اونس طلا2371.9
مظنه16,326,000
18 گرم3,768,800
ارزش سکه36,782,478
قدیم (بهار)41,100,000
جدید (امامی)44,400,000
نیم26,200,000
ربع16,200,000

امروز؛جلسه ویژه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در پی‌شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از جلسه ویژه امروز این کمیسیون برای بررسی ابعاد شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه خبر داد.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، گفت: یقیناً دست قدرتمند مجاهدین حوزه مقاومت و فرزندان جمهوری اسلامی ایران انتقام سختی از این اقدام آمریکایی‌ها خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر آمریکایی‌ها در عراق و شهادت حاج قاسم سلیمانی قطعاً درب جهنم را به روی نیروهای آمریکایی در منطقه باز خواهد کرد و آنها از این اقدام جنایتکارانه خودشان پیشیمان خواهند شد چون نیروهای آنها از امروز در منطقه خواب خوش نخواهند داشت، ادامه داد: کاخ سفید بغض خود از حاج‌ قاسم سلیمانی را با به شهادت رساندن وی نشان داد، آنها 7 تریلیون دلار را در منطقه هزینه کردند اما دستاوردی برای آنها نداشته است.

نماینده مردم قم در مجلس با تاکید براینکه داعشی که دست‌پرورده آمریکایی‌ها بود با محوریت حاج‌ قاسم سلیمانی از بین رفت، اظهار داشت: قطعا امریکایی‌ها باید منتظر گرفتن انتقام خون حاج‌ قاسم سلیمانی از سوی ایران باشند.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه شورای عالی امنیت‌ملی امروز جلسه‌ای را خواهد داشت و تدابیری را در جهت مقابله با این جنایت آمریکایی‌ها خواهد داشت، گفت: با اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده تا امروز پس از برگزاری جلسه شورای عالی امنیت‌ملی، جلسه‌ای را به صورت ویژه برگزار کنیم تا اقداماتی که لازم است در این زمینه از سوی مجلس انجام شود را به تصویب برسانیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد