اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اخطار جدید هواشناسی/ افزایش آلودگی هوای تهران از فردا تا چهارشنبه آینده/هواشناسی ایران ۹۸/۰۹/۲۸

سازمان هواشناسی با پیش بینی کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه های حساس در اوایل هفته در کلان شهرها و استان تهران اعلام کرد: در صورت عدم کاهش منابع آلاینده شهری، رسیدن آلودگی هوا به حد ناسالم برای تمام گروهها دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت طلا ، اطلاعیه شماره 6 سازمان هواشناسی در روز چهارشنبه مورخ 98/09/27 ویژه آلودگی هوا به شرح زیر منتشر شد:

توصیف سامانه مورد انتظار: پایداری جو

زمان شروع: پنجشنبه مورخ 98/09/28

نوع مخاطره: افزایش غلظت آلاینده ها

منطقه اثر: شهرهای پرجمعیت و صنعتی

زمان پایان:چهارشنبه 98/10/04، در صورت تغییرات در اطلاعیه و اخطاریه های بعدی اطلاع رسانی می شود.

اثر مخاطره: کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه های حساس در اوایل هفته. در صورت عدم کاهش منابع آلاینده شهری، رسیدن آلودگی هوا به حد ناسالم برای تمام گروهها دور از انتظار نیست.

توصیه: خودداری از تردد غیرضروری در سطح شهر بویژه برای کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی، اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش تردد شهری
زمان بروزرسانی: چهارشنبه مورخ 98/09/27

همچنین بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و جنوب خراسان جنوبی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برف و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

از امروز تا اواسط هفته آینده در اکثر مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی شده و به تدریج در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده ها روی می دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی آسمان تهران امروز و فردا صاف همراه با غبار محلی است. روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده آسمان پایتخت صاف و غبارآلود پیش بینی شده و بر غلظت آلاینده های جوی طی این سه روز افزوده خواهد شد. کمینه و بیشینه دمای امروز در تهران به ترتیب 11 و 2 درجه خواهد بود.

برای شهر مشهد نیز طی امروز هوا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی با احتمال بارش پراکنده و فردا جمعه صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی گاهی وزش باد پیش بینی شده است. کمینه دمای امروز و فردا مشهد صفر درجه خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد