اونس طلا2373.97
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

معامله گران طلا در این هفته خرید های صعودی خود را کاهش می دهند !

با توجه به آخرین معاملات COT منتشر شده از کمیسوین معاملات کالای آتی (CFTC) در روز جمعه، معامله گران فلز زرد این هفته از تعداد پوزیشن های صعودی خود در بازار طلا آتی کاسته اند.


مورخ 26 آذر 98

دلالان طلا در این هفت خرید های صعودی خود را کاهش میدهند !

پوزیشن های معامله گران غیر تجاری طلا:

با توجه به آخرین معاملات COT منتشر شده از کمیسوین معاملات کالای آتی (CFTC) در روز جمعه، دلالان فلز زرد گرانبها این هفته از تعداد پوزیشن های صعودی خود در بازار طلا آتی کاسته اند.

قراردادهای آتی غیر تجاری طلا که توسط دلالان بزرگ و صندوق های سرمایه گذاری معامله میشد در گزارشی که روز پنجشنبه ۱۰ دسامبر منتشر گردید در کل ۲۷۰۹۲۰ قرارداد خالص بوده است. در هفته جاری نسبت به هفته گذشته ۱۹۷۸۵ قرارداد سقوط داشت. پیشتر حجم قراردادها ۲۹۰۷۰۵ بوده است.

پوزیشن های معامله گران غیر تجاری طلا

پوزیشن های خالص این هفته درنتیجه نزول پوزیشن های خرید زیادی بوده است که در ۱۷۳۵۶ قرار داد (در مقیاس هفتگی ۳۲۹۱۶۹ قرارداد) بوده است این درحالی است که پوزیشن های فروش به میزان ۲۴۲۹ عدد در هفته افزایش داشته است (مجموع ۵۸۲۴۹ قرارداد)

در هفته جاری معاملات خرید طلا نسبت به پنج هفته گذشته کاهش داشته است. نزول این هفته بزرگترین سقوط در هشت هفته اخیر بوده است. علیرغم بازگشت های اصلاحی اخیر، پوزیش های طلا همچنان صعودی و قدرتمند باقی مانده است و دلالان پوزیشن های خرید بیش از ۲۵۰۰۰۰ قرارداد نسبت به ۲۱ هفته اخیر داشته اند.

پوزیشن های معامله گران تجاری طلا:

پوزیشن معاملات تجاری، سرمایه گذاران یا معامله گران با هدف خرید و فروش طلا به طور خالص ۳۰۲۲۸۲ قرارداد در هفته جاری بوده است. این نشان از افزایش ۲۰۵۰۴ عددی نسبت به تعداد ۳۲۲۷۸۷ قرارداد که در هفته گذشته گزارش شده بود،‌ دارد

پوزیشن های معامله گران تجاری طلا

طلا آتی:

با توجه به داده های بازارهای غیر رسمی، در بازه زمانی مشابه از پنجشنبه تا پنجشنبه، طلا آتی (ماه پیش رو) تقریبا در سطح ۱۴۶۸/۱۰ دلار بسته شد که نسبت به قیمت پایانی قبلی در ۱۴۸۴/۴۰ دلار ۱۶/۳۰ افت داشته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد