو بهترین کار کرتاهه که نصف نصف بوداهه
بازار هیچ حساب نداشتاهه
من حتی از تو محتاط تر شداهه
فقط یک از سه خرید کرتاهه
چون در هندوستانهه بسیار مرا مار گزیداهه
از هر طناب سیاه سفید ترسیدن کرتاهه!!!

1 6

Shiraz یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 15:30
آقای وحید محمدی شما گفتید امروز سکه خرید داشته باشیم الان سیرش نزولی هست منم چه کار کنم الان

4 13

وحید محمدی ، یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 15:52
شما فعلا دوغتو بنوش تا بعدا بگم چه بکنی

4 4

》》شیخ ماجدبرزوک《《 سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 15:20
این ثابت قیمه ت امروز عاجل خیلی زود تغییر مایکند
هیج شخص اسیر نیرنگ عی ثبات امروزی نشد
قیمه ت سکه عاجل حرکه شروع به بالا خواهد شد سکه خیلی سریع ۴۹۶۰ یجلس
خریدم حفظ میکنم
هیج ترس و وحشه نیست ندارم
محکم پای خریدم ایسته کردم
منبع موثق مگواد به زودی عاجل حرکه صعودیا شروع میشد
نصف سکه هام هفهات قبل فروختم
نصف بقیه ماند
۳۰۰ عدد جدیده اضافه هفته قبل خرید اضافه زدم
انشاالله همتان منفعه و برکت
برا من هم منفعه

3 0

بختک کومار دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 17:18
صاحب شیخ ماجداهه
شما برگشتن کرتاهه
من فکر کرتاهه به خلیج رفتاهه
انشالله اینجا مانداهه و منفعت کرتاهه

6 12

وحبدمحمدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 15:07
دوستان شرمنده بنده چند روزي هست كه تعادل ندارم و آلزايمر( فراموشي) هم گرفتم.. يعني الان يه نظر ميدم زود فراموش ميكنم و چند ساعت بعد نظرم عوض ميشه.. به همين خاطر زمان خريد و فروشتون با بنده هماهنگ باشيد تا متضرر نشيد، مثلا اين ٢ كامنت بنده رو دقت كنيد خودتون متوجه عرايضم ميشيد.
••••••••••••••••••
24 7 آفتاب پرست پنج سال میگه :
تاریخ: 1398/10/29 ساعت 14:59
دوستان بازار به خاطر سر برج و کمبود نقدی رنج شده رنج و بسیار آرام به سمت پایین فردا نزدیک اعداد کف کا اعلام کردم نقدی کار و خانگی کامل برو رو خرید
••••••••••••••••••
8 4 آفتاب پرست پنج سال میگه :
تاریخ: 1398/10/30 ساعت 13:57
احتمال بر گشت هست من تا ۹۲۰ سکه نشکنه نظر به خرید ندارم یا در ۴۷۷۰ سکه رویت نشه نظر به خرید ندارم بین این دو حمایت و مقاومت فقط دلال داره نوسان میگیره و مردم عادی ضرر میکنن

4 5

بحران زده چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 15:13
خوب رنگ عوض ميكني پرفسور،
ديروز يه مدل امروز يه مدل فردا يه مدل تحليل ميكني، يه مدت برو مسافرت باد به كله ت بخوره شايد بهبود پيدا كني

3 2

Agha_ali دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 15:03
به کاربر فردوسی پور
از کی هک شده مبصر؟ چون اخرین پیامش سیگنال ۵۴۰۰ بود .

5 2

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 15:03
صاحب بختک ته کجاهه ؟!!! حضرت فیل شما در مورد بازار چه گفتاهه ؟ !!! ما مال رو‌ نصف کرتاهه !!! پیش بینی بازار سخت شداهه !!!
نمتسی بختک !!!

1 1

سرو ستا یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 15:00
مگه با پایین اومد دلار طلا قیمتش پایین نمیاد.پس چرا الان سرجاش مونده؟

6 1

فردوسی پور هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 14:38
اين مبصر فيك و قلابيه...." مبصر " اصلي رو هك كردن... تماسي كه مبصر داشتم گفت كه تو سايت طلا ديگه نظر نمي ده... فقط حواستون باشه فريب نخوريد... پيروز باشيد

0 0

شير غران یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 14:46
شماره اي از مبصر داري براي منم تو خصوصي بفرس. خدا خيرت بنده بد جور بلاتكليف موندم كاكو.

1 0

بابا نوئل یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 14:43
ممنون بابت اطلاع رسوني تون، به جناب مبصر سلام برسونيد، در صورت امكان شماره اي كه بتونيم با ايشون در تماس باشيم رو تو طلا گرام براي بنده بفرستيد/سپاس

7 6

مبصر هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 14:18
سکه رو ۴ تومن برسه عاایه

0 0

D-buyer هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 16:12
ممکنه دیگه کمتر از 5 نشه؟ با خبرهاییکه این روزها شنیده میشه هیچ بعیدم نیست

4 7

حاجی مجید پنج روز میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 14:14
سکه تو هفته بعد باید برسه رو ۴۲۰۰

3 7

حاجی ممقانی چهار روز میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 14:12
طلا هفته بعد ۴۲۰

10 6

ببتو شش سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 14:09
دوستان گرام سلام و عرض ادب :))
بازار بی نوسان برای اینکه زور نداره.
خانگی تو بازار نیست. همش دلاله که داره معامله میکنه.
تا وقتی خونگی وارد بازار نشه اوضاع همینه.
خونگی هم یاد گرفته دم انتخابات یا دم 22 بهمن خرید و فروش نکنه!
میمونه FATF که یک فاند قوی هست و نظر من رو تصویبشه. راه دیگه ای نیست. این داستان شوخی بردار نیست. بنابراین بنظرم تصویب میکنن. اگر نکردن واویلاست!
دوست دارم همه در مورد FATF نظر بدن که آیا تصویب میشه یا نه؟
سپاس

2 0

D-buyer هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 16:16
تصویب که نمیشه اما برای ردش هم فکر کنم رسما" ردش نکنن و به بهانه ای به تاخیر بندازنش ولی بهر حال آمریکا بابت تصویب نشدن ایران رو بفرسته تو لیست سیاه

0 0

ملانیا یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 16:02
سلام خیلی نمیشه به این موضوع تکیه کردالان چندوقته4ماه 4ماه عقب می ندازن شاید4ماه دیگه هم به تاخیرافتاد

2 0

کمانگیر ناشی دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 15:50
Fatf به نظر تصویب نمیشه.چون میخواستن با شروطی تصویب کنن که این شروط مورد مخالفت قرار میگیره.
Fatf الان یه شمشیر دو لبه است که در هردو صورت دستمون رو میبره!!
عدم تصویبش بلافاصله تاثیر روانی داره که دلار رو بالا میکشه و تقاضا رو زیاد میکنه
تصویبش راه های دور زدن تحریم رو میبنده و در میان مدت باعث کسری دلار و افزایش قیمتش میشه

8 0

ali-elc سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 14:23
fatf تصویب نمیشه . ظاهرا دور زدن تحریمها به مشکل میخوره اگه مصوب بشه . اصولا شفاف سازی چیز خوبی نیست
همون کدر بمونه بهتر تره

14 6

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 13:57
احتمال بر گشت هست من تا ۹۲۰ سکه نشکنه نظر به خرید ندارم یا در ۴۷۷۰ سکه رویت نشه نظر به خرید ندارم بین این دو حمایت و مقاومت فقط دلال داره نوسان میگیره و مردم عادی ضرر میکنن

5 2

aet هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 13:45
دلار اومد پایین ...چرا طلا نیومد؟؟

11 2

Agha_ali دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 13:40
دلال های خودی رکب زدن به خونگی.
بکوب منفی ره. احسنت

3 0

ارمیا یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 13:51
منظورتون رو واضح بگید لطفا نباید میخریدیم

5 1

Agha_ali دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 13:42
و باره دیگر ثابت شد که هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیرد . چندتا سیگنال درست سر بزنگاه نفله کردن مال ملت.

10 0

جان شیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 12:56
کاربر عزیزی که یاداوری کردن کمک اهالی سیل زده ومحروم سیستان را باید بگم این نوع کمکها نه تنها موجب برکت مال مشود احساس بسیا خوب ورصایت بخشی رو هم در شخص ایجاد مکند حتما ازمایش کنید ولدتش رو ببرید

5 0

++ نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 12:16
من کوچیکه همه بزرگواران هستم

6 6

وحید محمدی ، یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 12:12
امروز که طیق پیش بینی من نیومد پایین.ولی نگران نباشید بعد سیزده بدر حتما میاد

17 2

++ نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 12:01
دوستان هرکس در معاملاتش سود کرد انشالله بچه های سیل زده سیستان رو در نظر داشته باشیم.یا علی

7 1

آریایی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 12:10
ممنون که یادآوری کردی برادر جان.

8 0

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 12:07
پیشنهادت عالیه داداش

9 1

nouri1 سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 11:38
دوستان با تجربه یه راهنمایی بکنین برای ما که نخریدیم الان بااین قیمت بالا بخریم چیکار کنیم؟ امسال که از وقتی سکه گرفتم رفت پایین چند ماه تو ضرر بودم الانم که صبر کردیم بیاد پایین بخرم بازم ضرر کردم

3 1

Golden gold یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 11:32
خانم شیرین وقت بخیر.
جسارتا اگر ب علتراکد بودن دلار تصمیم ب تبدیل گرفتید فکر نمیکنم فروش دلار ب این قیمت و خزید طلا طلا در این قیمتهامنطقی باشه.
فکر میکنم اگی تعویض در دیوار و ایده بدی نباشه.
ی وقت دیدید اونطرف کسی دلار لازم باشه وسکه هاش رو بخواد بزنه.

1 1

شیرین z دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 12:00
بله برادر عزیز golden gold
به این خاطر نگرانم که دلار داره کنترل میشه ومیخواهم سرمایه ام را حتی الامکان حفظ کنم
ممنون از رهنمود شما

2 2

》》شیخ ماجدبرزوک《《 سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 11:30
خاطب مهندس رضا اخی
من از بورس منبع ایرانی خبرها اطلاع موثق ندارم
اطلاع ندارم
برسش میکنش بعدا به شما اطلاع خواهد داد

5 4

Solisss دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 11:25
آغاز ریزش دلار

3 2

》》شیخ ماجدبرزوک《《 سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 11:20
شیرین z
شما دلارهاتان همش را کلهم اجمعین نگه دار
اصولا ضرورت نیست که شینج و تبدیلش کنیدش
طلا و سکه ایرانی اصولا با حرکاته ادلار بایین بالا میشد
سرمایه ادلارتان همانطور بدون تغییرات حفظش کنش
انشاالله هیج وقتش خسران نکنیش

2 2

شیرین z دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 11:52
از راهنمایی شما بسیار متشکرم آقای شیخ

4 8

》》شیخ ماجدبرزوک《《 سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 10:43
سکه امروز فردا حرکه صعودی شروع به بالاعی ۴۹۰۰ ۴۹۶۰

2 1

شیرین z دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 12:07
آقای کمانگیر ،
من نظر شما و سایر دوستان مهربان را حتما مد نظر قرار میدهم

3 0

کمانگیر ناشی دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 11:41
پاسخ به شیرین z
الان وقت مناسبی نیست خانم جان.
به نظرم فعلا نگه دارین .
البته نظر من هست.

2 4

شیرین z دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 10:51
یا شیخ
اعلا و سهلا
در این سایت من هرچه می پرسم کل زندگی ۷۰۰۰ دلار دارم
باید الان چکار کنم ؟؟؟ جواب مطمئن نگرفتم
شما بگوئید بفروشم ؟
نگهدارم ؟
به سکه تبدیل کنم ؟
یا راه دیگر دارد ؟

3 7

》》شیخ ماجدبرزوک《《 سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 10:40
السلام علیکم جمیعا
برسیدم از منابع خبرها موثق دارم که طلا عی ایران امروز فردا حرکه صعودی
سکه امروز فردا فوق ۴۹۰۰ جریانات
طلا سکه بخرید منفعه
انشالله همتان منفعه برا من هم منفعه

5 2

مهندس رضا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 11:15
السلام علیک یا شیخ الکبیر
کیف حالک؟
و اما واحداً سئوال من انت: ماهذا علت الافزایش الشدید و نامعقول فی قیمت السهام و البورس؟
شکراً یا شیخ

3 1

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 09:56
اونس طلا نسبت به اول سال ۱۲۶۰ شده ۱۵۶۳
۳۰۰ دلار افزایش تازه ۱۰۰ دلار دیگه راه داره
۲۵درصد افزایش
حالا دلار ۱۵ بشه اول سال سکه ۵۲۰۰ بود حالاسکه ۶۳۰۰ میشه
هیچی معلوم نیست
ولی اعداد اول سال با شرایط امروز خودتون تطبیق بدین

6 1

مهندس رضا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 10:34
دو سئوال:
۱- آیا واقعیت داره که میگن وقتی طلای جهانی گران میشه، بانک مرکزی قیمت دلار را میاره پایین تا قیمتها افزایش پیدا نکنه؟!
۲- داستان رشد شدید قیمت سهام بورس چیه؟ هر کس یه تحلیل شخصی ارائه میده و آخرش میگه وارد این بازی نشید. بالاخره ما نفهمیدیم سرمایه گذاری در بورس خوبه یا نه؟

4 0

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 09:51
پالادیوم ۲۷۰۰ دلار
اول دی ۱۸۰۰ دلار
چه می کنه این پالادیوم

3 0

امیردنت سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 12:34
پالادیوم در صنعت خودروسازی جهت جذب آلودگی گازهای خروجی کاربرد داره و با توجه به اهمیت الودگی خودرو برای کشورهای غربی تقاضای شدید داره ولی شنیدم دانشمندان در حال تحقیق برای پیدا کردن راه حل جایگزین هستند که احتمالا تا دوسال آینده امیدی به آن نیست و افزایش ادامه داره ولی وقتی جایگزین پیدا شد مثل پلاتین سقوط میکنه

16 27

سيمين پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 09:45
به نظرم امروز بين ساعت ١٢ تا ١ قيمت طلا ٥٠٠ رو رد ميكنه....
موافقيد ؟؟

5 2

Golden gold یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 09:38
با تشکر از مدیریت محترم سایت ک نظرات رو قبل از نمایش دادن کنترل میکنند.

10 2

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 08:41
سلام
شما رو به جون عزیزانتون سوگند میدم دوباره از سر نگیرید.
هرکسی هم حق داره تحلیل بذاره ولو آماتوری.... که این باعث میشه :
نخست جو سایت تماما تحلیلی و علمی بشه ...
دوم باعث رشد و یادگیری آماتورهایی همچون بنده بشه.

3 1

Golden gold یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 09:36
مرحبا.
احسنت بر شما

3 1

Golden gold یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 08:25
سلام صبح بخیر دوستان.
اون بحثها?مال دیشبه.چهارتا گفتندو شنیدند تموم شد.
پیش رو نگیرید توروخدا باز شروع نشه!!

7 2

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 07:57
فردا استیضاح ترامپ رای نمی آورد و انس پروازمی کند.

2 4

آریایی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 08:47
اگه رای آوورد چی؟
مسائل سیاسی زیادی هست که بر خلاف پیش بینی کارشناسان اتفاق افتاده ...
(البته بله احتمالش 1 درصده)

6 0

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 07:54
مدیر سایت اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟

1 0

ممد ممدی دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 14:24
لطفا اکانتشان را حذف کمید

5 1

برنامه نویس ده سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 09:52
به تمام فحاشی ها در داخل سایت رسیدگی می شود

7 1

DalArA یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 08:16
قانون سايت؛
هر توهين و فحاشي كه كنيد مثل اين ميمونه كه اون فحش رو به خانواده خودتون داديد،، حالا هر قدر دوست داريد فحاشي كنيد اما قانون سايت رو فراموش نكنيد

6 1

M. Ozil هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 06:47
چندي پيش بودجه به مجلس تقديم شد. بودجه سال آينده را چگونه ارزيابي مي كنيد و چقدر نسبت به تحقق اعداد در نظر گرفته شده در آن اميدوار هستيد؟
برخي اعداد بودجه بسيار محافظه كارانه در نظر گرفته شده است. مثلا در خصوص ميزان درآمد مالياتي نيز برخي ملاحظات محافظه كارانه مشاهده مي شود. هر چند اين امر احتمال تحقق درآمدهاي مالياتي را نيز افزايش مي دهد. اما بايد در خصوص ماليات ها به ابعاد ديگري از جمله تعريف رديف هاي جديد مالياتي كه منجر به افزايش پوشش مالياتي مي شود‌ نيز پرداخت. در بودجه سال آينده رديف جديدي به بودجه اضافه نشده و معافيت هاي مالياتي كه بحث ها و حواشي فراواني نيز به دنبال داشت،‌ همچنان به چشم مي خورد. از سوي ديگر به نظر مي رسد برنامه اي براي افزايش پوشش مالياتي وجود ندارد و نوآوري در آن زمينه همچنين افزايش منابع درآمدي مدنظر تدوينگران بودجه نبوده است.
منبع درآمدي ديگر دولت نيز فروش اوراق قرضه است كه در تخمين اعداد آن نيز همانند ماليات ها محافظه كاري¬هايي ديده مي شود. به نظر مي رسد برداشت دولت اين بود كه عمليات بازار باز از سوي بانك مركزي اجرايي نخواهد شد. در واقع دولت گمان مي كرد كه توانايي جهت جذب سپرده هاي بانكي به سمت اوراق وجود نخواهد داشت. همين امر باعث شد منابع پيش بيني شده از قبَل فروش اوراق قرضه كمتر برآورد شوند. در حالت كلي در خصوص منابع درآمدهاي بودجه به جز نفت محافظه كاري زيادي مشاهده مي شود. اين در حالي است كه در پيش بيني درآمدهاي حاصل از فروش نفت دست و دلبازي زيادي وجود دارد. به گونه اي كه برخي معتقدند تا يك ميليون بشكه نفت در روز به فروش مي رسد. البته بايد به اين نكته توجه كرد كه كاهش وابستگي بودجه به نفت اتفاق خوبي است چرا كه درآمد حاصل از آن به نوعي كسري بودجه است. به اين صورت كه چه نفت صادر شود و چه نشود‌، درآمدهاي نفتي بهانه ای خواهد بود تا كسري بودجه از محل پایه پولی تامین شود. به صورت كلي تفاوتي ندارد درآمد محقق شود يا خير. زيرا هر چه كسري درآمدي از محل صندوق توسعه ملي يا حساب ذخيره ارزي یا فروش مستقیم نفت تامين شود،‌ در واقع افزايش پايه پولي رخ خواهد داد.
دولت به جاي استفاده از اين منابع مي تواند اوراق قرضه بفروشد. حتي در اين شرايط استفاده از بانك مركزي و استقراض از آن نيز به هيچ عنوان توصيه نمي شود. چرا كه اين كار دقيقا كاري را مي كند كه امروز با برداشت از حساب ذخيره ارزي يا صندوق توسعه ملي اتفاق مي افتد.
تبدیل ارز نفتی به ریال، برداشت از حساب ذخيره ارزي،‌ صندوق توسعه ملي و استقراض از بانك مركزي پايه پولي را افزايش مي دهند.
بخشي از سخنان شما در خصوص افزايش پايه پولي به واسطه برداشت از حساب ذخيره ارزي و صندوق توسعه ملي بود.
با اين وجود سال آينده 30 هزار ميلياردي كه قرار است از صندوق توسعه استفاده شود،‌ پايه پولي را به اين ميزان افزايش مي دهد؟
سال آينده پايه پولي بيش از اين مقدار افزايش مي يابد. بنابراين بايد از هر گونه اقدامي كه به افزايش بيشتر آن دامن مي زند مانند استقراض از بانك مركزي و حساب ذخيره ارزي خودداري كرد.
دولتمردان اشاره كردند كه سال اينده استقراض از بانك مركزي به حداقل ممكن مي رسد و در تلاش براي افزايش نيافتن پايه پولي هستند راهكارهاي جايگزيني نيز ارائه كردند با اين وجود شما معتقديد كه پايه پولي افزايش خواهد يافت..
احتمال موفقيت آميز بودن اين راهكارها چقدر است؟
دولتمردان در اين خصوص موارد زيادي را مطرح مي كنند. اما بايد نقطه نظراتشان را در سندهاي رسمي مانند بودجه منعكس كنند. مي توان ادعا كرد كه لايحه بودجه پيشنهادي مشخصا رويكرد ساده اي نسبت به درآمدهاي دولت دارد و آن افزايش پايه پولي به بهانه و طرق مختلف است.
اين لايحه در صدد پولي سازي كسري بودجه دولت است.
درخصوص هزينه ها نيز لازم است چند مورد را بيان كرد.
اول اينكه به نظر مي رسد درصد كمي از هزينه هاي عمراني محقق و در نهايت اعطاي بودجه به پروژه هاي عمراني متوقف شود.
به مانند بودجه 98 ، در طول سال اصلاحاتي صورت خواهد گرفت كه در ادامه سقف بودجه كاهش خواهد یافت.
بنابراين به نظر بنده بودجه مضر به حال اقتصاد و معیشت مردم است. چرا كه هزينه عمراني در آن سهم كمي دارد. بايد به اين نكته توجه كرد كه رفاه،‌ رشد توليد ناخالص ملي و اشتغال با كاهش بودجه عمراني به شدت افت مي كند. مورد دوم، تامين كسري بودجه از محل پايه پولي است.
هر زمان كه منابع كسري بودجه از اين محل تامين شود،‌ تورم بيشتر خواهد بود.
اين امر زماني نگران كننده خواهد بود كه ما در شرايط تورمي باشيم كه هر افزايشي در پايه پولي به تورم هاي بيشتري مي انجامد. در اين صورت نمي توان روند تورم را متوقف كرد.

4 4

وحید محمدی ، یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 03:07
دوستان فحش ناموسی دادن تو مجازی شش ماه متوسط زندانی داره
خودتونو الکی تو دردسر نندازین

8 2

بختک کومار دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 01:37
اینجا چقدر ساکت بوداهه
همه خوابیدن کرتاهه
با اینکه ظلمات بوداهه انگار نورانی بوداهه
انگار صاحبان بزرگی امروز اینجا بودنداهه
صدای خٌر پف بلند بوداهه
صاحب لولو در خواب حرف زداهه
حرف از سبیل سگ زداهه
انگار در خواب سگی پاچه او گرفتاهه
تا بیدار نشدنداهه رفتن کرتاهه
گودی گودیاهه ....

4 3

جان شیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 00:57
زنده باد پدربزرگ

14 6

پدر بزرگ! یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 00:49
طبق گفته های وزارت امور خارجه، حدود *٦میلیون* ایرانی خارج زندگی میکنند که اغلب تحصیلات یا ثروت عالی دارند، نکته جالب اینجاست که دانمارک، سنگاپور، فنلاند، نروژ همین قدر جمعیت دارند!
*یعنی یه کشورِ باسواد، صاحب مهارت و ثروتمند رو صادر کردیم!*
آلمان و همه کشور های درگیر با جنگ جهانی دوم بعداز پایان جنگ تمام آثار جنگ را از بین بردند و *هزاران روانشناس استخدام کرد که خاطرات جنگ را از ذهن مردم پاک کنند!* تا نسلهای بعد *شاد* زندگی کنند!
ایران هر سال میلیاردها تومان خرج میکند برای *یادآوری جنگ* و راهیان نور و بردن دانش آموزان به میدان های جنگ و تابوتها را توی خیابانها میگردانیم تا مردم را افسرده، جوانان را عصبی و زندگی مردم را تلخ کنند...
*گناهکار بودن و احساس تاسف به حال خود و غمناکی* یکی از قدیمی ترین ترفندها برای سلطه بر مردم است.
آنها در تو احساس گناه ایجاد می کنند. آنها ایده های بس احمقانه به خوردت می دهند که قادر به محقق ساختن آنها نیستی. سپس گناه به وجود می آید و همین که گناه به وجود آمد، تو به دام افتاده ای. *گناه راز کاسبی همه ادیان است.*
برای "ﺧﺪﺍ" ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺗﻮ ﻧﻤﺎﺯ ﺑﺨﻮﺍﻧﯽ ﯾﺎ ﻧﻪ،
ﻓﺮﻗﯽ برایش ندارد ﺭﻭﺯﻩ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﯾﺎ ﻧﻪ،
ﻓﺮﻗﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﭼﻪ ﺁﯾﯿﻨﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ...
ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﻓﺮﻕ ﻣﯿﮑﻨﺪ.
ﺍﯾﻦ ﻓﺮﻕ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺧﺪﺍﯾﻤﺎﻥ ﺟﺪﻝ ﮐﺮﺩﯾﻢ، *ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻢ؛ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺗﺮﻡ،
ﺗﻮ ﮔﻔﺘﯽ؛ نه ﻣﻦ...!*

ﺷﺎﯾﺪ ﮐﺴﯽ ﺑﺎ ﭘﻨﺪﺍﺭ،ﮔﻔﺘﺎﺭ ﻭ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﻧﯿﮑﺶ،
ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻧﺰﺩﯾﮑﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﺎ باشد.
ﺍﺟﺎﺯﻩ دهیم ﻫﺮ ﮐﺲ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ خودش
ﺑﻪ ﺧﺪﺍﯾﺶ ﻭﺻﻞ ﺷﻮﺩ ﻧﻪ فقط به ﺷﯿﻮﻩ ما...
*عارف عاشق میخواهد نه مشتری بهشت...*
می اندیشم که خم و راست شدن "ادیسون" در آزمایشگاهش وقتی که می خواست لامپ برق را اختراع کند، زیباترین نماز ها بود؛
تصور می کنم که "مادام کوری" که بهترین سوخت هسته ای (رادیم) را کشف کرد، وقتی از صبح تا شب آنچنان غرق تحقیق بود که لب به هیچ خوراکی نمیزد با شکوه ترین روزه ها را گرفت؛
می نگرم که "گراهام بل" و همکارش "واتسون" فاصله دو اتاق طبقهٔ بالا و پایین را می رفتند و می آمدند تا تلفن اختراع شد، بهترین هرولهٔ حج شکل گرفت‌؛
می بینم که "خیام" با تبدیل ریاضیات از خطوط و اشکال به إعداد و محاسبات منزه ترین خمس و زکات را در طول 90 سال پرداخت کرده؛
می اندیشم...
تصور می کنم...
می نگرم...
می بینم...
عدالت خداوند این نیست که اینان را در آتش بسوزاند ولی کسانی که حق میخورند ولی حج میروند، کسانی که اختلاس میکنند ولی خمس و زکات میپردازن، و کسانی که نان دیگران رامیبرند ولی روزه میگیرند به بهشت روند !!
*"حتما معنی عدالت این نیست"*

2 1

ژنرال سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 00:47
توضیحات عراقچی درباره فعال‌شدن مکانیسم حل و فصل اختلافات از سوی اروپایی‌ها
آنچه اروپایی‌ها شروع کردند مکانیسم حل و فصل اختلافات که در بند ۳۶ برجام مندرج است را می‌خواهند شروع کنند.
مکانیسم ماشه در بند ۳۷ برجام است و بند ۳۶ به طور اتوماتیک به بند ۳۷ منجر نمی‌شود البته راه را می‌تواند باز کند.
الان درگیر یکسری بحث‌های پیچیده حقوقی هستیم و نظر روسیه و چین همین است.
ابتدا ایران بود که بند ۳۶ را فعال کرد و مراحل این سازوکار را به پایان رساندیم.
کشورهای اروپایی به لحاظ حقوقی و سیاسی و حتی به لحاظ منطقی نمی‌توانند این سازوکار را در حالی که ما فعال کرده و به پایان رسانده‌ایم، استفاده کنند.
الان زود است در باره خروج از برجام صحبت کنیم. ایران نشان داده تصمیمات کاملا عاقلانه، حساب شده و سنجیده در زمان خود انجام می‌دهد.

10 17

شاپور سگ سبیل، یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 00:16
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

7 6

نوستراداموس` چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 00:50
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

12 5

حجره دار با تجربه سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 00:43
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

15 6

لوچک هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 00:40
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

12 7

اوستا دادا اعظم یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 00:36
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

13 8

ارزونی رو لولو برد هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 00:29
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 8

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 00:04
فکرشو بکنین ....
سه شنبه معجزه ای بشه و دونالد اسبیضاحش رای بیاره...
گرم میره روی 350 .....
البته همه میدونیم که ..............//

4 2

کمانگیر ناشی دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 23:57
دوستان باز هم میگم.بازار فعلا تکنیکال نمیشناسه.فقط فاند رو میشناسه
فاند های پیش رو
۱- مهلت ۱۱ روزه تا اتمام فرصت پالرمو و cft
2- نشست مربوط به برجام
۳- استیضاح ترامپ
هرچی تکنیکال میگه رو یک سوم ملاک قرار بده که یهو سکته نزنی.
در پناه خدا باشین

7 3

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 23:55
خدا را سپاس که حضور دلگرم کننده اساتیدی چون استاد اعظم و ذره بین را دوباره میبینم.
باعث امیدواری به این سایته که داشت از دست می رفت.

2 3

گرگ وال استريت 2020 سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 23:54
یادداشت دکتر عبدالناصر همتی درخصوص بانک مرکزی و برنامه تقویت اقتصاد:
۱- تلاش‌های بی‌وقفه بانک مرکزی به‌همراه سایر بخش‌های کشور، نظام ارزی کشور را در شرایط بسیار سخت اقتصادی به سامان رسانده است. همانگونه که پیشتر اشاره کردم، بازار ارز محل تخلیه شوک‌های خارجی به اقتصاد است و نقش بانک مرکزی نیز جلوگیری از نوسانات بازار و حذف نقش مخرب سفته بازان در این بازار است.
۲-بانک مرکزی از این پس، تمرکز خود را بر کنترل تورم خواهد داشت، استفاده از ابزارهای عملیات بازار باز و تغییر سیاستگذاری پولی بر کنترل تورم، سرلوحه برنامه‌های بانک مرکزی خواهد بود. بدیهی است در این مسیر، کلید موفقیت، افزایش تولید غیرنفتی داخلی است که بایستی با سیاست‌های مالی مناسب دولت همراهی شود.
۳-همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند، راه برون‌رفت از شرایط موجود و تقویت اقتصاد، کمک به رشد غیر نفتی اقتصاد و کاهش وابستگی بودجه دولت به نفت است. در این مسیر بانک مرکزی، علاوه بر پیش‌بینی پذیرکردن مسیر متغیرهای کلان اقتصادی، سیاست‌هایش در جهت ایجاد فضایی مناسب برای کسب و کارهای مولد اشتغال، به کمک بهبود ترازنامه بانک‌ها و ایجاد جریان اعتباری سالم برای بانک‌ها خواهد بود.
۴- قبلاً نیز به بانکها متذکر شدم، آنها بایستی خود را آماده تطابق با شرایط جدید سیاستگذاری پولی کنند. بانک مرکزی عزم جدی برای کمک به افزایش قدرت نقدشوندگی ترازنامه بانک‌های کشور در بازار ثانویه دارد و با شروع اجرای عملیات بازار باز، این مهم را عملیاتی نموده است. در عین حال نظارت شدید بر عملکرد بانک‌ها، و تلاش برای سالم‌سازی ترازنامه آنها، با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.
۵- مردم عزیز و فعالان اقتصادی به خوبی می‌دانند ادامه افزایش رشد اقتصاد، مهمترین اقدام کشور برای شکست توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه است.

11 8

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 23:47
دوستان تو خصوصی سوال میپرسن در مودد افزایش در این هفته
اولا قیمت صرافی با بازار آزاد اختلاف زیادی داره افزایش بازار و نرخ دلار فقط با افزایش آقای همتی صورت میگیره اونم در این شرایط بعیده پس دلار بالا نداره
دوم اینکه سر برج هستیم و پولی در بازار برای خرید نقدی نیست تا سه شنبه که اینم از قیمت نقدی طلا مشخصه ۱۵ تومان تو مثقال نقدی پایینتره
سوم اینکه تا پله آهنی معامله نشه قیمت بازار افزایش نداره چون اتاق ها تمام مافیا هستن و برای مارجین آماتورها تور پهن کردن تمام اتاق ها هم کانال آنالیز یا وی ای پی دارن که بصورت هماهنگ مردمو سر کیسه میکنن فقط پله آهنی هست که معامله ها واقعیه
چهارم اینکه سه شنبه استیضاح ترامپ هست که قطعا جلوی صعود رو میگیره هرچند بعیده ولی یک درصد هم که احتمال باشه همون کافیه تا خریدار عقب بشینه
دوستان اگر سکه رو لیدر قرار بدیم از ۴۹۲۰ بالاتر نمیره زیر ۴۷۵۰ هم نمیاد آبشده هم زیر ۲۰۹۰ نمیره بالای ۲۱۷۰ هم نمیاد فعلا در این محدوده دارن نوسانشو میگیرن که این نوسان به درد خونگی و نقدی کار نمیخوره شکست از هر طرف این اعداد به بازار نوسان میده که حداقل تا سه شنبه بعیده اگر سقف اعداد شکست کامل برو رو خرید یا اگر نزدیک کف بود باز کامل برو رو خرید بین این اعداد خرید نداره فروش و خالی فروشی رو کلا به هیچ کس پیش نهاد نمیکنم تا سقف موج صعودی که در بهمن ماه رویت میشه
در پناه حق

0 9

اس محمد زرگر یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 06:46
استاد ببخشد شما بعد از ظهری گفتین فردا کامل برین رو خرید حالا میگید اگه فلان و بهمان شد برید روش . میشه بگید فازت چیه؟

2 2

توکل به خدای بزرگ سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 23:11
استاد اعظم عزیز لطفا طلا گرامم جواب بدین

0 2

جان شیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 23:10
استاد اعطم ممنون تحلیل های شما بسیار راهگشاست

3 3

سرو ستا یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 23:01
قدیمی های سایت.میشه چند تا کانال تلگرامی تحلیل آبشده و دلار که تا الان امتحانشونو پس دادن رو معرفی کنید.ممنون میشم

10 7

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 22:34
دریا آن قدر بزرگ وپاک است که با لیس زدن یک سگ نجس نمیشه!!! استاد اعظم کارت درسته !!! کارتو ادامه بده !!!

5 15

حاجی ارشیا پنج روز میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 22:24
من فکر میکنم سکه تو این هفته تا۴۵۰۰ برسه

2 8

Golden gold یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 22:23
معلوم شد اون پیام های خصوصی از طرف چ کسانی بود.خخخخخ

4 5

شعبده باز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 22:23
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

3 0

مهندس الکترونیک هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 00:42
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

2 0

سید... سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/30 ساعت 00:15
چنین خبرهایی فاقد اعتبار است.

5 5

Golden gold یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 22:28
و این آمار کجا منتشر شده دوست عزیز؟؟

10 6

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 21:56
دمت گرم استاد اعظم کارت درسته !!!

6 6

لوچک هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 22:00
لولو ! استاد اعظم رفیق من است نه تو !

16 4

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 21:55
ترامپ لعنتی استیضاح شو!!! ولی نمیدانم چرا ته دلم میگه استیضاح که نمیشه هیچ دوره بعد برنده هم خواهد شد !!!

15 4

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 21:49
متاسفانه بنده توان پاسخگویی کامنت های خصوصی دوستان رو ندارم
در مورد ملک هم بگم کسانی که ملک دارند و احتیاج به پول ان دارند صبر کنند بعد از عید امکان افزایش 20 درصدی قیمت ملک هست که در ان صورت می توانند بهتر بفروشند یا اگه الان 20 درصد می توانند بالاتر از قیمت ماه قبل بفروشند مانعی ندارد

15 4

استاد اعظم چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 21:51
البته منظور من ملک در تهران هست سایر نقاط کشور با توجه به ویژگیهای ان ارزش گذاری میشود
اینکه چه منطقه ای خوبه قبلا هم گفتم در غرب منطقه 5 و در شرق منطقه 14 گزینه های مناسبی هستند در سایر نقاط نظری ندارم

19 4

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 21:40
دوستان در مورد سکه پرسیدند که قبلا گفته شده کف قیمت سکه 4820 و 4680 هست و سقف ان هم حول و حوش 4960 تا 5 تومن بیشتر نیست
حالا بعدا در مورد قیمت بلند مدت صحبت خواهیم کرد
ابشده هم در حال حاضر کف 2148 تا 2150 و سقف 2190 تا 2200 را دارد
در نقطه 2190 تا 2200 اشباع خرید بسیاری وجود داره که بهتره از بازار با فروش خارج شد و منتظر برای ورود بعدی ماند

27 3

استاد اعظم چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 21:35
با سلام
دوستان کف ابشده (فعل) به حول و حوش 2150 رسیده و زیر این قیمت خرید خوب هست و سقف ان 2190 هست البته ممکنه تا 2195 و حتی 2200 هم بالا بره ولی در این محدوده با عرضه زیاد مواجه میشه و قیمت ها به سطح پایین تر بر میگرده
خریدارن و خانگی ها در صورت رویت 2190 تا 2200 که سقف نقطه چارت در نمودار هست با فروش از بازار خارج شوند چون این نقطه بسیار حساس و شکننده با عرضه بالا هست
یک گلایه داشتم از برخی دوستان که نظرات بسیار دور از شئونات اخلاقی قرار می دهند و مدیر سایت رو به زحمت می اندازند . وقتی قسمت نظرات رو مدیر سایت باز گذاشته شما هم فرهنگ درست استفاده کردن از ان را داشته باشید وگرنه برای مدیر اسونه که مثل گذشته چندین بار قسمت نظرات را بست و یا برای ان تاییده قرار داد.
دوستان لطف کنند نظرات خود را دور از هر گونه توهین و ناسزا قرار دهند.

10 3

Leila-90 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 20:56
نظر من اینه پولت به هر چی میرسه بخر به سکه ، ماشین ، خونه ، تواین مملکت هرچی بخری بهتر از نخریدنه

7 2

مهندس الکترونیک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 20:55
افزایش آهسته و پیوسته ....

6 8

اقا پویا سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 20:48
سلام
به قول استاد الماس دوره دلالی ارزو سکه تمام شد

9 16

وحید محمدی ، یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 20:13
آقا وقتی میگم فردا قیمتها میاد پایین یعنی میاد.فردا قیمتها که رسید به ۴۷۵۰ با تمام موجودیتون حتی خونتونو بفروشید برید مالدار شید.اگه پایین نیومد صبر کنید پس فردا میاد حتما.اگه پس فردا هم نیومد پسنی فردا و اگه پسنی فردا نیومد پس پسنی فردا حتما میاد که اگه اونم نیومد وقت گل نی حتما میاد پایین

2 1

جان شیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 19:51
مال باخته تحلیل هاشون درهمین سایت موجوده یک کم کامنتهارو برو پایین مبینی

2 1

جان شیفته یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 19:27
تقریبا از دو سه هفته پیش هم دلارا وهم استاد اعظم تحلیل درباب ابشده گذاشتند ومن چون هر دو بزرگوار را صاحب نظر وکارشناس قابلی میدانم دیروز متناسب باتحلیل شان خرید زدم که خدا روشکر طی این مدت پیش بینی هاشون هم کاملا درست بوده سپاس از هر دو عز یز

1 1

مال باخته شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 19:45
سلام میشه بفرمایید چی فرمودن؟؟

6 2

سیتا شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 19:21
جناب محمدی ظهر فرمودین فردا با تمام موجودی خرید کنیم از ظهر تا الان قیمتها صعودی بوده پس کی قراره کاهشی بشه با این اوضاع بعید میدونم قیمتها زیر ۴۸۰۰بیاد

1 3

ح حسینی یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 19:10
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

15 1

تتو شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 18:57
اینجا ایرانه هیچ چیزش معلوم نیست ن قیمتاش ن آدماش ن بازارش اصلا قابله پیش بینی نیست

4 1

مهندس الکترونیک هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 21:01
به نظر میاد خودرو سازی که قابلیت جذب سرمایه نداره این روزها. بورس هم که حباب داره و احتمال داره تو ماه های پیش رو قیمتهاش واقعی بشه
طلا این وسط به نظرم میره بالا مثل چندسال پیش که خیلی ها جاموندن. البته قبلش مثل الان آلارم میداد اما عده ای که کم هم نبودن میگفتن اینطور نیست .

11 1

ارزونی رو لولو برد هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 19:02
تتو با شما موافقم !!! اینجا ایرانه بورس باد میشه در حد ترکیدن !!!

13 2

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 18:56
خریدار برنده است !!!

7 2

ارزونی رو لولو برد هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 19:13
قیمت ها پایین بیا نیست مگر در حد جز !!!

2 2

تتو شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 19:06
ن هنوز هیچی معلوم نیست

4 5

توکل به خدای بزرگ سه ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 18:28
جا موندیم برا فردا دیره 4810 رو خرید رفتم

12 4

♧ذره بین♧ هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 18:28
شیرینz
بااین سابقه کاری که دارم هنوز شاگردی دوستان را میکنم
ولی هرجا همه خریدارند شما فروشنده باش

1 4

شیرین z دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 18:36
زحمت کشیدید
تشکرفراوان از شما ..
در پناه حق باشید

2 11

♧ذره بین♧ هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 17:52
این تحلیل مجانی بود که گرفتم وتوسودم☆☆☆

4 7

♧ذره بین♧ هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 17:50
مظنه
حمایت فعلی 32 و سپس 26
این محدوده مستعد کف موقت میتونه باشه.
بهردلیلی 2126 ازدست بره 2118 حمایت بعدی.
مقاومت فعلی هم 2142-3
۴۲ رارد کنه مقاومت ۵۰ داره
سکه هم کف۴۸۳۰ خرید داره
۶۰ الی۷۰

2 5

شیرین z دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 18:17
آقای ذره بین ...خدا را شکر که سود کرده اید .
ممکنه در مورد وضعیت دلار و سایر ارزها هم توضیح کوتاهی بدهید، ممنون

6 9

♧ذره بین♧ هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 17:46
۲۱۳۲ آبشده دیشب طبق تحلیل دوستانی که درکانال های دیگه فعالیت میکنند خرید زدم الانم خدارو شکر توسودم
عزیزان کانالهای مفت ومجانی وتحلیلگران زیادی هستند که نقطه زنند
هرکسی مایل بود بفرمایید تامعرفی کنم
بعضی از تحلیلگرای خوب ماهانه مبلغی ناچیز دریافت میکنند
ماهانه۱۵۰هزارتا۳۰۰هزاروروزانه ۳تا۶سینگال ( بسته به بازارداره) صادر میکنند
آخه این شد تحلیل ۱۰روز منتظر سکه ۴۵۰۰هزاری بمونی بعد سینگال خرید میده و۴۵۵۰ سیگنال فروش
آقا بیخیال بعضی ها بشید تا کانال معرفی کنم
خوددانی

14 1

آقا بايرام یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 17:17
چنانچه می‌خواهید سهمیه بنزین شما نسوزد؛ می‌بایست دقیقاً برابر (یا کمتر از) اعداد زیر سوخت‌گیری کنید:
۳.۹۹
۷.۹۸
۱۱.۹۷
۱۵.۹۶
۱۹.۹۵
۲۳.۹۴
۲۷.۹۳
۳۱.۹۲
۳۵.۹۱
۳۹.۹
۴۳.۸۹
۴۷.۸۸
۵۱.۸۷
۵۵.۸۶
۵۹.۸۵
با سوختگیری حتی ۰.۰۱ لیتر بیشتر، عدد بعدی از سهمیه شما کسر می‌شود.
*******************
بنزین رو 3000کردند دم از اقتصاد گل و بلبلی میزنند و انوقت از اینجا میدزدند قطره قطره جمع شود ،.،کسری بودجه جبران نخواهد شد خانه از پای بست ویران است،.،

2 1

مهندس الکترونیک هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 20:58
خداییش جچوری باید فشار بنزین رو تنظیم کرد سر عدد وایسه. همش موقع بنزین زدن استرس میگیره آدم
من علی رغم مهم بودن قیدش رو زدم برای سلامتی خودم. نهایتش میشه سالی 60 لیتر که سهمیه یک ماهمه. هزینه ها بیش از اینهاس

1 4

وحبدمحمدي یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 18:30
من پرايد دارم هر هفته 10 تا ميزنم به اين چيزا هم زياد اهميت نمي دم

3 1

سید... سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 17:40
خوب مثلا اگه ۳۰ تا بزنی چی میشه؟

5 1

aet هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 17:08
آقای محمدی کو کف قیمت؟؟؟!!!!!

2 1

nouri1 سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 18:33
کف قیمت تموم شد فقط با صبر کردن ده روزه فرصت خرید امن برای ما از بین رفت سکه از 4650 همینطور کم کم رفت بالا الانم موندم با این قیمت بالا بخریم یا نه چون اصلا معلوم نیست چی میشه

1 2

جوتوق یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 17:18
گفت که صحیح است

1 4

جوتوق یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 17:17
صبر کن دیگه مرد حسابی.گفتم که فردا کف را میبینیم

1 9

مریم باجی پنج روز میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 17:07
به نظرم تا ۴۰۰ بیاد پائین

5 3

سرو ستا یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 17:34
خداکنه.چون من با این قیمت میترسم وارد بازار بشم.اکر هم سودی توش باشه پای کارمزد خرید و فروش آبشده یا سکه باید بدم?

21 7

°°●STIVEN●°° دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/29 ساعت 16:23
هه هه واقعا مسخرست؛ یه نفر ادم ناشی و گیج هست تو این سایت که از کف سکه ۴۶۴۰ هفته‌ قبلی میگفت نمیخرم و نمیخرم تا ۴۵۸۰ که اومد میخرم و به بقیه ساده دلهای مثل خودش هم توصیه میکرد نخرید نخرید؛
امروز تازه چشاشو باز کرده روی سکه ۴۸۵۰ اومده میگه میخرم میخرم میخرم
بازم درس عبرت نشده براش که از خرید عقب افتاده ؛ جالب اینجاست که بازم‌منتظره فردا شاید سکه بیاد روی ۴۷۵۰
خوب اینجوری تحلیل کردنو که هر آدم آماتوری هم بلده؛ اصلا نیاز به بخر بفروش تو ندارند؛
یه هفته عازگاره خودتو علاف کردی که رو قیمتهای بالا خرید کنی؛؟؟؟
کاربران محترم سایت ! این حرفای منو تنها به دید انتقاد بهش نگاه کنید، ونه چیز دیگه ای
خواستم بهتون بفهمونم که چشم بسته به حرف هر کسی که بیخود و بیجهت گفت من‌لیدرتونم توجه نکنید؛
من که خودم با تجزیه تحلیل خودم هفته قبلی سکه هام روی همون ۴۶۴۵ جایگزین کردمو خریدم و کاری هم به حرف هیچکی نداشتم؛ ولی خیالتون تخت ،اینایی که همش ادعای لیدر بودن دارن و میگن کانال وی آی پی داریم و نقطه زنی میکنیم و دائما پشت سر هم شکلک بازو و عضله و کله میذارند ؛ اینا همشون حرفای دوپهلو میزنن؛ این چرندیات را مبگن؛ اینا همشون واستون کیسه دوختند؛
اینا اگه اینکاره بودند و کف و سقف دقیق رو میدونستن و پول پارو میکردن! میرفتن با سرمایه خودشون حداقل با چند بار خرید و فروش درست درمون و با ۴ یا ۵ کیلو ابشده بار خودشونو میبستن، نه اینکه بیاد اینجا یا تلگرام خودشو شما رو علاف کنن
ازما گفتن بود خود دانید

6 4

اس محمد زرگر یک هفته پاسخ می دهد :