سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلا1572.6
مظنه2,170,500
18 گرم501,000
ارزش سکه4,890,137
قدیم (بهار)4,880,000
جدید (امامی)4,914,000
نیم2,470,000
ربع1,470,000
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

تحلیل روزانه سکه امامی و طلا آبشده|سیگنال خرید و فروش سکه و آبشده

تحلیل و پیش بینی سکه امامی و طلا آبشده، نقاط حمایت و مقاومت و سیگنال دقیق خرید و فروش سکه و آبشده+چارت قیمت آپدیت شد


12 دی 98

تحلیل روزانه سکه امامی و طلا آبشده مورخ 12 دی 98

 

 

قیمت سکه تمام دیروز  تحت تاثیر کاهش قیمت دلار،۵۳۰۰۰ تومان کاهش ارزش را تجربه کرد. مانند دلار، سکه نیز در هفته‌ جاری سه روز کاهشی را پشت سر گذاشته ولی در مقایسه با افزایش ۹۰ هزار تومانی قیمت این فلز گرانبها ، مقدار کاهش در این سه نوبت کمتر بوده .آبشده هم دیروز ۳۰۰۰۰تومان کاهش را تجربه کرد ، با توجه به شرایط مناسب اونس ، سکه و آبشده به تقویت دلار داخلی نیازمندند هرچند با بازگشایی بازارهای جهانی عیار این دو فلز گرانبها بیشتر مشخص میگردد

تحلیل سکه امامی 12 دی:

کلوز دیروز چارت بر روی قیمت 4.634.000 هزار تومان و تراز روزانه قیمت 4.640.000 هزار تومان

اولین مقا.مت خیلی قوی روی چارت 4.660.000 می باشد و حمایت عددی 6.620.000 هزار تومان

با توجه به تایم های پایین انتظار اصلاح جزئی قیمت در مارکت وجود دارد با شکست قیمت 4.630.000 و تثبیت زیر آن میتوان اولین فروش را با حد استاپ 10 هزار تومانی انجام داد برای اهداف 4.620.000 و 4.615.000 هزار تومان

با شکست قیمت 4.610.000 هزار و تثبیت نیم ساعته زیر این عدد میتوان دومین فروش را انجام داد با حد استاپ 5 هزار تومانی برای اهداف 4.600.000 و 4.595.000 هزار تومان

توجه: در امروز فروش ریسک بالایی دارد و اعداد جهت اطلاع داده می شود.

در محدوده قیمت 4.580.000 اولین خرید را میتوان انجام دادبرای اهداف 4.620.000 هزار و 4.615.000 هزار تومان

با عبور قیمت از 4.640.000 هزار و تثبیت قیمت بالای این عدد میتوان خرید انجام داد برای اهداف 4.660.000 و 4.685.000 هزار تومان 

سیگنال خرید و فروش سکه و آبشده ساعت 11:00

سیگنال خرید و فروش سکه و آبشده ساعت 13:00

سیگنال خرید و فروش سکه و آبشده ساعت 15:15

سیگنال خرید و فروش سکه و آبشده ساعت 17:16

تحلیل طلا آبشده 12 دی:

کلوز دیروز چارت روی قیمت 2.055.000 هزار تومان و تراز رورانه قیمت 2.075.000 هزار تومان می باشد

مقاومت مهم آبشده روی قیمت 2.066.000 هزار و حمایت مهم روی 2.045.000 هزار تومان می باشد

با توجه به گپ های ایجاد شده روی چارت باید به این نکته توجه کرد که ممکن هست این گپ ها پر نشود و بازار در محدوده رنج حرکت کند پس در معاملات خود حتما مدیریت کنید

در تایم های پایین انتظار حرکت جزئی به سمت پایین و در ادامه روند به سمت بالا داریم

و میشه انتظار داشت با شکست و تثبیت قیمت پایین 2.057.000 هزار اولین فروش را به اهداف 2.048.000 هزار و بغد 2.045.000 با حد استاپ 5 هزار تومانی انجام داد

در صورت رسیدم قیمت به 2.037.000 هزار تومان میتوان اولین خرید را نجام داد به اهداف 2.048.000 هزار و با عبور از 2.048.000 هزار و تثبیت قیمت بالای آن میتوان دومین خرید را انجام داد به اهداف 2.057.000 و 2.062.000 هزار تومان و حتی 2.068.000 

 

قیمت صرافی ملی امروز 12 دی بدون تغییر:

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.

سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

مانا دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 17:00

?مکانیزم ماشه چیست؟
مکانیسم ماشه، در راستای حل اختلاف پیش‌بینی شده در برجام، طرحی است که اگر یکی از طرفهای برجام به این نتیجه برسد که طرف دیگر به تعهدات قید شده در توافق برجام پایبند نیست، می‌تواند به کمیسیون مشترک شکایت کند.
?اگر در بازه زمانی ۳۵روزه، موضوع شکایت آن‌گونه که شاکی می‌خواهد حل و بررسی نشود، شاکی می‌تواند موضوع شکایت را به شورای امنیت ارجاع داده دهد. پس از آن، شورای امنیت نیز ۳۰روز فرصت دارد تا درباره استمرار تعلیق تحریم‌ها یا بازگرداندن آنها قطعنامه صادر کند.
?اگر در این مدت، شورای امنیت نتواند در این خصوص قطعنامهٔ جدیدی صادر کند، تمام تحریم‌های شورای امنیت سازمان ملل که قبل از برجام برقرار شده بودند، به‌طور اتوماتیک بازمی‌گردند.
?به این روند، «مکانیسم ماشه» یا بازگشت سریع تحریم‌ها گفته می‌شود.
?نکته مهم در رابطه با فعال شدن مکانیزم ماشه این است که بازگشت تحریم‌ها، قابل وتو کردن نیست. یعنی ایران نمی‌تواند از کشورهای دوست خود مانند چین و روسیه برای وتو کردن آن استفاده کند.

3 1

بانوی آماتور هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 09:45
آقایون خانما خدا یک در دنیا هر چن تا خواستین در آخرت بهتون بده الان بگید من امروز این بی صاحب شده رو بخرم یا نه؟

0 0

رزین اعظم هشت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/11/03 ساعت 00:35
داداش منطقی اینه یا حمایت یا مقاومت شکسته بشه بعد مالتو ۳قسمت کنی و بخری نه اینکه همینجوری من تو مجازی بگم تو هم بخری.

1 0

تتو شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 11:33
عقل میگه ن
طمع میگه اره

3 0

جوتوق یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 09:50
باید خودت ریسک کنی.چون بازار قابل پیش بینی نیست.

0 2

ریواس هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 00:31
00:29
بازارسازبا سرباز دوستداره دست بگیره تا با آث حالا چرا فردا آثشو میخاد رو کنه!!!؟؟

0 1

ممد ممدی دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 09:09
احتمالا بزاره واسه شنبه. همه چی به صحبتای فردا بستگی داره. البته بعیده مطلب تازه ای در کار باشه ولی خب.

1 0

Twinkle یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 00:19
دوستان،میشه راهنماییم کنید و بگید خرید آبشده رو توی تهران از کجا باید انجام داد که هم از نظر عیار درست باشه هم اجرت زیادی ندیم.لطفا راهنمایی کنید.من از بازار خرید داشتم.سودی که داشتم پای همین اجرت هاش کسر شد.هیچی نموند.هفته گذشته طلا گرمی 498 شده بود همون موقع ازم 490 خریدن

0 0

آماتور2 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 10:01
در شهر ما آبشده به قیمت تابلو فروخته میشود اما سه هزار زیر قیمت تابلو خریده میشود.
در ضمن در شهرهای بزرگ دوستانم طلای دست دوم خریدند که یا ارزش افزوده یا اجرت ساخت را به عنوان تخفیف کم کردند.به نظرم از چندین طلا فروش قیمت بگیرید و با نصاف ترین را انتخاب کنید

2 0

Golden gold یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 08:56
طلای آبشده ک اجرت نداره!!!
طلای آبشده ی تیکه فلز کوچکه ذوب شده از جنس طلاس.
و برای سرمایگذاری میخریم.و سوای اون النگو و گوشواره و ...اینهاس.
و ب هیچ وجه ریالی،مالیات یا اجرت و دستمزد نداره.
عیار750ب قیمت تابلو میخرید،و موقع فروش نهایتا 10تومن زیر تابلو میفروشید.
بازاراکثر مغازه ها ابشده کار میکنند.ولی من پیشنهاد میکنم برید جایی ک کارش فقط ابشده باشه

3 2

خانم مریلا. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 00:24
برادر من برو بخواب .
فــردا برادران دالتون بهت میــگن از کجا بخــری....صبح مــگ میــگ بهت میگه......

3 4

خانم مریلا. یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 00:01
خطاب به ببـتو
است ...این جوری مینویسن...
عست.....

1 0

خانم مریلا. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 00:17
خخخخخخخخخخ
و عمممممما بعد

3 4

ببتو شش سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 00:15
درست عست! خیصوصن دلاره 12,500 تومنی! :))

3 4

موج سوار نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 00:00
شروع کار بازار متشکل ارزی از فردا ۲۶ دی ماه با حضور حسن کلید ساز !!!!

1 3

خانم مریلا. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 00:14
فقط نمیدونم ...چـــرا کلید وگم کــرده.....قفل ها با شاه کــلید هم باز نمیشه ...لامصب...
خخخخخ

9 6

بختک کومار دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 23:18
شب شداهه پٌر ستاراهه
چشمک زدن دوباراهه
بیایید دیگر خوابیدن کرتاهه
صاحبانِ آتیش پاراهه

3 4

بانوی آماتور هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 23:52
مری میگم خوشبحال این بختک .
سربالا میره با دمش گردو میشکنه
سرپایین میاد اونا رو جمع میکنه
همیشه هم شاده
ای جانم
در ضمن مگه دستم به ببتو نرسه .

2 5

خانم مریلا. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 23:42
تو چطورے....بختــــک

4 1

مهران55 یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 23:06
پس توافق چین و آمریکا کی امضا میشه
این انسم که همینجوری داره بالا میره
حالا اگه ما رو مال بودیم انس میومد پایین

2 2

آریایی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 23:32
پایان جنگ تجاری؛ چین ۲۰۰ میلیارد دلار کالا از آمریکا وارد می‌کند

2 5

Leila-90 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 23:00
من هیچ وقت از تونظر نخواستم نگه دار واسه طرفدارات ،

3 4

Leila-90 هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 22:47
مخاطب ملانیا: کاربر ببتو میگه اظهارنظراش زارت و زورتی بیش نیست پس روش حساب نکن

2 5

ببتو شش سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 22:57
مورد تائید عست! خصوصن برای تو! :))

5 8

علی مممم یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 21:53
ببتوعزیز بااین مناقشات اخیروترورسرداردرموردآمریکابرگشتیم به چهل سال پیش اگه دیداری صورت بگیره باترامپ درهرسطح تکه بزرگش گوششه حتی حرفش هم مشمئز کننده است ترامپ اونقدرمنفوره که توخودآمریکاهم جایگاهش راممکنه نتونه برای دوربعدحفظ کنه

0 0

ممد ممدی دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/26 ساعت 09:08
دور بعد هم ترامپ میشه همونطور که دور اول معلوم نشد چجوری شد.
هیلاری تو ارای مردمی بالاتر بود ولی تو ارای الکترا یهو این اومد بالا.
قشنگ معلوم بود سر کیسه را شل کرده بود. حلا هم بیشتر شلش میکنه.
ترامپ عاشق جنجال و تو صحنه بودنه. کتاب از خودش داره . تو فیلم تنها در خانه بوده. تو مسابقات بکس نمایش داشته و....

0 2

ببتو شش سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 22:48
بنده هم احتمالشو بسیار کم میدونم اما صفر نه!
و عامما کاری به انجامش نداریم! نوسانه خبرش مارا بس! :))

5 10

ببتو شش سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 20:42
خوب! و عاممااا امروز:
دلار داشت به لحظه روحانی غلط کردم! (13,700) میرسید که پنجر شد خوشبختانه!!! (جوون!)
فردا که هیچ، شنبه باس بینم به کدوم مسیر ادامه میده بعد اتخاذ تصمیم میکنم. فعلن رو ریالم...
جمعه یه خبرائی هست عامما نمیدونم!
اتفاق خطرناک دیگر نزدیک شدن دلار نیمایی به نرخ بازار آزاد بود که متاسفانه رخ داد.
جناب حسن سوخدی (کلیدساز) یه حرفائی امروز زد که احتمال 100% میدم براش برنامه داره! (پناه میبرم بخدا)
یورونیوز مصاحبه جالبی داشت با جناب هادیان! دیدار ترامپ با حسن! :))
خلاصه کلی نوسان داریم! :))

0 1

ببتو شش سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 22:50
باید بیاد رو 430 ، کی؟! خدا داند! :))

3 6

ملانیا یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 21:40
سلام ببتوشماهم بااقای محمدی هم نظری درکف قیمتهایافکرمیکنی تا430پایین میاد؟شعله سلام شماهم نظربدیدممنون ازهردو

0 2

یاس مغربی یک هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 20:14
سلام من تازه واردم
لطفا میشه به من بگید اصلاح چیه ریزش چیه من اب شده داشتم متاسفانه زیر قیمت خرید فروختم و متضرر شدم میشه راهنماییم کنید تا ضررم رو جبران کنم ممنون میشم

0 3

aet هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 20:12
آقای محمدی فردا کاهشی در کاره یانه ؟؟

16 7

DelArA... چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 19:47
◇♧◇یه مطلبی رو جایی به چشمم خورد خوندمش ،، برام جالب بنظر رسید! گفتم اینجا هم بذارمش ! خوندنش خالی از لطف نیست◇♧◇
این مطلب را بخوانید و مقایسه کنید با صداقتی که در رفتار و صحبتهای حاکمان مملکتمون به وفور موج میزنه !!!
وقتى " صداقت " يك " روباه " زير سوال می رود
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ شبکه های علمی يک ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﺴﺘﻨﺪ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺣﺶ ﺭا ﭘﺨﺶ می کرد.
نشاﻥ مى داد يك ﮔﺮﻭﻩ ﻣﺤﻘﻖ تعدادى ﻻﺷﻪ ﻣﺮﻍ ﺭا ﺩﺍﺧﻞ ﺗﻮﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩند ﻭ ﭼﻨﺪ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺑﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻫﺎﯼ ۱۰ - ۲۰ ﻣﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺣﻔﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩند.
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ يك ﺭﻭﺑﺎﻩ آﻣﺪ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺑﻮ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ يك ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﯾﻦ ﻻﺷﻪ ﻯ ﻣﺮغ ها ﺭا ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ
ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﺗﯿﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﺍلآﻥ مى رودﻭ ﺑﻘﯿﻪ ﻯ ﮔﻠﻪ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎنش را مى آورد.
ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ يك ﺭوﺑﺎﺕ ﺟﺮﺛﻘﯿﻞ ﺗﻮﺭﯼ ﺭا ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﺮﺩندﻭ آﻭﺭﺩند در ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺩﻭﻡ مخفى اش ﮐﺮﺩند
ﻭ ﺑﺎ ﻣﺎﯾﻌﯽ خاص ﺍﺳﭙﺮﯼ ﮐﺮﺩﻧﺪ تا ﺍﺛﺮ ﺑﻮ ﺭا ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ببرند.
ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪ همان ﺭﻭﺑﺎﻩ ﻭ ۷ - ۸ ﺗﺎ ﺭﻭﺑﺎﻩ ديگر آمدند ﺳﺮ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺍﻭﻝ ﻫﺮچه ﮔﺸﺘﻨﺪ ﻣﺮﻏﻬﺎ ﺭا ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮑﺮﺩند
ﻫﺮچه ﺯﻣﯿﻦ ﺭا ﺑﻮ ﮐﺮﺩند ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻧﺪﺍﺷﺖ. آن ۷-۸ ﺗﺎ ﺭفتند
ﻭ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺍﻭﻟﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﮔﺸﺘﻦ ﮐﺮﺩ.
ﺟﺎلب ﺍین ﺑﻮﺩ ﮐﻪ مدام ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﻣﯿﮕﺸﺖ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺳﺮش را ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺎﻭﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎنش ﮐﻪ ﺩاشتند ﺩﻭﺭ مى شدند ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻮ میکشید ...!
محققين ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺳﯿﻢ ،، ﮐﻤﯽ ﺭﻭﯼ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺩﻭﻡ ﺭا ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩند ﺗﺎ ﺣﺪﯼ ﮐﻪ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﻣﺮغ ها ﺭا ﺩﻳﺪ.
ﺍﯾﻦ ﺩﻓﻌﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺎﻟﺐ ﺑﻮﺩ؛ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺮغ ها ﺭا ﺑﺎ ﺩﻧﺪاﻥ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺮﺩ.
ﺍﯾﻦ ﺗﯿﻢ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ آمدند ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ هماﻥ ﮐﺎﺭ ﺭا ﺗﮑﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩند ﻭ ﺗﻮﺭﯼ ﺭا ﺑﻪ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺳﻮﻡ ﺑﺮﺩﻧﺪ و بوى مرغها را با اسپرى پاك كردند. گله ی ﺭﻭﺑﺎه ها ﻭﻗﺘﯽ دوباره ﺭﺳﯿﺪند ﻫﺮچه ﮔﻮﺩﺍﻟﻬﺎ ﺭا گشتند ﻭ ﻫﺮچه ﺯﻣﯿﻦ ﺭا ﺑﻮ ﮐﺸﯿﺪند ﭼﯿﺰﯼ ﻧﺒﻮﺩ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻓﺘﻨﺪ.
ﺩﻭﺭﺑﻴﻦ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺍﻭﻝ ﺭا نشان ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺩیگر ﺟﺴﺖ ﻭ ﺟﻮ ﻧﮑﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﺧﻞ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺩﻭﻡ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ماﻧﺪ.
ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ای ﺻﺒﺮ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺩﯾﺪﻧﺪ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ
ﻧﺰﺩﯾﮑﺶ ﺭﻓﺘﻨﺪ ﻭ ﭼﮏ ﮐﺮﺩند، ﺩﯾﺪند ﮐﺎﻣﻼً ﻣُﺮﺩﻩ...
ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻻﺷﻪ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺮﮐﺰ ﺩﺍﻣﭙﺰﺷﮑﯽ ﺑﺮﺩند ﻭ ﮐﻠﯽ آﺯﻣﺎﯾﺶ ﮐﺮﺩند؛ ﺩﯾﺪند ﺩﻗﯿﻘﺎً ﻋﮑﺴﻬﺎ ﻭ آﺯﻣﺎﯾﺸﺎﺕ نشاﻥ مى دهد ﺍﯾﻦ ﺣﯿﻮاﻥ ﺑﺮ ﺍﺛﺮ ﯾﮏ ﺷﻮﮎ ﻋﺼﺒﯽ
ﺳﮑﺘﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﺮﺩﻩ ...!
ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮐﻪ ﻧﻤﺎﺩ ﻣﮑﺮ ﻭ ﺣﯿﻠﻪ ﮔﺮﯼ ﺩﺭ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ است ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ مى كند ﺻﺪﺍﻗﺘﺶ ﺑﯿﻦ ﺩﻭﺳﺘﺎنش ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺭﻓﺘﻪ
ﺳﮑﺘﻪ ﻣﯿﺰند ﻭ ﻣﯿﻤﯿﺮد؛ ﺍﺯ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﯿﻤﯿﺮد
جدای از حاکمان پرچم دار اسلام در ایران
ﭼﻘﺪﺭ زیادند کسانی كه می آیند ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﻪ ﺯباﻥ مى آورند ﺑﻌﺪ ﺟﺎلب اينكه ﺣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭﻭغ هایشان آﺷﮑﺎﺭ مى شود ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍﻩ ﻣﻴﺮوند
ﻭ ﺍﺻﻼً ﺧﻢ ﺑﻪ ابرﻭ نمى آورند
ﻭ ﺍﺳﻔﻨﺎک تر ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ - ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻭ ﺗﮑﺮﺍﺭ.
یک نمونه آن ساقط کردن هواپیمای اوکراین
‏که ۳ روز تمام آن همه مسئول که در چشمان ملت د..رو...غ گفتند. آن همه مثلا تحلیلگر که برای پوشاندن این جریان تقلا کردند.
ﭼﻘﺪﺭ زشت است ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮسد
ﮐﻪ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﺍﺯ او ﺩﺭ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﭘﯿﺸﯽ ﺑﮕﯿﺮند.
ﺍﯾﻦ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ گرچه بى رﺣﻤﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﯽ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ تكان دهنده اى ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎ ﺩﺍﺷﺖ.!!

4 2

کهنه کار هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 22:45
با جوتوق موافق هستم
چقدر خوب خواهد شد انسان همیشه براساس رفرنس یا منبع موثق و معتبر شناخته شده بیاد حرف بزنه و چیزی رو مطرح کنه.
کاربر بزرگوار دلارا لطفا منبع علمی یا رفرنس یا مرجع نشر این رویداد علمی(بقول خودتان) رو منتشر کنید. منتظر پاسخ شما می مانیم.
امروزه متاسفانه بدلایل زیادی توی فضای مجازی فقط مطالب رو میخوانیم و ازش رد میشیم! کمتر کسی توجه میکنه که آیا مطلب موردنظر سبقه و رفرنس معتبر داره یا نه؟
رفرنس معتبر شامل کتاب. مقالات علمی. سایت های معتبر تخصصی شناخته شده در دنیا. خبرگزاری های رسمی معتبر و... می باشند
التماس# تفکر اندیشه تعقل#
یاعلی

4 6

جوتوق یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 22:25
حالا دانشمندا از کجا فهمیدن مرگ روباه به خاطر خجالت بوده؟دوست عزیز این فقط یه داستان هست که تو بعضی سایتهای زرد نوشته میشه و فقط آدمهای ساده دل و احساساتی باورش میکنن‌.

6 2

مانا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 20:50
در دعای کوروش سه چیز ا از هورمزد خواسته تا ایران بدان مبتلا نباشد
دشمن و خشکسالی و دروغ که الحمدالله به هر سه مبتلاییم

5 3

ماكان هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 20:24
سپاس/ متن بسيار زيبا و تاثير گذاري بود...لايك

8 3

DelArA... چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 19:46
◇♧◇با دروود
♧◇♧منطبق با نظری که روز شنبه ۲۱ ام دیماه ارایه کردم و در زیر این نظر کپی شده ، بازار در طول این چند روزه با تثبیت بالای حد ضررهای خریداران بزرگ و عمده ، بالاخره کار خودش رو کرد و امروز ابشده در طول بازار رسمی تا ۲۱۵۵ و سکه هم به حوالی ۴۹۱۵ رسید.....
◇♧◇این بازاری که من چه از روی تجربه و چه از روی چارت دارم میبینم ! فعلا فضا و کشش برای خریدار وجود داره که اصطلاحا گفته میشه هنوز به اشباع خرید نرسیده .....
◇♧◇با بررسی نوع تغییرات و جابجایی قیمت در امروز،، حد ضرر خریداران جدید ، برای ابشده روی ۲۱۲۷ و برای سکه هم روی ۴۸۱۵ قرار داره....که این نقاط حمایتهای نسبتا خوبی هم بشمار میاند... تا مادامیکه بالای این حد ضررها معاملات در جریان هست ، تمایلات صعودی به قصد نفوذ و تثبیت بالای ۲۱۵۰ برای ابشده وجود داره...
♧◇♧فعلا ، ابشده طبق گفته ی قبلی نقش راهبر و لیدر رو به عهده داره و به خوبی داره کاره خودش رو به پیش میبره و دلار و سکه رو هم با خودش بالا میکشه........
◇♧◇مظنه آبشده و سکه بعد از کمی کش و قوس ،، مجددا به بالای 2155 و 4915 برمی گردند و به روند صعودی ادامه خواهند داد.......
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
☆☆این نظر شخصی من بود راجع به بازار ،،شما با تحلیل خودتون پیش برید.☆☆..

2 1

کمانگیر ناشی دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 19:53
به نظر من نظر زیبایی بود

3 4

DelArA... چهار سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 19:46
DelArA... چهار سال میگه:
۱۳۹۸/۱۰/۲۱ ساعت ۱۰:۱۳
☆☆☆من تحلیل یا نظر خاصی برای امروز ندارم،، چون قریب به یقین جهت گیری و روند کلی بازار بر همگان روشنه ....
♧■♧کسانیکه توی این وضعیت قرمز اقتصادی ، سخن از بهبودی و فضای گل و بلبل ،، جاری میکنند از سه حالت خارج نیستند:: اول اینکه فقط مزدورند....دوم اینکه؛ باز هم مزدورند،،، و سوم اینکه خیلی مزدورند.....
♧◇♧فقط به این بسنده میکنم ::
دوستان اگه خاطرشون باشه چند روز قبل به حد ضرر کلی بازار روی نرخ ۲۰۲۲ برای ابشده و ۴۵۴۷ برای سکه اشاره ای داشتم....
◇♧◇بنظر میرسه که این حد ضررهای مهم که در بالا اشاره شد و به گونه ای هم نقاط حمایتی قدرتمند بازار هم تلقی میشه ، همچنان به قوت خودش باقی بمونه .....
◇♧◇ادامه ی معاملات بالای این حدود،، نشانگر حرکت دوباره به سمت بالا هست
♧◇♧این بار بر خلاف دفعه ی قبل که سکه نشانگر بازار بود ،، ابشده راهبر و لیدر بازار هست ، چون ابشده با اینکه تا مقاومت نقطه ی ۲۲۵۰هم رسید ولی سیکل صعودش در جایی بالاتر از ۲۲۵۰ باید تکمیل میشد که راجع به این قضیه و هدف اصلی در موعد خودش بحث خواهیم کرد ،، ولی در هر صورت این حرکت رو نیمه کاره رها کرد و تا ۲۰۵۴ روز پنجشنبه ی عقبگرد زد....
◇♧◇با این تعاریف دیر یا زود ابشده به قصد تکمیل چرخه ی صعودی ،، بقیه ی اجزای بازار رو با خودش همراه میکنه و به سمت بالای ۲۱۵۰ بر میگرده..........
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
این نظر شخصی من بود راجع به بازار ،، شما با تحلیل خودتون پیش برید...

5 1

مهندس الکترونیک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 19:32
چقدر دیگه افزایش داریم به نظرتون من میخواستم خرید کنم . ظاهرا داره میره بالا و اخبار منفی فکرکنم داریم که تاثیر داره و الا طبق نظر دوستان باید الان پایین اومده باشه طلا

1 1

Tareesha هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 19:27
آبشده روبه قیمت امروز گرمی چند باید بخرم ؟

3 1

ghdp یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 19:49
با سلام
درصورتيكه در كار طلا تخصص زيادي نداريد،خريد و فروش آبشده كمي سخت و داراي ريسك است و با توجه به قيمت سكه كه تقريبا حبابي نسبت به آبشده ندارد،خريد سكه مناسب تر است.
و در مورد سئوال ديروزتان،طلا گرام خود را چك فرماييد.

1 1

شهریارر یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 19:32
گرمی ۴۹۳ عیار۷۵۰

1 5

Tareesha هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 18:28
من الان تو بازارم
تو شهر خودمون
قیمت طلا دست دوم بهم گفتن گرمی ۵۰۳هزار
اساتید گرامی بفرمایند بخرم یانه ؟؟

4 2

ابجد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 18:35
اگه واسه سرمایه گذاری میخای ب هیچ وجه طلای دست دوم نخر چون بعدا رو ۷۴۰ ازت میخرن فقط ابشده الانم دارن با اجرت و مالیات بهت میفروشن اصلا نخر

4 2

شهریارر یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 18:32
خیلی از قیمت بازار بالا تر که

11 6

خانم مریلا. یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 18:06
وحـبد (مـیگ میـگ)
بـحران زده
تیـفوسی
هـــم منفجـــــر شدن ...خخخ
البتــه از حـــسادت....
به محمدی
هههههه

2 7

تيفوسي❗️ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 18:33
حقيقت رو بگم مريلا" من واقعا حسادت ميكنم اما نه به اون كله پوك كه مدام سيگنال اشتباه ميده بلكه به جنابعالي، چون تحليلگر قابلي هستيد !!

4 8

زرین قلم یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 17:56
تحلیلهای امروز بنده این بود:
زرین قلم یک ماه میگه :
تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:06
سلام.
با توجه به شکست مقاومت 2120 آبشده و تثبیت بالای آن، اکنون این عدد به حمایت تبدیل شده است.
مقاومت نسبتاً قوی بعدی 2160 میباشد.
قابل توجه دوستان عزیز نوسانگیر.
بدرود.
.........................................................................................................................................................

زرین قلم یک ماه میگه :
تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:24
دوستان حرفه ای عزیز 2160 رو شوخی نگیرند.
به نظرم برای امروز کافی و مناسبه.
چند کامنت پایینتر بهش اشاره کرده بودم.
بدرود.
..........................................................................................................................................................
همچنین تصمیم دارم تا آرام شدن جو قسمت نظرات، از نگارش نظر خودداری کنم، اما بزودی برمیگردیم.
زنده باد ایران. زنده باد ایرانی.

14 5

بابا نوئل یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 17:29
آخرين خبر "
برج ايفل منفجر شد "

15 5

ح حسینی یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 17:27
بعضی از ادما که رفتارشون فقط ایجاد مزاحمت و سلب توجه کردن به تحلیل های نفراتی از بزرگواران هست که باعث اذیت همگی میشه
و آزار دهندست
هیچگاه از لحاظ فرهنگ خانوادگی و اجتماعی چیزی رو درک نمی کنند
و هرگز نمی خواهند شعور خود و دیگران رو با احترام حفظ کنند
و باعث سرخوردگی خودشون
و لجاجتتشون هست و مزاحم پی در پی برای همگان..
شخصیت سنگنین داشته باشید
و لطفا رعایت کنید

9 8

بختک کومار دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 17:03
من نگویم که مرا از قفس آزاد کرتاهه
قفسم را برده به باغی و دلم شاد کرتاهه

0 1

بختک کومار دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 19:12
صاحب کهنه کاراهه
اینجا پارازیت زیاد بوداهه
بخت بد سیگنالهای حضرت فیل خوب نگرفتاهه
باید چاره ای اندیشیدن کرتاهه

2 3

کهنه کار هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 17:29
ای صاحب بختک!
دلشاد هماره باشی!
از حضرت فیل خود پرسید!
هفته بعد را چگونه بیند؟!

6 4

بختک کومار دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 17:11
فصل گل می گذرداهه صاحبان بهر خدا
بنشینید به باغی و فیل مرا یاد کرتاهه
گر شداهه از جور صاحب،خانهٔ موری ویران
خانهٔ خویش محالست که آباد کرتاهه

21 5

مهران5 یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:55
من کاری به دیگران ندارم ولی آقای محمدی همیشه نقطه امید برای من بوده

11 4

مهران5 یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:48
جوتوق خیلی باحاله همش نقش شیطونو داره که میخواد آدمو گول بزنه
همیشه ساز مخالف میزنه
اونوقت که محمدی میگه بخرید نظر جوتوق به فروشه حالا که خودش خرید زده به همه میگه بخرین
کلا آدم جالبیه

20 18

وحبدمحمدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:35
امروز واقعا ازتون دلخور شدم..!!
اين كامنت فقط بايد ٩ تا مثبت بگيره خير نديده ها ؟؟
•••••••••••
9 5
كله پوك پنج سال میگه :
تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:03
یک نصیحت به آماتورا میکنم اگر صبرت زیاد باشه تو این بازار ضرر نمیکنی حالا اون دلقک های سایت که نظم سایتو بهم میزنن مردمو دچار اشتباه میکنن بعد سکه ۵۲۰۰ حالا اومدن در ۴۹۰۰ و آبشده ۲۱۶۰ خریدن منفی رو بدن من خودم میدونم کجا خرید بدم که خونگی و نقدی کار ضرر نکنه ....
لامصب بزن مثبت رو ....

3 3

همنشبن درد یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 17:20
مترو ارم سبز هم منفجر شد

4 4

وزير دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 17:06
سي و سه پل هم منفجر شد

4 5

Ronaldo 10 ♥️ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 17:01
پله آهني هم منفجر شد + + + +

3 4

كيان تهراني یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:59
منم مثبت دادم

4 4

DalArA یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:58
منم يه مثبت دادم اما اينجا منفجر نشد.......
خخخخخخخ

5 4

تيفوسي❗️ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:55
هتل استقلال هم منفجر شد اما دليلش رو بنده وهمتوجه نشدم؛ اما يه مثبت بهت دادم
وحيد جوون؛؛؛

5 4

آماتور۸ دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:47
اسپیناس رات میدن گشنه
گدا دوززززاری
از خودت چیزی نداری مرد نیستی
به دیگران چیکا داری

7 5

وحيد احمدي یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:46
عجب ديوونه اي هستي تو/ الان مجتمع تجاري " تيراژه " هم منفجر شد از خنده/ منم يه مثبت بهت دادم دادا وحيد /

9 7

بحران زده چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:41
الان تو هتل اسپيناس بودم وقتي كامنت رو خوندم كل اسپيناس رفت رو هوا از خنده..... الان هر كس يه طرف ولو شده.
اينم يه مثبت،
حاشو ببر وحيد خان

5 8

جوتوق یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:26
بعد هشت سال قرار بیان نماز جمعه.چه شعارها که سر داده نشه

7 16

جوتوق یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:18
دوستان با توجه به اینکه مقام رهبری خطبه های نماز جمعه این هفته را ایراد میکنند از شنبه قیمتها شدیدا صعودی خواهد بود پس دیگه منتظر معجزه نباشید.برید خریدهاتون را تکمیل کنید و گول رباتهای بی احساس سایت را نخورید.

19 5

ارمیا یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:22
والله تا ما یادمونه اگه رهبر سخنرانی میکرد افت قیمت داشتیم حالا الله واعلم

11 3

زرین قلم یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:15
عَجِبتُ لِلمُتَكَبِّرِ الَّذى كانَ بِالمسِ نُطفَةً وَيَكونُ غَدا جيفَةً؛
در شگفتم از شخص متكبّر، كه ديروز نطفه اى بوده و فردا لاشه اى است.
نهج البلاغه(صبحی صالح)،ص491، حكمت 126

38 9

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:03
یک نصیحت به آماتورا میکنم اگر صبرت زیاد باشه تو این بازار ضرر نمیکنی حالا اون دلقک های سایت که نظم سایتو بهم میزنن مردمو دچار اشتباه میکنن بعد سکه ۵۲۰۰ حالا اومدن در ۴۹۰۰ و آبشده ۲۱۶۰ خریدن منفی رو بدن من خودم میدونم کجا خرید بدم که خونگی و نقدی کار ضرر نکنه
درپناه حق

3 0

مجید آتش هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 20:51
داداش ما بهت اعتماد کامل داریم،،شما به حرف بعضیا گوش ندین،چون دارین علیهشون کار میکنین و پته شونو میریزین رو آب معلومه که باید عصبانی باشن،من خودم شخصا چند بار با سیگنالهای شما سود کردم،حالا یه بار هم اگه به فرض محال سیگنال اشتباه بود و متضرر شدم خیلی باید بی صفت باشم که که حرف بی ربط به شما بزنم،خدا پشت و پناهت باشه

0 0

Tareesha هشت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 18:19
آقای محمدی الان بخریم یانه ؟

3 3

صبر پیروزی۱۰۱ یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 17:22
با سلام خدمت استاد بزرگ،جناب وحید خان محمدی
آقا وحید بنده و خیلی از دوستان به شما ایمان داریم و تا اعلام خرید نفرمایید خرید نمیزنیم.
خدا یار و نگهدارت باشد..

11 7

آماتور۸ دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:46
وحیدجون با همین فرمون برو جلو
به ناله شغال هم توجه نکن
همینطور که توجه نمیکنی اونا بیشتر حرص میخورن
حالا مبصره! معلمه! ناظمه! هرکی هست من نمیدونم ولی شما بهتر میدونی
اینا محتاج توجه هستن یه دسته شغال :-)

16 6

دادا حامد یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:30
فقط خوشم میاد که هرچیم اینا چرت و پرت میگن اهمیت نمیدی و بازم مث قبل به کارت ادامه میدی.
انصافا دمت گرم

5 13

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 15:55
از محمدی میخایم اگه اشتباه کرد قایم نشه و بیاد جبران کنه !!! من هم صبح اشتباه کردم و الان میگم قیمت ها مقداری دیگه کاهش خاهد داشت !!! فقط ۲۰ در صدو فروختم !!! ولی این به معنی پایان سریال افزایش نیست !!! دوباره سریال افزایش نمایش داده خاهد شد !!!!

6 16

جوتوق یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 16:00
به نظرم ایشون ربات هستن و شخص واقعی نیستن

1 3

Mk1353 یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 15:32
البته فرموده اند هركسي از قبل خريد دارد در اين نقطه بيشترفروشنده باشد چون شكستن اين مقاومت دشواره

2 6

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 15:30
نگفتم امروز گرم ۵۰۰را می بیند

7 3

Mk1353 یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 15:30
در تاريخ ١٠/٢٣ استاد اعظم اعلام كردند كه آبشده به محدوده ٢١٦٥ الي٢١٧٠ خواهد رسيد و نقطه دقيق مقاومت٢١٦٧ است
از راهنمايي هاي خوبتون ممنون استاد همين طور جناب وحيد محمدي

21 11

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:58
دوستان جانمونید بفروشید هدف ۴۷۵۰ برای سکه آبشده ۲۰۹۰ دلار ۱۳۱۰۰

7 5

ابجد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 15:50
دمت گرم یکی ب مولا

4 3

رزین اعظم هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:29
ما در تحلیل شاید خوب عمل کنیم ولی کمتر کسی رو دیدم که حد ضرر رو رعایت کنه.

3 4

زرین قلم یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:24
دوستان حرفه ای عزیز 2160 رو شوخی نگیرند.
به نظرم برای امروز کافی و مناسبه.
چند کامنت پایینتر بهش اشاره کرده بودم.
بدرود.

0 3

آریایی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:20
با توجه به مقاومت نسبتا سنگین 2165 ، سیو از خریدهای پایین قابل توجیهه ... همونطور که خودم یک پله از این نوع را سیو کردم.

0 5

مهندس الکترونیک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:18
دوستان به نظرم بنده آماتور روند پیش رو روند مشکل و افزایشی باشه چون اتفاق مثبتی نمیبینم در اخبار و درآمد و ... دوستانی که خرید و فروش سریع ندارند بفروشن ممکنه جا بمونن .

1 5

Solisss دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:16
امروز انس صددرصد پایین مییاد

15 9

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:05
پایان روند صعودی شروع موج اصلاحی

0 5

dirak هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:19
اصلاح یا ریزش؟

1 3

موج دهم دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:15
سلام جناب محمدی
میشه لطف کنید قیمت اصلاحی سکه تا کجا می باشد؟ چون نظرتان برایم خیلی مهم است.

4 6

افشین 1980 هفت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:01
برید بفروشید وقت برای فروش کمه

17 2

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:45
سلام خدمت کاربراندمحترم سایت طلا
نظر شخصی
خانگی ها و تازه کارها حواستون باشه به بخر بخر ها و بفروش بفروش ها توجه نکنید. اگر برای پس انداز به فکر خرید طلا هستید در نزول ها میانگین گیری کنید. فکر نوسانگیری را از سرتان بیرون کنید.
سپاس

15 13

وحبدمحمدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:37
تقديم با عشق به مريلا؛ ٢١٥٣
مظنه اكنون بالاي ٢١٥٠
ديروز كمتر از ٢١٤٠،.،
باز هم حماقت ،باز هم اشتباه از سوي بنده ، باز مثبت هاي زياد از سوي عده اي كاربر گيج، ساده لوح و آماتور،.،
سپاس از همگي،.،
•••••••••••••••••••••••••
18 2
كله پوك پنج سال میگه :
تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:29
اعداد امشب سقف هفته بود و از فردا روند کاهشی میشه تا ۴۸ ساعت آینده خرید با تمام موجودی رو اعلام میکنم قطعا معاملات راکد در بازار طی چند ماه گذشته به پایان رسیده واز اول هفته ی آینده تا سال آینده بازار به اعدادی خواهد رسید که حتی تو خواب هم نخواهی دید از این نوسانات تا ۱۲ ماه آینده استفاده کنید شرایط به نفع خریدار خواهد بود

4 5

خانم مریلا. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:30
فعلا وقت ندارم ...جوابت وبدم
مــیگ میـــگ

3 3

خانم مریلا. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 14:07
وحبد (میــگ میـگ)
خـیلی دور برداشتے.....خخخخخ

8 2

وزير دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:56
محمدي جان سيستم ت رو عوض كن فك كنم قديمي شده ديگه جواب نمي ده،،،، روند فعلا صعودي،،، فاصله هر روز بيشتر ميشه ،،،،
٢٠٦٠ كجا ٢١٥٥ كجا،،،،

8 9

تيفوسي❗️ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:46
مريلا رفته گل بچينه!!

4 18

بانوی آماتور هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:37
اگه همتون مخ هاتونو روی هم بریزید وتحلیلهای آبکی کنید ، به گرد پای اســــــتاد اعظــــــم هم نمیرسید.. شلیک کنید منفی هارو اما خودتونم میدونید که واقعیت همینه که گفتم و بـــــــــس.

1 9

کهنه کار هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:33
با کمی تاخیر...
در حال نزدیک شدن به پیش بینی مبصر هستیم...
ای ول مبصر

2 3

تتو شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:35
خخخخخخ مبصر چی گفته بود

3 2

تتو شش ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:32
یاده اون اهنگی که میگفت (صبره ایوب زمان بصره منه ) می افتم

5 6

ببتو شش سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:20
فکر کنم با مکانیسم، ماشه دلار رو چکوندن!
ای بمیری همتی! باز دوباره داری پول امشب یارانه رو درمیاری! :|

3 2

dirak هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:51
وضغتون خوبه ها یارانه رو چن شب پیش دادن

0 3

بانوی آماتور هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:48
خدا بگم چیکارت کنه بیبی .

4 7

نصرترباموس! هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:15
عزیزان تا پنج شنبه بازار دلار وطلا متلاطم ومتمایل به افزایش قیمت هست ظهر جمعه حادثه بسیار مهمی در راه است و تعیین کننده بازار در اینده .هوشیار بمانید روز خوش

3 2

بانوی آماتور هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:43
ّخه استاد روز جمعه تعطیل چه غلطی میتونیم بکنیم؟

6 2

نوستراداموس` چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:21
چه حادثه ی ! اگر بود من هم خبر داشتم ؛؛؛

3 5

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:15
همش تقصیر این ترامپ مو سرخیه !!! باید گیرش بیاریم یک کتک مفصل بزنیمش !!! ولی یه روزی گیرش میاریم !!!

4 4

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:09
جا مانده دست به کار شو !!! هر چه تزریق می کنیم باز هم خریدارند !!!

2 3

زرین قلم یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:06
سلام.
با توجه به شکست مقاومت 2120 آبشده و تثبیت بالای آن، اکنون این عدد به حمایت تبدیل شده است.
مقاومت نسبتاً قوی بعدی 2160 میباشد.
قابل توجه دوستان عزیز نوسانگیر.
بدرود.

6 6

قاسم روشن یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:03
دوستان توجه فرمایید بنظرم بهتره با برداشت خودتون و میانگینی از حرفهای افراد صاحب تجربه پیش برید.
تجربه من نشون داده اغلب دوستان با تجربه سایت طلا خواسته یا نا خواسته بعد از جلب اعتماد بقیه کاربرا و پیش بینی یکی دوتا از روندها، پیشبینی های غیرواقعی ارائه میدن که با بازار هم سو نیست.
اینکه در قیمتهای پایین هنوز خلا وجود داره طبیعیه ولی معلوم نیست چه زمانی دوباره اون قیمتهارو لمس کنه.
در نهایت هم که در این بازار باید صبر و درایت بخرج بدید.

1 3

قاسم روشن یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:33
دوستان لطفا منفی های بیشتری بهم بدید تا به باورهام یقین پیدا کنم.

5 2

ببتو شش سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:01
اینجور که دلار داره میره بالا کم کم داریم به لحظات روحانی اشتباه کردم بخرید نزدیک میشیم! :))
یا رب مباد که جامانده شویم! :))

4 1

dirak هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:06
باز دم شما گرم اشتباهتونو قبول می کنید

3 1

شیشه بر هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:47
سکه اگه از مقاومت 4880 بگذره خرید داره

1 1

شیشه بر هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:48
dirak شرایط تغییر کرد. اینجا ایرانه یهو میبینی غافلگیر شدی ?

0 4

dirak هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 13:03
چن کامنت پایینتر گفتین امروز سقف قیمتاس الان میگین خرید داره؟

8 3

++ نه ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:28
از مدیریت سایت درخواست میکنم کامنتهای توهین آمیز حذف بشن.تشکر

6 3

كيان تهراني یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:27
مگه ميشه؟ مگه داريم!
از ٢٠٦٠ تا به امروز مدام ميگيد نخريد فقط بفروشيد، لطفا منطقي باشيد

10 5

ح حسینی یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:20
اینجا کسانی مرتب پیام میزارند
که فقط منتظرن فورا جواب بدن
و یا تکبرانه با طعنه و نیش کنایه
به دیگران وقتشون سر کنند
و راحت به شخصیت افراد توهین کنند
کجای انسانیت اینطور گفته شده
که کسی به خودش جسارت هرگونه حرفی رو به دیگران داشته باش که بزنه
که آداب فرهنگ اجتماعی و احترام رو زیر پا میزارند
ما قرار نیست اینجا پیام های بی ربط شمارو بخونیم یا ببینیم
لطفا رعایت کنید

6 6

جوتوق یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:26
کجای انسانیت میگه واسه خودنمایی دروغ بگی؟ آیا انسانیت نمیگه اگه اشتباهی کردی از دیگران معذرت خواهی کنی و اشتباهتو دوباره تکرار نکنی و باعث ضرر و زیان دیگران نشی؟

2 11

وحيد احمدي یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:24
ايشون يا خود كله پوك هستن يا يكي از مريدان دست به سينه شون......

4 11

جوتوق یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:16
جیزجیگر بزنی کله پوک.همه را به اشتباه انداختی.خخخ

5 3

ببتو شش سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:16
عوح عوح عوح! چه داغش کردن بازارو لامصبا :))
دلار تا وقتی زیر 13,700 هست خرید ندارم!
خوش بحال اونا که رو 13,000 خرید زدن امروز دارن میندازن! :))
کی بود پنجشنبه قبل گفت یه مقدار خرید زدم؟ کومار بود یا لولو؟! داداش ایول، ما جا موندیم! :))

1 1

قزوینی اعظم شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:33
دنیا مالیدی دوزلر .بیخیال اول

1 2

ببتو شش سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:24
قزوینی:
بو سری گوته گئتدی قارداش!!! :))

0 1

قزوینی اعظم شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:22
این( عامماااا) نداشت اصلاحش کن

5 5

دكتر بيشگو یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:14
محمدي از ٢٠٦٠ ميگي فقط بفروش،
به خدا نظر هم ندي نمي ميري

5 7

بحران زده چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:16
كله پوك نظر نده ميميره))))) اشتباه پشت اشتباه)))) خوبه تا حالا سكته نزده

15 11

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:10
فقط بفروش

4 6

افشین 1980 هفت سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 12:22
آره فقط بفروشین .....

11 4

آرمیا یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:57
خداوکیل من یکی اگه دلگرمیهای آقای محمدی نبود تو این بازار الان سکته کرده بودم واقعا عجب کار پراسترسیه میترسم ادامه بدم زمانی که بمیرمم تنم تو گور بلرزه خخخخخخ

7 2

بختک کومار دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:51
بازار مست و پریشان شداهه
بختک شاخدارتر گردیداهه

10 1

آرمیا یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:36
چنان همتی گفت اگه پولتون رو با ارز تبدیل کنید متضرر میشید هر لحظه ترسیدیم بخریم ببین تا کجا رفت وما جاموندیم

6 1

معامله گر آماتور دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:48
رو هرچی تاکید کردند برعکسش عمل کنید تا رستگار شوید.

8 1

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:21
چرا جلو افزایش ها لامصبو نمی گیرید ؟!!!

2 3

کمانگیر ناشی دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:57
سکه از ۴۸۸۰ و آبشده از ۲۱۴۵ به پایین برمیگرده به نظرم.ولی فرصت خرید محدوده

2 2

تتو شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:25
زیاد حرص نخور منم مثله تو رو ریالم عجله نکن قط ی کم صبر میخاد خخخخخخ

4 2

ارزونی رو لولو برد هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:24
تتو !!! تا کی افزایش !!! بسه دیگه !!!

2 3

تتو شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:22
چیه خخخخخخخخ چرا آتیش گرفتی

8 11

وحبدمحمدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:21
مظنه اكنون بالاي ٢١٤٠
ديشب كمتر از ٢١٤٠،.،
باز هم حماقت ،باز هم اشتباه از سوي بنده ، باز مثبت هاي زياد از سوي عده اي كاربر ساده لوح و آماتور،.،
سپاس از همگي،.،
•••••••••••••••••••••••••
18 2
كله پوك پنج سال میگه :
تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:29
اعداد امشب سقف هفته بود و از فردا روند کاهشی میشه تا ۴۸ ساعت آینده خرید با تمام موجودی رو اعلام میکنم قطعا معاملات راکد در بازار طی چند ماه گذشته به پایان رسیده واز اول هفته ی آینده تا سال آینده بازار به اعدادی خواهد رسید که حتی تو خواب هم نخواهی دید از این نوسانات تا ۱۲ ماه آینده استفاده کنید شرایط به نفع خریدار خواهد بود

4 6

Ronaldo 10 ♥️ دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:46
خاك بر سر اون افرادي كه مرجع تقليدشون كله پوك باشه
خخخخخخخخ

4 6

جوتوق یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:29
لعنت خدا بر کله پوک

9 1

ارزونی رو لولو برد هفت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:19
واقعیت این که قیمت ها رو به افزایش است !!!

2 1

راین سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:10
سقف های کوتاه مدتی :
ابشده 2200
دلار هرات 13800
سکه 5000

0 1

راین سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:07
چرا گزینه قیمت هاحرفه ای ازبالای صفحه سایت طلا حذف شده

0 6

ابجد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:00
افرادی ‌ک اینجا نظر میدن و ب اصطلاح تحلیل ابکی نطق میکنن ی سری افراد بی سواد و الب مزدور هستن حواستون خیلی جمع باشه

0 2

dirak هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:11
من از تحلیلهاشون استفاده کردم انصافا بیشتر مواقع مفید بوده

3 1

مانا دو ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:59
با توجه به افزایش 1000 تومانی دلار نیمایی
روند احتمالا افزایشی خواهد بود

2 6

aminhr دو سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:57
جناب محمدی از امروز به بعد یک تحلیل کامل و به روز میشه بفرمایید مخصوصا برای خانگی در خرید سکه
ممنون از شما

0 2

راین سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:56
هروقت مظنه ریزش کرد وقصد بالا رفتن داشت باید با علم وآگاهی یاعضوکانال های تلگرامی که انصافا بعضی هاشون تحلیلگرهای خوبی هستند بشی خرید بزنی
صبح وظهرو شب نداره

1 1

راین سه هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:27
سلام عقربه
امروزهم روزخوبیه واسه خرید هم روز خوبیه واسه فروش
۱-بستگی داره شما تصمیم خرید شما کوتاه مدت ویا بلند مدت ویا نوسانگیر باشه
۲-خریدآبشده از طلافروشیهاکه کارساخته میفروشند مناسب نیست
۳- قیمتش هم حتما با کسانیی که فقط آبشده خریدو فروش میکنند فرق میکنه
۴- درکل دوست عزیز بهتره سکه امامی خریدو فروش کنی به نظرم مطمئن تر است
پیروز باشید

0 1

dirak هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:30
خوب برا خرید صبح خوبه با بعد ازظهر؟

4 1

ali-elc سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:21

Sometimes people don’t want to hear the truth because they don’t want their illusions destroyed.
Friedrich Nietzsche
بعضى وقتها مردم نميخوان واقعيت رو بشنوند ، چون نميخوان توهماتشون خراب بشه .

1 1

جوتوق یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:54
please open the door

3 1

آریایی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:30
infact this group like to sliping always

6 4

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:14
امروزگرم طلا 500راخواهددید

1 3

مهندس الکترونیک هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:25
متاسفانه

0 2

عقربه دو هفته میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:02
سلام به همگی
ببخشید کاربران عزیز من یکبار قبلا گفتم تازه واردم اصطلاحاتی که به کار برده میشه متوجه نمیشم الان روی هم رفته آقای محمدی عرض فرمودن امروز برای خرید طلای آبشده وقت خوبیه؟و اینکه معمولا طلای آبشده از خود طلا فروشیها خریداری کردن کار درستی هست ؟آیا قیمتش فرق داره تا جاهای دیگه؟هر کسی به سوالام جواب بده واقعا ازش ممنون میشم و دعاگویش خواهم بود?

2 1

مهندس الکترونیک هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:18
https://www.tala.ir/news/detail/52832/%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D9%87%D9%84-%D9%81%D9%86-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D8%A8%E2%80%8C%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D9%86%D8%AE%D8%B1%D9%86%D8%AF
این را بخوانید. آبشده از طلا فروشی معتبر، دارای حک قابل استعلام و دارای فاکتور رسمی طلافروشی مشکلی ندارد و در آینده هم به راحتی قابل فروش هست .

3 1

آریایی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:17
درود.
* باید بازار رو رصد کنی و نردیک به کف (الزاما نه خود کف) خریدت رو بزنی.
* اگه حجم خریدت پایینه (در حد 4-5 کیلو و .... ) باید از طلافروش معتمد خرید کنی که بنکدار رو میشناسه و خودت هم باید آبشده رو بشناسی که از نظر عیار و ... صحیح باشه .
* اگه بخوای خرید و فروش کنی و فیزیکی هم نباشه ، یه داستان دیگه است.
*............
*........
*....

3 5

شیشه بر هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:02
امروز سقف قیمت هاست.از فردا به مدت حدود یک هفته کم کم میریزه

0 1

شیشه بر هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:37
خانم مریلا ممنون از نظرتون. البته من تحلیلگر نیستم، بر اساس اخبار سیاسی و اروم بودن جو سیاست این نظر رو دادم. بر اساس شواهد وقتی اوضاع شلوغ و قمر در عقرب باشه قیمت میره بالا و بالعکس

3 3

خانم مریلا. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:20
شیشه بر
این
وکه آقای محمدی دیشب گفت ...کامنت ها پایین هست......

5 3

جوتوق یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 09:46
تحلیل جامع و کامل امروز:
ارزونی را لولو برد.والسلام

2 1

مهندس الکترونیک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 09:31
حتما برای بنزین زدن مضربی از 3.9 لیتر را محاسبه کنید. کم میشه از سهمیه

1 3

شعبده باز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 01:29
سخنگوی قوه قضائیه: شاید بتوانیم ترامپ را بعد از دوران ریاست جمهوری اش [به واسطه ترور سردار سلیمانی] برای محاکمه به ایران بیاوریم
دادگاه‌های ایران و عراق و همچنین دیوان بین المللی کیفری صلاحیت بررسی اقدام تروریستی آمریکا علیه سردار سلیمانی را دارند و ما میخواهیم در این محاکم قضایی علیه دولت و ارتش آمریکا و شخص ترامپ تشکیل پرونده دهیم
حتی اگر روند کار طولانی شود دست برنمیداریم و چه بسا بتوانیم ترامپ را بعد ریاست جمهوری اش به ایران بیاوریم

8 1

شیشه بر هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 09:59
شما فاضلاب شهر ها رو درست کنید،محاکمه ترامپ پیشکش

1 1

شعبده باز یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 01:27
رژیم صهیونیستی:
ایران تا دو سال دیگر بمب اتم می‌سازد!
اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی:
ایران ظرف یک سال به مواد غنی‌شده کافی برای یک کلاهک اتمی دست می‌یابد.
پس از آن هم یک سال برای ساخت یک موشک دارای قابلیت حمل این کلاهک، زمان نیاز خواهد داشت.
نتانیاهو در سال ۱۹۹۲ میلادی در یک سخنرانی گفته بود که ایران تنها سه تا پنج سال با ساخت بمب اتم فاصله دارد و از آن زمان دائما این بازه زمانی را تکرار می‌کند.

0 1

Leila-90 هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 11:35
خب که چی بمب اتمو بزنیم تو سرکی؟این مردمی که روز به روز دارن تو فلاکت و فقر فرو میرن بمب اتم می خوان چیکار مخصوصا وقتی پشتش دانشی نیست مثل همون موشکا

1 2

نيما اديب یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 01:01
فوری
امشب ساعت 12:30 الی 03:30 برای خاموش کردن تلفن ، تلفن همراه ، رایانه لوحی ، su.re را تنظیم کنید: و از بدن خود دور کنید. تلویزیون سنگاپور این خبر را اعلام کرد. لطفاً به خانواده و دوستان خود بگویید امشب ساعت 12:30 الی 03:30 ، سیاره ما در معرض اشعه بسیار زیاد در معرض پرتوهای کیهانی که از نزدیکی زمین عبور می کنند قرار خواهد گرفت. پس لطفا تلفنهای همراه خود را خاموش کنید. دستگاه خود را نزدیک بدن خود نگذارید ، می تواند صدمات وحشتناکی به شما وارد کند. اخبار گوگل و ناسا بی بی سی را بررسی کنید. این پیام را برای همه افرادی که برای شما مهم هستند ارسال کنید.
(موثق نیست ولی احتیاط کنید)
هر شب موبایل رو خارج از اتاق خواب بگذارید خواب راحت تری رو تجربه میکنید

5 2

مانا دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 09:28
دوستان گرامی از انتشار مطالب غیرعلمی و بدون سند خودداری فرمایید

9 2

آماتور اصيل دو سال میگه :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 00:16
دوستان عزیز بزرگواران
این سایت با نظرات و حضور تک تک شما اساتید و تازه کارها و حتی افراد طنز پردازی مانند برخی کاربرها جذابیت دارد.در این شرایط پیچیده اقتصادی ، سیاسی و کنترل شدید بازارساز بر قیمتها تحلیل بازار امری بسیار دشوار است که برخی از بزرگواران این کار را بارها به درستی انجام داده اند و نظراتشان را به همه مطرح کرده اند . از همه شما بزرگواران تقاضامندم به نظرات هم احترام بگذارید و به جای کل کل های بیهوده که سودی برای کسی نخواهد داشت تحلیلها و نظرات خود را مطرح کنند چه بسا تحلیل ها و نظرات مخالف برای بسیاری مفید واقع شود.

3 3

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:57
سلام لیستی که معرفی شده و اتاق خاصی رو کلاه بردار معرفی کرده اسم چند نفر توش هست که اصلا چنین بیانیه ای رو تکذیب می کنند. دوستان لطفا با نام کسی بیانیه ندید که مشکلی براشون پیش نیاد
سپاس

0 1

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 00:09
دوست عزیز agha ali
هیچ کدام. بنده نه طرفدار اون اتاق هستم نه مخالف. چند نفر از دوستانی که در آن بیانیه نامشان ذکر شده گفتند که چنین چیزی را راجع به هیچ اتاقی نگفتند.

1 1

Agha_ali دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 00:05
الان کدوم یکی شما هستی؟

10 4

محمد وحيدي یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:48
انس روی ۱۵۳۸ تا ۱۵۳۶ دارای باند حمایتی هست که با شکست این باند مقاومتی میتونه تا ۱۵۲۸ حمایت مهم انس پایین بیاد
سمت ۱۵۲۸اشباع فروش داریم که در صورت نبود فاند خبری خاصی تثبیت زیر ۱۵۲۸ برای انس نباشید کار راحتی باشه
در صورتی زیر ۱۵۲۸ ماندگار بشه انس میتونه تا ۱۵۱۷ الی ۱۵۰۸ پایین بیاد که با از دست دادن ۱۵۰۸ میتونه تا ۱۴۹۸ الی ۱۴۹۴ پایین بیاد
فروشنده سمت باند حمایتی ۱۵۳۸ تا ۱۵۳۶ در فروش احتیاط کنه و تا زمانی زیر این ناحیه نرفته مجاز به فروش نخواهد بود
یکی هم سمت ۱۵۲۸ باید در فروش احتیاط کرد
مقاومت انس روی ۱۵۴۹ قرار دارد که با تثبیت بالاش میتونه تا ۱۵۵۸ بالا بیاد
در صورت تثبیت بالای میتونه تا ۱۵۶۷ و مقاومت مهم ۱۵۷۲ تا ۱۵۷۵ بالا بیاد سمت ۱۵۷۲ تا ۱۵۷۵ اشباع فروش داریم و از بالای ۱۵۷۵ باید احتیاط کرد
در صورتی موفق به تثبیت بالای ۱۵۷۵ بشه جا داره تا ۱۵۸۲ الی ۱۵۸۶ بالا بیاد که صعود بیشتر بستگی به تثبیت بالای ۱۵۸۶ که میتونه انس رو تا ۱۵۹۷ و حتی ۱۶۰۵ بالا بیاره
و سقف مهم رو میتونیم روی ۱۶۱۱ در نظر بگیریم
خریدار سمت ۱۵۴۹ و ۱۵۷۵ در خرید اختیاط کنه و تا زمانی بالای این اعداد نرفته مجاز به خرید نخواهد بود
M.v

0 2

Tareesha هشت سال میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:46
فردا صبح خرید بهتره یا بعد از ظهر ؟کدوم ارزونتره؟

1 1

خانم مریلا. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:58
تصمیم درستی گرفتی ..موفق باشید

4 2

DalArA یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:44
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 0

ییلاق یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/25 ساعت 10:07
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

18 3

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:29
اعداد امشب سقف هفته بود و از فردا روند کاهشی میشه تا ۴۸ ساعت آینده خرید با تمام موجودی رو اعلام میکنم قطعا معاملات راکد در بازار طی چند ماه گذشته به پایان رسیده واز اول هفته ی آینده تا سال آینده بازار به اعدادی خواهد رسید که حتی تو خواب هم نخواهی دید از این نوسانات تا ۱۲ ماه آینده استفاده کنید شرایط به نفع خریدار خواهد بود

2 1

همنشین درد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:35
اقا وحید منظورت قیمت های تو تلگرام های فرعی است؟
یا سبکتر؟

5 0

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:27
مدیر سایت یه محدودیتی برای نامگذاری های نزدیک بگذارید
چه معنی دارد هویت نظر دهنده ها برای افراد مشخص نیست

4 0

خانم مریلا. یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:26
ماااهم اصلا...متوجـــه نشدیم ..بعد کامنت محمدے چـــرا اینقدر همنشبن درد این همـــه کامنت گذاشت خخخخخخ

3 0

خانم مریلا. یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:42
نه برادر من منظورم شمااا نبودی ...شمااا قابل قیاس با هیـچ کسی نیستی ..هرکسے از کامنتهاے که میگذاره شخصیتش مشخصه ....

2 0

همنشین درد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:32
خدا می داند حقیر عددی نیست خودم این سایت میام از نظرات دوستان بهره ببرم
همه اش هشت ماه هم سابقه نظر دادن ندارم
خودم کاراموزم
حالا یه نفر دیگه میاد یه نقطه کم می ذاره
حساسیت دیگران روی کامنت گذاشتن حقیر بی جهت بالا می بره
خودش هم صاحب نظر است
نیازی به این مسخره بازی نیست

2 0

همنشین درد هشت ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:25
دوست عزیز اطلاعات خوب وبهتری در سایت می گذاری نام بهتری برای خودت انتخاب کن
از ابتدا سال ۹۶ تا کنون دلار ۲۵۰در صد رشد داشته
بورس ۳۸۶ درصد
منبع: فرا سرمایه

0 3

همنشبن درد یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:10
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

0 1

همنشبن درد یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:08
موسوی: به بدعهدی و اقدامات غیرسازنده ۳ کشور اروپایی با قاطعیت پاسخ می‌دهیم
واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به آغاز فرآیند حل و فصل اختلافات در برجام توسط تروئیکای اروپایی:
اقدام سه کشور اروپایی یک اقدام کاملا انفعالی و از موضع ضعف به شمار می رود.
فرآیند حل و فصل اختلافات در برجام را جمهوری اسلامی ایران از یکسال و اندی پیش و با ارسال نامه های رسمی از سوی وزیر امور خارجه کشورمان به هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام آغاز کرده و لذا نه به لحاظ فرآیندی و نه به لحاظ عملی اتفاق جدیدی نیافتاده است.
واقعیت آن است که به دنبال اعلام خروج غیرقانونی آمریکا از برجام و بازگشت تحریم های این کشور که بایستی وفق برجام لغو می شدند، برجام در یک وضعیت عدم توازن و ناپایدار قرار گرفت.
در نتیجه جمهوری اسلامی ایران وفق بند 36 برجام با آغاز فرآیند حل و فصل اختلافات، مساله را به کمیسیون مشترک برجام ارجاع داد و این کمیسیون درجلساتی که برای رسیدگی به درخواست ایران برگزار شد، چه در سطح مدیران سیاسی و چه در سطح وزرا، با اجماع و تاکید همه طرف های برجام مبنی بر اینکه سبب اصلی وضعیت بغرنج کنونی، خروج غیرقانونی آمریکا از برجام است، راه حل هایی را برای جبران این وضعیت تصویب نمود.
متاسفانه در مدت یکسال طرف های اروپایی برجام به رغم تعهداتی که هم در برجام داشتند و هم صراحتا و به طور رسمی پس از خروج آمریکا از برجام در جلسات کمیسیون مشترک برعهده گرفتند، نتوانستند اقدامی ملموس و جدی برای ایفای تعهدات خود صورت دهند و به همین سبب نیز، کشورمان از مقررات پیش بینی شده در بندهای 26 و 36 برجام استفاده کرده و اجرای بخشی از تعهدات هسته ای خود را طی پنج گام با فواصل زمانی قابل ملاحظه متوقف نمود.
در حقیقت اعلام آغاز فرآیند حل و فصل اختلافات و فعال کردن بند 36 برجام از سوی طرف های اروپایی در فضایی مطرح می شود که این بند از مدتها پیش توسط جمهوری اسلامی ایران مورد استناد قرار گرفته است و وضعیت جدیدی ایجاد نخواهد شد.
البته چنانچه اروپاییها – که در بیانیه خود مدعی هستند این اقدام را با حسن نیت و با هدف حفظ برجام صورت داده اند- به جای تلاش برای ایفای تعهدات خود و بهره مند کردن ایران از آثار لغو تحریمها وفق پیوست دو برجام، به تداوم مسیر وادادگی در برابر آمریکا ادامه دهند و یا بخواهند از فرآیند حل و فصل اختلافات در کمیسیون مشترک برجام سوءاستفاده کنند، باید خود را برای پذیرش تبعات آن نیز آماده کنند که این تبعات قبلا به آنان از طرق مقتضی گوشزد شده است.
جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته آمادگی کامل دارد با هرگونه حسن نیت و تلاش سازنده برای حفظ این توافق مهم بین المللی با نهایت حسن نیت روبرو شود و در این مسیر از هر ابتکار عمل سازنده ای حمایت به عمل آورد. در مقابل، بار دیگر برای همگان، خصوصا برای سه کشور اروپایی طرف برجام، روشن می سازد که به هرگونه بدعهدی، سوءنیت و اقدامات غیرسازنده با جدیت و قاطعیت به طور مناسب پاسخ خواهد داد.

0 1

همنشبن درد یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:06
وزیرخارجه انگلیس راب:
به حکومت ایران توصیه می‌کنیم مسیری جدید در پیش گرفته و برای حل مجموعه کامل فعالیت‌هایش که قوانین بین‌المللی را نادیده گرفته و آن منطقه را بی‌ثبات می‌کند، وارد دیپلماسی و مذاکره شود.
این فقط رئیس‌جمهور ترامپ نیست، بلکه رئیس‌جمهور ماکرون هم استدلال کرده که به یک توافق گسترده‌تر با ایران نیاز است.
این توافق در وهله نخست برخی از نواقص برجام را برطرف کند و ثانیا، نگرانی‌های گسترده‌تری که ایالات متحده و بسیاری از دیگر دولت‌ها، از جمله انگلستان در مورد فعالیت‌های ثبات‌زدای گسترده‌تر ایران در آن منطقه را دارند، مرتفع کند.

0 1

همنشبن درد یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:02
وزیر خارجه آمریکا در جلسه بررسی مسایل ایران حاضر نشد وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا دعوت کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، برای شرکت در جلسه بررسی مسایل مرتبط با ایران را نپذیرفت. رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا با انتشار بیانیه‌ای به این مساله واکنش نشان داده و آن را "ناامیدکننده" نامیده است.
در بیانیه ایلیوت انگل آمده "هر روزی که می‌‌گذرد پرسش‌های تازه‌ای درباره حمله‌ای که منجر به کشتن قاسم سلیمانی شد، مطرح می‌شود". وی همچنین تاکید کرده که "وزیر خارجه باید از این فرصت برای پاسخ به پرسش‌ها در برابر ملت آمریکا، استقبال می‌کرد". این جلسه قرار بود که امروز (۱۴ ژانویه) برگزار شود.

0 2

همنشبن درد یک ماه میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:01
ادعای نیویورک تایمز:
هواپیمای اوکراینی ۳۰ ثانیه قبل از اصابت موشک ارسال سیگنال را متوقف کرده بود
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز:
هواپیماهای تجاری و مسافربری خود را از طریق مخابره دائمی سیگنال شناسایی به رادار‌های فرودگاه‌هی و سامانه‌های پدافندی معرفی می‌کنند که این سیگنال از طریق یک دستگاه به نام ترانس‌پاندر که در هواپیما نصب شده است، به صورت دائم مخابره می‌شود.
بررسی‌ اطلاعات پرواز و جزیات رهگیری هواپیمای مذکور نشان می‌دهد که هواپیمای اوکراینی ۲۰ تا ۳۰ ثانیه قبل از اصابت موشک، مخابره سیگنال شناسایی را متوقف کرده است.

17 3

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 22:52
دوستان بهترین زمان خرید مطمئن بودن از روند صعودیه************** افزایش امروز دلار نه مکانیزم ماشه بود نه خریدار قوی ریزش انس جهانی بود بازار ساز نمیخواد ۲۰۵۰ و ۴۵۸۰ دیده بشه در اولین حرکت به سمت این اعداد با کاهش نرخ خودش فاصله رو زیاد کرد در بار دوم در ۲۰۸۰ و ۴۶۵۰ یک بار دیگه این کارو تکرار کرد امروز هم در نزدیکی کانال ۲۰۸۰و ۴۷۱۰ باز این کارو تکرار کرد چون انس جهانی پایین اومده بود با سکه رفاه و دادن معاملات صوری به افزایش بازار دامن زد فردا با بالا رفتن انس جهانی دلار کاهش پیدا میکنه و سکه و طلا دوباره این حباب منفی رو که امروز به حداقل رسونده بود رو دباره حباب منفی رو زیاد میکنه در اصل بازارساز داره بازارو مدریت میکنه و کف سکه رو در کانال ۴۶۵۰ و آبشده رو در ۲۰۸۰ بسته حالا بهترین نقطه برای ورود خریدار خانگی و نقدی کار که صددرصد سود براشون به همراه داره فردا و پس فردادر کانال ۴۶۵۰تا ۴۷۵۰ برای سکه ۲۰۷۰ تا ۲۱۰۰ برای آبشده هست کف دلار هم ۱۳۰۰۰ تومان میباشد هر نزدیکی به این اعداد خرید داره برای دو هفته ی آینده هدف ۵۴۰۰ برای سکه ۲۴۰۰ برای آبشده و ۱۴۶۰۰ برای دلار
در پناه حق

10 3

سامان 50 سال میگه :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 21:25
وقتی بازار مست پریشان گشتاهه قیمتها بالا رفتار کرتاهه
مالدارها بالدار شداهه
ولی پولدارها شاخدار کرتاهه
وقتی بازار خمار شداهه غضب کرتاهه قیمتها نزول شداهی
مالدارها داغدار کرتاهه
ولی پولدارها بالدار شداهه
صاحب شما امروز بالدار بوداهه یا مثل بختک شاخدار کرتاهه؟!

0 0

بختک کومار دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/10/24 ساعت 23:24
صاحب قلم زریناهه
هندوها به همه صاحب گفتاهه
منظور به شخص خاص نداشتاهه
برای من هم همه صاحب بوداهه

1 0

بختک کومار دو هفته پاسخ می دهد :