اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بررسی قیمت طلا جهانی از 3 الی 6 دی ماه

امروز صبح طلا کمی بالاتر معامله شد و بار دیگر از مرز 1480 دلار در هر انس گذشت. نقره بالای 17 دلار حرکت میکند، دارایی ده ساله آمریکا همچنان با افزایش 1.90 درصدی روبروست و شاخص دلار ثابت است.


3 دی 98

برسی قیمت طلا از 23 الی 27 دسامبر

به گزارش سایت طلا به نقل از سایت گلدپرایس: معامله گران تعطیلات خوبی داشته باشید! به آغاز دو هفته کوتاه برای معاملات، که تا پایان سال 2019 و شروع سال 2020 با تعطیلات همراه هستند، خوش آمدید. اخبار و اطلاعات مالی مختصرتر از هفته های گذشته دنبال خواهد شد. براساس معاملات آمریکا از این تاریخ تا ششم ژانویه خوب است که به یاد داشته باشیم اکثر معامله کنندگان در لندن آفلاین خواهند بود و در نتیجه نقدینگی بازار در این ایام پایین خواهد بود.

با همه اینها، امروز صبح طلا کمی بالاتر معامله شد و بار دیگر از مرز 1480 دلار در هر انس گذشت. نقره بالای 17 دلار حرکت میکند، دارایی ده ساله آمریکا همچنان با افزایش 1.90 درصدی روبروست و شاخص دلار ثابت است.

فقدان هرگونه نیروی محرکه اقتصاد خرد حقیقی، شروع هفته پر انرژی فلز زرد را می توان بخاطر موضع گیری سرمایه گذاران در انتهای یک سال تجاری دانست. کسانی که امیدوارند عملکرد مثبت بازار در سال 2019 در بسیاری از دارایی ها، سرانجام ختم به تقاضای بیشتر برای کالاهای اساسی در سال 2020 شود.

قیمت طلا

اطلاعات اقتصادی آمریکا را که می بایست دنبال نمود:

بنظر می رسد کالاهای پایدار بیش از آنچه انتظار می رفت تحت تاثیر کنسل شدن سفارش های بویینگ قرار گرفته اند. در همین حال، امروز صبح خلاء هزینه های حمل و نقل در اطلاعات منتشر شده به چشم می خورد. پس به گمان من به محض اینکه تحلیلگران بررسی اطلاعات اقتصادی آمریکا را به پایان رسانند، نگرانیشان در مورد صنعت تولید آمریکا رو به فزونی خواهد رفت. گزارشی که امروز صبح منتشر شد روند رو به رشد طلا را بین 2 الی 3 دلار در هر انس افزایش داد.

سه شنبه 24 دسامبر

در خصوص تولید، تحلیل های ما در بخش صنعت با انتظارات فاصله دارند. با این حال هیچ کدام از رشدd پیوسته حکایت ندارند. بخصوص که در ماه دسامبر، بانک مرکزی وجود این ریسک در اقتصادش را تایید کرد انتظار نمی رود هیچ مورد ناامیدکننده دیگری بازار را در این هفته تکان دهد.

پنجشنبه 26 دسامبر

آمار بیکاری طی دو هفته گذشته به بالای 225 هزار رسیده است. هنوز توصر بر این است که این امر مشکلی به وجود نخواهد آورد، اما در تحلیل این عامل و نقش آن بر اقتصاد، می بایست مقیاس بلند مدت را در نظر گیریم و در بازه زمانی کوتاه مدت اهمیت زیادی نخواهد داشت.

و این گزارش ما از چند روز پایانی سال بود. تنها تحلیل های مهمی که میتوان طی این مدت کوتاه مد نظر قرار داد. گزارش ما در روز جمعه نیز مختصر خواهد بود، اما اگر اتفاقی ناگهانی و ورای انتظارات کنونی رخ دهد بلادرنگ به اطلاع شما خوایم رساند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد